Erillaiset äidit tänään

huh heijaa

Kannattaa katsoa, Riihimäkeläinen äippä.

33

5051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtä vieroksuvako?

      Ei tarvi mennä töihin, kun lapsia tulee kun liukuhihnalta, kyllä yhteiskunta huolen pitää.

    • ei munulle kiitos!

      kuudesta lapsesta lapsilisä yhteensä 913,76€
      yksinhuoltajakorotus 48,55€ per lapsi

      elatustuki 153,63€ per lapsi/kuukausi toisin tähän voi olla muuttuvia tekijöitä
      näiden lisäksi
      asumistuki, äitiysraha, ne lapsikorotukset ym. jos alle 3v sisaruksia ja alle kouluikäisiä....muuttuvia tuloja

      mutta mitä sitä töihin lähteä kun saa rahaa ihan kivasti kelan kautta :)

      • toivon onnea

        miehestä jäi sellainen kuva, että jos joku hoikka, vaalea, nätti nuori neitonen hieman vikittelisi niin Piia jäisi yksin lasten kanssa.
        Oman poikansa ottaisi mukaan, mutta muilla ei niin väliä.
        Jotenkin oksettavat puheet minun mielestäni, että ei kyllä käy kateeksi.

        Toivon että suhde kestää ja elävät onnellisina elämänsä loppuun asti.


      • oiylukyvyyubn

        Kaikki tuet, jos laskee, niin tämä erilainen äiti saa yhteiskunnan rahaa reilusti yli 5000€/kk netto. Kalliiksi tulee erilaisuus...


      • ilmankos
        oiylukyvyyubn kirjoitti:

        Kaikki tuet, jos laskee, niin tämä erilainen äiti saa yhteiskunnan rahaa reilusti yli 5000€/kk netto. Kalliiksi tulee erilaisuus...

        Ihanko totta, että saa 5000 euroa kuussa. Ei juma.......Jos olisin HÄN, en uskaltaisi näyttää naamaani kadulla ts, en KEHTAISI


      • pthyit
        toivon onnea kirjoitti:

        miehestä jäi sellainen kuva, että jos joku hoikka, vaalea, nätti nuori neitonen hieman vikittelisi niin Piia jäisi yksin lasten kanssa.
        Oman poikansa ottaisi mukaan, mutta muilla ei niin väliä.
        Jotenkin oksettavat puheet minun mielestäni, että ei kyllä käy kateeksi.

        Toivon että suhde kestää ja elävät onnellisina elämänsä loppuun asti.

        Joo todellakin... ei tarvi niiden neitosten edes vikitellä...Täähän itte hoitaa kyllä sen homman saamari! tuolla jahtaa nättejä neitosia ihan itte! Ei voi oma eukko olla sokee tai muuten dille,pakkohan sen on tajuu jos ja kun jätkä menee omia menojaan!


    • Riksusta kotosin

      Valtio elää yli varojensa nytkin, luulee säästävänsä irtisanomalla työntekijöitään - - miettikääs nyt missä pitäs säästää. Tuosakin perheessä 8 henkeä mitkä ei tuota mitään muuta, kuin menoja - - -ja niitä pitäs viel passata ja kouluttaa - - - -tällä menolla tulee perikato, mut onneks oon sen verran iäkäs että se ei mun kohdalle enää osu - - - - - -toivoisin järkeä politiikoillekin, on ruvettu pohjolassa liikaa pehmoileen, ei nää oo tosiaankaan mitään uskon asioita, kuten tuo ukko ohjelmassa toittottelee. Onnellisena baarissa kippisteli colapullojen ja leivonnaisten kanssa, nekin yhteiskunnan maksamina osana valtionvelkaa !!!!!! Ois pysynyt kotiseudullaan ,eikä tulis tänne veronmaksajien rasitteeksi ja lisäämään valtion ja kunnantyöntekijäin irtisanomisia, joilla koitetaan hänen kaltaisten elintasoa parannella - - - - en oo rasisti, mutta rajansa kaikella

      • Terveisiä pers....ä!

        Kyllä tämä on todella järkyttävää, eikö millään ole enää mitään rajaa. Pois maasta vaan tollaset tyhjäntoimittajat, kaikkia se leipä elättääkin. Voi herranjestas sentään, en pysty edes laskemaan, mitä ton porukan elättäminen rehelliselle suomalaiselle veronmaksallae maksaa, mistään pikku-summista ei liene kysymys. Eikö lääketiede pysty tekemään näille tapauksille mitään. Miten tämä porukkaa sikiääkin, kuin kanit, kohta koko Suomi on perikadossa.


    • Lisää lakua

      Tää täti sikiää vielä monen LAKUPELLEN kera..........

      Kallis elätti yhteikunnalle.

      • söpövauva

        Tässä juuri katselen tän ohjelman uusintaa...HYI HEMMETTI tota jätkää ku on kuullu sen touhuista!
        Penskat on tosi suloisia ja ihania!
        Pialle myös pitkää pinnaa jos aioit suhteessasi jatkaa


    • Voi teitä ihmiset

      Tasapainoinen perhe. Lapsilla hyvät käytöstavat. Keskinäinen välittäminen oli aistittavissa. Se hyvät kirjoittelijat, miten te käyttäydytte paljastaa teistä itsestänne kaiken. Olette rumia joka suhteessa. Miksi ette soisi tälle ihanalle perheelle sitä onnea mikä heidän keskuudessaan vallitsee? Ei heidän elämänsä mitään luksusta näyttänyt olevan, mutta sekin on teidän mielestä liikaa.

      • Pöhiskää

        Aina löytyy joku joka jaksaa uskoa.

        Tsemppiä kaltaisillesi!

        Muuten olen noiden toisten kirjoittajien kanssa samaa mieltä.


    • Totuus voi satuttaa

      Sen perheen "onni" kun tuotetaan yhteiskunnan varoista. Pitäisi ymmärtää lisääntyessään kuinka moneen lapseen itsellä on varaa ja kuinka monen eri miehen kanssa niitä edes kehtaa tehdä ja kuinkamonen kanssa loppupeleissä jaksaa kun jää yh:ksi niikuin tämäkin nainen tulee vielä useasti lisääntymisiensä jälkeen jäämään.

      • olkijuhy

        Yön timot osaa asian. Se kyllä ihmetyttää miks ne ottaa aina lihavimpia tyttöjä. Nehän syö kahden edestä muutenki


    • Seija -69

      Hilpan kanssa olen samaa mieltä, Itse aikoinaan suomalaisen miehen kanssa perheen perustin. Mies kohteli lapsia ja minua huonosti ja oli väkivaltainen. tuo erilaisissa äideissä ollut mies oli hellä, rakastava ja kohtelias perheelleen, vaikkakaan lapset eivät hänen omia olleet. kuinka moni suomalaismies kohtelee uusperheessä vaimon aikaisempia lapsia noin hyvin??? en ole vastaavaa koskaan nähnyt.
      ja se että piia on pyöreä, ei tee hänestä huonompaa ihmistä.
      Kaikkea hyvää teille sekä lapsillenne piia ja jeffrey! Toivon sydämestäni että onnenne kestää!

      • kokoomus

        Ohjelmaa en ole katsonut mutta siitä olisi kuitenkin leikattu väkivaltakohtaukset pois.


    • Laardipallukka5

      Miksi mustilla on valkoiset käden ja jalanpohjat?


      -Koska jokaisessa on jotain hyvää

      • kokoomus

        Minä kun olen aina luullut että ne siellä koitmaissaan on tehneet töitä niin kamalasti, että käsistä on väri kulunut pois. Jalkapohjia en ole nähnyt, mutta kai ne on saaneet mennä niin lujaa että nekin on vaan kulunut valkoisiksi.
        _Niin se täytyy olla, nehän on hyviä juoksijoita


    • STUPEFAIT

      Tämän kuuden lapsen äidin pitäisi harkita valintojaan. Lapset tulevat kärsimään isän vaihtuessa.

      Äidin olisi hyvä miettiä, mistä hän työpaikan aikanaan. Ikä valitettavasti näkyi jo. Kumppanin työ ei tullut esille. Lisäksi englannin kieli oli puutteellista.

      Suomen oppiminen ei tuntunut mielenkiintoiselta. Ehkä se Espanja olisi se oikea paikka.

    • maksumies oon

      Huomioikaa se että yhteiskunta tuonkin perheen ja etnisen isännän elättää ja kun yhteiskunnalla ei oo rahaa, sen tarvii taas irtisanoa työntekijöitä, eli muutama ihminen noidenkin takia on jo joutunut työtömäksi, koska yhden ihmisen irtisanominen ei paljon valtion pussiin kuitenkaan rahaa tuo ja lisäks viel tarvii ottaa lainaakin jostain joilla rahaa on Tuskin Suomi lainojaan anteeksi saa, vaikka Kreikalle ehkä anteeksiantoa puoltaakin ja poliitikot eivät ees halua ymmärtää asiaa - - - - etteivät leimautuisi - - - - järkeviksi = rasisteiksi, ne kun osaavat näköjään omat tulonsakin hoitaa verottomiksi, niin mikäs niiden on hölmöillessä ja porsaanreikiä lakeihin laatiessaan.

    • Aarne T

      Tänään olis taas tärät kunhan neppe lähtee tuulettaan itseään.....

    • Lisssaaa

      OOH lisäää

    • Kuvottaa

      Onk neppee näkyny?

    • Nepetin

      Onk neppe poikennu?

    • Purtsi Pirhonen

      Öööö tota joo

    • ovatko viellä yhdessä tämän miehen kanssa?

    • sivustaseuraaja56

      Mitä kuuluu Piialle ja Jeffreylle nykyään?

    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe