PKS kaapataan

jatkuva uhka

Johtaja golfaa liikemiesten kanssa. Näinhän ne yhteiskunnan yritysten kaappaukset alkavat.Mitä tekee puolueväki jonka tehtävänä on suojella omaisuuttamme? Miksi PKSn sähkö on Suomen kalleinta?

22

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihme juttuja...

      Miksi ihmeessä pitää ostaa sähkönsä PKS:ltä, jos se on suomen kalleinta? Kyllähän PKS tietenkin mielellään myy kallista sähköä niin kauan kuin ostajia riittää.

      • osto on pakko

        Siksi ettet saa sähköä ilman piuhoja. Perusmaksu kuuluu siirtomaksuun ja sen suuruus on minulla 60% koko laskusta.Energiaosuutta voit kilpailuttaa jos luulet säästäväsi sillä. PKSn siirron perusmaksu on 30 e per kuukausi kun mm Espoossa se on 3 euroa.


      • Kunnille tuloja
        osto on pakko kirjoitti:

        Siksi ettet saa sähköä ilman piuhoja. Perusmaksu kuuluu siirtomaksuun ja sen suuruus on minulla 60% koko laskusta.Energiaosuutta voit kilpailuttaa jos luulet säästäväsi sillä. PKSn siirron perusmaksu on 30 e per kuukausi kun mm Espoossa se on 3 euroa.

        Ei sitä noin vaan kaapata. Kunnat omistavat yli puolet yhtiöstä ja niille jaetaan muutamia miljoonia osinkoja. Tuskin kunnat luopuvat näin hyvästä tuotosta. Hinnat ovat kyllä kalliit. Toisaalta yhtiö työllistää Energen kanssa paljon Pohjois-Karjalassa. Pitäisi tukea paikkakunnan yhtiötä, mutta saavat tyytyä sähkön siirron myyntiin kun muualta saa ostaa paljon halvemmalla sähköä.


      • Ihme juttuja...
        osto on pakko kirjoitti:

        Siksi ettet saa sähköä ilman piuhoja. Perusmaksu kuuluu siirtomaksuun ja sen suuruus on minulla 60% koko laskusta.Energiaosuutta voit kilpailuttaa jos luulet säästäväsi sillä. PKSn siirron perusmaksu on 30 e per kuukausi kun mm Espoossa se on 3 euroa.

        SInulla on kyllä ihan oma spesiaalisopimus, jos siirron perusmaksusi on 30 € kuukaudessa. Hinnastojen ja oman sähkölaskuni mukaan se on myös PKS:llä luokkaa 3 euroa. Itse ottaisin yhteyttä sähköyhtiöön enkä vinkuisi älyttömiä netissä.

        Tässäkin voi taas olla kyseessä jokin todellinen erikoistapaus, josta aloittaja ei vaivaudu kertomaan mitään. Muussa tapauksessa normaalit hinnat voi kuka tahansa tarkistaa netistä, joten on älytöntä selittää jotain tarinaa kymmenkertaisista hinnoista.

        Se on kyllä totta, että PKS:n sähkön hinta ei ole viime aikoina ollut kovinkaan kilpailukykyistä. Itse vaihdoin yksinkertaisesti sähköntoimittajaa, joten eipä asia paljoakaan minua paina.


      • Vielä kerran:
        Ihme juttuja... kirjoitti:

        SInulla on kyllä ihan oma spesiaalisopimus, jos siirron perusmaksusi on 30 € kuukaudessa. Hinnastojen ja oman sähkölaskuni mukaan se on myös PKS:llä luokkaa 3 euroa. Itse ottaisin yhteyttä sähköyhtiöön enkä vinkuisi älyttömiä netissä.

        Tässäkin voi taas olla kyseessä jokin todellinen erikoistapaus, josta aloittaja ei vaivaudu kertomaan mitään. Muussa tapauksessa normaalit hinnat voi kuka tahansa tarkistaa netistä, joten on älytöntä selittää jotain tarinaa kymmenkertaisista hinnoista.

        Se on kyllä totta, että PKS:n sähkön hinta ei ole viime aikoina ollut kovinkaan kilpailukykyistä. Itse vaihdoin yksinkertaisesti sähköntoimittajaa, joten eipä asia paljoakaan minua paina.

        Eipä tuo sähkön hinta niin mainittavan korkea ole verrattuna suurimpaan osaan muita toimittajia, ja on muistettava PKS:n antavan suhteellisen hyviä alennuksia vakioasiakkailleen sekä hinta on vuosineljänneksittäin päivittyvä.

        Mikähän siinä on ettei tästäkään voida kirjoittaa rehellisesti vaan eräillä on vastustamaton halu valehdella. Voihan tietysti olla niinkin että jotkin kirjoittajista ovat älyllisesti vähille jääneet eivätkä kykene ymmärtämään asioita.

        http://www.sahkonhinta.fi/results


        http://www.pks.fi/pks-oiva


      • ota opiksi
        Vielä kerran: kirjoitti:

        Eipä tuo sähkön hinta niin mainittavan korkea ole verrattuna suurimpaan osaan muita toimittajia, ja on muistettava PKS:n antavan suhteellisen hyviä alennuksia vakioasiakkailleen sekä hinta on vuosineljänneksittäin päivittyvä.

        Mikähän siinä on ettei tästäkään voida kirjoittaa rehellisesti vaan eräillä on vastustamaton halu valehdella. Voihan tietysti olla niinkin että jotkin kirjoittajista ovat älyllisesti vähille jääneet eivätkä kykene ymmärtämään asioita.

        http://www.sahkonhinta.fi/results


        http://www.pks.fi/pks-oiva

        Hyvä kun itse pystyt älyäsi kehumaan. Muita ei näes ole.


      • usko kerrasta
        Ihme juttuja... kirjoitti:

        SInulla on kyllä ihan oma spesiaalisopimus, jos siirron perusmaksusi on 30 € kuukaudessa. Hinnastojen ja oman sähkölaskuni mukaan se on myös PKS:llä luokkaa 3 euroa. Itse ottaisin yhteyttä sähköyhtiöön enkä vinkuisi älyttömiä netissä.

        Tässäkin voi taas olla kyseessä jokin todellinen erikoistapaus, josta aloittaja ei vaivaudu kertomaan mitään. Muussa tapauksessa normaalit hinnat voi kuka tahansa tarkistaa netistä, joten on älytöntä selittää jotain tarinaa kymmenkertaisista hinnoista.

        Se on kyllä totta, että PKS:n sähkön hinta ei ole viime aikoina ollut kovinkaan kilpailukykyistä. Itse vaihdoin yksinkertaisesti sähköntoimittajaa, joten eipä asia paljoakaan minua paina.

        Tyhmyys tuskin ketään paina mutta väärän tiedon levitys harmittaa. Ketkä täälläkin levittävät väärää tietoa 3 euron perusmaksusta siirrossa? Se on laskussani 30 euroa.


      • Ihme juttuja...
        usko kerrasta kirjoitti:

        Tyhmyys tuskin ketään paina mutta väärän tiedon levitys harmittaa. Ketkä täälläkin levittävät väärää tietoa 3 euron perusmaksusta siirrossa? Se on laskussani 30 euroa.

        Siirron noin 3 euron perusmaksun voi tarkistaa julkisista hinnastoista. 30 euron perusmaksua ei löydy mistään. Kumpikohan tieto on uskottavampi? Oletko varmasti lukenut laskusi oikein?

        Kenenkään tyhmyyteen en ole ottanut kantaa, joten antaa sen puolen olla.

        Kai ymmärrät, että juttusi menee huuhaan ja väärän tiedon levityksen piikkiin, jos et pysty kertomaan minkälainen sopimus sinulla on. Onhan siinä tietenkin virheen mahdollisuus myös olemassa. Silloin tämä foorumi on kyllä täysin väärä paikka aiheesta avautua.


      • Anonyymi
        Kunnille tuloja kirjoitti:

        Ei sitä noin vaan kaapata. Kunnat omistavat yli puolet yhtiöstä ja niille jaetaan muutamia miljoonia osinkoja. Tuskin kunnat luopuvat näin hyvästä tuotosta. Hinnat ovat kyllä kalliit. Toisaalta yhtiö työllistää Energen kanssa paljon Pohjois-Karjalassa. Pitäisi tukea paikkakunnan yhtiötä, mutta saavat tyytyä sähkön siirron myyntiin kun muualta saa ostaa paljon halvemmalla sähköä.

        Kunnat omistaa PKS:n kokonaan , mutta kuntien edustajat PKS hallituksessa ovat täysin munattomia nahjuksia ja sallivat yhtiötä hoidettavan niin tehottomasti, että siirtohinnat on maan kolmanneksi kalleimmat. Viimme vuonna PKS maksoi kunnille osinkoa 85% sijoitetusta pääomasta joten jokaiselle on selvää miksi sähkö maksaa. Kuppaaminen on tehty mahdolliseksi yhtöittämällä sähkönsiirto eri yhtiöksi ja sille on annettu ohje, että kaiken uuden pirtää maksaa mahdollisimman paljon, koska tuotto on sidottu siirtoyhtiön sijoitettuun pääomaan. Siksi 100000€ urakan on kasettava miljoona, kosa 100000e sijoitukselle ei saa tuottoa kuin 15000€/ vuosi mutta kun sama maksaa miljoonan sillä saa rosvota 150000€ vuodessa.
        Seuraavissa kunnallisvaaleissa sitten voitte päättää annatteko tämän jatkua.


    • Lopen kyllästynyt

      Kyllä se PKS kannattaa myydä heti kun ostaja ilmaantuu. Mitään eivät pysty tuottamaan kilpailukykyisillä hinnoilla. Ainoastaan hallituksen mullikkajäsenet saa kovan korvauksen pään nyökyttelystään toimivalle johdolle. Eikun myyntiin ja pikaisesti.

    • sulake ukko

      pks on kehitysvammaisten suojatyö paikka paljon elettejä jotka eivät pärjää muualla töissä.ovat patalaiskoja ammattitaidottomia näköispatsaita.myykää ja saneraus koko pelle laitoitokselle.

    • Totuutta kehiin

      Vai antaa kuntien omistama laitos etuja vakio asiakkailleen, unohditko kertoa, että tuo samainen laitos jakaa myös alennuksia erilaisiin yhdistyksiin kuuluville, eli eriarvoistaa kuntalaisia sen mukaan mihin yhdistykseen kukin sattuu kuulumaan.
      Tämähän on kuntalaisten omistaman yhtiön tasa-arvoista toimintaa, jonka kuntien valitsema hallitus on ollut hyväksymässä. Olisikohan aika vaihtaa hallitusta ja lopultakin kertoa kuka tuota yhtiötä johtaa, vai onko pelko persessä, että oman yhdistyksen saamat edut kapenevat jos miehet hallituksessa vaihtuu.

      • yhtiö vastuuseen

        Puolueet kaappasivat yhtiön ja sen jälkeen meno on ollut hulvatonta. Helikopterit lentelee ristiin rastiin eikä kuluista tingitä. Kunnallispoliitikot kiertävät ympäri maailmaa sähkönkuluttajien kovilla maksuilla.Siirtomaksujen lisäksi myös sähkön hinta on kovin.Joensuun puolueväki pistää voittoja taskuun saman verran kuin hinnat ovat muita kalliimpia.Ei ihme että mikään työ ei kannata kun sähkö on kallista.Kunnilla ei ole mitään oikeutta rahastaa sähkönkuluttajia.
        Tuolla joku politrukki valehteli hinnoista. Juuri tällaisia ne ovat.


      • Sähköinen miäs
        yhtiö vastuuseen kirjoitti:

        Puolueet kaappasivat yhtiön ja sen jälkeen meno on ollut hulvatonta. Helikopterit lentelee ristiin rastiin eikä kuluista tingitä. Kunnallispoliitikot kiertävät ympäri maailmaa sähkönkuluttajien kovilla maksuilla.Siirtomaksujen lisäksi myös sähkön hinta on kovin.Joensuun puolueväki pistää voittoja taskuun saman verran kuin hinnat ovat muita kalliimpia.Ei ihme että mikään työ ei kannata kun sähkö on kallista.Kunnilla ei ole mitään oikeutta rahastaa sähkönkuluttajia.
        Tuolla joku politrukki valehteli hinnoista. Juuri tällaisia ne ovat.

        PKS=PISSI KAKKI SONTA....BUHAHAAA HAHAHAAAA HAAAH HAAH HAAH BUHAHAAAH.


      • halvempaan...
        Sähköinen miäs kirjoitti:

        PKS=PISSI KAKKI SONTA....BUHAHAAA HAHAHAAAA HAAAH HAAH HAAH BUHAHAAAH.

        Vaihdoin pks:n Fortumiin, on paljon halvempaa ja jos Fortum nostaa hintoja niin taas vaihdan sähköfirmaa.
        Se on helppoa netin kautta se vaihto homma.


    • Anonyymi

      Ajan kohtaista!! Nyt tuli Pks siirtomaksu 86€. Saman ajan energia maksu Helenille 28€
      Jotta nii

      • Anonyymi

        Mikä se Heleni on. Haluan hankkia siirron sieltä minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se Heleni on. Haluan hankkia siirron sieltä minäkin.

        Siirto ja energia maksu on kaksi eri asiaa jos toukka ei ole tiennyt


    • Anonyymi

      PKS nostaa vuoden vaihteen jälkeen sähkön siirtohintoja 5 prosenttia. Onko asiakkaat kadonneet kalliin sähkön hinnan vuoksi toisille sähkönmyyjille, joten siirtohinnoilla korjataan tulosta.

    • Anonyymi

      Sähkötarjous Väreeltä 5.40 kwh 3 vuotta ja kuukausimaksut 0 euroa.

      • Anonyymi

        Paljon maksoit. Tein sopimuksen juuri Väreeltä ja hinta 4,38snt/kWh ja kuukausimaksu 0€ kk.


    • Anonyymi

      Ei aikoinaan olisi uskonut, että nyt vuonna 2020 olen alkanut vakavasti miettiä pärjäisinkö miten ilman sähköä. Tulee niin isoja laskuja joihin pienillä tuloilla ei ole enää varaa. Raja on tullut vastaan siinä.

      Kaasuhella riittäisi ruuan laittoon, mut jääkaappi olisi hyvä olla. Lämmitys vaihtoehtoja voisi olla puulämmitys.
      Mut nettiaikana tietokone ja puhelin tarvitsee sähköä. Pieni aurinkopaneelisysteemi olisi pakko hankkia, mut se maksaisi itsensä takaisin.

      Pitäisi ainakin muuttaa, kun tähän vuokraasuntoon ei sellaisia voi laitella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2270
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1629
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe