cittari

rumat myyjätkin saat

cittarissa haisee pieru ja kaiken näkösiä räkänokkia kulkee toljottaa ja muutenkin tuntuu olevan vähä älystä porukkaa.

14

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sihtailija

      Tuleppas pikaisesti pois sieltä niin eiköhän tilanne korjaannu muiden osalta ainakin. Toivottavasti tajusit????

    • kela maksaa

      Ja muista aloittaja ottaa ne lääkkeesi paremmin niin ei tarvitse vaikkapa Julkulaan taas viedä !

      • postija cittari

        citymarketissa myös rumia ja lihavia myyjiä. Mikä tulee taas postiin niin varkauden postissa ne samat nyrpeät rumat naiset aina äkäisesti palvelee. ovat kyllästyneitä elämäänsä.


    • Sinun lähenen

      Se on kuule murkkuangstineiti niiden työpaikka.Oletko sellaista kuullut?
      Koita kasvaa muutama vuosi.Naurat ehkä sitten itsellesi mitä tuli nuoruuden piikkiin sohlattua.
      Koita valita se kaveripiiri paremmin.Ettei oo niitä viiltelijöitä ym.Ettei tarvitse verisotkuja siivota;)

      • vai mitä ? ;)))

        Jos on palvelu alalla töissä niin pitäisi vähän panostaa ulkonäköön ja siihen PALVELUUN.

        Paskahuussien siivoaminen sopii paremmin tuollaisille.


      • Widdu mikä luuseri
        vai mitä ? ;))) kirjoitti:

        Jos on palvelu alalla töissä niin pitäisi vähän panostaa ulkonäköön ja siihen PALVELUUN.

        Paskahuussien siivoaminen sopii paremmin tuollaisille.

        Vai mitä olit äsken heeheheheheh nikillä Kinnula koti ketjussa. Onko oma elämä noin huonoa?


      • Kustipolkeeketä
        Widdu mikä luuseri kirjoitti:

        Vai mitä olit äsken heeheheheheh nikillä Kinnula koti ketjussa. Onko oma elämä noin huonoa?

        Postissa on palvelu hyvää, ja aika hyvän näköiset " postineidit" . Laitat sen ikäkertoimen vaan kohdallee. Se pullonpalautusmaatin piipitys kyllä risoo. Ja se ylimääräisen krääsän tyrkyttäminen.


    • olkatoppauksetko

      Eipä tuossa betonipytingissä ole myöskään kehumista, 80-luvulle jämähtänyt koko talo, kuvastaa hyvin Varkautelaisten vaatimustasoa/tarjontaa....kauppakeskusta odotellessa turhaan !

    • cittari o.k

      Jos sulla on noin vaikeeta, niin miksi ylipäätänsä käyt cittarissa? Osta apina ne banaanisi muualta!

    • Mikälie

      Niin tyhmä.Itse käyt siellä ja puhut rumasti.Olet itse yksi toljottajista.

    • hyihyihyi

      Citymarketissa todella rumia myyjiä no itse olen jo tottunut mutta inhottava tunne tulee katsella sellaisia. Posti, no ne postin naiset nyt menee samaan kategoriaan.

    • Anonyymi

      halme

    • Anonyymi

      Varkaudessa on huumeongelma , ja lisäksi toljotusongelma , ja lisäksi kyyläysongelma ja lisäksi toljotus , suu aukee äääääh ja tuijotellaan ,on se junttimaista. EP Kommilasta .

    • Anonyymi

      mitäs nää
      vesiilmapalloja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe