Varma valinta

Varma valinta

Mikä tätä palstaa vaivaa ja monia muita matkailu palstoja täällä suomi 24:lla.

Valitsen minkä tahansa matkakohteen niin aina saan lokaa niskaan.

Aasiassa tietyissä paikoissa olleena, niin aina haukuttiin miksi valitsit sen, niissä oli niin perkeleesti vikoja.

Nyt tuntuu että täällä sama meno jatkuu.

Valitsen matkakohteen oman mieltymykseni mukaan, niin mitä saan lukea.

Kylmää, sateista, aurinkoa ei näy, eläkeläiset haittoina, väärä saari, aivan väärä ajankohta.

All-inc. kamala valinta haukutaan pystyyn syömiset ja juomiset ja notkumiset altaalla.

Hotelli aina väärä, vikoja löytyy.

Toki olen saanut hyviäkin ja asiallisia vastauksia ko. paikasta, kiitos niistä.

Kysynkin missä helvetissä te valittajat ja haukkujat oikein matkailette, kun muualla on aina paremmin. Kertokaa nyt missä se paratiisi on?

Jos seuraavaksi menen sinne niin ei tarvitse taas tyhmiä kysellä täällä.

19

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukaan pyydetyistä vastaajista ei ilmoittaudu.Playa del Ingles tataa olla suositun kohde,merkinneekö se jotain.

    • mainospäällikkö

      En ole valittaja enkä haukkuja mutta vastaan silti...

      Suomalainen katsos on aina oikeassa ja varsinkin itse on aina oikeassa ja muut on väärässä.
      Jos joku muu valitsee jonkun muun kohteen missä itse ei käy tai ei jostain syystä siitä pidä, niin tietenkin se on väärä valinta ja aivan kauhea paikka.
      Jos joku haluaa ottaa sen AL niin tietenkin on joku muun mielestä täysin väärä valinta.

      Johtuisiko todella siitä että me suomalaiset olemme kateellisia, katkeria ja aina niin oikeassa ja varsinkin kun sen saa tehdä nimettömänä-kasvottomana näin netin kautta :)))

      Minusta jokaisen joka voi matkustaa sen tehköön kuten haluaa ja lomailee siellä missä haluaa ja syö missä haluaa ja käy viihteellä missä haluaa tai ei käy missään ja se ei kuulu muille!

      • J.R.

        Mikä on "AL"?


      • Valdemar Lindgren
        J.R. kirjoitti:

        Mikä on "AL"?

        Alluuu..! Etkö sinä hyvä mies Allua tiijä? Alluha oli se autotrokari, joka möi mulle sen mersunsa kaksilla kilivillä, suomen ja ruotsin. talavi- ja kesärenkailla. Eessä oli kesärenkaat ja takana talavirenkaat. Hai!


      • Mummeli+60

        Asiaaaaaaaaaaaa


    • Maahinen Barbadoksel

      Varma valinta on Puerto de la Cruz. Jos siellä ei viihdy kannattaa jäädä kotiin. NÄin siis monissa kohteissa käynyt, joka aina palaa Puertoon.

      • Marraskuussa taas

        Joillakin aivan mahdoton katkeruus meitä Inglesin Suomibaareissa lomaa viettäviä vastaan. Se on kivaa hommaa kerran pari kun reissua heittää vuodessa. Yrittävät leimata tuulipukujunteiksi. Kuitenkin siellä on suuriosa työssäkäyvää, hyvissä rahoissa olevaa ja siististi pukeutunutta porukkaa, jotka eivät ota alkoholia päivisin ollenkaan. Ei koske Ryysyrantaa, jossa on näitä juntteja juopottelemassa aamusta iltaan. Se tietysti harmittaa osaa paikallisia kun taitavat olla vähissä rahoissa ja baarinpitäjät ajavat pois vedenkittaajat, jotka lipittävät samaa lasia illan.


    • %&¤####

      Onko varma valinta? meinaan PdlC. Ehkei se kaikille kuiteskaan sovi.
      Eikä taida maan päällä paratiisia ollakaan, sellaista jossa ei olisi jotain pahaakin, tai ainakin puutteita, sanottavaa.
      Jokaisessa ihmisessä on hyvät ja huonot puolensa, kuten paikoissakin.
      Kavahdan aina oikeassa olevia, kaiken tietäviä ihmisiä ja sama lienee ehdottomasti parhaissa, iiihaaanissa, suuremmoisissa, ylistettävissä asuin- ja lomakohteissa.
      Onko sellaisella ihmisellä jalat maassa.
      Pois kateus ja mollaaminen. Realistinen keskustelu on paikallaan. Ja toisen mielipiteen kuuntelu, vaikka se ei vastaisi omaa käsitystä.

    • J Tuominen

      Puerto de la Cruz on sitten kauhea turistirysä, tiedoks kaikille. Kohta Ebola siellä ja silloin jäädään kotiin takuuvarmasti!

    • TököTökö?

      Kyllä minä niin mieleni pahoitin...tieto lisää tuskaa. Jätä palsta väliin niin ei vituta!

    • kanaria ok

      Niin missä se ihmelomakohde on??????. Vastatkaa tietävät.

    • Italiassa 1967

      Suomalaiset ovat vasta hiljakkoin tulleet puusta alas eli tulleet mukaan nettikeskustluihin. Monella pojalla (ja tytöllä ) on pelit ja vehkeet. (Joillakin sossun tuella.), mutta ei ole keskustelutaitoa ja afiksuutta sellaeen.
      Käyn täällä aina silloin tällöin, kun olen kiinnostunut matkustamisesta ja käyn muillakin k.o. palstoilla. Mutta sama meno jatkuu esim. tuo AI on aivan lapsellista luettavaa. Olen 1964 tehnyt ensimmäisen ulkomaanmatkani, ja vain kerran muistaakseni ottanut AI -hotellin., mutta minun mielestäni ihmiset ovat erilaisissa elämäntilanteissa ja erilaisin mielipitein. Miksi jokainen ei saa ottaa sellaista matkaa kuin haluaa.

      • Perdone.

        Juuri näin sen pitää olla!

        Ihan hauska lukea joskus sellaisia kirjoituksia, joissa kehutaan minulle täysin tarpeettomia asioita.
        Mutta se on outoa, että kun kerron edullisesta yksinkertaisiin tarpeisiin pohjautuvasta matkustamisestani/lomailustani, joku alkaa haukkua välittömästi.
        Itse olin 64 vielä koulussa. Oikea (pohjoismaiden ulkopuolelle) ensimmäinen matkani oli palkintomatka Gran Canarialle 1973.
        Playa del Ingles oli silloin aivan ihmeellinen kokemus. Ja kokemusta on syvennetty sittemmin lähes vuosittain. Tietenkin joihinkin muihin maailmankolkkiin ttutustuminen on aiheuttanut jonkun katkon silloin-tällöin.
        Neljä saarista on rampattu eri puolilta, ja Ingles ihan eniten.
        Se täytyy sanoa, että netin tuleminen laajaan käyttöön on latistanut tunnelmaa, ja aiheuttanut riitoja suomalaisten matkailijoidenkeskuudessa merkittävästi enemmän, kuin ennen nettiä oli.
        Ja kokemukset sekä mielipiteet vaihdettiin kasvotusten, ei nimettömänä haukkuen!
        Monet nykynuorista matkaijoista eivät vaatimuksineen menisi lainkaan kokemaan silloista eksotiikkaa. Tuttu monipuolinen paikka Gran Canarian tarjoamilla mahdollisuuksilla on varma valinta mihin vuodenaikaan tahansa.
        (piti laittaa piste nimimerkin jälkeen, kun joku onnistui omimaan alkuperäiseni)


      • mainospäällikkö
        Perdone. kirjoitti:

        Juuri näin sen pitää olla!

        Ihan hauska lukea joskus sellaisia kirjoituksia, joissa kehutaan minulle täysin tarpeettomia asioita.
        Mutta se on outoa, että kun kerron edullisesta yksinkertaisiin tarpeisiin pohjautuvasta matkustamisestani/lomailustani, joku alkaa haukkua välittömästi.
        Itse olin 64 vielä koulussa. Oikea (pohjoismaiden ulkopuolelle) ensimmäinen matkani oli palkintomatka Gran Canarialle 1973.
        Playa del Ingles oli silloin aivan ihmeellinen kokemus. Ja kokemusta on syvennetty sittemmin lähes vuosittain. Tietenkin joihinkin muihin maailmankolkkiin ttutustuminen on aiheuttanut jonkun katkon silloin-tällöin.
        Neljä saarista on rampattu eri puolilta, ja Ingles ihan eniten.
        Se täytyy sanoa, että netin tuleminen laajaan käyttöön on latistanut tunnelmaa, ja aiheuttanut riitoja suomalaisten matkailijoidenkeskuudessa merkittävästi enemmän, kuin ennen nettiä oli.
        Ja kokemukset sekä mielipiteet vaihdettiin kasvotusten, ei nimettömänä haukkuen!
        Monet nykynuorista matkaijoista eivät vaatimuksineen menisi lainkaan kokemaan silloista eksotiikkaa. Tuttu monipuolinen paikka Gran Canarian tarjoamilla mahdollisuuksilla on varma valinta mihin vuodenaikaan tahansa.
        (piti laittaa piste nimimerkin jälkeen, kun joku onnistui omimaan alkuperäiseni)

        Hauska näitä juttuja on lukea, kun muistaa laittaa nämä jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja matkustaa just kuten itse haluaa ja siitä nauttii :)


      • santruska
        mainospäällikkö kirjoitti:

        Hauska näitä juttuja on lukea, kun muistaa laittaa nämä jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja matkustaa just kuten itse haluaa ja siitä nauttii :)

        Kanarian eri saarilla reissannut, eikä mikään niistä innostanut uudellen menemään. Ei vaan kolahtanut millään lailla, ei muuta.


      • matkalle lähtijä
        santruska kirjoitti:

        Kanarian eri saarilla reissannut, eikä mikään niistä innostanut uudellen menemään. Ei vaan kolahtanut millään lailla, ei muuta.

        Kuitenkin roikut tällä kanaria palstalla.!!!


    • antaa tulla paskaa n

      Ei tämä katkeruus, vinoilu ja viisastelu ja muiden lyttääminen ole mikään suomi24-ilmiö. Lukekaa vaikka Iltiksen palstoja, samaa aivottomuutta sielläkin. Se johtuu siitä että olemme suomalaisia, oikein etsimällä etsitään virheitä muista jotta päästään nälvimään. Katsotaan kuka ehtii ensin.

    • Ooli

      Puerto de la Cruz on hyvä. Sinne taas kerran helmikuussa.

    • Ana Grammi

      Mene plazan kanaria keskusteluun niin huomaat että siellä ei ole kuin yksi oikea totuus eikä kysyjille vastata edes trollaamalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe