Mara bailaa taas ulkomailla, ilman lapsia

Yök...!!!!

Täyttä paskkaaa että ois ikävä lapsia jo "yhden päivän eron jälkeen", tää ämmä on taas ulkomailla kissanristiäisissä, selvästi juopottelee ja toi asu, kuvittelee kai olevansa joku TEINI.
KASVA AKKA AIKUISEKSI!

http://instagram.com/p/sX1bXima7W/?modal=true

58

2180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten kerkis?

      Onko sillä töistä vapaata?

      • #nojob

        On. Aina.


    • watchaTalkin bout

      mara on kova jätkä! ei siinä naiset pysy vauhdissa mukana ku toi jätkä laittaa kopterin heilumaan!

      • vsnhat teinit

        Martina ja Esko, 2 noloa veteraanipissistä.


    • 8+6

      Koko ajan menee överimmäksi tuo touhu. Ihan sekomeininkiä. Aivan ufotouhua,kun otus on jo 32v ja kahden lapsen äiti. Ei tuo ole enää edes lapsellisuutta tai kypsymättömyyttä. Kyse on jo sairaudesta. Ei terve ihminen käyttäydy noin.

    • Mikä sitä vaivaa

      Tuo kuva on kyllä rimanalitus (nolo) ja mitä hel-vet-tiä Martina tekee jotain koripalloa ulkomailla katsomassa??? Ei kestä enää yhtään päivääkään lastensa kanssa tai arkea vaan paniikissa ja maanisena pakenee arkea ja totuutta koko ajan. Kannattaisi Martinan hakea ammattiapua, ennenkuin on lataamossa. Lieneekö jo tosi paha tuo alkoholiongelmakin.
      Lapset niiin säälittää, se Eskokin näyttää nyt koko ajan olevan jossain, hemmetin seksimessuilla sun muilla. Missä ihmeessa ovat Viki 4 ja Isbe 1 v...! Kamalan surullista :(((((((((((((

    • Voimia kv-piireihin

      Täytyy todeta, kuten Estonian kapteeni 20 vuotta sitten ennen laivan uppoamista. "Nyt kyllä näyttää todella pahalta tilanne".

      Sääli Martinaa, sääli lapsia, sääli kaikkia osallisia.

      • His story

        Ei ollut kapteeni, vaan (toinen?) perämies, mutta ei haittaa, idea on sama.


      • :(((

        En sääli sitä akkaa yhtään. Itse on asiansa järjestänyt ja luulee niiden olevan hyvin...!!! Lapsia säälin kyllä. Ja paljon.


    • Lomantarpeessa7

      Älkää nyt riemastuku. Martinahan on tehnyt töitä ihan urakalla, ainakin kolme raskasta keikkaa kesän aikana. Yksi jopa autoillen, josta otsikoitakin riittää. Kyllä nyt loman ansaitsee.

      • koittaisi ryhdistäytyä

        Ei ole vaikea arvata mitä Martina jossain koripallon mm-kisoissa tekee: Iskee epätoivoisena miestä! Tosin yksikään koriksen pelaaja ei tuota huoli, sen verran ryvettynyt on. Säälittävät vaatteet ja tyyli, kuin jollain 18-vuotiaalla. Toivoo kait, että jollekin vielä kelpaisi.


      • Estro Geenikäinen
        koittaisi ryhdistäytyä kirjoitti:

        Ei ole vaikea arvata mitä Martina jossain koripallon mm-kisoissa tekee: Iskee epätoivoisena miestä! Tosin yksikään koriksen pelaaja ei tuota huoli, sen verran ryvettynyt on. Säälittävät vaatteet ja tyyli, kuin jollain 18-vuotiaalla. Toivoo kait, että jollekin vielä kelpaisi.

        Eskolle kelpaa. Aina.


      • NOLO!!!!!!!
        koittaisi ryhdistäytyä kirjoitti:

        Ei ole vaikea arvata mitä Martina jossain koripallon mm-kisoissa tekee: Iskee epätoivoisena miestä! Tosin yksikään koriksen pelaaja ei tuota huoli, sen verran ryvettynyt on. Säälittävät vaatteet ja tyyli, kuin jollain 18-vuotiaalla. Toivoo kait, että jollekin vielä kelpaisi.

        Ennemminkin kuin 15-vuotias. Ei 18-vuotiaaatkaan (ainakaan tytöt/naiset) enää pukeudu noin lapsellisesti ja nolosti.


      • tyylikonsultti
        NOLO!!!!!!! kirjoitti:

        Ennemminkin kuin 15-vuotias. Ei 18-vuotiaaatkaan (ainakaan tytöt/naiset) enää pukeudu noin lapsellisesti ja nolosti.

        Juurikin noin! Kyllä ihmisrn pitäisi tiedostaa ikänsä vaatteita valitessaan, sillä pukeutuminen on vskava asia, jolla ei missään tapsuksessa tule leikitellä. Martiinahan on jo yli kolmekymmentä, ikivanha siis, ja tuon ikäisen tulisi muutoinkin leikata tukka lyhyeksi ja värjätä liilaksi. Eikä pitää noin tiukkoja vaatteita, beibe tuulipuku sopisi paremmin urheilutapahyumaan ja juhliin esim. Marimekon teltta on aina tyylikäs valinta.


      • esko makunen
        tyylikonsultti kirjoitti:

        Juurikin noin! Kyllä ihmisrn pitäisi tiedostaa ikänsä vaatteita valitessaan, sillä pukeutuminen on vskava asia, jolla ei missään tapsuksessa tule leikitellä. Martiinahan on jo yli kolmekymmentä, ikivanha siis, ja tuon ikäisen tulisi muutoinkin leikata tukka lyhyeksi ja värjätä liilaksi. Eikä pitää noin tiukkoja vaatteita, beibe tuulipuku sopisi paremmin urheilutapahyumaan ja juhliin esim. Marimekon teltta on aina tyylikäs valinta.

        Ja täällä lähiöiden raappahousuiset villakangashameissa kulkevat nutturamummelit (sukkapuikko nutturan läpi pistettynä) antavat pukeutumisohjeita seksikkäille ikäistään nuoremmalta näyttäville ihan oikeille NAISILLE. Te kuulkaa tatuoidut siiderivalaat voitte pukeutua parhaiten ruumissäkkeihin niin ei se hien hajukaan leiju ympäriinsä. On se kauheeta kattoo wt-roskaa kun ne tukat värjättynä ja suihkeella tönkötettynä istuu katukivetyksellä vetämässä sidukkaa, vaikka ikää kohta lähemmäs 30 v. Soskun vakioasiakkaat, Hyi.


      • Sinipiika1
        esko makunen kirjoitti:

        Ja täällä lähiöiden raappahousuiset villakangashameissa kulkevat nutturamummelit (sukkapuikko nutturan läpi pistettynä) antavat pukeutumisohjeita seksikkäille ikäistään nuoremmalta näyttäville ihan oikeille NAISILLE. Te kuulkaa tatuoidut siiderivalaat voitte pukeutua parhaiten ruumissäkkeihin niin ei se hien hajukaan leiju ympäriinsä. On se kauheeta kattoo wt-roskaa kun ne tukat värjättynä ja suihkeella tönkötettynä istuu katukivetyksellä vetämässä sidukkaa, vaikka ikää kohta lähemmäs 30 v. Soskun vakioasiakkaat, Hyi.

        Tyylikkyys ei katso ikää, ei sen puutekaan. Itsensä tyrkylle asettaminen ja paljastelu ei ole tyylikästä.


      • blää bää
        Sinipiika1 kirjoitti:

        Tyylikkyys ei katso ikää, ei sen puutekaan. Itsensä tyrkylle asettaminen ja paljastelu ei ole tyylikästä.

        ei sitä huomiota muuten saa kuin olemalla tyrkkynä ja pukeutumalla huomiotaherättävästi. rouva eerikäinen saa pukeutua niin kuin miehensä haluaa.


    • auringossa kivaa

      Onhan se kivaa välillä lomailla ulkomailla.

      • johjoh

        Maralla on eron takia vaikeaa. Kyllä se vähitellen helpottaa, mutta lataamon kautta vielä menee ennenkuin tasapaino löytyy.


      • Ei ymmärrä

        Ymmärtäisin kyllä ton matkustamisen jos ei olisi LAPSIA! eikö sillä ole yhtään ikävä niitä?! On kyllä todella paljon erossa... Itse en pystyisi.


      • tekolapset
        Ei ymmärrä kirjoitti:

        Ymmärtäisin kyllä ton matkustamisen jos ei olisi LAPSIA! eikö sillä ole yhtään ikävä niitä?! On kyllä todella paljon erossa... Itse en pystyisi.

        Lapset on tehty "liiton vahvistukseks" ja "pidän Stefun lapsen avulla vaikka väkisin".
        Siks ei kiinnosta, kun suunnitelmat meni päin v*ttua.


      • blääh bää
        Ei ymmärrä kirjoitti:

        Ymmärtäisin kyllä ton matkustamisen jos ei olisi LAPSIA! eikö sillä ole yhtään ikävä niitä?! On kyllä todella paljon erossa... Itse en pystyisi.

        tuskin he ymmärtämistäsi kaipaavat, vaan yhteistä aikaa ilman lapsiaan


      • laatu aikaa
        blääh bää kirjoitti:

        tuskin he ymmärtämistäsi kaipaavat, vaan yhteistä aikaa ilman lapsiaan

        Yhteistä? Ketkä? Anne ja Mara? Vicotria ja Isabelka? Steffi ja Satu?


    • Vaimoko?

      Mikä helkkarin "gangsta wife"?!

      • kova jätkä

        googleta toi biisi
        selkeetä martina fantasiaa ja piikkiä stefulle koko homma


      • kateus ei kannata
        kova jätkä kirjoitti:

        googleta toi biisi
        selkeetä martina fantasiaa ja piikkiä stefulle koko homma

        Mikä hitto Marassa teitä ottaa päähän? Kait se mitä hän tekee on hänen asiansa, eikä teidän? Sori nyt, jos Martinalla on jotain sellaista, jota teille ei ole suotu. Turha kadehtia kenenkään elämää, parempi hankkia oma ja jos toisen elämä vituttaa, sitä paremmalla syyllä hanki oikein hyvä ja täydellinen elämä itsellesi!


      • passkaa
        kateus ei kannata kirjoitti:

        Mikä hitto Marassa teitä ottaa päähän? Kait se mitä hän tekee on hänen asiansa, eikä teidän? Sori nyt, jos Martinalla on jotain sellaista, jota teille ei ole suotu. Turha kadehtia kenenkään elämää, parempi hankkia oma ja jos toisen elämä vituttaa, sitä paremmalla syyllä hanki oikein hyvä ja täydellinen elämä itsellesi!

        Kadehdin Martinan elämää. Se on täydellistä.


      • Jdjcjdejbe
        kateus ei kannata kirjoitti:

        Mikä hitto Marassa teitä ottaa päähän? Kait se mitä hän tekee on hänen asiansa, eikä teidän? Sori nyt, jos Martinalla on jotain sellaista, jota teille ei ole suotu. Turha kadehtia kenenkään elämää, parempi hankkia oma ja jos toisen elämä vituttaa, sitä paremmalla syyllä hanki oikein hyvä ja täydellinen elämä itsellesi!

        Mulla on kiitos oikein hyvä oma elämä, ei tarvetta suurille muutoksille: on oma mies, lapsi, koti, työ ja harrastukset. Siihen väliin mahtuu kyllä välillä julkkiksistakin lukemista, ja kun luen Martinasta, minua ärsyttää hänen ainainen valehtelunsa. Siksihän hän on julkkiksena ylipäätään kiinnostava: hänen sanojensa ja tekojensa välillä on niin valtava ero. Voisin kuvitella, että jokin nuori tyttö, joka ei ymmärrä kaiken pintakiillon olevan tässä tapauksessa pelkkää valhetta, voisi häntä ihailla tai jopa kadehtia, mutta kukaan hiemankaan asioista ymmärtävä ei kyllä häntä kadehdi. Hänen lapsiaan käy sääliksi.


      • ##PA#UO#perfactlife
        passkaa kirjoitti:

        Kadehdin Martinan elämää. Se on täydellistä.

        Täydellisesti persiillään.


      • joop joops
        Jdjcjdejbe kirjoitti:

        Mulla on kiitos oikein hyvä oma elämä, ei tarvetta suurille muutoksille: on oma mies, lapsi, koti, työ ja harrastukset. Siihen väliin mahtuu kyllä välillä julkkiksistakin lukemista, ja kun luen Martinasta, minua ärsyttää hänen ainainen valehtelunsa. Siksihän hän on julkkiksena ylipäätään kiinnostava: hänen sanojensa ja tekojensa välillä on niin valtava ero. Voisin kuvitella, että jokin nuori tyttö, joka ei ymmärrä kaiken pintakiillon olevan tässä tapauksessa pelkkää valhetta, voisi häntä ihailla tai jopa kadehtia, mutta kukaan hiemankaan asioista ymmärtävä ei kyllä häntä kadehdi. Hänen lapsiaan käy sääliksi.

        Sinä ja sun harrastukset, joku tasamaahiihtäjä jostain perähikiältä. Musta Martinalla on upeita harrastuksia ja se pitää hienosti huolta kropastaan.

        Sun lapses on takuulla joku koulukiusattu, josta tulee myöhemmin sossu elätti ja mt-potilas, ehkä jopa rikollinen. Harrastus on ostarilla tasapaiinoilua kahvakasseja nostellen, samaan tahtiin vaappumisen kanssa. Martina sentään elää ihan oikeaa elämää, käy ulkomailla ja harrastaa extreme-juttuja, joissa on kivaa.

        Ja se sun mies? Jos se on niin upee, niin mikset pistä sen kuvaa framille. Martina uskaltaa, sä et. Sillä on mitä laittaa, onko sulla?


      • SääLittävä Mara
        kateus ei kannata kirjoitti:

        Mikä hitto Marassa teitä ottaa päähän? Kait se mitä hän tekee on hänen asiansa, eikä teidän? Sori nyt, jos Martinalla on jotain sellaista, jota teille ei ole suotu. Turha kadehtia kenenkään elämää, parempi hankkia oma ja jos toisen elämä vituttaa, sitä paremmalla syyllä hanki oikein hyvä ja täydellinen elämä itsellesi!

        Miten ihmeessä sitä itse tajuaisikaan, miten hyvinitsellään menee, ellei pistä rinnalle tätä Martinaa. Tuskin kukaan haluaisi Martinan paikalle. Itse seuraan välillä Martinaa ja ihan viihteen vuoksi. Kuten joskus Nykäsenkin touhuja Tuksun.

        Ja Martina ei kestäisi sitä, että kukaan ei kommentoisi mihinkään mitään. Hän on tyytyväinen siitä, jos hänet edes huomataan. Lapsena kärsinyt huomionpuutteesta, ilmenee sitten aikuisena näin.

        Toivottavasti Vicke ja Isbe saisivat muilta sukulaisitaan tervettä huomioo, ettei heidänki tarvitsisi olla tyrkkyjulkisuudessa tuntakseen olevansa olemassa.


      • Justiisa
        joop joops kirjoitti:

        Sinä ja sun harrastukset, joku tasamaahiihtäjä jostain perähikiältä. Musta Martinalla on upeita harrastuksia ja se pitää hienosti huolta kropastaan.

        Sun lapses on takuulla joku koulukiusattu, josta tulee myöhemmin sossu elätti ja mt-potilas, ehkä jopa rikollinen. Harrastus on ostarilla tasapaiinoilua kahvakasseja nostellen, samaan tahtiin vaappumisen kanssa. Martina sentään elää ihan oikeaa elämää, käy ulkomailla ja harrastaa extreme-juttuja, joissa on kivaa.

        Ja se sun mies? Jos se on niin upee, niin mikset pistä sen kuvaa framille. Martina uskaltaa, sä et. Sillä on mitä laittaa, onko sulla?

        "Sun lapses on takuulla joku koulukiusattu"

        Vaikka en ole kirjoittanut juttua, johon viittaat, on pakko kommentoida. Oletko tietoinen, että ne koulukiusaajat ovat usein noita sossupummien ja mielenterveyspotilaiden lapsia? Kun kotona on paha olla, pitää muita kiusata. Kiusatut ovat usein kilttejä ja hyvistä perheistä, saavat hyviä numeroita ja menestyvät elämässä. Kiusaamisesta huolimatta. Jotkut toki masentuvat niin, että joutuvat mielenterveysasiakkaiksi, mutta tämä on vain surullista. Kiusatuilla on usein motivaatiota ja pitkäjänteisyyttä, ahkeruutta -piirteitä, joita narsistisessa nopean mielihyvän kulttuurissa ei arvosteta. Siksi nämä ulkonäkönsä ihannoijat ja "omaa elämäänsä" elävät ihmiset eivät siedä heitä. Itse kun eivät jaksa keskittyä samaan asiaan viittä minuuttia kauempaa eikä mikään kiinnosta, paitsi se, miten ihana olen tuohon fiksuun luuseriin verrattuna.

        Kiusaajat luulevat olevansa muita kauniimpia ja parempia, mutta päätyvät tyrkyiksi johonkin seiskaan, koska arvostavat ihan vääriä asioita elämässä. Ulkonäköä ja jotain ihme extreme-elämää, johon kuuluu vanhempien esimerkkiä noudattaen esimerkiksi huumeita, alkoholia, kauneusleikkauksia ja autolla ajamista humalassa.

        Asenteesi koulukiusattuja kohtaan on juuri sellainen kuin Martinalla voisi olla. MINÄ MINÄ MINÄ saan sanoa ja tehdä kelle tahansa mitä huvittaa, koska olen paras ja fiksuin ja kaunein ja muut aina väärässä. Muut on ihan luusereita, kun maksaa veronsa, elää tylsää arkeaan eikä elä extreme-elämää. Ovat kateellisia. Kateellisia mistä? Siitä että elämä ja itse on niin hukassa, ettei voi rauhoittua arkeen? Useimmille arki ei ole ongelma ja siihen voi liittää vaikka mitä extreme-harrastuksia, jos haluaa. Ihan ilman päihdeongelmia ja velkoja. Tiedän useita ihan tavallisia ihmisiä, joilla on huikeita harrastuksia. Näille voin olla kateellinen, mutta en kyllä jollekin tyrkkyjulkkikselle.

        Martinalla upeita harrastuksia? Monet meistä harrastavat joskus raskasta liikuntaa (kuten Martina väittää harrastavansa). Sen sijaan emme harrasta autolla ajoa kännissä lapset kyydissä. Emme myöskään pakoile todellisuutta. Martinako elää ihan todellista elämää? Kyllä todellista elämää on se, että pärjää itse, omilla rahoilla. Ei ole veloissa ja muiden elätettävänä. Ei se, että koko ajan hakee stimulaatiota tekemällä "extreme-juttuja", ole mitään elämää. Se on itsensä etsimistä. Yleensä tämä tehdään teininä, mutta Martina tekee sen kolmekymppisenä... Extreme-juttuja saa tehdä, kunhan samalla hoitaa itsensä ja lapsensa. Martina ei näin tee. Omia juttuja tehdessään ei myöskään saa satuttaa muita. Mutta narsistit eivät sitä sisäistä. Kuka tahansa voisi tehdä extreme-juttuja, jos haluaisi. Yleensä lapsia saatuaan keskitytään lapsiin. Toki omia juttuja saa ja pitää olla, mutta koko elämä ei enää pyöri itsen ympärillä.

        Oikeaa elämisen taitoa on toteuttaa itseään ja samalla edistää muiden kykyä toteuttaa itseään. Sosiaalisuus ja ystävät. Yhdessäolo. Martina vain porskuttaa eteen päin muista välittämättä. Se ei ole oikeaa elämää vaan itsekästä ja lapsellista.


      • samaa mieltä
        Justiisa kirjoitti:

        "Sun lapses on takuulla joku koulukiusattu"

        Vaikka en ole kirjoittanut juttua, johon viittaat, on pakko kommentoida. Oletko tietoinen, että ne koulukiusaajat ovat usein noita sossupummien ja mielenterveyspotilaiden lapsia? Kun kotona on paha olla, pitää muita kiusata. Kiusatut ovat usein kilttejä ja hyvistä perheistä, saavat hyviä numeroita ja menestyvät elämässä. Kiusaamisesta huolimatta. Jotkut toki masentuvat niin, että joutuvat mielenterveysasiakkaiksi, mutta tämä on vain surullista. Kiusatuilla on usein motivaatiota ja pitkäjänteisyyttä, ahkeruutta -piirteitä, joita narsistisessa nopean mielihyvän kulttuurissa ei arvosteta. Siksi nämä ulkonäkönsä ihannoijat ja "omaa elämäänsä" elävät ihmiset eivät siedä heitä. Itse kun eivät jaksa keskittyä samaan asiaan viittä minuuttia kauempaa eikä mikään kiinnosta, paitsi se, miten ihana olen tuohon fiksuun luuseriin verrattuna.

        Kiusaajat luulevat olevansa muita kauniimpia ja parempia, mutta päätyvät tyrkyiksi johonkin seiskaan, koska arvostavat ihan vääriä asioita elämässä. Ulkonäköä ja jotain ihme extreme-elämää, johon kuuluu vanhempien esimerkkiä noudattaen esimerkiksi huumeita, alkoholia, kauneusleikkauksia ja autolla ajamista humalassa.

        Asenteesi koulukiusattuja kohtaan on juuri sellainen kuin Martinalla voisi olla. MINÄ MINÄ MINÄ saan sanoa ja tehdä kelle tahansa mitä huvittaa, koska olen paras ja fiksuin ja kaunein ja muut aina väärässä. Muut on ihan luusereita, kun maksaa veronsa, elää tylsää arkeaan eikä elä extreme-elämää. Ovat kateellisia. Kateellisia mistä? Siitä että elämä ja itse on niin hukassa, ettei voi rauhoittua arkeen? Useimmille arki ei ole ongelma ja siihen voi liittää vaikka mitä extreme-harrastuksia, jos haluaa. Ihan ilman päihdeongelmia ja velkoja. Tiedän useita ihan tavallisia ihmisiä, joilla on huikeita harrastuksia. Näille voin olla kateellinen, mutta en kyllä jollekin tyrkkyjulkkikselle.

        Martinalla upeita harrastuksia? Monet meistä harrastavat joskus raskasta liikuntaa (kuten Martina väittää harrastavansa). Sen sijaan emme harrasta autolla ajoa kännissä lapset kyydissä. Emme myöskään pakoile todellisuutta. Martinako elää ihan todellista elämää? Kyllä todellista elämää on se, että pärjää itse, omilla rahoilla. Ei ole veloissa ja muiden elätettävänä. Ei se, että koko ajan hakee stimulaatiota tekemällä "extreme-juttuja", ole mitään elämää. Se on itsensä etsimistä. Yleensä tämä tehdään teininä, mutta Martina tekee sen kolmekymppisenä... Extreme-juttuja saa tehdä, kunhan samalla hoitaa itsensä ja lapsensa. Martina ei näin tee. Omia juttuja tehdessään ei myöskään saa satuttaa muita. Mutta narsistit eivät sitä sisäistä. Kuka tahansa voisi tehdä extreme-juttuja, jos haluaisi. Yleensä lapsia saatuaan keskitytään lapsiin. Toki omia juttuja saa ja pitää olla, mutta koko elämä ei enää pyöri itsen ympärillä.

        Oikeaa elämisen taitoa on toteuttaa itseään ja samalla edistää muiden kykyä toteuttaa itseään. Sosiaalisuus ja ystävät. Yhdessäolo. Martina vain porskuttaa eteen päin muista välittämättä. Se ei ole oikeaa elämää vaan itsekästä ja lapsellista.

        Hyvin kirjoitettu. Täyttä asiaa!


      • Hyvä Justiisa!
        Justiisa kirjoitti:

        "Sun lapses on takuulla joku koulukiusattu"

        Vaikka en ole kirjoittanut juttua, johon viittaat, on pakko kommentoida. Oletko tietoinen, että ne koulukiusaajat ovat usein noita sossupummien ja mielenterveyspotilaiden lapsia? Kun kotona on paha olla, pitää muita kiusata. Kiusatut ovat usein kilttejä ja hyvistä perheistä, saavat hyviä numeroita ja menestyvät elämässä. Kiusaamisesta huolimatta. Jotkut toki masentuvat niin, että joutuvat mielenterveysasiakkaiksi, mutta tämä on vain surullista. Kiusatuilla on usein motivaatiota ja pitkäjänteisyyttä, ahkeruutta -piirteitä, joita narsistisessa nopean mielihyvän kulttuurissa ei arvosteta. Siksi nämä ulkonäkönsä ihannoijat ja "omaa elämäänsä" elävät ihmiset eivät siedä heitä. Itse kun eivät jaksa keskittyä samaan asiaan viittä minuuttia kauempaa eikä mikään kiinnosta, paitsi se, miten ihana olen tuohon fiksuun luuseriin verrattuna.

        Kiusaajat luulevat olevansa muita kauniimpia ja parempia, mutta päätyvät tyrkyiksi johonkin seiskaan, koska arvostavat ihan vääriä asioita elämässä. Ulkonäköä ja jotain ihme extreme-elämää, johon kuuluu vanhempien esimerkkiä noudattaen esimerkiksi huumeita, alkoholia, kauneusleikkauksia ja autolla ajamista humalassa.

        Asenteesi koulukiusattuja kohtaan on juuri sellainen kuin Martinalla voisi olla. MINÄ MINÄ MINÄ saan sanoa ja tehdä kelle tahansa mitä huvittaa, koska olen paras ja fiksuin ja kaunein ja muut aina väärässä. Muut on ihan luusereita, kun maksaa veronsa, elää tylsää arkeaan eikä elä extreme-elämää. Ovat kateellisia. Kateellisia mistä? Siitä että elämä ja itse on niin hukassa, ettei voi rauhoittua arkeen? Useimmille arki ei ole ongelma ja siihen voi liittää vaikka mitä extreme-harrastuksia, jos haluaa. Ihan ilman päihdeongelmia ja velkoja. Tiedän useita ihan tavallisia ihmisiä, joilla on huikeita harrastuksia. Näille voin olla kateellinen, mutta en kyllä jollekin tyrkkyjulkkikselle.

        Martinalla upeita harrastuksia? Monet meistä harrastavat joskus raskasta liikuntaa (kuten Martina väittää harrastavansa). Sen sijaan emme harrasta autolla ajoa kännissä lapset kyydissä. Emme myöskään pakoile todellisuutta. Martinako elää ihan todellista elämää? Kyllä todellista elämää on se, että pärjää itse, omilla rahoilla. Ei ole veloissa ja muiden elätettävänä. Ei se, että koko ajan hakee stimulaatiota tekemällä "extreme-juttuja", ole mitään elämää. Se on itsensä etsimistä. Yleensä tämä tehdään teininä, mutta Martina tekee sen kolmekymppisenä... Extreme-juttuja saa tehdä, kunhan samalla hoitaa itsensä ja lapsensa. Martina ei näin tee. Omia juttuja tehdessään ei myöskään saa satuttaa muita. Mutta narsistit eivät sitä sisäistä. Kuka tahansa voisi tehdä extreme-juttuja, jos haluaisi. Yleensä lapsia saatuaan keskitytään lapsiin. Toki omia juttuja saa ja pitää olla, mutta koko elämä ei enää pyöri itsen ympärillä.

        Oikeaa elämisen taitoa on toteuttaa itseään ja samalla edistää muiden kykyä toteuttaa itseään. Sosiaalisuus ja ystävät. Yhdessäolo. Martina vain porskuttaa eteen päin muista välittämättä. Se ei ole oikeaa elämää vaan itsekästä ja lapsellista.

        Loistava kirjoitus. Olet pukenut sanoiksi monen ajatukset.


      • Elämän arvot
        Justiisa kirjoitti:

        "Sun lapses on takuulla joku koulukiusattu"

        Vaikka en ole kirjoittanut juttua, johon viittaat, on pakko kommentoida. Oletko tietoinen, että ne koulukiusaajat ovat usein noita sossupummien ja mielenterveyspotilaiden lapsia? Kun kotona on paha olla, pitää muita kiusata. Kiusatut ovat usein kilttejä ja hyvistä perheistä, saavat hyviä numeroita ja menestyvät elämässä. Kiusaamisesta huolimatta. Jotkut toki masentuvat niin, että joutuvat mielenterveysasiakkaiksi, mutta tämä on vain surullista. Kiusatuilla on usein motivaatiota ja pitkäjänteisyyttä, ahkeruutta -piirteitä, joita narsistisessa nopean mielihyvän kulttuurissa ei arvosteta. Siksi nämä ulkonäkönsä ihannoijat ja "omaa elämäänsä" elävät ihmiset eivät siedä heitä. Itse kun eivät jaksa keskittyä samaan asiaan viittä minuuttia kauempaa eikä mikään kiinnosta, paitsi se, miten ihana olen tuohon fiksuun luuseriin verrattuna.

        Kiusaajat luulevat olevansa muita kauniimpia ja parempia, mutta päätyvät tyrkyiksi johonkin seiskaan, koska arvostavat ihan vääriä asioita elämässä. Ulkonäköä ja jotain ihme extreme-elämää, johon kuuluu vanhempien esimerkkiä noudattaen esimerkiksi huumeita, alkoholia, kauneusleikkauksia ja autolla ajamista humalassa.

        Asenteesi koulukiusattuja kohtaan on juuri sellainen kuin Martinalla voisi olla. MINÄ MINÄ MINÄ saan sanoa ja tehdä kelle tahansa mitä huvittaa, koska olen paras ja fiksuin ja kaunein ja muut aina väärässä. Muut on ihan luusereita, kun maksaa veronsa, elää tylsää arkeaan eikä elä extreme-elämää. Ovat kateellisia. Kateellisia mistä? Siitä että elämä ja itse on niin hukassa, ettei voi rauhoittua arkeen? Useimmille arki ei ole ongelma ja siihen voi liittää vaikka mitä extreme-harrastuksia, jos haluaa. Ihan ilman päihdeongelmia ja velkoja. Tiedän useita ihan tavallisia ihmisiä, joilla on huikeita harrastuksia. Näille voin olla kateellinen, mutta en kyllä jollekin tyrkkyjulkkikselle.

        Martinalla upeita harrastuksia? Monet meistä harrastavat joskus raskasta liikuntaa (kuten Martina väittää harrastavansa). Sen sijaan emme harrasta autolla ajoa kännissä lapset kyydissä. Emme myöskään pakoile todellisuutta. Martinako elää ihan todellista elämää? Kyllä todellista elämää on se, että pärjää itse, omilla rahoilla. Ei ole veloissa ja muiden elätettävänä. Ei se, että koko ajan hakee stimulaatiota tekemällä "extreme-juttuja", ole mitään elämää. Se on itsensä etsimistä. Yleensä tämä tehdään teininä, mutta Martina tekee sen kolmekymppisenä... Extreme-juttuja saa tehdä, kunhan samalla hoitaa itsensä ja lapsensa. Martina ei näin tee. Omia juttuja tehdessään ei myöskään saa satuttaa muita. Mutta narsistit eivät sitä sisäistä. Kuka tahansa voisi tehdä extreme-juttuja, jos haluaisi. Yleensä lapsia saatuaan keskitytään lapsiin. Toki omia juttuja saa ja pitää olla, mutta koko elämä ei enää pyöri itsen ympärillä.

        Oikeaa elämisen taitoa on toteuttaa itseään ja samalla edistää muiden kykyä toteuttaa itseään. Sosiaalisuus ja ystävät. Yhdessäolo. Martina vain porskuttaa eteen päin muista välittämättä. Se ei ole oikeaa elämää vaan itsekästä ja lapsellista.

        Justiisa, juuri näin minäkin ajattelen martinoista ja muista julkisuudesta elävistä. Jos ei arvosta tuommoista "vaikka väkisin julkisuuteen"-elämäntapaa, niin aina joku väittää sen olevan vain kateutta noita seiskajulkkikksia kohtaan. Sori vaan kaikki kateuskortin heiluttajat, en haluaisi koskaan vaihtaa omaan elämääni kenenkään seiskajulkkiksen elämään. Olen tehnyt omassa elämässä juuri niitä valintoja, joita arvostan ja muuhun en vaihtaisi. Olen tyytyväinen omaan elämääni. Minulla on rakas perheeni ja ystäväni. Olen saanut tehdä haluamani asioita, niin työssä kuin vapaa-ajalla. Taloudellisesti olen itsenäinen ja riippumaton, voin matkustella ja hankkia haluamiani tavaroita omilla rahoillani. Olen saanut olla terve ja viettää aktiivista elämää. Minulla ei ole päihdeongelmia eikä rikostaustaa.

        Martinassa ja muissa seiskajulkkiksissa ärsyttää pinnallisuus, valheellisuus ja teennäisyys. Yritetään epätoivoiselta vimmalla uskotella itselle ja kaikille muille oman elämän olevan jotain tarua ihmeellisempää fairytailia. Voisin kysyä kuten se mainoksen lapsi: Miksi pitää esittää kauniimpaa kuin onkaan?
        Miksi pitää tosiaan esittää? Varakasta ja menestynyttä, vaikka kaikki tietävät jo 10 vuotta jatkuneen ulosottovelkakierteen ja sen "suuren menestyksen", kv- tason brändin. Puhumattakaan muista elämän osa-alueista, puolisosta, lapsista jne.

        Ehkä voisin arvostaa heitä enemmän jos edes joskus pilkahtaisi jotain inhimillisempää ja totuudenmukaisempia puolia heidän arjestaan. Kauniita sanoja ja kliseitä kaikki osaavat sanoa, mutta teot kertovat enemmän kuin tuhat kaunista sanaa.


      • Hyvin kiteytetty.
        Elämän arvot kirjoitti:

        Justiisa, juuri näin minäkin ajattelen martinoista ja muista julkisuudesta elävistä. Jos ei arvosta tuommoista "vaikka väkisin julkisuuteen"-elämäntapaa, niin aina joku väittää sen olevan vain kateutta noita seiskajulkkikksia kohtaan. Sori vaan kaikki kateuskortin heiluttajat, en haluaisi koskaan vaihtaa omaan elämääni kenenkään seiskajulkkiksen elämään. Olen tehnyt omassa elämässä juuri niitä valintoja, joita arvostan ja muuhun en vaihtaisi. Olen tyytyväinen omaan elämääni. Minulla on rakas perheeni ja ystäväni. Olen saanut tehdä haluamani asioita, niin työssä kuin vapaa-ajalla. Taloudellisesti olen itsenäinen ja riippumaton, voin matkustella ja hankkia haluamiani tavaroita omilla rahoillani. Olen saanut olla terve ja viettää aktiivista elämää. Minulla ei ole päihdeongelmia eikä rikostaustaa.

        Martinassa ja muissa seiskajulkkiksissa ärsyttää pinnallisuus, valheellisuus ja teennäisyys. Yritetään epätoivoiselta vimmalla uskotella itselle ja kaikille muille oman elämän olevan jotain tarua ihmeellisempää fairytailia. Voisin kysyä kuten se mainoksen lapsi: Miksi pitää esittää kauniimpaa kuin onkaan?
        Miksi pitää tosiaan esittää? Varakasta ja menestynyttä, vaikka kaikki tietävät jo 10 vuotta jatkuneen ulosottovelkakierteen ja sen "suuren menestyksen", kv- tason brändin. Puhumattakaan muista elämän osa-alueista, puolisosta, lapsista jne.

        Ehkä voisin arvostaa heitä enemmän jos edes joskus pilkahtaisi jotain inhimillisempää ja totuudenmukaisempia puolia heidän arjestaan. Kauniita sanoja ja kliseitä kaikki osaavat sanoa, mutta teot kertovat enemmän kuin tuhat kaunista sanaa.

        Juuri näin. Luulen, että suurin osa täällä ajattelee noin.


    • hahahahahha

      Hahahhaa, tuo kuva on kyllä aivan mainio, niin nolo, ihanko tosissaan Martina kuvittelee näyttävänsä jotenkin "rockilta" tai "rapilta" kuvassa, pelkästään vanha kaakki joka on laittanut typeriä kledjuja päälleen. Miettisi jo enemmän mitä puuhaavat hänen lapsensa joista toinen on vasta vauva, Suomessa.

      • eläke mummu

        Luulee kamppaavansa jonkun varakkaan pedon.

        Ei ihan onnistu.


      • Mara kukkarossa
        eläke mummu kirjoitti:

        Luulee kamppaavansa jonkun varakkaan pedon.

        Ei ihan onnistu.

        Suski Penttilä löysi 'miehen'. Vajakin teinin siis.

        Maralle tämä ei sovi, koska kv-pa tarvitsee elättäjän.


    • Voe he levetti

      Muutama päivä reissussa paskan suhteen ja eron jälkeen niin heti on joku kateellisena täällä itkemässä!

      Martina kertoi blogissaan lähtevänsä katsomaan korista koska halusi vaihtaa maisemaa ja nähdä uusia ihmisiä. Mitä pahaa siinä on?

      Martina on jo kotona ja urheilee ja treenaa täysillä, tavallinen suomivalas viettäisi reissun jälkeen viikon krapulassa peiton alla haisten...

      • Passka viddu

        Moi Esko-Anne. Ota siideri kaljuun.


      • läyskä

        martina urheilee ja treenaa...häh? siis onko se joku ammattiurheilija työkseen? saako se palkkaa kun sporttaa ja kilpailee? miks mä en ole nähnyt sitä urheiluruudussa ja olympialaisissa? mikä sen laji on? koripallo?


    • Hyhhyi

      Eikö Adidas ole passé? Tuskin mitään koriksesta tajuaa, eikä ymmärrä myöskään Sofia ja Sara. Tollanen ilme sopii enemmänkin johonkin räppibisnekseen. On muuten nolo poseeraus. Ammattimalli, jep.
      Toisaalta, voisin tehdä kuin Mara eli lähteä toisten kustantamana reissuun. Aina reissu ja biletys kotiolot voittaa. Mutta jos olisi lapsia, ajattelisin oikeasti heitä: Hiltonin Parisille ja Tukiaisen Johkille koirat ovat asuste. Onko lapset Maralle asuste (sen ohella että yksi- eli kaksivuotias lapsi oli pääsylippu lähiöstä Etelä-Helsinkiin mielikuvitussuhteeseen lapsen isän kanssa). Marana olisin äitiydestä ihan hiljaa tilanteessa, jossa tyrkyttää itseään telkkariin ja lehtiin keinolla millä hyvänsä. Suree kovasti lahjakasta ja kaunista pikkusiskoaan, joka on tapettu. Totuus toinen.
      Marat ja Mäntylänjassut ym. eivät kasva aikuisiksi. Syytä en tähän nyt laita, mutta kaikkihan sen tietää. Tai lievemmin: kun tyrkytys ajaa kaiken ohi ja omasta mitättömästä elämästä tehdään seikkailu, joka muka antaa aihetta kateuteen.

      • ffdhjhkfs

        Miten niin muka? Väität ihan tosisassi että kyyläät jotain mielestäsi oksettavaa tyyppiä silmänvarret metrin verran tapilla ihan noin vaan mielenkiinnosta ja jaksat vääntää kommenttia joka ilta. Ei kuule ole ihan uskottavaa.


    • voimia hälle

      Älkää nyt Martinaa parjatko..onhan tuo nyt jollain tasolla asioita todella pohtinut joka minusta on tosi hienoa, ehkä ei olekaan menetetty tapaus:

      "Nyt tiedän mitä tuskaa olen tuottanut muille joskus. Joudun polvillani tajuamaan että tämä elämä ei ole vaan peli, tämä on ihan tosi juttu. Täällä on elettävä hyvin ja otettava vastuu teoistaan ja valinnoistaan."

      • Kohta seiskassa

        Kene edessä nyt on oltu kontillaan?


      • Madeleine?
        Kohta seiskassa kirjoitti:

        Kene edessä nyt on oltu kontillaan?

        Seuraavan lapsen isän...


      • ...
        Madeleine? kirjoitti:

        Seuraavan lapsen isän...

        Oliko polvillaan vessassa?


    • 15+11

      Onko Martinalla enää kuin pelkkä tapaamisoikeus lapsiinsa? Ei kerkeä mitenkään hoitamaan äitiyttä. Siihen ei riitä 24/7. Ei edes Martinan käytössä oleva 27/7. Lapset ovatkin ihan ylimääräisiä tuossa kuviossa. Heistä ei ole minkäänlaista hyötyä Martinalle, niin Mara bailaa, reissaa ja jopa urheileekin välissä. Lapset on jossain pois Martinan jaloista.

      Toisaalta hiljeni jutut lapsista ja varsinkin Isabellasta kesän aikana. Oisko sossu puuttunut asiaan, kun kaahasi mm. ylinopeutta lapset kyydissä.

      Stefan ja Satu seurustelevat ja Martina ei pystynyt lapsen avulla pitämään Stefania itsellään. Vohan olla tietenkin, että Stefan ja Satu pitävät yhdessä huolta Isabellasta...

    • massijamässyhakuses?

      Golfkentällä tyrkyllä. Kyl sieltä joku isomahanen, hikinen setämies löytyy LOL.

      • #mailatyttö

        Golf on tunnetusti varakkaampien ja iäkkäämpien herrasmiesten laji. Mara on tainnut laskeskella, että siellä ne suuret kalat uivat. Maraa alkavat jo ajokilometrit painaa, kilsat näkyy naamasta ja turha yrittää etsiä enää alle 50-kymppistä seuraa. Jollekin ehtoopuolen porholle voisi kelvata salaiseksi "mailatytöksi", pientä korvausta vastaan tietenkin. Olisiko se asunto ja ylläpito, lupaus huolehti taloudellisesti jos tarpeeksi hyvänä pidetään. Vaimoksi eivät kyllä huoli, edustusvaimot on erikseen


    • Hyh mikä äiti

      Jos katsoo Eskon fb, voi huomata, Vici on ollut Eskolla taas VIIKKOKAUPALLA, joka päivä, joka yö. En tiedä onko Martina enää oikeastaan lainkaan Vicin kanssa. PItääkö Vici häntä äitinään, en enää edes usko. Jokainen 4-vee olisi tosi tosi ikävöivä äitiään kohtaan mutta eipä ole Vici. Jostain syystä Vici ei ole enää Annellakaan, miksiköhän? Joskus kauan sitten Anne aina laittoi fb jos Vici oli hänellä mutta eipä ole enää. Ja missä lienee se 1-vuotias vauvaliini??? Kenen hoidossa? Hirveä äiti on Martina, pitää olla jotenkin tunnevammainen kun pystyy olemaan aina vaan erossa pienenpienistä lapsistaan. Ei osaa edes hävetä.

      • mikä foorumi tämä on ?

        Esko? Mara ? Anne ? Vici ? Ketä nämä henkilöt ovat ?


      • TehoHäätö
        mikä foorumi tämä on ? kirjoitti:

        Esko? Mara ? Anne ? Vici ? Ketä nämä henkilöt ovat ?

        Ne ovat salarakas/nakumallibusineksen taustajoukot . #


    • viis66

      Nii ehkä varmaan pitäis kasvaa mut en tajunnu.

    • lapset heitteillä

      "Lapset on tehty "liiton vahvistukseks" ja "pidän Stefun lapsen avulla vaikka väkisin".
      Siks ei kiinnosta, kun suunnitelmat meni päin v*ttua. "

      Näinhän se on. Silloin kun kroppa on työväline niin ei sitä lähdetä raskaudella pilaamaan ilman että riskisijoitukselle on mielessä joku tuotto kuten rikkaan suvun vesan rahat.

      Eskolle tehtyä lasta tosin ei tuokaan selitä. Tais olla sidua vetäessä unohtunu pari pilleriä?

      Mut mitäköhän se sanoo niille lapsille kun on aina poissa? Kun on bilettämässä, riekkumassa ja ryyppäämässä useammin kuin kotona lastensa kanssa? Toivottavasti lapsilla on edes joku turvallinen ja pysyvä aikuinen elämässään. Ehkä Esko työttömänä pummina tuo vähän stabiiliutta arkeen kun on aina kotona ja läsnä. Vaan hoitaako se Isabelkaa kanssa? Vai vaan omaa siementään? Mummon eli Maran äidin varaan ei voi paljoa laskea, yhtä tasapainoton tyrkkysekopää kuin tyttärensäkin.

    • nyt sattu juhaa leuk

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      Yleistä iskelmämusiikista
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe