Helkamaa halvemmalla Hangosta?

Sisäsuomalainen

7-v Ainotar on karsean hintainen ovh-hinnalla. Vaikea, ellei täysin mahdoton kuvitella että Ainotar olisi ulkomailla vielä kalliimpi. Onko Helkamalla tehtaanmyymälää/tehtaalta suoramyyntiä?

Monarkin vastaavaa mallia saa 499.

36

1567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjallen naapuri

      helkamalla on fising ry:n fisting harjoitus tilat.kuukauden tistaaja palkitaan ainottarella.kannattaa liittyä

      • hanko-fisting-ry

        nyt on hanko fisting ry:llä kova kevät tarjous!kaikkien toukokuun mennessä liittyneet uudet jäsenten kesken arvotaan ainotar vuoden vaseliinit!


    • sisäsiittoinen

      ja holle mee

    • Stefan77

      Ei ole tehtaanmyymälä. Helkama Ainotar on tehty Hangossa, Monarkit missä lie Kiinassa.

      • Sisäsuomalainen

        Kiitos tiedosta. Ainotar 7-v on silti kallis ollakseen peruspyörä. Teräsputki maksaa materiaalina n 1-2 e/kg. Rungossa sitä lienee vajaat 10 kg. Suomalainen ammattityö maksaa 40 e/h. Vanteet, navat ja muut varusteet on vinku-intiasta, samat kuin bilteman pyörässä. 700 euroa kotimaisen rungon ja maalin omaavasta pyörästä on paljon. Ainottaren renkaat ja vanteet saisivat olla hieman leveämmät.

        Tämän kuluttajan kohdalla kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa 700 e hintatasolla. Olen fanittanut Helkama-pyöriä jo yli 30 vuoden ajan. Ajan itse 1-vaihteisella kulkurilla, jonka hakin uutena 1986. Etu- ja takavanteet, sekä penkki on pitänyt vaihtaa kerran. Renkaita mennyt useita. AVA:n lukko piti sahata pois pyörän ollessa n 5-vuotias. Lukko lakkasi toimimasta.


      • Heikoin lenkki
        Sisäsuomalainen kirjoitti:

        Kiitos tiedosta. Ainotar 7-v on silti kallis ollakseen peruspyörä. Teräsputki maksaa materiaalina n 1-2 e/kg. Rungossa sitä lienee vajaat 10 kg. Suomalainen ammattityö maksaa 40 e/h. Vanteet, navat ja muut varusteet on vinku-intiasta, samat kuin bilteman pyörässä. 700 euroa kotimaisen rungon ja maalin omaavasta pyörästä on paljon. Ainottaren renkaat ja vanteet saisivat olla hieman leveämmät.

        Tämän kuluttajan kohdalla kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa 700 e hintatasolla. Olen fanittanut Helkama-pyöriä jo yli 30 vuoden ajan. Ajan itse 1-vaihteisella kulkurilla, jonka hakin uutena 1986. Etu- ja takavanteet, sekä penkki on pitänyt vaihtaa kerran. Renkaita mennyt useita. AVA:n lukko piti sahata pois pyörän ollessa n 5-vuotias. Lukko lakkasi toimimasta.

        Rungot olivat ainakin ennen Helkamapyörien heikoimmat osat. Takahaarukan yläputket halkeili hitsaussamojen vierestä, satulaputken yläosasta. Kolmesta viiteen vuotta ikää ja teräsputket halki. Tämä kolmen Helkaman kokemuksella ja kaikissa sama ilmiö.


      • Sisäsuomalainen
        Heikoin lenkki kirjoitti:

        Rungot olivat ainakin ennen Helkamapyörien heikoimmat osat. Takahaarukan yläputket halkeili hitsaussamojen vierestä, satulaputken yläosasta. Kolmesta viiteen vuotta ikää ja teräsputket halki. Tämä kolmen Helkaman kokemuksella ja kaikissa sama ilmiö.

        Ja minä pidän Hangossa hitsattua runkoa nimenomaan Helkaman vahvimpana valttina. Kulkurin runko on kestänyt 28 vuotta ja Sweet Powerinkin jo kymmenkunta vuotta. Nokian valkokylki-rollspeedit ei kestä aurinkoa. Continentalin TravelContacteilla matka taittuu.


      • vaseliini-vieno
        Heikoin lenkki kirjoitti:

        Rungot olivat ainakin ennen Helkamapyörien heikoimmat osat. Takahaarukan yläputket halkeili hitsaussamojen vierestä, satulaputken yläosasta. Kolmesta viiteen vuotta ikää ja teräsputket halki. Tämä kolmen Helkaman kokemuksella ja kaikissa sama ilmiö.

        ei pidä tunkea niit putkia pakoputkeen ni sillo kestää!


      • Sisäsuomalainen
        Sisäsuomalainen kirjoitti:

        Ja minä pidän Hangossa hitsattua runkoa nimenomaan Helkaman vahvimpana valttina. Kulkurin runko on kestänyt 28 vuotta ja Sweet Powerinkin jo kymmenkunta vuotta. Nokian valkokylki-rollspeedit ei kestä aurinkoa. Continentalin TravelContacteilla matka taittuu.

        Tulihan se Ainotar sitten ostettua kuitenkin. Moitin hintaa kalliiksi, mutta ensi vuonna samalla rahalla saa napadynamon verran vähemmän. Seiskavaihteisen Crescentin olisi saanut rapialla neljällä sadalla. Runko ratkaisi, vaikka erotusta Cresentiin jäi melkein 300 e.


      • Sisäsuomalainen
        Sisäsuomalainen kirjoitti:

        Tulihan se Ainotar sitten ostettua kuitenkin. Moitin hintaa kalliiksi, mutta ensi vuonna samalla rahalla saa napadynamon verran vähemmän. Seiskavaihteisen Crescentin olisi saanut rapialla neljällä sadalla. Runko ratkaisi, vaikka erotusta Cresentiin jäi melkein 300 e.

        Vanteet olisivat saaneet olla suoremmat ja vannejarrun jarrupalat piti ottaa talveksi pois hankaamasta. Muilta osin on toiminut hyvin.


      • öylä
        Sisäsuomalainen kirjoitti:

        Kiitos tiedosta. Ainotar 7-v on silti kallis ollakseen peruspyörä. Teräsputki maksaa materiaalina n 1-2 e/kg. Rungossa sitä lienee vajaat 10 kg. Suomalainen ammattityö maksaa 40 e/h. Vanteet, navat ja muut varusteet on vinku-intiasta, samat kuin bilteman pyörässä. 700 euroa kotimaisen rungon ja maalin omaavasta pyörästä on paljon. Ainottaren renkaat ja vanteet saisivat olla hieman leveämmät.

        Tämän kuluttajan kohdalla kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa 700 e hintatasolla. Olen fanittanut Helkama-pyöriä jo yli 30 vuoden ajan. Ajan itse 1-vaihteisella kulkurilla, jonka hakin uutena 1986. Etu- ja takavanteet, sekä penkki on pitänyt vaihtaa kerran. Renkaita mennyt useita. AVA:n lukko piti sahata pois pyörän ollessa n 5-vuotias. Lukko lakkasi toimimasta.

        Saako helkamalla 40e/h heti työn hakuun sinne.


      • Daijun_opettaja

        Daiju! TYÖ MAKSAA SIVUKULUINEEN. Työntekijän palkka on 12 e/h.


      • Sisäsuomalainen
        Sisäsuomalainen kirjoitti:

        Vanteet olisivat saaneet olla suoremmat ja vannejarrun jarrupalat piti ottaa talveksi pois hankaamasta. Muilta osin on toiminut hyvin.

        Ja nyt se syksyllä ostettu Ainotar on sitten jo rikki. Joku laakeri siinä rutisee pahasti, joko ohjainlaakeri tai etupyörän dynamonapa. Huomenna testataan Helkaman takuu.


      • vaseliiniaino
        Sisäsuomalainen kirjoitti:

        Ja nyt se syksyllä ostettu Ainotar on sitten jo rikki. Joku laakeri siinä rutisee pahasti, joko ohjainlaakeri tai etupyörän dynamonapa. Huomenna testataan Helkaman takuu.

        pistä vaseliinii sormeen ja tuikkaa sinne vaan,syvälle koloon!


      • Sisäsuomalainen
        Sisäsuomalainen kirjoitti:

        Ja nyt se syksyllä ostettu Ainotar on sitten jo rikki. Joku laakeri siinä rutisee pahasti, joko ohjainlaakeri tai etupyörän dynamonapa. Huomenna testataan Helkaman takuu.

        Korjasivat ohjainlaakerin takuuseen. Poljinkammen muovikuori ei kestänyt suomen talvea. 700 euron polkupyörä. Vanne sen verran kiero heti uutena, että itse piti oikoa enimmät ja etujarrupalat piti ottaa pois talven ajaksi. Pientä kitinää, mutta kait se puolivuotiaassa "kotimaisessa" kuuluu asiaan. Ei ole Helkama-pyörä kuten ennen. Ennen oli 10 vuotta kestävät laakerit ja teräsvanteet. Toivottavasti runko edes kestäisi.


    • pera reika

      onks siihen menny paljo vaseliinii?vai onko ne huvennu toisiin rööreihin?pitäähän fillaria kans rasvata ja satulaa sniffata et pysyy kunnossa!

      • aivotar,--

        mun sykkelissä on penkki poissa, ja dildo tilalla. kyllä meikämiehen kelpaa pyöräillä


      • dildodille

        taisin nähä sen fillarin eilen k-hallin ees jos oli semmonen paskanruskea käyrä dildo ja vaseliinit tarakalla!


    • vaselinitar

      vaseliiniketjut on mukavaa työntää perseeseen

    • Pakoonhankoa

      Tosi hienoa, kun aiheesta kun aiheesta saadaan juttu käännettyä vaseliiniin ja dildoihin. Ketjun aloittanut sisäsuomalainen ja muut, kesähankolaiset ja ns. kunnon ihmiset, saavat "todella hyvän kuvan" Hangosta ja hankolaisista täällä. Onnea meille ja Hangon rappiolle.

      • hankolainen minäkin

        Hyväthän nämä vaselinijutut ovat. Sopivat aivan erinomaisesti hangon tasolle...


      • äkta hangöbo/bög
        hankolainen minäkin kirjoitti:

        Hyväthän nämä vaselinijutut ovat. Sopivat aivan erinomaisesti hangon tasolle...

        ja holle mee


    • bög göran

      ja holle mee

    • miss on täysjärkiset?

      Olen täysin sama mieltä näistä "vaseeliini teinipojuista", sälittävää että mielenkiintoiset keskustelut aina hukkuvat vastenmielisiin ja täysin "off the track" vaseeliini juttuihin.
      MIKSEI moderattori tee asialle mitään?

      Kyllä kaikki kukat pitäisi saada kukkia MUTTA raja silläkin on.

      • vaseliinimodari

        moderaattori on vaseliinihommissa ni ei se kerkee,tai kerkee kyl läträtä vaseliinil ku alan mies on


    • waselin waldemar

      vaseliiniä pitää aina olla,muuten ei jutut luista.kokeilkaa itte vetää kakkoseen kuivana.

    • grease gris possu

      ooooooooh,fåååår de va mer?dildo i rumppan.

    • vaseliinirööri

      vaseliiniä putkeen vaan ni kestää!

      • vaselinboots

        Vaselin...miehille, jotka vetävät kakkoseen


    • vaselin på kuulorna

      ja jobbar på helkama i lagret å säter vaselin på kuulorna dagarna i ända!

      • fröken vaseliinisson

        De e säkert jätte kiva


    • ale ale ale

      Oletko netin kautta katsellut alennushintoja? Nyt syksyn aikaanhan niitä näyttäis olevan... Itsekin olen katsellut, tosin en Ainotarta. Muitakin merkkejä kuin Helkama.

    • kuuk kaj

      helkama vaselin ale?

    • velo vaseliini

      helkama myy vuoden 2014 vaseliini malliston pois -50% ovh:sta,kausivaseliinit tais olla 25% alennuksella ja erikois vaseliinit keräily hintaan!

      • vapaaveivari

        20l vaseliinitynnyrin ostajalle mahdollisuus liittyä vastaperustettuun salaseuraan vapaaveivarit! Pidä kiirettä! tynnyreitä rajoitetusti.


    • Anonyymi

      Miksi ei saa usiakku vanha helkama pyörään?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe