whatsapp/facebook ryhmä?

vh95

Hei!
HOlen itse huono kirjoittamaan tänne sivustolle, mutta kuitenkin tarvitsisin apua ja vertaistukea muilta painon kanssa kamppailevilta. Ja whatsapp sekä facebook vetävät puoleensa liiakseenkin. Joten miten ois yhteinen facebook/whatsapp ryhmä,jossa jaettaisiin porukalla kokemuksia,tuloksia ja auttaisimme toisiamme? Eli sama periaate kuin täällä kirjoittelussa, mutta ainakin itsellä se usein jää helposti äkkiä pois.. kertokaa siis ihmeessä jos joku muukin olisi mahdollisesti kiinnostunut ideasta :) kuitenki ennen sitä kerron hieman itsestäni:
Eli olen 2.10 19v. ja olen kamppaillut aina painoni kanssa:saanut kahden/kolmen vuoden aikana 34.4kg pois ja tänä aamuna se oli 121.2kg.. matkaa kuitenkin on vielä..
Ja ottakaa toki yhteyttä jos tekin haluatte vertaistukea painonpudotukseen ja jos ideani kinnostaisi! Teidän painoilla ei ole mitään väliä:painonpudotustavoite voi olla 10 tai 50kiloakin! Ei väliä :)

16

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vh95

      Uskallan lisätä saman tien oman nimeni eli olen Heli Ijäs.. jos nappaa niin voi siis suoraan facebookissakin laittaa viestiä :) Ja ainiin:asun Jyväskylässä

    • Mari0000

      Laitoin sulle viestiä! :)

    • TypyJKL

      Hei! Voisin liittyä mukaan esim Facebookin ryhmään jos sellaista olis. Itsellä olisi tarkoitus saada kiloja runsaasti pois ensi kesään mennessä. Lähemmäksi 20 kg. Riippuu ihan siitä paljonko vaaka näyttää maanantai aamuna. :) Tukea ja tsemppiä kaipailen kovasti suureen elämänmuutokseen! Olen 34v opiskelija/äiti Jyväskylästä. Minulla olisi tarkoituksena laihduttaa syömällä ja liikkumalla. :) Olisiko mahdollista esim perustaa "salainen" ryhmä faceen? Siellä voisi jakaa myös kuvia muutoksesta.

      Olisiko kiinnostusta?

      • fkdddbd

        Mäkin voisin liittyä jos facebookiin saadaan vaikka viestiketju :) En myöskään jaksa täällä palstalla kovin aktiivisesti keikkua, mutta jos laihdutuskaverit on facessa niin sitä on vaikeampi unohtaa ;) Itsellä pudotettavaa kaikkineen n 20kg mutta kymppikin olis jo mahtavaa.


      • dujddd
        fkdddbd kirjoitti:

        Mäkin voisin liittyä jos facebookiin saadaan vaikka viestiketju :) En myöskään jaksa täällä palstalla kovin aktiivisesti keikkua, mutta jos laihdutuskaverit on facessa niin sitä on vaikeampi unohtaa ;) Itsellä pudotettavaa kaikkineen n 20kg mutta kymppikin olis jo mahtavaa.

        Laitoin viestiä, en tiedä meneekö muut-kansioon.


    • Laihdutuskone

      Laitoin kans viestiä :) mut meni muu kansioon.

      • ddkdkdks

        Onko kenellekkään tullut mitään vastausta? :( Jos aloittaja ei olekaan innostunut aloittamaan tälläistä ryhmää niin onko muita ketkä olisivat silti mukana?


    • Laihdutuskone

      Moi,

      Teen salaisen facebook ryhmän.

      Laittakaa viestiä [email protected], niin lisäilen ryhmään. Oon siis 30-vuotias mies ja liikakiloja on paljon.

    • Laihdutuskone

      voitte vaihtoehtoisesti laittaa sähköpostiosoitteen tähän viestiketjuun tai mulle privasti sähköpostiin, niin kutsun ryhmään. Tervetuloa kaikki ryhmään!

      • xkkxldmsns

        Spostia laitettu!


    • vh95

      Hei kaikki! Sunnuntaina oli muutama viesti tullut facebookin kautta,sain nyt vastailtua! Facebook ryhmä tekeillä ja whatsapp ryhmä on jo :) viitisen henkilöä on nyt mukana :) laittakaa suoraan viestiä facebookissa :)!

      • hemppuysifemma

        hei, laitoin sulle facessa viestiä ja meni muut kansioon :)


    • vh95

      Hei! Miespuolisia jäseniä kaivataan! Yksi on jo tällä hetkellä! :)

      • -10kg

        Morjensta täällä ois 20v nuori äijä jolla pudotettavaa olisi vielä 40kg voisin lähteä leikkiin mukaan vieläkö ryhmä on olemassa


      • !!!!
        -10kg kirjoitti:

        Morjensta täällä ois 20v nuori äijä jolla pudotettavaa olisi vielä 40kg voisin lähteä leikkiin mukaan vieläkö ryhmä on olemassa

        Olemassa on, ei kun viestiketjun aloittajalle facessa viestiä niin lisäilee sut mukaan:))


    • iiha1234

      Heippa!! Tuun mukaan :p pistän viestiä tulemaan vaikka heti :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe