äiti ei osta rintsikoita

-00

kaikki äitit ymmärtäkää ostaa lapsille rintsikat!! oon jo 8 luokalla ja mulla ei oo vieläkää D:: oon varmaan ainoa kellä ei ole ja tää on super noloa enkä kehtaa sanoa mamalle D:

10

1581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marjapuuro223

      toinen samassa jamassa oleva ilmottautuu :(

    • ?*?*?

      No minkälaiset keskusteluvälit teillä on äitienne kanssa? Uskomatonta!

      • Ongelma on tosi

        Muistanpa itsekin kuinka ujostutti kun äiti totesi että eihä sulla ole vielä rintojakaan... äitit on joskus niin tolloja. En sitten kehdannut sanoa että kaikilla muillakin on jo rintsikat. Onhan niitä semmoisia toppityyppisiä, ne kai ne parhaat aluksi lieneekin. Sanotte vain pokkana äitille, että oon ainoa luokassa jolla ei ole, ja siitä on tulossa ongelma mulle, silloin kaikki äidit kiiruhtaa hankkimaan :-) Onnea matkaan kullanmurut!


    • kuppi D 12 vuotiaana

      Kouluissa voisi alkaa olemaan esim, liikuntatunnilla tai jollakin tunnilla esim. joku esittelemässä rintsikoita kaikille saman luokan tytöille yhtä aikaa ja sitten voisi olla semmonen sovituskoppi jossa naispuolinen esittelijätär katsoisi teinin kanssa yhdessä sopivat rintsikat. Paljon on niitä nuoria tyttöjä joilla rinnat alkavat kasvaa ja ujostuttaa mennä kaupasta rintsikoita ostamaan ja paljon on niitä äitejä jotka eivät tajua asian tärkeyttä.

      • mummeloinen 1

        Säästäppä vähän rahaa ja käy Sepåälästä ostamassa. Sieltä saat halvalla


    • setämies7777

      Älä osta rintsikoita.Olet haluttavampi ilman.

    • Pedohunter 1%

      Setämies7777

      Vain SAIRAAT miehet pitää jotakin pikkumurkkuja haluttavina!!!

      IP on Haussa, jos selviää että olet oikeasti setämies iässä, kirjoitus kostautuu.

      • tolokkupo

        miten kostautuu
        tolloko oot?


    • isorintainen äiti

      Tiedän tunteen. Minulla oli jo ala-asteella rinnat, toisin kuin muilla ikätovereillani. Äiti ei "älynnyt" ostaa minulle rintsikoita ja itse en kehdannut sanoa asiasta. Ylä-asteelle mennessäni sain ensimmäiset rintsikat. Nyt pienen tytön äitinä aijon tehdä todellakin toisin. Äitien pitäisi muistaa oma murkku ikä. Ei siinä iässä tytöt välttämättä osaa tai kehtaa pyytää äitiä ostamaan rintaliivejä.. Ole sinä rohkea ja sano äidillesi et nyt lähetään Seppälään tai Sinikaarteeseen hakemaan rintaliivit!

    • Anonyymi

      Joo munkaa äiti ei anna rintsikoita:/ oon siis 7lk ja täytän pian 14v. Mun äiti ei edes anna käyttää sellasia lasten minitoppeja paidan alla, eli niinkun varmaa voikin päätelä nii no... tissit näkyy ihan koko ajan , tai siis se nänni kohouma. Mulla siis on aika isot rinnat vaikka oonki vasta 14. Harrastan aerobiciä ja siel on niin ärsyttävää kun rinnat heiluu ja pomppii koko ajan. Voisin kyl lowkey itte ostaa rintsikoit mut mun äiti saattaa joskus jopa tunnustella onko mulla mitään:|| kerran kun lainasin isosiskon rintsikoita kun mulla oli toppi nii äiti aukas ne takaa ja riehtas ne pois mun päältä.. VIELÄPÄ JOULUNA KUN MEILLÄ OLI PALJON VIERAITA. no, kai se sit vaa pitää elää tissit kipeinä kun niitä ei oo tukemassa mikään :-D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4598
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      301
      3632
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      33
      2640
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2579
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      142
      2177
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1976
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1861
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1564
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1462
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      20
      1388
    Aihe