Kuinka paljon ulosotossa?

miina3

kuinka paljon maksatte kuussa pois? sekä onko tehty turvaava ulosmittaus esim talosta?

Minulla 14 000e. Noin 600-800e/kk kun olin töissä, nyt äitiyslomalla, en tiedä vielä mitä tulee menemään.

9

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hitaasti ja varmasti

      200 euroa.10x vuosi.Kokonaissumma 9000.Noin 6v:n päästä maksettu.Olen silloin 65.Eläkkeelle pääsen 62v joten muutama vuosi pitää eläkkeelläkin maksaa.

      • ylva and

        40000,- ja maksan tonnin per kk. Nettolyhennys tällä hetkellä 750,- / kk.
        Meneehän tässä vielä jokunen vuosi.


    • vallikuja

      Jäljellä 2600 ja maksan 598€/kk. Jouluksi vapaudun ikeestä.

    • Riittävästi

      Noin 20 000€ on ulosotossa.. Joka kuukausi menee noin 400-500€ menee.. Vielähän tässä hetki menee..

    • Ei enää paljon

      Vajaa kolme tonnia enää olis maksettavaa. Alkutilanne oli 13000 joten kyllä se siitä lyhenee. Nyt vielä olen saanut maksettua ylimääräistä joka kuukausi, joten jouluun mennessä täälläkin loppuu tuo viimein.

    • fdhgfd23

      noin 45000€, ajattelin suoriutua 5-6 vuodessa

    • jepajeejeejejejeejje

      200-300e maksamatta, eli tässä kuussa ollaan selvillä vesillä 8) tosin perinnässä on joku 700e vielä siitä maksusuunnitelma et väh 100e kuussa vähennettävä sitä..

    • velkaaaa

      Uo:ssa nyt noin 40 000 € ja vuosi maksettu noin 900 €/kk suoraan palkasta. Nyt talosta tehtiin turvaava ulosmittaus, vaikka uo tuskin saa mitään, jos talo myydään.

      • miina3

        ja kai aika harvoin laittavat taloa myyntiin jos palkasta tms tulosta saadaan lyhennystä...?!
        mistä teidän velat tulleet?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1812
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1245
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      261
      935
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe