Korkokengillä tallominen

tallotavaksi pääsevä

kaipaisin kokemuksia mitkä paikat kestävät piikki korkkareilla tallomista? ja muitakin vinkkejä kysyiseen touhuun!

55

3695

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MasterOfTrample

      Lihakset kestävät aika hyvin joten kannattaa olla hyvässä kunnossa. Liian terävillä piikeillä ja painavalla tallojalla tulee jauhelihaa. Isot luut kestävät, mutta välissä oleva iho joutuu kovilla. Kylkiluut menevät helposti poikki. Kannattaa laittaa neiti johonkin baarituolille istumaan ja käydä rauhassa kokeilemalla läpi, mikälaista painetta kestää mikäkin paikka. Jotain pehmeää aluksi alle. Rauhassa vaan, hyvä harrastus :)

      Ehkä ei uimahalliin kannata ihan seuraavana päivänä mennä.... ;)

      Ja jos homma kiinnostaa, niin tsekkaa Mistress Destiny's Femdom Forums

      • tallotavaksi pääsevä

        Juu kiitoksia tiedosta :) Ja epäilen kyllä että uimahalliin ei kannata mennä kun voi näkyä hienman korkojen jälkiä :D

        täytyypä kahtoo toi sivu :) kiitti vinkist ;)


    • tallotavaksi pääsevä

      Tuota kysyisin onko jotain painorajaa mitä painavampaa ei kannata korkojen kanssa päälle päästää? ja mitkä on liian terävät piikit ? jotkut metalli korkoset? ja mitä meinaat tuolla että tulee jauhelihaa???

    • MasterOfTrample

      Eiköhän se paino ole miehestä kiinni ja koron pinta-alasta. Kannattaa tosiaan kaikkien kanssa kokeilla eka niin että neiti istuu korkealla tuolilla, niin ei tule yllätyksenä sitten :) Hyvä ehkä neuvoa myös ensin astumaan päkiällä ja tuomaan sitten rauhassa painoa korolle.

      Metallikorkolaput kuluu aika pyöreiksi, joten ne ei riko ihoa, mutta muuten metallista ei ole etua/haittaa. Muoviset korkolaput voivat olla todella teräviä, varsinkin jos niitä ei ole vielä käytetty ulkona.

      Selkä olisikin vähän jumissa, että pieni korkkaritallustelu olisi paikallaan :)

    • Piikkikorko lover

      Aika hyvin kaikki paikat sitä kestävät. Mua on tallottu mahaan, selkään, jalkoväliin, kaulaan, jne... Erityisesti pidän siitä kun hyväilen naista takaapäin ja samalla hänen terävä piikikorkoknsa on jalkapöydälläni ja kun nainen painaa sitä kovemmin mitä enemmän hyväilyni häntä kiihottaa, itellä seisoo tuolloin aivan sinisenä ku rautakanki.

      Toki voi olla vaarallistakin jos ei ole varovainen: ks. http://www.uselessjunk.com/v/114895?stiletto-heel-vs-penis

    • tallotavaksi pääsevä

      löytyykö muita kokemuksia vielä?

    • kuinka kivuIiasta

      Kuinka kivuIiasta touhua tuo korkkareiIIa taIIominen on?

      • Piikkarin polkema

        Ihanan kivuliasta!!!
        Mutta vasta harjoitus tekee mestarin.


    • Ehta Runkman

      Aloittaja taitaa olla sama pösilö, joka tv:n chateissa kyseli vuosikausia naisilta tallomisesta.

    • Tallottava

      Itse olen siinä suhteessa onnellisessa asemassa että olen päässyt lukuisia kertoja korkkareilla käyttävän naisen tallomaksi. Ja kyllähän niistä koroista tosiaan melkoisia jälkiä jää, joskus aika pitkäikäisiäkin. Vaikka nainen olisi sirokin niin "piikkarit" todellakin uppoavat syvälle, joten jos eka kertaa kokeilee niin kannattaa tosiaan kokeilla ensin niin että nainen istuu tuolilla tms. Muuten saattaa tulla kivulias yllätys. Huomenna pääsen taas tallottavaksi joten uimahalliin ei ole pariin viikkoon mitään asiaa...

    • kokeilija2

      Miten kylkiluut kestää, jos korko astuu niiden päälle ja on vaikka 70 kg nainen? meneekö helposti poikki? Ja meneekö ihan varoittamatta?

    • Brazil
    • kiinnöstääs

      Mietin tässä kun moni frendi suostus taIIomaan mua korkkareiIIa että eikait siinä oIe mitään vaikka kaveri oIiskin taIIoja?

    • Kiinnostaa kovasti

      Kyllä minusta lenkkareilla tallominen on parasta. E tule vaurioita, ja on ihana tuntea tytön koko paino päällään. Olen päässyt vain kaksi kertaa tallottavaksi.
      On sinänsä ihme, että tytöt tai naiset eivät oikein innostu tallomisesta, vaikka sehän on tavallaan liikuntaa heille kun nousevat päälle...pois...päälle ...jne.
      Mistähän tallojia löytyisi. Voisihan siitä hierontamaksun vaikka maksaa.
      osoite: kepat.su(at)luukku.com

    • minulle myös.

      Täälläkin vinkkejä otetaan vastaan.
      Missä pääsette tallotuksi ja miten usein ?
      Vaimoa kun ei ole ja baarissa vastakkaiselta sukupuolelta ei ihan ensimmäisenä voi kysyä suostuisiko tallomaan.

    • Tege888

      Ei kai tätä lue kukaan joka tälläisen "hieronnan" ns. kenkisi :)
      tegesa88(at)gmail.com

    • solmunen

      Vaimoni käyttää kahta kenkäparia. Toisen korot ovat noin 1cm2 ja toisen noin puolet tuosta.

      Istuu talloessaan vuoteella.
      Harrastaa eniten toisella niskan päältä painamista vetäessään kaulaliekan toisen kengän alta pakottaen minut nuolemaan sitä.
      Joskus talloo selkää vetäen saman aikaisesti liekaköydestä.

      Jälkiä ei ole jäänyt tallomisesta.
      Ainoat jäljet ranteista ja kyynärvarsista häipyvät saman päivän aikana. Ainakin havaittavammat.

    • tallon sua

      Hitsi ois kivaa kokeilla talloa miestä korkkareilla =D Toisaalta vähän hirvittäis jos jotain sattuu, mut voisin mä talloa jos ei muuta tarviis tehdä.

      • Ihanaa!!! Paitsi että josset ole mies niin on joku muu ongelma =D


      • saktege
        tegesak kirjoitti:

        Ihanaa!!! Paitsi että josset ole mies niin on joku muu ongelma =D

        Tästä tekstistä ei ota mitään selvää :D


      • taIIo mua

        oikeasti? sitten vaa taIIomaan (; kuhan vaa oIet nainen? Miten sinuun saisi yhteyttä? (=


      • Moi. voisitko. Mun kanssa voisit kokeilla. Ei siinä mitään isompaa pääse tapahtumaan....


    • kiilakoroillako

      Tää on hassu ketju :) Aloitusviestissähän ei mainita mitään onko talloja nainen. Kysytään vaan vinkkejä tallomiseen.

    • järjen käyttö

      vähänku järkeä käyttäis nii tajuis et naista meinataa taIIojana yIeensä , varsinki korkkareiIIa (=

      • Halkaisija 8mm.

        Nämä viestisi on niin sekavia lukea. En ainakaan sinun päällä haluaisi kokeilla tallomista :D

        Asiallisen ja tosissaan olevan miehen nahkaan voisi piikkikorolla leimoja painaa.


    • ihmetteIen

      kaikkihan ei tietenkää oo mun viestejä Iäheskään =D mutta siis mikä ongeIma tässä on?

      • Älä suotta ihmettele

        Ei oo mitään ongelmaa, mulla ois Biancon siniset ruusu piikkikorkokengätkin joilla talloa jos haluut?


      • en ihmettele
        Älä suotta ihmettele kirjoitti:

        Ei oo mitään ongelmaa, mulla ois Biancon siniset ruusu piikkikorkokengätkin joilla talloa jos haluut?

        Kyllä kiinnostas saaha tallonta sellaisilla!:) missä suhun voisi ottaa yhteyttä? :)


      • sain korkoa
        en ihmettele kirjoitti:

        Kyllä kiinnostas saaha tallonta sellaisilla!:) missä suhun voisi ottaa yhteyttä? :)

        Hiljattain 80-kiloinen vaimoni talloi mua piikkikorkosaappaillaan. Nousi seisomaan reisien päälle. Sen olis vielä hyvin kestäny, mutta toinen saapas luiskahti reideltä niin, että metallikantainen piikkikorko raapi raskaasti reittä mennessään. Sattu niin pirusti, että helppoa oli kivusta ulvahtaa... Reidet on vieläkin kipeinä.


      • Älä suotta ihmettele kirjoitti:

        Ei oo mitään ongelmaa, mulla ois Biancon siniset ruusu piikkikorkokengätkin joilla talloa jos haluut?

        kuulostaa hyvältä.. missäpäin oot? voisit kokeilla..;)


    • kokeilija2

      Oletko paljonkin harrastanut vaimosi kanssa tallomisjuttuja? Kestääkö 80 kiloista miten hyvin? Oletko päästänyt häntä esim vatsan tai rinnan päälle piikkikoroilla tai ilman?

      • sain korkoa

        Paljon on tallomisjuttuja harrastettu, mutta kylmä totuus on kyllä se, ettei 80-kilon lady voi piikkikoroilla rintakehän päällä koko painolla seisoskella. Varmasti menee korko läpi rintakehästä. Muutama ilta sitten oltiin vaimon kanssa ulkona ja rouvalla samat piikkikorkosaappaat, joilla reisiäni koulutti. Ravintolan edessä oli metalliritilä, jonka päälle oli laitettu paksu eteismatto. Vaimoni kävellessä maton yli, toinen piikkikorko puhkaisi siihen reiän. mukavaa on kaikkea fantasioida, mutta jos daami olisi samalla voimalla astunut rintakehälle niin... Jos piikkareiden tilalle vaihdetaan tukevammat avokkaat voidaan jo rintakehälläkin vähän seisoskella, mutta syytä silloinkin olla varovainen. Paljon kipua saadaan aikaiseksi, vaikka ei päällä seisoisikaan. suosikkileikkini tällä hetkellä on joutua keittiön ruokapöydän alle makaamaan vaimon jalkatueksi. Sitä on oppinut asettumaan siten, että vaimon korkkarit osuu mahdollisimman lähelle naamaa. Kiihottavinta on se, ettei vaimo näe tarkkaan, mihin koroillaan pöydän alla painaa. Kun makaa puolikin tuntia pöydän alla niin, että vaimon korkkarijalka lepää hampaita vasten pusertuneiden huulien päällä, tietää varmasti kivusta jotain ja oppii tuntemaan, mitä tarkoittavat armottomat korot... Samaan aikaan, kun itse yritän kestää minuutti tolkulla tukalaa asentoa ja kipua, nauttii vaimo rauhassa rentouttavaa iltapalaa ja lukee lehteä. Joskus vaimo on jopa nukahtanut rankan päivän jälkeen pöydän ääreen korot rennosti jalkatuen päällä. Ihanin jalkatuen hetki on silloin, kun korkkari on lähellä naamaa ja juuri siten kielen ulottuvissa, että pääsee rauhassa nuolemaan pohjasta päivän aikana siihen kertynyttä käytön makua.


    • koron paino

      Onko kukaan vertaillut miten painojakauma menee erilaisilla koroilla? Tarkoitan esimerkiksi että jotkin matalat "kitten heelsit" piikkikoroilla varmaan painoa on enempi koron päällä, kun taas korkeampi korko niin päkiällä. Ihan ajattelin normaali tilannetta jossa seisoo vaikka lattialla. millainen vaikutus olisi sitten tallonnassa. Varmaan pitäisi jotenkin vaa´alla katsoa paljonko erilaisten kenkien koroilla on painoa, jotenkin saada pelkät korot vaa´an päälle ja päkiät kirjan päällä :)

      • Laura.m

        Mulla on ollu joskus tollasia tosi pienillä koroilla olevia kenkiä, niillä on tosi outoa seistäkin... Tyyliin tuntuu että seisoo niillä koroilla pelkästää ja varpaat on ilmassa :D jotenkin tuntuu että koko paino on liikaa takana niillä.. En kyl tiedä et millaista niillä sitten on jotain talloa, en oo koskaan päässy kokeilee :D


      • tallotavaksi haluan
        Laura.m kirjoitti:

        Mulla on ollu joskus tollasia tosi pienillä koroilla olevia kenkiä, niillä on tosi outoa seistäkin... Tyyliin tuntuu että seisoo niillä koroilla pelkästää ja varpaat on ilmassa :D jotenkin tuntuu että koko paino on liikaa takana niillä.. En kyl tiedä et millaista niillä sitten on jotain talloa, en oo koskaan päässy kokeilee :D

        Tuu Laura mun päälle kokeileen talloa miltä tuntuisi :)


    • Bearman

      Kumisaappaiden alla on mukava olla! Puhtaiden ja kiiltävien nokialaisten. Nam nam.

    • kokeilija2

      Miten painavia naisia olette kokeilleet rinnan päällä seisoskelemassa? Piikkikoroilla tuskin voi olla kovinkaan paljoa...

      • näin

        rinnan päällä kannattaa mennä varovasti että ei paljon painoa korolle vaan , mahan kohalla taas kestäää vaikka paino olisi suuurimaksi osaksi koroilla


    • tallotuksi

      Kaveri muijat tossa just tallo päällä :) olin vaan niin kivaa jälleen! ja jälkiäkin jäi kivasti;) metallikorkojen ansiosta

      • Hienoa jäbä

        Se on ollu mukavaa varmasti, kirjoitustaitokin kadonnut siinä rytäkässä


      • vituttaaa
        Hienoa jäbä kirjoitti:

        Se on ollu mukavaa varmasti, kirjoitustaitokin kadonnut siinä rytäkässä

        MIKÄ VITUN ONGELMA NÄILLÄ PÄÄN AIKOJILLA ON?


      • Ihmettelen kans
        vituttaaa kirjoitti:

        MIKÄ VITUN ONGELMA NÄILLÄ PÄÄN AIKOJILLA ON?

        Millaisia on pään aikojat?


    • subjone

      Kivesten lähelläkin varovaisuutta, itselläkin iso tyttö luiskahti "vahingossa" reiden päältä sinne..

    • Linnanjuhlissa

      Miettikääpä kun saisi linnanjuhlissa maata koko kättelyn ajan jenni haukion piikkikorkojen alla :) voisihan olla melkoinen kestäminen siinäkin, ja on tosin täysin mahdontonki mutta miettiä aina saa :)

      • Jennin korot

        Haukio on melko maltillinen korkojen käyttäjä, joten en oo yhtään varma, oliko nytkään piikkikorot. Pettymyshän vois olla melkoinen, jos Jennillä olis kovan odottelun jälkeen jaloissaan palikkakorot...


    • tallottavaksi

      tässä lähiaikoina olen vihdoinkin pääsemässä korkkareilla tallotuksei joten nyt kaipaisi viime hetken vinkkejä kyseisee touhuu :) aijempaa kokemusta kyllä on paljonki tallomista tosin tennareilla tai paljain jaloin tallomisesta vain, mutta siis mitä kannattaa aluksi ottaa huomioon ja kannattaako muualla kun vatsan päällä talloa koroilla ? :)

    • kertokaaaaaaf

      Kertoilkaahan nyt

    • har8

      Meillä vaimo käyttää tallomisessa Hai-saappaita. Olen polvillani , ja kun se on `kovana`, hän laittaa saappaansa sen päälle. Se tuntuu , kun hän polkee , ja vaihtaa välillä jalkaa. Hän myös potkii saappaillaan.

    • Piia9

      Minä tykkään talloa Hai-saappaillani. En pidä niinkään korkkareista. Jotenkin ne Hait on minun juttuni. Miehellä kun se on , kova , kun sitä polkaisen saappaillani , se sattuu.
      Saappaillani olen myös usein potkinut.

      • Anonyymi

        Hyvä Piia9 Minä en myös pidä korkkareista. Minäkin potkin ja tallon Hai-saappaillani.
        Tässä joku aika sittten oli se tilanne , että potkin saappailla. Jonkin aikaa jatkoin potkimista saappaillani , ja lähdin sitten pois.


    • Alppijääkenkä

      Alppikiipeilijän jääkengistä saa tosi mojovat sävärit.

    • tallokaa
    • Anonyymi

      Kyllä paikat kestää mutta useimmat eivät pysty ottamaan kunnon piikkikorkojen tarjoilemaa kipua. Uppoavat syvälle ja jättävät jälkiä, jotka voivat säilyä näkyvinä jopa kuukausia. Itse joudun parantelemaan kolmisen viikkoa ennen kuin pystyy menemään uudelleen korkojen alle. Ja taas tekee mieli päästä mutta kun paikat kosketusarat edellisestä kerrasta. Ehkä viikon päästä olen taas piikkikorkosaappaiden alla!

    • Anonyymi

      H­e­i! Ku­­­ts­­um­­me sinut kä­ymään u­ude­ss­a cha­tis­sa! Mei­­tä on yli mil­­jo­­ona! 👉 http://mugqgings.cf/H/7lOJs 👈

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe