Isis is Islam Islam is Isis

Tosimies.

Sitähän tuo edustaa, islamin puhtainta muotoa, sitä todellista islamia.

51

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Tosimies.

        YdinAse on ratkaisu tuohon syöpään


    • alfa123om2222

      ISIS on itse asiassa kilpaileva Kalifikunta sillä jo aiemmin keväällä oli perustettu eräs. Se on pyrkinyt monin tavoin toimimaan Sunnan mukaan, mutta ei ole pystynyt täydellisyyteen koska oikean ja selitetyn sunnan tuo vasta Imaami Mahdi.

      Siinä mielessä ISIS ei ole täysin oikeaoppinen alkuperäinen Kalifikunta, vaan kilpaileva. Sen TÄYTYY TODISTAA OLEVANSA AITO ja saada puolelleen väestö, joka asuu Kalifikunnan alueella.

      Lisäksi epäilen, että kilpaileva Kalifi ei kuulu Profeetan (SAAS) heimoon, josta nousevat oikeat Kalifit käsittääkseni. ISIS on kalifikunta, jonka pitää saada väestö puolelleen sekä oppineet ja kuuliaisuus mikäli aikoo päästä eteenpäin.

      Ihmettelen kovin mikäli ISIKSEN kalifista voidaan tehdä uutta Sunnan veroista toimintamallia, jollaista jokaisesta kunnon kalifista pitäisi voida olla esittää. Vajaanakin ISIS kyllä edustaa islamin yhteiskuntaa ja sen poliittisia vaikutusmahdollisuuksia äärimäisessä muodossa, mutta olisi väärin sanoa, että se edustaa jalointa islamia. ISiKSEN vaikutus tulevaan maailmaa saattaa olla suuri ja loppujen lopuksi positiivinen.

      ISIS on osa islamia, mutta ei ISLAM itsessään. Kun uusi kalifikunta nousee on sillä usein myös vastabooli.

      • Jake Waits

        "Se on pyrkinyt monin tavoin toimimaan Sunnan mukaan, mutta ei ole pystynyt täydellisyyteen koska oikean ja selitetyn sunnan tuo vasta Imaami Mahdi.

        Siinä mielessä ISIS ei ole täysin oikeaoppinen alkuperäinen Kalifikunta, vaan kilpaileva. Sen TÄYTYY TODISTAA OLEVANSA AITO ja saada puolelleen väestö, joka asuu Kalifikunnan alueella."


        Miten sinun mielestäsi nämä panttivankien mestaamiset vaikuttavat ISIS:n aitouteen?


      • alfa123om2222
        Jake Waits kirjoitti:

        "Se on pyrkinyt monin tavoin toimimaan Sunnan mukaan, mutta ei ole pystynyt täydellisyyteen koska oikean ja selitetyn sunnan tuo vasta Imaami Mahdi.

        Siinä mielessä ISIS ei ole täysin oikeaoppinen alkuperäinen Kalifikunta, vaan kilpaileva. Sen TÄYTYY TODISTAA OLEVANSA AITO ja saada puolelleen väestö, joka asuu Kalifikunnan alueella."


        Miten sinun mielestäsi nämä panttivankien mestaamiset vaikuttavat ISIS:n aitouteen?

        En tiedä. En muista tai edes tunne Koraanin koko opetusta koskien panttivankeja. Sunnaa tunnen vielä vähemmän asian tiimoilta. Mutta ei ne mun omasta mielestä aitoutta paljoa vähennä. Mun silmissä kyse on vakavasti otettava johdatus, joka toivoakseni johtaa Sunnan mukaiseen lopputulokseen.

        Tarkoitan sitä, että Imaami Mahdin tulemuksesta on ollut selvät merkit esim. taivas oli koko vuoden 2012 silmiinpistävän punainen. Jos tämä ei ole johdatus Imaami Mahdin valtaan nostamiseksi niin sitten kyse on joka tapuksessa aivan turhasta jutusta. Eli mitään kalifikuntaa ei edes tarvittaisi ilman Imaami Mahdia.

        Mitä tahansa on tehty se voidaan sovittaa ja sen voi saada anteeksi patisi jonkun toisen asettamista Allahin rinnalle. Ei kukaan voi olla täydellinen aina Sunnassa tai Koraanin noudattamisessa ja tuntemisessa. Ei, ei nuo mestaamiset vähennä mitenkään aitoutta. ISIS on ottanut tietoisen riskin ja uskon heidän täysin tietävän oman asemansa heikkoudet kansainvälisen liittouman edessä. He luultavasti tietävät, että ovat vaarassa menettää itse henkensä.

        Ei tuon hankkeen aitoutta voi mitenkään vähentää. Kalifikaatti on perustettu. Se on pakko perustaa. Aidosta asiasta on kyse ja rauhan suunnitelmia on monia eikä ole mitään mikä olisi mahdotonta. Voi käydä niinkin, että ISIKSEN kanssa tehdään rauhaa ja anteeksiantoa. Itse asiassa tässä mennään aivan yli tuhat vuotta sitten tehdyn kirjoituksen mukaan. Jokainen joka on lukenut tuon kirjoituksen tietää sen. Mutta tähän paikkaan sopii raamatun sana: NÄKEVIN SILMIN NÄHKÄÄ, ÄLKÄÄ KÄSITTÄKÖ.

        Luulen, että suurin merkitys tuolla panttivankien surmaamisella on sen suhteen voiko juhlia vai ei. Vaikka kalifikunta perustettaiisin niin sitä ei juhlita. Ei tule juhlia. Jotenkin se rangaistaan, mutta se on yksin Allahin käsissä. Kaikkein ensiarvoisinta olisi nyt rajoittaa uhrien määrä tulevaisuudessa minimiin puolin ja toisin. Se voi merkitä ISISTÄ kohtaan kovakouraista kohtelua; ellei ISIS tajua neuvotella vakavasti rauhasta, ja anoa asemaa Irakin turvallisuuspalveluna tai valtionpoliisina, joka asema sille alunperinkin luvattiin muistaakseni ainakin erään lehtikirjotuiksen mukaan.


      • Jake Waits
        alfa123om2222 kirjoitti:

        En tiedä. En muista tai edes tunne Koraanin koko opetusta koskien panttivankeja. Sunnaa tunnen vielä vähemmän asian tiimoilta. Mutta ei ne mun omasta mielestä aitoutta paljoa vähennä. Mun silmissä kyse on vakavasti otettava johdatus, joka toivoakseni johtaa Sunnan mukaiseen lopputulokseen.

        Tarkoitan sitä, että Imaami Mahdin tulemuksesta on ollut selvät merkit esim. taivas oli koko vuoden 2012 silmiinpistävän punainen. Jos tämä ei ole johdatus Imaami Mahdin valtaan nostamiseksi niin sitten kyse on joka tapuksessa aivan turhasta jutusta. Eli mitään kalifikuntaa ei edes tarvittaisi ilman Imaami Mahdia.

        Mitä tahansa on tehty se voidaan sovittaa ja sen voi saada anteeksi patisi jonkun toisen asettamista Allahin rinnalle. Ei kukaan voi olla täydellinen aina Sunnassa tai Koraanin noudattamisessa ja tuntemisessa. Ei, ei nuo mestaamiset vähennä mitenkään aitoutta. ISIS on ottanut tietoisen riskin ja uskon heidän täysin tietävän oman asemansa heikkoudet kansainvälisen liittouman edessä. He luultavasti tietävät, että ovat vaarassa menettää itse henkensä.

        Ei tuon hankkeen aitoutta voi mitenkään vähentää. Kalifikaatti on perustettu. Se on pakko perustaa. Aidosta asiasta on kyse ja rauhan suunnitelmia on monia eikä ole mitään mikä olisi mahdotonta. Voi käydä niinkin, että ISIKSEN kanssa tehdään rauhaa ja anteeksiantoa. Itse asiassa tässä mennään aivan yli tuhat vuotta sitten tehdyn kirjoituksen mukaan. Jokainen joka on lukenut tuon kirjoituksen tietää sen. Mutta tähän paikkaan sopii raamatun sana: NÄKEVIN SILMIN NÄHKÄÄ, ÄLKÄÄ KÄSITTÄKÖ.

        Luulen, että suurin merkitys tuolla panttivankien surmaamisella on sen suhteen voiko juhlia vai ei. Vaikka kalifikunta perustettaiisin niin sitä ei juhlita. Ei tule juhlia. Jotenkin se rangaistaan, mutta se on yksin Allahin käsissä. Kaikkein ensiarvoisinta olisi nyt rajoittaa uhrien määrä tulevaisuudessa minimiin puolin ja toisin. Se voi merkitä ISISTÄ kohtaan kovakouraista kohtelua; ellei ISIS tajua neuvotella vakavasti rauhasta, ja anoa asemaa Irakin turvallisuuspalveluna tai valtionpoliisina, joka asema sille alunperinkin luvattiin muistaakseni ainakin erään lehtikirjotuiksen mukaan.

        "En tiedä. En muista tai edes tunne Koraanin koko opetusta koskien panttivankeja. Sunnaa tunnen vielä vähemmän asian tiimoilta. Mutta ei ne mun omasta mielestä aitoutta paljoa vähennä. Mun silmissä kyse on vakavasti otettava johdatus, joka toivoakseni johtaa Sunnan mukaiseen lopputulokseen."

        Mielenkiintoista.

        1. Et tiedä, mitä Koraani opettaa panttivankien kohtelusta.

        - Koraanihan on Sunnan perusta, kuten varmasti tietänet.

        2. Toivot, että lopputulos on Sunnan mukainen.


        Toivon, että mietit rauhassa, mitä olet kirjoittanut ja vertaat niitä noihin huomautuksiini.

        Oletko nähnyt yhtään autenttista panttivankien mestausvideota?
        Oletan, että et ole nähnyt. Et nimittäin kirjoittaisi tuollaisia hävyttömyyksiä, jos olisit nähnyt, miten elävältä ihmiseltä leikataan pää irti.
        En aio laittaa tähän mitään linkkejä, koska kenenkään ei tulisi niitä videoita katsoa oman itsensä tähden. Sanon vain, että mieti vähän, ennen kuin väheksyt tappamisen merkitystä, kun arvioit jonkin asian pyhyyttä.
        Oletko hullu?

        "Luulen, että suurin merkitys tuolla panttivankien surmaamisella on sen suhteen voiko juhlia vai ei. Vaikka kalifikunta perustettaiisin niin sitä ei juhlita. Ei tule juhlia. Jotenkin se rangaistaan, mutta se on yksin Allahin käsissä."

        Mitä tarkoitat? Miten panttivankien mestaamista voisi tai yleensä pitäisikään juhlia?
        Pitääkö kahdelta amerikkalaisilta lehtimieheltä katkaista pää, jotta voidaan perustaa kalifikunta? Onko semmoinen aivan välttämätöntä? Onko semmoinen barbaarinen väkivalta peräisin sinun jumalalta? Jotenkin mikä rangaistaan?


      • Shalom
        alfa123om2222 kirjoitti:

        En tiedä. En muista tai edes tunne Koraanin koko opetusta koskien panttivankeja. Sunnaa tunnen vielä vähemmän asian tiimoilta. Mutta ei ne mun omasta mielestä aitoutta paljoa vähennä. Mun silmissä kyse on vakavasti otettava johdatus, joka toivoakseni johtaa Sunnan mukaiseen lopputulokseen.

        Tarkoitan sitä, että Imaami Mahdin tulemuksesta on ollut selvät merkit esim. taivas oli koko vuoden 2012 silmiinpistävän punainen. Jos tämä ei ole johdatus Imaami Mahdin valtaan nostamiseksi niin sitten kyse on joka tapuksessa aivan turhasta jutusta. Eli mitään kalifikuntaa ei edes tarvittaisi ilman Imaami Mahdia.

        Mitä tahansa on tehty se voidaan sovittaa ja sen voi saada anteeksi patisi jonkun toisen asettamista Allahin rinnalle. Ei kukaan voi olla täydellinen aina Sunnassa tai Koraanin noudattamisessa ja tuntemisessa. Ei, ei nuo mestaamiset vähennä mitenkään aitoutta. ISIS on ottanut tietoisen riskin ja uskon heidän täysin tietävän oman asemansa heikkoudet kansainvälisen liittouman edessä. He luultavasti tietävät, että ovat vaarassa menettää itse henkensä.

        Ei tuon hankkeen aitoutta voi mitenkään vähentää. Kalifikaatti on perustettu. Se on pakko perustaa. Aidosta asiasta on kyse ja rauhan suunnitelmia on monia eikä ole mitään mikä olisi mahdotonta. Voi käydä niinkin, että ISIKSEN kanssa tehdään rauhaa ja anteeksiantoa. Itse asiassa tässä mennään aivan yli tuhat vuotta sitten tehdyn kirjoituksen mukaan. Jokainen joka on lukenut tuon kirjoituksen tietää sen. Mutta tähän paikkaan sopii raamatun sana: NÄKEVIN SILMIN NÄHKÄÄ, ÄLKÄÄ KÄSITTÄKÖ.

        Luulen, että suurin merkitys tuolla panttivankien surmaamisella on sen suhteen voiko juhlia vai ei. Vaikka kalifikunta perustettaiisin niin sitä ei juhlita. Ei tule juhlia. Jotenkin se rangaistaan, mutta se on yksin Allahin käsissä. Kaikkein ensiarvoisinta olisi nyt rajoittaa uhrien määrä tulevaisuudessa minimiin puolin ja toisin. Se voi merkitä ISISTÄ kohtaan kovakouraista kohtelua; ellei ISIS tajua neuvotella vakavasti rauhasta, ja anoa asemaa Irakin turvallisuuspalveluna tai valtionpoliisina, joka asema sille alunperinkin luvattiin muistaakseni ainakin erään lehtikirjotuiksen mukaan.

        Mahdia odottavat tulevaksi kaivosta.


      • ha he huumorii

        "Jalointa islamia"


    • alfa123om222

      Ajattelin lähinnä, että jos ei ole noudatettu Koraanin kehotusta panttivankien kohtelusta niin se rangaistaan. Ja tää nyt voi olla aivan tuulesta temmattua, mutta muistaakseni kun panttivankit pitää myydä ja kun ne on myyty ja rahat saatu niin olisi silloin ollut tilaisuus juhlia. Eli ei tule tuollaisia juhlia kun kerran panttivankeja ei myyty, vaan mestattiin.

      Brutaali väkivalta shokeeraa. Katsoo sitten luontofilmien krokotiilin syövän gasellia tai ihmistä surmattavan. Mutta eikö tuo shokeraaminen ole merkki siitä, että kootaan kaikki vastustajat yhteen vastustamaan hanketta aivan tahallaan siitä välittämättä onko hanke vvaarassa sen vuoksi kaatua vai ei.

      Jos hanke on ihmisistä niin se kaatuu tuohon shokeeraukseen, mutta jos se on Allahista niin se ei kaadu. Ja kuinka sitten joku pystyy sota-aikana tuohon. No tuolla alueella on nähty kuolemaa ja silpomista niin paljon, että ehkä se on turruttanut. Ja kyllä nyt näyttää, että tämä hanke on kaatumassa, jos ei rauhan neuvotteleminen enää ole mahdollista.

      Itse en pidä sitä, että ammutaan lentokoneesta ohjus sen siistimpänä tapana tuhota ihmisiä. Vastustan kaikkea väkivaltaa, joka johtaa silpoutumiseen aivan yhtä paljon. Tähän mitä ISIS ehkä ajaa on suurempi visio kalifikaatista kuin mitä on visio siitä, että pitää kokeilla ohjusta ja sen toimintaa satunnaiseen elävään maaliin.

      Nää on siis vain mielipiteitä. Tässä on vastassa Liittouma väki ja voima kohteena ISIKSEN henki. Itse en siis usko ISIKSEN voittavan tai säilyvän, mutta tiedän eräiden uskovan jopa rauhan olevan mahdollista kaiken jälkeenkin.
      Vielä kerran :uskoisin, että ISIS on joka tapauksessa häviävä kamppailunsa, joko Liittoumalle tai sitten Imaami Mahdille. Mutta sunna kutsuu kalifiksi Isiksen kalifia joten hän on kalifi, mutta ei imaami?

      • dyf2b2b

        Mitä teet Suomessa. Mene pois.


      • dyf2
        dyf2b2b kirjoitti:

        Mitä teet Suomessa. Mene pois.

        Mene sinä Isreliin ,pois Suomesta!


      • vastu lukutaito

        Opettele kirjoittamaan.


      • alfaKELA
        dyf2b2b kirjoitti:

        Mitä teet Suomessa. Mene pois.

        Elän sossunluukulla ISIS sotureiden tavoin.


    • ..........

      Menkää pois... passit pois...

      • dyf2

        Ja sinäkin pois Suomesta!


    • alfa123om2222

      Joo, voinhan joutu oikeuteen Maanpetoksesta, jos ilmenee, että kannatan jotakin jonka on tarkoitus vähätellä Suomen vanhakantaista yhteiskuntajärjestystä. Eikä tuo ole edes vitsi, vaan jos susta tuntuu, että puollaan aktiivisesti asioita, jotka uhkaavat Suomea niin nosta Maanpetos syyte.

      Mutta itse koen olevani vain hieman yksisilmäinen ja tankkaan yhtä sattumalta löytämäni Hadithia, jossa kerrotaan tästä jutusta mikä on menossa kaikki.
      A. Kun ISIKSEN kalifi kuolee niin Imaami Mahdi lentää Mekkaan.
      B. Ja aloittaa toimintansa.
      C. Johon kuuluu Syyrian ja Isiksen hylkääminen. Jne.
      Toi kirjoitus on yli tuhannen vuoden takaa ja sen jutut ovat menossa. Sellainen shokeeraa mua.

      Mutta jos sulla on jotkain Imaami Mahdia ja hänen periaatteitaan vastaan niin aloita uusi ketju, jossa kerrot minkä vuoksi. Käsittääkseni hän ei aja mitään muslimivaltaa muualla kuin omilla alueillaan. Suomessa hänen panoksensa olisi ehkä 100-200 taloudellista neuvonantajaa korkeintaan. Hänen pitäisi tuoda tullessaan totuus, oikeudenmukaisuus, rauha ja rikkaus. Kuullostaa sadulta, mutta ehkä hän onkin satuolento. Satuprinssi?

      Itse asiassa Jehova, Kaikkivaltias on puhunut, että Suomeen tulee suuri Maanpetos oikeudenkäynti syksyllä 2015. Mutta muista nyt kuitenkin, että
      myös sosialismi ja kristinusko ja moni muu oppi on alunperin ollut Suomessa Maanpetos ja ne ovat yhä joten kuten hengissä.

      Suomi suomalaisille! Tietenkin. Käsittääkseni Suomi on sitoutunut ISIKSEN vastaiseen Littoutumaan? En ole seurannut uutisia. Valista sinä minua missä mennään.

      • helppiä!

        Olet vinksahtanut, hae apua itsellesi!


    • islam ei ole islam?
    • alfa123om222

      Koraanin mukaan väite, että Muhammed (SAAS) loi islamin on jossakin määrin epätarkka. Koraani väittää, että kahdelle kansalle annettiin islam ja Koraani jo ennen Profeetaa (SAAS).

      Maailmassa on kaksi salattua kansaa, joilla on ollut islam uskontona jo ennen profettaa (SAAS). Kun luet toista suuraa huomaat, että muslimin on uskottava kaikkiin pyhiin kirjoituksiin sekä enkeleihin yms. Mekan islam ei tänä päivänä usko esim. kaikkiin pyhiin kirjoituksiin. Eihän se salli esim. Raamatun olemassa oloa.

      Jos pitäisi heittää arvio noista kahdesta kansasta, jotka saivat islamin etukäteen niin tässä muutama heitto: USA, Kiina, Venäjä, Ranska.

      • tuo nyt on

        Pohjanoteeraus jopa sinulta. E usko itsekään.


      • No mutta

        Eihän USA:ta edes ollut vielä tuossa vaihessa.


      • joillakin sitä
        No mutta kirjoitti:

        Eihän USA:ta edes ollut vielä tuossa vaihessa.

        Intoa on enemmän kuin tietoa!


    • alfa123om222

      Yhdysvallat on mielestäni ollut hahmoteltuna jo Mooseksen aikoihin eli yli kolme tuhatta vuotta sitten. Exoduksen yhdessä jakeessa sanotaan: Kotkan siivin minä kuljetan teitä (takaisin). Kotka, jolla on siivet on Amerikan symboli.

      Ja 2500 vuotta sitten Mormonit muuttivat Israelista Amerikkaan. Tämä käy ilmi mm. Popol Vuh teoksen nimistä. Asia kiistetään kyllä monien toimesta, mutta en ymmärrä minkä vuoksi.

      Ja myös Amerikan intiaanit mainitaan usein Koraanissa. Ei tiedoissani ole aukkoja tämän asian suhteen sillä etenen johdatuksen mukaan enkä omien tieojeni. Itse en tiedä mitään omin avuin, mutta jokainen tietoni perustuu johdatuksessa saatuun tiedon muruun.

      Amerikan perustuslaki on selvästi ottanut huomioon Koraanin ja lakien mukaan USA oli ainakin aiemmin Jumalan johtovallan alaisuudessa oleva kansa. Eli Jumalalle alistunut.

      Ei ole mitään perustetta väittää etteikö USA olisi kansa jolle ei tarvitse opettaa islamia, vaan se on kykenevä muille sitä opettamaan samoin kuin kristinuskoa.

      Koraani toteeakin; älkää murehtiko maan suhteen; niin ITÄ kuin LÄNSIKIN on JUMALAN OMAA MAATA. Eli Tyynestä valtamerestä Tyneen valtamereen ovat kansat alistuneet Jumalalle jo kauan sitten. Jopa jo ennen islamin syntyä.

      • öhöööm

        Oletko tarkistanut, että "johdattajallasi" ei ole pukin sorkkia ja tupsua hännänpäässä?


    • alfa123om222

      Johdatus on itse asiassa sellaista, että muut johdatetaan kysymään kysymyksiä joihin tiedän vastuksen ja muut johdatetaan järjestämään minulle tiedon murjuja. Itseäni ei paljoa johdatuksessa "johdateta" vaan muita sitäkin enemmän.

      Eli suuri osa maailmaa on jo nyt islamisoitunut. Mutta ei kaikilla ole Koraania tai sunnaa islaminsa tukena. Ne ovat niskan päällä ja vahvemmat joilla on Koraani ja sunna ollut jo kauan hallussa. Islamin periaatteiden noudattaminen on epäilemättä vaikeampaa niille, jotka toimivat vain enkelten johdattamina kuin niille jotka omaavat sen lisäksi Koraanin ja sunnan; arabian kielen taidon ja paljon muuta tarpeellista.

      Niitä joiden sydämessä on islam enkelit johdattavat lähinnä avustamaan muita uskovia sen sijaan että he kykenisivät olemaan päteviä isännöimään jotakin alaa. Maailma on vähintään puoli-islamisoitunut, mutta omaa hyvin vähän hyväksyntää islamin Mekkaa kohtaan, koska ei halua olla alempi ja koska pitää Mekkaa ei-puhtaana opillisesti. Esimerkiksi tohtori Martti Lutherin protestanttinen uudistus on mielestäni paljon ottanut aineksia islamista.

      Mutta tuo on vain mielipide ja kirjoitukset todistavat:
      Aikojen lopulla tosi islam on kuin vaahto valtameren pinnalla.

      Ehkä siis vain joka seitsemännellä on tosi islam tai edes sinnepäin.

      Lisäksi: Kristityillä tulee olemaan 73 lahkoa joista muut paitsi yksi pelastuvat. Ja Islamilla tulee olemaan 72 lahkoa, joista muut paitsi yksi hukkuvat.

      Lopullista sulautumista ei siis koskaan tapahdu, vaan lainaavat krisittyt ja islam toisiltaan oppeja mutta pysyvät omissa leireissään. Kuitenkin Imaami Mahdiin liitetään käsitys, että koko maailma kääntyy islamiin tai ainakin koko maailma hyväksyy islamin. Ristiriitaista?

      Itse asiassa kumpikaan sekä Kristinusko että Islam eivät kelpaa, vaan 2028 tulee Jumalan valtakunta. Jumalan valtakunta merkitsee, että kaikki joutuvat alistumaan Jumalalle, mutta ei kristinuskon eikä islamin hengessä, vaan tuon valtakunnan hengessä. Islam on lähempänä tuota valtakuntaa ja ehkä se katsoo sybolisesti kaikkien kuuluvaan islamin piiriin. Kun Jumalan valtakunta panee toimeen Jesajan kirjan viimeisen luvun: Joka sapattina ja joka uudenkuun päivänä kaikki liha tulee kumartamaan minun edessäni, sanoo Herra Jumala.

      Islam katsoo, että jokainen joka kykenee lausumaan: Ei ole muuta Jumalaa kuin Jumala ja Muhammed on hänen lähettiläänsä. On islamissa. Mutta kristityt vaativat liikaa kuten kasteen ja ehtoollisen yms. Siksi islamin on helpompaa katsoa symbolinen islam koskevaksi koko maailmaa.

    • alfa123om2222

      Mahdin tuoma TOTUUS sallii kriitiikin, avoimen keskustelun ja tilityksen. Jos jotakutan on sorrettu hän voi avoimesti kertoa siitä pelkäämättä tulevansa leimatuksi mielisairaaksi. Jopa taikuuden ja ihmeiden avulla suoritetusta sorrosta voi avoimesti kertoa. Niistä voi kirjoittaa ja kirjoitelman julkaista.

      Mahdin tuoma RAUHA merkitsee korkeatasoisten rauhan aloitteden tulvaa ja jopa kaikkein suurimpiin rikoksiin syyllistyneitä puolustetaan ja yritetään tehdä mahdolliseksi rauha lähelle ja kauas.

      Mahdin tuoma OIKEUDENMUKAISUUS perustuu luultavasti Johannes Kastajan oppiin ja 50-50 periaatteseen. Kenenkään ei pidä rohmuta yli puolta osaa itselleen. Jos esimerkiksi on syntyvyyskiintiö niin ei pidä olla niin, että siirtolaisia syntyy yli 50 prosenttia ja paikallista väestöä alle 50 prosenttia.

      Mahdin tuoma RIKKAUS perustuu luultavasti Kansalaispalkkaan tms. tasasuureuiseen korvaukseen maailmaanlaajuisesti. Esim 1900 euroa miinus verot kuukaudessa maailmanlaajuisesti.

      Tällaisia vinkkejä olen saanut eri mahdollisuuksista. Kun kerran islam on jo nyt maapallon laajuinen uskonto niin sen omaksuminen puhtaammin ja täydellisemmin ei pitäisi tuottaa ongelmia. Itse olen saanut sellaisen viestin, että avaruusmatkailu Mars planeettaa kauemmaksi vaatii koko ihmiskunnan olemista yhtenä ja veljiä keskenään. Islamin alaisuudessa tuo onnistuisi paremmin kuin minkään muun uskonnon. Se on meidän kaikkien alkuperäinen uskonto.

      • tiesitkö muuten

        Olet oikeasti hyvä esimerkki siitä miksi sisarusten ei kannata yhtyä keskenään.


      • Pyhä Järjestys

        Nimimerkille alfa123om2222:

        Olet selvästikin monessa asiassa oikeassa johdatuksessa etenkin siinä, että maailma on jo pitkälti alistettu profeetta Muhammedin, profeettojen sinetin auktoriteetin alle, tämän Jumalan apostolista eli lähettiläiden seurakuntaa Kristuksessa ja samalla Pyhän Hengen eli Totuuden Hengen vaikutusta edustavan Kaikkivaltiaan lähettilään vallan alle.

        Henkivallat - niin valkeuden ja pimeyden - tietävät sen ja näkyvässä maailmassakin se tiedetään jossain määrin. Myös maailman valtaelittien taustavoimissa tunnetaan profeetta Muhammedin auktoriteetti, sen sisään on yritetty tunkeutua ja vallata se sisältäpäin jo vuosisatoja, aina profeetta Muhammedin ajoista lähtin.

        Kristuksen (Messiaan) ja profeettojen sinetin, profeetta Muhammedin todistusten (Toora, Profeettojen ilmoitukset, Psalmit, Evankeliumi, Koraani) yhdistäminen ja yhdessä käyttäminen vahvistamaan toisiaan, tuhoaa Jumalan ja Krituksen sekä heidän palvelijoidensa viholliset henkivalloista käsin.

        "Eikö minun sanani ole niinkuin tuli, sanoo JHVH, ja niinkuin vasara, joka kallion murtaa?" (Jer.23:29)

        "Ja sano vielä: »Totuus on tullut ja valhe on häipynyt. Totisesti, valhe on tuomittu katoamaan.»
        Ja Me lähetämme ylhäältä sellaista Koraanin sisältöä, mikä on parannukseksi ja armoksi uskovaisille, mutta vain edistää väärämielisten, häviötä."
        (Koraani 17:81-82)

        "Mutta ne, jotka ovat uskottomia ja pitävät ilmestyksemme valheena,
        ovat Tulen omia ja pysyvät siinä iankaikkisesti.
        Israelilaiset, muistakaa Minun mielisuosiotani, jonka olen antanut tulla
        osaksenne, ja täyttäkää osuutenne liitossa, niin olen Minä täyttävä oman
        osani liitossa, ja peljätkää yksin Minua
        ja uskokaa siihen, minkä olen ilmoittanut (Muhammedille), vahvistaen
        sillä ennestään teillä jo olevat Pyhät kirjoitukset; älkää olko ensimmäisiä
        epäuskossa älkääkä vaihtako Minun ilmoitustani mitättömiin arvoihin, vaan
        kunnioittaen peljätkää yksin Minua." (Koraani 2:39-41)

        "Hän on ylhäältä antanut sinulle, Muhammed, Pyhä kirjan, joka on
        totuus, vahvistaakseen mitä on ollut ennen sitä; aikaisemmin Hän on
        lähettänyt Lain ja Evankeliumin opastukseksi ihmisille ja antanut
        Johdatuksen,jotta he hylkäisivät pahan ja valitsisivat hyvän. Niitä, jotka
        eivät usko Jumalan tunnusmerkkeihin, odottaa totisesti ankara rangaistus,
        Jumala on mahtava ja kykenee kostamaan." (Koraani 3:3)

        "Ja se kaikki, minkä sinulle olemme Koraanista jo ilmoittanut, on totuutta,
        mikä vahvistaa edelläkäyneet ilmoituksemme. Palvelijoitaan kohtaan Jumala
        totisesti on vaarinpitävä, kaukonäköinen." (Koraani 35:31)

        "Ennen sitä oli jo Mooseksen kirja oppaana ja armonosoituksena, ja tämä
        kirja vahvistaa sen arabian kielellä, varoitukseksi niille, jotka tekevät vääryyttä,
        ja hyvänä sanomana niille, joiden teot ovat hyviä." (Koraani 46:12)


    • risteilynahjus

      Niin vastaa.
      Meidän ei kuitenkaan pidä meidän muslimeita lähtemästä taistelukentille vaan päinvastoin edistää sitä.
      Maamme ei menetä mitään vaikka kaikki lähtisivät, päinvastoin

      • Toivottavas.palaavat

        He saattavat tulla sieltä takaisin ja sitten sinä rasisti luikit pakoon.
        Tulee aika jolloin saat ansiosi mukaan heiltä.


      • kertokaa se mulle
        Toivottavas.palaavat kirjoitti:

        He saattavat tulla sieltä takaisin ja sitten sinä rasisti luikit pakoon.
        Tulee aika jolloin saat ansiosi mukaan heiltä.

        He tulevat takaisin mutta miksi?????


      • Jussuf (se sama)
        Toivottavas.palaavat kirjoitti:

        He saattavat tulla sieltä takaisin ja sitten sinä rasisti luikit pakoon.
        Tulee aika jolloin saat ansiosi mukaan heiltä.

        Muslimien mielestä kaikki suomalaiset, jotka eivät kannata muslimien terrorismia, ovat rasisteja, jotka saa ja pitää tappaa.


    • Pyh sota

      Puhdasta väkivaltaa, vihaa ja naisten latistamista kotieläimeksi.
      Ihmisen häpäisemistä, totuuden vääristelyä, oman pahuuden korottamista jokisikin yleväksi toiminnaksi jumalan ylistämiseksi.

      Kuinka heikko on jumala, joka panee seuraajansa tappamaan jokaisen erimielisen ihmisen maan päältä? Mitä sellainen jumala pelkää?

      Miten Isis aikoo selviytyä arjen kahleista, kun sota on voitettu, eikä vastustajia enää löydy? Kuka palaa arkeen ja sorvin ääreen?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe