kiristäminnen avioliitoon

jul75

Hauska juttu, mutta vasta nyt , kun hään jalkeen mennyt 3 vuotta mun puoliso sanoi mulle että olin kiristännyt häntä tähän liitoon.
Tilanne ole semmonen että mun poikaystävä silloin oli seurestellut kahden naisten kanssa ja kun mä ymmärsin tämä heti sanoi hänelle , että jos haluat jatkoa suhteet jatketaan avioliitossa, en haluan olla idiooti ja katsoa sun hyppääminen yhdestä sängystä toiseen. Siis pyysin hänet tehdä valinta.
Valinta oli tehty ja menemme naimisiin ja nyt on jo lapsi.
Onko se kiristämminen....jos mä en ollut sanonut näin hän ei olis lopettanut valehdella mulle ja toiselle naisille . Joka meistä oli mietinnyt että hän ainostaan hänellä.
mitä mieltä muut.....

6

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eroasisin

      En olisi ottanut miehekseni pettäjää, enkä pyytänyt tehdä valintaa, vaan itse valinnut niin, että mies saa mennä menojaan.

      Taidatte olla turkkilaisia, tuollaista se on teidän kulttuurissanne. Kyllä se sua pettää vieläkin, vaikka olette avioliitossa.

      • jul75

        kiitos, vastausta. en ole turkilainen, ehkä vallitettavasti, sielä naiset tosi kiltit ja kestävät kaikki. Silloin rakkaus oli niin kova että en mietinnyt oikeasti itse mitä pyydän. Se on totta, että kerran pettäjä aina pettäjä, nyt tiedän, Mutta kysymys oli onko teidän mielistä se oli kiristämminen kun pyysin tehdä valinta ja mennä naimisiin tai lopettaa suhteet?
        vielä kerran kiitos, oikea sanot.


      • eroaisisin
        jul75 kirjoitti:

        kiitos, vastausta. en ole turkilainen, ehkä vallitettavasti, sielä naiset tosi kiltit ja kestävät kaikki. Silloin rakkaus oli niin kova että en mietinnyt oikeasti itse mitä pyydän. Se on totta, että kerran pettäjä aina pettäjä, nyt tiedän, Mutta kysymys oli onko teidän mielistä se oli kiristämminen kun pyysin tehdä valinta ja mennä naimisiin tai lopettaa suhteet?
        vielä kerran kiitos, oikea sanot.

        Oli kiristämistä, mutta mies itse teki päätöksen. Valinta ja vastuu valinnasta ja sen seurauksista on yksin hänen.

        Mies ei nyt siis voi syyttää sinua, että hänet kiristettiin avioon, koska hän itse vapaaehtoisesti meni naimisiin kanssasi. Hän olisi voinut valita ihan hyvin toisin, mutta ei niin tehnyt. Mies on "syyllinen" naimisiin menostaan.


      • ud,k,e
        jul75 kirjoitti:

        kiitos, vastausta. en ole turkilainen, ehkä vallitettavasti, sielä naiset tosi kiltit ja kestävät kaikki. Silloin rakkaus oli niin kova että en mietinnyt oikeasti itse mitä pyydän. Se on totta, että kerran pettäjä aina pettäjä, nyt tiedän, Mutta kysymys oli onko teidän mielistä se oli kiristämminen kun pyysin tehdä valinta ja mennä naimisiin tai lopettaa suhteet?
        vielä kerran kiitos, oikea sanot.

        Et kiristänyt vaan annoit vapauden valita.


      • jul75
        ud,k,e kirjoitti:

        Et kiristänyt vaan annoit vapauden valita.

        Kiitos. Sama mieltä olin, mutta kiva kun muut mun puolella.


    • oma valinta on

      Taitaa olla itse katumapäällä.Tottakai avioliittoasiasta voi puhua ja pitää mutta miksi hän suostui ellei halunnut.Oikea kiristäminen on jotain muuta..olisi voinut pitää päänsä ja sanoa ettei ole vielä valmis!Mies taitaa kriisiyttää suhdettanne,parempi kun et reagoi mitenkään,anna lähteä tai jäädä.Tuollainen saisi vain laitettua kaiken muunkin sun syyksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      246
      2670
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      11
      1633
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1579
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1462
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1335
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1180
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      943
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      908
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      888
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      865
    Aihe