Olen sekaisin susta tuntematon mies

Yks nainen

Olen aivan sekaisin susta mies, vaikken tunne sua tai tiedä muuta kuin nimesi.
Pyörit mielessäni koko ajan, joka hetki, joka sekunti.
Yritän unohtaa mutten pysty. Pelkkä silmiisi katsominen saa mun sydämen lyömään ylimääräisen lyönnin ja siksi välttelen katsomasta sua.
Ahdistaa olla näin kiinnostunut miehestä jota ei tunne eikä käytännössä mahdollisuuttakaan tutustua.
Toivoisin vaan et joku päivä, joku onnellinen päivä olisit mun :)
Se tekisi mun elämästä täydellistä.

35

1714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • purton

      Aijotko odottaa, että joku tekee elämästäsi täydellistä vai yrittä itse vaikuttaa asiaan?

    • Katsellaan vaan.

      Minä taas olen kiinnostunut tuntemattomasta naisesta.
      Tosin en tiedä tämän nimeä, vaikka olen useaan otteeseen tavannut.
      Ei vaan ole tullut tilannetta, jossa tulisi nimi ilmi. :D
      Aikaa kulunut sen verran, että tuntuisi hölmöltä alkaa kyselemäänkään.
      Olishan se kiva päästä paremmin tutustumaan.
      Varsinkin kun tämä nainen antaa ristiriitaisia "signaaleja"
      Välillä katsoo silmiin ja hymyilee, välillä ei edes katso kohti ja vaikuttaa vähän töykeeltä. Lähtee äkkiä pois tilanteesta.
      Ehkäpä hän tietää, etten tule mitään sanomaan ja minä tiedän, ettei hän tule sanomaan minulle mitään. :D

      • Ujonainenko

        Minnepäin tää menee? Ja missä ootte törmännyt?


      • NuoriKiivasSydämeni

        Meikäläinen teki juurikin noin hiljattain erään miehen kanssa. Että ottaa päähän ja kaduttaa!
        Ei vaan rohkeus riittäny, olisinpa edes tervehtiny...kaukaa uskalsin katella ja hymyillä mutta lähellä pelkäsin että jos edes katson päälle niin naama paljaistais kaiken...tiedän kyllä miehen nimen, mutta koska hän ei tiedä minun olisi outoa laittaa viestiä mitään kautta.
        Niin että tämä nainen ehkä on ujo ja mahdollisesti ihastunu. Kannattais vaan kysellä, kerran sitä vaan eletään. Koskaan ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan!


      • Katsellaan vaan.
        Ujonainenko kirjoitti:

        Minnepäin tää menee? Ja missä ootte törmännyt?

        Samapa tuo minne, ei se asiaa muuta miksikään.
        Aloitetta en tee & naisilta sitä on turha odottaa. :)


      • Popol

        Minne päin tä menee? Johtuu todennäköisesti ujoudesta tämä naisen käytös. Itse tein ihan vastaavalla tavalla, vaikka oikeasti olisin halunnut kaikkea muuta kuin karata tilanteesta.


      • Popolinotaas

        Niin, siis minne tää mene?


    • Missäs päin

      Hanko vai Muonio kyseessä ?

    • Yks nainen

      Menee pääkaupunkiseudulle tää mun aloitus. Ja en aio itse tehdä aloitetta, jos mies on tarpeeksi kiinnostunut pitää olla miestä sen verran että uskaltaa tehdä aloitteen :)

      -ap

      • Niin nähty on

        Naisten pas-ka ajattelu juuri tiivistyy tähän.

        Olen niin pissit housussa kiinnostunut etten pissit housussa halua tai uskalla tehdä aloitetta joten keksin tekosyyn miksi miehen on pakko tehdä se aloite jotta voin olla jatkossakin pissit housussa tuolla tekosyyllä.

        Eli ole nainen olemalla pissit housussa?

        "jos mies on tarpeeksi kiinnostunut pitää olla miestä" -VIT-TU MI-TÄ PAS-KAA!


      • sdafheawgoah
        Niin nähty on kirjoitti:

        Naisten pas-ka ajattelu juuri tiivistyy tähän.

        Olen niin pissit housussa kiinnostunut etten pissit housussa halua tai uskalla tehdä aloitetta joten keksin tekosyyn miksi miehen on pakko tehdä se aloite jotta voin olla jatkossakin pissit housussa tuolla tekosyyllä.

        Eli ole nainen olemalla pissit housussa?

        "jos mies on tarpeeksi kiinnostunut pitää olla miestä" -VIT-TU MI-TÄ PAS-KAA!

        Tämä yhdistettynä seuraavaan - Yksi nainen tuli kerran (kännissä) avautumaan mulle kuinka mun olisi pitänyt aikoinaan tajuta miten rakastunut se oli ja miksi en tehnyt mitään. Nainenhan oli tuolloin mun seurassa ihan evvk-linjalla joten tein omat johtopäätökseni siitä. Jos siis lähdette tuolle linjalle että mies tekee aloitteen niin yrittäkää edes näyttää se ihastuksenne jotenkin järkevästi. Muuten saatte kyllä odotella ihan rauhassa.


      • Toinen nainen
        Niin nähty on kirjoitti:

        Naisten pas-ka ajattelu juuri tiivistyy tähän.

        Olen niin pissit housussa kiinnostunut etten pissit housussa halua tai uskalla tehdä aloitetta joten keksin tekosyyn miksi miehen on pakko tehdä se aloite jotta voin olla jatkossakin pissit housussa tuolla tekosyyllä.

        Eli ole nainen olemalla pissit housussa?

        "jos mies on tarpeeksi kiinnostunut pitää olla miestä" -VIT-TU MI-TÄ PAS-KAA!

        Tiedoksi vaan et aika monet naiset odottaa miehen tekevän aloitteen! Ihan nuoretkin naiset.
        Kyllä se on vaan näin et parempi jos mies kysyy..
        Nainen kyllä voi ilmaista/näyttää olevan kiinnostunut, koska voihan mieskin olla sen verran ujo ettei uskalla jos ei ole varma.


      • 67kl6r4w
        Niin nähty on kirjoitti:

        Naisten pas-ka ajattelu juuri tiivistyy tähän.

        Olen niin pissit housussa kiinnostunut etten pissit housussa halua tai uskalla tehdä aloitetta joten keksin tekosyyn miksi miehen on pakko tehdä se aloite jotta voin olla jatkossakin pissit housussa tuolla tekosyyllä.

        Eli ole nainen olemalla pissit housussa?

        "jos mies on tarpeeksi kiinnostunut pitää olla miestä" -VIT-TU MI-TÄ PAS-KAA!

        Aika kärjistetty heitto vaikka siinä perää onkin.
        Se on kuitenkin sellainen juttu että mies on poikkeuksetta nössö, tai mitä sanavalintaa haluaakaan itsestään käyttää, jos ei uskalla lähestyä naista josta on kiinnostunut.
        Naisia kuitenkin keskimäärin lähestytään enemmän kuin miehiä (eli miehet tekevät aloitteen) joten se on ihan loogista ajattelua.
        Voihan sitä kirota minkä kerkiää.


      • NäinpäNäinpä
        67kl6r4w kirjoitti:

        Aika kärjistetty heitto vaikka siinä perää onkin.
        Se on kuitenkin sellainen juttu että mies on poikkeuksetta nössö, tai mitä sanavalintaa haluaakaan itsestään käyttää, jos ei uskalla lähestyä naista josta on kiinnostunut.
        Naisia kuitenkin keskimäärin lähestytään enemmän kuin miehiä (eli miehet tekevät aloitteen) joten se on ihan loogista ajattelua.
        Voihan sitä kirota minkä kerkiää.

        Näinpä, sit valitetaan kun suomalainen nainen ottaa ulkomaalaisen miehen, mut ne kun ei epäröi kysyä jos kiinnostusta löytyy. Nopeet syö hitaat :)


      • awegrgoadfhbnä
        NäinpäNäinpä kirjoitti:

        Näinpä, sit valitetaan kun suomalainen nainen ottaa ulkomaalaisen miehen, mut ne kun ei epäröi kysyä jos kiinnostusta löytyy. Nopeet syö hitaat :)

        Arvasin että tämä kortti vedetään jossakin vaiheessa. Kulttuurierot, joissakin maissa vihellellään noin joka toiselle naiselle joka tulee vastaan. Siellä siihen on totuttu, täällä Suomessa kun ei sellaista kulttuuria tavallisesti ole niin tottakai se on uutta ja jännittävää - "Hei, munhan ei tarvinnut tehdä yhtään mitään ja tuo mies flirttaa mulle!".

        Asiasta toiseen, ei kai naisen osa ole pelkästään tyytyä siihen mieheen joka osoittaa kiinnostusta vaikka itse olisi sitä mieltä että mies on ihan ok verrattuna siihen toiseen mieheen, johon ollaan palavasti rakastuttu mutta jolle ei uskalleta näyttää mitään tunteita. Tämä nyt vähän kärjistetysti mutta ymmärrätte mitä tarkoitan.

        ps. Samalla tavalla miehet ajattelee toisinpäin että nainen on jollakin tapaa vähän hissukka jos välttelee ja pakenee jatkuvasti mahdollisia keskustelutilanteita. Molemmat osapuolet tarvitsee sitä rohkeutta.


      • sdgsd
        awegrgoadfhbnä kirjoitti:

        Arvasin että tämä kortti vedetään jossakin vaiheessa. Kulttuurierot, joissakin maissa vihellellään noin joka toiselle naiselle joka tulee vastaan. Siellä siihen on totuttu, täällä Suomessa kun ei sellaista kulttuuria tavallisesti ole niin tottakai se on uutta ja jännittävää - "Hei, munhan ei tarvinnut tehdä yhtään mitään ja tuo mies flirttaa mulle!".

        Asiasta toiseen, ei kai naisen osa ole pelkästään tyytyä siihen mieheen joka osoittaa kiinnostusta vaikka itse olisi sitä mieltä että mies on ihan ok verrattuna siihen toiseen mieheen, johon ollaan palavasti rakastuttu mutta jolle ei uskalleta näyttää mitään tunteita. Tämä nyt vähän kärjistetysti mutta ymmärrätte mitä tarkoitan.

        ps. Samalla tavalla miehet ajattelee toisinpäin että nainen on jollakin tapaa vähän hissukka jos välttelee ja pakenee jatkuvasti mahdollisia keskustelutilanteita. Molemmat osapuolet tarvitsee sitä rohkeutta.

        Jos mies on munaton nössö kun ei (aina) tee aloitetta, niin silloin naisilta työntekoluvat pois ja kotiin hellan ääreen. Mitäs tasa-arvoa se tällanen on olevinaan. Ai niin, sitä "rusinat pullasta"-tasa-arvoa.


    • Hölmö selitys

      onko mahdollista että hän ei tiedä mitä hänestä ajattelet ja siksi ei uskalla vaikka haluttais kuinka.Haluu esiintyä niin ettei tunkeile ja hyökkää ...

    • yks mies

      Ootko K-nainen nähtiin viime viikolla

      • Tietämätön??

        Mikä on K-nainen? :O


      • Neito yössä

        Minä saattaisin olla.. Missä paikkakunnalla näimme? Alkaako N-kirjaimella?


    • jäbä

      Keventää omaa tuntoa huomattavasti, kun saa asian jotenkin ilmaistua. Eikö se ole loppujen lopuksi ihan se ja sama miten sen ilmasee, kunhan ilmasee.
      Jos sitä vastapuolta kiinnostaa niin sieltä tulee myöntävä vastaus ja jos ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta.

      Vähemmällä pääsee joka tapauksessa oli se vastaus mikä hyvänsä. Itsellä harmillisesti kokemusta vain vääristä vastauksista, mutta nopeemmin päässy kumminkin yli, kuin että tuntis jatkuvaa ja aivan sietämättömän suurta ihastusta johonkin, eikä perkale saa mitään sanottua. :/

      Jos tiiät nimen, etkä saa vaan mitään sanotuksi, niin pistä edes facen kautta viestiä sille henkilölle. Sekin on parempi kuin ei mitään.

      • breakaway

        Mitä viestiä siellä facessa sitten laittaisi? Jos toinen ei mitenkään voi tietää kuka olen. En haluaisi kuulostaa miltään stalkkerilta...Ei asuta samalla paikkakunnalla eikä varmaan tavata enää kasvotusten, hänellä ja minulla kylläkin yhteisiä kavereita facessa. Viime näkemisestä on jo viikkoja. Jotenkin vaan haluaisi tämän pois tunnoltaan, saada vastauksen eikä pähkäillä loputtomiin.
        Muutaman väärän vastauksen saaneena tiedän että se väärä kirpaisee ja nolottaa hetken aikaa, mutta unohtuu ennen pitkää kun tulee uusia ihastuksia. Ei siihen onneksi kuole :) silti se kynnys kysyä tuntuu korkealta, lienee ujouteni ja kokemattomuuteni syytä...


    • Kukakuka

      Onko aloittaja ihastunut kenties myyjään/hoitajaa /lääkäriin. Siinä tapauksessa ymmärrettävää et aloitetta aika vaikea tehdä kaupassa ollessa ja vielä nolompi kertoo ihastumisesta jollekin itseä hoitavalle tai ottaa vaikk yhteyttä fb:ssä :D taas jos olet myyjä/lääkäri/hoitaja et voi työajalla lähestyä asiakasta, se on kiellettyä ... Joten aika vähissä on mahdollisuudet tutustua.

      Jännää miten monet ihastuu juuri noiden alojen työntekijöihin. Johtuukohan se siitä et niiden ammatillisuuteen kuuluu olla kohtelias ja ihminen saattaa helposti johtaa vääriä mielikuvia..

      • ruukku :D

        Johtuu siitä, että ovat esillä.
        Esimerkiksi koriste ruukku joka on asetettu näytille vs
        kaapissa pölyyntymässä oleva hienompi ruukku, ei sitä nää.
        Joten ihastutaan siihen mikä on esillä ja ostetaan se. :D
        Okei, ruukut sikseen, ymmärrät pointin? ;)


    • Sisar hento valkoine

      Vai johtuisko se siitä että ne ammattilaisetkin on ihmisiä, niilläkin on tunteet ja ne on ihan samallaisia kuin asiakkaatkin ;-)

      • Järkivaitunne

        Juu mutta kun nämä lääkärit/hoitajat eivät saa lähestyä asiakasta niin eikös se ole ihan turhaa ihastua sellaiseen jota ei kuitenkaan voi saada. Järki päässä ihmiset kun menee lääkärille :)


      • sisarhentovalkee
        Järkivaitunne kirjoitti:

        Juu mutta kun nämä lääkärit/hoitajat eivät saa lähestyä asiakasta niin eikös se ole ihan turhaa ihastua sellaiseen jota ei kuitenkaan voi saada. Järki päässä ihmiset kun menee lääkärille :)

        tunteilleen ei mitään voi, ne ei toimi järjellä :-)


      • Tunteellinenasiakas
        sisarhentovalkee kirjoitti:

        tunteilleen ei mitään voi, ne ei toimi järjellä :-)

        No kerropa jos lääkäri/hoitaja ihastuu asiakkaaseen tai toisinpäin asiakas ihastuu niin miten olisi edes mahdollista lähestyä toista?

        Työskenteletkö sairaalassa? Nimim päätellen :)


      • sisarhentovalkee
        Tunteellinenasiakas kirjoitti:

        No kerropa jos lääkäri/hoitaja ihastuu asiakkaaseen tai toisinpäin asiakas ihastuu niin miten olisi edes mahdollista lähestyä toista?

        Työskenteletkö sairaalassa? Nimim päätellen :)

        Eipä siinä muu auta kun kertoa mitä toisesta ajattelee. Tilanteet pitää aina selvittää ettei jää kaivelemaan. onko pitkäänkin jatkunut tunteilusi?


      • sisarhentovalkee
        Tunteellinenasiakas kirjoitti:

        No kerropa jos lääkäri/hoitaja ihastuu asiakkaaseen tai toisinpäin asiakas ihastuu niin miten olisi edes mahdollista lähestyä toista?

        Työskenteletkö sairaalassa? Nimim päätellen :)

        Ja pikku vinkkinä että kannattaa sanoa ihan tosissaan, meille kun ehdotuksia satelee, niin ei niistä koskaan tiedä onko ne tosia vai vesiperiä... Kenees sä olet silmäsi iskent?


      • Hämmästynyt:o
        sisarhentovalkee kirjoitti:

        Ja pikku vinkkinä että kannattaa sanoa ihan tosissaan, meille kun ehdotuksia satelee, niin ei niistä koskaan tiedä onko ne tosia vai vesiperiä... Kenees sä olet silmäsi iskent?

        Oikeestiko ihmisillä on pokkaa kertoa lääkärille olevansa ihastunut siihen? :O
        Olen kyl kuullu et monet ihastuu mut et joku ihan kertoo sen...


      • sisarhentovalkee
        Hämmästynyt:o kirjoitti:

        Oikeestiko ihmisillä on pokkaa kertoa lääkärille olevansa ihastunut siihen? :O
        Olen kyl kuullu et monet ihastuu mut et joku ihan kertoo sen...

        Kyllä ne kertoo...


      • Yks nainen
        sisarhentovalkee kirjoitti:

        Eipä siinä muu auta kun kertoa mitä toisesta ajattelee. Tilanteet pitää aina selvittää ettei jää kaivelemaan. onko pitkäänkin jatkunut tunteilusi?

        Ei kovin pitkään, mut kuitenkin kaikki päivät vain hän mielessä..


      • Näinsemenee

        Lääkärit tekee liukuhihnatyötä niin olis hitokseen oltava aikamoinen pakkaus jos lääkäri tosiaan ajattelis asiakasta vielä työpäivän jälkeen. Ja vaikka usein kävisit samal lääkäril ja muistaisin hänet niihin lääkäri sua muista vaan katsoo sielt koneelta mitäs on viimeksi tehty :P


    • Ihastunec

      ihastuin yhteen tyttöön ensisilmäyksellä tuusulassa mutta kun en tiedä kuka se on : )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe