Snapchat lagaa

Snäppääjä

Mun snapchatti lagaa aika usein sillai et kun otan kuvan niin sen jälkeen en pysty painamaan mistään vaan se heittää sovelluksesta pihalle. Tämmöinen saattaa kestää muutaman tunnin ja sitten se vaan lähtee pois ja toimii normaalisti taas. Olisko jollai neuvoa et mitä teen että se ei alkaisi lagaamaan?

16

9624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apua tarvitseva

      Mulla tekee välillä ihan samaa! Välillä sammutan ja avaan ja sitten taas toimii Yleensä aamuisin ku otan kännykän latautumasta nii heittää ulos. Haluisin kysyy et jos oon lähettäny sen "kaveripyynnön" mut tää henkilö ei oo hyväksyny niin voinko nähä sen mystoryt kuitenki?

      • Snäppääjä

        Joo mulla ei auta toi kännykän kiinni käyttämine eikä edes sovelluksen poistaminen ja uudelleenlataaminen. Se vain jossain vaiheessa alkaa toimimaan. Mutta mun tietääkseni sä et näe henkilön Mystoryja jos tämä ei ole "hyväksynyt" sinua :)


    • Kkdksks

      Mul on just sama juttu

    • Snäpedi

      Mulla ku avaa sovellukse nii toimii muutaman sekunnin ja heittää pihalle sovelluksest

      • Jaaaaaaa

        Mulla on sama homma, heittää melkein heti ulos


      • Anonyymi

        Sama


    • Snäpperi

      Siis mulla ja mun monilla kavereilla sitä että heittää heti ulos kun avaat sovelluksen ehtii juuri puoli sekuntia nähdä sitä mistä saisi kuvan napsaistua mutta sitten lentää ulos. Osaisiko joku auttaa?!?! :/

      • Anonyymi

        Mulla teki tota iphonella mut ei enää honorilla mut mun snäppi käyttäjä on todella laiginen koska mulla on tosi paljon muistoi ja snp kaverei


    • Anonyymi

      Moi mikä vittu siin on et mun snäppi ei toimi?! Jos mun streakit kuolee ni tyyliin vedän peli housut altani. Kyseessä on kai joku toiminta häiriö mut jos joku tietää tarkemmin ni kerro suoraa vaa.

    • Anonyymi

      Mulla on ei Snapchat päästä mua sisään vaan aina ku meen sinne se vaa heittää mut ulos. Voin pistää toisille kuvia ja voin myös laittaa tarinaan kuvia mutta en pysty chattailla kenenkään kanssa enkä nähdä mitä muut on laittanut minulle viestiä.

    • Anonyymi

      Sama

    • Anonyymi

      Mulle se on lagaanut 4 päivä ja en pysty poista snp koska siellä on niin paljon kaveri muistoja😣😣

    • Anonyymi

      Mul lagaa välil jotku ryhmät sillee et se koko snäppi jäätyy ku menee sinne ryhmään ja saattaa sen jälkeen heittää koko sovelluksesta pihalle. Enkä myöskään pysty poistumaan niistä ryhmistä, myös porukan nimi näkyy nimellä ”tuntematon snapchattaaja”. Onko muilla sama homma?

    • Anonyymi

      snäpit ei lähety ihan paskaa

    • Anonyymi

      Mun snp heittää mut ulos muistoista enkä voi kattoo niitä

    • Anonyymi

      Mulla taas on semmonen et snäppi on valkosena en nää nimiä ja snäpeistä pitää painaa et nään ne. Enkä pysty vaihtaa oikeeta syntymäaikaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe