Osui ebaysta silmiin paneeli, jonka kautta voi kovalevyn kytkeä tietokoneen sata-liittimeen. Varsinainen käyttö on esata-liitäntään kytkettävä kovalevyboksi.
http://www.ebay.com/itm/external-plate-2-Ports-eSATA-4-Pin-IDE-Power-PCI-Bracket-Slot-SATA-Cable-/370930272426?pt=US_Drive_Cables_dapters&hash=item565d2ac8aa#ht_2826wt_906
Siinä on siis kaksi esata-liitintä, joiden kautta voi kaksikin kovalevyä kytkä tietokoneen vapaisiin sata-liittimiin esata-sata välijohdoin. Lisäksi siinä on 4-napainen uros-molex, jolla voi syöttää virran sopivalla välikaapelilla kovalevyyn. Tässä myydään paneelia kaapeleiden kanssa.
http://www.ebay.com/itm/SATA-to-2-Ports-eSATA-4-Pin-IDE-Power-Port-Bracket-/190410589200?ssPageName=ADME:L:OC:GB:3160
Tuo virransyöttö vaikuttaa vaaralliselta pc:lle. Piikit täysin avoimena, jos ei ole kaapeli ja kovalevy kytkettyinä. Tietokoneen takana sorkkiessa tai muutenkin voi saada helposti aikaan oikosulun jännitepiikkien välillä. Tuossa on siis suoraan 12V, 5V ja 0V. Ihmetyttää tuollaisen liittimen käyttö. Pitäisi olla edes naaras-molex.
Vaarallinen kiinalainen liitäntäpaneeli
kijuhf
2
144
Vastaukset
Ihan normaalisti nuo ovat, kuten vastaavat liittimet koneen sisälläkin. Kannattaako sinne mennä huvikseen sorkkimaan koko ajan?
Itse vehje on harvinaisen turha / typerä.- molex
Aloittaja on aivan oikeassa, kiinalainen ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625