Onnitteluja olen

rakastunut nainen

lähettänyt useamman nyt peräkkäin. Vaihda niiden paikalle "Rakastan sua ja tahdon tavata"

13

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turha toive

      Ei se kukkokaan käskien laula.

      • rakastunut nainen

        Ok. Asia ymmärretty.


      • miksi vastata noin

        ilkeästi vieraalle, mukavasti kirjoittavalle naiselle? miksi ihmeessä?


      • Ei ilkeä
        miksi vastata noin kirjoitti:

        ilkeästi vieraalle, mukavasti kirjoittavalle naiselle? miksi ihmeessä?

        Ei sanoja voi kenenkään toisen suuhun laittaa.


    • Kivaa iltaa :)

      Laita sill miehelle viesti että tahdot tavata. Katso mitä juuri hän se oikea sinulle vastaa. :)

      Älä usko tuntemattomien löpinöihin.

    • rakastunut nainen

      En mä sun numeroa voinut poistaa, en vain pysty siihen. Rakastan sua aivan liikaa..tahdon, että on joku mahdollisuus....jos vain uskaltaisi

      • jos olisit

        Minä poistin sinun numerosi, mutta eihän se oikea poistaminen ole, kun kuitenkin muistan sen ja voisin lähettää jotain jos vaan uskaltaisin. Tulisin sekunnissa vastaan jos vain sattuisit olemaan juuri se yksi ja tietty.


      • Hyvää yötä

        Jos on numero tallella niin laita miehelle mukava
        viesti ja katso kuinka käy?

        Pidän peukkuja että menee hyvin :)


      • rakastunut nainen
        Hyvää yötä kirjoitti:

        Jos on numero tallella niin laita miehelle mukava
        viesti ja katso kuinka käy?

        Pidän peukkuja että menee hyvin :)

        Ei näiden pyyntöjen perusteella voi mitään tehdä. Haluaisin, mutta en voi. Järki sanoo, että mies olisi jo ottanut itse yhteyttä, jos häntä kiinnostaa...vaikka olenkin varattu. Hän tietää tunteeni ja siksi hänen olisi helppo tehdä se. Hän on ollut minua kohtaan todella ystävällinen, vaikka hänkin varattu. Ehkä vain työystävyyden puitteissa ja loput on oma mielikuvitus tehnyt. Lähetin useamman onnittelun eri asioiden tiimoilta ja ne tuli ihan täydestä sydämestä, vaikka niiden tilalla olisinkin halunnut kirjoittaa tuon yllä olevan lauseen. Näistä onnitteluista hän varmasti arvaa, että tunteita on...sillä varattuun on aika hankala ottaa yhteyttä. Oma avioliitto onkin pelkkää.....
        En tiedä, mitä tekisin. Sydän ja tunteet sanoo, että tee kaikkesi...mutta järki sanoi, ettätoisen avioliittoa ei mennä törkkimään. Olenkin jo tehnyt aivan liikaa. Ihme sinällään, kun itselläni on ollut todella kova moraali...tähän asti....olisin itseni potkinut pellolle jo aikoja sitten tästä avioliitosta...mutta mieheni vain jaksaa yrittää. Vaikka rakastan toista. En ansaitse ketään....


      • tunteiden voima
        rakastunut nainen kirjoitti:

        Ei näiden pyyntöjen perusteella voi mitään tehdä. Haluaisin, mutta en voi. Järki sanoo, että mies olisi jo ottanut itse yhteyttä, jos häntä kiinnostaa...vaikka olenkin varattu. Hän tietää tunteeni ja siksi hänen olisi helppo tehdä se. Hän on ollut minua kohtaan todella ystävällinen, vaikka hänkin varattu. Ehkä vain työystävyyden puitteissa ja loput on oma mielikuvitus tehnyt. Lähetin useamman onnittelun eri asioiden tiimoilta ja ne tuli ihan täydestä sydämestä, vaikka niiden tilalla olisinkin halunnut kirjoittaa tuon yllä olevan lauseen. Näistä onnitteluista hän varmasti arvaa, että tunteita on...sillä varattuun on aika hankala ottaa yhteyttä. Oma avioliitto onkin pelkkää.....
        En tiedä, mitä tekisin. Sydän ja tunteet sanoo, että tee kaikkesi...mutta järki sanoi, ettätoisen avioliittoa ei mennä törkkimään. Olenkin jo tehnyt aivan liikaa. Ihme sinällään, kun itselläni on ollut todella kova moraali...tähän asti....olisin itseni potkinut pellolle jo aikoja sitten tästä avioliitosta...mutta mieheni vain jaksaa yrittää. Vaikka rakastan toista. En ansaitse ketään....

        Kyllä sinäkin ansaitset rakkautta rakastunut nainen ja kohtaata senkin, jolla myös on palavia tunteita sinua kohtaan. Onnea sinulle elämään.


      • rakastunut nainen
        tunteiden voima kirjoitti:

        Kyllä sinäkin ansaitset rakkautta rakastunut nainen ja kohtaata senkin, jolla myös on palavia tunteita sinua kohtaan. Onnea sinulle elämään.

        Kiitos. Kun vain se olisi mahdollista. Nyt kun yksin oon niin itku hieman helpottaa....en jaksaisi tätä...kaipaan häntä niin paljon


      • ????
        rakastunut nainen kirjoitti:

        Ei näiden pyyntöjen perusteella voi mitään tehdä. Haluaisin, mutta en voi. Järki sanoo, että mies olisi jo ottanut itse yhteyttä, jos häntä kiinnostaa...vaikka olenkin varattu. Hän tietää tunteeni ja siksi hänen olisi helppo tehdä se. Hän on ollut minua kohtaan todella ystävällinen, vaikka hänkin varattu. Ehkä vain työystävyyden puitteissa ja loput on oma mielikuvitus tehnyt. Lähetin useamman onnittelun eri asioiden tiimoilta ja ne tuli ihan täydestä sydämestä, vaikka niiden tilalla olisinkin halunnut kirjoittaa tuon yllä olevan lauseen. Näistä onnitteluista hän varmasti arvaa, että tunteita on...sillä varattuun on aika hankala ottaa yhteyttä. Oma avioliitto onkin pelkkää.....
        En tiedä, mitä tekisin. Sydän ja tunteet sanoo, että tee kaikkesi...mutta järki sanoi, ettätoisen avioliittoa ei mennä törkkimään. Olenkin jo tehnyt aivan liikaa. Ihme sinällään, kun itselläni on ollut todella kova moraali...tähän asti....olisin itseni potkinut pellolle jo aikoja sitten tästä avioliitosta...mutta mieheni vain jaksaa yrittää. Vaikka rakastan toista. En ansaitse ketään....

        Ero ensin. Moraali ei ole korkea jos pysyy liitossa ja rakastaa toista joka on toisen oma.


      • rakastunut nainen
        ???? kirjoitti:

        Ero ensin. Moraali ei ole korkea jos pysyy liitossa ja rakastaa toista joka on toisen oma.

        Sanoinhan, että moraali ei ole tällä hetkellä kovin korkealla. Jonkinverran sitä kuitenkin löytyy. Jos ei koskaan ole rakastunut toisen omaan, ei tiedä siitä mitään. Ei mikään helppo juttu. Tällä iällä rakastuminenkin on hieman erilaista, kun silloin nuorena. Vaikka itse en rakastu todellakaan kovin helposti...siihen tarvitaan aika paljon ja siksi se kait kestääkin niin turkasen pitkään. Jos rakastan, rakastan todella, mutta jos vihaan...sen todellakin tietää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      982
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe