NURMIKUMPU OSAA

IHKA ITE

MAINOSTAA USOT SIE

21

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hapaneero

      Tähän palstaan kirjataan Nurmikummun aamukävelyt

    • YLERMI

      KOMMARIT JA UFOT JEE,JEE....

    • TOINEN MINÄ

      OSAA JOO

    • Arvotkunniaan
    • KALUUUU

      HELPOSTI

    • höh hööö

      byöööhööhöööö

    • HÖHÖÖHÖ

      ETUSIVU TÄYTEEN JOO

    • 1970 LUKU

      KOMMAREITA JA UFOJA

      • Anonyymi

        Tällaista pelleilyä oli palstalla ennen. Nurmikumpu sieti kaiken, kun oli asiallinen herrasmies ja hyvä käytös.


      • Anonyymi

        Ja sinä jatkat sitä samaa pelleilyä odotat että joku tarttuisi aiheeseen. Näiden vanhojen asioiden nosto tänne on todella typerää. Kemijärvi on moukkia täynnä mutta tämä alkaa olla jo pohjanoteraus. Annettaisi vainajan olla jo rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä jatkat sitä samaa pelleilyä odotat että joku tarttuisi aiheeseen. Näiden vanhojen asioiden nosto tänne on todella typerää. Kemijärvi on moukkia täynnä mutta tämä alkaa olla jo pohjanoteraus. Annettaisi vainajan olla jo rauhassa.

        Kaarlo Nurmikumpu syntyi 5.5.1940 ja kuoli 27.11.2016.

        Hän kirjoitti tällä palstalla useastikin ja häntä voisi muistella ihan hyvin, mutta asiallisesti, kuten oli asiallisuus tärkeää hänellekin, mutta myös huumorimies oli.


    • höhöhöööö

      up

    • Anonyymi

      Onpa ollut turha pelleilykeskustelu.

      Kirjoittakaa asiallisesti.

      Nimimerkki: Palstantarkistaja

      • Anonyymi

        Nurmikumpu ei osallistu lahtarikauppias Pekan läksiäisiin.
        Ei myöskään kuluta mestarin Kievarin saranoita.
        Raitis mies hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nurmikumpu ei osallistu lahtarikauppias Pekan läksiäisiin.
        Ei myöskään kuluta mestarin Kievarin saranoita.
        Raitis mies hän.

        Ei Kaarlo Nurmikumpu osallistu tietenkään enää Kemijärven tapahtumiin muutenkaan, kun hän on kuollut 27. marraskuuta 2016. Hänen muistoaan me Kemijärvellä vaalitaan!

        Nurmikumpu oli hyväntuulinen ihminen, joka kirjoitteli mukavasti lehdissä. Entisen S-Market kaupan lähistöllä hän jakoi usein myös poliittista lehteä ja keskusteli ihmisten kanssa. Niinpä niin, kaikki hänet tunsivat. Moni on täällä Suomi -24 palstallakin kiitellyt, että kun oli hyvä asiallinen käytös. Se oli itsestään selvä asia. Ei hän koskaan kiroillut ja lyönyt nyrkillä rintaan, että olen tosi kova kommari jne vaan hän oli aina kohtelias ja myös oikeisto-porvarit saimme jutella hänen kanssaan. Tietenkään hän ei rähissyt muillekaan, vaikka itse oli selvä ero esimerkiksi bernsteinilaisiin, kautskylaisiin ja kaikkiin muihin revisionisteihin. Trotski ym ajattelijoiden linjat nyt puhumattakaan.


      • Anonyymi

        Vanhoja vedät tahallaan tänne etkö muuta keksi paraskin palstantarkistaja. Kynsiskele vain takapuoltas se riittänee sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoja vedät tahallaan tänne etkö muuta keksi paraskin palstantarkistaja. Kynsiskele vain takapuoltas se riittänee sinulle.

        Joo hoitamatta on tämäkin yksinpuhuja jäänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo hoitamatta on tämäkin yksinpuhuja jäänyt.

        Suomulla voisi myös yksin puhelua harrastaa! Mä oon nimittäin "SUOMULAINEN", siis tykkään Suomusta ja haluan sitä kehittää. Yksi kirjoitti, että oon p-pää, mutta en välitä! Antaa pilkkakirveiden lentää, mä oon SUOMULLA henkisesti joka päivä! Siellä rinteillä juoksen, haaveilen ensi kesästä, näen taas SUOMUN kauneuden! Ei tarvitse olla p-pää, jos rakastaa luontoa ja hiljaisuutta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoja vedät tahallaan tänne etkö muuta keksi paraskin palstantarkistaja. Kynsiskele vain takapuoltas se riittänee sinulle.

        Poistakaa tämäkin, syy loukkaava ilmaus.

        T: Palstantarkastaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistakaa tämäkin, syy loukkaava ilmaus.

        T: Palstantarkastaja

        Palstaa mä tarkastan?
        Jou!


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe