Tätä ei sossulle ilmoiteta!

Rahaa tulee!

Tämä on nyt IN ja tienaa sossuvapaasti helposti yli 150€/kk€/kk!

PTC, eli Paid To Click. klikkaat mainoksia ja saat rahaa.
Lisäksi tällä rahasivustolla saat rahaa katsomalla musiikki ym. videoita. Ei niitä katsoa tietenkään tarvitse, jättää koneen pyörimään kun lähtee ulos ja rahaa tulee tilille.

Tästä saat lisätietoja: http://www.cashnhits.com/index.php?ref=j112911

Tarvitset referraaleja, eli henkilöitä jotka hankit klikkaamaan mainoksia 10min/päivä. Niitä saa yllättävän helposti. Aloitin itse 3 kuukautta sitten ja nyt tienaan 130-160€/kk kymmenen minuutin klikkailuilla päivässä.

Itselläni on nyt 114 aktiivista referraalia ja 41 satunnaisesti klikkailevaa henkilöä.

Tämä sivusto toi minulle euroiksi muutettuna heinäkuussa tarkalleen 153,82€
Ei paha summa siitä että klikkailee mainoksia 10 min päivässä joka päivä.

Lisäksi kun jättää koneen yöksi pyörittämään musiikkivideoita, on aamulla taas hieman rikkaampi.

Kannattaa avata samalla Paypal tai Payza tili, sillä rahaa voit kotiuttaa melkein seuraavalla viikolla.
Payza on tietenkin ilmainen ja parempi, saat 5% alennusta!!!
Payza tiliin saat lisäksi prepaid kortin jolla voit höylätä palkkaasi vaikka baarissa tai kaupassa.

Payza:
https://secure.payza.com/?PsCkMHjZ1dMx8HOLuiQMmDbAz7JC7Cvs11VhZHITC7A%3d

Tästä voit liittyä tienaamaan:

http://www.cashnhits.com/index.php?ref=j112911

15

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • slobodan1

      Mene muualle spammailemaan referrer-linkkejäsi..

      • ruokpankin asiakas

        Minä aion kokeilla. Olen itse kuntoutustuella ja ei riitä raha ruokaan pitää katulähetyksen ruokapankista hakea täydennystä ja kiitos heille avusta. Jos vaikka viiskymppiä saisi lisätuloja jostain niin saisi joskus kunnon ruokaakin vaikka työttömien ruokalassa on ihan hyvää ruokaa


      • pablo3
        ruokpankin asiakas kirjoitti:

        Minä aion kokeilla. Olen itse kuntoutustuella ja ei riitä raha ruokaan pitää katulähetyksen ruokapankista hakea täydennystä ja kiitos heille avusta. Jos vaikka viiskymppiä saisi lisätuloja jostain niin saisi joskus kunnon ruokaakin vaikka työttömien ruokalassa on ihan hyvää ruokaa

        kokeile vaan, mutta ota noi referrer-moskat pois linkin perästä ettei tuo spammaaja saa lisätienestejä kustannuksellasi.


      • v:n kokoomus!
        pablo3 kirjoitti:

        kokeile vaan, mutta ota noi referrer-moskat pois linkin perästä ettei tuo spammaaja saa lisätienestejä kustannuksellasi.

        Mä olen käsittänyt että koko homman idea on just hankkia noita muita jäseniä että kaikki pääsevät tienaamaan. Saatan olla väärässä mut sellaisen käsityksen sain kuin sivut kävin läpi. Mikähän tossa sitten on niin pahaa? En tiiä. Nyt ei ole aikaa mut lomautusuhka on taas duunissa päällä niin sit kokeilen mäkin. Jos sillä nyt pikkusen tienaa jokainen niin hyvä. Ei tuo 150 per kk kuulosta paljolta mut kai noita sivuja voi hankkia vaikka sata jos halua on. Lisäksihän tossa on toi ilmanen kortti Otan rahat pois suomalaisesta pankista prkl!


    • kortin hankin

      Onko tuo mukamas noin helppoa? Vaikea on uskoa. Tuon ilmaisen kortin kyllä aion hankkia, mutta en oikein tiedä tuosta mainosklikkailusta. En oikein usko moiseen.
      Nordean tilistä luovuin jo kauan sitten ja S-pankki on ilmainen. Tuollainen prepaid matkalle on kyllä kätevä. Jos se olisi maksullinen niin en varmasti hankkisi.

      Tietenkin jos noita referraaleja olisi niin sitten...

    • Varoitus!

      Aloittajan linkit sisältävät viruksia! Älkää klikkailko!

      • jaahas taas

        Kumma kun aukoton virusturvani ei mitään huomannut yhdenkään linkin kohdalla. Mikäs sua motivoi perättömiä kirjoottelemaan


      • PTC-Pro

        Hahahaaa! Kateellisuus on kansantauti näköjään.
        Klikkailetko itse jotain 0,0000001c per klikki PTC-sivuja? Mullakin on toi sivu yhtenä sivuna 17 PTC sivusta ja toi tuo mulle parhaiten massia. Ei ihan noin paljoa kuin tolle aloittajalle mutta semmoiset kivat 60-75 ekee kuussa.


      • Aloittaja...
        jaahas taas kirjoitti:

        Kumma kun aukoton virusturvani ei mitään huomannut yhdenkään linkin kohdalla. Mikäs sua motivoi perättömiä kirjoottelemaan

        "........Mikäs sua motivoi perättömiä kirjoottelemaan"

        Kateellisuus.

        Sehän se meitä suomalaisia motivoi, tai ehkä hän on niin rikas ettei tarvitse 150 euron lisätuloja kymmenen minuutin työllä, mutta minä tarvitsen. Tuo oli helpoin keino, sillä en jaksa enkä halua pulloja kerätä.


    • 123..

      Jos nostaa samalla sossutukia ja tienaa rahaa, olkoon se tili sitten Paypal, Payza tms. on siitä ilmoitettava sossulle, lisäksi tiliotteet pitää näyttää ja seuraavana vuonna pitää ilmoittaa verottajalle ulkomaantulonsa. Jos valehtee tulonsa sossulle ja saa siitä taloudellista hyötyä, se on petos. Samoin jos jättää verottajalle ilmoittamatta. Ulkomaantulo on myöskin tuloa siinä missä kotimaan tulo ja Payza on tili siinä missä Nordean tai Danske Bankin tilikin.

      • 321...

        Kuka menee ilmoittamaan sossuun jonkun 150€ tulot kuukaudessa? Tietenkin jos tuosta yhdestä sivusta tienaa 150€ kuukaudessa ja sivuja on 20 tai 30 niin johan se alkaa olla petos. Itse en menisi moisia summia mihinkään ilmoittamaan, ja tuskin nämä klikkailijat niitä ilmoittavatkaan.

        Aloin oikeastaan kiinnostumaan moisesta touhusta. Pitää selvittää paljonko noilla voi tienata


      • Fobba
        321... kirjoitti:

        Kuka menee ilmoittamaan sossuun jonkun 150€ tulot kuukaudessa? Tietenkin jos tuosta yhdestä sivusta tienaa 150€ kuukaudessa ja sivuja on 20 tai 30 niin johan se alkaa olla petos. Itse en menisi moisia summia mihinkään ilmoittamaan, ja tuskin nämä klikkailijat niitä ilmoittavatkaan.

        Aloin oikeastaan kiinnostumaan moisesta touhusta. Pitää selvittää paljonko noilla voi tienata

        Jos olet hakenut toimeentulotukea, tietäisit että kaikki tulot on ilmoitettava. Ts. jos et ilmoita rikot lakia ja olet rikollinen.


    • ghhhjjhjh

      10 min /päivä = 300 min/kk = 5h
      5h kun on töissä tienaa 200 euroa.

    • pimeweää

      Helpointa on hankkia perusammatti 1. Autonkorjaaja 2. sähköasentaja 3. putkimies 4. talonrakentaja. Jos nuo kaikki osaa tai vaikka 1-2 ensimmäistä. Pimeitä töitä riittää loputtomasti.

    • podlöfk0909+45t

      Putkimiehistä on perhanasti pulaa. Nille riittää pimeitä hommia niin paljon ettei tartte enää mitään "hananvaihtoja" tehdä. Harmittaa kun en itse aikoinani moista koulua käynyt. Kävin ammatin mille ei töitä löydy kirveelläkään uhkaamalla ja enää en liki 6-kymppisenä jaksa kuin odotella sitä mitätöntä eläkettä...

      Mutta nuorille vihjeeksi. Sähkö- ja putkimiehiä tarvitaan AINA! ja heidän perimänsä takasa on nykyään ihan sakamaisia ja jos ei maksa - valinnan varaa riitttä työpaikoista... Tarttee ottaa vain parhaat päältä. Tiedän kun minulla on tuttuja moissa noissa hommissa... En puhu paskoo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1763
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1441
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      889
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      225
      852
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe