Laturi ja pistorasia

charge

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse olen ottanut laturin aina pois seinästä. On jäänyt sellainen tapa.

      • 12+12

        Juuri tuon takia et ymmärrä langattoman laturin kätevyyttä kun joka tapauksessa oot johtoja irrottelemassa


      • 12+12 kirjoitti:

        Juuri tuon takia et ymmärrä langattoman laturin kätevyyttä kun joka tapauksessa oot johtoja irrottelemassa

        En tuon takia. Langattomassa laturissa on edelleenkin se johto. Ei se sähkö tule siihen ainakaan toistaiseksi langattomasti pistorasiasta jolloin se olisi oikea langaton laturi.


      • ihme saivartelua
        vapunen kirjoitti:

        En tuon takia. Langattomassa laturissa on edelleenkin se johto. Ei se sähkö tule siihen ainakaan toistaiseksi langattomasti pistorasiasta jolloin se olisi oikea langaton laturi.

        Ei ymmärrä tätä vapusta. Mitä väliä tuleeko se sähkö langattomasti pistorasiasta vai laturista? Voihan sen langattoman latauksen laturin ruuvata vaikka siihen pistorasian viereen, jos se helpottaa.


      • No huhhuh
        vapunen kirjoitti:

        En tuon takia. Langattomassa laturissa on edelleenkin se johto. Ei se sähkö tule siihen ainakaan toistaiseksi langattomasti pistorasiasta jolloin se olisi oikea langaton laturi.

        "Langattomassa laturissa on edelleenkin se johto. Ei se sähkö tule siihen ainakaan toistaiseksi langattomasti pistorasiasta jolloin se olisi oikea langaton laturi"

        Langattomuus tarkottaa ettei puhelimeen tarvi laittaa johtoa. Uskomatonta ettet tuollasta yksinkertaista asiaa sisäistä.


      • No huhhuh kirjoitti:

        "Langattomassa laturissa on edelleenkin se johto. Ei se sähkö tule siihen ainakaan toistaiseksi langattomasti pistorasiasta jolloin se olisi oikea langaton laturi"

        Langattomuus tarkottaa ettei puhelimeen tarvi laittaa johtoa. Uskomatonta ettet tuollasta yksinkertaista asiaa sisäistä.

        Ei tarkoita täysin. Langattomuus on vasta silloin kun tuo kertomani toteutuu. En näe mitään lisäarvoa langattomalla laturilla ainakaan vielä.


      • nurkat rojua täynnä
        12+12 kirjoitti:

        Juuri tuon takia et ymmärrä langattoman laturin kätevyyttä kun joka tapauksessa oot johtoja irrottelemassa

        Langattomat laturit on ihan turhia rahastusvempaimia, tai jollakin on välähtänyt, tai ajatus katkennut...


      • nurkat rojua täynnä kirjoitti:

        Langattomat laturit on ihan turhia rahastusvempaimia, tai jollakin on välähtänyt, tai ajatus katkennut...

        Sellaiselle taas näen lisäarvoa jos tämä langaton laturi integroitaisiin lisävirta akkuun. Tällöin puhelimen lataaminen on helpompaa ja nopeata kun ei tarvitse vetää usb piuhaa kännykän ja akun välille.


      • pelkkä kädenojennus
        vapunen kirjoitti:

        Sellaiselle taas näen lisäarvoa jos tämä langaton laturi integroitaisiin lisävirta akkuun. Tällöin puhelimen lataaminen on helpompaa ja nopeata kun ei tarvitse vetää usb piuhaa kännykän ja akun välille.

        Eihän langaton latausalusta tarvitse kuin kerran laittaa seinään. Sen jälkeen siihen virtajohtoon ei tarvitse koskea ollenkaan. Sekunnissa saa aina puhelimen lataukseen.


      • nrt
        pelkkä kädenojennus kirjoitti:

        Eihän langaton latausalusta tarvitse kuin kerran laittaa seinään. Sen jälkeen siihen virtajohtoon ei tarvitse koskea ollenkaan. Sekunnissa saa aina puhelimen lataukseen.

        Jos se langaton laturi osaa ladata pelkkää akkua, ilman puhelinta, niin silloin sillä olisi käyttöä. vara-akuille ei tarvisi omia akkulatureita.


      • piuhat irti
        vapunen kirjoitti:

        Sellaiselle taas näen lisäarvoa jos tämä langaton laturi integroitaisiin lisävirta akkuun. Tällöin puhelimen lataaminen on helpompaa ja nopeata kun ei tarvitse vetää usb piuhaa kännykän ja akun välille.

        Häh? Sen jälkeen kun sain langattoman latauksen, en ole tarvinnut usb-piuhaa kertaakaan. Minulle tällä on ollut suuri lisäarvo, mutta kohta vapunen kertoo, että olen väärässä.


      • piuhat irti kirjoitti:

        Häh? Sen jälkeen kun sain langattoman latauksen, en ole tarvinnut usb-piuhaa kertaakaan. Minulle tällä on ollut suuri lisäarvo, mutta kohta vapunen kertoo, että olen väärässä.

        Teknikka ei ole vielä riittävän valmis tähän.


      • piuhat irti
        vapunen kirjoitti:

        Teknikka ei ole vielä riittävän valmis tähän.

        Tekniikka on valmis ja toimii kuin unelma, paitsi jos käyttäjä on muutosvastainen änkyrä.


      • nrtp
        piuhat irti kirjoitti:

        Häh? Sen jälkeen kun sain langattoman latauksen, en ole tarvinnut usb-piuhaa kertaakaan. Minulle tällä on ollut suuri lisäarvo, mutta kohta vapunen kertoo, että olen väärässä.

        Ei sen laturin usb-piuhan kytkeminen puhelimeen kyllä paljon vaivaa vaadi, käy ihan itsestään kuin tuo puhelimen laitto siihen lattuunkaan :)


    • hoh2

      Tota harrastaa vain naiset. monesti nähty. sama ku läppäriä sängyllä peiton päällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe