Seksiä laivaristeilyllä positiivisesti

6+9

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288732201237.html

"- Laivat ovat sen takia helppoja tapaamispaikkoja, että täällä on pari tuhatta ihmistä ja ainakin lähes tuhat miestä, vaikka en tiedä, ovatko he kaikki sinkkuja. Mutta kysymällähän se selviää, rekkakuskiksi opiskeleva Mira sanoo.

Mira kertoo ohjelmassa miesmaustaan, tyylistään sekä vapaa-ajanviettotavoistaan. Hän sanoo pitävänsä örisevistä tosimiehistä.

- Harrastan seksiä silloin tällöin, mutta vapaa-ajalla mä en tee yhtään mitään. Tapaan vain kavereita, Mira sanoo ohjelmassa."

Siis örisevä tosimies käy, ei inisevä hc-atm, pahoittelut DarkFear

16

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt tarkkana

      Onko Mira seksityöläinen, kun puhuu seksistä ja vapaa-ajasta erikseen?

    • mies.

      Ihan hirveen näköinen ja täysi lutka. Tuon naisen luonnekkin ja ajatusmaailma on sellanen että ei sitä kestäis

    • Bicky Royal-mies

      Kuuluukohan Miran hytistä yöllä eläimellistä mölinää ja raivon härän karjuntaa?

    • Ikisinkku M

      Positiivisesti joo, vika on vaan siinä että nuo sinkkulaivan ihmiset vain saavat entistä enemmän välttämään parisuhteen hakemista. Kun noista näkee mitä olisi tarjolla eipä paljon kiinnosta alkaa tuhannesta tuommoisesta josko sieltä silti se jalokivi löytyisi.

      Tuossa mirassa henkilöityy nykynaisen alennustila aika hyvin, opiskelu äijäammattiin, vapaan irtoseksin ihannointi, pitää örisevistä tosimiehistä = tatuoidut paskat.

      • 12+17

        Mieti vähän mitä öriset - jo vuosikymmenten ajan ovat fiksut naiset opiskelleet "äijäammattiin", koska "ämmäammatissa" tienaa kolmanneksen äijästä.


      • Ikisinkku M
        12+17 kirjoitti:

        Mieti vähän mitä öriset - jo vuosikymmenten ajan ovat fiksut naiset opiskelleet "äijäammattiin", koska "ämmäammatissa" tienaa kolmanneksen äijästä.

        Älä ala jauhamaan kakkaa naisen eurosta kun itsekin hyvin tiedät ettei pidä paikkaansa:

        http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2010/04/07/miehet-painavat-toita-niska-limassa-naiset-eivat/20104864/139

        Tuossa ei ole edes huomioitu sitä että me miehet joudutaan inttiin juuri siinä iässä kun pitäisi opiskella ja hankkia koulutusta, helposti tulee kahden vuoden katko juuri siinä paikassa kun asiat olisi vielä hyvässä muistissa. Silläaikaa nainen voi käyttää aikansa joko tehokkaasti opisekelemalla korkeamman koulutuksen kuin mies ja/tai käydä töissä hankkimassa rahaa tuleviin jatko-opintoihin ja/tai reissailla pitkin maailmaa isäpapan rahoilla niin voisit kyllä ihan itse vähän miettiä. Edelleenkin jos noiden köulunkäyntien jälkeen jos/kun ei huvita olla töissä nainen voi tasaisin väliajoin pullautella penskoja jännille tai vähemmän jännille ja viettää aikaa kotonaan ja silti yhteiskunta hyväksyy ja ylistää.


    • Toi sinkkulaiva-konsepti menee kyllä samaan kategoriaan bb:n kanssa. En vaan ymmärrä miksi kumppanin haussakin pitää olla huomionkipeä ja julkisuuden hakuinen. Mutta eipä mun ihan kaikkea tarvikaan ymmärtää.

    • rumilus olen

      Olispa edes tuon Miran näköinen, mutta koska olen rumempi niin en saa miestä edes yhden illan seksiin. Olisin ollut kyllä paljon fiksumpi ja muuten olen neitsyt enkä harrasta yhden illan juttuja ja minulle kelpaa ne kiltit hyvä tapaiset miehet. Ei haittaa ujous eikä nörtteys eikä epäsosiaalisuus ja kaikkein vähiten miehen ulkonäöllä väliä kunhan nyt jokseenkin ihmistä muistuttava olio. Minä vain en kelpaa kellekään miehelle olen nimittäin tosi ruma ja maskuliinisen näköinen nainen 164 cm 52 kg brunette.

      • ht ...

        "... mutta koska olen rumempi niin en saa miestä edes yhden illan seksiin." "...olen neitsyt..." "... 164 cm 52 kg brunette."

        Ai että et kelpaa edes yhden yön seksiin? Tirsk... Nyt hieman hymyilyttää. :)

        Jos haluaisit miestä yhden illan seksiin, niin eiköhän niitä ehdokkaita löytyisi melkoinen määrä jos vaan olet luonteeltasi mukava. Mutta luulenpa kyllä että et sellaista yhden yön juttua oikeasti halua.

        Itse päätin että enää en sellaisen naisen kanssa mihinkään turhan intiimiin toimintaan päädy, jonka kanssa en olisi valmis myös yrittämään oikeaa suhdetta tai koe jotain muuta selvää tunnetta naista kohtaan (niin että oikeasti haluan olla naisen kanssa). Mutta olen melko varma että löytyy myös niitä miehiä, jotka eivät turhaan tuollaisia asioita murehdi. Taitaa olla nettideitti-palvelutkin niitä pullollaan. Sieltä vaan etsimään jos yhden yön jutut kiinnostaa.

        Jos taas puhutaan siitä että miten vaikeaa on löytää oikeasti sellaista kumppania, jonka kanssa haluaa sitä suhdetta, ja jonka kanssa on niitä molemminpuolisia haluja, niin sehän nyt on selvästi vaikeaa aika monelle. Myös niille ei-rumiluksille. Sen ongelman kanssa et todellakaan ole yksin.


      • ht ... kirjoitti:

        "... mutta koska olen rumempi niin en saa miestä edes yhden illan seksiin." "...olen neitsyt..." "... 164 cm 52 kg brunette."

        Ai että et kelpaa edes yhden yön seksiin? Tirsk... Nyt hieman hymyilyttää. :)

        Jos haluaisit miestä yhden illan seksiin, niin eiköhän niitä ehdokkaita löytyisi melkoinen määrä jos vaan olet luonteeltasi mukava. Mutta luulenpa kyllä että et sellaista yhden yön juttua oikeasti halua.

        Itse päätin että enää en sellaisen naisen kanssa mihinkään turhan intiimiin toimintaan päädy, jonka kanssa en olisi valmis myös yrittämään oikeaa suhdetta tai koe jotain muuta selvää tunnetta naista kohtaan (niin että oikeasti haluan olla naisen kanssa). Mutta olen melko varma että löytyy myös niitä miehiä, jotka eivät turhaan tuollaisia asioita murehdi. Taitaa olla nettideitti-palvelutkin niitä pullollaan. Sieltä vaan etsimään jos yhden yön jutut kiinnostaa.

        Jos taas puhutaan siitä että miten vaikeaa on löytää oikeasti sellaista kumppania, jonka kanssa haluaa sitä suhdetta, ja jonka kanssa on niitä molemminpuolisia haluja, niin sehän nyt on selvästi vaikeaa aika monelle. Myös niille ei-rumiluksille. Sen ongelman kanssa et todellakaan ole yksin.

        Eipä sitä ainakaan nuoren miehen kannattaisi yksin tollaiselle laivaristeilylle lähteä, kun muut ihmiset ajattelisivat kuitenkin siitä vaan kaikkea negatiivista, jos nuori mies olisi yksin laivaristeilyllä ilman ketään kavereita. Eivätkä naiset edes kiinnostuisi mistään yksinäisestä luuserimiehestä, sillä se kavereiden määrä on kuitenkin aina miehessä se KAIKKEIN tärkein asia.


      • mitä sä vingut??????
        DarkFear kirjoitti:

        Eipä sitä ainakaan nuoren miehen kannattaisi yksin tollaiselle laivaristeilylle lähteä, kun muut ihmiset ajattelisivat kuitenkin siitä vaan kaikkea negatiivista, jos nuori mies olisi yksin laivaristeilyllä ilman ketään kavereita. Eivätkä naiset edes kiinnostuisi mistään yksinäisestä luuserimiehestä, sillä se kavereiden määrä on kuitenkin aina miehessä se KAIKKEIN tärkein asia.

        Jäbä pokas ittelles upseerismiehen laivalla.. Sait munaa oikein metrikaupalla somaliherralta!!


      • Ikisinkku M

        En usko tuota, painoindeksi kohdillaan etkä ole kovin suurikokoinen niin ei sinusta kovin maskuliinista saa tekemällään jos vertaa sadan kilon keijukaisiin. Moni mies olisi tyytyväinen kun tuollaisilla mitoilla olevan naisen saisi.


      • fafiyw
        DarkFear kirjoitti:

        Eipä sitä ainakaan nuoren miehen kannattaisi yksin tollaiselle laivaristeilylle lähteä, kun muut ihmiset ajattelisivat kuitenkin siitä vaan kaikkea negatiivista, jos nuori mies olisi yksin laivaristeilyllä ilman ketään kavereita. Eivätkä naiset edes kiinnostuisi mistään yksinäisestä luuserimiehestä, sillä se kavereiden määrä on kuitenkin aina miehessä se KAIKKEIN tärkein asia.

        Kiinnostavuus ja henkinen tasapainoisuus ovat tärkeitä. Yksinäisyys kertoo, ettei mies ole kiinnostava (muiden mielestä) ja harva on tyytyväinen yksinäisenä eli voi olla mielialaongelmia ja muita.

        Kuka tahansa löytää seuraa jos haluaa, vaikka se olisi joillekin vaikeampaa kuin toisille. Mutta maailma on täynnä ihmisiä. Kaverittomuus kertoo epäaktiivisuudesta ja kyllä, luuseriasenteesta.


      • PerusMies:
        DarkFear kirjoitti:

        Eipä sitä ainakaan nuoren miehen kannattaisi yksin tollaiselle laivaristeilylle lähteä, kun muut ihmiset ajattelisivat kuitenkin siitä vaan kaikkea negatiivista, jos nuori mies olisi yksin laivaristeilyllä ilman ketään kavereita. Eivätkä naiset edes kiinnostuisi mistään yksinäisestä luuserimiehestä, sillä se kavereiden määrä on kuitenkin aina miehessä se KAIKKEIN tärkein asia.

        Sinähän kävit laivalla ja sait siellä somalimiestä, faktat ovat kiistattomat ja raivoamisesi tai vaikenemisesi vain vahvistaa niitä, joskin ne ovat jo täysin vedenpitävät. Tunnusta huomoutesi sivari-neitsyt ja myönnä asuvasi yksiössä toimeentulotuella!


      • rumilus olen
        Ikisinkku M kirjoitti:

        En usko tuota, painoindeksi kohdillaan etkä ole kovin suurikokoinen niin ei sinusta kovin maskuliinista saa tekemällään jos vertaa sadan kilon keijukaisiin. Moni mies olisi tyytyväinen kun tuollaisilla mitoilla olevan naisen saisi.

        Niinhän sitä luulis NORMAALEISSA tapauksissa, että noilla mitoilla en näyttäis kovin suurikokoiselta, mutta mä oonki poikkeus ja kun näkisit mut ymmärtäisit mitä tarkoitan. Luusto kun voi ainakin mun tapauksessa ei niin kovin suuresta pituudesta ja painosta huolimatta leventyä ja paksuuntua ihan sairaaloisesti ja kasvothan voi tulla vaikka kuinka maskuliinisiksi ei siihen pituus ja paino vaikuta.

        Suomalaiset miehet on suuriin osa melko femiinisiä piirteiltänsä joten ymmärrettävää, että kun näkee naisen joka on kaikin puolin maskuliinisempi kuin mies niin aiheuttaa kaikissa hämmästystä.

        Ja syynä ei ole mitkään sellaiset, että olisin käyttänyt hormoneja tai rehkinyt kuntosalilla vaan ihan syntymävika.


    • Mira ei saanut

      Tasoistaan seuraa, miesten taso oli liian korkea, paneminen jäi toiseen kertaan, vaikka pillua oli todellakin tarjolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2270
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1629
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe