masentava suhde

helpless

tapasin tuossa kesän lopulla ihanan naisen
.Tapasimme muutaman kertaa, emme kuitenkaan koskaa käyneet ulkona kuin kerran ja muulloin aina tämän naisen kotoa, hoidimme lähinnä hänen lemmikejään ja juttelimme niitänäitä.
Hän kehui minua useasti komeaksi ja söpöksi ja kertoi tykkäävänsä minusta.
Olimme aluksi vain, mutta vähitellen kuitenkin rakastuin tähän naiseen mutta en kertonut hänelle tunteistani, koska pelkäsin että hän ei tunne samoin minua kohtaan ja että menettäisin hänet.
Koska sitten tunsin itseni aina ahdistuneeksi hänen seurassa, muuttui käytökseni kokonaan häntä kohtaan. en enään pystynyt juttelemaan hänelle kuten aiemmin, en pysynyt katsomaan häntä. en edes kestäny tavata häntä.
Näiden tunteiden sisälläni pito sai minut masentumaan enkä enää kestänyt olla hiljaa niista.
Eräs ilta sitten kerroin viestilä rakastavani häntä, jonka seurauksena hän tokaisi olevansa sanaton ekä sen jälkeen enää puhunut minulle kunnolla useaan päivään.
Useasti kysyttyäni häneltä että mitä hän tuntee minusta ja mitenkä hän haluaisisi jatkaa meidän suhdetta hän vastasi että yrittäisin edetä hänen kanssaan liian nopeaa, tiedän että hän oli juuri eronnut muutaman viikkoa sitten meidän tapaamisesta edellesisetä suhteesta, joka kuitenkin oli kestänyt vain kuukauden.
Sanoin hänelle että en halua hoputtaa häntä mihinkään vakavampaan suhteesen, josta hän sitten suuttui ja kuvitteli taas etten halua olla hänen kanssaan.
olimme muutaman viikkoa kokonaan juttelematta mitään, jonka aikana huolestuin hänestä ja pyysin hänen ystävää kertomaan minulle kuinka hän jaksaa.
Muutamaa päivää myöhemmin tämä nainen sitten otti minuun yhteyttä ja mainitsi että kuuli kuijnka olen huolissani hänestä ja että hänkin minusta. Sovimme kaiken mitä aikaisemmin oli tapahtunut ja päädyimme pysymään ystävinä.
Tämä kuitenkin loppui siihen kun minulla sitte tuli kotoa ongelmia ja tarvitsin jonkun ihmisen johonka luotan ja jolle pysyin puhumaan avoimesti asisoistani. JOten ilmoitin tälle naiselle tapahtuneesta ja jos voisisin tulla hänen luokseen yöksi.
Sovimme että menisin hänelle luokse rauhoittumaan ja että voisisin nukkua hänen luonaan olohuoneen sohvalla ja näin tapahtui.
Yön aikana kuitenkin olin tämän naisen huoneess ja katselimme elokuvaa telkkarista kun muutaman muutama asia johti toiseen ja harrastimme jonkin näköistä esileikkiä.
Tiedän, tai ainakin luulen tietäväni että hän halusi minulta paljon muutakin, mutta mainistin hänelle että en vain pysty siihen kaiken sen takia mitä minulla oli aiemmin kyseisellä viikolla taphtunut ja että hain hänen luontaan ainoastaan paikkaa jossa voisisin rauhoittua ja olla erossa omista ongelmistani. Ja että se tuntuisisi minusta väärältä koska emme kuitenkaan seurustelleet, taikka oltu muutenkaan oltu aikaisemmin minkään laisessa vakavammassa suhteessa toistemme kanssa.

Siitä hän taas suuttui ja väittämään ettenkö arvostaisi häntä.
Olemme nyt taas muutaman päivää yritelly selvittää meidän välejä ja en enää kestä tätä on off on meininkii. Hän on kuitenki ollu mulle niin iso ja tärkeä osa elämääni viimeisten muutaman kuukauden aikana etten mitenäkään pystisi eroamaan ja unohtamaan häntä.

Mitä minun pitäisi tehdä että saisisin hänet ymmärtämään sen mitä kaikkea hän on tehnt minun hyväkseni tänä aikana kun olemme tuntenee?
Olen kertonut hänelle asioista joissa hän on auttanut minua ja olen myös useasti kiittänyt kun hän on kuunellut ja ymmärtänyt minun murheita. nytten kuitenkin minulla on energiat niin vähissä etten enää kykene ajattelemaan mitään selkeästi taikka sen paremmin puhumaan tälle naiselle mitään järkevää.
Pitäisikö minun tosissanki unohtaa tämä nainen ja jatkaa elämääni joka kuitenkin on aika tuskaista ollut minulle aina, johtuen syrjäityneisyydestäni ja puuttesta henkölästä jonka kanssa voisisin jutella parisuhde asioista.

0

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        133
        5320
      2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        32
        3307
      3. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        16
        1867
      4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1830
      5. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        19
        1685
      6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

        Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
        Ikävä
        71
        1531
      7. Tietysti jokainen ansaitsee

        Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
        Ikävä
        11
        1425
      8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

        Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        11
        1316
      9. Haluisin suudella ja huokailla

        ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
        Ikävä
        16
        1307
      10. Miksi näin?

        Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
        Maailman menoa
        19
        1287
      Aihe