Auttakaa!!!

Mommy

Minun jokaisessa kodissani on jollain tapaa kummitellut!!!! Nyt jopa poikani (2v) on alkanut pelätä pimeää, nukkumaan mennessä tuijjottaa huoneen kahta nurkkaa ja istuu sängyllä ja yrittää kertoa minulle jotain. (Ei vielä osaa kunnolla puhua). Olemme muuttamassa nyt, uuteen asuntoon uudelle paikkakunnalle, ja tahdonkin tietää miten tämän vihdoin saisi loppumaan?

Luulen että tämä henki/henget seuraavat minua. Töissä ollessani vanhassa varastossa yksin yöllä, olen tuntenut kosketuksia. Olkapäälle taputteluita olen tuntenut nyt kaksi kertaa. Toinen töissä ja toinen kotona. Lapsena näin yökylässä ollessani pimeän mustab hahmon sänkyni lähellä.

Kissanikin reagoi, vahtii lasta makuuhuoneessa öisin, katselee huoneeseen päin iltaisin. Lapsi on myös alkanut yöllä juoksemaan meidän huoneesemme itkien.

Onko tämä paha vai hyvä henki? Kuka hän on? Mitä voin tehdä asialle/ teenkö mitään?

24

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suseeJ

      Jeesus auttaa

    • <-.kzdvn <ölxk nvlzn

      Lopeta kauhuelokuvien katselu ja trollaaminen.

    • Jeesus käskee

      Rukoile. Wi ole oikein henkien liikkua pelottelemassa ihmisiä. Perkeleen työtä.

      Pyydä Jeesusta Herraksesi ja suojaamaan sinut. Pelko on asia, josta pahat nauttivat Kun pelkäät niin pahaa henkeä se vetää puoleensa kuin ihmisen iho itikkaa.

      Jeesuksen omia Jumalan lapsia pahat henget pelkäävät..

      " Kun he seuraavana päivänä tulivat alas vuorelta, oli Jeesusta vastassa suuri ihmisjoukko. 38 Muuan mies huusi väkijoukon keskeltä: "Opettaja, minä pyydän sinua: tule katsomaan poikaani, ainoaa lastani! 39 Paha henki käy vähän väliä häneen kiinni. Hän alkaa yhtäkkiä huutaa, ja henki kouristaa häntä niin että vaahto valuu suusta. Kun henki lopulta jättää hänet, hän on aivan näännyksissä. 40 Pyysin opetuslapsiasi karkottamaan sen, mutta eivät he pystyneet." 41 Silloin Jeesus sanoi: "Voi tätä epäuskoista ja kieroutunutta sukupolvea! Kuinka kauan minun vielä on oltava teidän keskuudessanne ja kestettävä teitä? Tuo poikasi tänne." 42 Vielä pojan tullessakin henki paiskasi hänet maahan ja kouristi häntä. Mutta Jeesus käski ankarin sanoin saastaista henkeä poistumaan, paransi pojan ja antoi hänet isälle takaisin. 43 Kaikki olivat hämmästyksen vallassa, kun näkivät Jumalan voiman ja suuruuden. "

      Luukas 9: 37-43

    • Mummoyksi

      Vaikuttaa siltä että jo lapsena on joku aikuinen omaisesi tai sukulaisesi tai joku hoitajasi ollut tekemisissä esim. spiritismin tai jonkin okkultistisen asian kanssa, joita on ennustelu, noituus tms. Hän on vaikuttanut sinuun voimakkaasti ja hallitsevasti ja häntä seuraava henkiolentokin on saanut tarttumaotteen sinuun. Jos sitten itsekin olet taipuvainen näihin asioihin, se on saanut lisää voimaa. Pelko tai ylenmääräinen kiinnostus sekä pahat teot (varsinkin veriteot) myös vahvistavat noita otuksia.

      Ainoa apumme ja turvamme näitä vastaan on Jeesus Kristus ja hänen sovitustyönsä Golgatan ristillä, kuolema ja ylösnousemus ikuiseen elämään. Hän kärsi ihmisenä rangaistuksen meidän synneistämme meidän puolestamme, että meillä rauha olisi. (Jesaja 53). Tuo suuri pelastusteko sisältää paljon asioita meidän hyväksemme, kun vain uskomme sen omaksemme henkilökohtaisesti ja sen, että Jumala on lähettänyt ainoan poikansa Jeesuksen Kristuksen ja Jeesus on välimies Jumalan ja ihmisten välillä, itse ihminen ja Jumala samassa henkilössä. Tämä on tärkeää uskoa.

      Nämä selittävät tätä lisää:
      Kolossalaiskirje 2: 14 hän kumosi meitä rasittavan velkakirjan kaikkine määräyksineen ja teki sen mitättömäksi naulitsemalla sen ristiin. [Ef. 2:15; 1. Piet. 2:24]
      15 Hän riisui aseista vallat ja voimat ja saattoi ne kaikki häpeään, kun hän teki Kristuksesta niiden voittajan. [Luuk. 11:22; Joh. 12:31]

      Luukas 11:21 "Kun väkevä mies vartioi linnaansa ase kädessä, hänen omaisuutensa on turvassa.
      22 Mutta jos toinen vielä väkevämpi hyökkää hänen kimppuunsa ja voittaa hänet, tuo väkevämpi ottaa häneltä aseet ja varusteet, joihin hän luotti, ja jakaa saamansa saaliin."

      Tämä väkevämpi on Jeesus Kristus, häneen turvautuen ja rukoillen saat sinäkin voiton pahuuden voimista ja valloista ja ne pakenevat. Ne pelkäävät vain Häntä! Mutta pysy Jeesuksessa, älä jää enää yksin! Älä luota että ne sinua pelkäisivät tai välttämättä muitakaan uskovia. Sellaiset ovat harvassa!
      Hyvin moni uskovistakin joko kieltää ja karttaa tai vähätellen naureskelee näitä asioita. Toiset taas vaahtoavat liikaa ja pyrkivät ajamaan niitä muka sinusta ulos luottaen omiin voimiinsa ja omaan uskoonsa eikä Jeesukseen henkilönä.
      Muista: Paha henki ei ole sinussa, ne vain seurailevat ja pelottelevat mielellään kaikkia arkoja ja altistuneita herkkiä ihmisiä jos eivät saa muuta otetta. Aivan eri juttu on riivaukseen joutuminen.

      24 "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä. Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' [Matt. 12:43-45]
      25 Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä,26 se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan. Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa." [2. Piet. 2:20]

    • riivaajat sikoihin

      LUUK.8 :

      27. Ja kun hän oli noussut maihin, tuli häntä vastaan kaupungista mies, jossa oli riivaajia; ja hän ei ollut pitkään aikaan pukenut vaatteita ylleen eikä asunut huoneessa, vaan haudoissa.
      28. Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä rukoilen sinua: älä minua vaivaa."
      29. Sillä hän oli käskemäisillään saastaista henkeä menemään ulos siitä miehestä. Sillä pitkät ajat se oli temponut häntä mukaansa; hänet oli sidottu kahleisiin ja jalkanuoriin, ja häntä oli vartioitu, mutta hän oli katkaissut siteet ja kulkeutunut riivaajan ajamana erämaihin.
      30. Niin Jeesus kysyi siltä sanoen: "Mikä on nimesi?" Hän vastasi: "Legio"; sillä monta riivaajaa oli mennyt häneen.
      31. Ja ne pyysivät häntä, ettei hän käskisi heidän mennä syvyyteen.
      32. Niin siellä oli vuorella suuri sikalauma laitumella; ja ne pyysivät häntä, että hän antaisi heille luvan mennä sikoihin. Ja hän antoi niille luvan.
      33. Niin riivaajat lähtivät ulos miehestä ja menivät sikoihin. Silloin lauma syöksyi jyrkännettä alas järveen ja hukkui.
      34. Mutta nähtyään, mitä oli tapahtunut, paimentajat pakenivat ja kertoivat siitä kaupungissa ja maataloissa.
      35. Niin kansa lähti katsomaan, mitä oli tapahtunut, ja he tulivat Jeesuksen luo ja tapasivat miehen, josta riivaajat olivat lähteneet, istumassa Jeesuksen jalkojen juuressa puettuna ja täydessä ymmärryksessä; ja he peljästyivät.
      36. Mutta silminnäkijät kertoivat heille, kuinka riivattu oli tullut terveeksi.

    • muu ei auta

      Vain rehellinen uskoontulo auttaa ja siitä on hyötyä muutenkin iankaikkisuteen saakka. Ei mitään hyviä, pelottelevia henkiä ole olemassakaan. Demonit ovat asialla.

      • HöpöHöpöSulle

        Olemattomaan uskominen ei auta ei.


    • sdgsg

      jumala sekottaa ihmisen pään ja varsinki uskovaisia demonit vainoovat

      • Taustalta

        Ei ne demonit omiaan kiusaa…..


    • Atte Ateisti

      Lapsen kasvun osana on myös mielikuvituksen kehittyminen.

      Se, että lapsen mielestä sängyn alla on "Mörkö", ei vielä tee möröistä todellisia. Ainakaan aikuisen maailmassa.

      • sikatilallinen

        Ja jos möröt ovatkin todellisia, ei muuta kuin pyytää Jeesus ajamaan ne ne naapurin sikoihin.


      • Riivaajat ulos KY
        sikatilallinen kirjoitti:

        Ja jos möröt ovatkin todellisia, ei muuta kuin pyytää Jeesus ajamaan ne ne naapurin sikoihin.

        Jos Jeesus ei ehdi, niin Pirkko Jalovaara tuuraa !


    • Hermann Krogerus

      Mommy hei !
      Ripottele merisuolaa huoneiden nurkkiin niin möröt lähtee !

    • 4+18

      Rukoile Jeesusta tai jumalaa mikä ny onkaan, vaikka et usko niihin ja rukoile kummituksen puolesta ja yritä selvittää kuka tämä kummitus on ja miten se on kuollut. En usko että joku random tyyppi kummittelee juuri sinulle ilman minkäänlaista syytä. Jos tiedät kuka tämä kummitus on ja miten hän on kuollut osaat toimia miten pitää ja saat kummittelun loppumaan.

      • vjyij

        Eivät kummitukset ole mitään kuolleita. Ne ovat kuviteltuja satuolentoja, joita ei ole kuin herkkäuskoisten mielikuvituksessa.


    • miten on?

      Mitä aloittajalle nyt kuuluu? Oletko saanut apua?

    • .Allah

      Allah auttaa !

      • Jeesus auttaa

        Allah on kuunjumala ja näin ollen epäjumalanpalvontaa.


    • Horatius Sahlberg

      Nettikummituskin voi karkottaa riivaajia, jos saa hyvää konjakkia .

    • kasikasi2

      Mullakin aikoinaan ostamassani vanhassa talossa oli jotain ns "ylimääräistä" joka ei kuulunut enää tänne. Opin hoitamaan asiat kuntoon. Laita viestiä noper1(at)hotmail.com jos tahdot apua.

    • Kodinsiunausta!

      Ilmiö saattaa liittyä johonkin mukanasi kulkevaan okkulttiseen esineeseen, kuten kaulakoruun.

      Tai se voi olla jokin nk. vanha perintökalu, joka siirtyy mukananne kodista toiseen.

      Tällainen voi olla jokin pakanallinen matkamuisto, taulu, kuva, tai muu pakanuuteen liittyvä esine, esim "suomalainenkin" shamaanirumpu. Tai jokin okkulttinen kirja, kuten musta raamattu.

      Koska pieni lapsesikin pelkää, tämän kirotun esineen voima on melkoinen.

      Voit puhua papin kanssa ja pyytää kodinsiunausta.

      • Kodinsiunausta

        Kun keksit, mikä esine, tai asia on kyseessä, heitä se roskiin, pois, jätä se. Sinun ei sen yhteydessä tarvitse suorittaa mitään "rituaaleja", jotka vain ylläpitäisivät taikauskoa.

        Voit kylläkin lukea Isä Meidän ja Herran siunauksen, Raamatusta Psalmi 91:n.


    • asdfghijkl

      Osta paljon Raamattuja ja pane kummittelu kohtiin ja pään alle nukkuissa! Ortodoksien mukaan pahat henget karkaavat ainakin 2 km pääähän Raamatusta!

      • Allah 1

        ...ja 4km:n päähä Koraanista !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1642
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1369
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1076
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      838
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      713
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe