Islam pitäisi kriminalisoida suomessa

Musu ja husu afrikkaan

Ainoa tapa päästä siitä ja sen lieveilmiöistä eroon suomessa. Tiedän että se on vaikeaa mutta ei mahdotonta.

7

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei muslimi

      Ensin sopeutumisen esteenä oli uskonto, nyt on huomattu mitä islam maailmalla aiheuttaa niin vedotaan kulttuuri eroihin. Mutta aikaisemmin moni kulttuurisuus oli rikkaus mitä se ei todellakaan ole.

      • ....................

        Ongelmahan on se, että täällä länsimaissa kuvitellaan islamin olevan samanlainen uskonto kuin esim. kristinusko, että käydään kirkossa veisaamassa parit hoosiannat ja sitten mennään kotiin ryyppäämään. Islam on ensisijaisesti poliittinen ideologia ja hallintojärjestelmä ja vasta sen jälkeen henkilökohtainen uskonto. Vasta kun uskonto, lait, politiikka ja ihmiselämät ovat miksattu keskenään, syntyy allahin hyväksymä oikein organisoitu yhteiskunta. Ei siis auta pystyttää moskeijoita ja kuvitella, että nämä etelän muslimit olisivat tyytyväisiä siihen, että saavat nyt harjoittaa uskontoaan, koska se ei riitä. Länsimaiset muslimit ovat myös maallistuneet samalla tavalla kuin krisselitkin, eivätkä hekään ymmärrä, että lähi-idän muslimeilla on erilainen suhde islamiin kuin heillä.

        Viime vuosikymmenen loppupuolella tehty tutkimus paljasti myös, että lähi-idässä ollaan suvaitsemattomampia länsimaista elämäntyyliä kohtaan kuin mitä täällä ollaan heitä kohtaan ja tämä koskee myös Euroopan sisällä olevia muslimiyhteisöjä. Muut Euroopan maat varoittelevat islamin ongelmista ja täällä Suomessa asia kuitataan vain sanomalla, että ei meillä täällä ole vielä niin paljoa muslimeja kuin muissa maissa, joten ongelma ei kosketa meitä. Samalla rajat ovat kumminkin auki ja lähi-idän porukaa lappaa sisään ja kohta sitten huomataan, että nyt meilläkin on yhtä suuri lössi ja samanlaiset ongelmat.


      • Suomi äijjä
        .................... kirjoitti:

        Ongelmahan on se, että täällä länsimaissa kuvitellaan islamin olevan samanlainen uskonto kuin esim. kristinusko, että käydään kirkossa veisaamassa parit hoosiannat ja sitten mennään kotiin ryyppäämään. Islam on ensisijaisesti poliittinen ideologia ja hallintojärjestelmä ja vasta sen jälkeen henkilökohtainen uskonto. Vasta kun uskonto, lait, politiikka ja ihmiselämät ovat miksattu keskenään, syntyy allahin hyväksymä oikein organisoitu yhteiskunta. Ei siis auta pystyttää moskeijoita ja kuvitella, että nämä etelän muslimit olisivat tyytyväisiä siihen, että saavat nyt harjoittaa uskontoaan, koska se ei riitä. Länsimaiset muslimit ovat myös maallistuneet samalla tavalla kuin krisselitkin, eivätkä hekään ymmärrä, että lähi-idän muslimeilla on erilainen suhde islamiin kuin heillä.

        Viime vuosikymmenen loppupuolella tehty tutkimus paljasti myös, että lähi-idässä ollaan suvaitsemattomampia länsimaista elämäntyyliä kohtaan kuin mitä täällä ollaan heitä kohtaan ja tämä koskee myös Euroopan sisällä olevia muslimiyhteisöjä. Muut Euroopan maat varoittelevat islamin ongelmista ja täällä Suomessa asia kuitataan vain sanomalla, että ei meillä täällä ole vielä niin paljoa muslimeja kuin muissa maissa, joten ongelma ei kosketa meitä. Samalla rajat ovat kumminkin auki ja lähi-idän porukaa lappaa sisään ja kohta sitten huomataan, että nyt meilläkin on yhtä suuri lössi ja samanlaiset ongelmat.

        Eli vertauskuvallisesti köntsät housuissa.jälleen kerran tuli taas mieleeni että mihin euroopan maahan muslimi pakolaiset ovat sopeutuneet hyvin? Ps onko se pakolaisia vastaanottavien maiden vika.


    • asdfghijkl

      Jokainen saa oalkkansa,kun Jeesus tulee takaisin!
      Jeesuksen sanojen mukaan>:
      Matteuksen Evankeliumi 25.luku
      "31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
      32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
      33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
      34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
      35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
      36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
      37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
      38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
      39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
      40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
      41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
      42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
      43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
      44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
      45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
      46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

      • -lapsi-

        Aamen.


      • Ei muslimi
        -lapsi- kirjoitti:

        Aamen.

        Eli islam ei tule ikinä sopeutumaan erooppaan. Nyt alkaa olla viime hetket islamin pysäyttämiseen suomessa.


    • alfa123om2222

      Tai sitten tuo hetki on jo auttamattomasti ohitse.

      Mutta onko Euroopan tilanne ylipäänsä mahdollinen ollut ilman, että se olisi lähtöisin Jumalan tutkimattomista tuomioista. Mitään syytä alemmuuskompleksiin ei ole sillä jopa Jumalan hulluus eli kristinusko voi voittaa maailman. Jos on niin, että tutimattomat tuomiot ovat kohdanneet Eurooppaa näin niin: Hän lyö, mutta hän myös parantaa.

      Nostradamuksen ennustuksen mukaan syypää tähän tilanteseen on Ranskan kyvyttömyys antaa energiaa (maakaasu, liuske) Britannialle. Jos Britannian energiatarve olisi tyydytetty 1970-luvulla ei olisi ajauduttu tähän. Jeesus on sanonut Ilmestyksessä minulle, että muslimit eivät ole kovin suuri ongelma hänelle sillä kahdella brittiläisellä lentotukialuksella hän kykenisi muslimit karkottamaan Europasta, jos niin olisi tarve. Mutta todelliset ongelmat ovat paljon syvällisemmät ja suuremmat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7877
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      174
      1705
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1104
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1103
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      968
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      186
      906
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      181
      888
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      793
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe