Vihti SM

pohjoosen poeka

Miten noin omasta mielestä meni?

24

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääsmän

      Kuin moni voitu doping testiin?

      • hemohessi

        KF:n kolmen kärki Tujula, Valtanen ja Haapalainen. Tulokset tulee kuukauden kuluttua.


    • Lapinski

      Kisat ontuivat liian pitkien taukojen ja huonon ratahenkilökunnan toiminnan takia. Kohtalan pojat olivat mahtavia! Dremel veteli taas miten sattuu ja muutenkin ART:in porukka tuntui kilpailevan vain toisiaan vastaan.. Tässä huushollissa oksennelleen ja paskannetaan. Sieltä oli kuulemma yksi henkilö lähtenyt paikalliseen sairaalaan ruokamyrkytyksen johdosta.. Että näin toivotaan parasta

      • valta1

        kilpjohtaja veti taas omaa linjaansa ei ottanu omaa suosikki kuskia pois jammu finaalissa vaikka oli vissiin pakoputki irti monta kierrosta ja muutenkin aika säheltämistä


      • Jepulis jee

        Kohtalan pojatkin vois kokeilla ajella myös sääntöjen mukaisilla koneilla. Muuten ihan hyvät kisat.


      • manitvex
        valta1 kirjoitti:

        kilpjohtaja veti taas omaa linjaansa ei ottanu omaa suosikki kuskia pois jammu finaalissa vaikka oli vissiin pakoputki irti monta kierrosta ja muutenkin aika säheltämistä

        imuänkkäristä kani pois.


      • manitvex
        manitvex kirjoitti:

        imuänkkäristä kani pois.

        siis kansi


      • valta1
        manitvex kirjoitti:

        siis kansi

        liian kova ääninen auto jokatapauksessa


      • onko rahasi vähissä
        Jepulis jee kirjoitti:

        Kohtalan pojatkin vois kokeilla ajella myös sääntöjen mukaisilla koneilla. Muuten ihan hyvät kisat.

        Hae sitt voittosi papereilla, rahat tiskiin ja tuomariston pakeille, turhaan täällä valittelet.


      • r.ipuli

        Ettei vaan ois ollu kankainen?
        Sen verran meinaa illalla pullo kiers ringissä?
        En tiedä oliko kukaan kulmahiomakoneella mitään vedellyt?
        Ratahenkilökunta on vihdissä rehtiä.
        Turha tänne on kaikenmaailman virtasten vinkua.


    • Nyt jo jäi kiinni

      Pitkäähän ne on menny vääränlaisilla laitteilla.Reilu peli on suotavaa.

    • Judge3

      Munakukko kilpailunjohtaja vetää aina omaa linjaansa, ei montaa omaa poikaa tornilla vieraillut viikonlopun aikana

    • Suhari800

      Kuulemma kaksi kuljettajaa vatsataudissa samasta teltasta. Pikaista paranemista. Hyvät kisat muuten.

      • ryyppäämään

        Toivottavsti tämä nuorempi "kuski" ei ajanut koko aikana. Lastensuojeluilmoitus pitäis tehdä


      • vatsa kunnossa

        no hyvä ettei levinnyt muihin telttoihin. täälläkin kertaa nopein voitti


    • matti puhakka

      No niin
      kiva että keskustellaan asioista en tiedä nyt mutta jos olet kilpailija joka kirjoitat tuomioista, tarkoitatko kilp joht, vai kilp tapahtuma juht, kannattais ensin opiskella tittelit ja lajin säännöt jos arvostelee.
      jammun pakoputki otettiin yksi pois muuta ei kukaan huomannut, ilman puhd ilmoitettiin että on irti sanoin että tarkistan ja kun meni mun ohitse niin putsari oli paikalla, kuljettaja oli fiksusti kääntänyt putsarin ylös alaisin ja pohja näkyi ilmoitin myös radiossa asia ja kukaan ei kommentoinut, joten juttu jäi siihen ja katsastus mielestäni käsitteli asian ja teki päätöksen. ja vei tuomaristoon.
      siihen että mulla on suosikkeja se pitää paikkansa tulen juttuun muutaman kanssa ja jutellaan ja pidetään kivaa huulenheittoo, mutta jos he ajavat virheellisesti ja huomaan niin sanktio tulee, kuten esim Kaupille pidän sitä iloisena kivana poikana mutta se ei vaikuta kilp tapahtumiin.
      JA KUTEN OLEN ENNENKIN SANONUT JOS TARKOITAT OMILLA VALTASTA VALTANEN ON PORISTA. MINÄ MUUALATA JOTEN SANOKAA VAIKKA APINAKSI ENNENKUIN PORILAISEKSI.
      Ruokaan sen verran että tunnetusti maistelin kyllä joka ruokaa ja makkaraa ei pikku masuni arhennellyt muuta olis halunnut hieman lisää.

      • kysyn vaa

        mut mitens nää treen seudun kuskit? montako oli tornilla?


    • matti puhakka

      En oo Tampereeltakaan ja kuukkula on ainoo, joka nyt tulis mieleen on meidän seurasta, ei ainakaan mun kohalla tehnyt mitään lipun arvoista, muutakuin tuli ekana maaliin, minkä liputin ja muilta pisteiltä ei tullut kommentteja, joten voin päätellä, että ajoi nätisti, ajappa ite joskus kärjessä, niin tiedät, että siellä ei oo osumiin varaa kolarit yleensä alkaa keskikastista loppuakohden. kumpaan ryhmään kuulut.
      ja jos et tiedä sääntöjä niin tornilla yleensä käy ne, jotka jotenkin haittaavat muita kilpailijoita lipun arvoisesti.

      • t_urku

        toni ajaa hienosti. on niitä muitakin, mietis ny


      • Matti puhakka
        t_urku kirjoitti:

        toni ajaa hienosti. on niitä muitakin, mietis ny

        Luin osallistuja listan läpi ei ole kuin toni ei tarvi enempää miettiä


      • E.L
        Matti puhakka kirjoitti:

        Luin osallistuja listan läpi ei ole kuin toni ei tarvi enempää miettiä

        Eikö forssa ole tampereen seutua?


      • tguyjhd
        E.L kirjoitti:

        Eikö forssa ole tampereen seutua?

        Siihen nähden että tampereelta on forssaan 100 km niin ei ihan välttämättä


    • E.L

      Puhakka, sinuna olisin aivan hiljaa kaikkialla ja lopettaisin näyttäytymisen lajin parissa josta et ymmärrä hevon vittuakaan ja aina vetelet omiin päin!

      • Matti puhakka

        Kirjoitat mun nimen kyllä mutta sulla ei ole rohkeutta sanoa omaa nimeä, silloin kun on asian takana voi myös kertoa nimensä, muuten pidän paskanjauhajana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe