En voi naida tatuoitua naista

tatuoinnit OUT

Tatuoinnit ovat naisella niin rumia, että en pysty rakastelemaan tatuoidun naisen kanssa. Naisen puhdas, kuulas ja vaalea iho on seksikästä.

503

10118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karvaton paras

      En voi naida miestä joka ei ajaele karvojaan munansa ympäriltä ällöttää sellaset

      • Ön tätyöintejä

        Kyl tätyöintejä ön räjyillä ihmisillä kyn ne hälyää niitä.


      • Uunot

        Karvaton paras;

        Miten tämä viestisi liittyy aiheeseen; "En voi naida tatuoitua naista" ??!!


      • kljkjjääää
        Ön tätyöintejä kirjoitti:

        Kyl tätyöintejä ön räjyillä ihmisillä kyn ne hälyää niitä.

        Älä muutä sänö.


      • vlfohjdfhb
        Ön tätyöintejä kirjoitti:

        Kyl tätyöintejä ön räjyillä ihmisillä kyn ne hälyää niitä.

        Leimattua lihaa, tosi typeråå.


      • Karvat kuuluu ihmiselle. Karvaton naisen sukupuolielin on luonnoton.


      • tatuoidut_yuok
        vlfohjdfhb kirjoitti:

        Leimattua lihaa, tosi typeråå.

        Joo mulla on sama, en tosiaan halua sekstailla tatuoidun kanssa. Tulee niin mieleen rekkalesbot, narkkarit ja jotenkin halvanoloista tatuoida ihoa. Vaikkakin olen parisuhteessa, niin joudun käymään vieraissa. Aikoinaan kävin jopa maksullisissa, mutta ne jouduin jättämään pois kuvioista koska 80% heistä oli joku ruma ja tyhmä tatuointi. Nyt olen syrjähypyt saanut tehtyä onnistuneesti www.pettajat.com kautta, mutta ilmoituksessa korostan vain olevani kiinnostunut tatuoimattomista ja karvattomista naisista :) Niin ja joku varmaan miettii, et mites vaimo. No hänellä ei ole tatuointeja myöskään :)


      • Kukko4
        Ön tätyöintejä kirjoitti:

        Kyl tätyöintejä ön räjyillä ihmisillä kyn ne hälyää niitä.

        olisi hauska nähdä sinut minkälainen olet näöltäsi ,tulisi persoona selville ,,,,,,? Kaikki siinäsivussa ,,,,,,,,,,(????),,,,


      • Siis voi iesus
        vlfohjdfhb kirjoitti:

        Leimattua lihaa, tosi typeråå.

        Hyi,hyi,tatuoidut ihmset.
        No kun nyt suoraan itseäni ilmaisen ja tunteeni kerron,kaikki tai 95% tatuoiduista ihmisistä on rungoltaan ylipainoisia,siis lähes 100 kg painavia epämuodokkaita.naiset pöhöttyneen näköisiä,miehet yhtälailla ylensyöneitä.
        Näillä tatskoilla luullaan muka kroppaa kaunistettavan ja itsetuntoa kohotettavan.
        En milloinkaan voi muuta kuin inhota ihmistä vaikka vaan se pienikin piste on ihoon pläntätty.
        Raikas tai iän myötä muuttunut iho on aito ja se on se joka luullakseni vielä suurinta osaa ihmiskuntaa sytyttää.
        Noh,humpuuki se on joka vielä joitain elättää,sinne vaan penkkeihin värikyllästyksiin.


      • rohkea mies?
        tatuoidut_yuok kirjoitti:

        Joo mulla on sama, en tosiaan halua sekstailla tatuoidun kanssa. Tulee niin mieleen rekkalesbot, narkkarit ja jotenkin halvanoloista tatuoida ihoa. Vaikkakin olen parisuhteessa, niin joudun käymään vieraissa. Aikoinaan kävin jopa maksullisissa, mutta ne jouduin jättämään pois kuvioista koska 80% heistä oli joku ruma ja tyhmä tatuointi. Nyt olen syrjähypyt saanut tehtyä onnistuneesti www.pettajat.com kautta, mutta ilmoituksessa korostan vain olevani kiinnostunut tatuoimattomista ja karvattomista naisista :) Niin ja joku varmaan miettii, et mites vaimo. No hänellä ei ole tatuointeja myöskään :)

        Varmaan uskallat kertoa vaimolle syrjähypyistä.


      • Mikä ongelma?
        rohkea mies? kirjoitti:

        Varmaan uskallat kertoa vaimolle syrjähypyistä.

        Sittenpä et nai tatuoituja naisia. Asia hyvin yksinkertainen.


      • hoitaja.
        kljkjjääää kirjoitti:

        Älä muutä sänö.

        Ääkkösääliö heränny. Sekoilu alkakoot.


      • hyväöö
        hoitaja. kirjoitti:

        Ääkkösääliö heränny. Sekoilu alkakoot.

        ite olet ääliö. mie tykkään ö-tyypistä, ei ikinä sano mitään keljua, toteaa vaan!


      • Suklaarusina
        kljkjjääää kirjoitti:

        Älä muutä sänö.

        En miekää voi naida tatuoitua naista,mutta voin mie imettää sitä,ja nuolla sen suklaa reikää.


      • pehko

        Siinä on muuten seksitautien tarttumisella aika iso riski, kun kyrvän juuresta sheivailee! Siis sheivattuna kun sitten lähtee sekstailemaan. Varoituksen sana. Ei ole pakko uskoa, mutta suosittelen. Nimimerkki herpes loppuiäksi.


      • Turskaus
        tatuoidut_yuok kirjoitti:

        Joo mulla on sama, en tosiaan halua sekstailla tatuoidun kanssa. Tulee niin mieleen rekkalesbot, narkkarit ja jotenkin halvanoloista tatuoida ihoa. Vaikkakin olen parisuhteessa, niin joudun käymään vieraissa. Aikoinaan kävin jopa maksullisissa, mutta ne jouduin jättämään pois kuvioista koska 80% heistä oli joku ruma ja tyhmä tatuointi. Nyt olen syrjähypyt saanut tehtyä onnistuneesti www.pettajat.com kautta, mutta ilmoituksessa korostan vain olevani kiinnostunut tatuoimattomista ja karvattomista naisista :) Niin ja joku varmaan miettii, et mites vaimo. No hänellä ei ole tatuointeja myöskään :)

        Pylly sun kanssa kulta . Eikö olisi mahtavaa liukua pyllyyn , jonne on tatuoitu miehen naama ja suu on reikänä. Tulee aivan kuuma olo ....

        Ihanaa aukko-aamua...kok


      • orgas
        Mikä ongelma? kirjoitti:

        Sittenpä et nai tatuoituja naisia. Asia hyvin yksinkertainen.

        Mut kun joka toisella naisella on tatska jossakin ja kihlat on laitettu sinne .Mahtavan erosta .NAM .

        Pimppeli kukka


      • tatoidut_yuok
        rohkea mies? kirjoitti:

        Varmaan uskallat kertoa vaimolle syrjähypyistä.

        En uskalla ..tai kyllä siis periaatteessa uskallan, mutta eikös se olisi vastuutonta ja lapsellista.
        Tutkimuksien (Seura 7/2014, Jalosen väitöskirja uskottomuudesta) mukaan naisista yli 50% ja miehistä peräti 88% käy vieraissa vähintään kolme kertaa vuodessa. Tutkimuksen mukaan vieraissa käyntiä voidaan tänä päivänä sanoa normaaliksi. Se piristää avioliittoa. Ainoana huonona puolena nähdään henkilön oma asenne tapahtumaan. Väärä asenne aiheuttaa syyllisyydentunnetta ja ihminen voi pahimmillaan kertoa tästä puolisolleen aiheuttaen näin itse ihmissuhdeongelmia.
        Tutkimuksessa todetaan että vieraissakäynnin voi parisuhteessa katsoa ihan hyvällä mielellä omaksi oikeudekseen tyydyttää omia seksuaallisia tarpeitaan. Koko asia on luonnollistakin luonnollisempi ja mihinkään huonoon omaantuntoon ei ole mitään aihetta.
        Kaiken kaikkiaan vieraissakäynti on parisuhteissa ensiarvoisen tärkeää jota suositellaan. Näissä asioissa ei vaan saa olla lapsellinen.


      • rohkea mies?
        tatoidut_yuok kirjoitti:

        En uskalla ..tai kyllä siis periaatteessa uskallan, mutta eikös se olisi vastuutonta ja lapsellista.
        Tutkimuksien (Seura 7/2014, Jalosen väitöskirja uskottomuudesta) mukaan naisista yli 50% ja miehistä peräti 88% käy vieraissa vähintään kolme kertaa vuodessa. Tutkimuksen mukaan vieraissa käyntiä voidaan tänä päivänä sanoa normaaliksi. Se piristää avioliittoa. Ainoana huonona puolena nähdään henkilön oma asenne tapahtumaan. Väärä asenne aiheuttaa syyllisyydentunnetta ja ihminen voi pahimmillaan kertoa tästä puolisolleen aiheuttaen näin itse ihmissuhdeongelmia.
        Tutkimuksessa todetaan että vieraissakäynnin voi parisuhteessa katsoa ihan hyvällä mielellä omaksi oikeudekseen tyydyttää omia seksuaallisia tarpeitaan. Koko asia on luonnollistakin luonnollisempi ja mihinkään huonoon omaantuntoon ei ole mitään aihetta.
        Kaiken kaikkiaan vieraissakäynti on parisuhteissa ensiarvoisen tärkeää jota suositellaan. Näissä asioissa ei vaan saa olla lapsellinen.

        Miksi Se olisi vastuutonta? Kerro vaan vaimolle niin hänkin voi päättää mitä haluaa. Haluaako vierasta munaa vai päättää liiton kokonaan. Pelottaako yksinjäänti? ET suinkaan ole luuseri?


      • uuno utelias
        tatuoidut_yuok kirjoitti:

        Joo mulla on sama, en tosiaan halua sekstailla tatuoidun kanssa. Tulee niin mieleen rekkalesbot, narkkarit ja jotenkin halvanoloista tatuoida ihoa. Vaikkakin olen parisuhteessa, niin joudun käymään vieraissa. Aikoinaan kävin jopa maksullisissa, mutta ne jouduin jättämään pois kuvioista koska 80% heistä oli joku ruma ja tyhmä tatuointi. Nyt olen syrjähypyt saanut tehtyä onnistuneesti www.pettajat.com kautta, mutta ilmoituksessa korostan vain olevani kiinnostunut tatuoimattomista ja karvattomista naisista :) Niin ja joku varmaan miettii, et mites vaimo. No hänellä ei ole tatuointeja myöskään :)

        Nyt heräsi kiinnostus käykö vaimosi tatuoiduilla vai paljaalla iholla vieraissa ?
        Kysäisepäs. Etten saa päänsärkyä asiasta.


      • `tatuoidut_yok`
        tatuoidut_yuok kirjoitti:

        Joo mulla on sama, en tosiaan halua sekstailla tatuoidun kanssa. Tulee niin mieleen rekkalesbot, narkkarit ja jotenkin halvanoloista tatuoida ihoa. Vaikkakin olen parisuhteessa, niin joudun käymään vieraissa. Aikoinaan kävin jopa maksullisissa, mutta ne jouduin jättämään pois kuvioista koska 80% heistä oli joku ruma ja tyhmä tatuointi. Nyt olen syrjähypyt saanut tehtyä onnistuneesti www.pettajat.com kautta, mutta ilmoituksessa korostan vain olevani kiinnostunut tatuoimattomista ja karvattomista naisista :) Niin ja joku varmaan miettii, et mites vaimo. No hänellä ei ole tatuointeja myöskään :)

        Miltäs tuntuis kun se vaimosi TOIVOTTAVASTI tekisi syrjähyppyjä sinun idioottimaisuutes takia !


      • Karseeta!
        rohkea mies? kirjoitti:

        Miksi Se olisi vastuutonta? Kerro vaan vaimolle niin hänkin voi päättää mitä haluaa. Haluaako vierasta munaa vai päättää liiton kokonaan. Pelottaako yksinjäänti? ET suinkaan ole luuseri?

        Tohon tutkimukseen on vastannut varmaan vaan petturit ja muita ei oo kiinnostanut. Liian korkea luku musta. Tai sit vaan ihmisillä on joku vinksallaan tai osa puuttuu päästä tai muualta kun ei avioliitto ja oma vaimo riitä. Mä en olis petturin kanssa päivääkään. Enkä itse petä. Olishan siinä varmaan hohtoa ja vaihtelua ja jännistystä sun muuta suhteeseen, mutta aika p*ska ihminen saisi tuntea olevansa. Ja jos itselle tehtäisiin niin - on itseasiassa kerran tehtykin - niin tiedän miltä tuntuu ja tiedän että homma päättyy siihen kerta laakista. Minkäänlaista luottamusta ei sen jälkeen ole. Sellaista en viitsi toiselle tehdä. Enkä itselle.


      • koristeltu
        tatoidut_yuok kirjoitti:

        En uskalla ..tai kyllä siis periaatteessa uskallan, mutta eikös se olisi vastuutonta ja lapsellista.
        Tutkimuksien (Seura 7/2014, Jalosen väitöskirja uskottomuudesta) mukaan naisista yli 50% ja miehistä peräti 88% käy vieraissa vähintään kolme kertaa vuodessa. Tutkimuksen mukaan vieraissa käyntiä voidaan tänä päivänä sanoa normaaliksi. Se piristää avioliittoa. Ainoana huonona puolena nähdään henkilön oma asenne tapahtumaan. Väärä asenne aiheuttaa syyllisyydentunnetta ja ihminen voi pahimmillaan kertoa tästä puolisolleen aiheuttaen näin itse ihmissuhdeongelmia.
        Tutkimuksessa todetaan että vieraissakäynnin voi parisuhteessa katsoa ihan hyvällä mielellä omaksi oikeudekseen tyydyttää omia seksuaallisia tarpeitaan. Koko asia on luonnollistakin luonnollisempi ja mihinkään huonoon omaantuntoon ei ole mitään aihetta.
        Kaiken kaikkiaan vieraissakäynti on parisuhteissa ensiarvoisen tärkeää jota suositellaan. Näissä asioissa ei vaan saa olla lapsellinen.

        miksi laihduttaa,kun voi ottaa tatuoinnin! tatuointi kääntää huomion siihen niin,että muu ulkonäkö unohtuu.on todella sexyä kun on pohkeessa entisen koiran kuva.kaikki aina ihailee ja kyselee siitä...mulla on myös tribaali hauiksessa ja toisessa kädessä piikkilankaa...olenki nuorekas 36v mummo ja ylpeä siitä!!!


      • älä yleistä
        Siis voi iesus kirjoitti:

        Hyi,hyi,tatuoidut ihmset.
        No kun nyt suoraan itseäni ilmaisen ja tunteeni kerron,kaikki tai 95% tatuoiduista ihmisistä on rungoltaan ylipainoisia,siis lähes 100 kg painavia epämuodokkaita.naiset pöhöttyneen näköisiä,miehet yhtälailla ylensyöneitä.
        Näillä tatskoilla luullaan muka kroppaa kaunistettavan ja itsetuntoa kohotettavan.
        En milloinkaan voi muuta kuin inhota ihmistä vaikka vaan se pienikin piste on ihoon pläntätty.
        Raikas tai iän myötä muuttunut iho on aito ja se on se joka luullakseni vielä suurinta osaa ihmiskuntaa sytyttää.
        Noh,humpuuki se on joka vielä joitain elättää,sinne vaan penkkeihin värikyllästyksiin.

        Painan 340kg eikä yhtään tatuointia. Nainen parhaassa lihassa.


      • Pääkköset
        Ön tätyöintejä kirjoitti:

        Kyl tätyöintejä ön räjyillä ihmisillä kyn ne hälyää niitä.

        Olen sen verran lusinut että tatskoja on nähtynä.Itselle en ole ottanut koska "olin niin hörhistynyt" etten ole voinut ottaa "paljastavia" tatskoja,jos ymmärrät... Naisella tatska on TOSI rumaa,punkassa voi jopa tuntua että "Raaka-Arskaa" tässä vetelen kun persiin puolella lutkatatskaa ja lavat/olkapäät täynnä..hyi hitto,eikö ne tajua että ei lusineet ÄIJÄT halua oman rakkaansa näyttävän katupojalta/tytöltä..tatuoinnit eivät yksinkertaisesti sovi naisille,ehkä "lepakot" voivat tykätä..


      • mitä ihmettä
        pehko kirjoitti:

        Siinä on muuten seksitautien tarttumisella aika iso riski, kun kyrvän juuresta sheivailee! Siis sheivattuna kun sitten lähtee sekstailemaan. Varoituksen sana. Ei ole pakko uskoa, mutta suosittelen. Nimimerkki herpes loppuiäksi.

        Kirjoituksesihan on täyttä paskaa. Kukaan täysjärkinen ei tuota usko. Ja kiva semmoista satiaispehkoa on sitten naida vai? Saat ainakin syyn raapia muniasi. Sheivata saa, kunhan tekee sen hyvällä maulla (ei vedä posliiniksi eikä kasvata pehkoa)..


      • ghoti
        tatoidut_yuok kirjoitti:

        En uskalla ..tai kyllä siis periaatteessa uskallan, mutta eikös se olisi vastuutonta ja lapsellista.
        Tutkimuksien (Seura 7/2014, Jalosen väitöskirja uskottomuudesta) mukaan naisista yli 50% ja miehistä peräti 88% käy vieraissa vähintään kolme kertaa vuodessa. Tutkimuksen mukaan vieraissa käyntiä voidaan tänä päivänä sanoa normaaliksi. Se piristää avioliittoa. Ainoana huonona puolena nähdään henkilön oma asenne tapahtumaan. Väärä asenne aiheuttaa syyllisyydentunnetta ja ihminen voi pahimmillaan kertoa tästä puolisolleen aiheuttaen näin itse ihmissuhdeongelmia.
        Tutkimuksessa todetaan että vieraissakäynnin voi parisuhteessa katsoa ihan hyvällä mielellä omaksi oikeudekseen tyydyttää omia seksuaallisia tarpeitaan. Koko asia on luonnollistakin luonnollisempi ja mihinkään huonoon omaantuntoon ei ole mitään aihetta.
        Kaiken kaikkiaan vieraissakäynti on parisuhteissa ensiarvoisen tärkeää jota suositellaan. Näissä asioissa ei vaan saa olla lapsellinen.

        Olen 3- ja 8-v lasten isä. Väärän (?) syyllisyydentunteeni takia en voisi katsoa lapsiani enää silmiin, jos kävisin vieraissa. Vaimosta ei ole niin väliä.


      • säälin...
        ghoti kirjoitti:

        Olen 3- ja 8-v lasten isä. Väärän (?) syyllisyydentunteeni takia en voisi katsoa lapsiani enää silmiin, jos kävisin vieraissa. Vaimosta ei ole niin väliä.

        Vaikka lapset on niin pieniä niin vaimo on menettänyt merkityksensä. Onneksi en ole kenenkään vaimo. Paljon mieluummin itsenäisenä.


      • rrf22
        Uunot kirjoitti:

        Karvaton paras;

        Miten tämä viestisi liittyy aiheeseen; "En voi naida tatuoitua naista" ??!!

        Minä tykkää naija posliini jolle tatuoitu karvapehko. Se hieni. Ja viikset persiis.


      • aviovaimo
        tatoidut_yuok kirjoitti:

        En uskalla ..tai kyllä siis periaatteessa uskallan, mutta eikös se olisi vastuutonta ja lapsellista.
        Tutkimuksien (Seura 7/2014, Jalosen väitöskirja uskottomuudesta) mukaan naisista yli 50% ja miehistä peräti 88% käy vieraissa vähintään kolme kertaa vuodessa. Tutkimuksen mukaan vieraissa käyntiä voidaan tänä päivänä sanoa normaaliksi. Se piristää avioliittoa. Ainoana huonona puolena nähdään henkilön oma asenne tapahtumaan. Väärä asenne aiheuttaa syyllisyydentunnetta ja ihminen voi pahimmillaan kertoa tästä puolisolleen aiheuttaen näin itse ihmissuhdeongelmia.
        Tutkimuksessa todetaan että vieraissakäynnin voi parisuhteessa katsoa ihan hyvällä mielellä omaksi oikeudekseen tyydyttää omia seksuaallisia tarpeitaan. Koko asia on luonnollistakin luonnollisempi ja mihinkään huonoon omaantuntoon ei ole mitään aihetta.
        Kaiken kaikkiaan vieraissakäynti on parisuhteissa ensiarvoisen tärkeää jota suositellaan. Näissä asioissa ei vaan saa olla lapsellinen.

        Miksi ihmeessä sitten edes aloittaa parisuhteen, jos on tarves käydä vieraissa. Elää sinkkuna ja nai kaikkia mikä liikkuu eipähän ole kenellekkään tilivelvollinen ja ei aiheuta kenellekkään mielipahaa.


      • sepä...
        koristeltu kirjoitti:

        miksi laihduttaa,kun voi ottaa tatuoinnin! tatuointi kääntää huomion siihen niin,että muu ulkonäkö unohtuu.on todella sexyä kun on pohkeessa entisen koiran kuva.kaikki aina ihailee ja kyselee siitä...mulla on myös tribaali hauiksessa ja toisessa kädessä piikkilankaa...olenki nuorekas 36v mummo ja ylpeä siitä!!!

        Nimenomaan. Toinen toivottu vaikutus tatuoinneilta on se "pinkki irokeesi ja hakaneula poskessa" -juttu. Että vois edes esittää kovaa tyttöä. Mutta joka tapauksessa kyllä, huomion hajauttamiseksihan ne naisilla on.


      • sktn
        aston73 kirjoitti:

        Karvat kuuluu ihmiselle. Karvaton naisen sukupuolielin on luonnoton.

        "aston73", tarkoitatko myös, että parraton mies on luonnoton?


      • lellu55

        Karvat ovat luonnollinen osa ihmistä ,miksi pitää korjailla erinäisiä "paikkoja "??


      • Juudas
        sktn kirjoitti:

        "aston73", tarkoitatko myös, että parraton mies on luonnoton?

        Parta ei kasva kaikille eikä leukajouhenet joutaville.


      • en hyväksy mitää
        hoitaja. kirjoitti:

        Ääkkösääliö heränny. Sekoilu alkakoot.

        tatuointi on kaikien ihillarumia oli kyseesä mies tai nainen.


      • aviomiespä
        aviovaimo kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sitten edes aloittaa parisuhteen, jos on tarves käydä vieraissa. Elää sinkkuna ja nai kaikkia mikä liikkuu eipähän ole kenellekkään tilivelvollinen ja ei aiheuta kenellekkään mielipahaa.

        Tilanteet muuttuu rakas aviovaimo. 20 vuotta sitten ei ollutkaan tarvetta käydä vieraissa. Nyt on.


      • säälin...
        aviomiespä kirjoitti:

        Tilanteet muuttuu rakas aviovaimo. 20 vuotta sitten ei ollutkaan tarvetta käydä vieraissa. Nyt on.

        Eikö ole "miestä" lopettamaan entistä parisuhdetta ensin? Vai meneekö vieraissa käynnistä hohto kun ei ole ketään ketä pettää eli vieraissa ei voi silloin käydä?


      • räjüt
        Ön tätyöintejä kirjoitti:

        Kyl tätyöintejä ön räjyillä ihmisillä kyn ne hälyää niitä.

        Räjüillä tähi lämpäillä tätüöinti säättää körästää pillüllistä tähi kürvällistä itseköröstüstä. Heh... hee... hee... Heh?


    • surkeata, m

      "tatuoinnit OUT", et taatusti ole ainoa. Moni kaunis tyttö on pilannut itsensä, kun on uskonut lisäävänsä viehättävyyttään tatuoinnilla. Nykyinen tangokuningatarkin oli ennen tatuointeja tavattoman viehättävä. Ei ole enää.

      • On tosiaan

        Tatskat, kiroilu, tupakka, norsunvittu (ilme), huumeet, rokki, jne...

        Herätkää nyt jo sieltä kiukkuisesta venkulamaailmastanne. Ei ketään kiinnosta teidän teiniongelmat.


      • Pena Vesalasta

        En tiedä onko ne yrittänyt itseään niillä kaunistaa. Itselle tatuoidut tytöt on kuitenkin jotenkin kiihottavia. Ne tekee niistä jotenkin lutkamaisia, kohteita joita rytkyttää.


      • Venakko Pesalasta
        Pena Vesalasta kirjoitti:

        En tiedä onko ne yrittänyt itseään niillä kaunistaa. Itselle tatuoidut tytöt on kuitenkin jotenkin kiihottavia. Ne tekee niistä jotenkin lutkamaisia, kohteita joita rytkyttää.

        Haluaisitko perheen ja lapsia sellaisen rytkytettävän kanssa?

        Ja mitä niistä teidän lapsista tulee? Ei kovin mahtavia.


      • ddct
        Venakko Pesalasta kirjoitti:

        Haluaisitko perheen ja lapsia sellaisen rytkytettävän kanssa?

        Ja mitä niistä teidän lapsista tulee? Ei kovin mahtavia.

        Ei ne periydy sillee vaan lasten pitää ottaa itse omat taskat sinne sitten


      • Rasavili
        On tosiaan kirjoitti:

        Tatskat, kiroilu, tupakka, norsunvittu (ilme), huumeet, rokki, jne...

        Herätkää nyt jo sieltä kiukkuisesta venkulamaailmastanne. Ei ketään kiinnosta teidän teiniongelmat.

        ..... llman minua ei olisi ovea lainkaan.


      • perillinen
        Venakko Pesalasta kirjoitti:

        Haluaisitko perheen ja lapsia sellaisen rytkytettävän kanssa?

        Ja mitä niistä teidän lapsista tulee? Ei kovin mahtavia.

        Hmm. Jokaisella meistä on oma auransa.


      • Vajakki Pasilasta
        perillinen kirjoitti:

        Hmm. Jokaisella meistä on oma auransa.

        Mihin sitä auraa käytetään?


      • Onneks on ikkunat
        Rasavili kirjoitti:

        ..... llman minua ei olisi ovea lainkaan.

        Ilman Bill Gatesia ei olisi windowsia lainkaan. Eipä toki sillä, etteikö joku vastaava ohjelma olisi kehkeytynyt siihen lokeroon tietokonemaailman evoluutiossa.


      • lkjoi
        Vajakki Pasilasta kirjoitti:

        Mihin sitä auraa käytetään?

        Auraa käytetään kyntämiseen, mutta olisi liioittelua sanoa, että kaikilla on omansa. Paremminkin 5 %:lla.


    • JOooooo

      Tatuoinnit ylipäätään olkoon ne miehellä tai naisella, ei ainakaan kaunista ketään! Sama koskee myös lävistyksiä, aivan kauheita... Ja mitä noihin karvoihin tulee, niin miehellä pitää olla kohtuudella karvoja alakerrassa, posliinit on ihan hirveitä!

      • Sekin ihmetyttää että tatuointeja teetetetään selkäpuolelle.
        Eihän ne edes itse niitä sieltä voi ihailla kun niistä niin tykkää, vai eikö tykkääkkään ? miksi sitten tehdä?
        Helpompi katsella kuvia jostain tapetista tai kirjasta.


      • gaspäär kirjoitti:

        Sekin ihmetyttää että tatuointeja teetetetään selkäpuolelle.
        Eihän ne edes itse niitä sieltä voi ihailla kun niistä niin tykkää, vai eikö tykkääkkään ? miksi sitten tehdä?
        Helpompi katsella kuvia jostain tapetista tai kirjasta.

        Siinä sinulla sitten on ikuisesti nalkuttava nainen, kun se on kirjoittanut 10 riviä tekstiä perseen yläpuolelle. Joko nait takaa silmät kiinni tai se on nalkun-nalkun-nalkun... (Love is to treat your woman well, don't forget to buy her new things every day. Love is to...)

        Kätevää! Meidän naiset on niin kekseliäitä.


    • Sulla muita ongelmia

      Ongelma taitaa olla ihan muussa, kuin missään tatuoinneissa.

      • fghjkk

        Kyllä tatskat on kivoja kunhan ei nahka niitä täynnä ja lävistykset kasvojen alueella kyllä rumia mut jokainen tyylillään


      • surkeata, m

        Tutkimusten mukaan 2/3 miehistä tatuoinnit ova totaalinen turn off. Tyttö luulee tekevänsä itsensä haluttavammaksi, mutta todellisuudessa rajoittaa miesehdokkaiden määrän minimiin.

        Nuorin polvi on tämän jo huomannut. Siksi tatuoinnit ovat pois muodista. Ne joille vahinko on jo käynyt, koettavat välttää tatuointien näkymistä. Seksikuvissakin pyritään tyttö asettamaan sellaiseen kulmaan, että tatskat eivät näkyisi, tai peittämään ne kädellä tai vaatteella.

        Ongelma on NIMENOMAAN tatuoinneissa, mutta on ymmärrettävää, ettei tyttö tahdo hevin myöntää erehdystänsä ja "menettää kasvonsa".


      • flajflajslfjla

        Ei ongelmat ole tatuoinneissa vaan ongelmat aiheuttaa suurimman osan tatuoinneista.


      • Surkea olet sinä
        surkeata, m kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan 2/3 miehistä tatuoinnit ova totaalinen turn off. Tyttö luulee tekevänsä itsensä haluttavammaksi, mutta todellisuudessa rajoittaa miesehdokkaiden määrän minimiin.

        Nuorin polvi on tämän jo huomannut. Siksi tatuoinnit ovat pois muodista. Ne joille vahinko on jo käynyt, koettavat välttää tatuointien näkymistä. Seksikuvissakin pyritään tyttö asettamaan sellaiseen kulmaan, että tatskat eivät näkyisi, tai peittämään ne kädellä tai vaatteella.

        Ongelma on NIMENOMAAN tatuoinneissa, mutta on ymmärrettävää, ettei tyttö tahdo hevin myöntää erehdystänsä ja "menettää kasvonsa".

        Sulle surkeata, m taidan sun kiusaksi vetästä kunnon tatskat. Enkä luule mitään tekeväni itseäni haluttavammaksi. Äläkä sä tytöttele siellä yhtään, harvat ja valitut saa tytötellä mua. Tatuoinnit ei suinkaan ole pois muodista ja ne jotka on ottaneet niitä, niin eivät koeta välttää niiden näkymistä. Seksikuvissa ei asetella, eikä piilotella mitään, kyllä mä tiedän. Olen nähnyt niitä, ihan tiedoksi vaan.

        Ongelma ei ole nimenomaan tatskoissa, vaan siinä että on vaikea hyväksyä erilaisuutta, koska sitä tarvitsee olla niin s*aatanan ahdasmielinen. Tytön ei tarvitsekaan myöntää erehdystään ja kasvojaan, koska sitä on pahempaakin, jonka vuoksi kannattaa myöntää erehdyksensä ja menettää kasvonsa.


      • surkeata, m
        Surkea olet sinä kirjoitti:

        Sulle surkeata, m taidan sun kiusaksi vetästä kunnon tatskat. Enkä luule mitään tekeväni itseäni haluttavammaksi. Äläkä sä tytöttele siellä yhtään, harvat ja valitut saa tytötellä mua. Tatuoinnit ei suinkaan ole pois muodista ja ne jotka on ottaneet niitä, niin eivät koeta välttää niiden näkymistä. Seksikuvissa ei asetella, eikä piilotella mitään, kyllä mä tiedän. Olen nähnyt niitä, ihan tiedoksi vaan.

        Ongelma ei ole nimenomaan tatskoissa, vaan siinä että on vaikea hyväksyä erilaisuutta, koska sitä tarvitsee olla niin s*aatanan ahdasmielinen. Tytön ei tarvitsekaan myöntää erehdystään ja kasvojaan, koska sitä on pahempaakin, jonka vuoksi kannattaa myöntää erehdyksensä ja menettää kasvonsa.

        "Surkea olet sinä", en tunne enkä tiedä sinua edes olevan olemassa. Miten olisin voinut tytötellä sinua?

        Kun puhuin tytöista, tarkoitin ja tarkoitan edelleen nuoria naisia. Käsittääkseni se on heidän kohdallaan käypä ilmaisu. Sinusta en ole puhunut mitään. Tatuoinnin ottajat ovat yleensä olleet nuoria naisia, siis tyttöjä.


      • Surkea olet sinä
        surkeata, m kirjoitti:

        "Surkea olet sinä", en tunne enkä tiedä sinua edes olevan olemassa. Miten olisin voinut tytötellä sinua?

        Kun puhuin tytöista, tarkoitin ja tarkoitan edelleen nuoria naisia. Käsittääkseni se on heidän kohdallaan käypä ilmaisu. Sinusta en ole puhunut mitään. Tatuoinnin ottajat ovat yleensä olleet nuoria naisia, siis tyttöjä.

        Hyvä ettet tunne ja tiedä mun olemassa olosta mitään. Et voikaan tytötellä mua.

        Niin puhuit tytöistä ja tuskin vanhempia, kypsempiä naisia tarkoitit, koska he tuskin häpeävät tatskojaan. Musta et tietenkään, puhunut mitään ja en ole enää mikään tyttö.


      • Mielenkiinto heräsi
        surkeata, m kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan 2/3 miehistä tatuoinnit ova totaalinen turn off. Tyttö luulee tekevänsä itsensä haluttavammaksi, mutta todellisuudessa rajoittaa miesehdokkaiden määrän minimiin.

        Nuorin polvi on tämän jo huomannut. Siksi tatuoinnit ovat pois muodista. Ne joille vahinko on jo käynyt, koettavat välttää tatuointien näkymistä. Seksikuvissakin pyritään tyttö asettamaan sellaiseen kulmaan, että tatskat eivät näkyisi, tai peittämään ne kädellä tai vaatteella.

        Ongelma on NIMENOMAAN tatuoinneissa, mutta on ymmärrettävää, ettei tyttö tahdo hevin myöntää erehdystänsä ja "menettää kasvonsa".

        Mielenkiinnosta haluiaisin tietää mikä tämä tutkimus on niin voin sen tuloksia käydä itse tutkailemassa?


      • No voi morjesta
        surkeata, m kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan 2/3 miehistä tatuoinnit ova totaalinen turn off. Tyttö luulee tekevänsä itsensä haluttavammaksi, mutta todellisuudessa rajoittaa miesehdokkaiden määrän minimiin.

        Nuorin polvi on tämän jo huomannut. Siksi tatuoinnit ovat pois muodista. Ne joille vahinko on jo käynyt, koettavat välttää tatuointien näkymistä. Seksikuvissakin pyritään tyttö asettamaan sellaiseen kulmaan, että tatskat eivät näkyisi, tai peittämään ne kädellä tai vaatteella.

        Ongelma on NIMENOMAAN tatuoinneissa, mutta on ymmärrettävää, ettei tyttö tahdo hevin myöntää erehdystänsä ja "menettää kasvonsa".

        Eikös se ole hyvä että miesehdokkaat rajataan minimiin ja juuri niihinihmisiin joita oikeasti kiinnostaa samat asiat?


      • aironmänni
        Surkea olet sinä kirjoitti:

        Hyvä ettet tunne ja tiedä mun olemassa olosta mitään. Et voikaan tytötellä mua.

        Niin puhuit tytöistä ja tuskin vanhempia, kypsempiä naisia tarkoitit, koska he tuskin häpeävät tatskojaan. Musta et tietenkään, puhunut mitään ja en ole enää mikään tyttö.

        Vois kypsemmätkin naiset hävetä tatskojaan. Ei paljon sytytä, muuteks!


      • kiinnostunut sinänsä
        Mielenkiinto heräsi kirjoitti:

        Mielenkiinnosta haluiaisin tietää mikä tämä tutkimus on niin voin sen tuloksia käydä itse tutkailemassa?

        En nyt tarkalleen muista, mutta se oli joku puolihuumorilla tehty moropaketin takaosa, siis netissä RANKKAA TIEDETTÄ!



      • noniinpäniin

      • ei pakko kai
        aironmänni kirjoitti:

        Vois kypsemmätkin naiset hävetä tatskojaan. Ei paljon sytytä, muuteks!

        Pitäisikö sytyttää?


      • tatulerat
        Surkea olet sinä kirjoitti:

        Sulle surkeata, m taidan sun kiusaksi vetästä kunnon tatskat. Enkä luule mitään tekeväni itseäni haluttavammaksi. Äläkä sä tytöttele siellä yhtään, harvat ja valitut saa tytötellä mua. Tatuoinnit ei suinkaan ole pois muodista ja ne jotka on ottaneet niitä, niin eivät koeta välttää niiden näkymistä. Seksikuvissa ei asetella, eikä piilotella mitään, kyllä mä tiedän. Olen nähnyt niitä, ihan tiedoksi vaan.

        Ongelma ei ole nimenomaan tatskoissa, vaan siinä että on vaikea hyväksyä erilaisuutta, koska sitä tarvitsee olla niin s*aatanan ahdasmielinen. Tytön ei tarvitsekaan myöntää erehdystään ja kasvojaan, koska sitä on pahempaakin, jonka vuoksi kannattaa myöntää erehdyksensä ja menettää kasvonsa.

        Ei se niin ole, että "erilaisuutta vaikea hyväksyä" kyllä tatuoinnit vaan ovat iljettävän näköisiä, varsinkin kun ne alkavat haalistua ja kun niitä on liikaa isoilla ihoalueilla, suuria esittäviä kuvia. Antavat halvan vaikutelman. Ihminen voi olla erilainen monilla muillakin tavoilla kun tuhrimalla itsensä peräreiän näköiseksi.

        monet "erilaiset" kumminkin poistattelevat tatskojaan. Minäkin, vaikka se olikin pieni.


      • vierailija200
        surkeata, m kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan 2/3 miehistä tatuoinnit ova totaalinen turn off. Tyttö luulee tekevänsä itsensä haluttavammaksi, mutta todellisuudessa rajoittaa miesehdokkaiden määrän minimiin.

        Nuorin polvi on tämän jo huomannut. Siksi tatuoinnit ovat pois muodista. Ne joille vahinko on jo käynyt, koettavat välttää tatuointien näkymistä. Seksikuvissakin pyritään tyttö asettamaan sellaiseen kulmaan, että tatskat eivät näkyisi, tai peittämään ne kädellä tai vaatteella.

        Ongelma on NIMENOMAAN tatuoinneissa, mutta on ymmärrettävää, ettei tyttö tahdo hevin myöntää erehdystänsä ja "menettää kasvonsa".

        Kun ottaa tatuoinnin karsii poikaystäväehdokkaista kaikki turhanniuhottajat pois.


      • pian kursseille, m
        noniinpäniin kirjoitti:

        Koetaan. Eli kyse on ennakkoluuloista.

        "noniinpäniin", ei tutkimus ota siihen kantaa.

        Tällä tutkimusasetelmalla ei voi vastata kysymykseen, oliko kokemus oikea vai väärä, mutta sen voi todeta, että "koettiin".

        Ei voi tehdä päätelmiä ohi sen, mitä on tutkittu. Käy tutkimusmetodologian kursseilla.


      • raw
        surkeata, m kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan 2/3 miehistä tatuoinnit ova totaalinen turn off. Tyttö luulee tekevänsä itsensä haluttavammaksi, mutta todellisuudessa rajoittaa miesehdokkaiden määrän minimiin.

        Nuorin polvi on tämän jo huomannut. Siksi tatuoinnit ovat pois muodista. Ne joille vahinko on jo käynyt, koettavat välttää tatuointien näkymistä. Seksikuvissakin pyritään tyttö asettamaan sellaiseen kulmaan, että tatskat eivät näkyisi, tai peittämään ne kädellä tai vaatteella.

        Ongelma on NIMENOMAAN tatuoinneissa, mutta on ymmärrettävää, ettei tyttö tahdo hevin myöntää erehdystänsä ja "menettää kasvonsa".

        "Tutkimusten mukaan 2/3 miehistä tatuoinnit ova totaalinen turn off. " minkähän tutkimusten??? "sinä" ja naapurin "Jaska" ja kolmatta ei ollut...xD
        Voi luoja, että on ongelmat!! Tatskoja on nykyään joka toisella ja toisilla jopa enemmän... MITÄ SITTEN??? Anna toisten olla erilaisia, ei taida olla sulta pois...;)


      • surkeata, m
        raw kirjoitti:

        "Tutkimusten mukaan 2/3 miehistä tatuoinnit ova totaalinen turn off. " minkähän tutkimusten??? "sinä" ja naapurin "Jaska" ja kolmatta ei ollut...xD
        Voi luoja, että on ongelmat!! Tatskoja on nykyään joka toisella ja toisilla jopa enemmän... MITÄ SITTEN??? Anna toisten olla erilaisia, ei taida olla sulta pois...;)

        Tieto on sosiaalitieteilijä Henry Laasaselta. En tiedä, mihin tutkimukseen hän viittasi.

        Toki jokainen saa tehdä oman tahtonsa mukaan, mutta päätös saattaa myös johtua puutteellisesta tiedosta. Mainitun tutkimuksen antama tieto on aika järisyttävä. Useimmille miehille tatuoinnit eivät ole vain kielteisiä, vaan täydellisesti ei, turn-off.

        Jos tämän tietäen joku kuitenkin haluaa ottaa tatuoinnin, ei minulla ole PIENINTÄKÄÄN PYRKIMYSTÄ estää sitä. Olenko jossakin antanut ymmärtää toisin?


      • puupää
        surkeata, m kirjoitti:

        "Surkea olet sinä", en tunne enkä tiedä sinua edes olevan olemassa. Miten olisin voinut tytötellä sinua?

        Kun puhuin tytöista, tarkoitin ja tarkoitan edelleen nuoria naisia. Käsittääkseni se on heidän kohdallaan käypä ilmaisu. Sinusta en ole puhunut mitään. Tatuoinnin ottajat ovat yleensä olleet nuoria naisia, siis tyttöjä.

        Nykyään tatuointeja ottavat enemmän keski-ikäiset naiset kuin nuoret "tytöt"


      • eipä
        surkeata, m kirjoitti:

        "Surkea olet sinä", en tunne enkä tiedä sinua edes olevan olemassa. Miten olisin voinut tytötellä sinua?

        Kun puhuin tytöista, tarkoitin ja tarkoitan edelleen nuoria naisia. Käsittääkseni se on heidän kohdallaan käypä ilmaisu. Sinusta en ole puhunut mitään. Tatuoinnin ottajat ovat yleensä olleet nuoria naisia, siis tyttöjä.

        Erehtyminen on inhimillistä ja kuuluu elämään. Siitä ei seuraa mitään kasvojen menetystä.
        Kaikki erehtyvät elämässään, joten kaikki ovat siis menettäneet kasvonsa. Useimmat eivät vain myönnä erehtyvänsä vaan keksivät ihme selityksiä.


      • noniinpäniin
        pian kursseille, m kirjoitti:

        "noniinpäniin", ei tutkimus ota siihen kantaa.

        Tällä tutkimusasetelmalla ei voi vastata kysymykseen, oliko kokemus oikea vai väärä, mutta sen voi todeta, että "koettiin".

        Ei voi tehdä päätelmiä ohi sen, mitä on tutkittu. Käy tutkimusmetodologian kursseilla.

        Aivaaan oikein. Ei voi tehdä päätelmiä ohi sen mitä on tutkittu. Ei sulje pois sitä että kyse on ennakkoluuloista.


      • Tatskaton
        aironmänni kirjoitti:

        Vois kypsemmätkin naiset hävetä tatskojaan. Ei paljon sytytä, muuteks!

        Onneksi ei tartte hävetä tatskoja, kun niitä ei ole vain kaunis puhdas iho. Kaikilla ei sitä ole.


      • Arvosta itseäsi

      • Ei kunnon naisia

      • Järkeä päähän
        No voi morjesta kirjoitti:

        Eikös se ole hyvä että miesehdokkaat rajataan minimiin ja juuri niihinihmisiin joita oikeasti kiinnostaa samat asiat?

        jep renttuihin linnankundeihin ;))) Ehkä se sitten on hyvä, tosin tuskin heille.


      • Tuskin hyväksi
        vierailija200 kirjoitti:

        Kun ottaa tatuoinnin karsii poikaystäväehdokkaista kaikki turhanniuhottajat pois.

        varmasti, jäljelle jää ne joille millään ei ole mitään väliä.


      • Ongelma ihmisiä
        flajflajslfjla kirjoitti:

        Ei ongelmat ole tatuoinneissa vaan ongelmat aiheuttaa suurimman osan tatuoinneista.

        Naulan kantaan. Helppo erottaa kenellä psyykkisiä ongelmia.


      • Takskanottaja tyhmä
        surkeata, m kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan 2/3 miehistä tatuoinnit ova totaalinen turn off. Tyttö luulee tekevänsä itsensä haluttavammaksi, mutta todellisuudessa rajoittaa miesehdokkaiden määrän minimiin.

        Nuorin polvi on tämän jo huomannut. Siksi tatuoinnit ovat pois muodista. Ne joille vahinko on jo käynyt, koettavat välttää tatuointien näkymistä. Seksikuvissakin pyritään tyttö asettamaan sellaiseen kulmaan, että tatskat eivät näkyisi, tai peittämään ne kädellä tai vaatteella.

        Ongelma on NIMENOMAAN tatuoinneissa, mutta on ymmärrettävää, ettei tyttö tahdo hevin myöntää erehdystänsä ja "menettää kasvonsa".

        "Tyttö luulee tekevänsä itsensä haluttavammaksi, mutta todellisuudessa rajoittaa miesehdokkaiden määrän minimiin." Rajoittaa nimenomaan fiksujen miesten määrän minimiin.. aika tyhmää.


      • pian kursseille, m
        noniinpäniin kirjoitti:

        Aivaaan oikein. Ei voi tehdä päätelmiä ohi sen mitä on tutkittu. Ei sulje pois sitä että kyse on ennakkoluuloista.

        "noniinpäniin", edellisessä viestissäsi teit JOHTOPÄÄTÖKSEN: "Eli kyse on ennakkoluuloista." Nyt olet MUUTTANUT sanontaa: "Ei sulje pois sitä että kyse on ennakkoluuloista.

        Tutkimuksen mukaan MITÄÄN päätelmää asiasta ei voi tehdä. Ilman muuta tutkimusta on mahdollista, että joko kyse on ennakkoluuloista tai kuva on oikea.


      • noniinpäniin
        pian kursseille, m kirjoitti:

        "noniinpäniin", edellisessä viestissäsi teit JOHTOPÄÄTÖKSEN: "Eli kyse on ennakkoluuloista." Nyt olet MUUTTANUT sanontaa: "Ei sulje pois sitä että kyse on ennakkoluuloista.

        Tutkimuksen mukaan MITÄÄN päätelmää asiasta ei voi tehdä. Ilman muuta tutkimusta on mahdollista, että joko kyse on ennakkoluuloista tai kuva on oikea.

        Tutkimuksen lopputuloksen voi jokainen muokata mielessään mieleisekseen. :D
        Tatuointien inhoajat eri tavalla kun asiaan neutraalisti suhtautuvat. Samapa tuo. Eihän oikea elämä ole täällä eikä missään tutkimustuloksissa.
        Hupia siihen kuitenkin saa näiltä palstoilta.
        Voin arvata seuraavan kommenttisi.....


      • pian kursseille, m
        noniinpäniin kirjoitti:

        Tutkimuksen lopputuloksen voi jokainen muokata mielessään mieleisekseen. :D
        Tatuointien inhoajat eri tavalla kun asiaan neutraalisti suhtautuvat. Samapa tuo. Eihän oikea elämä ole täällä eikä missään tutkimustuloksissa.
        Hupia siihen kuitenkin saa näiltä palstoilta.
        Voin arvata seuraavan kommenttisi.....

        "noniinpäniin", enpä tiedä, arvasitko oikein, kun en tiedä, mitä ajattelit.

        Tutkimuksissa on AINA virhettä, eikä se siksi koskaan tavoita "oikeaa elämää". Niillä saavutetaan kuitenkin selkeämpi kuva kuin mututiedolla, esim. kuva keskimääräisestä asenteesta tai käyttäytymisestä. Siksi niitä tehdään puutteistansa huolimatta. On keinoja, joilla virhe saadaan mahdollisimman pieneksi ja on keinoja arvioida virheen suuruus ja sen todennäköisyys.

        Kriittinen tutkija ei kuitenkaan voi sanoa sellaista, mitä tutkimuksessa ei selvitetä, muuten kollegat ovat niskassa.

        Hyvää syksyä sinulle! :)


    • sukupuolinussija

      Kyl mää vaan pystyn.

      • Oikein hyvä

        Hyvä että sä pystyt.


      • Todellakin pystyn

        Samat sanat, pystyn ja kovaa, mikään ei oo kuumempaa ku tatuoitu nainen


      • onko maksullinen
        Todellakin pystyn kirjoitti:

        Samat sanat, pystyn ja kovaa, mikään ei oo kuumempaa ku tatuoitu nainen

        Aivan hutsu


    • junttien juttu

      Tatuoinnit on 99% hirveitä.

      • Trädgårds bo

        Tatska naista en huoli vaan pitää olla täysin luomu ja täyteläinen pesä.


      • Ei junttien juttu

        Tatskat on 99% seksikkäitä.


      • Näin on
        Trädgårds bo kirjoitti:

        Tatska naista en huoli vaan pitää olla täysin luomu ja täyteläinen pesä.

        Minä en huoli miestä, joka vihaa tatskoja naisilla.


    • tatuoitua

      Sama ittellä, koskee myös lävistyksiä paitsi pienet korvissa.
      Vika ei tietenkään ole tatuoinneissa ja lävistyksissä vaan minulla päässä.
      Eikä auta yhtään, että tiedän missä on ”ongelma” enkä edes halua muutosta asiantilaan.

      Tatuoitujen naisten onneksi on myös paljon miehiä joilla ei ole samaa ”tautia” kuin minulla.

      Onko tatuoinnin ottaminen ongelmien käsittelyä?

      • korko kasvaa

        Mulla tatissa tatska euron kolikko.


      • satapros good

        Tatuoinnin ottaminen on vain ja ainoastaan heikon itsetunnon pönkittämistä. Ei muuta.


      • satapros good kirjoitti:

        Tatuoinnin ottaminen on vain ja ainoastaan heikon itsetunnon pönkittämistä. Ei muuta.

        smites siasreni, joka otti tyttärensä nimen tatuointina, onko se heikkoa itsetuntoa ??!!!

        itse olen täysin tatuoimaton ja sellaisena pysyn, mutta ymmärrän kyllä tuollaisia tatuoiteja jonka sisarenikin otti, sillä on syvälinen merkitys.

        mutta muita en..


      • tapansa kullakin
        hunajainen79 kirjoitti:

        smites siasreni, joka otti tyttärensä nimen tatuointina, onko se heikkoa itsetuntoa ??!!!

        itse olen täysin tatuoimaton ja sellaisena pysyn, mutta ymmärrän kyllä tuollaisia tatuoiteja jonka sisarenikin otti, sillä on syvälinen merkitys.

        mutta muita en..

        Mihin hän tatuointia tarvitsi, pelkäsikö että unohtaa tyttärensä tai hänen nimensä ;))

        Mukava varmaan uuden miehen lukea perseestä entisten miesten kanssa hankittujen lasten nimiä, toiseen kankkuun voisi tietysti tatuoida siellä käyneet isät ym.. tyypit tuohan olisi suorastaan käytännöllistä, miksi jättää pelkkiin lasten nimiin..


      • ,,,,,,
        tapansa kullakin kirjoitti:

        Mihin hän tatuointia tarvitsi, pelkäsikö että unohtaa tyttärensä tai hänen nimensä ;))

        Mukava varmaan uuden miehen lukea perseestä entisten miesten kanssa hankittujen lasten nimiä, toiseen kankkuun voisi tietysti tatuoida siellä käyneet isät ym.. tyypit tuohan olisi suorastaan käytännöllistä, miksi jättää pelkkiin lasten nimiin..

        Jopa oli kommentti. :D :D


      • ....................
        tapansa kullakin kirjoitti:

        Mihin hän tatuointia tarvitsi, pelkäsikö että unohtaa tyttärensä tai hänen nimensä ;))

        Mukava varmaan uuden miehen lukea perseestä entisten miesten kanssa hankittujen lasten nimiä, toiseen kankkuun voisi tietysti tatuoida siellä käyneet isät ym.. tyypit tuohan olisi suorastaan käytännöllistä, miksi jättää pelkkiin lasten nimiin..

        sinunlaittesi kusipäitten takia tää maailma on niin sairas paikka ,,,,,,


    • mark

      Entä jos markka tulee takaisin ?

    • Kaunis iho

      Kaikki tatskat näyttää kauempaa mustelmilta. Kuka haluaa sekstailla mustelmille hakatun naisen kans? En minä ainakaan!

      • Vitunurpot

        Niin juuri. Yhdyn edelliseen mielipiteeseen.


      • Ei vitunurpoja
        Vitunurpot kirjoitti:

        Niin juuri. Yhdyn edelliseen mielipiteeseen.

        Sinulle nimimerkki vitunurpot, ei niin juuri ja minä onneksi yhdy edelliseen mielipiteeseen. Rakkaus ei riipu tatskoista tai mistään muustakaan, mutta tietysti jos tarvitsee olla noin valikoiva, niin siitä vaan.


      • ei urpo
        Ei vitunurpoja kirjoitti:

        Sinulle nimimerkki vitunurpot, ei niin juuri ja minä onneksi yhdy edelliseen mielipiteeseen. Rakkaus ei riipu tatskoista tai mistään muustakaan, mutta tietysti jos tarvitsee olla noin valikoiva, niin siitä vaan.

        Puhut himosta, et rakkaudesta koska tatuoitu ymmärtää vain lihaansa polttavan orgasmien aallon ja sekoittaa sen rakkauteen..


      • tatuoimaton nainen
        ei urpo kirjoitti:

        Puhut himosta, et rakkaudesta koska tatuoitu ymmärtää vain lihaansa polttavan orgasmien aallon ja sekoittaa sen rakkauteen..

        Kyllä osaa ihminen olla tyhmä...


      • äo kuin apinallako
        tatuoimaton nainen kirjoitti:

        Kyllä osaa ihminen olla tyhmä...

        Sinäkin lankesit provoon, mitä se kertookaan omasta älystäsi hyvä Einstein :D


      • provooo
        äo kuin apinallako kirjoitti:

        Sinäkin lankesit provoon, mitä se kertookaan omasta älystäsi hyvä Einstein :D

        Itsekin lankesit provoon juuri. Kertoo varmaan omasta älystäsi tai sen puutteesta. :D


    • muuan mies

      jep,joku pikku tatuointi vielä ihan ok mutta jos naisella useampi tai paljon tatuointeja niin meikäläiselle sellainen nainen korkeintaan yhden illan hupi.Ainakin alkuasetelma näin.Ellei satu tulemaan väliin sellainen ihmeellinen asia kuin rakkaus... mutta vaikea uskoa.

      • Tatskoja saa olla!

        Kuules muuan mies, minä en suostu olemaan sinulle mikään yhden illan hupi, en tatskoilla, enkä ilman tatskoja. Alkuasetelma ei ole todellakaan näin.


      • yando vëo

        Näin on. Joku pieni vielä menee, mutta useampi tai iso tatuointi ei käy.


      • vaatteet päällä aina
        yando vëo kirjoitti:

        Näin on. Joku pieni vielä menee, mutta useampi tai iso tatuointi ei käy.

        Isot tatuoinnit on sama kuin vaatteet, joita ei voi riisua, raskaasti tatuoitua naista ei voi koskaan riisua.. se ei koskaan tunnu olevan alasti..


    • silmänisku

      Kyllä jokin tyylikäs tastka ja vaikka napakoru on naisella niin todella seksikästä!!

    • mats

      Sama vika täälllä, ei kiihota tatuoidut naiset ollenkaan ja voisi olla vaikea naida sellaista

      • Vänkääjät

        mats kyllä tatuoidut naiset ihan varmasti kiihottaa ja sellaista ei ole mitenkään vaikea naida. Moni haluaa vaan vängätä vastaan ja se on ihan ymmärrettävää.


    • Fiksumies

      Tatuoinnit alempien sosiaalisten luokkien "polttomerkkejä". Siksi ei tatuoidut naiset kiinnosta.

      • Näin se vaan menee

        Ne joilla ei ole valinnanvaraa naivat tatuoitujakin, ne joilla on varaa valita valitsevat muita jos mahdollista ainakin pysyväksi seurakseen.


    • Olet liian valikoiva

      Omituisia ukkoja, kun ei tatuoidut naiset kiinnosta. Tatskat ei ole mitään sosiaalisten luokkien polttomerkkejä. Mulle on ihan sama onko tatskoja ja lävistyksiä vai ei. Onneksi itse en valikoi ihmisiä tuohon tyyliin. Tyhmyyttä on valikoida ja syrjiä liikaa ihmisiä, noin mitättömän asian takia tai muuten joutaakin olla ihan yksin.

      • alkeellisia (M)

        Nikki "Olet liian valikoiva"

        Ei se ole "mitätön asia". Se vie useimmilta miehiltä halun, kun nainen riisuunnuttuaan osoittautuu tatuoiduksi.

        Kohteliaisuudesta voi naida sen kerran, mutta HARVOIN tulee uusintaa. Ei mies halua loukata tyttöä, jolle vahinko on jo tapahtunut ja on siksi hiljaa asiasta, mutta kun puhutaan yleisellä tasolla, esim. netissä, useimmat miehet paljastavat inhonsa tatskoja kohtaan.

        Kun tatskat olivat muotia, miehet ilman muuta kiinnittivät huomiota myös siihen, että mitä alempi sosiaaliluokka, sen useammin oli tatskoja. Ei tosiasioita voi ideologisista syistä piilottaa.


      • ......
        alkeellisia (M) kirjoitti:

        Nikki "Olet liian valikoiva"

        Ei se ole "mitätön asia". Se vie useimmilta miehiltä halun, kun nainen riisuunnuttuaan osoittautuu tatuoiduksi.

        Kohteliaisuudesta voi naida sen kerran, mutta HARVOIN tulee uusintaa. Ei mies halua loukata tyttöä, jolle vahinko on jo tapahtunut ja on siksi hiljaa asiasta, mutta kun puhutaan yleisellä tasolla, esim. netissä, useimmat miehet paljastavat inhonsa tatskoja kohtaan.

        Kun tatskat olivat muotia, miehet ilman muuta kiinnittivät huomiota myös siihen, että mitä alempi sosiaaliluokka, sen useammin oli tatskoja. Ei tosiasioita voi ideologisista syistä piilottaa.

        Tuossa nyt on jotain ristiriitaa. Vie halut mutta voi naida kohteliaisuudesta. Seisooko miehellä jos ei ole haluja?


      • yando vëo
        ...... kirjoitti:

        Tuossa nyt on jotain ristiriitaa. Vie halut mutta voi naida kohteliaisuudesta. Seisooko miehellä jos ei ole haluja?

        Laittaa silmät kiinni ja ajattelee jotain tatuoimatonta akkaa.


      • ......
        yando vëo kirjoitti:

        Laittaa silmät kiinni ja ajattelee jotain tatuoimatonta akkaa.

        Siksi naiset nai yleensä silmät kiinni koska ajattelevat toista miestä.. Niinhän se on.


      • alkeellisia (M)
        ...... kirjoitti:

        Tuossa nyt on jotain ristiriitaa. Vie halut mutta voi naida kohteliaisuudesta. Seisooko miehellä jos ei ole haluja?

        "......", jos ihan pitää selittää, kerrottakoon, että halut voivat mennä niin vähäisiksi, että jos olisi tiennyt etukäteen, ei olisi pyrkinytkään bylsimään. Kohteliaisuusnussiminen voi vielä jotenkin onnistua, muttei taatusti seuraa jatkoa.

        Ei se yleensä ole niin vaikeata käsittää, joskin se joiltakin vaatii melkoisia ajatusponnisteluita. :)


      • ................
        ...... kirjoitti:

        Siksi naiset nai yleensä silmät kiinni koska ajattelevat toista miestä.. Niinhän se on.

        Ei pidä paikkaansa...voi myös ujostuttaa tms ja siksi silmät kiinni. Tai sitten vaan nauttii ja rentoutuu, jolloin silmät painuu ihan automaattisesti kiinni.


      • ......
        ................ kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa...voi myös ujostuttaa tms ja siksi silmät kiinni. Tai sitten vaan nauttii ja rentoutuu, jolloin silmät painuu ihan automaattisesti kiinni.

        Pitää paikkansa. Valitettavasti.


      • Tastka kertoo luokan

        Tyhmää tai ei niin helppo nähdä heti mihin ryhmään joku kuuluu, paljon helpompaa kuin ennen. Tatuoinnilla merkkaa itsensä laluokkaan ja näkyvästi.


    • Ite oot alkeellinen

      Sinä alkeellisia (M) olet ihan pöhkö, suorastaan idiootti ja sekin on tosiasia.

      Tatskat on ihan varmasti ihan mitätön asia. Haluttomuuden syitä on väsymys, tressi, masennus, sairaudet, tulehdukset, lääkkeet, huumeet ja liika alkoholi, jotka vie myös naisilta halut.

      Kohteliaisuudesta ei ole mikään pakko naida edes sen kertaakaan, voi vallan mainiosti kieltäytyä. Tatskat ei ole mikään vahinko, suojaamaton seksi on vahinko, sukupuolitaudit ja ei toivotut raskaudet on vahinko, niistä ei ole fiksua olla hiljaa, vaan hoitaa ne oikealla tavalla.

      Minä en onneksi inhoa, enkä pelkkää tatskoja. Siksi on käsittämätöntä että joku inhoaa ja pelkää tatskoja, koska maailmassa on paljon pahempaakin mitä kannattaa inhota ja pelätä.

      Tatskat on aina olleet muodissa ja pysyvät myös. Alemmat sosiaaliluokat ei riipu todellakaan mistään tatskoista. Alkeellista on holtiton seksin harrastus ilman suojaa, ehkäisyä ja tämä on tosiasiaa ideologisista syistä, jota ei voi piilottaa.

      • Mikko M

        Kaikilla huorilla on vaan tatuointeja . En tykkää . En kiihotu . En voi naida .


      • mikon lerppa?
        Mikko M kirjoitti:

        Kaikilla huorilla on vaan tatuointeja . En tykkää . En kiihotu . En voi naida .

        Ei tietenkään voi naida kun ei seiso.


      • Ei mitään ongelmaa
        Mikko M kirjoitti:

        Kaikilla huorilla on vaan tatuointeja . En tykkää . En kiihotu . En voi naida .

        Mikko onkos miehet h*uoria kanssa, heilläkin on tatskoja? Minä tykkään tykkään tatskoista, kiihotun tatuoiduista miehistä ja voin naida tatuoidun miehen kanssa, siinä missä tatuoimattoman kanssakin.


      • HUI!!
        Mikko M kirjoitti:

        Kaikilla huorilla on vaan tatuointeja . En tykkää . En kiihotu . En voi naida .

        Ootko ihan ite käyny tarkistaa?? Ja yhdenkään kohdalla ei siis ottanu eteen...??? Käys lekurilla voi olla vaikka jotain vakavampaa...


      • Uskollinen 40vuotta
        Mikko M kirjoitti:

        Kaikilla huorilla on vaan tatuointeja . En tykkää . En kiihotu . En voi naida .

        Minä en ole huora vaikka on pari tatuointia. Eka tatuointi on olkapäässä, jonka otin lapseni menetyksen muistoksi ja toinen tatuonti on nilkassa 40 vuotis hääpäivän muistoksi. Laitetaan kaikki naiset vaan tatuointeja niin ei tarvii kiimaisia ukkoja pakoon juosta. Vetäköön käteensä sen töröttäjänsä, joka on niille henki ja elämä. Ihan sairasta tuo jatkuva perseen tavottelu. Alas on miesrotu vajonnut. Missä ovat herrasmiehet?


      • Uskollinen 40vuotta kirjoitti:

        Minä en ole huora vaikka on pari tatuointia. Eka tatuointi on olkapäässä, jonka otin lapseni menetyksen muistoksi ja toinen tatuonti on nilkassa 40 vuotis hääpäivän muistoksi. Laitetaan kaikki naiset vaan tatuointeja niin ei tarvii kiimaisia ukkoja pakoon juosta. Vetäköön käteensä sen töröttäjänsä, joka on niille henki ja elämä. Ihan sairasta tuo jatkuva perseen tavottelu. Alas on miesrotu vajonnut. Missä ovat herrasmiehet?

        Herrasmiehet on jahtaamassa sellaisia naisia, joita kiinnostaa miestenkin mieltymykset. Kahden kauppaa, tiedätkö. Siksi kai olet jäänyt sellaisista ilman. Ja viestisi perusteella ilman jäät.


      • Itseään kunnioittava
        Ei mitään ongelmaa kirjoitti:

        Mikko onkos miehet h*uoria kanssa, heilläkin on tatskoja? Minä tykkään tykkään tatskoista, kiihotun tatuoiduista miehistä ja voin naida tatuoidun miehen kanssa, siinä missä tatuoimattoman kanssakin.

        Hyh, en haluaisi tatuoitua miestä tuntisin itseni halvaksi.


      • Huoran merkki
        Uskollinen 40vuotta kirjoitti:

        Minä en ole huora vaikka on pari tatuointia. Eka tatuointi on olkapäässä, jonka otin lapseni menetyksen muistoksi ja toinen tatuonti on nilkassa 40 vuotis hääpäivän muistoksi. Laitetaan kaikki naiset vaan tatuointeja niin ei tarvii kiimaisia ukkoja pakoon juosta. Vetäköön käteensä sen töröttäjänsä, joka on niille henki ja elämä. Ihan sairasta tuo jatkuva perseen tavottelu. Alas on miesrotu vajonnut. Missä ovat herrasmiehet?

        Herrasmiehet ovat juurikin ne jotka eivät halua tatuoituja naisia ainakaan muuksi kuin huoriksi.


      • mieshuoran merkki
        Huoran merkki kirjoitti:

        Herrasmiehet ovat juurikin ne jotka eivät halua tatuoituja naisia ainakaan muuksi kuin huoriksi.

        Mullakin on yksi tatuoitu rattopoika hupina. Ei niitä muuhun käyttöön voi ajatellakaan.


    • alkeellisia (M)

      "Ite oot...", logiikka ei näy olevan sinun alaasi. Jos sinua ei jokin haittaa, siitä EI JOHDU, ettei se haittaa muita. Kyselytutkimuksella on selvitetty, että 80 %:lle miehistä tatuoinnit ovat totaalinen turn-off.

      Tatuoidut naiset ovat rajoittaneet mahdolliset suhteensa siis vain 20 %:iin miehistä. Mahdollisuus löytää oma mies on siis paljon vaikeampi kuin tatuoimattoman.

      Muut haluttomuudet, joita miehillä on kohdistuvat kaikkiin naisiin, tatskainho vain tatuoituihin.

      Tatuointeja esiintyy enemmän alemmissa sosiaaliryhmissä. Tämä on HAVAINTO, jota ei voi ideolologisesti kumota vain väittämällä toisin.

      On myös huomattava, että loogisen ajattelun heikkous on alemmilla luokilla suurempi.

      • ed.

        Niin ja jäi vielä muoti käsittelemättä. Nuorilla tytöillä tatskat ovat PALJON harvinaisempia kuin kymmenen vuotta sitten. Tatskatut naiset ovat nyt pääasiassa 30-40-vuotiaita.

        Tämäkin on HAVAINTO, jota ei ole kieltaminen ideologisista syistä.

        Kun yhteiskuntatieteilijä Henry Laasanen mainitsi julkisessa esiintymisessään miesten 80 %:n turn-offin tatuointeihin, tatuointien puolustajat vastasivat kuin jokin mystinen voima vetäisi myös tatuoituihin naisiin päin.

        Kyllä asia on tutkittu. Voimasuhteet ovat siis 80 contra 20, mutta juuri logiikkaa ymmärtämättömät ressukat eivät tätä tajua.


      • Olet idiootti
        ed. kirjoitti:

        Niin ja jäi vielä muoti käsittelemättä. Nuorilla tytöillä tatskat ovat PALJON harvinaisempia kuin kymmenen vuotta sitten. Tatskatut naiset ovat nyt pääasiassa 30-40-vuotiaita.

        Tämäkin on HAVAINTO, jota ei ole kieltaminen ideologisista syistä.

        Kun yhteiskuntatieteilijä Henry Laasanen mainitsi julkisessa esiintymisessään miesten 80 %:n turn-offin tatuointeihin, tatuointien puolustajat vastasivat kuin jokin mystinen voima vetäisi myös tatuoituihin naisiin päin.

        Kyllä asia on tutkittu. Voimasuhteet ovat siis 80 contra 20, mutta juuri logiikkaa ymmärtämättömät ressukat eivät tätä tajua.

        Ei se logiikka näytä olevan sinunkaan alaasi, vaikka yritätkin esittää niin, joten ihan turhaan esität minulle yhtään mitään.

        Mahdollisuus löytää oma kumppani ei ole yhtään vaikea ja kaikki ei edes halua, koska sinkkunakin on mukavaa, mukavampaa.

        Sitä haluttomuutta on myös naisilla eri syistä ja tatskainho on pelkoa ja kateutta vaan.

        Sitä tatskainhoa ja kateutta on enemmän alemmissa sosiaaliryhmissä. Tämä on se havainto, jota ei voi ideologisesti kumota, väittämällä toisin.

        Sinulla loogisen ajattelun heikkous, koska syyllistyt ihan typerään väittelyyn ja kärsit liiasta fobiasta ja kateudesta.

        Mitäpä ymmärrät muodista yhtään mitään. Minä en ole enää mikään nuori tyttö ja näin yli kolmekymppisenä voisin sinun kiusaksi vetästä ison kasan kunnon tatskoja, ihan vaan sinua ärsyttääkseni ja koska minua ärsyttää sinunlaiset tyypit. Tämäkin on havainto ideologisista syistä.

        En ole mikään tatskojen puolustaja, mutta sinä olet asennevammainen ihminen ja logiikkaa ymmärtämätön ressukka, joka haluaa vaan väitellä ja olla aina oikeassa ja yrittää päteä.


      • 15+4

        Saisiko tähän "tutkimukseen" jotain linkkiä? :D Veikkaan että sellaista ei ole, tai sitten on totaalinen turn-of tulkittu vain ihan omassa päässään. Mistä lie lestadiolaisten suviseuroilta tämäkin trolli on karannut...

        Ja aiheeseen. Tunnen itse vissiin yhden miehen jolle tatskat naisella ovat kauhistus. Tuttavapiiri on kuitenkin melko laaja, joten perstuntuma ja omat mieltymykset sotivat aika rankasti tätä väittämää vastaan. Tatuonti itsessään ei ketään pilaa. Tietysti jos se on oikein suttuinen ja sen näköinen, että otettu jossain piriluolassa kamapäissään, niin saattaa ehkä herättää kummastusta, mutta suurin osa mitä olen nähnyt, ovat sopineet kantajilleen hienosti.

        Ja kuka oikeasti kuvittelee, että naiset ajattelevat viehättävyyttään miesten silmissä tatskoja ottaessa? :D Minihameet ja korkkarit on ehkä sitä varten ja itsetunnon buustaukseen, mutta tatskat ovat kyllä mitä todennäköisemmin ihan itselle otettuja.


      • luokalainen

        Haittaakse?


      • Naiset missä järki
        ed. kirjoitti:

        Niin ja jäi vielä muoti käsittelemättä. Nuorilla tytöillä tatskat ovat PALJON harvinaisempia kuin kymmenen vuotta sitten. Tatskatut naiset ovat nyt pääasiassa 30-40-vuotiaita.

        Tämäkin on HAVAINTO, jota ei ole kieltaminen ideologisista syistä.

        Kun yhteiskuntatieteilijä Henry Laasanen mainitsi julkisessa esiintymisessään miesten 80 %:n turn-offin tatuointeihin, tatuointien puolustajat vastasivat kuin jokin mystinen voima vetäisi myös tatuoituihin naisiin päin.

        Kyllä asia on tutkittu. Voimasuhteet ovat siis 80 contra 20, mutta juuri logiikkaa ymmärtämättömät ressukat eivät tätä tajua.

        Käsittämätöntä että nainen haluaa ehdoin tahdoin alentaa itsensä ja pilata viehätysvoimansa, täytyy olla tosiaan typerä tapaus.


    • alkeellista (M)

      "Olet idiootti", olet esiintynyt usein eri nimimerkeillä, mutta perussanomasi pysyy. Vastaat yleensä väittämälla, että vastapuoli syyllistyy samaan virheeseen, josta sinua epäilee: "Itse olet...".

      Taktiikka on paljon käytetty varsinkin lasten piirissä, mutta vaikuttaa 37-vuotiaalle jo perin lapselliselta. Pitäisi löytyä itse asiaan käypiä todisteita.

      Eiköhän tämä tältä erää riitä. Oikein hyvää syksyä sinulle. :)

      • Lopeta provoilu

        Kuuleppas alkeellista (M), se on jokaisen oma asia millä nimimerkillä kirjoittaa, mikä on perussanoma ja kirjoittaako ollenkaan. Enkä ole mielestäni väittänyt yhtään mitään, sen sinä keksit.

        Taktiikkaa käytetään eri tavalla lasten kanssa. Lapsi ja lapsellinen en ole ollut yli kahteenkymmeneen vuoteen. Mistäs ikäni tiedät, kun voin olla yhtä hyvin vaikkapa 49 vuotias tai 21 vuotias tai jotain siltä väliltä ja etkös tiedä, että on epäkohteliasta kysyä naisen ikää ja haukkua lapseksi ja lapselliseksi aikuista ihmistä?

        Toivoisin sinun hankkivan niitä käypiä todisteita, muuten olet provoilija.


      • Ole ny jo hiljaa!
        Lopeta provoilu kirjoitti:

        Kuuleppas alkeellista (M), se on jokaisen oma asia millä nimimerkillä kirjoittaa, mikä on perussanoma ja kirjoittaako ollenkaan. Enkä ole mielestäni väittänyt yhtään mitään, sen sinä keksit.

        Taktiikkaa käytetään eri tavalla lasten kanssa. Lapsi ja lapsellinen en ole ollut yli kahteenkymmeneen vuoteen. Mistäs ikäni tiedät, kun voin olla yhtä hyvin vaikkapa 49 vuotias tai 21 vuotias tai jotain siltä väliltä ja etkös tiedä, että on epäkohteliasta kysyä naisen ikää ja haukkua lapseksi ja lapselliseksi aikuista ihmistä?

        Toivoisin sinun hankkivan niitä käypiä todisteita, muuten olet provoilija.

        Voi hitto että olet sekaisin! Lopeta jo, ei noita sinun trollailujasi kestä enää nauramatta lukea :D


    • Ygyggygygtgtgycyg

      Ap, ei se mitään. Ei sinun tarvitsekaan. Siis ellet sitten hanki elantosi sillä.

    • Anttonio45

      Olen samaa mieltä. En voi mitään mutta tatuoidusta naisesta tulee väistämättä mieleeni joko lusimassa ollut tai huonomaineista työtä tekevä nainen,,
      Puistattaa kun näenkin tatuoidun naisen..

      • Kekekekekekekeke

        Mutta tatuoituja miehiä panet.


    • Nainen 23

      Jokain saa olla kenen kanssa haluaa,
      itse en sänkyyni tatska-/lävitysmiestä laske,
      kun omat sex halut siinä katoaa,
      tulee mieleen hunsvotti ja
      ei se Seiskassakaan näyttäisi hyvältä.
      Mut joka haluaa,niin antaa palaa vaan......!

    • 12+12

      Narkkari tatskat hyi ei semmosta eukkoa pane mistään hinnasta.

    • Pönttö-öriläs

      Joo.. minulla tullee myös mieleen ne koukussa roikkuvat eläinten ruhot, jotka oli leimattu sillä sinisellä värillä.. ja eipä se sitten teekään mieli...

    • No Mutta

      Jätä se sika !

    • Miehen mielipide

      Kyllä olen täysin samaa mieltä tatuoinneista! Narkkari huorat vain tatuoi itsensä. Jokin viiraa päässä, kun ihminen ottaa tatuointeja!

    • Olen kanssasi täysin samaa mieltä!!! Lisäisin vielä yhden seikan joka vie halut myös eli jos nainen on alapäästä posliini.

      • Miehen mielipide

        No siitä asiasta emme ole samaa mieltä. Ehdottomasti pidän posliinista! Ne karvat kuitenkin kasvaa muutamassa kuukaudessa täysin entisenlaisiksi, joten ei peruuttamatonta. Nuoleminen vain on aika paljon kivempaa, kun on poslari.


      • hankala pissiä

        Posliini alapäästä? Kumma luonnonoikku. Kaikki muu normaalia mutta alapäästä tullut posliinia.


      • Nainen ihmettelee
        Miehen mielipide kirjoitti:

        No siitä asiasta emme ole samaa mieltä. Ehdottomasti pidän posliinista! Ne karvat kuitenkin kasvaa muutamassa kuukaudessa täysin entisenlaisiksi, joten ei peruuttamatonta. Nuoleminen vain on aika paljon kivempaa, kun on poslari.

        En tiennytkään, että klittassa kasvaa karvat...


      • hössönpöö
        Nainen ihmettelee kirjoitti:

        En tiennytkään, että klittassa kasvaa karvat...

        "Nainen ihmettelee", koetahan itse imeä luomunaisen klittaa. Meneekö karvoja suuhun? Ei niiden tarvitse klitoriksessa kasvaa.


      • hössönpöö
        hankala pissiä kirjoitti:

        Posliini alapäästä? Kumma luonnonoikku. Kaikki muu normaalia mutta alapäästä tullut posliinia.

        "hankala pissiä", luulisi sinun jo tietävän, mutta selitetään nyt varmuuden vuoksi perusteellisesti. "Posliini", "poslari" ja "posliinivittu" tarkoittavat YLEISESTI käytetyssä kielessä naisen karvattomia sukupuolielimiä.

        On vaikea käsittää, että tämä on voinut jäädä sinulta nettiä seuratessasi huomaamatta.

        Posliini on tunnetusti karvatonta. Kielikuva on tullut käsitteeksi. Vrt. "paperi" on merkinnyt alunperin materiaalia, mutta on tullut myös merkitsemään "ohjetta", "tutkimusraporttia", "kertomusta" tms.


      • hankala pissiä
        hössönpöö kirjoitti:

        "hankala pissiä", luulisi sinun jo tietävän, mutta selitetään nyt varmuuden vuoksi perusteellisesti. "Posliini", "poslari" ja "posliinivittu" tarkoittavat YLEISESTI käytetyssä kielessä naisen karvattomia sukupuolielimiä.

        On vaikea käsittää, että tämä on voinut jäädä sinulta nettiä seuratessasi huomaamatta.

        Posliini on tunnetusti karvatonta. Kielikuva on tullut käsitteeksi. Vrt. "paperi" on merkinnyt alunperin materiaalia, mutta on tullut myös merkitsemään "ohjetta", "tutkimusraporttia", "kertomusta" tms.

        Tietenkin posliini on karvatonta. Kuka nyt karvasesta kahvikupista joisi. Ruokalautanenkin on karvaton, menisi muuten karvoja ruokaan.


    • jhtdhjhj.jh

      no , wedätppä kätees sitten

    • Yo-Man

      No nämä nyt ovat taas näitä täysin evvk -viestejä. Tyypillisimpiä tällaisia lähettelevät luulevat pystyvänsä kontrolloimaan naisia näillä mielipiteillään, vaikka vaikutus on todennäköisesti täysin päinvastainen. Sovinismi oikein paistaa läpi ja kyvyttömyys keskittyä niihin naisiin joista sitten tykkää ja kehua heitä. Siinä luulisi olevan enemmän järkeä kuin haukkua täysin sattumanvaraisia, tuntemattomia naisia, joista ei kerran ole edes kiinnostunut.

    • jasse14

      Kroksit, läskit ja tatskat.

      • kroksiton

        Kroksit on kalliit kengät. Mulla ei ole varaa niihin vaikka ei ole läskejä eikä tatskoja. Me yläluokan tyypit joudutaan kulkemaan jäljennöksissä


    • homesweet HOME

      en minäkään, paitsi että tatuoidut miehet kierrän kaukaa. Voiko ällöttävämpää olla. Yhden kanssa erehdyin asumaan yhdessä, ja joka aamu joku naurettava käärmeenpää vieressä. Niin naurettavaa.

    • Ne on tautisia

      IHAN SAMAA MIELTÄ, TATUOIDUT NAISET OVAT HALVAN JA TAUTISEN NÄKÖISIÄ.
      Inhottaa katsoa, hyi hyi.

      • mielikuvia vain

        tuo on sinun mielikuvasi eikä totuus asiasta. jos jotakin ei tatuointi haluta niin ei haluta. jos haluat jotain oikeen kovasti ja sillä onkin tatuointi niin sehän on sun ongelmas... ähäkutti. tatuointeja tehdään ihan itseä varten eikä sun kaltaisia varten muuten kuin että sun kaltaiset pysyvät mahdollisimman kaukana siitä parhaasta. tatuointi on rohkeuden ja hyvän itsetunnon merkki, uskallat laittaa ikuisen kuvan ihollesi, olet varma päätöksestäsi, etkä pelkää kipua, rakastat vartaloasi ja haluat koristaa sen kuvilla.


    • mies ilman tatuointi

      Ei tatuointi naista pilaa. Jos nainen on kaunis ni ei se rumennu vaik ois koko vartalo täynnä tatuointeja.

      • Varakas mies

        Eikö ihan oikeasti, eikö viehättävyys vähene jos on halvan lutkan näköinen. Makunsa kullakin. Moni on pilannut ulkonäkönsä noilla tramp stampeilla. Toki alaluokan miehille kelpaavat. Puhtoinen ja suloinen naisen olla pitää. Leimattu liha ei kiinnosta.


    • dog hater

      Mulla oli kerran nainen, joka oli kaunis kuin mikä. Suomalainen ja vaalea, hyvä kroppainen ja kauniskasvoinen. Mutta kun näin sen tatskan(huonosti tehdyn vielä) kaulassa(!), niin johan meni mielenkiinto... Kädessäkin oli muutama. Tuo kaunis sitten paljastuikin entiseksi narkkariksi....

    • äähh

      so? älä sitten rakastele.

    • suonikohju

      Kesällä huomasin yhdellä tutulla naisella tatskan sääressä ja huomautin ääneen, selvisi että kysy olikin suonikohjuista. Että se naisen tatuoinneista.

      • tatuoimaton nainen

        Kaikkea ei kannata ääneen möläyttää. Joutuu vielä itse pahemman kerran nolatuksi.


    • Keksikää vittu muuta

      Vittuako katot sit sellasii. Nussi siit mummoja ol hiljaa!

    • suonikohju

      Tarkotin, et naisilla suonikohjut on ihan yhtä ällöjä kun tatuoinnit tai toisin päin.

      • luomu on parasta

        Ennemmin suonikohjutkin kuin tatuointi.


      • huohhhhh

        Suonikohjuille ei voi mitään ja leikkauskin on kivulias


    • Oulustako no ei

      Pystyt panemaan ällötatuoituja massanaikkosia, kun ajattelet seuraavasti. Kylläpä on halvan näköinen tapaus, taatusti valehtelen nimeni ja jätän "vahingossa" identiteetistäni todistavat kortit autooni, tulin bussilla auto on sopivasti huollossa sanon tyhjäpäälle.. Hän ei kyseenalaista valheitani, enkä aio enää koskaan tavata häntä tämän jälkeen.. Viikonlopun ajan nain häntä, kuin viimeistä päivää viikon alussa jätän. Lupaan soittaa, kuten aina luvataan tyhjäpäille, koskaan en oikeasti soita.

      Halveksimalla häntä jo lähtökohtaisesti saatat päästä maaliisi, kunhan teeskentelet aivan kaiken itsestäsi. Hän olkoon pelkkä spermapatja johon ravistat siemenesi, tehköön lisää äpäriä maailmaan niin halutessaan, minä en niitä elätä.. Muistathan kuitenkin valita riittävän etäällä olevan kaupungin, jos olet Espoosta mene Vaasaan, Kuopioon, Lappeenrantaan jne.. ja sano olevasi kotoisin Lahdesta, Kouvolasta jne.. Kyllä sä osaat ja saat sitä pesää...

      • pernapaatja

        Jo menee vaikeaksi.


    • mill11

      Voisin ottaa tatuoinnin ihan pelkästään jo sen takia että tämän ketjun kaltaiset junttimaiset nössömiehet kiertäisivät minut kaukaa.

      • 19+9

        Ota pois. Toisaalta ei kannata tehdä jotain sellaista, mitä et välttämättä halua tehdä (Ainakaan tästä syystä) koska meidän maassa on paljon ahdasmielisiä idiootteja, jotka tuntevat tarpeelliseksi vuodattaa ainoastaan mitä ei halua ilmoille.

        Kaveri ei ole selkeästi nähnyt kaunista tatuointia alastomalla naisella. Tosin en usko, että kyseinen mies on nähnyt edes sitä alastonta naista, joten se siitä sitten. ;)


      • Tatuoinnit rumia
        19+9 kirjoitti:

        Ota pois. Toisaalta ei kannata tehdä jotain sellaista, mitä et välttämättä halua tehdä (Ainakaan tästä syystä) koska meidän maassa on paljon ahdasmielisiä idiootteja, jotka tuntevat tarpeelliseksi vuodattaa ainoastaan mitä ei halua ilmoille.

        Kaveri ei ole selkeästi nähnyt kaunista tatuointia alastomalla naisella. Tosin en usko, että kyseinen mies on nähnyt edes sitä alastonta naista, joten se siitä sitten. ;)

        Samaa mieltä aloittajan kanssa - naiset pilaavat ihonsa jo yhdellä tatuoinnilla. Tatuoinnit ovat miesten juttuja, ja tatuoitu nainen ei ole enää haluttava.

        ÄLKÄÄ HYVÄT NAISET PILATKO ITSEÄNNE TATUOINNEILLA!


      • äkkiä M

        "mill11", ota ihmeessä ja ajattele vasta myöhemmin.


      • LOLO1
        Tatuoinnit rumia kirjoitti:

        Samaa mieltä aloittajan kanssa - naiset pilaavat ihonsa jo yhdellä tatuoinnilla. Tatuoinnit ovat miesten juttuja, ja tatuoitu nainen ei ole enää haluttava.

        ÄLKÄÄ HYVÄT NAISET PILATKO ITSEÄNNE TATUOINNEILLA!

        :DD Ei voisi miehet vähempää kiinnostaa. Etenkään viime vuosituhannelle jääneet.


      • Totta,
        LOLO1 kirjoitti:

        :DD Ei voisi miehet vähempää kiinnostaa. Etenkään viime vuosituhannelle jääneet.

        tatuoinnit ovat viime vuosituhansille jääneitä juttuja.

        Seksikäs ja haluttava nainen ei ota tatuointeja.


      • Ilman tatuointia
        Tatuoinnit rumia kirjoitti:

        Samaa mieltä aloittajan kanssa - naiset pilaavat ihonsa jo yhdellä tatuoinnilla. Tatuoinnit ovat miesten juttuja, ja tatuoitu nainen ei ole enää haluttava.

        ÄLKÄÄ HYVÄT NAISET PILATKO ITSEÄNNE TATUOINNEILLA!

        No ei ne tatuoinnit miestäkään paranna. Kertovat vain lapsellisuudesta ja jonkilaisesta halusta parantaa nahkaa leimaamalla elämäänsä, kuka sellaisen miehen haluaa. Jokainen tietää ettei kuva ihossa elämää paranna, tosimiehet ovatkin niitä joilla ei suuria näkyviä tatuointeja ole. Eri juttu jos tykkää rentuista, itse katselen laatu miehiä, ne ei nahkaansa merkkauta.


      • hohhoijjaa
        Totta, kirjoitti:

        tatuoinnit ovat viime vuosituhansille jääneitä juttuja.

        Seksikäs ja haluttava nainen ei ota tatuointeja.

        Tatuointeja on tehty kautta aikojen eikä ne aiemminkaan ole häirinnyt. natsi-Saksassakin tatuoinnit vain ilmaisivat, kuka on juutalainen ja kuka ei (juutalaiset tatuoitiin )


    • 6+9

      Ajatella. Sinullakin on piirre, jota joku nainen ei hyväksy. Silti ei taida kotiovella olla jonoa ilmoittamassa asiasta?

    • juki.

      tatuointi näyttää kuin tyypillä olis ihosairaus tai palovamma.

    • epeli1

      Sama täällä. M34 olen, minulla se ei "rajoitu" rakastelemiseen, minun silmissä nainen jotenkin menettää naisellisuuttaan valtavasti tatuoinneilla.

      Tämä ei ole minun osalta sitä että ne muka olisi vain miesten tms. Ei mitään sellaista, ei vaan miellytä silmää ollenkaan :/ Onneksi on vielä olemassa naisia jotka ei tatuointeja ole ottaneet tai ota.

      Nimenomaan naisen puhdas kuulas iho on parasta!

    • näi o

      tatuointi on yhtäkuin korostaa olematonta itsevarmuutta typerillä kuvioilla jotka vanhana näyttää kurttusella iholla kuin paskalta hajonneessa tuulilasissa.

      • Justjo

        Ei ihmisen iho vanhana näytä sen paremmalta ilman tatuointejakaan


    • IsoYorma

      Voi v__tu mikä tohvelisankari.

    • Ihan oikeesti

      Ihanku joku muka ottais tatuoinnnin näyttääkseen haluttavemmalta? Moni ottaa tatuoinnin, koska sillä on tatuoinnin ottajalle suuri merkitys. Täytyy olla täys bimbo, jos ottaa tatuoinnin näyttääkseen jonkun suomalaisen punaniskan mielestä haluttavemmalta.
      Pitäydy sinä vain niissä elovenatytöissäsi ja anna muiden tehdä mitä haluaa. Kukaan tuskin pakottaa sinua nussimaan tatuoitua tyttöä. Typerien mielipiteidesi perusteella kukaan tatuoitu (tai kukaan muukaan) tuskin sinua haluaisi naida.

      • drth

        "Ihan oikeesti"

        Elovenatyttö on ihana, kerrassaan suloinen, raikas, puhdas.


      • Tatskat jees!
        drth kirjoitti:

        "Ihan oikeesti"

        Elovenatyttö on ihana, kerrassaan suloinen, raikas, puhdas.

        On! Ja vielä muutamalla tatuoinnilla koristettuna, niin VOT ! ;)


    • ohi on

      Eiköhän tästä keskustelusta jo näy miesten yleisin näkemys?

      • totuuus

        Miksi niitä tatuointeja on sitten vähintään joka toisella naisella? Ei näköjään naiset välitä yhtään miesten mielipiteistä.


      • elovenamies
        totuuus kirjoitti:

        Miksi niitä tatuointeja on sitten vähintään joka toisella naisella? Ei näköjään naiset välitä yhtään miesten mielipiteistä.

        "totuus", ei tatuointeja ole likikään joka toisella naisella, ei edes nuorisoiän ohittaneilla. Nuoremmilla tatuoinnit ovat harvinaisia. Väärä luulo ajoi naisia ottamaan tatuoinnin. Nyt muoti on jo ohi..


      • 96i
        elovenamies kirjoitti:

        "totuus", ei tatuointeja ole likikään joka toisella naisella, ei edes nuorisoiän ohittaneilla. Nuoremmilla tatuoinnit ovat harvinaisia. Väärä luulo ajoi naisia ottamaan tatuoinnin. Nyt muoti on jo ohi..

        Missä maailmassa oikein elät? Päin vastoin nuorillahan niitä on, ja lisääntyvissä määriin.


      • voi luoja
        totuuus kirjoitti:

        Miksi niitä tatuointeja on sitten vähintään joka toisella naisella? Ei näköjään naiset välitä yhtään miesten mielipiteistä.

        Eikä miehet väkitä naisten mielipiteistä kun omaavat yleensä niin pienen sekä huonon taidon.

        Tämä kommentti on yhtä tyhjänpäiväinen kuin sinunkin.


      • faktat kuntoon
        96i kirjoitti:

        Missä maailmassa oikein elät? Päin vastoin nuorillahan niitä on, ja lisääntyvissä määriin.

        Enemmän tatuointeja ottavat keski-ikäiset naiset kuin nuoret


    • vain erittäin huonon

      itsetunnon omaavalla ihmisellä ylipäätään on tatskoja, oli sitten mies tai nainen. Niillä yritetään selvästi paikata jotain huonossa itsetunnossa. Luuleeko tatuointien kantajat itse, että kaikki muut luulee heidän olevan kovia kun heillä on tatuointeja? Noh, voin kertoa, että en ainakaan itse näin ajattele, lähinnä tulee sellainen koulukiusattu wanna be liivijätkä mieleen kun näkee jollain kaiffarilla tatskoja käsivarsissa jne..

    • Saatko muitakaan

      "Naisen puhdas, kuulas ja vaalea iho on seksikästä."
      Olethan aika perverssi. Kyllä naisessa on hyvin paljon enemmän kaikkea muuta, joka yleensäkin tekee naisesta naisen. Eikä kaikista saa kiinnostavaa ja kiihottavaa mitenkään vain sillä, että on "puhdas, kuulas ja vaalea iho".

    • Ei kiitos

      Halut lerpsahtaa tatskan nähdessä yhtä tehokkaasti kuin 20 liikakilon paljastuessa jotka oli piilossa löysien vaatteiden alla.

      Mieluummin ottaisin vaikka läskin kuin tatuoidun.

    • tosimiesx

      Ihan kuin näillä konservatiivisilla "vihaan tatuointeja" -ukoilla olisi ikinä edes mahdollisuutta päässä painamaan tatuoitunaista.

    • Kaino Max

      Kyllä naisesta tulee tatuoituna tyhmän ja tautisen oloinen. Näin se vaan on. Piirustuksia vain paperille ei kehoon.

    • ------

      Likaisen vaikutelman saa tatuoinneista, ei voi mitään.
      Kokki tai tarjoilija jolla on käsivarret ja kädet täynnä tatuointeja saa minut pakenemaan ruokapaikasta.
      Kumppanillani ei ole tatuointeja, eikä varmaan otakaan.
      En voisi kuvitella lääkäriä joka on tatuoitu.

      • O_o O_o O_o

        Tarkastatko hyvä ------ kaikki lääkärit aina joka senttiä myöten?


    • vanha_ruikkija

      Kyllä mulla lasti lähtee lentoon tatuoidun kanssa ihan yhtä lailla.

    • pilluläväri

      Vain tyhmillä ja huorilla on tatuointeja.

    • tää on taas näitä

      no onneks sun ei ole pakko..

    • ............

      Panet eukkoa millä lukee kädessä Jore Was Here.

    • 88668909767898778987

      Toisaalta harvoinpa kunnon kuvia omaavat naiset haluavat ahdasmielistä junttia eli turhasn vaivast pikku päätäsi tuollaisia provoilemalla.

    • ROSKAPORUKKAA

      Sama täällä. En duunaa tatuoitua lehmää.Tää villitys meni ohi jo 10v. sitten. Mutta tuulipukukansa niitä ottaa. 99% sti tatuoidulla on ongelmia korvien välissä. Aina jätän tuollaiset vaille huomiota. Osa noista jopa häpee ottamiaan töherryksiä. Tuollaiset kierrän kaukaa. Voisivat pyrkiä "kansanedustajiksi." Vaatteita, koruja yms. voi vaihdella, mutta noita tyhmiä töherryksiä katselet hautaan asti. Ihan sama kun kirjoittas otsaansa: Olen mulkvisti.Otan osaa.

    • Pikaviesti, jos panettaa; sammuta valot tai vedä pipo päähän- nauti kaikista muista aisteistasi!!!

    • ei fiksua

      En voi edes katsoa tatuoituja ihmisiä, puhumattakaan seksistä.
      Johtuu ehkä siitä että lapsena sain arven otsaani ja olen peitellyt sitä koko ikäni.

      Tulee hirvittävä inhon tunnen kun joskus on pakko istua vastapäätä miestä tai naista jolla käsivarret täynnä hurjia kuvia.

      En voi käsittää miksi ihmiset turmelevat tervettä ihoaan.

    • pera.m

      Inhonväristykset kulkevat pitkin selkäpiitä kun näen tatuoituja naikkosia. Alinpaan kastiin sellaiset hutsut kuuluvat.

    • tttrrffffffxf

      Täällä taas neitsytpojat ja nettirunkkarit vinkuvat, ei ne animehahmot oikeiksi muutu vaikka kuinka käsi käy :)

    • vaadin laatua

      Kukapa sitä tatuoituun roskaväkilumppuun sekaantuisi.

      • Arvonsa tunteva

        Itseään arvostava mies ei voi esitellä sellaista kavereille, onhan se halvan näköinen saatikka vanhemmille.


    • Simo..

      En kyllä pystyisi itsekään, tosin en ole koskaan sellasen kanssa yritänytkään kun ällöttää jo valmiiksi.

    • Tatuoinnit rumia

      Samaa mieltä aloittajan kanssa - naiset pilaavat ihonsa jo yhdellä tatuoinnilla. Tatuoinnit ovat miesten juttuja, ja tatuoitu nainen ei ole enää haluttava.

      ÄLKÄÄ HYVÄT NAISET PILATKO ITSEÄNNE TATUOINNEILLA!

      • jeeess

        Elämässä on muutakin kun olla haluttava kaiken maailman ukonturjakkeille. :D


    • 22+12

      Ikineitsyet rimpulat eivät saa keneltäkään.

    • Tatskoja_kiitos

      Kukin tykkää mistä tykkää. Itse ihastun aina eniten naisiin joilla on tatskoja, tatuoidun ihon kosketus kiihottaa minua ihan mielettömästi. Naiset joilla ei ole tatuointeja, eivät minua kiinnosta, ne ovat sellaisia pullantuoksuisia ja tylsiä tavisnaisia. Samaa sanoi naisystäväni miehistä, kun otin ensimmäiset tatskani, tatskat lisäsivät myös naiseni kiihottumista ja hän tykkäsi ihan mielettömästi mun ensimmäisistä tatskoista. Mielettömän kiihottavia ovat naiset, joilla on tatuointi jossain salaisessa paikassa jonka näkee vain kun nainen on alasti, esimerkiksi stringien alla tai sitten vaikka alhaalla ristiselässä jossa sen näkee yleensä vain, kun harrastetaan seksiä takaapäin. Onneksi kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä, elämä ja seksi olisi muuten tosi tylsää :)

    • Ei Tatska

      No voi sua .Älä ota sellaista tatska ämmää.Rumia ne on jos on liikaa..pari pientä ehken menee mun makuun-

    • Lasermies iskee

      Vanha tatuoitu mummo!

      http://www.bizarremag.com/front_website/gallery.php?id=7806

      Kyllä tatuoinnit on enemmänkin miehinen juttu. Itse olen ainakin sen verran vanhoillinen, että tatuoitu nainen tuo mieleeni lähinnä merimiehen tai linnakundin. Jotenkin se ei vaan ole kauhean seksikästä. Pieni tatuointi ehkä sopii naisellekin. mielummin ei niin kovin näkyvälle paikalle. Hei, mutta eikös suomalaiset harrastakaan seksiä pimeessä tai ainakin peiton alla?

      Vanhana ne on naisella vieläkin rumempia. Laseri vaan pörisemään!

    • saqqqqqq

      Luuletko että edes saisit, hah :)

    • tantta

      No voi että. Miksiköhän tämäkin asia nyt erikseen piti tulla tänne suomi24 kertomaan?

    • Aistillisuus lisää seksinautintoa

      Aisteihin ja nautintoon keskittyminen tekee rakastelusta jotain muuta kuin suorittamista. Ne tekevät seksuaalisesta kanssakäymisestä rakastelua.

      Intiimiys ja läsnäolo seksissä vahvistavat myös parisuhdetta.

      ”Paneminen” ja rakastelu on selvästi erotettavissa toisistaan kun, tarkastellaan seksin kokonaisvaltaisuutta.

      Rakastelu ei ole pelkkää seksin suorittamista, kun taas paneminen on sitä hyvin usein. Vastasinko kysymykseen, en voi naida tai panna / rakastella tatuoitua naista?

      En ole rakastellut, pannut tai nainut eron jälkeen. Erosta on useita vuosia, yli 10 vuotta, ainakin. Pankissa nainen kysyi miksi olen eläkkeellä näin nuorena?

      Vastasin: "Se on pitkä tarina, siitä voisi kirjoittaa vaikka kirjan."

      Olin hermostunut, nainen oli kaunis ja nuori, hoikka. Kuulin kerran kun hän puhui asiakkaalle sujuvasti venäjää, kielitaitoinen.

      Kerroin lyhyesti tarinana kun nainen kysyi minulta: "Lyhyesti?"

      En muista mitä puhuin sanatarkasti, mutta lyhyesti kerroin tarinan:

      "Seurustelin kolme vuotta ja asuin yhdessä tyttöystävän kanssa vuoden, sitten tyttöystävä muutti englantiin ja minä sairastuin, useita psykooseja ja pakkohoitojaksoja."

      Kysymykseen voisin vastata että en voi enää rakastua, kuten rakastuin tyttöystävääni / avopuolisoon, jolloin paneminen ja naiminen tatuoidun naisen kanssa voisi olla mahdollista, mutta hyvin epätodennäköistä eli en voi naida, panna tai rakastella tatuoitua naista. Lukitaan tämä vastaus!

      Lähde:

      http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/seksuaalisuus-ja-seksi/aistillisuus-lisää-seksinautintoa

      Katso myös:

      http://www.vauva.fi/keskustelu/1/alue/seksi

      Terveisin
      Antti "Ride" Ristimäki

      Ps. Jumalan siunausta ja rauhaa!

      • Hei Ride!

        Kiinnostaisko sua petihommat tatuoidun miehen kanssa. Saisit kunnon kyydit!


    • mustetahra

      On eroottisuus kaukana tatuoidusta naisesta. Monella on itseasiassa vielä varsinaisia töherryksiä ne kuvat, todella harva jolla on hyvin tehty siisti tatuointi. Vielä kun on monta erillistä pikku tatuointia niin tulee kyllä totaalinen ällötys.. Toivon tosiaan että tuo muoti kuolee pois!!

    • man from street

      Itse olen Suomalaisissa huomannut oudon piirteen tatuointien kanssa..Jos joku ruohonjuuritason tavallinen "tallaaja" ottaa tatuoinnin,niin kanssaeläjät pitävät sitä iljettävänä,linnanvenkulana ym..MUTTA kun joku superjulkkis,rockstara ym kuvioi roppaansa,niin sitähän pidetään Mageena,Rankkana ym.Ja hänen kanssaan kaikki haluavat sänkyyn...

      • tatuoimaton nainen

        Tämä on paras kommentti täällä suomi24:ssa! Huomaa, miten suomalaiset ovat suvaitsemattomia ja epäluuloisia erilaisuutta kohtaan.


    • Anna 78

      Kyllä mä tykkään miehellä tatuoinneista, enkä ole mikään pissis vaan 36 v., kyllä kuvottavinta mitä tiedän on sellaiset snobi ja porvari tavismiehet, jotka huutelee lapsellista, kun itse eivät koskaan kelvanneet täysin munattomina yksilöinä. Varsinkin hieman vanhemmat tatskat naisilla on aika maskuliineja ja ymmärrän, ettei ne joistain aina kaunista, mut ettei tämän takia voi harjoittaa seksiä on ihan liikaa, hysteeristä menoa. Nykyään on aika naisellisia ja seksikkäitä tatskoja myös naisilla. Itse en ota, mut aviomiehelläni olisi kiva, mut ne eivät vaan sovi kaikille ja ne ei sovi hänelle.

      • Ei tatuoitua miestä

        Tuntisin itseni halvaksi jos naisin tatuoidun miehen kanssa. Kenelläkään elämäni miehistä ei ole koskaan ollut tatuointeja, eikä tule.


    • Myssy_

      AP:lla on aika heikko libido, jos yhdestä kuvasta hätkähtää ;-) En itsekään pidä tatuointeja kauniina, mutta ei niillä niin suuri merkitys ole, että jos muuten natsaa, niin tunnelma lopahtaisi jonkun kuvan takia.

    • bbb+qqq

      Ei kukaan teikän kät4ä väkisi tatuoi, elibolet turvattu lopun saamatonta elämääsi.

    • Kyllä tatuoinnit on kammottavia molemmilla sukupuolilla. Ja ne menee kaikilla kammottavaksi sinivihreäksi mössöksi ajan mukana, vaikka aluksi olisi muka miten "komea".

      Verenkierto taitaa viedä sen pigmentin niistä johonkin. Mihin se sitten menee? Aivoihin varmaan.

      • tietämätön(kö)?

        Eivät tatuointivärit verenkiertoon pääse. Haalistuvat sen myötä kun ihmisen iho uusiutuu.


      • tiedän jotain
        tietämätön(kö)? kirjoitti:

        Eivät tatuointivärit verenkiertoon pääse. Haalistuvat sen myötä kun ihmisen iho uusiutuu.

        Siinähän se onkin varsinaisen valopään kommentti. Yhdysvalloissa lääkevalvontaviranomainen Fda ei ole hyväksynyt vielä yhtäkään tatuointiväriä. Olisiko nyt kuitenkin niin, ettei alalla kukaan oikeasti tiedä aiheuttavatko nämä maalit syöpää pitkällä aikajänteellä. Monikaan tatuointiartisti ei ole mikään molekyyligenetiikan tutkija, joten validi tutkimustulos uupuu edelleen.. :)


    • tosiurho22

      Olen nussinut tatuoituja, ja voisin yhä nussia, mutta parisuhteeseen en merkittyä lihaa halua. Nainen ei ole pelkkää lihaa, ja olemalla leimaamatta persettään lihalaatuluokan osoittavalla heimotunnuksella nainen korostaa henkistä puoltaan ja ihmisyyttään.

    • tattoo6

      sää ootki niin ääliö metsässä kasvatettu peräkammirin poika kun et ymmärrä kauniiden kuvien päälle mitä ihossa voi olla!!!! Tatuoinnit o ihan parasta taidetta mitä ihminen on keksinyt ja se on fakta!!

      • äly hoi älä jätä..

        Mikäs Rembrandt sä kuvittelet olevasi?? Vai tatuoinnit taidetta, älä please nyt nauruun tapa.. XD XD XD


      • tattoo6
        äly hoi älä jätä.. kirjoitti:

        Mikäs Rembrandt sä kuvittelet olevasi?? Vai tatuoinnit taidetta, älä please nyt nauruun tapa.. XD XD XD

        Mene tekemää ite parempaa taidetta sitten ja keksi kauniimpia kuvia. Vai onko äiti kieltänyt että elä koske tätuoituun ihmiseen kun ne voi olla rikollisia!!! TÄH??


      • yök
        tattoo6 kirjoitti:

        Mene tekemää ite parempaa taidetta sitten ja keksi kauniimpia kuvia. Vai onko äiti kieltänyt että elä koske tätuoituun ihmiseen kun ne voi olla rikollisia!!! TÄH??

        Tätyöidyt vöi ölla riköllisiä linnän kyndejä jä näisetkin.


    • Surullista...

      Mustaihoinen nainen ei siis kelpaa.

    • etelän panomies

      Panen tatuoituja niinkuin yhtä Nancyä.

    • Rumat merkitty

      Moni siiderivalas näyttääkin leimatulta sialta.

    • tatskatytsy

      Me tatuoidut ihmiset otamme noita tatuointeja ihan vaan itseämme varten. Toiset tykkää toiset ei. Itse pidän yli kaiken myös sellaisesta kumppanista jolla noita kuvia iholla on mahd. paljon. Silloin tiedän että mies ei ole mikään nysväke eikä nössö. Ja kaikkihan tietää että makkarin puolella ne miehet on petoja! :D

      • khyyllä!

        Niinpä!! Just siksikin ainakin minä olen tatuointini ottanut että kaikki tuollaiset snobit pintaliitäjä kermaperse ihmiset pysyy minusta erillään! Inhoan niitä ihmisiä yli kaiken!


      • Otan pyllyyn (m)

        Miksi se pitää kertoa jos sen kaikki jo tietää ;)


      • No nyt puhutaan ihan samaa kieltä! :) onneks porukast löytyy oikeesti viisaitakin mimmei :)


      • Kyllätatskat
        susa85_85 kirjoitti:

        No nyt puhutaan ihan samaa kieltä! :) onneks porukast löytyy oikeesti viisaitakin mimmei :)

        Näin on. Hyvä me! ;)


      • Suosin alkuperäistä
        khyyllä! kirjoitti:

        Niinpä!! Just siksikin ainakin minä olen tatuointini ottanut että kaikki tuollaiset snobit pintaliitäjä kermaperse ihmiset pysyy minusta erillään! Inhoan niitä ihmisiä yli kaiken!

        Tunne on molemminpuolinen, minuakin tatuoidut inhottaa, onneksi teidät erottaa jo kaukaa sinisestä väristä.


      • Ootko sininen
        Kyllätatskat kirjoitti:

        Näin on. Hyvä me! ;)

        Tosi hyvä, tiedätkö millä mömmöllä rumat kuvasi on tehty


    • entä sitten tämä

      Toivottavasti pystyt siihen arpisen naisen kanssa, jolla ei ole koskaan ollut tatuointeja. Eihän arville voi mitään. Ihoja on monenlaisia, ei vain kuulaita.

      • niin se vaan on

        Arvet ovat luonnollisia, toisin kuin muisteläiskät tai polttotatuoidut karjamerkit.


    • blonditonhuoria

      Entä ne blondatut horot ???
      Pari blondattua horoa tulee mieleen heti!! "alanianhoro,kakkahuvi ja känninen"!!
      Blondeja ei oo koskaan ollutkaan alunperin,piti vaan blondata hiukset jotta saa mutakuonolta edes kerran sitä munaa!!!

      Kukaan tervejärkinen suomalainen mies ei koskenut tollasiin pitkällä tikullakaan...jatkossa ainakaan,jos ei tautipesiä halua porata ja saada vakavavammankin sukupuolitaudin näiltä blondihoroilta!!

      Blondataan hiukset ja mennään etelään mokkamunien joukkoon,munan saanti taattu,tautien kirjosta viis!!

      • 13+12

        Tässä taas todiste, että blonditkin kokevat joskus rasismia! Suomi on täynnä aitoja blondeja, esim. tuhkanvaaleita. Tyhmää värjätä hiuksia ylipäätään...


    • 7+16

      Tää trolli on herännyt jostain kiven alta luultavasti tuon valion rahkajuomamainoksen nähtyään. Nyt se tulee housuihinsa kun sai kivasti huomiota. Käyhän se niinkin. Ei tarvii ees runkata, ettei kädet väsy... :D

    • muotipellet

      Niin no elämähän on valintoja täynnä. Japanissa ei edelleenkään pääse tatuoituna kylpylöihin ja syyn varmasti moni tietääkin. Samoin Isossa-Britanniassa tie nousee pystyyn jos havittelee http://www.city.ac.uk/law, vaikkapa tämän alan koulutusta ja työskentelyä jossain muualla, kuin yksityisellä sektorilla. Tosin sielläkin kaulan, pään ja sormien alueella olevat tatuoinnit vievät työmahdollisuudet. No joo turhaan mä näistä täällä kirjoittelen, koska tatuoitu on itsekäs omille tarpeilleen. Muun yhteiskunnan pitää taipua heidän edessään, ei heidän työelämän edessä.

      Turhaan tatuoidut yritätte luoda itsestänne vaikutelmaa luovina, älykkäinä, seksikkäinä ja haluttavina. Jokainen saa itse päättää onko teissä yhtäkään em. ominaisuuksista.

    • ei ei ja vieläkerran

      minäkään en tykkää, en miehillä enkä naisilla, en ikinä ottaisi itselleni ja kumppania en valitse tatuoidusta miehestä. en tiedä miksi, mutta ei vaan miellytä silmää, ja inhottaakin jonkin verran . En tuomitse, jokainen tykkää mistä haluaaa ja siihen on oikeus, mutta tämä on yhden naisen mielipide.
      Älkää nuoret miehet luulko että kaikki tytöt tykkää, tai naiset, ei tykätä.
      Kiitos.

    • Ei tatuoinnelle

      Tatuoinnit naisilla on tosiaan karseita ja ehkäpä se pahin ulkonäöllinen turn off huomattavan ylipainon ohella. Onneksi on vielä puhdasihoisia nuoria naisia. Olette upeita!

      • Oikeesti?!!

        No huh huh mulla on niitä neljä ja ei kukaan ole koskaan valittanut!Oon ylpee mun tatskoistani! Mun kroppaa on aina kehuttu kauniiksi joten Suomi pojat kalja mahoineen on big turn off :D Mistä nää ihmiset on karannut? #laitetaantakaseläintarhaan


      • oliko aivosolujakin
        Oikeesti?!! kirjoitti:

        No huh huh mulla on niitä neljä ja ei kukaan ole koskaan valittanut!Oon ylpee mun tatskoistani! Mun kroppaa on aina kehuttu kauniiksi joten Suomi pojat kalja mahoineen on big turn off :D Mistä nää ihmiset on karannut? #laitetaantakaseläintarhaan

        Sä oot nähtävästi karannut fitfarmilta ihmettelemään, eivätkö kaikki vedäkään horkkaa ja koristele ihoaan suht. samanlaisin kuvioin. Sorry Maoreille ja muille alkuperäiskansoille ne kuviot sopivat, muilla ne ovat vain pohjattoman tyhmyyden merkki. XD


      • Ei tatuoinneille
        Oikeesti?!! kirjoitti:

        No huh huh mulla on niitä neljä ja ei kukaan ole koskaan valittanut!Oon ylpee mun tatskoistani! Mun kroppaa on aina kehuttu kauniiksi joten Suomi pojat kalja mahoineen on big turn off :D Mistä nää ihmiset on karannut? #laitetaantakaseläintarhaan

        No se on hienoa, että olet niistä ylpeä. Ihan sama minulle mitä ihmiset tekevät kropallensa. Itse en vain leimattuja naisia pidä haluttavina, mutta kyllähän teillekin varmasti ottajia on.


      • Oikeesti?!! kirjoitti:

        No huh huh mulla on niitä neljä ja ei kukaan ole koskaan valittanut!Oon ylpee mun tatskoistani! Mun kroppaa on aina kehuttu kauniiksi joten Suomi pojat kalja mahoineen on big turn off :D Mistä nää ihmiset on karannut? #laitetaantakaseläintarhaan

        Mulla löytyy vieläkin enemmän ja ainoot asialliset kommentit joita saan on HOT :)


      • löytyykö aivoja?
        susa85_85 kirjoitti:

        Mulla löytyy vieläkin enemmän ja ainoot asialliset kommentit joita saan on HOT :)

        Sä olet vielä aika nuori kuitenkin. Sun ikäisissä löytyy paljon niitä, jotka naivat oli kuvia tai ei kun kasseja pakottaa koko ajan. Kyllähän mies sanoo, vaikka porsastakin hotiksi jos sillä pääsee häppäreiden väliin jyystämään.. Aina ei kannata uskoa kaikkia "kohteliaisuuksia" tai olisi hyvä omistaa Intuitio jotta ymmärtää syyn sille, miksi miehet näin sanovat.. Vaikutat kuitenkin aika pinnalliselta tapaukselta, joten ymmärrän oikein hyvin ymmärryksen vajeesi :D


      • Ei niin rietas
        susa85_85 kirjoitti:

        Mulla löytyy vieläkin enemmän ja ainoot asialliset kommentit joita saan on HOT :)

        HOT tai halpa aika lailla synonyymejä tässä, rietasta naida rietasta naista.


    • Rusketusraidat

      Sä jäät sit kesäkaudella vallan ilman, jos et rusketuksesta diggaa.... :-D Jatka poika vaan uniasi... Valtaosa maapallon väestöstä on jotain ihan muuta kuin vaaleaihoisia. Mä taas en ihan hirveän kalpeaihoisesta miehestä perusta... :-D Sehän on sit niinku sairas.

      • en ihaile brunaa

        Kalpea iho on mulle vähän niin kuin yläluokkainen ihanne, roskaväkihän rusketustaan etupäässä rakastaa.


    • sdsdgsdgsgsg

      En kyllä pidä tatuoinneista naisilla. Pienet tatuoinnit vielä menee, mutta isot tatskat on sellaisia, ettei tule edes tehtyä lähempää tuttavuutta sellaisten naisten kanssa.

    • En ole koskaan pannut pahakseni edes tatuoituja naisia. Onpahan jotain tekemistä siinä nylkyttäessä kun voi samalla katsella kuvia. Tykkään vessassakin lukea vanhoja sarjakuvia, ettei aika tuntuisi menevän hukkaan.

      Eiväthän ne yleensä kauniita ole, eivät kuvat eivätkä kantajansa, mutta lahjahevosen suuhun ei parane katsoa. Mitä sitä nyrpistelemään, ilostaan se toinen antaa. Jos ratsastaminen alkaa tuntua työläältä tai velvollisuudelta, on vaihdettava hevosta tai lopetettava ratsastaminen. Ei se aina ole tamman vika, ettei ritari pääse satulaan.

      Itse suhtaudun asiaan siten, että jos koko kehon fresko vie ajatukset muualle ja häiritsee käsillä olevaa tehtävä, on sammutettava valot ja jatkettava pimeässä. Muutoin tehtävä on kirjaimellisesti omilla käsillä. Ymmärrettävästi liha ei ole heikoimmillaan eikä halvimmillaan juuri kaamosaikana vaan pikemminkin lisääntyvän valon myötä halutkin lisääntyvät. Jos juhannusyönä pellolla naturistina pyöriessä kumppani osoittautuukin kuvalliseksi jatkokertomukseksi, kannattaa silloin vain sulkea silmät ja ajatella kuningatarta tai mikä nyt kullekin sattuu viisaria väräyttämään. Parin kuvan vuoksi ei kannata suhdetta kaataa.

      Ajan kanssa kuvat rypistyvät ja haalistuvat, suhteen kanssa voi käydä toisin.

    • Järki käteen ja osto

      Itseään voi koristella ja "ilmaista" vaatteilla, koruilla, vaikka millä. Kannattaako siihen
      nahkaansa uhrata.

      Tatskan voisi korvata kätevästi printtikuvalla painetulla läpikuultavalla harsoputkella jonka vetää käteen.

      eniwei, Kiva olisi nähdä kadulla esim. uber-futuristisesti tai muuten vaan oman luovuutensa innoittamana pukeutuvia ihmisiä, mutta eipä taida porukoilla rohkeus tähän riittää, ei edes massasta erottumaan pyrkivien tatuoitsijoiden.

    • köriläs

      En minäkään. vikka itellä on koko kroppa musteella...ne eivät vaan naisille sovi

    • Kaikkitietävä

      Älä sit rakastele.

      Problem solved 8)

    • Stondis_69

      Ilmeisesti tämän keskustelun aloittajalla on ongelmia oman miehisen itsetuntonsa, että oman vehkeensä kanssa jos ei tatuoidun naisen kanssa seiso ;)

    • Rakke

      Tatuoitu nainen on kuin vaatteet päällä oleva nainen, jota ei saa koskaan riisuttua. Eli äärimmäisen epäkiihottavaa.

    • Tattoomannn

      Kun saiskin joskun tatuoitua naista, se on oikeesti seksikästä! Tommoset silkkiset naapurin tytöt ei todellakaan kiinnosta.

      • lumppu olla pitää

        Juu ne silkkiset kauniit naapurin tytöt onkin ihan kauheita


    • Dubiduu

      Kyllähän se nuori ja kaunis nainen vielä menettelee, vaikka olisi tatuointejakin. Mutta miettikääpä, miltä hän näyttää tulevaisuudessa uimarannalla loikoessaan, kuusi-seitsemänkymppisenä. Kauneus on kadonnut, ryppyinen iho on täynnä kummia kuvioita. Kauheaa!

      • sori tsoots

        Ihan yhtä rupsahtanut se vanhus on, oli kuvia tai ei. Siinä vaiheessa ei mitään väliä.. :)


      • 1943

        Luuletko itse kuus-seitteenkymppisenä näkeväsi jotain.


    • kyllä seisoo

      Naisella pitää olla tatuointeja, paljon läskiä, haista hielle ja sillille ja puuttua muutama hammas,

    • privatarea

      Noo kyllä mulle on riittäny ottajia vaikka kuvia iho täynnä. Jotkut niitä vaan ymmärtää samalla lailla kuin minä=taidetta.

      • vhöövhövhöi

        Onhan se joo silloin ihan ok kun tatuointi on ihan oikeasti jokin taideteos jonka muoto ja kuva on mietitty viimeisen päälle sopivaksi omaan kehoon ja tyyliin (toisinsanoen mikään cool kuva ei vaan toimi, joten jättäkää ne kokovartalolohikäärmeet yakuzalle).

        Mutta kyllä lopahtaa samantien jos naisen ihossa on hänen lastensa nimet, tai jonkin ystävän, oman lapset tai lemmikin naamakuva "muistona", että saa olla muodikas ja höpistä tatuointiensa "tarinoista".

        Ottakaa muistoksi kuvat, printatkaa ne kuvat ja laittakaa albumiin, älkää jumalauta tunkeko niitä nahkaanne!

        Naiset juoksevat muodin perässä vaikka mikä olisi. Kun tatuoinnit tulivat muotiin, kaikki naiset juoksivat tikkaamaan nahkansa täyteen karmeuksia. Mutta naiset ei tunnu ymmärtävän sitä että muoti muuttuu!

        Pelkkä vaatemuoti ei muutu, vaan hiusten pituudet ja mallit, naamakarvan määrä, vartalomuodot, karvoitukset.

        Esimerkiksi karvaton tuhero on enää täällä muotia ja muka ainoa oikea tapa pitää alapäänsä kuosissa. Se tuli muotiin vasta kymmenen vuotta sen jälkeen kun amerikassa pornomallit olivat alkaneet suosimaan karvatonta tussua. Nyt karvattomuus on isossa maailmassa menneen talven lumia, on ollut jo viimeiset viisi vuotta. Mutta eihän sitä täällä kukaan ymmärrä.

        Toisinsanoen, nauttikaa nyt täysin siemauksin niistä kuvista ihollanne, sillä kymmenen vuoden päästä tajuatte kuinka naurettavia ja lapsellisia lampaita olette olleet kun olette ottaneet kuvan pelkästään siksi kun kaverinnekin sellaisen otti.

        Ja ihan turha tulla selittämään että ihan itse päätitte asiasta, koska tiedätte itsekin sen että jos kukaan ystävistänne ei olisi tatuointia ottanut, ette olisi itsekään viitsinyt sellaista ajatella.


      • Asiakkaita?

        Miehiä varmaan..Taso on uskomattoman korkea ja meno kultturellia,
        nämä sydämesi mesenaatit kiitävät varmaan kanssasi muissakin tapahtumissa =D


      • 97 kg nainen

        Aloin saada paljon yövieraita kun tatuoitin itseni. Olen n 25-30 kg ylipainoinen, mutta kyllä peitto on heilunut. Good bye munattomat miehet.


      • pönttö-öriläs
        97 kg nainen kirjoitti:

        Aloin saada paljon yövieraita kun tatuoitin itseni. Olen n 25-30 kg ylipainoinen, mutta kyllä peitto on heilunut. Good bye munattomat miehet.

        V**** on v**** vaikka olisi sian persiessä.. siihen peitonheilutteluun kelpaa monelle miehelle leimattu nainen erinomaisesti.. siihen se sitten loppuukin..se kelpuutus..tiedoksesi..


    • palli rokkari

      no ketjun aloittaja(ja aika moni muukin kirjoittaja) on kyllä täysin tunnevammainen ja pinnallinen uloste läjä jolle ulkonäkö on petikumppanin tärkein asia. tatuoinnit ja lävistykset saa tän miehen täyden hyväksynnän ja ovat kyllä kauniita ja kiihottavia jos siinä naisessa on alumperinkin jokin joka sytyttää.. ei ne tatuoinnit tee sexikkäämmäks/kauniimmaksi jollei sitä jo valmiiksi ole ja persoonana miellytä mikä nyt on kuitenkin se tärkein. itse en harrasta naisia joiden kanssa ei kemiat kohtaa, no nykyien kanssa kohtaa ja sain siihen ne tatuoinnikin kaupanpäälle.

    • Ei ristus...

      Ei pysty rakastelemaan tatuoidun naisen kanssa... Ei se ole välttämättä iso asia; vian ei tarvitse olla iso jos se on päässä...

    • normal not retard

      Sorry te tatuoidut kyllä olette niitä pinnallisia ulosteläjiä. Vielä, kun samaan pakettiin laitetaan suihkubruna, geelikynnet, hiusjatkeet, merkkilaukut ym. kaupallinen jäte puhutaan ihmistyypistä jonka arvoilla voi pyyhkiä ihan sitä itseään.

      • palli rokkari

        ei tatuoinnit ole mikään mast ulkonäöllä ei loppupelissä ole suurtakaan merkitystä persoonallisuus ratkaisee ja tatuoinnit vain tapa korostaa persoonaa ei tehdä sitä.. no itse en juuri välitä näistä geelikynsistä, silikoneista yms mutta en tuomitsekkaan. jos kemiat kohtaisi en tekisi silareista ongelmaa vaikka eivät minua juuri kiinnosta


    • 3+13

      Tatuoinnin ei ole välttämättä tarkoituskaan näyttää viehättävältä vaan sillä tiedostamatta vahvistetaan yhteenkuuluvuutta ja elämäntarinaa. Tatuointi kuvaa myös ihmisen yhteiskunnallista luokkaa ja siihen liittyvää elämäntapaa ja ylpeyttä.

      • Muuten hyvä

        Jos olemme venäälisessä vankilassa niin asia on juuri noin.


    • automaalari...

      Niin ja tatuoidun ämmän pierutkin haisee ruiskuohenteelle.

      • tiuhtiviuhti

        Apuva. :D Haisiskin.


    • tiuhtiviuhti

      Otan osaa. En määkään pysty karvasen ja isomahasen miehen kanssa.

    • tatuoinnit pois

      tatuoinnit naisilla on ihan kamalia : /

    • nooot

      tatuoitu, tupakoiva, yh on mun naisihanne : )

    • Kalju mies

      Tatuoidut naiset ovat just sexyjä, jostain syystä meikäläinen kalju ja tiukassa kunnossa oleva mies vetää tatuoituja neitoja puoleensa!!! ja ps itsellä ei ole tatskoja eikä tule se on minun valinta mutta ottaa kuka haluaa ja minusta ne tekee naisesta sexyn!!!Ja aika monta villikissaa on sängyssä hoideltu!

    • dskmsdokjmnfvå

      Tatuoinnit ovat aivan järkyttäviä.

      Pieni perhonen pakarassa saa riittää.

      Miltähän ne nuo tatuoinnit sitten vanhana mummon iholla näyttää.

    • Luonnollinen Rokkari

      Mäkään en voi sietää tatuointeja enkä lävistyksiä . Hyi helvetti ne on ällöttäviä ! En edes vilkaise naisiin joilla havaitsen niitä , ennemmin vedän käteen ku katon jotain luonnotonta paskaa . Hyi helvetti !

    • 55555444565

      Taidat olla homo tai aseksuaali jollet naista halua panna?

    • vanha rva

      Helppoa, iskee vain naisia joilla ei ole tatskoja. Onko tarkoitus provosoida naisia pitämään itsensä tatuoimattomina sinua varten, vaikka he itse ehkä pitäisivät kovasti tatuoinneista ja haluavat oikeasti sellaisia, sekä paskat nakkaavat sille mistä sinä pidät?

    • Jopas ihmisiä etoo pikku jutut. Itse olen kyntäjä joka kyntää vaon kuin vaon karvalla tai ilman.
      Tatskalla tai ilman. ;)

      • Tatuoinnit ovatRumia

        Naiset joilla tatuointeja on aina jotain pirihuoria ja ihan helvetin rumia niiden tatuointien vuoksi!
        Sellaiseen ei viitsi koskea edes pihdeillä.
        Halpoja typeryksiä joilla typerä tarve koristella itseään.

        Yleensä alimmista sosiaaliluokista.
        Sen hyvin huomaa kun ja jos katselee clubeja tai yökerhoja missä erisosiaaliluokat käyvät.
        Niissä jossa käy ylempi luokkaisia ihmisiä niillä ei juuri tatuointeja näy.
        Niissä paikoissa jossa työväenluokka bilettää niin siellä niitä näkyy ihan liikaakin.
        Rumia ja tyhmiä.


      • dgdxfbcf
        Tatuoinnit ovatRumia kirjoitti:

        Naiset joilla tatuointeja on aina jotain pirihuoria ja ihan helvetin rumia niiden tatuointien vuoksi!
        Sellaiseen ei viitsi koskea edes pihdeillä.
        Halpoja typeryksiä joilla typerä tarve koristella itseään.

        Yleensä alimmista sosiaaliluokista.
        Sen hyvin huomaa kun ja jos katselee clubeja tai yökerhoja missä erisosiaaliluokat käyvät.
        Niissä jossa käy ylempi luokkaisia ihmisiä niillä ei juuri tatuointeja näy.
        Niissä paikoissa jossa työväenluokka bilettää niin siellä niitä näkyy ihan liikaakin.
        Rumia ja tyhmiä.

        Onko tekstisi tarkoitettu mainospuheeksi tatuointien puolesta vai onko tulos tarkoitukseton?


    • idiooootit

      Miten toisen ihmisen tatuoinnit ja lävistykset voivat saada näin suurta kutinaa teidän perseessänne?

    • Sitä sattuu

      En myöskään vaimo sanoi haluvansa ja kerroin mitä siitä seuraa.
      Kun hän täytti 40 hän otti kaksi tatuointia käsiinsä..Aivan oikein erosimme välittömästi. Harkinta-aikakin päättyi juuri ja kiitos avioehdon minä sain pitää talon, auton ja omaisuuteni ja muija tatuointinsa..Molemmat väittävät olevansa
      tyytyväisiä ratkaisuun.

      Vinkkini jonka moni täällä jo antoikin..Älä nai tautoituja naisia.

    • rubens

      Tatuointi tyttoja voi kylla panna, mutta: ei saa olla isojalkaisia, isopesaisia, karvasia, paksuja, pitkia, haiseviaja ja rumia. Siis suurin osa (99%) suomalaisia naisia en pane, vaikka ne niin paljon haluaa antaa. Mutta sen sijaan venalaisia ja ruotsalaisia naisia niita panen vaikka joka paiva. Miksi suomalainen mies ryyppaa? Koska suomalainen nainen on niin paskamoinen ettei niita voi panna selvin pain, muuten oksettaa...

    • paavio 20

      jos kyseessä oli kuvan nainen nussisin siltä aivot pelolle tatuoinnit ei haittais mua

    • Vedä hanskaan sitten äläkä valita.

    • genetiikkaa, m

      Varhaiskantaisilla kansoilla on ollut runsaasti tatuointeja. Nämä ovat yleensä olleet YHTÄLÄISIÄ, kulttuurisesti määräytyneitä ja puberteettiriiteissä syntyneitä.

      Kaikilla heimoon kuuluvilla saman sukupuolen edustajilla on siis ollut yhtäläinen tatuointikuvio. Sikäli kun muinaisia vainajia on säilynyt, heillä on usein tatuointeja. Voitaneen arvata, että myös varhaisilla ihmisillä, joista on säilynyt vain luita, oli ihossaan tatuointeja.

      Kulttuuri-ihmisistä useimmat ovat tatuoimattomia, ja ne jotka ovat tatuoituja, kantavat YKSILÖLLISIÄ kuvioita.

      Varhaiskantaiset yhtäläiset tatuoinnit eivät herätä inhoa, ehkä siksi, että kaikki ovat samoin kuvioituja, mutta kulttuuri-ihmisen tatuoinnit herättävät useimmissa voimakasta inhoa.

      On syytä arvella, että satunnaisten kuvien herättämä inho palautuu geenitasolle. Se ei siis ole kasvatuksen tai kulttuurin tuote. Nähtävästi inho perustuu parinvalintaan, ylimääräinen kuvio merkitsee todennäköisesti jotakin sairautta tai vammaa, mustelmaa, arpea tai ihosairautta.

      On tuloksellisempaa paritella terveen kuin vammaisen kanssa. Siis näin menetelleet ovat saaneet enemmän jälkeläisiä ja geeniperäinen karttamistaipumus on lisääntynyt populaatiossa.

      Tällaiset tuntemukset ovat tiedostamattomia, mutta vaistämättömiä. Ihminen ei voi valita geenejänsä, mutta toimii perimänsä mukaan.

      Tuskin voisimme "kouluttaa" ihmisiä pitämään tatuoinneista. Jotkut taas eivät luonnostaan, sattumalta, ole perineet tällaisia geenialleeleja. Heitä näyttäisi olevan noin 20 %.

      • tatuoimaton nainen

        Kyllä se ihminen on vajaaälyinen, joka ulkonäön perusteella tuomitsee.


      • pidä tunkkisi
        tatuoimaton nainen kirjoitti:

        Kyllä se ihminen on vajaaälyinen, joka ulkonäön perusteella tuomitsee.

        Naiset etsivät komeaa miestä ja miehet kaunista naista. Lähes jokainen pariutuminen alkaa miellyttävän ulkonäön katsastamisella.
        Läski ei kelpaa kuin harvoille ja taviksen näköinen jää seinäruusuksi kymmenen kertaa varmemmin kuin kaunis.

        Seuraa hakiessa ulkonäkö on kaiken a ja o.

        Tatuointi on jo pään sisään kurkistamista. Normaali ihminen ei ota sellaista, koska se on poikkeuksetta ruma lähes jokaisen mielestä ja sen ottanutkin on selannut katalogeja viikkokausia että on löytänyt yhden josta itse sattuu tykkäämään. Kauan saa etsiä toista joka sattuisi tykkäämään juuri samasta kuvasta.

        Tatuoitu voisi aivan hyvin ottaa otsaansa tekstin "Minä olen idiootti", koska useimmat pitävät tatuoituja enemmän tai vähemmän kahjoina.

        Tämä on toki vain minun mielipide, mutta aika moni näyttää tuumivan aivan samoin.


      • elämä on valintoja
        tatuoimaton nainen kirjoitti:

        Kyllä se ihminen on vajaaälyinen, joka ulkonäön perusteella tuomitsee.

        Ulkonäkökin antaa jo jonkinlaista kuvaa millainen ulosteläjä on kyseessä vai haetko itse aktiivisesti keskusteluseuraa rikollisista prätkähiiristä todistaaksesi itsellesi, että vaikka joku on Bandidohiiri tai wheels Angel, sorry siis näitä hölöpölöpirun enkeleitä onkin oikeasti hieno ja luova kulttuuripersoona huolimatta harrastuksestaan.. Itse välttelen tiettyjen merkkien kantajia jo halusta säilyttää firmani myös tulevaisuudessa tuottavana, ilman asiakaskatoa! Yleensä leimoja kanniskelevat kriminaalit/huumepoliisi nurkilla, eivät lisää myyntiä muilla, kuin jo valmiiksi epämääräisten tahojen alla olevilla aloilla esimerkkinä vaikkapa pornoala jolla moni toimija on hyvinkin värikkäällä historialla varusteltu!


    • hyppylanka

      En oo taas piiitkääänaikaaan kuullut yhtä tyhmää...

      • spede olet

        No et varmaankaan, mutta pysy vaan pirikauppiaana ja kuvittele, et vauhti kera tatskojen tekee susta älykkäämän.. :D


    • Espoo 1976

      Vaimollani on muropaketin tatska. 5-6 päivän kuluttua tatska kuluu pois, ja seksielämämme palautuu normaaliksi. Piruuttaan vaimo lätkäisee uuden tatskan jottei hänen tarvitsisi maata minun kanssaan. Olemme muuten ihan onnellinen pari. Pitäisikö minun jättää hänet ?

      • hjhrfhj

        Suositten että menet vieraisiin. Just tämmöiset tapahtuman aiheuttaa paljon vakavia keskusteluja pikkutunneilla.


    • yrjö tulis

      Keskiikäinen tatuloitu akka voiko enää hirveämpää olla? Joka paikassa
      akka kerää halveksivia,säälinsekaisia katseita. Että tämmöisen hirvityksen kanssa vielä samaan sänkyyn? Ei ikinä.

    • Agj

      Angelina Jolien kanssa?! Joo, et varmaan pystyis....;)))

      • yööökkk

        Leikatut rinnat ja anorektikko, hirveä olio.


      • en ole
        yööökkk kirjoitti:

        Leikatut rinnat ja anorektikko, hirveä olio.

        "Leikatut rinnat ja anorektikko, hirveä olio."

        Tuo ei ole totta. En ole.


    • bnvcbncv

      Hyvä ettei kelpaa, jätä ne mulle

    • ..e hyi fy fan...

      Kerran näin tatuoinnin yhdellä tyypillä. 2 päivää putkeen laattasin ja ripulia tuli 24/7 ku esterin perseestä. Tatuoinnit on ihan esterin perseestä.

    • Stondis_69

      Tatuoidut naiset ovat erittäin kiihottavia, etenkin jos tatuointi allkaa jalasta ja jatkuu kankun kautta esim. selän puolelle :)

      Siinä on erittäin mukava touhuilla sitten takaosastolla :) Herkkua..

      Turha teidän on mammanpojat enää tavoitella jotain nuoruuden puhtoista fantasiaa jostain "Elovena tytöstä" ei sellaisia ole olemassakaan tai jos on niin naapurin kaveri on käynyt jo salaa panemassa sitä ja tyttö vaan haluaa yhä kerta teille samaa neitsyttarinaa ;)

      Viinaa, huorahtavia ja tatuoituja naisia.. niistä on mun viikonloput tehty!! :)

    • sdfsdfsdf

      Heh, näitä kommentteja lukiessa alkaa tulla sellainen fiilis, että jos vielä joskus satun olemaan sinkku, niin hankin välittömästi tatuoinnin - vaikuttaa suodattavan ison osan epäsopivista kumppaniehdokkaista saman tien pois. :)

      • lue historiaa hölmö

        Ota pois orjien leima, että tiedän olla sekaantumatta palvelusväkeen. Neuvostoliiton gulageissa samoin, kuin Yhdysvaltojen plantaasiviljelmillä omaisuus merkittiin tatuoinnein..

        En aio koskea orjaluokkaan, orjat olkoot siis keskenään.. :D


      • rubens

        ma oon sulle sopiva kumppani. kysyn vaan: ootsa isojalkainen suomalainen nainen? kylla? no, sit sa et kelpaa mulle.


      • Olkaa saatana hiljaa

        Alkaa v*ituttaa nää tatuointien ja lävistysten vastustajat. Hankkikaapa kuule ihan oma elämä, älkääkä täällä vinkuko.

        Jos ei voi naida tatuoitua naista tai miestä, niin olisi parempi pysyä hiljaa.


      • sdfsdfsdf
        lue historiaa hölmö kirjoitti:

        Ota pois orjien leima, että tiedän olla sekaantumatta palvelusväkeen. Neuvostoliiton gulageissa samoin, kuin Yhdysvaltojen plantaasiviljelmillä omaisuus merkittiin tatuoinnein..

        En aio koskea orjaluokkaan, orjat olkoot siis keskenään.. :D

        Ja joskus ennen muinoin kuninkaalliset, heimopäälliköt ym. johtajat tatuoitiin. Jossain vaiheessa tatuointeja taas oli vähän kaikilla tavallisilla tallaajilla. Kivasti poimit sieltä historiasta vain sen kohdan, joka sopii tatuointivastaisuuteesi.

        Mutta eipä siinä mitään, monia uskonnollisia tekstejäkin tulkitaan siten, kuin sattuu kivasti sopimaan omaan mielipiteeseen tahi maailmankuvaan. Historiaa on kyllä tullut luettua, hölmö. :)


      • 1&10
        sdfsdfsdf kirjoitti:

        Ja joskus ennen muinoin kuninkaalliset, heimopäälliköt ym. johtajat tatuoitiin. Jossain vaiheessa tatuointeja taas oli vähän kaikilla tavallisilla tallaajilla. Kivasti poimit sieltä historiasta vain sen kohdan, joka sopii tatuointivastaisuuteesi.

        Mutta eipä siinä mitään, monia uskonnollisia tekstejäkin tulkitaan siten, kuin sattuu kivasti sopimaan omaan mielipiteeseen tahi maailmankuvaan. Historiaa on kyllä tullut luettua, hölmö. :)

        Aikoinaan Satalehteen ja myöhemmin Metrolehteen tekstailin Elovenatyttö-nimimerkillä puuttuvista rusketusraidoista ja Isosta Vaaleesta dieselveturista. Kylläpä on kauan aiheesta jauhettu tatskoilla ja ilman.


      • Ei rentun ruusu

        Ei vaan päin vastoin, tatuointi suodaattaa kunnon miehet pois, jäljelle jää rentut vai niitäkö haluatkin.


    • ihmiset vain tänne

      Tuli mieleen tuosta karjan merkinnästä tatuoinnilla vain, etten sekaannu tähän kaksi jalkaiseen karjaan, etten saa eläimiin sekaantumisesta tuomiota.

    • Entäs syntymämerkit sitte ?!? Tai haavat?!? ,,,Arvet... Voi, vittú luckatill tämän kans.... Ite toivonut jo heittäny....

    • En jaksanut kommentteja lukea, mutta itseä ei viehätä "täyteen" tatuoidut naiset.
      Kyllä tatskoja voi olla, en sitä sano, mutta liika on liikaa.
      Tribalit sun muut "mitään tarkoittamattomat" on kyllä aika etovia.

      En myöskään pidä lävistyksistä. Varsinkaan intiimialueilla.

    • yök tatuoiduille

      Vain idiootti hakattaa neuloilla itteään !

      Hyi helevetti, että nuo ihopiirrokset oksettavat.

      En hyväksy kapakassa tuoppiakaan piirrellyiltä saati ruoka-annosta ihonsa sotkeneelta kokilta.

      Narsisti idiootteja koko porukka.

    • Aika hienostelua mielestäni.

      Arvostan että käy ainakin kerran, pari suihkussa päivässä ja ennen fyysistä rakkautta ;)

      Pesee hampaat aamun illoin niin alkaa olla jo perushygienia kunnossa.

      Monesti vain kiihoittaa lisää jos kaunis tatuointi tai useampia.

      Elämä on vaikeaa jos kaikki materiaalinen alkaa saada vallan ihmisestä ja mikään ei kelpaa.

      Antaa kaikkien kukkia. Eri asia jos puhutaa eri kulttuureista, kuten Japanissa on siellä turha lähteä kylpylään jos tatuointeja. Tosin suhteet jos on kunnossa niin yakuzan kylpylöihin pääsee sitten rentoutumaan, mutta suhteet aika vaikea luoda tässä maassa :)

      • biIbao

        Kyseessä on nimenomaan kulttuuri, alakulttuuri. Tatuointi on kuin moderni taide, kakkaa rikkalapiolla. Joku tykkää, mutta oikeasti hyvin harva vaikka toki taiteilijalle kehuu että 'mielenkiintoinen', mutta kotiinsa ei huolisi ikipäivänä.


    • Ai kauhea, maailma tai ehkä joku tatuoitu nainen, jopa minä, menetti varmasti hyvin kyvykkään ja villin rakastajan sinussa :D ...makuja on moneen lähtöön, en muuten tuomitsis mut ryömipä nyt takas koloos tän julkaisun kanssa! ;D ;D

    • Kokonaisuus...

      V***t siitä jos on tatuointeja. Se tekeekö se ihmisen kehosta rumemman riippuu siitä, minkälaisia tatuointeja ja kuinka paljon. Jos on ihan tajuttoman hyvä nainen kaikin puolin ja mukavaa seuraa ja sit huomaakin, että sillä on pari tatuointia niin olkaa vaan ihan rauhassa yök mä en enää tykkääkään sinusta.

      Ihme narinaa, mutta jokaisella oikeus ajatella tavallaan.

    • ei toimi? x)

      Narsistinen lähde...

    • Syy tämä:

      Tatuoidut paskat ovat alaluokan roskakansaa

      • olololol

        Paska on paska, oli sillä sitten tatskoja tai ei. :D


    • 112+112

      Naisen pitää tatuoida munan kuva poskeen meinaa ne on munahaukkoja kannattaa pistää eukko sukupuolitautitesteihin ennen ku panet tai käyttää 100 kertaista ehkäisyä.

    • tatuoimaton

      Tatuoitu nainen arveluttaa aina et onkohan toi jonku linnakundin akka tai sit maailmaa ja rajunpuoleista huumehelvettiä kokenut nainen. tatuoidut naiset ovat riski .useinmiten ovat tatuoitujen jätkien kans olleet seksisuhtessa, nämä jätkät taas usein huume hörhöjä tms pilleri perkeleitä, joten tautivaara riski on suurempi tällaisten tatska akkojen kans.
      Tatuoitu nainen saa kullini laskemaan, ei ainakaan mun kulli uppoa tatuoituun naiseen, puhdas tatuoimaton nainen on NAINEN, eikä pelle tatuoitu huomiota ja suurta itsetuntoa haluava tatskahuora. Sama homma lävistys hommissa, paskaa koko lävärihomma, idiootit laittavat nenäänki niinku sonnille laitetaan, hyi saatana se on ruman näköstä, etovaa ja epämuodikasta / epä käytännöllistä.
      Kaikkea saatanaa se tämä maailma elättää...

    • stigu.

      Tatutoitu tai lävistetty nainen on out.

      Tajuaakohan nämä naiset sitä ja jos ja kun tajuavat, mitä sitten tapahtuu?

      Nythän tv:ssäkin tulee jo aiemmin esitettyjen tatuointiohjelmien lisäksi ensimmäiset tatuointien poistoa käsittelevät ohjelmat.

      • jgfhgfhgfhf

        Tajuattekohan te, että se mitä te pidätte viehättävänä on yhdentekevää?
        Tässä ketjussa loistaa miesten kuvitelmat, että naisten ensisijainen tehtävä olisi viehättää juuri heitä visuaalisesti.
        Minua ei ainakaan haittaa, jos tatuointini karkoittavat kaltaisenne.


      • paskapiiloon
        jgfhgfhgfhf kirjoitti:

        Tajuattekohan te, että se mitä te pidätte viehättävänä on yhdentekevää?
        Tässä ketjussa loistaa miesten kuvitelmat, että naisten ensisijainen tehtävä olisi viehättää juuri heitä visuaalisesti.
        Minua ei ainakaan haittaa, jos tatuointini karkoittavat kaltaisenne.

        paa istte burka päälles kiitos..


    • skorp68

      Olen kanssasi samaa mieltä, tatuoitu iho ei kiinnosta. Puhdas iho kaunein.

    • olet homppeli

      Se on ihan sama, mitä siinä reiän ympärillä on. Pimeässä kaikki naiset näyttävät samanlaisilta.

      • hyi heIvetti

        Tatuoidulta saat sata kertaa helpommin kirjaimellisesti vittumaisen taudin, koska vittunsa päälle jonkun sarvipäisen satuolennon hakkauttanut jakaa sitä kaikille joille vain kelpaa, etupäässä narkkareille ja linnakundeille.


    • samaa mieltä tatuoinnit hirveen näkösiä naisella YÖK SAA NAISEN VAIKUTTAAN LIKASELTA.

    • Immanuel Barbara

      Ronkelit vetää käteensä silloin kun aito panomies vetää viikseen.

    • Miltei kauttaaltaan tatuoitu ei minuakaan miellytä...mutta pari kolme pientä tatuointia on ihan jees

    • jhghgfhgfhgf

      Kukaan ei pakota sinua harrastamaan seksiä tatuoitujen naisten kanssa. Mieslapsi itkusi on siis täysin turhaa.

      • yando vëo

        Vai että ihan itku. Täällä vain noin niinkuin tiedotusluontoisesti kerrotaan, että tatuoitu nainen ei suurta kansanosaa viehätä, ja siitä tietysti eräs taho imuroi välittömästi pellollisen palkokasvia neniinsä. Jos ei haluakan viehättää, niin hyvä niin, mutta turha tulla jälkikäteen itkemään että asiasta ei informoitu.


      • jhgjhghgjh
        yando vëo kirjoitti:

        Vai että ihan itku. Täällä vain noin niinkuin tiedotusluontoisesti kerrotaan, että tatuoitu nainen ei suurta kansanosaa viehätä, ja siitä tietysti eräs taho imuroi välittömästi pellollisen palkokasvia neniinsä. Jos ei haluakan viehättää, niin hyvä niin, mutta turha tulla jälkikäteen itkemään että asiasta ei informoitu.

        Ihminen, joka itkee muiden ulkonäöstä netissä ja kokee tarpeelliseksi haukkua naisia, ei myöskään viehätä suurta kansanosaa.
        Taitaa olla joillekin ylivoimaista käsittää, että naisetkin ovat kokonaisia ihmisiä, joiden ainoa tehtävä ei ole näyttää hyvältä (sinun silmissäsi).
        Tässä ketjussa on tullut äärimmäisen selväksi millaisia ihmisiä tatuoinnit häiritsevät.


      • yando vëo
        jhgjhghgjh kirjoitti:

        Ihminen, joka itkee muiden ulkonäöstä netissä ja kokee tarpeelliseksi haukkua naisia, ei myöskään viehätä suurta kansanosaa.
        Taitaa olla joillekin ylivoimaista käsittää, että naisetkin ovat kokonaisia ihmisiä, joiden ainoa tehtävä ei ole näyttää hyvältä (sinun silmissäsi).
        Tässä ketjussa on tullut äärimmäisen selväksi millaisia ihmisiä tatuoinnit häiritsevät.

        "Tässä ketjussa on tullut äärimmäisen selväksi millaisia ihmisiä tatuoinnit häiritsevät."
        Kyllä. Altruistisia ihmisiä, jotka välittävät muista kuin itsestään. Yrittävät estää tekemästä itselleen vahinkoa. Sitä asennetta nykymaailma kaipaisi hieman enemmän.


      • nrth
        yando vëo kirjoitti:

        "Tässä ketjussa on tullut äärimmäisen selväksi millaisia ihmisiä tatuoinnit häiritsevät."
        Kyllä. Altruistisia ihmisiä, jotka välittävät muista kuin itsestään. Yrittävät estää tekemästä itselleen vahinkoa. Sitä asennetta nykymaailma kaipaisi hieman enemmän.

        Altruistiset ihmiset ovat vieläpä kahden tulen välissä. Toisaalta ei haluaisi pahoittaa niiden mieltä, joille on jo tapahtunut vahinko, toisaalta pyrkii estämään tulevia vahinkoja kertomalla, että 80 %:lle miehistä tatskat ovat turn-off.

        Kun joutuu valitsemaan kahdesta pahasta, tulevien vahinkojen torjunta osoittautuu tärkeämmäki.

        Toisaalta kehitys on muutenkin käymässä hyvään suuntaan, sillä nuorien tyttöjen tatskojen ottaminen on enää minimaalista.


      • jjkgjkgjgj
        nrth kirjoitti:

        Altruistiset ihmiset ovat vieläpä kahden tulen välissä. Toisaalta ei haluaisi pahoittaa niiden mieltä, joille on jo tapahtunut vahinko, toisaalta pyrkii estämään tulevia vahinkoja kertomalla, että 80 %:lle miehistä tatskat ovat turn-off.

        Kun joutuu valitsemaan kahdesta pahasta, tulevien vahinkojen torjunta osoittautuu tärkeämmäki.

        Toisaalta kehitys on muutenkin käymässä hyvään suuntaan, sillä nuorien tyttöjen tatskojen ottaminen on enää minimaalista.

        Te olette puhtaasti seksistisiä. Koette, että naisten tehtävä on miellyttää teidän silmiänne.

        Kokemuksen mukaan yhdellekään miehelle ei ole tatuointini olleet turn-off. Joillekin päinvastoin, suurimmalle osalle yhdentekevää.

        Ehkä ikäluokassa 40< voi väitteesi päteä mutta kehtaan väittää, että 80% naisista ei kiinnosta vanhat katkerat patut.


      • nrth
        jjkgjkgjgj kirjoitti:

        Te olette puhtaasti seksistisiä. Koette, että naisten tehtävä on miellyttää teidän silmiänne.

        Kokemuksen mukaan yhdellekään miehelle ei ole tatuointini olleet turn-off. Joillekin päinvastoin, suurimmalle osalle yhdentekevää.

        Ehkä ikäluokassa 40< voi väitteesi päteä mutta kehtaan väittää, että 80% naisista ei kiinnosta vanhat katkerat patut.

        Naisen tehtävä ei ole miellyttää miestä, mutta mies valitsee niin miellyttävän naisen kuin pystyy. Jos miestä iljettävät tatuoidut naiset, kuten tästäkin keskustelusta SELVÄSTI näkyy, hän katselee tietysti elovenatyttöjä.

        Juuri se, että jotkin tytöt LUULEVAT, että tatuointi joko viehättäisi miehiä tai olisi yhdentekevä, saa joitakin tyttöjä EREHTYMÄÄN tatskan ottamiseen. Vanhemmiten ymmärrys lisääntyy kokemuksen kautta ja USEIMMAT katuvat.

        Jos tatuoitu nainen löytää seksikumppaneita, hänen täytyy olla aika viehättävä, mutta silti hän joutuu turvautumaan miesten jäämään. Jos hän ei olisi tatuoitu, hän olisi vallan miesmagneetti. Todennäköisyys löytää laadukas mies olisi aivan toista kertaluokkaa.


    • tatuointien taustaa

      http://yle.fi/uutiset/tatuoinnit_eivat_ole_enaa_trendikkaita_-_paitsi_suomessa/6450656

      Tatuointi assosioitui ennen voimakkaasti alamaailmaan, alakulttuureihin, alempiin sosioekonomisiin luokkiin ja työläisyyteen. 2000-luvulla tatuointien ottaminen nousi vastoin yleisiä trendejä alhaalta ylöspäin. Tällöin etenkin alemmasta keskiluokasta lähtöisin olevat naiset ottivat runsaasti tatuointeja. Ilmiö liittyi yleisen individualismin nousuun. Lisäksi ihmiset halusivat jäljitellä filmitähtiä ja kuuluisia artisteja. Monilla kuuluisilla naisilla esim. Angelina Jolie on tatuointi ja Kate Mossilla on. ns. tramp stamp eli lutkaleima alaselällä. Sittemmin tatuoinnit menivät pois muodista 2012 vuoden jälkeen, mutta Suomessa otetaan edelleen runsaasti tatuointeja kuten myös silikonirintoja.

      Nykyisin edelleenkin vain 4%:lla korkeasti koulutetuista on tatuointi. Tatuointi ei ole enää merkki riskikäyttäytymisestä tai alaluokkaisuudesta välttämättä, mutta se kuvaa usein ihmisen lapsuuden olosuhteita ja sosioekonomista taustaa. Menestyneillä ihmisillä se kuvaa siis tavallaan elämän sosiaalista nousukaarta. Edelleen tatuoinnit ovat harvinaisia ylemmässä keskiluokassa ja yläluokassa.

    • väsyämmä

      No eihän kaikkien kans ole pakko naida. Höh. No problem.

    • 5+9

      Kannattaa tutustua kiinteäkroppaisiin urheilijaneitokaisiin. :) Heillä harvemmin on huomiota herättäviä tatuointeja. Oma tyttöystäväkin on puhdasihoinen, vaikka ei minua sellainen pieni leima haittaisi, jos hän sellaisen haluaisi. :)

    • ++++

      sullahan on mun vanha ex

    • ihme hommaa
    • voi rekkikset

      ei nappaa jos naisella on rekka-auton kuva tatuoituna rintaan. olkoot keskenään ne tytöt vaan.

    • black is beautiful

      Miksei kuulas, puhdas, musta iho? Mustat naiset ovat näet ihania.

      • raaka fakta

        En haluaisi olla rasistinen, mutta mustat haisevat inhottavalle.


      • kalla fakta
        raaka fakta kirjoitti:

        En haluaisi olla rasistinen, mutta mustat haisevat inhottavalle.

        Olet oikeassa, mutta asia on laajempi. Nykyihmisenkin kehityksen aikana ihmiskunnan eri haaroissa on kehittynyt erilainen haju, josta oman ryhmän jäsen on osittain tunnistettavissa.

        Tämä pätee myös toisinpäin. Mustan mielestä valkoisen haju on etova, eikä kumpikaan pidä aasialaisten hajusta ja päinvastoin.


    • miehenmielipide

      Siis tatskoilla (naiset) tasan yks viesti "horo" ja jos viestiä yritetään muuttaa joksikin mystisen mielenkiintoiseksi niin pieleen menee, tulee fiilis "typerä leena". Horotatska vielä vois kiihottaa mut joku vitun enkeli ei..

      Samaa pätee lävistyksiä, kuka viittii katella varttia kauempaa jotakin rautalankanaamaa joka huutaa viestiä "oon vitun typerä lehmä"

    • ??????
      • E1xhmann

        Keskitysleireillä vangeille tatuoitiin numero käsivarteen. Kuka järkevä tatuoinnin ottaisi vapaaehtoisesti?


      • kauhean rumia
        E1xhmann kirjoitti:

        Keskitysleireillä vangeille tatuoitiin numero käsivarteen. Kuka järkevä tatuoinnin ottaisi vapaaehtoisesti?

        Ei kai noita tatuointeja enää kukaan uu ota kuin ikääntynyt juntti siiderivalas.


    • mennyttä aikaa

      50-luvulla ankkuri merimiehen käsivarressa oli ok, ei muuten.

    • yujrtgrfdsxza<

      Aloittajalla oikeasti ei ole tuota ongelmaa koska ei mokoma luuseri koskaan saa edes naista kun on sellainen pelle.

    • Voiko tollasii olla!

      Ootte te ihmisit idiootteja. Osa puhuu lävistyksistä. Kertokaapa mulle nainen jolla ei ole lävistyksiä (saattaa olla niitäkin, mu melkein jokasella on korvikset!)

      • Kyllä voi!

        "Voiko tollasii olla!"

        Vaimoni on juuri sellainen. Hänellä ei ole koskaan ollut korvakoruja, ei ole koskaan käyttänyt meikkiä, ei ole koskaan värjännyt tukkaansa, mutta ei tarvitsekaan, sillä hän on satumaisen kaunis.

        Kun näin hänet ensimmäisen kerran, kerroin heti opiskelijakämpän kaverille, että olin nähnyt todella kauniin tytön.

        Parasta oli kuitenkin hänen uskomaton herttaisuutensa. Kun romanssi alkoi, mikään ei muuten muuttunut, mutta sain sheivata hänet kokonaan posliiniksi. Hänen vittunsa on todella kaunis, aivan ihana, ja hän hymyilee suloisesti. En ole koskaan tavannut ketään, joka olisi edes lähes yhtä viehättävä. )


    • Kääntöpuoli

      95 % tatuoiduista naisista pettää. Helppo saalis miehelle.

    • Tosi on osottaa naisen tunneelämää vaik kyl ku kattoo futaajii ei nekkä näytä oikee kivoilta vangeilkaa oo nii rumii käsivarsii ihan ku käärme ois.

    • -Matti-

      En minäkään huoli tatuoitua naista,YÄK! Onneks joku huolii niin eivät reppanat jää yksin.

    • poliisit ovelle

      aikuinen joka piirtelee käärmeenkuvia ym. lapsellista on aika pelle.
      täys pelle. ja monesti näiden käytöskin on täys pelle.

    • Öyestä

      En minäkään. Tautivaara. Ja vielä moninkertainen, jos tuo tatuoitu nainen sattuu vielä tupakoimaankin. :/

    • TieteellisetFaktat

      Tatuointi tuo heti 10 vuotta lisää naisen ikään. Ei näytä iho enää nuorelta kuulaalta ja elinvoimaiselta. Vanhalta näyttää värjättynä.

      Kun tiedetään evoluutio on hoitanut homman niin että miehet ikään katsomatta pitävä n.25 vuotiasta naista kaikkein hedelmällisimpänä ja seksikkäimpänä niin 15v tatutoitu mimmi on vielä ok, mutta siitä vanhemmat alkaa olemaan auttamatta poissa optimialueelta.

      Lisäksi nyky-yhteiskunnan seksistyminen ja yhä nuoremipien tyttöjen esineellistäminen seksiobjekteiksi varmasti tulee muuttamaan tuota 25v ikää yhä nuoremmaksi ja tällöin tatskatut naiset ovat yhä enemmän out.

    • åpoiuyt88

      Olen niin samaa mieltä! Olen nainen ja mielestäni tatskat eivät vaan sovi naisille, naisen pitää olla elegantti.

      • sovisovi

        vain naisille, jolla on munaa


    • Idiootit

      no kiva ku tulit kertomaan, hommaa sit nainen jolla niitä ei ole.

    • hahah niinpä

      No se on sulta pois ja jonkun toisen miehen ilo

    • 11+4

      Eihän aloittaja hauku mitenkään tatuoituja naisia, vaan kirjoittaa että hänen mielestään ne ovat rumia ja vievät seksihalut. Ja tuosta nyt sitten useampikin tatuoitu on ottanut herneen nokkaan. Olisiko itsetunnon hankinta mitään? Eiköhän meillä kaikilla ole omat kauneusihanteemme.

      • Leimaton

        Siksi se tatuointi onkin hankittu koska on huono itsetunto! Eli oli täysin odotettavissa että leimatut Iutkat alkavat kilpaa avautumaan asiasta.


      • dvsdgsdg

        Lues kaveri hetki tätä keskustelua ja tule sen jälkeen urputtamaan.


    • Hyi hitto

      Tatuointi on prostituoidun tai pornonäyttelijän, eli H U O R A N merkki. Saman tien lähtee seksihalut kun näkee huoraleimattua lihaa.

    • Kate88

      joo :( en itse pystyisi edes suuteleen miestä jolla olisi edes yksi tatuointi ne on niin inhottavia ja likaisen oloisia ja 99% ajasta rumia

      • paljonko taksa?

        Sinun asiakkaat varmaan paneekin sinua takaapäin, pimeässä ja silmät kiinni. Siitähän sinä maksun saat.


      • nmty

        "Kate88", olet ihan oikeassa, suurin osa naisista ei pidä tatuoiduista miehistä, eikä suurin osa miehistä pidä tatuoiduista naisista. Ilmiö ei ole sukupuolisidonnainen.


    • Tatska888

      Taidankin hommata uuden tatskan kun se juntteja noin kauheesti ärsyttää. :) Älkää suomijuntit edes käyttäkö sanaa "rakastelu". Te ette tiedä siitä yhtään mitään.

    • Voi kauhistus

      Voi että enkö saakkaan toteuttaa itseäni tyrehdyttämättä seksielämääni? Nyt kyllä murskasitte minun haaveeni.
      PS.Minusta tatuointi on merkki elämisestä/elämästä niin kuin muutkin jäljet ihossa.

    • Hauskat jutut teillä

      Juu. Suomalaiset naiset ovat rumia, koska heillä saattaa olla tatuointeja, he ovat persjalkaisia, pullamössöjä ja laiskoja.

      No voe helevetti. Jos on tuota mieltä, niin pakkoko täällä on olla? Jos et voi naida tatuoitua naista, niin et sitten nai.

      Nuorena (joo, väärällä palstalla olen) voin sanoa, että tatuoinnit eivät tosiaankaan enää ole sellainen upee-juttu, vaan lävistykset ovat. Reikiä tykätään tehdä kulmiin ja huuliin. Korviin tehdyt lävistykset oli noin vuosi/puoli sitten muotia venyttää aivan järkyttävän kokosiksi, että voi lähestulkoon sormen tuikata läpi. Minusta tuon tyylinen korvien pilaaminen on hirveämmän näköinen, kuin joku pikku tatuointi jossain, jossa sen halutessaan piiloon...

      Ihmiset, peace. Toiset tykkää tatuoinneista, toiset ei. Sekin on kummallista, että nykyään luonnollisuus ja meikittömyys ovat in, ja meikkaamisesta voi lukea miesten valituksia aika paljon. Mutta kun katson ympärilleni, ketkäs tytöistä ovat saaneet poikaystävän; no ne jotka meikkaavat.... Ristiriitaista.

      Pakkoko se kuiteskaan on kaikkia nai'a.

      • totta.l.............

        Näin on, tastkathan on kauniita ja hienoja ja seksikkäitä. Jos sexyllä ihmisellä on sellainen niin se vaan koristaa, jos rumakroppaisella niin ei se paranna. Ja ne korvareiät, jotkut on munan mentäviä eikä tarvi olla mikään prinssinakki vaan ihan normi koko...


    • kylmä fakta

      Sinä ressukka et saa edes maksullista naista, oli tatuointeja tai ei.

      • kuuma totuus

        Tatuoitu nainen ei saa koskaan enää kunnon miestä vaan kaljabaareissa istuvia besserwissereitä mitä nämä naikkoset itsekin ovat.

        Ei tässä mitään ongelmaa ole, on vain hyvä että horot erottaa ihmisistä. Siksi kai melkein jokainen tatuoinnin ottamaan mennyt selittelee, että sen saa vaatteilla piiloon.


    • jotkut eivät osaa

      Tatskat eivät ole tahallista vaan tahatonta itsensä pilaamista.

      Samoin huorahtava meikki ja pukeutuminen eivät ole tarkoitetut tekemään tipahtaneen näköiseksi, vaan päinvastoin vetovoimaisen näköiseksi, mutta taito puuttuu ja toteutus muuttuu vastakohdakseen.

      Ottamalla tatskan tyttö pyrkii korostamaan jotakin erinomaisuutta, mutta taitamattomana päätyy tekemään itsensä tipahtaneen näköiseksi.

      Kyse on siis lopulta TAIDON PUUTTEESTA: ei osaa arvioida, miten muut suhtautuvat.

    • Huuhuuuu

      Miehekkäällä miehellä muutama tatuointi ok mutta naisella, nou nou nou.. Pahin sellanen ohut pitkä liimaletti, kanankoipijalka, nenässä pari läväriä, huulessa. Hyi v...... Siinä on naisellisuus kaukana.

    • lisää kuvaa mies

      Voi mua kiinnostaa ihan saatanasti mitä te urpot mietitte

      • boss_man

        Tässähän sitä lukee, satamäärin kertomuksia, että tatuoidut naiset ovat out ja näyttävät lutkilta.


    • conservative

      Tatuointi on "tramp stamp". rippumatta siitä missä se naisella on. Itse pidän tatuointeja silti jopa hyvänä asiana. Niistä näkee jo kaukaa, keneen ei kannatta haaskata aikaansa.

      • Jjiii

        Itse olen oikeastaan huomannut saman. Mikään aukoton sääntö tuo ei minusta kyllä ole, mutta olen huomannut pitäväni naisista joilla harvemmin on niitä tatuointeja, tai sitten heillä on jokin hyvin pieni ja ei-näkyvällä paikalla. Ja taas tatuoidut naiset eivät ole olleet makuuni. Huom, siis se tatuointi itsessään ei ole ainoa kiinnostukseeni vaikuttanut seikka, vain yhtenä pienenä rikkana rokassa.

        Mitä isompi ja kamalampi tatuointi, sitä vähemmän kiinnostava ja liikaa erilainen itseeni nähden nainen yleensä on. Esim. koulutustausta näillä on usein varsin alhainen, sama pätee älyyn ja muutenkin näyttää heijastuvan kaikkeen siihen mitä suusta pääsee, tai miten muutenkin käyttäydytään.

        Eli myös minulle tatuoinnit toimivat varsin hyvin, parhaat naiset ovat aina olleet tatuoimattomia, tai sitten omaavat jonkin pienen tatuoinnin vain, paikassa jonka saa tai on piilossa. Kukin tavallaan, minua eivät siis tatuoinnit haittaa, melkeinpä päin vastoin.


    • 11111111

      AIVAN MAHTAVA KOMMENTTI...OLET MIES...ISOLLA ÄMMÄLLÄ...

    • 1016

      Hei! Olen kuulas vaaleaihoinen ja puhdas sinkkunainen. Olet jo toinen, joka on sanonut kaltaistani kauniiksi. Itse varmaan olet komea. Upeaa lokakuuta Sinulle!

      • 1017

        MUAHAHAHAHA!!! Ensimmäinen sinua kauniiksi kehunut oli äitisi, ja toinen oli sitten suomi24:n vakiotrolli. Upeaa loppuelämää sinulle.


    • Jötäin räjää...

      Tätyöinnit ön itestä peevelistä. Hirveitä ön ne ihimiset, jotkä hälyävät ittensä tätyöinneillä köristää. Hyhhyh, miten rymiä övätkään ne immeiset, jötkä övät ittensä leimänneet.

    • uuuuuuuuuuuujjjjjjjj

      "Yllättävän" paljon ahdasmielisyyttä täällä ilmenee, olisikohan siinä osasyytä miksette saa pildeä? Ainakin kertoo suppeasta ja ahdistavasta luonteesta, joka on aina perseestä.

    • T:automaalari

      Niin ja tatuoitujen muijien pierutkin haisee ruiskuohenteelle.

      • Sporno spersoonat

        Mihin sitä naista, eli elävää henkilöä tarvit.

        Osta nahkaa ja maalaa siihen kuvia, hivele sitä ja masturboi.

        Ei nuo tatuoidut linssiludenaiset yleensä ole mitään seuraihmeitä. Eihän se heitä jyystäviä miehiä edes kiinnosta minkälainen henkilö siellä on, vai onko minkäänlaista.

        Kysynpähän vain että kauanko luulette tuollaisen pinnallisen elämäntavan innostavan teitä jotka siitä nautitte? Ei se siitä pinnasta mihinkään syvempään koskaan kehity.


      • rainder dingo

        http://www.huutokuva.net/kuva/G1SN.jpg

        Halvan näköinen reikä koko akka.. Tuon näköisiä on amikset pullollaan tässäkin maassa ja lähihoitajista moni näyttää tuolta. Vetele sä kuivat tuollaisille akoille jos haluat!


    • 444×444

      Nössöjä nyt pelottaa kaikki.

    • veeeera

      Olen samaa mieltä että liian monet yksittäiset tatuoinnit ympäri kroppaa on rumia, oli sitten mies tai nainen. joku yksi pienehkö tyylikäs tatska oikeassa kohdassa voi olla kaunis. itselläni on yksi naisellinen ja kaunis tatuointi ja kyllä vähän huvittaisi jos joku sanoisi että muuten kyllä naisi mutta ei koska tuo tatuointi :D tulisipa aika munattoman miehen kuva siitä sällistä. mutta kaikki tyylillään, toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta :)

      • Yxxmiess40v.

        Juu liika on liikaa. niin tatuoinneissa kuin muissakin jutuissa, mutta joku pieni tatska jossain "kivassa paikassa" on kuitenkin seksikästä.
        (Itellä ei oo yhtään tatskaa.)

        Aito mustetatuointi ei ole kaikenlisäksi kovin terveellistä elimistölle. Melanooma yms. riskit on olemassa...
        http://www.tohtori.fi/?page=5252827&id=5461804


    • ei varakkailla

      Tatunoinnit on suosittuja ALEMMISSA sosiaali luokissa. Ehkä omaan kurjuuteen saa hieman lohtua jollakin kauhealla kuvalla ihoonsa tatuoiden.

      • vai kuinka?

        Voisiko tämän ketjun laittaa pakettiin niin, että lopputuloksena tatuoitu nainen on hieman tyhmä?


      • Moro222

        Miss vitun aemmissa?
        Mä tienaan huomattavasti enemuointejamän ku nä ja liikunn seurapiireissä ja telkussa.
        Silti on tatuointeja ja oon ylpee niistä enkä kuulu alempaan kestiin


      • älähän isottele
        Moro222 kirjoitti:

        Miss vitun aemmissa?
        Mä tienaan huomattavasti enemuointejamän ku nä ja liikunn seurapiireissä ja telkussa.
        Silti on tatuointeja ja oon ylpee niistä enkä kuulu alempaan kestiin

        "Moro222", alkeelliset ihmiset pitävät korkeana arvona, jos "pääsevät" televisioon tai saavat ängettyä "seurapiireihin". Näillä ihmisillä on paljon tatuointeja.

        Todelliset ylemmän luokan ihmiset karttavat sekä teeveetä että seurapiirejä. Katsovat alaspäin keinotekoisia nousukkaita.

        Jostakin syystä turhien julkkisten verotiedot ovat liikuttavia verrattuna palkannauttijoihin.


      • Opeeee
        Moro222 kirjoitti:

        Miss vitun aemmissa?
        Mä tienaan huomattavasti enemuointejamän ku nä ja liikunn seurapiireissä ja telkussa.
        Silti on tatuointeja ja oon ylpee niistä enkä kuulu alempaan kestiin

        No ihan varmaan kuulut alempaa 'kestiin' kun et osaa edes kirjoittaa


    • Rumuus ihon alla

      Tatuointi todella on turn-off. Harmittaa sikäli, että naiset, jotka tulevat minua iskemään, ovat yleensä tatuoituja. Ei tee mieli edes tutustua. Naisen pitää olla terve ja harkintakykyinen eikä mikään narkkarihuora.

    • terve kaikki

      No jokaisel on oma mielipiteensä, mut mun mielestä naisilla on tosi kaunista jos on joku teksti tatuointi (kyl muutkin tatuoinnit menee). Mut mun makuun kohtuus tässäki asiassa.
      Mitä tulee miehiin, ni musta on iha parasta jos miehel on tatuointeja.
      Itse oon siis nuori nainen joka omistaa teksti tatuoinnin jol on suuri merkitys mulle ja ylpee siitä :D hah

    • 19&16

      Älä sit rakastele kuulasta puhdasta valkoista, jos ei kiihota.

    • JunkJunk

      Säin Smörgäsmin

      Säitkö sinä Smörgäsmin?

      • Rreieiri

        Musta olis hyvä jos tatuoinnilla ois merkitty kaikki, jotka kantaa tarttuvaa tautia tai sitten ois ollu linnassa. Merkki ois hyvä olla otsassa, niin sen huomais ajoissa


    • Masa 34

      Juurihan Suomen tv esitti pornoelokuvaa ja siinä pari tatuoitua naista rakastelivat keskenään. Nämä prostituoidut tulisivat mieleen jos naispartnerini olisi tatuoitu. En huolisi.

      • Taksari

        Muijalla on alaselässä tatska, se oli hyvännäköinen 20v sitten, mutta nyt kun sen persekin on melkein metrin, niin se se ei enää oikein näytä kiihottavalta... Ce est la vie


      • Taksari kirjoitti:

        Muijalla on alaselässä tatska, se oli hyvännäköinen 20v sitten, mutta nyt kun sen persekin on melkein metrin, niin se se ei enää oikein näytä kiihottavalta... Ce est la vie

        Mutta sä senkun komistut!


    • Il nossrednA

      tatuoidut perussuamalaiset natsihuorat.

    • Miehen oma ongelma

      Tatuointikammoiset miehet kärsivät huonosta itsetunnosta. Heistä on kammottavaa jos naisella on oma tahto ja oma identiteetti. Samat miehet pelkäävät varmaankin myös itseään pidempiä naisia tai todella kauniita naisia.

      Tatuointikammoinen mies haluaa itselleen valkoisen tahdottoman lihanpalan jota arvelevat pystyvänsä hallitsemaan ilman alemmuudentunnetta ja pelkotiloja. Moni tatuointikammoinen mies on homo tai kaappihomo tutkimuksen mukaan.

      • abborfors

        Olen lyhyt mies ja omaan vahvan itsetunnon, pidän pitkäsäärisistä naisista sekä tatuointi ja lävistykset lisäävät vain mielenkiintoani, ja kyllähän näitä on tullut kaadettua melkoinen määrä vaikka "hirvenkaatolupa" onkin hankkimatta,olenkos nyt laiton "salakaataja"??...huumoria hyvät ihmiset ja antakaa jokaisen olla sellainen kun on, tatuointeja on kaikilla, lääkäreillä, lakimiehillä, ekonomeilla yhtälailla kuin lapioduunarilla tai sairaanhoitajalla...pukuporukan tatskat eivät näy kun taas haalarihemmon näkyvät...eräskin mummo sanoi aina että ei pidä tatuoiduista ihmisistä ja kuinka se yksityinen mukava mieslääkäri olikaan ja eipäs mummo tiennyt että kaverilla melkoisen tatskattu kroppa!!!.....


      • Ihana mummeli oli
        abborfors kirjoitti:

        Olen lyhyt mies ja omaan vahvan itsetunnon, pidän pitkäsäärisistä naisista sekä tatuointi ja lävistykset lisäävät vain mielenkiintoani, ja kyllähän näitä on tullut kaadettua melkoinen määrä vaikka "hirvenkaatolupa" onkin hankkimatta,olenkos nyt laiton "salakaataja"??...huumoria hyvät ihmiset ja antakaa jokaisen olla sellainen kun on, tatuointeja on kaikilla, lääkäreillä, lakimiehillä, ekonomeilla yhtälailla kuin lapioduunarilla tai sairaanhoitajalla...pukuporukan tatskat eivät näy kun taas haalarihemmon näkyvät...eräskin mummo sanoi aina että ei pidä tatuoiduista ihmisistä ja kuinka se yksityinen mukava mieslääkäri olikaan ja eipäs mummo tiennyt että kaverilla melkoisen tatskattu kroppa!!!.....

        Minulle on (olen myyjä) vanha naisasiakas sanonut (arviolta 70-80v) nähdessään käsivarressani tatuoinnin, jossa on vain yksinkertainen teksti, että "Onpa kaunis, kylläpä ne tekee kauniita nykyään!". Hymyilytti niiiiin paljon, ei siksi että kaipaisin kehuja, vaan siksi että on myös vanhuksia jotka eivät katso kieroon vaan ovat avoimia erilaisuudelle! :)


    • vilotoope

      Eihän tatuoinnin usein olekaan tarkoitus varsinaisesti kaunistaa, vaan paremminkin "rumentaa" ja tuoda särmää ja kapinaa naisen ulkoiseen olemukseen, korostaa naisen primitiivisempiä puolia, jos nainen kokee olevansa liian nätti ja viattoman näköinen ja haluaa kapinoida perinteisiä naismalleja vastaan.

      Tatuoinneillaan (ja lävistyksillä) nainen myös haluaa viestittää ennen kaikkea kipuaan, etenkin vaikeaa lapsuutta ja kaikkea mitä siitä on seurannut. Kaikki muut piirteet, luonteenpiirteet ovat sitten seurausta siitä. Kipu vetää puoleensa kipua ja jopa nauttii siitä.

      Toisaalta nämä kovat, rikkinäiset ja vahvoiksi koulitut naiset ovat usein myös empaattisia ja heikompiaan puolustavia.

      • Keittiöpsykologi!


    • elviira :)

      "Tatuoinnit OUT"... Miksi ihmeessä sun pitäisikään??? Älä lähde sellasen naisen matkaan kellä on tatointeja. Jokaisella on tyylinsä ja mieltymyksensä. Tiedätkö että on myös sellasia naisia jotka ei pysty olemaan sellasen miehen kanssa jolla ei ole tatuointeja...koska ne tatskat on niin mageita ja puhdas vaalea ihoa on yök...joidenkin mielestä :)

    • Hyvä, jää meille muille enemmän!!!, ja siis pitää olla vaalea iho, saadaanko me myös tummat ja ei-arjalaiset, poislukien siis ne tatuoidut arjalaiset?

    • puhdas iho

      joo sama juttu ihan ällöttää tatuoitu nainen mikä helvetin villitys tuo tatuointi oikein .siinä kyllä halut karsiutunut kun nainen heittää vaatteet päältä pois hyi helvetti..maalata nyt iho pilalle sit ne kuvittelee että se on jatakin hienoa samahan se on noilla jätkillä törkeen näköisiä esityksiä.. minun firmaan ei tule yhtään maalattua naista eikä miestä eikä muutenkaan mitään rautanaamoja vaikka olis kuinka pätevä..kannaittais miettiä kahdesti ennenkuin niitä laittaa..siiten niistä vielä oikein tehdään tevisio ohjelma kattokaa nyt kuinka hienoa tämä on ku maalataan iho pilalle ..sitten kaiken huippu tuomosesta paskasta vielä joku maksaa kyllä ihmiset on tyhmiä

      • Lapsellista provoa

        http://fashionworlddesign.blogspot.fi/2011/09/full-body-tattoos-design-for-girls.html

        https://www.pinterest.com/pin/272467846181518659/


        Väität että nuo tatuointityylit on verrattavissa toisiinsa? Kaikki tatuoinnit on rumia ja ällöttäviä? Surettaa ap:n ulkonäkökeskeisyys, eikä se tajua että silläkin on eroa onko tatuoituna esim pieni lintu olkapäähän vai koko kroppa täynnä pääkalloa ja keskisormea.... :)
        Tatuoinnit on in niin kauan kun ei kosketa naamaan eikä sukupuolielimiin, muuten aivan sama vaikka puolet suomen kansasta olisi päästä varpaisin kuvitettuja, ei ole multa pois :)
        Ap ei myöskään varmaan pysty sitten panemaan naista jolla on arpia, tumma iho, naarmuja, mustelma, selluliittia, ryppyjä, jos pelkkä vaalea kuulas iho kelpaa. Aika epätervettä. Ap:lle tiedoksi että saat aika kauan hakea naista jolla on täydellinen iho, suurimmalla osalla siinä on jotain "kauneusvirhettä".


      • Lapsellista provoa

        Hei muuten, minäkin olen "rautanaama", pienellä kivellä nenässä, ja 4 korvareikää yhteensä. Tatuoinnit vaatteiden alla piilossa. Oma esimieheni olisi jäänyt ilman työntekijöitä jos rei'itetyt ja kuvitetut ihmiset ei kelpaa, meillä niitä on aika paljon. Meillä kuitenkin merkitsee työmoraali, ammattitaito, ja asiakaspalvelutaidot, eikä ulkonäkö. Puoskarit saa sitten ottaa mitä hippiäisiä tahtoo töihin, meillä ei työskennellä ulkonäöllä. Hävettäisi myöntää tuo mitä sinä myönsit: "vaikka olis kuinka pätevä". Onneksi suurimmassa osassa yrityksistä välitetään siitä miten työnsä tekee!


      • Ei saatana. xD

        Siinäpä vasta varsinainen juntti. :D


    • tatu ointihuoru!

      tatuoidut naiset on linnamuijia!kaikilla hiv!tykkää yleensä peepanoista!mun muija ei ota yhtään tatskaa tai mä killaan sen!

      • xvgdzfgxf

        Ihmiset, jotka suhtautuvat fanaattisesti muiden henkilökohtaisiin valintoihin ovat yhteiskunnan pohjasakkaa.


      • tyhjä tynnyri kolise
        xvgdzfgxf kirjoitti:

        Ihmiset, jotka suhtautuvat fanaattisesti muiden henkilökohtaisiin valintoihin ovat yhteiskunnan pohjasakkaa.

        Jospa nämä henkilökohtaisia valintojaan tekevät "älyköt" jättäisivät yhteiskunnan terveyspalvelut rauhaan mahdollisten allergisten reaktioiden jäljiltä joita mm. nuo musteet joskus aiheuttavat. Mutta ei nämä viisaat kuormittavat omien typerien valintojensa kautta myös terveydenhuoltoa. Että ketkähän tässä sitä pohjasakkaa edustavat?!


      • gfxgfxdfxfd
        tyhjä tynnyri kolise kirjoitti:

        Jospa nämä henkilökohtaisia valintojaan tekevät "älyköt" jättäisivät yhteiskunnan terveyspalvelut rauhaan mahdollisten allergisten reaktioiden jäljiltä joita mm. nuo musteet joskus aiheuttavat. Mutta ei nämä viisaat kuormittavat omien typerien valintojensa kautta myös terveydenhuoltoa. Että ketkähän tässä sitä pohjasakkaa edustavat?!

        Olet siis vielä fanaattisemmin myös hiusvärejä ja mustia vaatteita käyttäviä haukkumassa? Niistä saadut allergiset reaktiot nimittäin rasittavat terveydenhuoltoa huomattavasti tatuointeja enemmän.

        Entäs lihansyönti? Huonojen rasvojen käyttö? Kuntosaliharjoittelu ym. urheilu? Autoilu? Miljoonat muut elintapoihin liittyvät asiat, jotka todennäköisemmin johtavat terveydenhuollon rasittamiseen?

        Älä yritä perustella toimintaasi loogisesti, teet vain itsestäsi vieläkin naurettavamman.


    • Tekeekö mieli?

      Sinunlaisille ei kukaan nainen antaisikaan, joten ainoaksi seksikumppaniksi saat tatuoidun miehen, ellet halua loppuikääsi rakastella itseäsi tietokoneen äärellä. Tiesitkö, että naiset ei syty epävarmoista peräkammarinpojista?

      • tatu ointihuoru!

        paraskin puhuja!jätkä saanut muuta seksia kuin käsi!pidä hyvää huolta käsistä ettei murru!sitten loppuis seksis!


    • Lapsellista provoa

      http://www.zap2it.com/blogs/miss_kansas_theresa_vail_responds_to_ugly_army_women_pr_controversy-2013-11

      http://secondwindpub.wordpress.com/2013/02/09/the-worlds-ugliest-woman-or-a-reflection-of-an-ugly-world/

      Aloittaja varmaan tyytyväisenä sitten paneskelisi tuota jälkimmäistä. Itse ainakin jos olisin mies, valitsisin tuon ensimmäisen kauniin naisen.

      Mutta aloittaja onkin munaton homotrolli ilmeisesti, kukaan normaali terve heteromies ei seksistä kieltäydy tatuointien takia, kieltäytymiseen on kyllä ihan muut syyt sitten. Kummasti minä ne seksikumppanit olen löytänyt tatuoinneista huolimatta (3kpl), miehiä päinvastoin kiinnostaa ne, ei ällötä. Minä en kuitenkaan tatuointeja ota kenenkään miehen tai seksin takia, niitä saan kyllä ihan ulkonäköni ja luonteeni puolesta jos tarve vaatii.

      Sitäpaitsi kuvat on niin yleisiä nykyään että esim kesällä yllätyin monesta työkaverista että niilläkin on kuvia, kun ovat talvisin vaatteiden alla piilossa.

      Tatuoinnit sekä OMANA ITSENÄ OLEMINEN kunniaan!! Siihen ei kukaan muiden ulkonäöstä valittava voi vaikuttaa, ja sellaiset paskiaiset voi viskata kuikkaan. Minun ystävyyteni ainakin ansaitsevat vain he ketkä arvostavat minua omana itsenäni, ovat sitten tatuoimattomia vai tatuoituja. En minäkään arvostele muita sen perusteella ettei ole kuvia, se on vain ihoa haloo, joka ei edes pimeässä näy:) Seksissä ihan sivuseikka.

      • teuvo hakkaroinen!

        siinä on semmoisia epävarmoja ihmisiä jotka ovat kateissa henkisesti ja yleensä mielisairaita!miehistä monetkin on pakkasen raiskaamia pulkannaruja jotka kuvittelee olevansa mike tysoneita!ainoa mies joka näyttää hyvältä naamatribaalin kanssa!


      • lapsellinen teksti

        Kauneudesta, kun puhutaan niin siinä on se henkinen ulottuvuus vahvasti läsnä. Lapsellista vertailla kahdella eri kuvalla ja näistä kauneuskuningattarista vielä jotain. Suurin osa heistä on pelkkiä ylihypetettyjä hienostoprostitoituja, joilla jalat aukeavat välittömästi miehelle, kuin miehelle joka täyttää heidän tarpeensa rahallisesti. Omasta maastakin löytyy esimerkkejä, vaikka kuinka paljon. Jos katsot pelkkää lihallista kauneutta, mutta unohdat sisäisen kauneuden ( kohteliaat käytöstavat, hyvän kasvatuksen ja arvomaailman ) niin mitäköhän se kertoo sinusta miehenä. :)


      • Lapsellista provoa
        lapsellinen teksti kirjoitti:

        Kauneudesta, kun puhutaan niin siinä on se henkinen ulottuvuus vahvasti läsnä. Lapsellista vertailla kahdella eri kuvalla ja näistä kauneuskuningattarista vielä jotain. Suurin osa heistä on pelkkiä ylihypetettyjä hienostoprostitoituja, joilla jalat aukeavat välittömästi miehelle, kuin miehelle joka täyttää heidän tarpeensa rahallisesti. Omasta maastakin löytyy esimerkkejä, vaikka kuinka paljon. Jos katsot pelkkää lihallista kauneutta, mutta unohdat sisäisen kauneuden ( kohteliaat käytöstavat, hyvän kasvatuksen ja arvomaailman ) niin mitäköhän se kertoo sinusta miehenä. :)

        No minähän en puhunut mitään sisäisestä kauneudesta, jota monella tatuoidulla myös on, se kun ei välttämättä näy ulospäin, senkin pallinaamat. Tässä keskustellaan nyt aloittajan sanoista päätellen pelkästä ulkonäöstä, joten eipä mennä nyt niihin luonnejuttuihin. Tatskat kun ei kerro mitään ihmisen luonteesta, välttämättä.
        Myöskään seksin kanssa niillä ei ole tekemistä, ne tatuointivärit ei siihen aktiin osallistu. Pimeässä ne ei edes näy, eikä valossakaan edes tunnu. Lisäksi on niin kymmeniä miljoonia erilaisia tatuointiaiheita/kuvia joten kukaan täysijärkinen ei voi sanoa että kaikki on rumia. Jopa äitinikin (vajaa 70v) ihasteli lintua olkapäässäni, ja ei siis tatuoinneista pidä. Sanoi silti että on siisti ja kaunis.

        Kauneuskuningattaresta: Kuvan nyt otin vain esimerkkinä kauniista naisesta. Saman asian ajaa nämä kuvat:
        http://creativefan.com/celebrity-tattoos-female/

        Panemishaluja ne ei VOI kyllä poistaa, jos pienikin piste ihossa saa miehen kylmäksi, on vika miehessä:) Jos muuten nainen on seksikäs. Näin se vain on.

        "Suurin osa heistä (kauneuskuningattarista) on pelkkiä ylihypetettyjä hienostoprostitoituja, joilla jalat aukeavat välittömästi miehelle, kuin miehelle joka täyttää heidän tarpeensa rahallisesti"

        :DDDDDDDDD Olipa vitsi. Tunnet kaikki kauneuskuningattaret? Vaan kun tässä ei nyt ollut taas heistä kyse vaan pelkästä ulkonäöstä:)

        Sanoin kyllä jo ETTEN OLE MIES, opettele lukemaan se mihin vastaat.
        Enkä väitä todellakaan että kaikkien pitäisi kuvista ihossa pitää, vaan sanon ettei se voi olla seksin kannalta ongelma, ainakaan siis terveen heteron. Itse en ole ainakaan törmännyt ikinä sellaiseen ongelmaan. Seksissä merkitsee muut jutut kuin joku pieni tähti korvan takana, se kun näyttää eräiden tähän keskusteluun kommentoneiden suuri ongelma olevan! Kyllä olette pirun ulkonäkökeskeisiä, eipä tuollaisia onneksi omasta lähipiiristäni löydykään. Minä olen onneksi keskivertokaunis, on se huomattu että miehiä saan kun vähän vinkkaan, siinä ei tatuointeja keretä edes huomata! :DDD


    • puhdas paras

      Kyllä tatuoinneista saa olla pitämättä. Aloittaja on minun mielestä oikeassa.Henkilö jolla itsellä tatuointeja, on tietenkin eri mieltä.

      • rahat hukkaan

        Miksi nainen tatuoi kuvan esimerkiksi pakaroidensa yläpuolelle? Ei siinä kalu seiso jos vedät takaapäin. Ja itse naikkonen ei nää kuvaa ollenkaan.


      • Kalju Pukumies
        rahat hukkaan kirjoitti:

        Miksi nainen tatuoi kuvan esimerkiksi pakaroidensa yläpuolelle? Ei siinä kalu seiso jos vedät takaapäin. Ja itse naikkonen ei nää kuvaa ollenkaan.

        Väärin!!! seisoo ja kovaa!!!


      • iuggfhfhjgf

        Totta. Tatuoinneista saa olla pitämättä. Minulla on tatuointeja, enkä ole tästä asiasta eri mieltä.

        Ihmisten haukkuminen ja naisten arvon määrittäminen henkilökohtaisten ulkonäköpreferenssien kautta ovat eri juttu.


    • Sohti Manni

      Pystyistikö rakastelemaan tatuoitua miestä? Saisit olla minun pikkulutkani. Antaisin paksua parrua pakoaukkoon.

    • Truth

      Tehdänkö yks asia selväks. Ainutkaan mies tässä palstassa ei saa naista. Mukaan lukien minä.

      • revi siitä

        Minullapa onkin vaimo ja seksielämämme on villiä ja pervoa. Ilman tatuointeja tietenkin.


    • Viston näköistä!

      Samaa mieltä, tatuoinnin ovat rumia niin miehillä kuin naisillakin.
      Tatuinnit ovat alunperin olleet merimiesten, linnakundien, huorien ja jengiläisten oma roskasakkiin kuulumisen merkki. Näin tavallinen kadun tallaaja on osannut varoa ja tietää kenen kans on tekemisissä.
      Jotku näköjään ihannoi näitä huorien ja griminaalien tunnusmerkkejä, ja menevät sitten pilaamaan niillä omankin kehonsa. Se on kyllä todella sääli... jos ihminen on kuitenkin pohjimmiltaan kunnollinen...

    • Tarina reidessä
      • pokassa pitelemistä

        Itse tiedän yhden urpon sukulaisen, joka tatuoi läheistensä kuolinpäivät ihoonsa.


    • oletko mies edes

      Sitten sua ei vaan paneta tarpeeksi.

    • Harmillista!

      Minäkään en pidä tatuoinneista. Minusta ne ilmaisevat ihmisestä jotain likaista. Ymmärrän kyllä, että nuoret ajattelemattomuuttaan niin tekevät. Jos joku aikuinen ottaa tatuoinnin, niin minun käy jotenkin sääliksi. Suoraan sanoen, minusta ihminen ei ole silloin sinut itsensa kanssa tai ei ymmärrä elämän hetkellisyyttä.

      • ergfdgregfdgf

        Etkä sinä ymmärrä elämistä.


    • QUOTE

      Il nossrednA5.10.2014 03:38 2 SULJE
      tatuoidut perussuamalaiset natsihuorat.

    • tatuoitupilluni

      Nai ens kerralla silmät kiinni. Idiootti.

    • helvetin kiinnostava

      Jaa, sepä harmi.

    • hhhhaahahhaha !

      Ai että kun on naurattanut tätä ketjua lukiessani. Itse olen 26v ja kun rupesin miettimään kymmentä lähintä ystävääni ikähaarukalla 20-30, niin VAIN YHDELLÄ ei ole tatuointia. Muilla on, mutta suurimmalla osalla vain yksi tai kaksi pientä tatuointia esimerkiksi kyljessä tai alaselässä. Eli näitä tatskoja ei edes nää kuin oikeastaan vain ilman vaatteita. Ja voin kertoa että oikeastaan jokainen mun kaveri on kaunis ja hoikka mimmi, joilla vientiä riittää. Mutta ei, suomi24-palstailija äijät oksentaisivat heidät nähdessään? :D noh, ok sitten... Luulen kyllä että te olisitte ne ketkä jäisitte rannalle ruikuttamaan eikä nämä mimmit...

    • johtoporras

      onneksi päteviä työtekijöitä ilman näitä malaalattuja ja rautanaamoja on tulossa pilvin pimein joku taso sentään pitää firmassa säilyttää

      • knvlksn

        Vaan kun sinä et voi kaikkia rautoja ja kuvia nähdä, vai kierrätätkö kaikki työntekijät sänkys kautta ennen ekaa työpäivää? Kysypä seuraavalla kerralla töissä, kellä on pientäkään kuvaa tai läväriä esim intiimialueilla. Saatat yllättyä. Ellei sulla ole joku isin ja äipän virma jossa sinä oot ainoa työntekijä!! :) Haha!


    • hei neropatit

      Vai on suomi24.fi miehillä näin kovat tasovaatimukset. Tiesittekö että esim. näillä naisilla on kaikilla tatuoinnit:
      EVA LONGORIA, SCARLETT JOHANSSON, JESSICA ALBA, MEGAN FOX....

      ette naisi?
      Noh hyvä, tuskinpa he teille antaisivatkaan =D
      ja niin, ovathan he sen lisäksi myös tyhmiä ja eivät menestyviä.

      Tiesittekö että nykyään melkein jokaisella nuorella on jonkinlainen tatuointi jossain osassa kehoa, se on tätä aikaa.

    • ei pääse eroon edes

      Koskaan missään ketjussa ei ole ollut näin paljon plussia. Ihmiset ei vain tykkää tatuoinneista.

      • tribaali heh heh

        Tatuoinnit ovat oikeasti jo ihan out. Noista rumista töherryksistä ei pääse edes eroon, vaikka haluaisi.


    • ei meidän perheessä

      EI tatuoinneille.

      • minä en

        Palkkaisitko sinä tatuoidun ihmisen?


      • piste piste
        minä en kirjoitti:

        Palkkaisitko sinä tatuoidun ihmisen?

        Eli summa summarun, tatuoinnit ei ole Suomalaisten juttu.


    • dftgh

      Kummallista. Ensin täällä väitettiin, että palsta on täysi, mutta menihän tämäkin läpi.

    • niin rumia

      Niin, kyllähän tatuoinnit ovat kauhistus ja turhake.

    • vuotaako?

      Viestejä kadonnut, outoa.

    • jotain rajaa

      En minäkään.

    • vedin sit käteen

      Harmittaa. Eilen sain todella seksikkään misun mukaani kotiin. Esileikit tekivät meistä todella kuumia. Nainen halusi takaapäin, sanoin ok. Samalla huomasin pienen merihevos tatuoinnin naiden olkapäässä. Kalu lerpahti ja seksi jäi siihen.

      • sokeaa ei haittaa

        Opetus siis, että naisten kannattaa ehkä laittaa laastarit tatuointiensa päälle, niin ei kävisi näin.


    • leveeharteinen

      Kyllä naisen tekee kauniiksi pehmeä vaalea iho, niinkuin moni ylempänä kirjoittikin, eniten minua kiihottaa kun tatuoitu karski kova jätkä panee tällaista vaaleeta pehmeetä muijaa, eli tatskat ei kyllä loppujen lopuksi ole naisten juttu.

      Ja tulipa mieleen vielä tatskoista, että koska ne yhdistää jollain tavalla aina mustelmiin iholla, niin kaippa ne sen takia jätkillä tuo mieleen tappeluissa saadut mustelmat. Ovat miehillä tavallaan siis voiton merkkejä.

      Mieluiten valitsen naisen siis ihan neitseellisen puhtaana ilman tatskoja, mutta jos kohalle osuis hyvä, niin panisin ;-) myös tatskatyttöä.

    • ähäkutti

      Ihan sama, minkälaisia kuvia tai merkkejä nahkaansa pliistraa, pääasia on, että pillu on ehta ja piukka.:-)

    • äimänkäkki

      ENKÄ MINÄ VOI YHTYNÄSSÄ OLLA TATUOIDUN MIEHEN KANSSA?

    • tähti&tähti
    • ÖnÖn

      Oletko varma, että kykenemättömyytesi johtuu niistä tatuoinneista? Nykyään osaavat lääkärissä auttaa näissä tiedäthän kyllä missä vaivoissa. Voit käydä ensin vaikka koulusi terveydenhoitajan juttusilla.

      PS. Kotona on uunissa sitten ruoka valmiina, kun pääset koulusta.

    • jossukka22

      eiköhän sitä jokainen miellytä jotain omalla tavallaan. Toiset tykkää isoista tisseistä, toiset pienistä. Toiset tykkää sporttisista toiset taas hieman muodokkaista. Jos ei miellytä niin ole hyvä äläkä työnnä vehjettäsi sellaisiin :)

    • sexymarkings

      Lyhyesti: OP on joko täysin trolli tai sitten peräkammarin poika.

    • turha ohjelma

      TV:ssä pyörii ohjelma, Suomen rumimmat tatuoinnit. En ymmärrä miksi, sillä kaikki tatuoinnit ovat rumia.

    • onpa kummallista?

      TATUOINTI ON MERKKI VANHASTA TAI PIILEVÄSTÄ MIELENTERVEYS- TAI HUUMEONGELMASTA.

      Tästä on tehty tutkimus:

      Suomalaisista työikäisistä joka viides käyttää mieliala lääkkeitä tai käy hoidossa. Heillä kaikilla on tatuointi tai he hankkisivat sellaisen jos rahat riittäisivät, mutta napit vie kaikki rahat.

      Homot eivät tatuoi itseään, koska eivät ole hulluja vaan pervoja, usein myös eläin käy.

      Lesbot tatuoivat eli ovat hulluja.

    • ihan out

      Meni jo

      • se on hyvä

        Summa summarum. Suurin osa ei pidä tatuoinneista.


    • Anonyymi

      Mulla on Isot tissit ja oon tosi kaunis.
      Pitkät tummat hiukset ja paljon tatuointeja, miehet juoksee perässä.. -mikähän 50 kaljamahaisten oma sohvannurkkaus täällä on?? Peräkammarin pojat valittaa kun pitää mennä huoriin niin nekin on tatskattu... -ei muuten oo.. Venäläiset Tatjaanat ei ihoonsa laita mitään kuvia, siinä rahan arvo laskee kun nämä täälläkin huudelleet Jaska Jokuset ei osta enää pimppaa :)
      Onneksi noin käsittämättömän kapeaa ajatusmallia ei näe/kuule enää sentään kaikkialla. Liukastu banaaniin ketjun aloittaja!

      • Anonyymi

        Sinä olet vissiinkin liukastunut ja lyönyt pääsikin tosi pahasti.


      • Anonyymi

        Ei kukaan haluaa panna mitään tilkkutäkkiä.Tais muuten sattuu aika syvälle kun täytyy spiidaa täällä.Ei kai tatskat kaduta.


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe