ystävää vailla

perus-pirkko

Muutin muutamia vuosia sitten Turun lähistölle kaukaa maaseudulta. Luulin olevani sosiaalinen ja ihan ok tyyppi, mutta toisin taisi olla. En ole onnistunut tutustumaan täällä ihmisiin, tuntuu että minä ja kiinnostuksenkohteeni ovat liian "junttimaisia" täällä suunnalla. Tai viimeistään siinä vaiheessa uusi tuttavuus katoaa, kun kerron olevani varattu. Olen jämähtänyt tähän sosiaaliseen tyhjiöön enkä tiedä missä voisin tutustua samalla aaltopituudella olevaan ihmiseen...

18

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123vastvast

      Kuulemani mukaan turkulaiset sisäänpäin lämpeävää ja piireissä pyörivää sakkia. Muuta Tampereelle tai Helsinkiin.

      • piirit on joka kaupungis

        Helsingissä asuvana voin kertoa, että piireissä täälläkin pyöritään.


    • SisMaria

      Turkulaiset ovat hieman ujoja. Kun muutin Turkuun, olin samassa tilanteessa aika kauan, sitten tutustuin yhteen turkulaiseen ja vasta hänen ansiostaan opin tuntemaan muitakin.

      Vinokinon aikaan turkulaiset ovat sosiaalisempia ja jää murtuu helpommin. Silloin on helpompi puhua itsekin, kun elokuvat ovat yhteinen puheenaihe. Onnea matkaan.

      • Every...

        tuota sosiaalista tyhjiötä löytää täältä pk seudultakin. Näin rauhallisempana ihmisenä ei tuu oikeen pysyttyäkään muiden mukana. :/ silti tuo ystävän kaipuu on suuri!


    • täälläkinyksin

      Onko olemassa jotain foorumia, jonka kautta voisi etsiä ystäviä? Deittipalstat ei jotenkin tunnu soveliaalta, kun siellä kuitenkin osa ihmisistä ihan oikeasti seuranhakumielessä liikkeellä. Qruiser poissa laskuista...

    • Every....

      itse oon juurikin käyttänyt qruiseria ystävien etsintään ja aluksi kirjoittelu vaikuttaakin lupaavalta, mutta kun kerron seurustelevani niin yht-äkkiä toinen lakkaakin kirjoittelemasta, ja niin käy aina. lopetin siks qruiserin käytön, vaik tuntui et se on ainoa paikka missä erityisesti homokansaan voi tutustua. :/
      Josko täältä niitä ystäviä löytyisi? ... hmph...
      Mun avopuoliso on muuten juurikin tältä palstalta saanut pari kaveria, on vaan himpun verran rohkeampi tapaus. :)

      • <50

        En ihmettele, jos jollain deitti/treffipalstalla mimmi lopettaa kirjoittelemisen, kun kerrot seurustelevasi. Eikö niiden sivustojen perimmäinen tarkoitus ole kuitenkin olla treffiseuraa hakeville.

        Ei poista tietty kaverinhaku mahdollisuutta, mutta luulen, että siellä jengi on liikkeellä muut mielessä. Siksi sieltä varmaan vaikea löytää ihan vaan hengailukaveria.

        Jos haette vaan kavereita, niin eikö teillä ole harrastusten, työn tai mahdollisten opiskelujen/kurssien myötä mahdollisuutta tutustua porukoihin?

        Mua vähän vaivais, jos mun naisystävä hakisi nimenomaan lepakkosaiteilta uusia kavereita.

        Luonnollisesti jokainen niitä kavereita tarvitsee, joten onnea kaverin hakuun kaikille tasapuolisesti :)


      • ujostuskos
        <50 kirjoitti:

        En ihmettele, jos jollain deitti/treffipalstalla mimmi lopettaa kirjoittelemisen, kun kerrot seurustelevasi. Eikö niiden sivustojen perimmäinen tarkoitus ole kuitenkin olla treffiseuraa hakeville.

        Ei poista tietty kaverinhaku mahdollisuutta, mutta luulen, että siellä jengi on liikkeellä muut mielessä. Siksi sieltä varmaan vaikea löytää ihan vaan hengailukaveria.

        Jos haette vaan kavereita, niin eikö teillä ole harrastusten, työn tai mahdollisten opiskelujen/kurssien myötä mahdollisuutta tutustua porukoihin?

        Mua vähän vaivais, jos mun naisystävä hakisi nimenomaan lepakkosaiteilta uusia kavereita.

        Luonnollisesti jokainen niitä kavereita tarvitsee, joten onnea kaverin hakuun kaikille tasapuolisesti :)

        "Jos haette vaan kavereita, niin eikö teillä ole harrastusten, työn tai mahdollisten opiskelujen/kurssien myötä mahdollisuutta tutustua porukoihin?"

        En harrasta. Tai no kai nämäkin jonkunsortin harrastuksia on: lenkkeilen päivittäin, luen kirjoja, valokuvaan luontoa, jne. En opiskele tai suorita kursseja. Työyhteisöni on pieni ja haluan pitää työ- ja siviilielämäni erillään, osittain suuntautumiseni vuoksi jota valtaosa siellä ei hyväksy.

        En juuri käy baareissa ja olen liian ujo lähestyäkseni randomeita ihmisiä... Eli ei se ystävien saaminen vaan ole niin helppoa.


      • 1237
        <50 kirjoitti:

        En ihmettele, jos jollain deitti/treffipalstalla mimmi lopettaa kirjoittelemisen, kun kerrot seurustelevasi. Eikö niiden sivustojen perimmäinen tarkoitus ole kuitenkin olla treffiseuraa hakeville.

        Ei poista tietty kaverinhaku mahdollisuutta, mutta luulen, että siellä jengi on liikkeellä muut mielessä. Siksi sieltä varmaan vaikea löytää ihan vaan hengailukaveria.

        Jos haette vaan kavereita, niin eikö teillä ole harrastusten, työn tai mahdollisten opiskelujen/kurssien myötä mahdollisuutta tutustua porukoihin?

        Mua vähän vaivais, jos mun naisystävä hakisi nimenomaan lepakkosaiteilta uusia kavereita.

        Luonnollisesti jokainen niitä kavereita tarvitsee, joten onnea kaverin hakuun kaikille tasapuolisesti :)

        Ilmoitukseen voi laittaa suoraan, että hakee vain kavereita. Tietysti jos ei ilmoittele heti alkuun, että hakee vain kavereita eikä edes ilmoita, että seurustelee niin ei mikään ihme, että kirjoittelu loppuu. Toisaalta kyllä se kirjoitteleu useasti loppuun myös, vaikka kuinka olisi sinkku ja pariutumismielessä liikenteessä. Monet kirjoittavat muutaman viestin ja siihen se sitten lopahtaa, vaikka kuinka molemmat olisivat sinkkuja ja etsimässä seurusteluseuraa.

        "Jos haette vaan kavereita, niin eikö teillä ole harrastusten, työn tai mahdollisten opiskelujen/kurssien myötä mahdollisuutta tutustua porukoihin?"

        - Joillakin harrastukset ovat yksilölajeja ja tai harrastuksissa ei tapaa sellaisia ihmisiä, joiden kanssa tulisi juttuun tai jotka haluaisivat olla kavereita. Töissä työnteko voi olla yksinäistä puurtamista ja työyhtesö sellainen, että kukaan ei edes vaivaudu tervehtimään ketään ja ylimielisinä sekä yrmeinä kävelevät vaan ohi tai sitten karsastavat/syrjivät homoseksuaaleja sekä kohtelevat kuin ilmaa jos et kuulu johonkin kalakerhoon tai inside-piiriin. Opiskelut voivat olla ja varmasti monelle ovatkin sitä yksinäistä puurtamista ja tenttikirjojen ulkoa pänttäämistä lähinnä kotona. Lisäksi ne pontentiaaliset kaverit voivat olla luonteeltaan jne. täysin erilaisia joten ei siitä kaveruudestakaan tule oikein mitään. Itselläni moni kaverussuhde on päättynyt kun olen huomannut, että kaveri on niin hemmetin kateellinen ja katkera, että siitä kaveruudestakaan ei enää tule oikein mitään.


    • Every...

      Nojoo, ymmärrän kyllä TAVALLAAN miks ainakin osa lopettaa. mutta kun eikös qruiserissa voi laittaa hauksi että "etsii ystäviä" tms. mutta sitten ei kuitenkaan, lopulta.. ja olen siellä kyllä varattuihinkin törmännyt yhtälailla, mutta heiltäkin tuntuu aina mielenkiintoloppuvan.

      Teen itse keikkatyötä joten tapaan melkopaljon uusia ihmisiä, muttei yhdessä päivässä kyllä kovin syvällisesti kerkiä tutustumaan ja ystävystymään, kun töissä kuitenkin pitää tehdä töitä eikä ole mahdollisuutta välttämättä edes rupatteluun työn ohessa.

      Harrastuksiakaan ei sen suuremmin ole (mitään missä tapais muita, enkä ole aloittamassakaan uusia), mutta koiraihmisiä kyllä kaipailisin. En vaan tuolla lenkkeillessäkään ole törmännyt ystäväehdokkaisiin. Aika moni kenenkanssa juttelee ulkona on n.40-50 ikävuoden tienoilla ja jotenkin kuitenkin haluaisin oman ikäistä seuraa.


      Eikä se oo multa mitenkän pois jos mun avokki hakee dtm:ään täältä tai qruiserista seuraa. :D Ketä häiritsee ketä ei (musta on oikeestaa päinvastoin kiinnostavaa millasiin avokkini on tutustunut netinkautta, ihan normaaleja ne on ollu, eikä mitään huolestuksen aihetta :D ), mutta mä ymmärrän täysin miks mun avokki hakee juuri homo saiteilta seuraa ja haluaa tuntea muita samanhenkisiä, koska haluaisin itsekin. :) Itse haen vähän sieltä sun täältä, mutta just nyt aihe kiinnosti niin päätin kirjotella tänne.

      Mitenhän me ystäviä vailla oliat kohdattais?

      ujostuskos, mulla vähän sama juttu, baareihin tulee mentyä tosi harvoin (oikeestaan dtm on ainoo missä tulee käytyä avokin matkassa) ja kans en oo ihan helposti ihmisiin tutustuvaa sorttia.. :D

      • Täälläkin pääkaupunkiseudulla liikkuva ystäviä tai ystävää vailla. Koiranpentu 5 kuukautta kaipaa myös uusia koirakavereita kilteistä ja erilaisista koirista. Kuljetaan autolla tarvittaessa vähän kauemmaskin jos meille molemmille ehkä löytyisi ystäviä :)

        Itse olen 27v enkä viihdy yöelämässä tai päihteiden parissa, luonnossa ja hyvän ruuan äärellä kylläkin. Olen vuorotyössä, joten aikatauluja täytyy sumplia senkin mukaan.

        Mutta yhteyttä kiinnostuneet saa karsikkopuu(a)suomi24.fi


    • Tutustutaanko?

      Minkäikäinen sitten olet sinä aloittaja?Täällä ainakin yksi mahdollinen ystävä olisi joka ei haittaa yhtään onko se kaveri varattu taikka ei jos on tehty selväksi että vain ystävyyttä ei muuta.
      Suurin osa mun ystäväpiiris ovat varattuja ja hyvin olen tullu toimeen myös heidän puolisoiden kanssa mikäli ollaan tavattu heidän kodissa tms.
      Olen itse sinkku koirahullu vm-75 Turusta myös vailla ystäviä.

    • uusiituttavuuksii

      Täällä kans kaipaillaan ystävää. Oon 28v nainen, muualta varsinais-suomeen muuttanut ja elän parisuhteessa. Arjen ympyröissä pyörii mukana pari koiraa, tykkään liikkua luonnossa, käydä shoppailemassa ja joskus eksyä yöelämään...

    • Napakymppi Hra X

      Voi kuule, Pirkko!

      Vaihda mieheen. Turussa on paaalll---joon íhan kunnollisia ja mukavia ikäisiäsi miehiä, jotka kaipaavat naisen seuraa, seurustelumielellä tai vähän vapaammin. Kyllä niiden komistusten joukosta sinäkin varmasti löydät omasi, joten ei hätää.

      Melaa mekkoon sinä kaikkein eniten tarvitsisit.

      • kaapin paikka

        Ihanaa kulta kun täällä(kin) olet tirkistelemässä, sitä en vielä tiennyt että olet mies joka haluaa olla nainen, senkin valehteleva pikku paskiainen.


      • 6567576

        Eli naisten pitäisi olla väkisin miesten kanssa, koska MIEHET kaipaa seuraa? Eikö sillä ole mitään väliä, mitä nainen haluaa ja kaipaa? Sehän monessa tapauksessa on ihan jotakin muuta kuin miehen elämän täydentäminen. Esim. itsensä toteuttaminen ja OMAN elämänsä eläminen. :)


      • Napakymppi Hra X
        6567576 kirjoitti:

        Eli naisten pitäisi olla väkisin miesten kanssa, koska MIEHET kaipaa seuraa? Eikö sillä ole mitään väliä, mitä nainen haluaa ja kaipaa? Sehän monessa tapauksessa on ihan jotakin muuta kuin miehen elämän täydentäminen. Esim. itsensä toteuttaminen ja OMAN elämänsä eläminen. :)

        Nimim. 6567576, kirjoitit edellä: "Eli naisten pitäisi olla väkisin miesten kanssa, koska MIEHET kaipaa seuraa? Eikö sillä ole mitään väliä, mitä nainen haluaa ja kaipaa?"

        No mutta siitähän minä juuri kirjoitinkin, että sillä on väliä, mitä nainen perimmältään kaipaa: me-laa mekkoon... eli ka-lua ko-loon. (Merkillistä, että me-lakin on tämän palstan kirosanasuodattimen mielestä kirosana. Entäs ai-ro tai kävelykep-pi?)

        Naisen luonnostaan kaipaa kikulia, vaikka olisikin ulkoisten tai sisäisten tekijöiden vuoksi niin pahasti sekaisin, että luulee haluavansa seksuaalisesti toista naista. Hoitoja sellainen naisparka tarvitsee mahdollisimman pian.

        Nimim. Kaapin Paikka, mitä tarkoitat, että olen mies, joka "haluaa olla nainen", mistä sellaisen löysit lyhyestä kirjoituksestani? Ei, tiedän vain, mikä aloittajan, nimim. Pirkon, tekisi onnelliseksi, ja kerroin hänelle sen. Kerroin vain ihan yleisellä tasolla ja tarkoitin muita miehiä, en minä itse tavoittele mitään lesboja.

        Teillä lesbostelijoilla on aika "vapaa" tapa ymmärtää lukemaanne tekstiä.


    • Napakymppi Hra X

      Ääh, tuli edelliseen viestiini harmillinen kirjoitusvirhe: "Naisen luonnostaan kaipaa kikulia" tulisi tietenkin olla ilman taivutusmuotoa, näin:" Nainen luonnostaan kaipaa kikulia".

      Pahoittelen kirjoitusvirhettäni ja esitän yleisölle anteeksipyyntöni tarkkaavasuuteni herpaantumisesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7877
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      174
      1705
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1104
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1103
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      968
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      186
      906
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      181
      888
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      793
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe