Tässä taas kasvattajien parhaimistoa

mitäv'ttua

12

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zenmaster

      Ihan perus näyttis "jalostusta"! LMAO!

      • kettunen345

        reijolan joensuu koirapuistoon po.. mopo pojat, on myrkyttänyt pippuri sumutteella koiralle makkaraa niin että sinne ei voi päästää eläimiä käsittämätöntä, reijola ja niittylahden opisto itsemurh... aalto puhuu..


    • spktyttö

      4 vuotiaana jo kolme pentuetta???!!!Kyllä mä kutsun tota tehtailuksi.

    • koiraihminen3

      Totta, pahalta näyttää, silti olet "zenmaster" todella väärässä kun puhut perus/näyttis/jalostuksesta.

    • hyihelvetti
      • tärkeysjärjestys

        Minusta tuossa ei nyt ollut mitään vastaavaa, kuin jalostukseen käytetty UROS!Se onko koiran jalostukseen käyttö järkevää, on aivan toinen seikka.16 astutusta urokselle ei nyt mikään kauhea koettelemus ole, toisin kuin nartulle 3 pentuetta 4vuoden ikään mennessä.


      • huonooon
        tärkeysjärjestys kirjoitti:

        Minusta tuossa ei nyt ollut mitään vastaavaa, kuin jalostukseen käytetty UROS!Se onko koiran jalostukseen käyttö järkevää, on aivan toinen seikka.16 astutusta urokselle ei nyt mikään kauhea koettelemus ole, toisin kuin nartulle 3 pentuetta 4vuoden ikään mennessä.

        9 pentuetta vuoden aikana alle 3v uroksella. Ensinnäkin yhdenkään pentueen terveydestä ei käryä ja silti jo tuommonen määrä pentueita. Eikä itse uroskaan ole täysin kehittynyt, eikä voi olla varma mahdollisista sairauksista/ongelmista.


      • aikaisin aloitettu

        Niin ja kun vasta kaksi vuotiaana saisi aloittaa pennutuksen nartuilla....


      • amoresperros
        huonooon kirjoitti:

        9 pentuetta vuoden aikana alle 3v uroksella. Ensinnäkin yhdenkään pentueen terveydestä ei käryä ja silti jo tuommonen määrä pentueita. Eikä itse uroskaan ole täysin kehittynyt, eikä voi olla varma mahdollisista sairauksista/ongelmista.

        No, ei se kyllä ole mikään kamala rasitus urokselle, todellakaan.Koira on tuossa iässä parhaimmassa kunnossa.Järkeä tuossa käytössä ei jalostuksellisesti ole, muttei se mikään maraton suoritus tosiaankaan ole, eikä mitenkään verrattavissa pennutukseen.


      • sakulover

        Satun tuntemaan tämän koiran. Ominaisuuksiltaan hyvä, terveestä suvusta ja terve itsekin. Periyttänyt tervettä ja hyväluonteista saksanpaimenkoiraa, lisäksi hyvärakenteisia. Emä linja yksi Suomen parhaita. Tätä urosta olisi pitänyt käyttää jalostukseen vielä paljon enemmän, sillä sillä oli paljon annettavaa rodun hyväksi.


      • niinkö?
        sakulover kirjoitti:

        Satun tuntemaan tämän koiran. Ominaisuuksiltaan hyvä, terveestä suvusta ja terve itsekin. Periyttänyt tervettä ja hyväluonteista saksanpaimenkoiraa, lisäksi hyvärakenteisia. Emä linja yksi Suomen parhaita. Tätä urosta olisi pitänyt käyttää jalostukseen vielä paljon enemmän, sillä sillä oli paljon annettavaa rodun hyväksi.

        16 pentuetta yhdellä uroksella on ihan riittävästi. Ja kyynärindeksi huono ja huolestuttavan paljon 2 tai huonompia kyynäröitä. Millä perusteella periyttää hyväluonteista saksanpaimenkoiraa? Mites viettikäyttäytymisen periyttäminen? Siitä faktaa? Ja ko. Emälinja lonkkatilastoissa paljon parannettavaa.


    • :/ :( :(

      :D :D Kuka noilta EDES HANKKII KOIRAA??????????????????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4157
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      63
      2958
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2508
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe