Tyhjin käsin lähden täältä.

Pettymys + Helpotus.

Laitoin sellaiset tunnisteet että varmasti tunnistit. Et ole täällä tai pahempaa ei kiinnosta. Annan sulle rauhan. Toivon itselleni rauhaa ja tasapainoa sekä viisautta hyväksyä omat virheeni ja elämäni rakkaudettomuus.

Sinulle on helppo antaa anteeksi, kaikki. Itselleni ei niinkään. Vaatii pikkuisen enemmän töitä.

Kaunista loppuelämää.

39

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopettakaa jo nää

      typeryydet ja merttyyrin leikkimiset, täällä kukaan voi tietää kelle menee ja kuka lähettää. pois tämmönen kura täältä kokonaan.

      • Päivi

        Minä ainakin tiiän kelle menee ja kuka lähettää.. siis silloin, kun ite kirjoitan niin ite kirjoitan ja hänelle.

        Omista tekemisistä on hyvä olla tietoinen ;)

        Mutta se, että tietääkö hän ja lukeeko hän, on eri asia :D

        mutta tiedämpä, että tietää. Tämä nyt on tällainen purkupaikka. Ei tämä mitään merkitse, jos elävässä elämässä ei mitään.

        Enää.

        Hän merkitsee kyllä. Vaikken sitä enää kertoisikaan.


      • sana vapaa

        Täällä ei yhdestäkään viestistä voi tietää,kenelle menee..kaikilla samanlainen oikeus kirjottaa mitä haluaa,kenelle mielessään sen tekeekin.


      • mitään tiedä
        Päivi kirjoitti:

        Minä ainakin tiiän kelle menee ja kuka lähettää.. siis silloin, kun ite kirjoitan niin ite kirjoitan ja hänelle.

        Omista tekemisistä on hyvä olla tietoinen ;)

        Mutta se, että tietääkö hän ja lukeeko hän, on eri asia :D

        mutta tiedämpä, että tietää. Tämä nyt on tällainen purkupaikka. Ei tämä mitään merkitse, jos elävässä elämässä ei mitään.

        Enää.

        Hän merkitsee kyllä. Vaikken sitä enää kertoisikaan.

        Mä en tiedä


        Enää


      • Päivi
        mitään tiedä kirjoitti:

        Mä en tiedä


        Enää

        Se on hankala tilanne kyllä.


      • Päivi
        mitään tiedä kirjoitti:

        Mä en tiedä


        Enää

        "Elämässä paljon nähdä saa väärää, sydämessä tunne oikea on".

        Tuon riitettävä tiedoksi mulle. Mutta edelleen hankalalta kuulostaa. Kuulostele sydäntäsi. Tietäiskö se?


    • Pitkä miinus

      tämmöselle. ei ketään hyvästellä nimettömällä viestillä.

    • öhöm vaan

      eiköös ne tunnisteet ois sentään pitänyt laittaa tähän viestiin.

      • Johan sanoin ei ole

        täällä, tunnisteet on jo aiemmin laitettu, ei niitä enää laiteta.Mitä se teihin muihin liittyy jos minä en ole löytynyt häntä täällä?


      • Ota huomioon
        Johan sanoin ei ole kirjoitti:

        täällä, tunnisteet on jo aiemmin laitettu, ei niitä enää laiteta.Mitä se teihin muihin liittyy jos minä en ole löytynyt häntä täällä?

        sekin asian puoli kuinka moni miettii oliko itselle, siksikin kannattaisi hieman laittaa osviittaa että voisi karsia pois porukkaa.


    • Niin ikävää

      Tällainen käytös. Niin moni miettii onko itselle ja se jolle on, ei aavista mitään.

    • mutta voihan sitä yr

      Mitä näihin voi oikein vastata, parempi olisi kun puhuisi, voi hyvin kuvitella mitkä fiilikset kun minäkin meinasin saada pataan

    • Herran haltuun

      Amen.

    • ja selata näitä

      Kukapa jaksaa täällä päivystää ja sitten vielä tunnistaa!

    • muutamako sana

      Laitan tämän viestin, koska haluan vastata. Kiinnostat niin paljon, että hajottaa... en pysty enää nukkumaan, vaihtelevasti puristaa rintaa, oksettaa jne, olen sairastunut Sinusta. Mun olisi pidettänä itseni kuitenkin kunnossa niin psyykkisesti kuin fyysisesti, ei jaksa muuten töitä jne. Ja sun tapaaminen, en tietäisi miten päin olla kaiken jälkeen... pelkään, että satutan itseäni aivan liika tässä... ja sinäkin. Ja et ole tehnyt mitään väärin, molemmat tehtiin siinä, ettei riittävän ajoissa normaalisti tutustuttu... Noh, alusta asti ainakin tällä osapuolella voimakasta aistintaa :D. Nauraisit, jos kertoisin, mitä tein kerran etten joutuisi sun kanssa olemaan tekemisissä (siellä missä norm törmättiin, ei vaan voinut menettää hallintaansa, ymmärrät mitä tarkoitan). Ja tuollainen mies kuin sinä ei varmasti jää ilman rakkautta, trust me!

      • K n

        Minä haluan tarkentaa, että tuo aloitus eikä tuo edellinenkään viesti ei ole minulta, joka yleensä laitan tämän tunnisteen.


      • rekkaa itses
        K n kirjoitti:

        Minä haluan tarkentaa, että tuo aloitus eikä tuo edellinenkään viesti ei ole minulta, joka yleensä laitan tämän tunnisteen.

        Huono keino käyttää tunnisteena sydäntä. Moni muukin laittaa joskus sydämen, minäkin, vaikken niitä jatkuvasti viljele.


      • Tunnistin 1

        Huomasin tämän jutun vasta nyt. Tiedän nyt noista asioista mitä kerroit kuka olet.
        Minä yritin jo jättää hyvästit sinulle tossa aikasemmin jos huomasit. Uskon että meillä kummallakin menee paremmin kun unohdamme tämän jutun. Haikealtahan se tuntuu mutta niin on parempi.
        Hyvää jatkoa sinulle.


      • ei jumalialauta
        Tunnistin 1 kirjoitti:

        Huomasin tämän jutun vasta nyt. Tiedän nyt noista asioista mitä kerroit kuka olet.
        Minä yritin jo jättää hyvästit sinulle tossa aikasemmin jos huomasit. Uskon että meillä kummallakin menee paremmin kun unohdamme tämän jutun. Haikealtahan se tuntuu mutta niin on parempi.
        Hyvää jatkoa sinulle.

        teitä ja teidän sahajauhojanne, märkiä pitää olla.


      • ....................

        Sä oot aika tyhymä, nimerkki "mmutamako sana".

        Ei sun tekstistäs saa mitään selvää.



        Hehe.hee.....


      • r remmi
        Tunnistin 1 kirjoitti:

        Huomasin tämän jutun vasta nyt. Tiedän nyt noista asioista mitä kerroit kuka olet.
        Minä yritin jo jättää hyvästit sinulle tossa aikasemmin jos huomasit. Uskon että meillä kummallakin menee paremmin kun unohdamme tämän jutun. Haikealtahan se tuntuu mutta niin on parempi.
        Hyvää jatkoa sinulle.

        Tämä tunnistin1 kirjoitti aloittajalle ja siinä mitä sanoin tarkoitin sitä.
        Ja sain sanottua mitä halusin. Tämä on luultavammin viimeinen viesti tänne, koska en yleensä kirjoittele tämmösille palstoille.

        Hei.


      • kenties.

        Näettekö jomman kumman työpaikalla?


      • r remmi
        kenties. kirjoitti:

        Näettekö jomman kumman työpaikalla?

        Näimme, mutta emme enään viimeksi jotain vuosi sitten.


      • r remmi
        r remmi kirjoitti:

        Näimme, mutta emme enään viimeksi jotain vuosi sitten.

        Ja nyt näkemiin tämä palsta


    • järki käteen nyt

      Odottaako aloittaja että joku ihminen sattuu olemaan juuri samaan aikaan täällä kuin hänkin ja lukemaan joka ikisen ketjun läpi. Ja joka ikisen viestin. Itse en noista otsikoista mitään kovin yksilöllisiä tunnisteita ole koskaan pongannut. Ja jos se ihminen ei lue näitä tai käy täällä niin se sitten tarkoittaa ettei edes kannata ottaa tuosta ihmisestä selvää. Mikä teitä oikein vaivaa, oikeasti.

      • maailmassa monta...

        Mä ihmettelen melkein enempi noita, jotka moittii "nimettömällä viestillä hyvästelemistä".


      • sehän on juuri sitä
        maailmassa monta... kirjoitti:

        Mä ihmettelen melkein enempi noita, jotka moittii "nimettömällä viestillä hyvästelemistä".

        mitä ylempänä sanottiin että moni miettii oliko itselle. ja onhan se ala - arvoista
        hyvästellä noin, kyllä joka iikka ansaitsee parempaa.


    • voi olla niinkin

      Ehkä häneltä meni ohi koko viestisi. Ei millään voi huomata kaikkea. Otahan selvää irl:ssä :)

    • Näkemys

      Ei varmaankaan mulle, mutta sanon vain, etten tätä kautta alkaisi kirjoittelemaan, vaikka olisi mitä tunnisteita. On normaali yhteyskin kuitenkin olemassa, jotenkin naurettavaa olisi täällä sitten kommunikoida. Toivon sydämeni pohjasta että hän ei kirjoittele täällä, mutta huonolta näyttää.

    • Jep jep

      Mä ainakin luen näitä vain muiden tekemisten ohella ja välillä voi mennä useampikin päivä, etten edes avaa näitä sivuja. Ja kun avaan en todellakaan jaksa alkaa kahlaamaan läpi niitä kymmeniä sivuja mitä sinä aikana on kertynyt. Eipä toisaalta ole kai niin tarvettakaan kun voin olla häneni kanssa irl:kin yhteyksissä. En usko että näillä sivuilla mitään niin oleellista on, että näitä mikään pakko olis lukea eikä musta tai mun ajatuksista tai elämästä näiden kautta mitään tietoa voi saada. Harmitonta ajankulua vain silloin tällöin. Monille muillekin oletettavasti vain sitä. Joten irl vain yhteyttä ja jos sitä ei voi tehdä niin ei ainakaan liikaa kannata näiden perusteella mitään kuvitella.

      • ....................

        Kuules jep Jep!
        irl, irl irl,irl.

        Kuinka monta kertaa haluuut sitä toistwttavan.

        heheh.he........


      • Jep jep
        .................... kirjoitti:

        Kuules jep Jep!
        irl, irl irl,irl.

        Kuinka monta kertaa haluuut sitä toistwttavan.

        heheh.he........

        Sä voit jäädä sitä tänne toistelemaan. Mä lähden kultsin viereen viettään iltaa. Irl, irl irl. Ärsyttääkö? :)


    • 9+8

      Onko käynyt lainkaan mielessäsi että vaikka laittaisit millaiset tunnisteet niin ko.henkilö ei välttämättä käy tällä palstalla lainkaan. Sä vedät silti johtopäätökset että häntä ei kiinnosta.

      • niin.

        Niin, tai voi ajatella ettei toinen ole tosissaan kun ei tee irl mitään/ota yhteyttä irl.


    • Loppuis tou sade edes :)

      Mulle täällä ei ole mikään pettymys. Mitä odotin - en yhtään mitään. Oon melkein poistunut jo täältä. Vähän surku niiden puolesta jotka odotti palstan tuovan jotakin todellista.

      Eipä voi mitään. Tää oo tunteiden kaatopaikka, ei muuta. Pakko ottaa päikkärit.

      Rauhaa, rakkautta ja iloa sieluillenne.

    • Tattista

      En ole joka päivä ja joka hetki palstalla, tuskin aloittajan tarkoittama ihminenkään on. Viitsisikö ap laittaa uudestaan noi tunnisteet ennen kuin häipyy maisemista?

    • Jos olis ollut mulle

      Aiemmin olin palstalla päivittäin enää vain viikolla käyn välillä vilkaisemassa. En tosin tiedä oikein miks käyn tullut kai tavaksi jotkut asiat jäi kuitenkin kaivertamaan mieltä. Olen muutamia törkeitä provoja lukenut täältä jotka on aivan varmasti minulle osoitettu niissä tunnisteita ollut kyllä sen verran ettei erehtymisen mahdollisuutta ole . Hyvä kuitenkin että myönnät omat virheesi mitäpä sillä on merkitystä

    • enemmän yritystä

      Aloitus oli jotenkin tutun oloinen, mutta niin varmaan monen muunkin mielestä. Käyn tällä palstalla monta kertaa päivässä mutta jokaista ketjua en huomaa avata enkä joka hetki voi täällä olla. Heittääkö aloittaja oikeasti ehkä elämänsä rakkauden ja tilaisuuden menemään sen takia ettei ihminen ole oikealla hetkellä oikeassa paikassa vai pistääkö tunnisteet uudestaan tai ottaako irl yhteyden?

    • n->n

      Mä kanssa ehdin miettiä tänään kaikennäköistä....en ainakaan etsi häntä täältä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe