Pantava nainen?

TietämätönN

Mies sanoi mulle, että oon pantava nainen. Tarkoittaako yhtä kuin että saan hänen halunsa (ja kalunsa) heräämään?

Sanoi myös tunteellisena, että rakastaa mua.

Kiinnostaa vaan, että mitä meinaa pantava nainen. Miks ei sano rakasteltava nainen? Onko ees eroa miehille?

18

4475

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hah!

      Se tarkoittaa sitä, että sulla on reikä johon voi työntää kullin. Eli toisin sanoen kaikki naiset on pantavia!

    • fanetsia

      Ei miehet rakastele, vaan panee. Rakastelu on naisten haaveuni ja mielikuvituksessa.

      Jos mies sanoo, että oot pantava, niin se tarkoittaa, että omaat sille miehelle kiinnostavan ulkonäön. Ei välttämättä kuitenkaan villeimmistä fantasioistaan, mutta ihan hyvä, joka siis herättää seksuaalista halua.

    • hetken huvi

      olet pantava tarkoittaa on parempiakin naisia mutta sinua voisi panna muttei seurustelemaan kyllä varvin kaksi voisi sinuun survaista sanoi rakastavansa sinua koska haluaa pesää mutta sanooko sen jälkeen enään vai etsiikö toista naista jonka kanssa seurustellaan olet kyllä pelkkä pano josta puuttuu kipinä

      • eipirujaseinille!

        No voihan myös olla että rakastaa ja pitää sexynä? Eipä nyt maalailla piruja seinille... Eihän kaikki miehet välttämättä osaa noita romanttisia sanalitanjoita niin hyvin ;D


    • phanttum

      Kyllä sinä tiedät mitä se tarkoittaa. Ei voi olla noin vaikeaa? Herätät miehessä kimmokkeen ja halun harrastaa seksiä kanssasi.

    • nätti perse ei muuta

      ei piruja seinille mutta jos mies oikeasti rakastaa sinua niin hän olisi ja haluaisi olla kanssasi ja tehdä yhdessä kaikkea ja joisi aamu ja ilta kahvit kanssasi mutta nyt hän odottaa soittoa että voi tulla panna ja lähteä ja kertoa kaikille miehille on pannut sinua siltä saa on ihan pantava voisi joskus uudestaankin jos ei ole muuta tekemistä

      • nättiperseinen

        Sä oot sitten kaikkee muuta kun nättiperseinen!
        Kyllä mun mies sanoo mua pantavan näköiseksi ja sitten pannaan:)


    • 40+ n

      Mun mies aikanaan halusi mua koko ropallaan..ja kyllä se rakkaus hänessä asui myös.Ja rakastaa edellleen ja haluaa vaikka vartalon muuttunutkin..ja kuulemma vieläkin paremmaksi..

    • Miehen haave

      Pantava kuulostaa sinun vähättelyltäsi. "Oot vaan yx pantava muitten joukos". Voi tarkoittaa tuota tuota hänen halujensa heräämistäkin? Kysy vaivihkaa mitä hän sillä tarkoittaa kun hän seuraavan kerran noin sanoo, älä itse ehdottele vaihtoehtoja vaan kuuntele hänen oma vastauksensa.

      Minulle on eroa, minä haluaisin kuulla rakastelusta, naisiani oli kiinnostanut pelkkä nussiminen...... ;) Löytyäpä nainen joka haluaa rakastaa ja rakastella eikä vaan nussia. Onko rakastelu sitten vaan tämän miehen haave, jota naiset eivät osaa arvostaa? Rakkaus ja ihmissuhteet on very OUT nykyään. Jään haaveilemaan rakastelusta naisen kanssa joka haluaisi rakastaa. :) Moi!

    • Oma arvioni

      Aika jännä että kaltaisiasi miehiä on koska miehet yleensä haluavat vain panna, eivät rakastella. Aloittaja: luulen että mies tarkoitti pantavalla sitä että olet hänen mielestään seksuaalisesti kiihottava.

    • 14+20

      Hieman outoa. Ei tulis kyllä mieleen sanoa tuota termiä naiselle.

      Noin jätkien kesken käytetään yleensä enempikin tuntemattomista naisista, jotka näyttää ihan kauniilta (harva mies sitä ny rumien kanssa haaveilee panevansa), mutta joita ei tunneta ulkonäköä syvällisemmin. Jos on selkeesti normaalia kauniimpi saatetaan jopa lisätä siihen lisähuomautus läpällä tyyliin: "Kyllähän tota panis, säälistä".

      Mutta en kyllä yrittäis naista iskeä moisella kommentilla

    • Mitä väliä?

      Hei ei saa olla tosikko. Mieshän voi heittää ton sanonnan ihan vitsinäkin. Mä en ihmettelisi yhtään jos mun mies tollasia välillä heittelisi ja varmaan on sanonutkin. Mitä väliä kyllähän sä itse tiedät mitä sä miehellesi olet ja edustat. Jotkut miehet oikeasti kuvittelevat että nainen vieläpä haluaa kuulla olevansa pantavan näköinen. Toisille naisille se tuntuukin olevan tärkeämpää olla sellainen kuin esimerkiksi olla fiksun näköinen ? Tämän päivän seksuaalisuuden ylikorostaminen ja monen itsensä arvottaminen just sen seksikkyyden kautta edesauttaa varmaan tuollaisten sanontojen käyttämistä? Mä luulen että sun miehesi tarkoitti sun kohdallasi ihan samaa kuin olet seksikkään näköinen. Tuo sana sopi sen suuhun sillä hetkellä paremmin.

    • miesnäkökulma

      On paljon naisia joita vois panna. Sitten on naisia joiden kanssa voi seurustella, tehdä yhdessä kaikenlaisia asioita ja tietenkin myös panna

    • Tarkoittaa

      Pantava=haluttava. Pantava ja rakastettava = parasta a-laatua.
      Nainen sanoi minulle ”hyvin sä panit”. Tarkoittaako yhtä kuin että saan hänen halunsa (ja pimppinsä) tyydytettyä?
      Kiinnostaa vaan, että mitä meinaa hyvin paneva mies. Miks ei sano rakasteltava mies? Onko ees eroa naisille?

    • jhukikjlikl

      ei mitenkään imarteleva ilmaisu.

    • muuttuu

      Rakastelu on sitä mitä tein naisystäväni kanssa kauan sitten, tunteella...nyt on vaan enää panoa, himolla.

    • vainpanoa

      Joskus naiset voi sanoa aamu yöstä kun lähtevät kotiin...kiitti, olit hyvä pano. Joillekin naisille rittää että tussu saa kullia tarpeeksi toiset taas haluaa orgasmin.

    • MrBolivar

      Siis sanoo ensin että olet Pantava ja sitte tokaisee että Rakastaa.... :DD
      Siis Pantava nainen on nainen jota mies vois kiimoisaan tuikkasta. Herätät siis seksuaalista haluja miehessä.. siinä se on kuitenkin.
      Pantava - käsite on siis hieman naista alentava. Nainen jonka päälle / sisään roiskaistaan oman helpotukseksi.

      Jos mies todella oikeasti rakastaa niin olisi voinut sanoa että kiihottava, haluttava, seksikäs - melkein ihan mikä muu vain olisi parempi kuin pantava.

      Jos itse olisin nainen ja tuolleen sanoisi kumppani niin olisin kyllä loukkaantunut ja epäröisin miehen tunneälykkyyttä, syvyyttä sekä niiden todellisuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4178
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3554
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2461
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2399
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      139
      2091
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1926
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1811
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1525
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1403
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      19
      1310
    Aihe