Onko tupakan polto

hämmästynyt

Mä täs kysyisin yhden kysymyksen onko tupakan polto häpiää???Olen itse kasvanut siihen etten poltele aikasten ihmisten aikana vaik olen jollakin tavalla aikuinen mies.Mutta ihmettelen sitä me jotka on kasvanut juuri tälläiseen mustalaisuuteen niin kuinka noin 55v mies voi vaatia 25v joka on kasvanut 18 v asti kaajees.Itse mies kävelee joka on 55 shortsit päällä,urheiluvaateet ja farkkut vaatia sellaiselta joka isoman ajasta on ollu kaajeen kasvatti.Sitten hänen räkli kävelee farkuilla,urheiluvaateilla.Eikö vanheman ihmisen kans pitäisi pitää joku raja itsekin ja kunnioittaa sitä nuorta jo ettei puhu mitä vaan eikä vaateta itseensä ja rakliansa kuinka sattuu jopa yrittää siskonsa poikien räklilla niiten entisillä jopa ollutkin

6

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suottaapi olla

      Nyt ku kysyitte tuota tup akan polto asijaa, koskaan en ole kadulla ainakaan nähny mustalaisen polttavan tupakkaa joten asiassa voi olla perää.

    • Teeskentele hölmöä

      Ei sitä tarvitse kenenkään hävetä, jos itse näyttä pyllynsä. Ja 55 vuotias vielä. Vastaa samalla mitalla takaisin mitä hän tekee. Kyllä pitää vanhemman ihmisen myös, katsoa mitä päälleen laittaa. Älä välitä koko jullista, jos sanoo jotain, niin sano;;; EI YMMÄRRÄ. POLTA SEURAAVALLA KERRALLA PIIPPUA, KUN TULEE VASTAAN. ÄLÄ VÄLITÄ KOKO IHMISISTÄ. Sika han tuo tuntuu olevan, vastaa samalla mitalla, ei tuomosta tartte kunnioittaa, koska ei ole sitä ansainnut. Teeskentele hölmöä

      • jeeno 57

        en ymmärrä kaaleet, jos mies on ton ikäne nii pitää kunnioittaa. ei mustalaisuus olee mitenkään ansaittava, se on veressä ja geeneissä. yhtä paljo kaaleita ku muukki vastaa teeskentele hölmöä tähän. onko mustalaisuus näin pinnallista että se häipyy jos ei pukeudu tai on ollu enemmä kaajeitten kanssa tekemisissä. kukaan kaalo oli puolikas tai kokonainen ei ole koskaan niinku kaajeet vaikka pukeutus miten ja olis missä kasvanu.


      • Bakro
        jeeno 57 kirjoitti:

        en ymmärrä kaaleet, jos mies on ton ikäne nii pitää kunnioittaa. ei mustalaisuus olee mitenkään ansaittava, se on veressä ja geeneissä. yhtä paljo kaaleita ku muukki vastaa teeskentele hölmöä tähän. onko mustalaisuus näin pinnallista että se häipyy jos ei pukeudu tai on ollu enemmä kaajeitten kanssa tekemisissä. kukaan kaalo oli puolikas tai kokonainen ei ole koskaan niinku kaajeet vaikka pukeutus miten ja olis missä kasvanu.

        Kuulepas sinä ! Jeeno 57. Ei sellaista voi kunnioittaa, joka itse käyttäytyykö kuin Sika. Mitä sinä oikein höpötät. Kunnioitus on ansaittava, pitää käyttäytyä ijänsä vaativalla tavalla.
        Sinä, niin kuin puhut puuta heinää. Sinä jeeno, oletko sinä sika ? kun otit kantaa keskusteluun. Ja höpötät omiasi. Tuntuu vähän siltä. Itse hän se lyö itsensä niin alas, että on omien poikiensa kansa sama rakli. Ajattelee, älä ole kierä.
        Haista suoraan sanottuna home. Tunnut olevan kierä tapaus. Aloittaja tämä on näin kuin kirjoitin.Vanhuksen pitää myös itse tietää mitä tekee, eikä olla sikana itse.

        Ikäni on 68 vuotias, mutta pirteä. Meidän hän pitäisi nuoremmille näyttää esimerkkiä.
        Toduus ei pala tulessakaan. Ja anna nuoren miehen olla rauhassa. Äläkä neuvo väärin.
        Sar tu iisuveha ? Ma aah sar balihno. Lans kutti ! Hinko tuut jakke paro saraja ?Jeeno 57


      • Korjaus; pare, eikä
        Bakro kirjoitti:

        Kuulepas sinä ! Jeeno 57. Ei sellaista voi kunnioittaa, joka itse käyttäytyykö kuin Sika. Mitä sinä oikein höpötät. Kunnioitus on ansaittava, pitää käyttäytyä ijänsä vaativalla tavalla.
        Sinä, niin kuin puhut puuta heinää. Sinä jeeno, oletko sinä sika ? kun otit kantaa keskusteluun. Ja höpötät omiasi. Tuntuu vähän siltä. Itse hän se lyö itsensä niin alas, että on omien poikiensa kansa sama rakli. Ajattelee, älä ole kierä.
        Haista suoraan sanottuna home. Tunnut olevan kierä tapaus. Aloittaja tämä on näin kuin kirjoitin.Vanhuksen pitää myös itse tietää mitä tekee, eikä olla sikana itse.

        Ikäni on 68 vuotias, mutta pirteä. Meidän hän pitäisi nuoremmille näyttää esimerkkiä.
        Toduus ei pala tulessakaan. Ja anna nuoren miehen olla rauhassa. Äläkä neuvo väärin.
        Sar tu iisuveha ? Ma aah sar balihno. Lans kutti ! Hinko tuut jakke paro saraja ?Jeeno 57

        Korjaus; pare, eikä paro


      • Bakro
        Korjaus; pare, eikä kirjoitti:

        Korjaus; pare, eikä paro

        Toinen korjaus; ne olikin tuon jeenon siskon pojat, Jotka olivat samalla reijällä, mutta se on kuin omat pojat.

        Yksi asia vielä, ei yksinäistä eikä orpoa saa sortaa. En ole ikinä tehnyt niin, enkä tee, niin kauan kuin elän. Sekin on luonne kysymys. Aina pitää semmosen puolesta sanoa, jos pystyy. Ja vuosi sinne sun tänne, ei ole mitään merkitystä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe