Äkkilähtö etelään syys-lokakuussa

N29

Moi, täällä 29-vuotias nainen etsiskelee rentoa matkaseuraa etelän lämpöön. Suunnitelmissa olisi siis varata matka syys-lokakuussa esim. jonnekkin Kreikan saarelle, mutta olen avoin kaikille ehdotuksille. Matkaseura saisi mielellään olla toinen nuori nainen. Reissuun voisin lähteä aikaisintaan syyskuun loppupuolella. Lomalla tykkään ottaa rennosti, maata auringossa, käydä syömässä kivoissa ravintoloissa, kierrellä ja shoppailla ja toki myös juhliakin. Kaikkea sopivassa määrin :) Jos sinulla on samansuuntaisia suunnitelmia ja kaipaat reissukaveria niin ota ihmeessä yhteyttä! Voit laittaa mailia osoitteeseen [email protected]

7

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla ois halu lähtee nyt kun ois lomakin ja reissut tosi tosi halpoja :)

    • olisi ihana, ja yhdessä matkatkin sais edullisesti...
      Ja itse ainakin tykkään mennä porukassa, saa enemmän irti kun tulee ideoita joita ei itse olis edes osannut ajatella, ja sitten myös turvallisempi mennä. Yksin ei ehkä uskalla.
      Mun toive olis jossain oikeasti välimeren rannalla, jos pääsisi vaikka vesille :) Se nyt taas on ihan sama, onko kyseessä purjehdus, vesiskootteri tai vaan polskiminen... tykkään olla veden äärellä.
      Mun budjetti olisi n. 500€ ja mieluusti syyskuun loppu/lokakuun alku.

    • N29

      Etsiskelen vielä matkaseuraa, saa laittaa edelleen viestiä :)

      • Moi

        Minulla on oma ilmoitus mahdollisuudesta päästä Kroatian vesille - joko viikoksi tai osaksi aikaa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12465269

        Kerää porukkaa ja tarttukaa mahdollisuuteen!
        Voin kuskata sinut/teidät vaikkapa Splittiin, Trogiriin, Hvariin shoppailemaan ja bilettämään. Ja loistavia ruokapaikkoja löytyy joka lähtöön. Ja kaipaamaasi auringossa löhöilyähän ei ole missään niin mukava harrastaa kuin veneen avaralla kannella, josta voi pulalhtaa uimaan juuri silloinkun haluaa.

        Veneessä on kaikki faciliteetit mitä ihminen kaipaa: tilaa, valmina kaikki petivaatteet ja pyyhkeet, ilmastointi, kolme suihkua jne.

        Aikaisempaa kokemusta veneilystä ei tarvita.
        -S


      • N29
        sun_sailor kirjoitti:

        Moi

        Minulla on oma ilmoitus mahdollisuudesta päästä Kroatian vesille - joko viikoksi tai osaksi aikaa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12465269

        Kerää porukkaa ja tarttukaa mahdollisuuteen!
        Voin kuskata sinut/teidät vaikkapa Splittiin, Trogiriin, Hvariin shoppailemaan ja bilettämään. Ja loistavia ruokapaikkoja löytyy joka lähtöön. Ja kaipaamaasi auringossa löhöilyähän ei ole missään niin mukava harrastaa kuin veneen avaralla kannella, josta voi pulalhtaa uimaan juuri silloinkun haluaa.

        Veneessä on kaikki faciliteetit mitä ihminen kaipaa: tilaa, valmina kaikki petivaatteet ja pyyhkeet, ilmastointi, kolme suihkua jne.

        Aikaisempaa kokemusta veneilystä ei tarvita.
        -S

        Hei, kiitos tarjouksesta mutta etsin hieman eri tyylistä lomaa. T: ap


      • N34_
        N29 kirjoitti:

        Hei, kiitos tarjouksesta mutta etsin hieman eri tyylistä lomaa. T: ap

        Hei, lähetin sinulle juuri sähköpostia :)


    • Veikko 66v.

      Moikka, bäby. Laitan postia kunhan saan tehtyä sähköposti osoitteen. Viime viikolla tulin Mallorkalta, uudelleen kutittaa lähtee. Postia tulee, bäby.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe