Islamin alkuperä ja Allahin olemus

Isien

David Pawson kertoi Islamista ja Allahista

1. Islam on Jumalan päivitetty ohjeistus, jolloin meidän kaikkien tulisi kääntyä Islaminuskoon.

2. Islam on ihmisen keksimä uskonto, jonka keksi Muhammad niminen nero.

3. Islam on demonista alkuperää. Silloin se on hämäys ja harhautus.

Kun verrataan Raamatun Jumalaa ja varsinkin Uuden Testamentin Jumalaa, niin Koraanin Allah ei voi oikein olla sama Jumala. Jos on yksi Jumala, niin Raamatun Jumala ja Koraanin Allah eivät oikein voi olla samaan aikaan yksi oikea Jumala. Raamatun Jumala on mm. Rakkaus, Koraanissa ei mainita mitään tähän liittyvää. Rakkaus ei voi olla yksi persoona, sillä Rakkaus on jakamista.

11

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saaran poika

      Villiaasi, jonka kädet ovat kaikkia vastaan

      ”Vielä Herran enkeli puhui hänelle: ’Katso, sinä olet raskaana ja synnytät pojan ja kutsut hänet Ismaeliksi, sillä Herra on kuullut sinun hätäsi. Hänestä tulee mies kuin villiaasi: hänen kätensä on kaikkia vastaan, ja kaikkien käsi on häntä vastaan, ja hän on asuva kaikkien veljiensä keskellä.’. Ja Haagar nimitti Herraa, joka oli häntä puhutellut, nimellä: ’Sinä olet ilmestyksen Jumala’. Sillä hän sanoi: ’Olenko minä tässä vilaukselta saanut nähdä hänet, joka minut näkee?’ Sentähden kutsutaan kaivoa nimellä Lahai-Roin kaivo; se on Kaadeksen ja Beredin välillä.” – 1. Mooses 16:11-14 (K. Syvännön mukaan)

      Jotta voimme ymmärtää nyt meneillään olevaa konfliktia, on mentävä historiassa taaksepäin lähes neljä tuhatta vuotta aikaan, kun Abraham sai kaksi poikaa. Vanhempi näistä oli Ismael, joka syntyi egyptiläisen orjattaren Hagarin kautta, kun taas nuorempi Iisak syntyi universumin Luojan lupauksen mukaan Saaralle. Syntymää ennen Hagar kohtasi kuitenkin Herran enkelin Lahai-Roin (elävän veden) kaivolla.

      ”Ja kun kuulette sotien ja kapinain melskettä, älkää peljästykö. Sillä näitten täytyy ensin tapahtua, mutta loppu ei tule vielä heti.” – Luukas. 21:9

      ”Ja Aabraham sanoi Jumalalle: ’Kunpa edes Ismael saisi elää sinun edessäsi!’ Niin Jumala sanoi: ’Totisesti, sinun vaimosi Saara synnyttää sinulle pojan, ja sinun on pantava hänen nimekseen Iisak, ja minä teen liittoni hänen kanssaan iankaikkiseksi liitoksi hänen jälkeläisillensä. Mutta myös Ismaelista minä olen kuullut sinun rukouksesi; katso, minä siunaan häntä ja teen hänet hedelmälliseksi ja annan hänen lisääntyä ylen runsaasti. Hänestä on polveutuva kaksitoista ruhtinasta, ja minä teen hänestä suuren kansan.
      Mutta liittoni minä teen Iisakin kanssa, jonka Saara sinulle synnyttää tähän aikaan tulevana vuonna’.” – 1. Mooses 17:18-21

      • ....................

        Islamissa Ismaelia pidetään Muhammedin esi-isänä ja aivan kuten juutalaisen perimätiedon mukaan Ismael sanoi olevansa Abrahamin esikoinen ja oikeutettu saamaan siunauksen Iisakin sijaan, niin juuri islamissa opetetaan yhä. Lopulta kyse on myös Ismaelin kohdalla kateudeusta kohdata universumin Luoja ja olla Hänen yhteydessään, sillä Iisak oli se sukukunta, josta syntyi lopulta Messias Jeesus.

        Ismael ympärileikattiin universumin Luojan ohjeistuksen mukaan liittoon, kun hän oli 13 vuotias (1. Moos. 17:25). Luku 13 kuvaa Kirjoituksissa kapinaa ja näin ollen ismaelilaiset tulevat ottaamaan Messias Jeesuksen vastaan kun ovat nousseet kapinaan universumin Luojaa vastaan.'
        http://ennustuksia.com/


      • ....................
        .................... kirjoitti:

        Islamissa Ismaelia pidetään Muhammedin esi-isänä ja aivan kuten juutalaisen perimätiedon mukaan Ismael sanoi olevansa Abrahamin esikoinen ja oikeutettu saamaan siunauksen Iisakin sijaan, niin juuri islamissa opetetaan yhä. Lopulta kyse on myös Ismaelin kohdalla kateudeusta kohdata universumin Luoja ja olla Hänen yhteydessään, sillä Iisak oli se sukukunta, josta syntyi lopulta Messias Jeesus.

        Ismael ympärileikattiin universumin Luojan ohjeistuksen mukaan liittoon, kun hän oli 13 vuotias (1. Moos. 17:25). Luku 13 kuvaa Kirjoituksissa kapinaa ja näin ollen ismaelilaiset tulevat ottaamaan Messias Jeesuksen vastaan kun ovat nousseet kapinaan universumin Luojaa vastaan.'
        http://ennustuksia.com/

        Ei ole sattumaa, että islamilaisessa maailmassa ja erityisesti Israelin korvaajaksi ajetun Palestiinan valtion värit ovat samat kuin Ilmestyskirjan kuuluisien neljällä hevosella (valkoinen, punainen, musta ja vihreä), jotka Ilmestyskirjassa tuovat eksytyksen, sodan, puutteen ja kuoleman. Tämä kuvaa myös sitä, että elämme Kirjoituksien mainitsemaa ”aikojen loppua” ja pian nuo neljä hevosta tulevan maailman johtajan johdolla lähtevät laukkaamaan.

        ”En sääli enkä armahda; minä annan vaelluksesi kohdata sinua, ja kauhistuksesi tulevat sinun keskellesi, ja te tulette tietämään, että minä, Herra, olen se, joka lyön. Katso, päivä! Katso, se tulee! Vuoro on tullut, vitsa kukkii, julkeus versoo. Väkivalta on noussut vitsaksi jumalattomuudelle, ei mitään jää heistä, ei heidän pauhaavasta joukostansa, ei heidän melustansa; poissa on heidän komeutensa.” – Hesekiel 7:9-11
        http://ennustuksia.com/


      • ne-fo

        ”Minne Jumala rakentaa kirkkonsa, sinne kele rakentaa kappelinsa

        Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
        1 Joh. 4:1

        ”Minne Jumala rakentaa kirkkonsa, sinne rakentaa perkelekin kappelinsa,” opetti Luther. Hän tiesi omasta kokemuksesta, miten uskonpuhdistuksen jäljissä seurasi opettajia, jotka sekoittivat ihmisten ajatukset väärillä opetuksilla. Jokaista henkeä ei tule uskoa, näyttäköön kuinka hurskaalta tai hengelliseltä tahansa. Henget toimivat kyllä, niin Pyhä Henki kuin pahatkin. Oleellista ei ole siksi se, miltä näyttää tai mitä koetaan, vaan se, mitä opetetaan evankeliumista. Pyhä Henki yhtyy Jumalan sanaan eikä puhu koskaan sitä vastaan. Vanha rukoilevaissaarnaaja sanoi, että ne, jotka armosta elävät, pelastuvat. Silloin kun evankeliumisaa vapauttaa synnistä, omantunnon ahdistuksesta ja uskonnollisuudesta, ja Jeesuksen risti korotetaan uskon keskukseen, eletään armosta. Synnillä ei tahdota aiheuttaa murhetta Jumalan Pyhälle Hengelle, eikä armon ansaitsemisen kunniaa ryöstetä ristin Herralta ihmiselle. Väärät profeetat eivät sitoudu ristiin, armoon eivätkä ehdottomaan evankeliumiin.sro.


    • papal = isi (s)

      "3. Islam on demonista alkuperää. Silloin se on hämäys ja harhautus."

      Mun mielestä islam ei voi olla demonista alkuperää koska useat itsemurhapommittajat eivät välitä maallisesta elämästään tai "lihastaan" vaan elävät täysillä uskoen siihen seuraavaan elämään.

      https://www.youtube.com/watch?v=OcGI34ml7CY

      • Pianko kajahtaa?

        Taidat ihannoida niitä murhia ja muita veritekoja. Onko pommivyö jo päälläsi?


      • Halla A

        Jos Jumala on Rakkaus, miten sovitat itsemurhaiskut siihen?


      • papal = isi (s)
        Pianko kajahtaa? kirjoitti:

        Taidat ihannoida niitä murhia ja muita veritekoja. Onko pommivyö jo päälläsi?

        Et tainnut huomata ironiaa tekstissäni.

        - Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli? Tämän Hengen on Jumala antanut asumaan teissä. Te ette itse omista itseänne, sillä Jumala on ostanut teidät täydestä hinnasta. Tuottakaa siis ruumiillanne Jumalalle kunniaa! (1. korinttilaisille 6:19-20)

        Tuon mukaan ruumiin pitäisi olla Pyhän Hengen temppeli ennemmin kuin demoninen ilmentymä.

        Krisselit kun vääntävät ja vääntävät näitä uskonnollisia käsitteitä ja samalla tuomitsevat muita ihmisiä siitä kuinka paholainen vääntää tekstiä omaksi edukseen.

        Kyllä mä ymmärrän sen että kristinuskon tarkoitus on poistaa stressi jotta ihminen osaisi elää sekä huolettomasti että järkevästi, mutta ei toi raamattu kyllä ole niin virheetön että sen kautta voisi jotenkin elää järkevästi. Koraanista tai muista islamin opeista mulla ei ole mitään käsitystä. Mutta siis eihän noi itsemurhapommittajatkaan elä "lihan mukaan" jos he ovat valmiita tuhoamaan oman lihansa uskoen johonkin ikuiseen elämään paratiisissa.


    • uskonnolla sotaan

      jaahast raamatun jumala muka rakkaus! ainakin siihen kirjaan uskovat ovat tehneet kautta historian verisimmät sodat,murhat ja tapot. nytkin kun Istael suorittii Palestiinan kansanmurhaa muutama hihhulin (onneksi vain muutama) oli vinkumassa oikein eduskuntatalon edessä että Israelillä on muka oikeus, kukaan heistä ei muista eikä halua nähdä että Istael omistaa ihan oman keskitysleirin jossa saa veritekonsa suorittaa.
      Nyt jo useat holokaustista selvinneet juutalaisetkin ovat syyttäneet Israelia kansanmurhasta.
      Vai raamtun jumala rakkauden jumala, onpa varmasti suurin valhe mihin ikinä voi uskoa.

    • Vähän

      NWO:n uskonto tulevaisuudessa on islam, haluttiin tai ei. Roomalaiskatolinen kirkko on demonien valtaama tulevaisuudessa. sillä kolmas peto seitsemän kukkulan päällä (paavi) suosii satanismia ja okkultismia. Maailman muut kristilliset uskonnot nöyristelevät katoliselle kirkolle ja seuraavat uudistuksia. Perinteiset kristilliset arvot vähenevät jatkuvasti kirkolliskokousten uudistuksissa.

      Mooseksen kirjojen elämäntapaohjeet perustuvat juutalaisuuteen, eivät islamiin eivätkä uudempiin kristinuskoihin (mm. room.kat. ja ev.lut.).

      Allah ja Raamatun Jumala eivät todellakaan ole sama, sillä Raamatussa on kolmiyhteinen Jumala, mutta Allahilla ei ole poikaa, vaan profeetta Muhammed.

    • wertyk

      Ovat entisiä areolaisia, jotka 400 luvulla olivat Saksan alueella ja jotka katolinen kirkko ajoi Espanian ja Pohjois Afrikan kautta Arabian niemimaalle 500 luvun lopulle mennessä. Ja nuista nousi tuo miekkalähetyksen hyväksyneiden uusi profeetta ja lietsoi heidät uuteen intoon samallla teologisella opilla, joka ei tunnusta Jeesuksen jumaluutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe