Kaaleitten käytös tänäpäivänä.

Jeeno +45

Tuntuu että tämän päivän kaaleitten,varsinkin nuorison tavat on haettu kirpputorilta tai alennus myynnistä !! Ei kauaa tarvi mennä ajassa taaksepäin kun nuoriso kuunteli ees jonku verran vanhempiaan,tänä päivänä jos 40-50 ikäinen mies puhuttelee väärillä sanoilla 15-18v. nuorta niin saa pelätä ettei tuu kuulaa roppaan.Nää tavat tulee meille kaikille vanhemmilta ja toivon että osattais ottaa ne hyvät tavat esille,veikkaan ettei montaa sukupolvea tarvi mennä eteenpäin kun kaaleen tavat ja kieli on unohtunu ?? En kirjota tätä moittiakseni vaan tahdon että me kaaleet herättäis tekemään asijoitten eteen ennenku on liian myöhä,meillä kaaleilla on jotain mitä ei kaikilla ole eikä sitä saa kaupasta ostaa !!

Kaikkea hyvää kaaleille ja ollaan ihmisiksi kaikille.

7

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunniotapa sukuasi

      No aika juuli olet.koitapa nyt olla äläkä kaaleen tapoja veä lokaan.tämmöseen loan heittoon syylistyy kaavot niin ei tartte siihen mennä mukaa.

    • KUPIO22

      Oot aloittelija aivan oikeassa ja nykyään kiellettään ettei saa muuttaa jollekin alueelle ja ne kaaleet määrää ne seudut.Eikö se oo ihan sama kuka muuttaa jos osaa käyttäyttyä ja eikä oo vihamies.

      • erota asiat

        Tuo muuto asia, ei ole sama asia, mitä aloittaja tarkoitti. Erota asiat keskenään. Älä laita vellejä ja puuroja sekaisin.


    • ne entiset ajat

      Aivan oikein kirjoitit, hyvänen aika miten totuuten mukainen kirjoitus. Kyllä se oli niin, jos vanhempi ihminen jotain ennen sanoi, niin sitä kuunneltiin vastaan sanomatta. Ja mentiin karkuun pää alaalla. Ei ollut varaa sanoa vastaan, oma luonto ei antanut niin tehdä.

      • elämää-nahnyt-mies

        tosi asia on et nyky nuoret,ja jopa 30v eivät kunnioita jumalaa,eikä oo jumalan pelkoa,ja mikä ennen oli häpiää ja kipiää.niin se on nykypäivänä normaalia.ja nuoret eivät tiedä tavoista mitään,olen usein itse joutunut tilanteeseen,kun nuori ei oo tajunnut hävetä,niin mä oon kääntänyt pääni pois,ettei nuori,joudu noloon tilanteeseen, ,maailman kirjat on menneet sekaisin,täytyy,ikävikseni,todeta,siunausta kaikille, ja vanhemmat rukoilkaa nuorten puolesta .ja rakastakaa,lapsianne ja siunatkaa,


    • jummajanna

      Sama pätee kaikkiin lapsiin.
      Ei ne enää kunnioita vanhempiaan.

      Kuri on kadonnut perheistä.Mikään ei enää päde.

      Vanhempien pitäisi opetella taas laittamaan asiat järjestykseen.

      Oli sitten valkolaisperhe tai romaniperhe.
      Lapset kuriin,kiitos!!

    • Rooperttioon

      Ei kaa vankilassaa kasvatettu lapsi voi olla hyvä ja terve. Joku syntyy vankilasa äiteellesä ja se on häpeää.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4137
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      61
      2942
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2731
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2498
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2279
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe