Oliiviöljyä hiuksille!

Eerika1

Oon kuullu, että oliiviöljy parantaisi hiusten laatua ja lukenut miten sitä kuuluisi käyttää. Mutta kukaan ei ole ikinä kertonnut, pitääkö oliviöljyn olla ihan normaalia vai niitä neitsyt oliiviöljyjä.
Joten minkänlaista oliiviöljyä sitä hiuksiin kuuluisi laittaa, jotta ne vahvistuisivat?

8

392

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laatua.

      Hius on kuollutta ainetta ja siihen ei auta pysyvästi yhtään mikään.

      Voit laittaa sitä samaa öljyä, mitä muutenkin syöt eli luomu ja kylmäpuristettu

      extra virgin olive oil

    • öljy+hoitis

      kannataa sekoittaa johonkin silikonittomaan mutta hoitavaan hoitikseen joka auttaa öljyä imeytyyn pintaa syvemmälle. Pelkkä öljy ei kuulemma pääse imeytymään hiukseen ja näin jää vain hiuksen pinnalle eikä periaatteessa hoidakkaan vaan tekee hetkellisen hyväkuntoisen tai jopa rasvaisen näköisen tukan pesunkin jälkeen. Kannattaa öljyhoidonkin pesemiseen suosia CO-pesua jossa hiukset pestään vain muhitetulla silikonittomalla hoitiksella ja lopputulos on yhtä puhdas ja öljyn hoitava vaikutuskin säilyy pidempään. Jos CO pesu eioo tuttu niin googlailemalla löytyy siitä lisää tietoa :)

      • grer

        Väärin. Kookosöljy nimenomaan imeytyy hiukseen.


      • öljy+hoitis
        grer kirjoitti:

        Väärin. Kookosöljy nimenomaan imeytyy hiukseen.

        Mun mielestä täälä puhuttiin oliiviöljystä...
        Enkä itse ole kookosta koskaan käyttänyt


      • Eerika1

        kiitos! Pitää heti mennä kokeilemaan tuota ;)


      • öljy+hoitis
        Eerika1 kirjoitti:

        kiitos! Pitää heti mennä kokeilemaan tuota ;)

        ole hyvä jos mun vinkkiä meinasit :) itselläni on tällä hetkellä ZX xylitol maski silikoniton hoitoaine Gliss öljytippoja loraus oliiviöljyä paljon hunajaa hiuksissa muovipussin alla muhittelemassa ja vielä pyyhe siinä päällä tuomassa lämpöä, ei tartu/ imeydy hyvät hoidot pyyhkeeseen kun on muovipussi välissä eikä imase mitään itseensä :) Laitoin näitä kaikkia ihan summa mutikassa kippoon ja sekoitin lusikalla ja loputulos näytti löysältä taikinalta ja pari päivää sitten tein kans mutta ilman toista hoitoainetta sekotettuna ja toimi hyvin :) Mun mielestä voi mixata vaikka mitä hoitavan vaikutuksen omaavaa tohon mutta en suosittele silikonia sisältäviä tuotteita jos päänahkaan saakka laitat. Tää niksi autto mua pelastaan hiekkapaperin karheat hiukset shampoo ruokasooda vaalennuksen jälkeen vaikka olin ihan varma ettei sitä suttia pelasta enään mikään :(
        toivottavasti vinkit tuo piristystä tylsiin kotipäiviin ja kiiltoa sunkin hiuksiin! :)


    • Tukkatakussa

      Jojoba on parempaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe