Miksi bi:t ovat gay palstalla?

Jopas nyt

Otsikko puhukoon puolestani. Suomi24:llä on seksuaalivähemmistöille omat keskustelupalstat: gay, lesbo, bi. Sama asia jos joku lesbo hakisi heteropalstalta seuraa.

67

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+7

      totta! homot tuskin haluaa _sellaista_ seuraa bi-seksuaaleista jotka saattaa seuraavana päivänä peuhata naisen kanssa??!!:O

    • Jahas jahas

      Ööö, ei todellakaan ole sama asia. Minä olen bi, pidän miehistä ja naisista joten voin oleskella vähän missä huvittaa. Tämä gay-palsta on mukavin minulle koska bi-palsta tuntuu olevan naisten valtaama. Se että lesbo etsii seuraa hetero palstalla olisi hieman outoa, koska siellä naiset pitää miehistä. Mutta täällä te miehet pidätte miehistä ja minä olen bi-mies ja pidän myös miehistä että eikö me muka sovita samalle palstalle. Haloo?? Molemmat pidetään kyrvästä.

      • Sekä että

        Eka kerta miehen kanssa kun olin uimahallissa, vanha mies katseli minua. Olin 16v ja tietämätön gay jutusta. Tuli pukuhuoneeseen ja pyysi pukeitumis loossiin, otti pyyhkeen pois ja sillä seiso kunnolla. Käski olla vain hiljaa kun rupes naimaan. Erikoinen kokemus kun oli muna pyllyssä. Olen joskus antanut mielenkiinnosta jollekkin vanhemmalle miehelle.


    • ihanoutohomo

      Olen homo ja mulle ihan sama vaikka bisset ovat gayfoorumin puolella sillä molemmat munan perässä silloin :) ja ei haittaa vaikka hakisi miehiä heterosivuilta,sillä on heteroita jotka haluavat "kokeilla" samaa sukupuolta.Minulta ottanut poskeen heteromies ja toisin päin myös,kuin myös pantu :)
      Hmm naisetkin on ottanut poskeen.hyvältä se tuntuu kumpi imee.mutta silti pidän miehistä enempi.Siis olenkin sitten varmaan bissej näille jotka vetävät niitä rajoja ja voi niitä ressuja.

    • huohhhh

      Miksen voisi tänne kirjoittaa, tuolla bi-osiolla kun näyttää pyörivän enimmäkseen naisia.
      Ja tiedän kyllä montakin lesboa jotka ovat heteropalstalta seuraa saaneet, kokeilunhaluisia heteroita kun on vaikka kuinka paljon.

    • LogicoFF

      Jos biseksuaali mies haluaa seksiä miehen kanssa, hän toteuttaa silloin homoseksuaalista puoltaan ja täten hakee seuraa toisista bi-miehistä tai homomiehistä, joita kiinnostaa sama sukupuoli.

      Ja logiikkasi ontuu aika pahasti, jos muka se on "Sama asia jos joku lesbo hakisi heteropalstalta seuraa. ". Kun ei ole. Ymärrä nyt hyvä luoja, että heteroseksuaali ei ole kiinnostunut samasta sukupuolesta, kun taas biseksuaali mitä luultavammin on.

      Ja sanotaan nyt vielä, että oli kyseessä bi, homo tai hetero, niin pettäminen on aina väärin.

      Mä en välillä ymmärrä miten homot ovat aina haukkumassa biseksuaaleja vaikka itse hyppisivät sängystä toiseen. Onko kenties katkeruutta siitä, että heissä on edes hieman jotain sellaista, minkä valtaväestö hyväksyy paremmin vai mikä. Itse olen ihan puhtaasti homo, mutta silti minua mietityttää mistä kumpuaa viha biseksuaaleja kohtaan.

      • sexisrules

        LogicoFF miten pettäminen kuuluu aloitukseen ja sinun ymmärryksesi kuin myös homojen sänkyssä käyttäytyminen ?
        Etkö ole itse syyllistämässä juuri homoja eli haukkumassa ?

        Olet jo useamman vuoden,ainakin kahdessa mediassa tuonnut esille harhaisuutesi,koska saat pääsi järjestykseen,tästä vainoharhaisuudesta ?

        En puutu sinun pilvilinnaan,mutta useat naiset ja miehet (heterot) haaveilevat jonkinlaisesta kokeilusta saman sukupuolen kanssa,olkoon ne nyt sitten mieleksesi bissejä,joten suosittelen kaikkien vierailemaan jokaisessa palstalla,jossa etsitään seksiä.

        Ja aloittajalle,jos et tiedä miksi bisset hakevat täältä seuraa,paljastan salaisuuden heistä,HE HALUAVAT MUNAA,PERESETTÄ JA MIESTÄ.


      • LogicoFF
        sexisrules kirjoitti:

        LogicoFF miten pettäminen kuuluu aloitukseen ja sinun ymmärryksesi kuin myös homojen sänkyssä käyttäytyminen ?
        Etkö ole itse syyllistämässä juuri homoja eli haukkumassa ?

        Olet jo useamman vuoden,ainakin kahdessa mediassa tuonnut esille harhaisuutesi,koska saat pääsi järjestykseen,tästä vainoharhaisuudesta ?

        En puutu sinun pilvilinnaan,mutta useat naiset ja miehet (heterot) haaveilevat jonkinlaisesta kokeilusta saman sukupuolen kanssa,olkoon ne nyt sitten mieleksesi bissejä,joten suosittelen kaikkien vierailemaan jokaisessa palstalla,jossa etsitään seksiä.

        Ja aloittajalle,jos et tiedä miksi bisset hakevat täältä seuraa,paljastan salaisuuden heistä,HE HALUAVAT MUNAA,PERESETTÄ JA MIESTÄ.

        Sä nyt et alkuunkaan ymmärtänyt lukeemaasi ja toiseksi:

        "Olet jo useamman vuoden,ainakin kahdessa mediassa tuonnut esille harhaisuutesi,koska saat pääsi järjestykseen,tästä vainoharhaisuudesta ?"

        Niin kerrohan missä medioissa? Jos joku on vainoharhainen, niin se olet kyllä nyt sinä.


      • Pata ja kattila.
        sexisrules kirjoitti:

        LogicoFF miten pettäminen kuuluu aloitukseen ja sinun ymmärryksesi kuin myös homojen sänkyssä käyttäytyminen ?
        Etkö ole itse syyllistämässä juuri homoja eli haukkumassa ?

        Olet jo useamman vuoden,ainakin kahdessa mediassa tuonnut esille harhaisuutesi,koska saat pääsi järjestykseen,tästä vainoharhaisuudesta ?

        En puutu sinun pilvilinnaan,mutta useat naiset ja miehet (heterot) haaveilevat jonkinlaisesta kokeilusta saman sukupuolen kanssa,olkoon ne nyt sitten mieleksesi bissejä,joten suosittelen kaikkien vierailemaan jokaisessa palstalla,jossa etsitään seksiä.

        Ja aloittajalle,jos et tiedä miksi bisset hakevat täältä seuraa,paljastan salaisuuden heistä,HE HALUAVAT MUNAA,PERESETTÄ JA MIESTÄ.

        Ei pahalla, mutta kyllä tuo sun ulosantisi on kuin suoraan jonkun harhaisen näppäimistöstä peräisin.


      • sexisrules
        LogicoFF kirjoitti:

        Sä nyt et alkuunkaan ymmärtänyt lukeemaasi ja toiseksi:

        "Olet jo useamman vuoden,ainakin kahdessa mediassa tuonnut esille harhaisuutesi,koska saat pääsi järjestykseen,tästä vainoharhaisuudesta ?"

        Niin kerrohan missä medioissa? Jos joku on vainoharhainen, niin se olet kyllä nyt sinä.

        LogicoFF
        Jos et itse muista,niin en kerro sitä.
        Kannattaa miettiä,sinun postausta kokonaisuusdessa .
        Jäljet johtavat sylttytehtaalle.

        Ps katso seuraavan postausta Pata ja kattila .


      • LogicoFF
        sexisrules kirjoitti:

        LogicoFF
        Jos et itse muista,niin en kerro sitä.
        Kannattaa miettiä,sinun postausta kokonaisuusdessa .
        Jäljet johtavat sylttytehtaalle.

        Ps katso seuraavan postausta Pata ja kattila .

        Tuo pata ja kattilan postaus on vastaus sinun viestiisi. Arvoisa tohelo.


      • LogicoFF
        sexisrules kirjoitti:

        LogicoFF
        Jos et itse muista,niin en kerro sitä.
        Kannattaa miettiä,sinun postausta kokonaisuusdessa .
        Jäljet johtavat sylttytehtaalle.

        Ps katso seuraavan postausta Pata ja kattila .

        "Jos et itse muista,niin en kerro sitä.
        Kannattaa miettiä,sinun postausta kokonaisuusdessa .
        Jäljet johtavat sylttytehtaalle."

        Eli sinä olet vainoharhainen ja elät kuvitelmissasi. Se nyt vaan valitettavasti menee niin, vaikka luulet kuinka luulisit minun olevan joku toinen.


      • tunnistusolihelppo
        LogicoFF kirjoitti:

        "Jos et itse muista,niin en kerro sitä.
        Kannattaa miettiä,sinun postausta kokonaisuusdessa .
        Jäljet johtavat sylttytehtaalle."

        Eli sinä olet vainoharhainen ja elät kuvitelmissasi. Se nyt vaan valitettavasti menee niin, vaikka luulet kuinka luulisit minun olevan joku toinen.

        Tuota tuota minäkin olen tunnistan tuon LogocoFF:n tyylin ja luulen,että sexisrulesin kanssa mietimme samaa henkilöä.


      • LogicoFF
        tunnistusolihelppo kirjoitti:

        Tuota tuota minäkin olen tunnistan tuon LogocoFF:n tyylin ja luulen,että sexisrulesin kanssa mietimme samaa henkilöä.

        Aivan aivan. Kyllä kyllä. Justiinsa joo.


    • 4+2

      Siksi, koska en jaksa lukea muijien jaaritteluja flirttailuista kassaneidin kanssa. Tämä on sopivampi palsta

    • Bisset on myös homoja

      Siksi, koska Bisset ovat myös homoja, miksi eivät saisi käydä täällä. Eikö bi-seksuaali sais olla tekemisissä 100% homojen kanssa. Ei kai nyt niin ole, että bisset sais olla van bissen, homot homon ja heterot heteron kanssa??

      Tänne saa mun puolesta tulla 100% heterotkin, jos eivät alamsaarnata :)

      • Homo100%

        Bisset eivät ole homoja vaan bissejä, koska ovat kiinnostuneita myös naisista. Eihän muuten tarvittaisi erillistä nimitystä bisseille. Itse en tuota kaksijakoisuutta ymmärrä, mutta kukin tavallaan ja omien halujensa mukaan. Tosin itse vältän biseksuaaleja sekä seksin haussa, että seurustelun osalta. Seksi ei koskaan toiminut bissejätkien kanssa, jotain siitä vain uupui. Bisseillä harvemmin on samanlaisia romanttisia tuntemuksia kuin homoilla ja he harvemmin etsivät seksin lisäksi myös parisuhdetta toisen miehen kanssa. Moni on kuitenkin sanonut, että seksi on ok miehen kanssa, mutta suhde pitää ehdottomasti olla naisen kanssa, koska perhe ja lapset. On niitä poikkeuksiakin, mutta en koske sellaiseen, josta ei voi olla varma milloin mikäkin viehättää enemmän, römpsä vai muna. Joten ymmärrän hyvin tarpeen omille foorumeille.


      • Kerro toki.
        Homo100% kirjoitti:

        Bisset eivät ole homoja vaan bissejä, koska ovat kiinnostuneita myös naisista. Eihän muuten tarvittaisi erillistä nimitystä bisseille. Itse en tuota kaksijakoisuutta ymmärrä, mutta kukin tavallaan ja omien halujensa mukaan. Tosin itse vältän biseksuaaleja sekä seksin haussa, että seurustelun osalta. Seksi ei koskaan toiminut bissejätkien kanssa, jotain siitä vain uupui. Bisseillä harvemmin on samanlaisia romanttisia tuntemuksia kuin homoilla ja he harvemmin etsivät seksin lisäksi myös parisuhdetta toisen miehen kanssa. Moni on kuitenkin sanonut, että seksi on ok miehen kanssa, mutta suhde pitää ehdottomasti olla naisen kanssa, koska perhe ja lapset. On niitä poikkeuksiakin, mutta en koske sellaiseen, josta ei voi olla varma milloin mikäkin viehättää enemmän, römpsä vai muna. Joten ymmärrän hyvin tarpeen omille foorumeille.

        "Bisseillä harvemmin on samanlaisia romanttisia tuntemuksia kuin homoilla"

        No mistä mahtaa sitten johtua, että kovinkaan moni homo ei elä parisuhteessa ja etsivät jatkuvasti seksiseuraa? Jos kerran lähetään tälle yleistämisen tielle.


      • Kerron, kerron!
        Kerro toki. kirjoitti:

        "Bisseillä harvemmin on samanlaisia romanttisia tuntemuksia kuin homoilla"

        No mistä mahtaa sitten johtua, että kovinkaan moni homo ei elä parisuhteessa ja etsivät jatkuvasti seksiseuraa? Jos kerran lähetään tälle yleistämisen tielle.

        No mitäs se sinä täältä sitten haet?


    • töttöröö vaan

      Mistä lähtien homomiehet ovat olleet vain toisten homomiesten "omaisuutta"? Bissemiehetkin tykkää miehistä eli mikä oli ongelma? En halua yleistää mutta varsinaisella bi-forumilla on paljon ns. kokeilunhaluisia naisia lähinnä.

      • KivaaHubaaJubaa!

        Tottakai siellä bissepalstalla on vain niitä kokeilunhaluisia naisia, kun te kaikki bimiehet olette täällä "kokeilemassa" utopistisia halujanne miesten kanssa. Menkää sinne naisten pariin, jos vaikka sieltä löytyisi unelmien nainen "kokeilemaan" teidän kanssa jotain kivaa avioliitosta lähtien.

        Voitte vaikka järjestää kimppaa, missä kaikki reiät on kaikien käytössä sukupuoleen katsomatta. Ei ole reiät enää kenenkään omaisuutta. Ajatelkaa nyt, kuinka kivaa teillä olisi!


      • gettt
        KivaaHubaaJubaa! kirjoitti:

        Tottakai siellä bissepalstalla on vain niitä kokeilunhaluisia naisia, kun te kaikki bimiehet olette täällä "kokeilemassa" utopistisia halujanne miesten kanssa. Menkää sinne naisten pariin, jos vaikka sieltä löytyisi unelmien nainen "kokeilemaan" teidän kanssa jotain kivaa avioliitosta lähtien.

        Voitte vaikka järjestää kimppaa, missä kaikki reiät on kaikien käytössä sukupuoleen katsomatta. Ei ole reiät enää kenenkään omaisuutta. Ajatelkaa nyt, kuinka kivaa teillä olisi!

        Olet kyllä todella asennevammainen, et ole tainnu munaa saada vuosiin. Vai onko joku bisse torjunut sut, kun noin katkera Kaarina olet?


      • KivaaHubaaJubaa!
        gettt kirjoitti:

        Olet kyllä todella asennevammainen, et ole tainnu munaa saada vuosiin. Vai onko joku bisse torjunut sut, kun noin katkera Kaarina olet?

        Olet aivan oikeassa, on torjunut, nimittäin ihmissuhderintamalla. Munaa saa nyt kuka tahansa, jos ei nyt sentää riihipiru ole, ja oman käsityksen mukaan jatkuvassa puutteessa ja kokeilunhalussa eläville bisseille riittää vaikka puutappi/oksanreikä seksinharjoittamiseen. Sen verran niillä pelaa järki ja kritiikki seksinhaussa. Homot ovat nirsompia.

        Eikä rukkaset ole tullut yhdeltä vaan useammalta bisseltä (virheistä toki oppii ja sallitaanhan sitä nuoruuden hairahdukset?). Jos jollain on tässä asennevamma, se on bisseillä. Menkää itseenne. Homoilla on kehittyneempi tunne-elämä.

        Jätit edelleen vastaamatta, miksi niistä bisseämmistä ei tulisi teille unelmavaimoja? Kimppaa, seksiä loputtomiin, eri variaatioissa, ei turhia tunteita tai omistamisenhalua. Sitähän nuo bisset tuolla ylempänä nimenomaan etsivät ja haluavat. Mitä muuta bisse voi toivoa? Mitä ihmettä sitä aikaansa täällä homopalstalla tuhlaamaan, kun ratkaisu on aivan kulman takana. Hopi, hopi!


      • ihme touhua
        KivaaHubaaJubaa! kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa, on torjunut, nimittäin ihmissuhderintamalla. Munaa saa nyt kuka tahansa, jos ei nyt sentää riihipiru ole, ja oman käsityksen mukaan jatkuvassa puutteessa ja kokeilunhalussa eläville bisseille riittää vaikka puutappi/oksanreikä seksinharjoittamiseen. Sen verran niillä pelaa järki ja kritiikki seksinhaussa. Homot ovat nirsompia.

        Eikä rukkaset ole tullut yhdeltä vaan useammalta bisseltä (virheistä toki oppii ja sallitaanhan sitä nuoruuden hairahdukset?). Jos jollain on tässä asennevamma, se on bisseillä. Menkää itseenne. Homoilla on kehittyneempi tunne-elämä.

        Jätit edelleen vastaamatta, miksi niistä bisseämmistä ei tulisi teille unelmavaimoja? Kimppaa, seksiä loputtomiin, eri variaatioissa, ei turhia tunteita tai omistamisenhalua. Sitähän nuo bisset tuolla ylempänä nimenomaan etsivät ja haluavat. Mitä muuta bisse voi toivoa? Mitä ihmettä sitä aikaansa täällä homopalstalla tuhlaamaan, kun ratkaisu on aivan kulman takana. Hopi, hopi!

        Mietin kanssa että miksi bit ovat tällä palstalla... Ainakaan itse en ottaisi riskiä sellaisen kanssa että minkäänlaista suhdetta perustettaisiin!! Ja vastauksena niille jotka sanovat että "bit saavat olla tällä palstalla koska hekin ovat munan perään", no ovat ovat mutta mistä sitä tietää kun toisena päivänä kiinnostaa kyrpä ja toisena tussu.


      • angrybird666
        ihme touhua kirjoitti:

        Mietin kanssa että miksi bit ovat tällä palstalla... Ainakaan itse en ottaisi riskiä sellaisen kanssa että minkäänlaista suhdetta perustettaisiin!! Ja vastauksena niille jotka sanovat että "bit saavat olla tällä palstalla koska hekin ovat munan perään", no ovat ovat mutta mistä sitä tietää kun toisena päivänä kiinnostaa kyrpä ja toisena tussu.

        KUULKAAS KAIKKI BISEKSUALLIT ,ette välttämättä ymmärrä tekojanne mutta ei homoja voi käyttää hyväksi jos vaikka "tänään tekee mieli miestä". älkää ÄLKÄÄ MILLOINKAAN alistuko tuollaiselle, homot! ansaitsette jonkun joka pitää sinusta vielä huomennakin (mikä biseksuaalien kohdalla on n.50% mahdollisuus). !!!!!!!!!!


      • Tiiättekö tunteen -.-???
        angrybird666 kirjoitti:

        KUULKAAS KAIKKI BISEKSUALLIT ,ette välttämättä ymmärrä tekojanne mutta ei homoja voi käyttää hyväksi jos vaikka "tänään tekee mieli miestä". älkää ÄLKÄÄ MILLOINKAAN alistuko tuollaiselle, homot! ansaitsette jonkun joka pitää sinusta vielä huomennakin (mikä biseksuaalien kohdalla on n.50% mahdollisuus). !!!!!!!!!!

        Se on muuten niin fucking ärsyttävää kun on löytänyt netissä jonkun komeen ja täydellisen jätkän joka on luonteeltaki iha huippu, mut sit se sanoo sen.

        "Nii, oon muute bi"
        ...
        Ja just sillä hetkellä innostus tippuu sadasta nollaan. Miksi miksi miksi oi miksi näin käy? ei mulla ole henk. koht. mitää bi kundei vastaan tai mitää todellakaan. Mut just täs on yks syy miks ehkä niide pitäis mennä bi-palstalle tai minne kuuluvatkin.


      • kala86
        KivaaHubaaJubaa! kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa, on torjunut, nimittäin ihmissuhderintamalla. Munaa saa nyt kuka tahansa, jos ei nyt sentää riihipiru ole, ja oman käsityksen mukaan jatkuvassa puutteessa ja kokeilunhalussa eläville bisseille riittää vaikka puutappi/oksanreikä seksinharjoittamiseen. Sen verran niillä pelaa järki ja kritiikki seksinhaussa. Homot ovat nirsompia.

        Eikä rukkaset ole tullut yhdeltä vaan useammalta bisseltä (virheistä toki oppii ja sallitaanhan sitä nuoruuden hairahdukset?). Jos jollain on tässä asennevamma, se on bisseillä. Menkää itseenne. Homoilla on kehittyneempi tunne-elämä.

        Jätit edelleen vastaamatta, miksi niistä bisseämmistä ei tulisi teille unelmavaimoja? Kimppaa, seksiä loputtomiin, eri variaatioissa, ei turhia tunteita tai omistamisenhalua. Sitähän nuo bisset tuolla ylempänä nimenomaan etsivät ja haluavat. Mitä muuta bisse voi toivoa? Mitä ihmettä sitä aikaansa täällä homopalstalla tuhlaamaan, kun ratkaisu on aivan kulman takana. Hopi, hopi!

        Aika outoja käsityksiä sulla elämästä... Itse olen bisse ja mieheni homo eikä mitään ongelmaa siinä, mulla ei mitään tarvetta hyppiä ainakaan naisten perässä. Mun mielestä bisseissä ja homoissa on ihan yhtä paljon kusipäitä, ei homot mitään enkeleitä ole.


      • EiKiitos..
        kala86 kirjoitti:

        Aika outoja käsityksiä sulla elämästä... Itse olen bisse ja mieheni homo eikä mitään ongelmaa siinä, mulla ei mitään tarvetta hyppiä ainakaan naisten perässä. Mun mielestä bisseissä ja homoissa on ihan yhtä paljon kusipäitä, ei homot mitään enkeleitä ole.

        Suuremmalla todennäköisyydellä se bisse kuitenkin on naistaan pettävä ja homoa vedättävä. En ole tavannut yhden yhtäkään bisseä, jonka kanssa haluaisin seurustella. Jotain eroa siinä vaan on. Mä haluan alkaa suhteeseen, jossa on pienempi riski sille, että toisen seksuaalisuus ailahtelee. Yhdenkin tyypin tavattuani huomasin lasten kuvat olohuoneen kirjahyllyn päällä. Meni halut samantien sekä seksiin että suhteeseen. Vielä vähemmän haluan sitoutua ihmiseen, jolla on jo lapsia. Kaverillekin kävi sillein, että bisse vedätti useita kuukausia ennen kuin paljastui, että toisella on vaimo ja lapset.


      • vdfvdf
        angrybird666 kirjoitti:

        KUULKAAS KAIKKI BISEKSUALLIT ,ette välttämättä ymmärrä tekojanne mutta ei homoja voi käyttää hyväksi jos vaikka "tänään tekee mieli miestä". älkää ÄLKÄÄ MILLOINKAAN alistuko tuollaiselle, homot! ansaitsette jonkun joka pitää sinusta vielä huomennakin (mikä biseksuaalien kohdalla on n.50% mahdollisuus). !!!!!!!!!!

        Eipä tarvi homoja suvaita enää yhtään tämän ketjun jälkeen. Siperiaan kaltaises ahdasmieliset kusipäät. Se on oikea paikka sulle ja kaltaisilles. Saatte siellä rauhassa vedellä toisianne puskissa, ettei täällä tarvi kesäisin miettiä mitä puskaa välttää, kun homot siellä panee.


      • vdfvdf
        vdfvdf kirjoitti:

        Eipä tarvi homoja suvaita enää yhtään tämän ketjun jälkeen. Siperiaan kaltaises ahdasmieliset kusipäät. Se on oikea paikka sulle ja kaltaisilles. Saatte siellä rauhassa vedellä toisianne puskissa, ettei täällä tarvi kesäisin miettiä mitä puskaa välttää, kun homot siellä panee.

        Ed. oleva vastaus angrybird666:lle eli katkeralle Kaarinalle, jonka bisse on torjunut selvästi. Voi voi, kun et kelvannut.


      • voi kala86
        kala86 kirjoitti:

        Aika outoja käsityksiä sulla elämästä... Itse olen bisse ja mieheni homo eikä mitään ongelmaa siinä, mulla ei mitään tarvetta hyppiä ainakaan naisten perässä. Mun mielestä bisseissä ja homoissa on ihan yhtä paljon kusipäitä, ei homot mitään enkeleitä ole.

        Eikö sinunki kalakukkohuoralesbon olisi parempi pitää perseesi ojennuksessa sillä eihän edes kelpaa kiimaisille koirille edes... siivoo pillus ja laita lamppusi kuntoon..Tunge perääs ahven pyrstö edellä uudestaan voit ehkä saada huippuhetkiä...

        Ps ota ne katkaravut korvistasi pois


    • idiootitt

      No tuolla bipalstalla on vain lähinnä naisia, biseksuaalisuus tarkoittaa sitä että on molemmista sukupuolista kiinnostunut, niin miten ei voisi kirjoittaa myös tänne palstalle?Älytöntä

      • Homo 48 014/area

        Just bi kundi nussi mua mulle ihan sama onko bi vai homo itse pidän et muna se on bi kundillakin me seurusteltu jo bi kundin kaa jo vuosi ja hyvin menee terveisin 48/homo 014/alueelta


    • eivoiollatotta321

      Kiva kun toiset vetää rajan mikä on mikä... ja homot on homoja joo vai oliko kaikki homoja homoja ? jos kokeilee 13-17v poikaa niin sitten onkin homo aina mut jos saa pillllluu se olikin bisse ja jos seln jälkee aina haluu pilllluuu onki bi vai hetero ei voi olla totta et aikuiset haluu vetää jotain rajaa ... kuka poika tai tyttö joka testaa samaa sukupuolta on hetero ?? onko heteroita olemassa ? jos hetero runkkaa se varmaan onkin homo vai mikä? juu hitto jos runkatessa näkee pojan kalun onki homo vai bisse ..ihan varmaan jos näkee miehen panevan naista onkin bi ...mut koska on hetero ???????????

    • enollut outo-otus

      Tämä kertoo kaiken mitä on olla homofoorumin "homo" ,siis kunnon trolli .
      "Outo-otus, gillar, aapo lappi, teddy1bear, veepee...

      Rakkaalla lapsella näköjään on monta nimeä, kaikkia ei edes jaksa muistaa. Taitaa samainen huomionhakuinen tyyppi olla blomma1:kin, koska aina loukkaantuu, kun blomma1:sta väheksytään.

      Aiempaan tekstiin piti laittaa selventävä kuva mukaan, mutta nythän tuossa kuvassa grillataan vaikka herran aliaksia :D nukkeja ei ollut poltettavaksi, sori.

      Selkeästi vaan eräällä Pohjoisen poijjaalla menee ohi se sarkasmi. Mun viisaudestani ei todellakaan ole todisteita, mutta vertailun vuoksi sinun tyhmyydestäsi ei ole minkäänlaisia epäilyksiä, jos/kun menet jokaiseen mun kommenttiini sata lasissa mukaan ja kopioit ne vielä jonnekin toiselle keskustelupalstalle :D

      Ding dong. Ei jaksa. Koita raivota itsesi taas pellolle ilman mun apua.
      18.10 2014-08-22
      bear_nick2Mies, 49, Keski-Suomi/Mellersta Finland"

      En usko että kenenkään kannattaa liittyä Qruiseriin kun vastaan otto on tämä.

      Toivottavasti hänellä alko seisoo ja loput tuli housuihin.,

      • Eipä ole epäilystäkään kenellä keskustelijalla se alko ei ainakaan seiso (siis lasissa - muusta pullotuksesta en osaa sanoa :D

        ---

        Homoja, bissejä, lesboja, transuja, heteroita jne koko seksuaalisuuden kirjo... Eikä kenellekään pitäisi olla mitään merkitystä kuka täällä lukee tai kirjoittaa, koska seksuaalisuuden toteuttamistahan tämä lukeminen tai kirjoittaminen ei ole? Seksistä puhuminenkin on eri asia kuin sen käytännön toteutus.

        Heterous, bisseys, homous... Jokaisen näiden suuntautumisen sisällä on satoja eri variaatioita, miten kukin sen suuntautumisensa toteuttaa. Silti lokeroimme sen yksilön intiimiasiat luokittelunippuun ja läimäisemme leiman päälle, jossa sitten olet, vaikka teet itse asian kenties ihan eri lailla kuin toinen "saman lokeron edustaja".

        Ja sitten mennään nettiin jahkailemaan, pähkäilemään ja hakemaan anonyymiparlamentin hyväksyntää lokeroinnille sen sijaan, että oikeasti tutustuttaisiin ihmisiin lokeroiden takana ja vähennettäisiin niitä keskinäisiä ennakkoluuloja.


      • Djjdjdje
        bear_nick2 kirjoitti:

        Eipä ole epäilystäkään kenellä keskustelijalla se alko ei ainakaan seiso (siis lasissa - muusta pullotuksesta en osaa sanoa :D

        ---

        Homoja, bissejä, lesboja, transuja, heteroita jne koko seksuaalisuuden kirjo... Eikä kenellekään pitäisi olla mitään merkitystä kuka täällä lukee tai kirjoittaa, koska seksuaalisuuden toteuttamistahan tämä lukeminen tai kirjoittaminen ei ole? Seksistä puhuminenkin on eri asia kuin sen käytännön toteutus.

        Heterous, bisseys, homous... Jokaisen näiden suuntautumisen sisällä on satoja eri variaatioita, miten kukin sen suuntautumisensa toteuttaa. Silti lokeroimme sen yksilön intiimiasiat luokittelunippuun ja läimäisemme leiman päälle, jossa sitten olet, vaikka teet itse asian kenties ihan eri lailla kuin toinen "saman lokeron edustaja".

        Ja sitten mennään nettiin jahkailemaan, pähkäilemään ja hakemaan anonyymiparlamentin hyväksyntää lokeroinnille sen sijaan, että oikeasti tutustuttaisiin ihmisiin lokeroiden takana ja vähennettäisiin niitä keskinäisiä ennakkoluuloja.

        Biseksuaalisuuden suhteen se lokerointi on selvä menemättä sen syvemmälle asiaan, koska jos toinen on kaksijakoinen niin mulla ei ole sellaisen ihmisen kanssa halua kuin korkeintaan kaveruuteen. En kaipaa suhdetta jossa toinen haaveilee vastakkaisestakin sukupuolesta ja suuremmalla todennäköisyydellä pettää siinä vaiheessa kun ei kestä enää olla vain yhden sukupuolen kanssa.


      • Julmaa syrjintää :(
        Djjdjdje kirjoitti:

        Biseksuaalisuuden suhteen se lokerointi on selvä menemättä sen syvemmälle asiaan, koska jos toinen on kaksijakoinen niin mulla ei ole sellaisen ihmisen kanssa halua kuin korkeintaan kaveruuteen. En kaipaa suhdetta jossa toinen haaveilee vastakkaisestakin sukupuolesta ja suuremmalla todennäköisyydellä pettää siinä vaiheessa kun ei kestä enää olla vain yhden sukupuolen kanssa.

        Tällähän logiikalla bisset eivät sais koskaan elämänkumppania tai vakavaa parisuhdetta. Aika julmaa syrjintää ottaen huomioon, että bi ei voi bisseydeleen yhtään sen enempää kuin homo homoudelleen. Masentavaa :(


      • Julmaa syrjintää :( kirjoitti:

        Tällähän logiikalla bisset eivät sais koskaan elämänkumppania tai vakavaa parisuhdetta. Aika julmaa syrjintää ottaen huomioon, että bi ei voi bisseydeleen yhtään sen enempää kuin homo homoudelleen. Masentavaa :(

        Uh, mitä tekemistä logiikalla ja internet-keskustelupalstalla on keskenään? :D


      • adasdasd
        Julmaa syrjintää :( kirjoitti:

        Tällähän logiikalla bisset eivät sais koskaan elämänkumppania tai vakavaa parisuhdetta. Aika julmaa syrjintää ottaen huomioon, että bi ei voi bisseydeleen yhtään sen enempää kuin homo homoudelleen. Masentavaa :(

        Tsekkaappa logiikkasi uudelleen. Miksi bisset jäisivät yksin? Eivätkö bisset voisi seurustella toisten biseksuaalien kanssa? Syrjittekö tekin toisianne? Bisselle edullisinta on nimenomaan seurustella toisen bissen kanssa, koska molemmat ymmärtää kumppankin tarpeen kumpaankin sukupuoleen. Sitten voi olla avoimessa suhteessa ja sehän on kaikille ihanteellista kun saa lortota ympäriinsä niin paljon kuin sielu sietää ja silti voi pitää parisuhteen.

        Eri sivustoilla jos laittaa hakuun kaikki biseksuaalit niin kuvattomia profiileja on enemmän heillä kuin homoilla. Salaseuran hakemista, puolison pettämistä, anonyymiteetin suojassa muiden kyttäämistä ja todennäköisesti oman seksuaalisuutensa hyväksymättömyyttä kun ei uskalla naamaa näyttää. Muutama mätä omena pilaa koko korin, vaikka biseksuaalien korien tapauksessa mätiä omenia on suhteellisesti enemmän. Biseksuaalisuus on kauhistus, abomination.


      • Huh, huh :(
        adasdasd kirjoitti:

        Tsekkaappa logiikkasi uudelleen. Miksi bisset jäisivät yksin? Eivätkö bisset voisi seurustella toisten biseksuaalien kanssa? Syrjittekö tekin toisianne? Bisselle edullisinta on nimenomaan seurustella toisen bissen kanssa, koska molemmat ymmärtää kumppankin tarpeen kumpaankin sukupuoleen. Sitten voi olla avoimessa suhteessa ja sehän on kaikille ihanteellista kun saa lortota ympäriinsä niin paljon kuin sielu sietää ja silti voi pitää parisuhteen.

        Eri sivustoilla jos laittaa hakuun kaikki biseksuaalit niin kuvattomia profiileja on enemmän heillä kuin homoilla. Salaseuran hakemista, puolison pettämistä, anonyymiteetin suojassa muiden kyttäämistä ja todennäköisesti oman seksuaalisuutensa hyväksymättömyyttä kun ei uskalla naamaa näyttää. Muutama mätä omena pilaa koko korin, vaikka biseksuaalien korien tapauksessa mätiä omenia on suhteellisesti enemmän. Biseksuaalisuus on kauhistus, abomination.

        Huh, huh, mietipa nyt vielä omaa logiikkaasi uudestaan. Et kai ihan tosissas ole tuota mieltä :(


      • kala86
        adasdasd kirjoitti:

        Tsekkaappa logiikkasi uudelleen. Miksi bisset jäisivät yksin? Eivätkö bisset voisi seurustella toisten biseksuaalien kanssa? Syrjittekö tekin toisianne? Bisselle edullisinta on nimenomaan seurustella toisen bissen kanssa, koska molemmat ymmärtää kumppankin tarpeen kumpaankin sukupuoleen. Sitten voi olla avoimessa suhteessa ja sehän on kaikille ihanteellista kun saa lortota ympäriinsä niin paljon kuin sielu sietää ja silti voi pitää parisuhteen.

        Eri sivustoilla jos laittaa hakuun kaikki biseksuaalit niin kuvattomia profiileja on enemmän heillä kuin homoilla. Salaseuran hakemista, puolison pettämistä, anonyymiteetin suojassa muiden kyttäämistä ja todennäköisesti oman seksuaalisuutensa hyväksymättömyyttä kun ei uskalla naamaa näyttää. Muutama mätä omena pilaa koko korin, vaikka biseksuaalien korien tapauksessa mätiä omenia on suhteellisesti enemmän. Biseksuaalisuus on kauhistus, abomination.

        Ei bisseillä ole mitään jatkuvaa tarvetta tai kiinnostusta molempiin sukupuoliin, ei ole mitenkään tavatonta että bimies on vuosia ilman (sukupuoli)yhteyttä toiseen sukupuoleen. Jos parisuhteessa on kaikki kunnossa ei yleensä ole mitään tarvetta hyppiä kummallekaan puolelle aitaa.


      • HYIHYIHYI
        Huh, huh :( kirjoitti:

        Huh, huh, mietipa nyt vielä omaa logiikkaasi uudestaan. Et kai ihan tosissas ole tuota mieltä :(

        Biseksuaalisuus on syöpä. En koske enää yhteenkään bisseen ja multa halut loppuu heti jos tiedän, että toinen kuksii myös naisten kanssa. Olen keskustellut tästä monien heteronaistenkin kanssa ja siitä huolimatta, että joissakin piireissä naiset kokee homoseksin kiihottavana,moni ei kuitenkaan haluaisi seurustella bi-miehen kanssa pettämisen pelon ja ällötyksen vuoksi, vaikka heillä ei homoja vastaan mitään olekaan. Ihan ymmärrettävää se on, että heterona haluaa heteroa ja homona homoa. Ei mulla ole naisia vastaan mitään, mut en mä halua miestä joka nuolee römpsääkin. Ei sillä, että haluaisin rimmaajaakaan, koska anuksen nuoleminen on yhtä etova ajatus. Muutamat naiset sanoivat myös, että heidän silmissään miehen maskuliinisuuspisteet laskisivat, jos saisivat tietää, että mies on ottanut/ottaa parrua pyllyyn. Seksi yhden illan juttuna on kuullemma ok, mutta vakavaan parisuhteeseen ei alkaisi.

        Kyl se olisi parempi, että bisset kuksisivat ja pettäisivät vain toisiaan eivätkä sotkisi homoja ja heteroita kieroihin kuvioihinsa.


      • 1119
        bear_nick2 kirjoitti:

        Eipä ole epäilystäkään kenellä keskustelijalla se alko ei ainakaan seiso (siis lasissa - muusta pullotuksesta en osaa sanoa :D

        ---

        Homoja, bissejä, lesboja, transuja, heteroita jne koko seksuaalisuuden kirjo... Eikä kenellekään pitäisi olla mitään merkitystä kuka täällä lukee tai kirjoittaa, koska seksuaalisuuden toteuttamistahan tämä lukeminen tai kirjoittaminen ei ole? Seksistä puhuminenkin on eri asia kuin sen käytännön toteutus.

        Heterous, bisseys, homous... Jokaisen näiden suuntautumisen sisällä on satoja eri variaatioita, miten kukin sen suuntautumisensa toteuttaa. Silti lokeroimme sen yksilön intiimiasiat luokittelunippuun ja läimäisemme leiman päälle, jossa sitten olet, vaikka teet itse asian kenties ihan eri lailla kuin toinen "saman lokeron edustaja".

        Ja sitten mennään nettiin jahkailemaan, pähkäilemään ja hakemaan anonyymiparlamentin hyväksyntää lokeroinnille sen sijaan, että oikeasti tutustuttaisiin ihmisiin lokeroiden takana ja vähennettäisiin niitä keskinäisiä ennakkoluuloja.

        Mikä sekopää bear oikein olet ?


      • Eheytymään bisset vai :(
        HYIHYIHYI kirjoitti:

        Biseksuaalisuus on syöpä. En koske enää yhteenkään bisseen ja multa halut loppuu heti jos tiedän, että toinen kuksii myös naisten kanssa. Olen keskustellut tästä monien heteronaistenkin kanssa ja siitä huolimatta, että joissakin piireissä naiset kokee homoseksin kiihottavana,moni ei kuitenkaan haluaisi seurustella bi-miehen kanssa pettämisen pelon ja ällötyksen vuoksi, vaikka heillä ei homoja vastaan mitään olekaan. Ihan ymmärrettävää se on, että heterona haluaa heteroa ja homona homoa. Ei mulla ole naisia vastaan mitään, mut en mä halua miestä joka nuolee römpsääkin. Ei sillä, että haluaisin rimmaajaakaan, koska anuksen nuoleminen on yhtä etova ajatus. Muutamat naiset sanoivat myös, että heidän silmissään miehen maskuliinisuuspisteet laskisivat, jos saisivat tietää, että mies on ottanut/ottaa parrua pyllyyn. Seksi yhden illan juttuna on kuullemma ok, mutta vakavaan parisuhteeseen ei alkaisi.

        Kyl se olisi parempi, että bisset kuksisivat ja pettäisivät vain toisiaan eivätkä sotkisi homoja ja heteroita kieroihin kuvioihinsa.

        Tämähän kuullostaa ihan samalta, kun jotkut kiihkoilijat sanovat, että homous on sairaus. Eli pitäiskö bi-seksuaalejakin alkaa eheyttää sun mielestä jos se on syöpä, vai onko ihan parantumaton :(:(


      • HYIHYIHYI
        Eheytymään bisset vai :( kirjoitti:

        Tämähän kuullostaa ihan samalta, kun jotkut kiihkoilijat sanovat, että homous on sairaus. Eli pitäiskö bi-seksuaalejakin alkaa eheyttää sun mielestä jos se on syöpä, vai onko ihan parantumaton :(:(

        Ehkä mä nyt tässä vaan provosoin, vaikken itse bisseihin koske mutta moni muu homo kyllä koskee, joten eiköhän kaikille löydy jotakin :D Eikä kaikki bissemiehetkään halua homoja vaan esim. ukkomiehet etsivät toisiaan chateissa. Kun molemmilla on yhtä paljon menetettävää niin ei ole niin suurta riskiä, että jompi kumpi paljastaisi salaiset seksitouhut. Eihän nää viestit täällä vie kuin bittejä joten tuskinpa tässä tila rupeaa loppumaan, vaikka himokkaat bisset liehittelevät homoja täällä. ;-)


      • Bizzet
        HYIHYIHYI kirjoitti:

        Biseksuaalisuus on syöpä. En koske enää yhteenkään bisseen ja multa halut loppuu heti jos tiedän, että toinen kuksii myös naisten kanssa. Olen keskustellut tästä monien heteronaistenkin kanssa ja siitä huolimatta, että joissakin piireissä naiset kokee homoseksin kiihottavana,moni ei kuitenkaan haluaisi seurustella bi-miehen kanssa pettämisen pelon ja ällötyksen vuoksi, vaikka heillä ei homoja vastaan mitään olekaan. Ihan ymmärrettävää se on, että heterona haluaa heteroa ja homona homoa. Ei mulla ole naisia vastaan mitään, mut en mä halua miestä joka nuolee römpsääkin. Ei sillä, että haluaisin rimmaajaakaan, koska anuksen nuoleminen on yhtä etova ajatus. Muutamat naiset sanoivat myös, että heidän silmissään miehen maskuliinisuuspisteet laskisivat, jos saisivat tietää, että mies on ottanut/ottaa parrua pyllyyn. Seksi yhden illan juttuna on kuullemma ok, mutta vakavaan parisuhteeseen ei alkaisi.

        Kyl se olisi parempi, että bisset kuksisivat ja pettäisivät vain toisiaan eivätkä sotkisi homoja ja heteroita kieroihin kuvioihinsa.

        Olen kuullut vähän saman tapaista juttua. Ei ole helppoa bisseillä. Homot ja lesbot syrjivät. Tosin enpä ole ikinä kuullut yhdenkään miehen pistävän pahakseen jos muija on biseksuaali, päin vastoin. Naisilla taas paljon helpompaa.


    • BI-mies ajattelee

      Ehkä siksi, että BI-palstalla on liikaa naisia. Keskustelupalstat eivät tosin ole seuranetsimistä varten vaan keskusteluun. Silloin ehkä tämä palsta tuntuu paremmalta ja oikeammalta omaa seksuaallisutta ajatellen.

      • JA-PAH-!

        Ei vieläkään selvinnyt tämä yhtälö; yhtä hyvin ne bissenaiset voisivat parveilla lesbopalstalla etsimässä lesbopuoltaan, jos tuota sun logiikkaas seurattas. Mutta kun ne eivät parveile.

        Menkää nyt bisset vaan sinne bissepalstalle keskustelemaan muiden samanmielisten kanssa. Ja sitä paitsi, eivätkös nämä suvaitsevaiset bisset just korosta sitä, että sukupuolella ei ole merkitystä. Kaikkiin ihastuu, vai valettako se sittenkin oli?


      • Miksi ihmeessä?
        JA-PAH-! kirjoitti:

        Ei vieläkään selvinnyt tämä yhtälö; yhtä hyvin ne bissenaiset voisivat parveilla lesbopalstalla etsimässä lesbopuoltaan, jos tuota sun logiikkaas seurattas. Mutta kun ne eivät parveile.

        Menkää nyt bisset vaan sinne bissepalstalle keskustelemaan muiden samanmielisten kanssa. Ja sitä paitsi, eivätkös nämä suvaitsevaiset bisset just korosta sitä, että sukupuolella ei ole merkitystä. Kaikkiin ihastuu, vai valettako se sittenkin oli?

        Onko siis niin, että 100% gay ei suostu olemaan missään tekemisissä bi-seksuaalin kanssa. Toivottavasti ei :(


      • niii-in
        Miksi ihmeessä? kirjoitti:

        Onko siis niin, että 100% gay ei suostu olemaan missään tekemisissä bi-seksuaalin kanssa. Toivottavasti ei :(

        Juuri noin se on ja sama on lesbojen kohdalla. Kummatkin osaavat hyvin syrjinnn jalon taidon.


      • 15 + 10
        JA-PAH-! kirjoitti:

        Ei vieläkään selvinnyt tämä yhtälö; yhtä hyvin ne bissenaiset voisivat parveilla lesbopalstalla etsimässä lesbopuoltaan, jos tuota sun logiikkaas seurattas. Mutta kun ne eivät parveile.

        Menkää nyt bisset vaan sinne bissepalstalle keskustelemaan muiden samanmielisten kanssa. Ja sitä paitsi, eivätkös nämä suvaitsevaiset bisset just korosta sitä, että sukupuolella ei ole merkitystä. Kaikkiin ihastuu, vai valettako se sittenkin oli?

        Lesbopalstalla valitetaan (siis lesbot valittaa) alinomaan, että miksi siellä parveilee bissenaisia, kun on toi bi-palstakin olemassa. Sama laulu siis siellä.


    • haistavittuqx

      Siksi kun bear_nick2 johtaa trolli aivoilla qruiseria ja tekee kaikkea mitä yksikään media ei salli.Rikkoo Suomen ja Ruotsin lakeja omalla käytöksellään kuten samalla tekee qruiserin ylläpito kun sallii tälläisen.

      Terveisin qx ex aapo lappi ja en ikäni tulr takaisin siihen paskaan

    • Biseksuaalit

      Biseksuaali ei petä yhtään sen todennäköisemmin kuin homo, lesbo tai heterokaan, jos on hyvässä suhteessa. Se että pitää jostakin sukupuolesta ei tarkoita, että koko ajan jatkuvasti etsisi seksiä sen edustajista. Eihän parisuhteessa elävä heterokaan etsi koko ajan seuraa muista naisista, vaikka tykkääkin naisista. Eikä homo mieti koko ajan kaikkia miehiä, vaikka miehistä pitääkin. Kuulostaa tuo harhasi vähän samalta kuin se, kun heterot pelkäävät, että jos heidän kaverinsa on homo, hän varmaan heti haluaa heitä ja raiskaa heidät, koska homot "pitävät miehistä". Eli he yleistävät homojen pitävän kaikistra miehistä. Samalla tavalla, vaikka biseksuaali pitäisi molemmista sukupuolista teoriassa yleensä ihastuttuaan hän pitää juuri yhdestä tietystä henkilöstä -tämän enkilön sukupuoli vain saattaa olla mies tai nainen.

      Ei biseksuaalikaan halua kaikkia miehiä ja naisia. Jos hän on hyvässä suhteessa, hän luultavasti haluaa vain sitä yhtä, on se sitten mies tai nainen. Biseksuaalit eivät todellakaan tunteettomasti naiskentele ympäriinsä sen todennäköisemmin kuin muutkaan.

      Pettämistä inhoan sen kaikissa muodoissa. Oli pettäjä sitten biseksuaali, homo, hetero, lesbo tai jotain siltä väliltä.

      Katergorioinnissa ei mielestäni ole järkeä. Homot ja heterot molemmat inhoavat sitä, kun joku vihaa seksuaalisuuden kategorioimista, koska heille itselleen on niin selvää, että he pitävät tietystä sukupuolesta. Omasta mielestäni seksuaalisuus on samalla niin suuri ja samalla niin vähäpätöinen osa ihmistä, että sen määrittelemisessä ei ole järkeä. Se elää ihmisen mukana eikä sitä kannata miettiä jonain erillisenä oliona. Mieti mieluummin, ketä rakastat kulloisenakin hetkenä tai jos et rakasta ketään niin kuka on ihastuksesi tai himosi kohde. Mitä siitä, jos useimmat himoamasi ihmiset ovat samaa tai eri sukupuolta? Tärkeintä on, että sinä tiedät ja koet omat himosi ja rakkautesi tunteet toki mielellään yhdessä niiden kohteen kanssa.

      Joillakin ihmisillä kaikki seksuaaliset ja romanttiset tunteet ovat aina, koko elämän, kohdistuneet vain vastakkaiseen sukupuoleen. Heitä voi sanoa heteroiksi. Joillakin ihmisillä kaikki seksuaaliset ja romanttiset tunteet ovat aina kohdistuneet vain omaan sukupuoleen. Heitä voi sanoa homoiksi/lesboiksi. Jostain syystä jotkut homoiksi itsensä mieltävät kokevat kauheaksi uhkaksi sen, jos ovat joskus nauttineet seksistä naisen kanssa tai ihastuneet naiseen. Ihan kuin olisi vähäpätöisempää olla vain bi. Oikeasti asialla ei ole mitään järkeä ja omaa seksuaalisuuttaan miettivät lähinnä lapset ja teinit. Muut antavat mennä.

      On valtava joukko ihmisiä, jotka ovat edes joskus kokeneet seksuaalisia tunteita ja ihastumisia joskus naiseen, joskus mieheen. He ovat biseksuaalisia. Todellisuudessa seksuaalisuus ei ole kategorioita eikä edes liukumo, jossa äärilaidalla on kaikkein homoin ja kaikkein heteroin. Homot haluavat kaikki olla "se himoin" ja heterot haluavat todistaa olevansa heteroin. Miksi?

      Biseksuaalisuus ei todellakaan tarkoita, että rakastuttuaan yhä haluaa naida myös sen sukupuolen kanssa, jota heidän rakkautensa kohde ei edusta. Suurin osa kaikista ihmistä on tiukoin typerin kategorioin mitattuna biseksuaaleja. Sukupuolisesta suuntautuneisuudesta huolimatta rakkaudella on tapana sulkea kaikki muut ulkopuolelle. Siksi rakastunut naishetero haluaa vain omaa miestään, vaikka yleisesti ottaen tykkääkin miehistä.

      Ne biseksuaalit, jotka salaa etsivät seuraa omasta sukupuolesta ovat usein sellaisia, jotka eivät ole voineet toteuttaa tätä puolta itsestään ennen kuin alkoivat seurustella nykyisen kumppaninsa kanssa. Siksi heistä tuntuu, että heiltä jäi oma sukupuoli "kokematta". Jos tällaisia tunteita on, niistä tulee luonnollisesti puhua puolisolle ja nykyaikana yhä enemmän puhutaankin avoimesti sen sijaan, että petettäisiin. Tästä saattaa sitten seurata kompromissi eli harhaisen ystävämme kuvailema skenaario, jossa kumpikin "naiskentelee ympäriinsä" eli suhteen biseksuaalinen osapuoli tai osapuolet kokeilevat myös sitä sukupuolta, jota eivät yleensä saa. Sinulle tämä on ehkä avoin suhde, jossa naidaan kaikkia, mutta monesti kyse on yksittäisistä kokeiluista.

      Joskus päädytään eroon, jos suhde ei muutenkaan ollut kunnossa tai biseksuaalisuus oli liian iso shokki toiselle.

      • Komppaan

        Komppaan edellistä, hyvin sanottu :)


      • Gay100%

        Oma kokemukseni vuosien aikana on osoittanut sen, ettei biseksuaalin kanssa kannata ryhtyä mihinkään, ei seksiin eikä suhteeseen. Kemiat ei kohtaa. Joskus toinen on pimittänyt todellisen seksuaalisuutensa, mutta bisseyden olen haistanut jo ensi metreiltä. Bissemiehet poikkeavat homoista oman kokemukseni mukaan eikä siksikään minulla ole mitään aikomusta tutustua bisseihin enää seurustelun osalta. Poikkeustapaukset eivät itseäni kiinnosta, koska en halua miestä, jolla on kiinnostus myös naiseen olipa millainen tahansa. Mulle on tärkeää, että mies on seksuaalisuudeltaan samalla linjalla eli 100% homo kuten itse olen. Minulla ei kuitenkaan ole minkään sortin kiinnostusta naissukupuoleen. Etsin omasta kumppanistani samankaltaisuuksia eikä biseksuaalisuus kuulu siihen samankaltaisuuteen.

        Pidät seksuaalisuutta vähäpätöisenä asiana. Sinulle se ehkä on sellainen, koska määrittelen sen vain rakkauden ja seksin kautta, mutta on paljon ihmisiä, jotka kamppailevat seksuaalisuutensa kanssa riippumatta mitä he edustavat. Seksuaalisuus vaikuttaa perheen perustamiseen ja siihen millaisen suhteen voi saada. Kaikki homot eivät halua olla homoseksuaaleja. Nykyajan trendi on kuitenkin pakkohyväksyntä, joka koskee sekä muita, että omaa itseään sillä ne jotka asiaa eivät halua edes opetella hyväksymään saavat kritiikkiä, koska uhmaavat jollain muotoa sitä mielikuvaa mitä SETA ym. yrittävät rakentaa eli sitä, ettei olisi mukamas väliä onko homo vai hetero, koska nehän on mukamas ihan sama asia. Teinit tai lapset eivät todellakaan ole ainoa ryhmä, joka miettii seksuaalisuuttaan. Sinulle asiat voivat olla itsestään selvyyksiä, mutta kaikille ne eivät ole niin yksitoikkoisia.

        "...Jos tällaisia tunteita on, niistä tulee luonnollisesti puhua puolisolle ja nykyaikana yhä enemmän puhutaankin avoimesti sen sijaan, että petettäisiin."

        Voi kun se menisikin noin suurimassa osassa tapauksia kuten sinun harhaisessa kuvitelmassasi, mutta suurin osa naisen kanssa suhteessa olevista bissemiehistä lähtee pettämisen tielle, koska he eivät välttämättä edes sinut oman miehiin kohdistuvan himonsa kanssa, että heille olisi ok tuoda asia lähipiirinsä tai edes kumppaninsa tietoisuuteen. Silti heidän on saatava miestä tyydyttääkseen halunsa. Jos kumppani saa tietää ja hyväksyy toisen biseksuaaliset tarpeet, niiden yksittäisten kokeiluiden aikana suljettu suhde on silti hetkellisesti avoin. Sitä ei muuta mikään, ei edes se, vaikka molemmat suhteen osapuolet olisivat mukana kolmannen osapuolen kanssa.

        Seksuaalisuus ei koske pelkästään sitä, että ketä rakastaa ja kehen tuntee eroottista himoa. Homolle, joka haluaa perheen ja parisuhteen, mutta ei homosuhdetta tai sateenkaariperhettä, ei homoseksuaalisuus ole vähäpätöinen asia eli silloin seksuaalisuus vaikuttaa radikaalisti elämään. Joillekin erittäin seksuaalisesti liberaaleille ihmisille se ei ole ongelma, mutta kaikki eivät voi ajatella samalla tavalla. Minusta on hyvä, että tietynlaiset kategorianimikkeet säilyvät, koska silloin pystyn välttämään ryhmiä joista tiedän, että SUUREMMALLA TODENNÄKÖISYYDELLÄ ei minulle sopivaa kumppania / seuralaista löydy. Sellaiset ihmiset, jotka eivät halua kategorisointia, voivat jättää "tittelit" pois. Saahan monella seuranhakusivustollakin laittaa "Muu/en tiedä" tai "kokeilunhaluinen" ym. Olisi typerää kun ei tietäisi mitä seksuaalisuutta toinen edustaa. Homous on kuitenkin monille 100% homoille täysin selvä asia ja on hyvä, että sen pystyy ilmaisemaan kategorisoimalla itsensä homoihin.

        Kyllä se on täysin ymmärretävää, että moni homo haluaa vain homoa kumppaniksi ja hetero heteroa. Jos biseksuaalien on sitä vaikea ymmärtää niin se ei ole homojen ongelma.


      • ...............
        Gay100% kirjoitti:

        Oma kokemukseni vuosien aikana on osoittanut sen, ettei biseksuaalin kanssa kannata ryhtyä mihinkään, ei seksiin eikä suhteeseen. Kemiat ei kohtaa. Joskus toinen on pimittänyt todellisen seksuaalisuutensa, mutta bisseyden olen haistanut jo ensi metreiltä. Bissemiehet poikkeavat homoista oman kokemukseni mukaan eikä siksikään minulla ole mitään aikomusta tutustua bisseihin enää seurustelun osalta. Poikkeustapaukset eivät itseäni kiinnosta, koska en halua miestä, jolla on kiinnostus myös naiseen olipa millainen tahansa. Mulle on tärkeää, että mies on seksuaalisuudeltaan samalla linjalla eli 100% homo kuten itse olen. Minulla ei kuitenkaan ole minkään sortin kiinnostusta naissukupuoleen. Etsin omasta kumppanistani samankaltaisuuksia eikä biseksuaalisuus kuulu siihen samankaltaisuuteen.

        Pidät seksuaalisuutta vähäpätöisenä asiana. Sinulle se ehkä on sellainen, koska määrittelen sen vain rakkauden ja seksin kautta, mutta on paljon ihmisiä, jotka kamppailevat seksuaalisuutensa kanssa riippumatta mitä he edustavat. Seksuaalisuus vaikuttaa perheen perustamiseen ja siihen millaisen suhteen voi saada. Kaikki homot eivät halua olla homoseksuaaleja. Nykyajan trendi on kuitenkin pakkohyväksyntä, joka koskee sekä muita, että omaa itseään sillä ne jotka asiaa eivät halua edes opetella hyväksymään saavat kritiikkiä, koska uhmaavat jollain muotoa sitä mielikuvaa mitä SETA ym. yrittävät rakentaa eli sitä, ettei olisi mukamas väliä onko homo vai hetero, koska nehän on mukamas ihan sama asia. Teinit tai lapset eivät todellakaan ole ainoa ryhmä, joka miettii seksuaalisuuttaan. Sinulle asiat voivat olla itsestään selvyyksiä, mutta kaikille ne eivät ole niin yksitoikkoisia.

        "...Jos tällaisia tunteita on, niistä tulee luonnollisesti puhua puolisolle ja nykyaikana yhä enemmän puhutaankin avoimesti sen sijaan, että petettäisiin."

        Voi kun se menisikin noin suurimassa osassa tapauksia kuten sinun harhaisessa kuvitelmassasi, mutta suurin osa naisen kanssa suhteessa olevista bissemiehistä lähtee pettämisen tielle, koska he eivät välttämättä edes sinut oman miehiin kohdistuvan himonsa kanssa, että heille olisi ok tuoda asia lähipiirinsä tai edes kumppaninsa tietoisuuteen. Silti heidän on saatava miestä tyydyttääkseen halunsa. Jos kumppani saa tietää ja hyväksyy toisen biseksuaaliset tarpeet, niiden yksittäisten kokeiluiden aikana suljettu suhde on silti hetkellisesti avoin. Sitä ei muuta mikään, ei edes se, vaikka molemmat suhteen osapuolet olisivat mukana kolmannen osapuolen kanssa.

        Seksuaalisuus ei koske pelkästään sitä, että ketä rakastaa ja kehen tuntee eroottista himoa. Homolle, joka haluaa perheen ja parisuhteen, mutta ei homosuhdetta tai sateenkaariperhettä, ei homoseksuaalisuus ole vähäpätöinen asia eli silloin seksuaalisuus vaikuttaa radikaalisti elämään. Joillekin erittäin seksuaalisesti liberaaleille ihmisille se ei ole ongelma, mutta kaikki eivät voi ajatella samalla tavalla. Minusta on hyvä, että tietynlaiset kategorianimikkeet säilyvät, koska silloin pystyn välttämään ryhmiä joista tiedän, että SUUREMMALLA TODENNÄKÖISYYDELLÄ ei minulle sopivaa kumppania / seuralaista löydy. Sellaiset ihmiset, jotka eivät halua kategorisointia, voivat jättää "tittelit" pois. Saahan monella seuranhakusivustollakin laittaa "Muu/en tiedä" tai "kokeilunhaluinen" ym. Olisi typerää kun ei tietäisi mitä seksuaalisuutta toinen edustaa. Homous on kuitenkin monille 100% homoille täysin selvä asia ja on hyvä, että sen pystyy ilmaisemaan kategorisoimalla itsensä homoihin.

        Kyllä se on täysin ymmärretävää, että moni homo haluaa vain homoa kumppaniksi ja hetero heteroa. Jos biseksuaalien on sitä vaikea ymmärtää niin se ei ole homojen ongelma.

        "Oma kokemukseni vuosien aikana on osoittanut sen, ettei biseksuaalin kanssa kannata ryhtyä mihinkään, ei seksiin eikä suhteeseen. "

        Tuo taitaa päteä myös heteromiehen ja bi-naisen välillä vaikka nainen olisikin mukavan tuntuinen. Tietystihän kahden heteron tai homojenkin suhde voi ajautua karille. Tiedossa on kuitenkin että kun bisse nainen on tehnyt miehen kanssa lapset tämä ilmoittaakin olevansa lesbo ja muuttaa tyttöystävänsä luo.


      • kala86
        Gay100% kirjoitti:

        Oma kokemukseni vuosien aikana on osoittanut sen, ettei biseksuaalin kanssa kannata ryhtyä mihinkään, ei seksiin eikä suhteeseen. Kemiat ei kohtaa. Joskus toinen on pimittänyt todellisen seksuaalisuutensa, mutta bisseyden olen haistanut jo ensi metreiltä. Bissemiehet poikkeavat homoista oman kokemukseni mukaan eikä siksikään minulla ole mitään aikomusta tutustua bisseihin enää seurustelun osalta. Poikkeustapaukset eivät itseäni kiinnosta, koska en halua miestä, jolla on kiinnostus myös naiseen olipa millainen tahansa. Mulle on tärkeää, että mies on seksuaalisuudeltaan samalla linjalla eli 100% homo kuten itse olen. Minulla ei kuitenkaan ole minkään sortin kiinnostusta naissukupuoleen. Etsin omasta kumppanistani samankaltaisuuksia eikä biseksuaalisuus kuulu siihen samankaltaisuuteen.

        Pidät seksuaalisuutta vähäpätöisenä asiana. Sinulle se ehkä on sellainen, koska määrittelen sen vain rakkauden ja seksin kautta, mutta on paljon ihmisiä, jotka kamppailevat seksuaalisuutensa kanssa riippumatta mitä he edustavat. Seksuaalisuus vaikuttaa perheen perustamiseen ja siihen millaisen suhteen voi saada. Kaikki homot eivät halua olla homoseksuaaleja. Nykyajan trendi on kuitenkin pakkohyväksyntä, joka koskee sekä muita, että omaa itseään sillä ne jotka asiaa eivät halua edes opetella hyväksymään saavat kritiikkiä, koska uhmaavat jollain muotoa sitä mielikuvaa mitä SETA ym. yrittävät rakentaa eli sitä, ettei olisi mukamas väliä onko homo vai hetero, koska nehän on mukamas ihan sama asia. Teinit tai lapset eivät todellakaan ole ainoa ryhmä, joka miettii seksuaalisuuttaan. Sinulle asiat voivat olla itsestään selvyyksiä, mutta kaikille ne eivät ole niin yksitoikkoisia.

        "...Jos tällaisia tunteita on, niistä tulee luonnollisesti puhua puolisolle ja nykyaikana yhä enemmän puhutaankin avoimesti sen sijaan, että petettäisiin."

        Voi kun se menisikin noin suurimassa osassa tapauksia kuten sinun harhaisessa kuvitelmassasi, mutta suurin osa naisen kanssa suhteessa olevista bissemiehistä lähtee pettämisen tielle, koska he eivät välttämättä edes sinut oman miehiin kohdistuvan himonsa kanssa, että heille olisi ok tuoda asia lähipiirinsä tai edes kumppaninsa tietoisuuteen. Silti heidän on saatava miestä tyydyttääkseen halunsa. Jos kumppani saa tietää ja hyväksyy toisen biseksuaaliset tarpeet, niiden yksittäisten kokeiluiden aikana suljettu suhde on silti hetkellisesti avoin. Sitä ei muuta mikään, ei edes se, vaikka molemmat suhteen osapuolet olisivat mukana kolmannen osapuolen kanssa.

        Seksuaalisuus ei koske pelkästään sitä, että ketä rakastaa ja kehen tuntee eroottista himoa. Homolle, joka haluaa perheen ja parisuhteen, mutta ei homosuhdetta tai sateenkaariperhettä, ei homoseksuaalisuus ole vähäpätöinen asia eli silloin seksuaalisuus vaikuttaa radikaalisti elämään. Joillekin erittäin seksuaalisesti liberaaleille ihmisille se ei ole ongelma, mutta kaikki eivät voi ajatella samalla tavalla. Minusta on hyvä, että tietynlaiset kategorianimikkeet säilyvät, koska silloin pystyn välttämään ryhmiä joista tiedän, että SUUREMMALLA TODENNÄKÖISYYDELLÄ ei minulle sopivaa kumppania / seuralaista löydy. Sellaiset ihmiset, jotka eivät halua kategorisointia, voivat jättää "tittelit" pois. Saahan monella seuranhakusivustollakin laittaa "Muu/en tiedä" tai "kokeilunhaluinen" ym. Olisi typerää kun ei tietäisi mitä seksuaalisuutta toinen edustaa. Homous on kuitenkin monille 100% homoille täysin selvä asia ja on hyvä, että sen pystyy ilmaisemaan kategorisoimalla itsensä homoihin.

        Kyllä se on täysin ymmärretävää, että moni homo haluaa vain homoa kumppaniksi ja hetero heteroa. Jos biseksuaalien on sitä vaikea ymmärtää niin se ei ole homojen ongelma.

        Kukaan ei ole 100% muuta kuin ihminen. Ei kannata pettää itseään eikä vetää keinotekoisia rajoja.


      • Gay100%
        kala86 kirjoitti:

        Kukaan ei ole 100% muuta kuin ihminen. Ei kannata pettää itseään eikä vetää keinotekoisia rajoja.

        Älä sinä tule suoltamaan bissesontaasi, kun et edusta kumpaakaan joko sataprosenttista homoa tai heteroa, joten et voi tietää miltä se tuntuu. Se, että sinun kiinnostuksesi on kaksijakoista ei tarkoita, että kaikilla olisi enemmän tai vähemmän kiinnostusta molempiin sukupuoliin. On totta, että joillakin homoilla tai heteroilla voi silti olla jotain tuntemuksia sitä sukupuolta kohtaan, johon eivät koe vetoa, mutta seksuaalisuuden janassa on molemmat ääripäät eli äärihetero ja äärihomo. Siihen väliin jää sellainen iso alue mihin jokainen voi itsensä tunkea ja määrittää miten haluaa tai olla määrittämättä, jos he kokevat, etteivät edusta kumpaakaan ääripäätä.

        Sukupuolisuuden jana on tietysti erikseen eli se miten kokee itsensä miehenä tai naisena. Ääripäät siinä janassa on mies ja nainen ja välissä on androgyyni. Tämän janan kanssa määritteleminen on ehkä hieman vaikeampaa, koska käsitykset siitä mikä on 100% mieheyttä tai naiseutta voivat vaihdella niin kulttuurin kuin vallitsevien aikakausien tulkintojen mukaan, koska joissakin piireissä ei uskota 100% mieheyteen tai naiseuteen ollenkaan. Voidaanko esim. empaattisuus tulkita feminiiniseksi ominaisuudeksi, jolloin empaattinen mies, olipa kuinka maskuliininen tahansa, ei koskaan voisi olla 100% mies? Vai voidaanko päätellä, että tietyt henkiset ominaisuudet olivatpa ne määritelty kuinka feminiinisiksi tai maskuliinisiksi, eivät vaikuta sukupuolisuuden määrittämiseen? Biologian kannalta homma on sinänsä selvä, mutta uskontojen kohdalla esim. hindulaisuudessa on eri nimikkeitä miehelle, joka harrastaa seksiä miesten kanssa riippuen siitä mikä on miehen rooli seksissä(alistuva/dominoiva jne.) tai kuinka feminiini tai maskuliininen mies on. Sinänsä he eivät suosi homo-sanan käyttöä. Jossain vaiheessa käytettiin MSM (Males who have sex with males) nimikettä, mutta sekin koettiin Intiassa liian leimaavaksi.

        Uskon siis, että seksuaalisuuden määritteleminen jompaan kumpaan ääripäähän voi olla yksilölle itselleen selkeä ja helppo homma, mutta sukupuolisuus voi olla toinen juttu. Voisin määrittä itseni näin: 100% homo, mutta 75% mies ja 25% nainen tai sitten noiden nimikkeiden tilalle maskuliinisuus ja feminiinisyys. En kuitenkaan käytä tälläisiä sukuopuolisuusmäärityksiä itsestäni missään tilanteessa, sillä mulle riittää se määritys, että olen 100% homo ja ihminen.

        Enköhän minä itse osaa kuitenkin määritellä oman kiinnostukseni hieman paremmin kuin joku tuntematon biseksuaali. Mulla ei ole koskaan ollut mitään kiinnostusta naisiin enkä edes väkisin vääntämällä sellaista saa aikaiseksi. Olen 100% homo eikä se muutu miksikään. Seksi naisen kanssa ei tulisi kuuloonkaan, ei koskaan. Puhumattakaan romanttisesta puolesta, joka ei mitenkään voisi tapahtua naisen kanssa, koska kiinnostukseni kohdistuu voimakkaasti maskuliinisiin piirteisiin ja ominaisuuksiin, joita ei naisessa ole. Uskon, että tämän allekirjoittaa monet heterot, jotka kokevat ettei heidän kiinnostuksensa kohdistu millään muotoa samaan sukupuoleen.

        Biologiselta kannalta kukaan ei myöskään ole 100% ihminen, jos huomioidaan geenit. Koirakaan ei ole 100% koira, koska sillä on yhteistä perimää suden kanssa. Ihmiset ja koirat voidaan tietysti laittaa kategoriaan 100% nisäkäs, mutta siitäkin voidaan olla eri mieltä jos lähdetään hiusten halkomiseen. Nimenomaan tämän hiusten halkomisen ja yleisen järjestelmällisyyden vuoksi on helpompaa, että on jotain kategorisointia. Yksilötason määrittelyt säilyköön jokaisen omana asianaan eikä esim. valtio ole kiinnostunut kuinka paljon homoutta ilmenee heteroissa, heteroutta homoissa, naiseutta miehissä tai mieheyttä naisissa, koska juridiikan kannalta meillä on vain kaksi sukupuolta ja eri seksuaaliset orientaatiot.


    • homomagneetti

      Mulla oli joku aika sitten vähän aikaa profiili naku suomessa ja mulla olis siellä alaston kuvia vartalostani sekä erityisesti kyrvästä. Kai minussakin on vähän itsensä paljastajan vikaa kun laitoin sinne kuviani:D Tarkoitus oli kuitenkin saada nais seuraa. Sen sijaan sain kyllä kasapäin kehuja ja ehdotuksia homomiehiltä vaikka ilmoitinkin profiilissani olevani hetero:D

      • Miehenmieli..

        No siis kyrpäkuvilla sä houkutat suuremmalla todennäköisyydellä pelkästään miehiä, et naisia :D Heteromiehetkin katselevat toisten miesten kyrpäkuvia esim. alastonsuomi-sivulla. Sinänsä ironista kun heteromiehet kuvittelee, että he saa naisen kiimaiseksi lähettämällä kikkelikuvia, vaikka useinmiten nainen tarvitsee toisenlaista stimulaatiota ellei ole jo valmiiksi kiimassa niin sitten saattaa kuva boostata. Jonkin tutkimuksen mukaan miehen huomio kohdistuu alastomiin vartaloihin herkemmin kuin naisen, riippumatta kumman sukupuolen vartalosta on kyse ja olipa suuntautuminen mikä tahansa. Kyllähän jätkät herkästi tsekkailee saunassakin toisten varustuksia "vertailun vuoksi". Toki motivaatiot katselulle siis eroaa esim. heteromies katsoo alastoman naisen vartaloa kiihotuksen ja miehen vartaloa vertailun vuoksi. Mutta mies katsoo joka tapauksessa alastonta vartaloa herkemmin kuin nainen, vaikkakin motiivit katselulle eroaa toisistaan.


      • Luonnetta peliin
        Miehenmieli.. kirjoitti:

        No siis kyrpäkuvilla sä houkutat suuremmalla todennäköisyydellä pelkästään miehiä, et naisia :D Heteromiehetkin katselevat toisten miesten kyrpäkuvia esim. alastonsuomi-sivulla. Sinänsä ironista kun heteromiehet kuvittelee, että he saa naisen kiimaiseksi lähettämällä kikkelikuvia, vaikka useinmiten nainen tarvitsee toisenlaista stimulaatiota ellei ole jo valmiiksi kiimassa niin sitten saattaa kuva boostata. Jonkin tutkimuksen mukaan miehen huomio kohdistuu alastomiin vartaloihin herkemmin kuin naisen, riippumatta kumman sukupuolen vartalosta on kyse ja olipa suuntautuminen mikä tahansa. Kyllähän jätkät herkästi tsekkailee saunassakin toisten varustuksia "vertailun vuoksi". Toki motivaatiot katselulle siis eroaa esim. heteromies katsoo alastoman naisen vartaloa kiihotuksen ja miehen vartaloa vertailun vuoksi. Mutta mies katsoo joka tapauksessa alastonta vartaloa herkemmin kuin nainen, vaikkakin motiivit katselulle eroaa toisistaan.

        Totta. Olen nainen ja joku kalun kuva ei todellakaan sitä kiinnostusta herätä, on päinvastoin iso turn off. Antaa miehestä mauttoman kuvan ja kertoo että on vain piparin perässä.


      • Queen Vagina xxx
        Luonnetta peliin kirjoitti:

        Totta. Olen nainen ja joku kalun kuva ei todellakaan sitä kiinnostusta herätä, on päinvastoin iso turn off. Antaa miehestä mauttoman kuvan ja kertoo että on vain piparin perässä.

        Minäkin olen nainen, mutta jos olen kiimainen, erektoitunut penis on kiihottavin näky, minkä tiedän. Jos näen siinä tilassa kuvan erektoituneesta peniksestä, varsinkin sellaisesta kivikovasta ja tanakasti seisovasta, minun on pakko tyydyttää itseni välittömästi, koska näky saa minut ihan mielipuolisen kiiman valtaan.


      • ...............
        Luonnetta peliin kirjoitti:

        Totta. Olen nainen ja joku kalun kuva ei todellakaan sitä kiinnostusta herätä, on päinvastoin iso turn off. Antaa miehestä mauttoman kuvan ja kertoo että on vain piparin perässä.

        No osoittaako se sitten parempaa makua kun nainen laittaa nettiin kuvia joissa istuu jalat levällään levittäen sormillaan römpsän apposen auki?


      • Miehenmieli..
        ............... kirjoitti:

        No osoittaako se sitten parempaa makua kun nainen laittaa nettiin kuvia joissa istuu jalat levällään levittäen sormillaan römpsän apposen auki?

        Ei osoita sen parempaa makua, mutta todennäköisemmin miehet tulevat kiimaan naisen levittelykuvista kuin naiset miehen kikkelikuvista. Nää on stereotypioita, mutta miehet ovat seksuaalisesti aktiivisempia ja kiimaisempia kuin naiset.


    • hahaa olen GAY

      Olen mies ,homo tai bi joskus olin hetero,siis mikä minusta teki homon.

      Sekö että lapsena leikin kikkelileikkejä poikien kanssa? Vai teininä kokeilin poikien kanssa seksiä ?

      Olenko bi,sillä teinänä olin tyttöjen kanssa ja myöhemmin naisten kanssa?

      Koska olin hetero ? Elämäni ensimmäiset vuodet ?

      Edelliset kysymykset eivät tarkoita,että kyselisin,että mikä olen sillä sen tiedän,mikä olen.

      Olen mies etuusijalla,yksilö en mikään sukupuolilokero.

      Se mikä olen päätän minä itse ei kukaan muu.

      Jos haluan olla homo se on minun asia.
      Jos haluan miehiä,se on minun asia.
      Jos silloin haluan naisia,sekin on minun asia.
      Jos en halua mitään se on myös minun asia.

      Se ei ole kenenkään luokittelijan(lokeropellen) asia lokeroida minua.
      Jos haluaa lokeroida,niin lokeroikoon itsensä.

      Siis olen Gay .Olkoon se ilman lokeroita oleva ilmaisu henkilöstä(molemmat sukupuolet),joka haluaa olla ilman lokerorajoja ja toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan.Vapaasti joku voi ilmaisulle keksiä toisen sanan.

      Rajojenvetäjät(lokeropellet) voisivat luokitella heterohenkilöt myös uuudestaan,kun heillä on tarvetta saada lokeiroitua kaikki. Heterohenkilöt joka katsoo ja ihastelee saman sukupuolen alastonta vartaloa tarvitsee nyt myös lokeron,molemmille sukupuolella oma sana,kiitos.

      Olisiko tarvetta saada lokero miehille jotka kurkistelet kaverinsa kalun kokoa ?

    • Jäzzhole

      Ongelmana on että toisin kuin homot tai heterot bisset eivät ole homogeeninen ryhmä vaan sisään mahtuu monenlaista mönkijää. Itseäni ärsyttää se että osa homoista ja vielä suurempi osa naisista syrjii bissejä - osittain oikeutetusti.

      Itse olen oikea biseksuaali. Minä rakastun sekä naisiin että miehiin ja kun olen suhteessa ei minulta puutu seksuaalisesti mitään - On aivan sama näenkö vittua tai kyrpää enää koskaan. En ole ikinä pettänyt ketään kenenkään kanssa ja yli viiden vuoden suhteita löytyy kummankin sukupuolen kanssa. Olen sitä mieltä että homoilla ei ole mitään syytä syrjiä minua.

      Valitettavasti bisseiksi kutsuvat itseään myös kaapissa elävät homot, jotka eivät kykene myöntämään asiaa itselleen sekä sosiopaattiset homot, jotka pitävät kulisseja yllä huvikseen. Näiden kanssa suhde ei toki edes ala ellei sitten ole sinisilmäinen ja usko 'matkusteleva salkkumies' tarinaan.

      Sen lisäksi on tietysti nymfot, joiden on aivan pakko saada panna kaikkea liikkuvaa jatkuvasti, samaan aikaan ja jokaiseen reikään. Suhde voi näiden kanssa jopa alkaa, mutta samalla alkaa pettäminen.

      Lisäksi on monenkirjava joukko heteromiehiä, joilla on fetissi. Yksi tykkää ottaa suihin, toinen haluaa kyrvän sisäänsä, kolmas haluaa tulla dominoiduksi ja neljäs spermat haisteltavaksi ja maisteltavaksi - ja sen jälkeen palata luonnollisesti heteroina vaimonsa luo. Nämäkään eivät ole kovin hedelmällisiä pokia, mies kun on vain väline siinä missä korkokenkä jollekin toiselle.

      Ja siksi minulla siis on vaikeaa aivan oikeana bissenä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe