Poistakaa kun hävettää jo

Herätys ylläpito

Voisko ylläpito nyt tehdä poikkeuksen ja poistaa tämän aloituksen profetiat sivustolta.
Mielestäni törkeää ja yksilöön henk. koht. kohdistuvaa solvausta.
Profetiat palstalla ko. nim. netpunk on ateistina uskovien solvaajana päivittäin.

Netpunk
31.8.2014 17:40
Kerään tähän ketjuun palsta-aktivisti Jarmon profetioita, sutkauksia, vihanpurkauksia ja kaikkea muuta, mitä Jarmo on itse kirjoitellut Suomi24:n eri ketjuissa ja ylläpitämällään saitilla pelastussanoma.fi
Jarmo pisti pelastussanoma-saitin pystyyn keväällä 2007. Ennen sitä oli tapahtunut seuraaava, josta -jarmo- raportoi ketjussa Pasuuna soi!!! 30.4.2014 klo 14.23 täällä Suomi24:ssa
"Itse olen rukoillut ex. vaimoni puolesta, joka jumalattomuuttaan pani minut hullujenhuoneelle vuonna 2006 jotta saisi sossujen kans ryöstää ja hajottaa kotini ja kaapata lapseni ja tuhota kaiken sillä aikaa. Kaikki johtui siitä että hänen siskonsa oli taustalla jolla oli korkea asema sosiaalivirastossa. Tuo sisko on sovittanut syntinsä, koska avioeron jälkeen välittömästi sairastui syöpään ja kuoli. Tämä tapaus puhutti tuota ex. vaimon sukua ja perhettä, mutta en tiedä rikkoiko vielä suuremmin sitä sisintä."
Tällainen oli siis -jarmon- tilanne ennen pelastussanomia. Tarkemmat kuvaukset (jopa vihanpurkaukset ) löytyvät pelastussanomista. Niihin palataan vielä.
Aikamme anti-profeetta kirjoittaa ketjussa Pasuuna soi!!! 3.5.2014 klo 20:57 seuraavastI: "
"Amen, hienoa! Kuulin tässä joku aika sitten Rauno Helpin kanssa höpötellessä että Herramme paransi hänen kauttaan tässä aika vasta erään hänen luokseen tulleen psykoosipotilaan, jolla oli sekä itsetuhoisia ajatuksia, että pelkotiloja ihmisten keskellä ja homous. Kaikki lähti :) Halleluja! Herra vei seksuaaliset halut kokonaan, ei ole enää ollenkaan sellaista ja pystyi jo todistamaan
ihmisten keskellä tapahtunutta."
Tästä tuskin lienee mitään lääketieteellistä näyttöä. Homous on homoutta, mutta Helpin Raimon helppi näyttää toimivan ainakin jarmon päässä. Monissa kirjoituksissaan jarmo vaikuttaa homofobioselta. Fobiat eivät voi pitemmän päälle olla mitenkään terveellisiä.
Ensimmäisestä epäonnistuneesta tempaus-profetiasta myöhemmin.
Parhaat pläjäykset löytyvät pelastussanomista, mutta niihin myöhemmin.
Kaikki tässä esitetyt analyysit perustuvat jarmon kirjoituksiin julkisilla palstoilla. Osa on julkisia ja avoimia, osa kommenteilta suojattua.
Reklamaatiot suoraan jahvelle

3

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syöpäkasvaimiako?

      Netpunk
      10.8.2014 15:10
      Vapaus uskoa
      Kyllähän tuo minuakin koskee. On vain niin, ettei uskonnolliset mielipiteet (ei edes kristilliset) ole immuuneja kritiikille
      Aika Matlock saa olla jos kirjoituksistani kehittää minulle syytteen. Siinä samalla menee palstan omistaja(Aller) ja palstan moderaattori syytettyjen penkille.
      Koska te uskovaiset olette niin herkkähipiäsiä, ehdotan, että teet minusta rikosilmoituksen. Samalla minä tutkitutan tapuksen, jossa palstan kiintiöidiootti lateli minulle tappouhkauksia.
      Ja sitten kiihotusta kansanryhmää vastaan: Kristityt ovat pari tuhatta vuotta olleet yhteiskuntien syöpäkasvaimia. Onneksi heistä ollaan pääsemässä eroon luonnollisen poistuman kautta ja käännytystyön epäonnistumisen takia.
      P.S. Et vieläkään psyty vaientamaan minua!

    • Ylläito reagoi
      • Kemijärveltä

        Samoin Kemijärvi-palstalla solvataan Kaarlo Nurmikumpua. Hänestä on tehty useita aloituksia, kuten Saunakauha-viestit yhteiskunnallisilla palstoilla kesällä.
        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5505


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1385
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      153
      758
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe