Luotsille mahdollisuus poistaa useita viestejä samaan aikaan

Luotsin ystävä

Tiedän palstoja joille spämmitään jatkuvasti muutaman IP-eston kiertämisen taidon osaavan häirikön toimesta ja olen kuullut luotsilta, että yhden viestin poistamisessa pitää avata keskustelu ja sitten klikata "poista viesti" -painiketta, jonka jälkeen täytyy varmistaa että haluaa poistaa viestin.

Oma parannusehdotukseni olisi että luotsilla olisi mahdollisuus poistaa useita viestejä palstan sivulta "rastittamalla" jokaisen poistettavan viestin ja sitten painamalla poistonäppäintä jolloin aikaa ei tuhlaantuisi, sekä trolleja ei huvitaisi spämmiä yhtä paljon viestien kadotessa pois.

9

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksipä ei? Lisäksi tuohon on valmiina toiminto, millä saisi vaikka koko palstan sivun tyhjäksi... Tosin kannattaa muistaa että luoteiksi voi päätyä myös "epäpäteviä" henkilöitä... siinä olisikin sitten ihmettelemistä kun joku aamu olisi koko palsta täysin tyhjä ;)

      • Vai mitä?

        Siksi on mahdollisuus tehdä valitus luotsista.


      • ei enempää valtaa

        " Tosin kannattaa muistaa että luoteiksi voi päätyä myös "epäpäteviä" henkilöitä..."

        Juuri näin, ja sinä olet yksi heistä.


      • make­lampp

        Taisit vastata itsellesi, Turum poik. Olet pahin häirikkö, potkun persuksillesi ansaitsisit ja mitä olen "Turum poik" -nimimerkilläsi kirjoittamia kirjoituksia lukenut, niin taitaisit nauttia per­seesi käsittelystä.


      • make­lampp kirjoitti:

        Taisit vastata itsellesi, Turum poik. Olet pahin häirikkö, potkun persuksillesi ansaitsisit ja mitä olen "Turum poik" -nimimerkilläsi kirjoittamia kirjoituksia lukenut, niin taitaisit nauttia per­seesi käsittelystä.

        Itku päivässä pitää häirikön voimissa... Sähän sen tiedät...

        Tosin eilen et saanut palstalla yhtään itkupotkuraivaria :O


    • palstat sontaa täys

      Ihan sama. Luotsit eivät nykyään tee yhtään mitään.

    • häirikköluotsit pois

      Kaikki luotsien virat pitäs pikemminkin lopettaa, eikä ainakaan helpottaa niiden häiriköintimahdollisuuksia!! Taidat ite olla luotsina jossain kun noin hyvin tiedät mitä voi tehdä.. Suoli24 valitsee näihin virkoihin pahimmat sekopäät pilaan keskusteluja, on se nähty monet kerrat.

      • Syy ja seuraus

        Luotseja ei tarvittaisi JOS ei olisi häiriköitä rikkomassa tahallisesti sääntöjä. Jotkut on ehkä jopa palkattu moiseen toimintaan jonkin järjestön tai yhdistyksen taholta.


      • samaa kastia
        Syy ja seuraus kirjoitti:

        Luotseja ei tarvittaisi JOS ei olisi häiriköitä rikkomassa tahallisesti sääntöjä. Jotkut on ehkä jopa palkattu moiseen toimintaan jonkin järjestön tai yhdistyksen taholta.

        Luotsit on eräänlaisia häiriköitä joille Suoli24:n sokko ylläpito on antanu käsittämättömästi tiettyjä ylioikeuksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4137
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      61
      2942
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2731
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2498
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2279
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe