kolmiodraamaako??

siiri

Olen aikaisemmin kirjoittanut tänne erillä nimimerkillä ystävyys suhteestani vastakkaiseen sukupuoleen. Mieheni ei sitä oikein hyväksynyt silloin. Nyt kuitenkin kävi sillai, että päädyttiin sänkyyn tän miehen kanssa ja täytyy sanoo et hienoo oli, en kadu yhtää. Meillä miehen kanssa on mennyt jo kauan päin p:tä, eikä vika yksin ainakaan minussa ole. Seksielämä on ihan onnetonta ollu jo kauna muusta nyt puhumattakaan. Mulla on ollut lämpimii tunteita tätä toista kohtaan jo jonkin aikaa. Hän ei ole rakastunut minuun, korkeintaan ihastunut. Tiedän myös sen, että tuskin tämä tapaus jää ainoaksi. Mitä mä teen tän sotkun kanssa?? Moraalisaarna tässä tilanteessa ei paljo jeesaa ketään. Kokemuksii???

7

1894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolisee!

Kokemuksesta sanon,että jonkun pitää lähteä/jättää..joku jää yksin kuitenkin,se voi olla,vaikka sinä itse.Karua,mutta totta.

• tuiskussa

kuin jatkaisin kummankaan kanssa. Tai sitten odottelisin rauhassa, miten elämä etenee (breikattuani kummankin kanssa). Voihan olla, että syttöjä riittää vielä tämän uuden suhteen.. tai vanha suola alkaa janottaa.

• Eno

Selvitä toi sotkus ja pian...loukkaat vaan syytömiä, ja joku päivä joku jää yksin ja se voit olla myös sinä!!

• Mirkku 76

Jänniä juttuja täällä arkistossa. Mitenhän tollekin naiselle kävi jäi varmaan ilman kumpaakin miestä loppujen lopuksi

• ,

Eiköhän se nainen löytänyt uuden aviomiehen entisen tilalle ja ehkä jatkoi siinä sivussa tuotakin tarinaa ;D . Olisko ollut tuon Taavin tuttuja ;D

• sivusta nähtyä

Tuon aloittajan nimimerkki "siiri" sopis yhteen siivooja "siiriin", jonka kans joskus jouduin olemaan tekemisissä. Kyllä huomas että sillä oli joku säätö yhdessä paikassa meneillään ;)

• Oma kohtaisia kokemu

Epäilemättä jatkoi kuten hänellä tapana mihinkäs sitä tavoistaan pääsisi. Sääli vain sitä uutta miestä .Minä taavi mutten taukki kuitenkaan . Viestini siis löysi oikean kohteensa luulisin .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      353
      6495
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3836
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      14
      1373
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      3
      1112
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1045
    6. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      910
    7. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      143
      876
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      876
    9. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      847
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      15
      838
    Aihe