Luotettavammalta taholta kuultua!

Totuus tuli julki.

Kotko on psyyke-eläkeläinen. Huuhaa romahdutti sen mielenterveyden.

8

76

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenkiinto yltyy

      No on ollut kotkon kohtalo kova jos huuhaan takia :D Siis voiko tää olla totta.

      • Kaikki kotko totta.

        Kyllä. Täyttä totta.
        Ei tarvitse seurata huuhaata kuin muutaman kuukauden välein niin viimeistään tässä avaus sivulla näkee kotkon henkisen tilan. Se on nurin kuin kauralyhde.


      • Kaikki kotko totta. kirjoitti:

        Kyllä. Täyttä totta.
        Ei tarvitse seurata huuhaata kuin muutaman kuukauden välein niin viimeistään tässä avaus sivulla näkee kotkon henkisen tilan. Se on nurin kuin kauralyhde.

        Älä selitä. Olet täällä kuola valuen 24/7.


      • Kotkohomo2Bee.
        LaardiBee kirjoitti:

        Älä selitä. Olet täällä kuola valuen 24/7.

        Kaada vaan samaan kesätuoppiin kotkon kanssa. Olette huuhaa-addikteja olleet jo hiton monta vuotta ehtymättömällä aktiviteetilla.
        Asian tekee erityiseksi se, että käytät tänne työpaikkasi tunteja.


      • Ope.
        Kotkohomo2Bee. kirjoitti:

        Kaada vaan samaan kesätuoppiin kotkon kanssa. Olette huuhaa-addikteja olleet jo hiton monta vuotta ehtymättömällä aktiviteetilla.
        Asian tekee erityiseksi se, että käytät tänne työpaikkasi tunteja.

        Ja sinä kouluaikaasi. Tunnilla ei "petteri" someilla.


      • ei kauhalla annettu
        LaardiBee kirjoitti:

        Älä selitä. Olet täällä kuola valuen 24/7.

        Laardi on ilmeisesti kotkon paras kaveri, koska aina vastaa kotkoaiheisiin kirjoituksiin. Juu, se työajan käyttö ja itse 24/7 täällä. Jossain kehui olleensa palstalla jo yli kymmenen vuotta. Säälittää....


      • Näkisin näin.
        ei kauhalla annettu kirjoitti:

        Laardi on ilmeisesti kotkon paras kaveri, koska aina vastaa kotkoaiheisiin kirjoituksiin. Juu, se työajan käyttö ja itse 24/7 täällä. Jossain kehui olleensa palstalla jo yli kymmenen vuotta. Säälittää....

        Noo laardinkin avioliitot romuttuu tiuhaan, palstavuosien mukana, täytyy olla joku "akan korvike" ja se on palstat.


      • Lisään vielä.....
        Näkisin näin. kirjoitti:

        Noo laardinkin avioliitot romuttuu tiuhaan, palstavuosien mukana, täytyy olla joku "akan korvike" ja se on palstat.

        Viime keväänä laardi, jossain yhteydessä kehui, että istuvat kesällä terassilla, siis kotkon kanssa ja nauravat näille jutuilla. Haiskahtaa avohoitopotilas touhuilta kyllä, kaksi pässiä höröttelemässä keskenään.

        Noo enpä ollut täällä kesällä seurailemassa toteutuiko terassinaurut. Ehkä ehkä ei? Luultavampaa ettei kotko ehtinyt terasseille huuhaan päivystämisiltään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      667
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe