Mä en saanut nukuttua viime yönä kun mietin sitä Nimoa?

muksumania

Että onko se käynyt SUIHKUSSA vai ei?

16

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mii1

      no on sullakin murheet. kyllä nimo itse tietää koska käy suihkussa.

      • paljuliotus

        Eikä pääse paljuunkaan varmaan kahteen viikkoon jos huono säkä käy,eli saapahan takapuoli mädäntyä rauhassa parisen viikkoa


      • microscope..
        paljuliotus kirjoitti:

        Eikä pääse paljuunkaan varmaan kahteen viikkoon jos huono säkä käy,eli saapahan takapuoli mädäntyä rauhassa parisen viikkoa

        Kakkaa syövillä toukilla on joulu


    • Varmaan on

      Ehkä hän on taloon mennessään sopinut erikoisehdoista yksityisyyden suhteen. Oletettavasti heidän uskontonsa asettaa tiettyjä rajotteita. Tietenkin ehdot pitäisi kaikille olla samat, mutta näinhän ei ole.
      Käytännössä puhtaus on tarpeen, muutoin tuollaisesta ahterista lähtee sellaiset löyhkät, että kärpäsetkin pyörtyy.

    • pejefjefiefeef

      Jos nyt tarkkoja ollaan saattaa tuotannolla olla sormensa pelissä,vois nimittäin nousta äläkkä jos näytettäs muslimi tyttöä alasti tai ylip.suihkussa

      • JOKA PÄIVÄ

        Mä haluun kans erikoiskohtelua, mun pitää saada kossua JOKA PÄIVÄ.


      • Se ei käy pesulla

        Nimon kohdalla tuotannolla ei ole mitään peiteltävää kun se ei yksin kertaisesti käy suihkussa.


      • Suomi poika

        Sinänsä outoa, että mitä helvettiä se muslimityttö sitten tekee Tässä formaatissa. Maassa maan tavalla, tai ainahan se voi mennä somaliaan.


      • possubb
        Suomi poika kirjoitti:

        Sinänsä outoa, että mitä helvettiä se muslimityttö sitten tekee Tässä formaatissa. Maassa maan tavalla, tai ainahan se voi mennä somaliaan.

        Se on ongelma koko euroopassa vaikka demarit ja kokoomus ei sitä suostu myöntämään.

        Suomessa on liikaa islamia ja juutalaisia, ei toimi tälläinen.


      • Jytky??
        possubb kirjoitti:

        Se on ongelma koko euroopassa vaikka demarit ja kokoomus ei sitä suostu myöntämään.

        Suomessa on liikaa islamia ja juutalaisia, ei toimi tälläinen.

        Nytkö puhuu sitten Persu?

        Persujen maine on mennyttä. Heidän riveissään on pelkästään rasisteja ja juoppoja.


      • Uskokaa Jo
        Suomi poika kirjoitti:

        Sinänsä outoa, että mitä helvettiä se muslimityttö sitten tekee Tässä formaatissa. Maassa maan tavalla, tai ainahan se voi mennä somaliaan.

        Olihan danakin muslimi sillon sillä kaudella kun oli slummi paratiisi ja ihan normaalisti sitä kuvattiin niinkuin muitakin! Ja sama koskee tällä kaudella nimoa, siinä on vaan se asia eri, kun nimo ei yksinkertaisesti käy suihkussa niin ei ole mitään kuvamateriaalia!!


    • tarkka poika

      Saattaa aivan hyvin käydä suihkussa omissa tiloissaan kameroiden ulottumattomissa kuten talossa muutaman päivän 2011 ollut juontaja-Elina teki.

      • reh4w

        mitkä hiton omat tilat?


    • Ja tämä on Fakta

      Nimo käy suihkussa siinä ja siellä missä muutkin asukkaat. Videokuvaa tästä tosin ei näytetä.

    • BBJussin VinoSuu

      Miksi kävisi edes suihkussa, kun ei se nahka sittä vaalene? Kysyy: Vihervassari.

    • looppi pyörii päässä

      Minäkään en ole nukkunut 4 yöhön kun mietin tuota Nimon suihkussa käyntiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe