JOSSUN KOIRAT YKSIN KOTONA??? Kulkee huhu....

Voi jumalauta

Numbasta poimittua......jos pitää paikkansa, niin vois näädät nyt oikeasti toimia....ja HENNALLA on VELVOLLISUUS ilmoittaa toi poliisille, jos pitää paikkaansa, että ne ressukat voidaan hakea asunnosta!


1 tunti, 47 minuuttia sitten | Livekäyttäjä2132

henna paljasti, että koirasi eivät ole juristillasi vaan jätit ne yksin kotiin


1 tunti, 15 minuuttia sitten | Töhnö

Voi helve**i, aivan sairasta taas!!!!


1 tunti, 36 minuuttia sitten | Rättis ja lumppu

Eikä, nyt Henna, jos kerran näin on, niin teet jotakn, vaikka asia ei sinulle kuuluisikaan.


1 tunti, 46 minuuttia sitten | Herhiläinen

Missä paljasti?

230

2774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten oikein on?

      Hennan fcstä....



      Mia Mari Johanna Tukiainen Hmmmmm.......kukakohan sut tuonne järjesti....??? Mulle riitti kun uhkasit lyöväsi mopsiani automatkalla aiemmin ja valitat asioista ja raivoat järjettömyyksiä! Anteeksi Henna, mutta oli pakko antaa potkut sulle.
      23 min · Tykkää

      Kxxxxx:Eläimiä ei lyödä eikä potkita!!
      21 min · Tykkää

      Mia Mari Johanna Tukiainen No tässä on hyvin paljon muutakin miksi jouduin antamaan potkut. Sääli, koska Henna oli ihan hyvä juontaja. Pystyn tosin tekemään showta vaikka yksinkin.
      18 min · Tykkää

      Kxxx:Sitä en epäile, kyl varmasti kans eläimistäs huolen pidät
      14 min · Tykkää

      Sxxx:Tuksu horisee niin taas omiaan
      5 min · Tykkää

    • Nyt vastaat tähän

      HENNA!!
      Onko sillä koirat mukana vai ei????

      Vai ovatko ne yksin kotona???

    • Eläimen asialla

      Mikä on tuksun tarkka osoite. Ilmoitus taloyhtiön isännöitsijälle, että käypi katsomassa onko koirat jätetty yksin!

      • Merlin.

        Tuksun tarkka postiosoite:

        Albertinkatu 38 B 47


    • Eläimen asialla

      Kiinteistötoimisto T. Kihlberg Lkv
      Albertinkatu 38 B 38
      00180 Helsinki

      Puhelin:
      09 611662

    • ,,,,,,,,,

      asia selvä.

    • paljon puhetta...

      Toivottavasti nimimerkki Eläimen asialla ei ole täysin aikaansaamaton pelle ja vässykkä, vaan todella ottaa yhteyttä isännöitsijään.

      • Miksei ne kerro???

        Eipä taida olla avaimia residenssiin, muilla kuin qviinillä.......
        Kui se zilari sinne pääsee tarkistamaan tilanteen?
        Tosin postiluukun kautta voi katsoa ja kuunnella, sitten poliisi virka-apuna paikalle ja lukkoseppä......
        Ei tule sanktioita jälkeenpäin....

        Mukana koirat ei ole, koska niistä olisi kuvat jo olleet blogeissa...

        Miksi henna vaikenee??????


      • Numbasta napattu
        Miksei ne kerro??? kirjoitti:

        Eipä taida olla avaimia residenssiin, muilla kuin qviinillä.......
        Kui se zilari sinne pääsee tarkistamaan tilanteen?
        Tosin postiluukun kautta voi katsoa ja kuunnella, sitten poliisi virka-apuna paikalle ja lukkoseppä......
        Ei tule sanktioita jälkeenpäin....

        Mukana koirat ei ole, koska niistä olisi kuvat jo olleet blogeissa...

        Miksi henna vaikenee??????

        9 tuntia, 18 minuuttia sitten | Minttu HOTTIS Pääkkönen

        Tein koiristasi ilm poliisiin..siel ne räkytti tyhjäs kämpäs.. Toiv ammut ittes ja äkkii..saasta


        3 tuntia, 26 minuuttia sitten | Tuksu Stalkkeri

        Ootko varma, ettei siellä kämpässä ole ketään ihmistä, että ne toisaan ovat siellä keskenään?


        3 tuntia, 33 minuuttia sitten | Töhnö

        Loistavaa! Koirat todellakin pois tuolta hirviöltä!


      • Yksin kotona????????
        Numbasta napattu kirjoitti:

        9 tuntia, 18 minuuttia sitten | Minttu HOTTIS Pääkkönen

        Tein koiristasi ilm poliisiin..siel ne räkytti tyhjäs kämpäs.. Toiv ammut ittes ja äkkii..saasta


        3 tuntia, 26 minuuttia sitten | Tuksu Stalkkeri

        Ootko varma, ettei siellä kämpässä ole ketään ihmistä, että ne toisaan ovat siellä keskenään?


        3 tuntia, 33 minuuttia sitten | Töhnö

        Loistavaa! Koirat todellakin pois tuolta hirviöltä!

        6 tuntia, 31 minuuttia sitten | Livekäyttäjä24177

        Vai oli koirat turvassa juristin luona? Turvassa sulta? Mikä juttu toi että SÄ HYLKÄSIT NE YKSIN KOLMEKSI PÄIVÄKSI? Sä olet hirviö.


        1 tunti, 5 minuuttia sitten | Livekäyttäjä24177

        Ei ole mitään varmaa. Sitä mä tässä kysynkin että voiko joku vahvistaa että huhu on perätön.


        2 tuntia, 33 minuuttia sitten | Töhnö

        Eiköhän ne vieläkin yksin ole, ellei joku mennyt niitä pelastaa...


        2 tuntia, 59 minuuttia sitten | Livekäyttäjä17563

        Siis ihan oikeestiko se jätti pennut yksin kotiin???? Ei jumankekka mikä ääliömonsteri toi nainen on!!!


        6 tuntia, 52 minuuttia sitten | Mörö

        Jokohan ne koirat vihdoin ja viimein otettas tuolta luuskalta poies :/ Saatana toi kusipää ei tarvii yhtään eläintä. Eläintenpitokielto vaan


      • idiot idiot
        Yksin kotona???????? kirjoitti:

        6 tuntia, 31 minuuttia sitten | Livekäyttäjä24177

        Vai oli koirat turvassa juristin luona? Turvassa sulta? Mikä juttu toi että SÄ HYLKÄSIT NE YKSIN KOLMEKSI PÄIVÄKSI? Sä olet hirviö.


        1 tunti, 5 minuuttia sitten | Livekäyttäjä24177

        Ei ole mitään varmaa. Sitä mä tässä kysynkin että voiko joku vahvistaa että huhu on perätön.


        2 tuntia, 33 minuuttia sitten | Töhnö

        Eiköhän ne vieläkin yksin ole, ellei joku mennyt niitä pelastaa...


        2 tuntia, 59 minuuttia sitten | Livekäyttäjä17563

        Siis ihan oikeestiko se jätti pennut yksin kotiin???? Ei jumankekka mikä ääliömonsteri toi nainen on!!!


        6 tuntia, 52 minuuttia sitten | Mörö

        Jokohan ne koirat vihdoin ja viimein otettas tuolta luuskalta poies :/ Saatana toi kusipää ei tarvii yhtään eläintä. Eläintenpitokielto vaan

        Ei saakeli tässä sitä taas ollaan,varsinainen koirien pitäjä...äkkiä pois ne tuolta idiootilta.


    • kuka tietää?

      NO, ONKO SE SIELÄ HUUTAMASSA VAI EI?????

    • Perkeleen perkele, jos noin on! Ja vielä kerran PERKELE isolla!

      Mikä se Henna oikein on? Yksi huithaithapeli ja kun Johannan kanssa tulee kismaa, niin sitten vasta kerrotaan kostaakseen tollanen karmeus. Tollaset Hennat pitäisi laittaa vastuuseen sillä perusteella, että se eukko on tiennyt, mutta ei tee mitään asian korjaamiseksi. Yhtä lailla Henna on syyllinen Johannan huonoon koirien pitoon, kuin Johanna itse.

      Ja vielä erikseen PERKELE isolla Suomen eläinsuojelulain. Mitä se on? Hienoja puheita, mutta paskan verran tekoja. Miksi Johannalle aina tuon tuostakin luovutetaan koirat huostaanoton jälkeen takaisin? Mitä se kertoo Suomen eläinsuojelulaista? Sellaista lakia ei edes ole muuten, kuin hienosti kirjoitettuna lakikirjassa.

      Ja PERKELE. Mä alan kampanjoimaan Suomen hienoa käytännössä toimimatonta eläinsuojelulakia vastaan, jos tuo Hennan kertoma pitää paikkansa. Oon tosi vaihainen ja harvemmin kärttynen olen.

      Mä silloin pari vuotta sitten olin yhteydessä sinne ja tänne ja aina sain viranomaisilta ympäripyöreitä vastauksia. Kieromipia ne on kuin korkkiruuvit. Niille riittää, että ne saa palkan kuukausittain. Perse homeessa istuvat palleillansa, mutta eivät tee mitään.

      • aikanäyttää

        Asiasta ilmoitettu poliisille!!


      • Luuriakäteennytsit

        "Tollaset Hennat pitäisi laittaa vastuuseen sillä perusteella, että se eukko on tiennyt, mutta ei tee mitään asian korjaamiseksi."

        No nyt kun tiedät itse niin oletko jo ilmoittanut asiasta Tukiaisen isännöitsijälle tai poliisille? Jos et ole niin olet tasan yhtä vastuussa niistä koirista kuin se Hennakin. Tämä siis ihan sun omalla logiikallasi.


      • OLE JO HILJAA HITTO

        Miksi sä HENNAA syytät idiootti, jos kerran tuksu ne on sinne ämppäänsä hylännyt?

        Olet kyllä täys ääliö. TÄYSI !!!


      • OLE JO HILJAA HITTO kirjoitti:

        Miksi sä HENNAA syytät idiootti, jos kerran tuksu ne on sinne ämppäänsä hylännyt?

        Olet kyllä täys ääliö. TÄYSI !!!

        Miksi Henna ei ole puuttunut asiaan, jos kerta on ollut tietoinen koirien heitteillejätöstä? Vasta riitaannuttuaan Johannan kanssa Henna aukaisi suunsa. Olisiko Henna ollut hiljaa, jos keikka olisi mennyt "loistavasti" molemmin puolin?


      • OLE JO HILJAA
        RailiSuominen kirjoitti:

        Miksi Henna ei ole puuttunut asiaan, jos kerta on ollut tietoinen koirien heitteillejätöstä? Vasta riitaannuttuaan Johannan kanssa Henna aukaisi suunsa. Olisiko Henna ollut hiljaa, jos keikka olisi mennyt "loistavasti" molemmin puolin?

        MIKÄ VITTU SÄ OLET TÄÄLLÄ HUUTELEMAAN YHTÄÄN MISTÄÄN???

        Tää juttu on ollut tapetilla jo eilen illalla, klo 21
        Miten sä heräät asiaan vasta nyt????
        Ja Henna ekana tulilinjalla......

        Syö kuule pääs.


      • Kaivappas esiin!!!!!
        RailiSuominen kirjoitti:

        Miksi Henna ei ole puuttunut asiaan, jos kerta on ollut tietoinen koirien heitteillejätöstä? Vasta riitaannuttuaan Johannan kanssa Henna aukaisi suunsa. Olisiko Henna ollut hiljaa, jos keikka olisi mennyt "loistavasti" molemmin puolin?

        Näytäs se teksti, jonka HENNA on kirjoittanut, kun on "riitaantunut" jossun kanssa ja keroo, että koirat on yksin???

        MISSÄ SELLAINEN TEKSTI ON ???


      • OLE JO HILJAA kirjoitti:

        MIKÄ VITTU SÄ OLET TÄÄLLÄ HUUTELEMAAN YHTÄÄN MISTÄÄN???

        Tää juttu on ollut tapetilla jo eilen illalla, klo 21
        Miten sä heräät asiaan vasta nyt????
        Ja Henna ekana tulilinjalla......

        Syö kuule pääs.

        Ahaa, just´ silleesti. Sorry, kun en ole ollut "kuulosalla". Sienimetsät nääs kutsuu ennen yöpakkasia. Henna on siis tiennyt koko pidennetyn viikonlopun koirien olevan yksin? Miksi hän ei ole tehnyt mitään? Eikö hänen velvollisuutensa ollut auttaa hädissään olevia koiria? Miksi hän vasta nyt aukaisi suunsa, kun keikka meni persiilleen?


      • Karsee tapaus
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ahaa, just´ silleesti. Sorry, kun en ole ollut "kuulosalla". Sienimetsät nääs kutsuu ennen yöpakkasia. Henna on siis tiennyt koko pidennetyn viikonlopun koirien olevan yksin? Miksi hän ei ole tehnyt mitään? Eikö hänen velvollisuutensa ollut auttaa hädissään olevia koiria? Miksi hän vasta nyt aukaisi suunsa, kun keikka meni persiilleen?

        Mikä sä olet tänne tulemaan kiljumaan asiasta.
        Pysy ittu sielä sienimettässä vaan.
        Sylettää tuommoiset paskanjauhajat, jotka syyttää heti suuren ääneen muita ilman mitään kunnon todisteita ja kiillottaa omaa kilpeensä samalla.
        Mistäs sinä sen tiedät, etteikö Henna ole jotain tehnyt?
        Sulla ei ole mitään, ei mitään , todisteita yhtään mistään.
        Luulottelut vaan.


      • tollo, mikä tollo
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ahaa, just´ silleesti. Sorry, kun en ole ollut "kuulosalla". Sienimetsät nääs kutsuu ennen yöpakkasia. Henna on siis tiennyt koko pidennetyn viikonlopun koirien olevan yksin? Miksi hän ei ole tehnyt mitään? Eikö hänen velvollisuutensa ollut auttaa hädissään olevia koiria? Miksi hän vasta nyt aukaisi suunsa, kun keikka meni persiilleen?

        Sitä suuremmalla syyllä sun pitäisi nyt pitää pienempää ääntä. Olet jo ihan suoraan syyttänyt Kalinaista koko jutusta!
        Sä olet kyllä niin karsea tapaus huutelemaan ja syyttelemään täällä muita ihmisiä, ettei ole tosikaan.....vai vielä SIENIMETSÄLLÄ.
        anna mun nyt oikeasti nauraa...9 aikaan illalla vai?

        Tässä on sun syyttelys!


        RailiSuominen22.9.2014 14:09 1 SULJE
        Perkeleen perkele, jos noin on! Ja vielä kerran perkele isolla!

        Mikä se Henna oikein on? Yksi huithaithapeli ja kun Johannan kanssa tulee kismaa, niin sitten vasta kerrotaan kostaakseen tollanen karmeus. Tollaset Hennat pitäisi laittaa vastuuseen sillä perusteella, että se eukko on tiennyt, mutta ei tee mitään asian korjaamiseksi. Yhtä lailla Henna on syyllinen Johannan huonoon koirien pitoon, kuin Johanna itse.


      • ei näyttöjä
        Kaivappas esiin!!!!! kirjoitti:

        Näytäs se teksti, jonka HENNA on kirjoittanut, kun on "riitaantunut" jossun kanssa ja keroo, että koirat on yksin???

        MISSÄ SELLAINEN TEKSTI ON ???

        Ei se pysty sellaista näyttämään.......mutta, kova on syyttämään suoraan ja huutelemaan täällä.


      • sienimettässä olin!
        Luuriakäteennytsit kirjoitti:

        "Tollaset Hennat pitäisi laittaa vastuuseen sillä perusteella, että se eukko on tiennyt, mutta ei tee mitään asian korjaamiseksi."

        No nyt kun tiedät itse niin oletko jo ilmoittanut asiasta Tukiaisen isännöitsijälle tai poliisille? Jos et ole niin olet tasan yhtä vastuussa niistä koirista kuin se Hennakin. Tämä siis ihan sun omalla logiikallasi.

        Ämmä ollut sienimettässä ja nyt heräs tänne kahden jälkeen huutamaan ja raivoamaan.......Ja SYYTTÄMÄÄN.......
        vitttu mikä PELLE......

        Oikeasti.

        Sulkis turpansa. Mikään ei ole turhauttavampaa kuin lukea paskaa, kun tilanne on ollut päällä jo edellis illasta!....


      • sienimettässä olin! kirjoitti:

        Ämmä ollut sienimettässä ja nyt heräs tänne kahden jälkeen huutamaan ja raivoamaan.......Ja SYYTTÄMÄÄN.......
        vitttu mikä PELLE......

        Oikeasti.

        Sulkis turpansa. Mikään ei ole turhauttavampaa kuin lukea paskaa, kun tilanne on ollut päällä jo edellis illasta!....

        Rauhoitu hyvä ihminen. Ei kaikki täällä päivystä 24h/7.


      • se pienen pieni ero
        RailiSuominen kirjoitti:

        Rauhoitu hyvä ihminen. Ei kaikki täällä päivystä 24h/7.

        Joo, ei päivystä, eikä ole räkyttämässä ja syyttelemässä täällä niinkuin SINÄ !

        SIINÄ ON SE ERO.


      • kanneton pata
        se pienen pieni ero kirjoitti:

        Joo, ei päivystä, eikä ole räkyttämässä ja syyttelemässä täällä niinkuin SINÄ !

        SIINÄ ON SE ERO.

        No mutta " se pieni ero" nythän juuri tuossa matkit haukkumaasi Railia???Ymmärrätkä?..että pata kattilaa soimaa.


      • nolo raili
        kanneton pata kirjoitti:

        No mutta " se pieni ero" nythän juuri tuossa matkit haukkumaasi Railia???Ymmärrätkä?..että pata kattilaa soimaa.

        Älä raili viitti vastata ittelles, on niin noloa..........


      • Hennan syy myös!
        OLE JO HILJAA HITTO kirjoitti:

        Miksi sä HENNAA syytät idiootti, jos kerran tuksu ne on sinne ämppäänsä hylännyt?

        Olet kyllä täys ääliö. TÄYSI !!!

        No kyllä se on ihan yhtä paljon Hennan syy kun antaa tollasta eläinrääkkäystä tapahtua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jokainen, joka tietää tollasesta, on velvollinen ilmoittamaan eläisuojeluun!


    • ASAP!

      Mia Mari Johanna Tukiainen:
      "Tarvitsisin suloiselle Bebe chihualleni seka Bella mopsilleni luotettavan ja kiltin hoitajan taman viikon torstaihin asti!!!! En anna hoitoon kenellekaan tuntemattomalle. Lataan akkujani maalla nyt pari paivaa. Olisin ottanut koirani mukaan, mutta mulle sanottiin ettei Sokos hotelliin saa ottaa elaimia. No kummasti siella vaan ne elainhuoneetkin loytyvat......!? Hotelli ei siis näin mulle sanonut vaan eräs ulkopuolinen henkilö. Heillä olisi ollut kivaa täällä maalla, harmittaa......"

      • Koiraparat yksinään

        Tunkki yrittää taas puhua itsensä ulos tilanteesta, jossa on jättänyt koiransa heitteille! Toivottavasti hauvelit löytävät kokonaan uuden ja Tuksun eläintenpitokielto astuu voimaan HETI!


      • ällötys

        Onkohan koirilla etes tarpeeksi vettä


      • Nyt ja HETI!!!

        Nyt SAATANS Mia Mari Johanna Tukiainen vedät sen läskin perseesi helsinkiin huolehtimaan koiristasi ASAP!!! eläisuojeluun on jo tehty ilmot.... koirat pääsevät jokatapauksessa piankin uuteen osoitteeseen, johan sulla ei ole mitään asiaa... saatans eläinrääkkääjä!!!


      • Selittelyä ja selkeätä valehtelua Johannalta. Ai että kaveri sanonut. Olisi Johanna ottanut kännykän korvallensa ja soittanut varaukseen/haluamansa hotellin respaan, niin asia olisi selvinnyt. En muuten oikeesti usko, etteikö Johanna olisi koskaan koiriensa kanssa yöpynyt SokosHotels-ketjun huoneissa.

        Mä yövyn useinkin SokosHotel-ketjun hotelleissa. Aina on koirani toivotettu tervetulleeksi. Varaus toki pitää tehdä niin, että mainitsee korian ja maksaa kympin lisämaksun/vrk.

        Ai ei anna hoitoon kelleen tuntemattomalle? No miksi sitten vinkuu netissä hoitajaa? Soittaisi tutuilleen ja kyselisi hoitajaa. Ai kukaan tuttu ei huoli vai?

        Oon oikeesti vihainen, jos ne koirat ovat olleet päiväkausia yksin siellä kämpässä.


      • uusi koti koirille!
        ällötys kirjoitti:

        Onkohan koirilla etes tarpeeksi vettä

        Arvaa vaan, onko varattu riittävästi vettä, kun Tunkero päättääkin täysin ex tempore viettää viikon krapulanparanteluloman... viis koirista!!!


      • OLE HILJAA JO
        RailiSuominen kirjoitti:

        Selittelyä ja selkeätä valehtelua Johannalta. Ai että kaveri sanonut. Olisi Johanna ottanut kännykän korvallensa ja soittanut varaukseen/haluamansa hotellin respaan, niin asia olisi selvinnyt. En muuten oikeesti usko, etteikö Johanna olisi koskaan koiriensa kanssa yöpynyt SokosHotels-ketjun huoneissa.

        Mä yövyn useinkin SokosHotel-ketjun hotelleissa. Aina on koirani toivotettu tervetulleeksi. Varaus toki pitää tehdä niin, että mainitsee korian ja maksaa kympin lisämaksun/vrk.

        Ai ei anna hoitoon kelleen tuntemattomalle? No miksi sitten vinkuu netissä hoitajaa? Soittaisi tutuilleen ja kyselisi hoitajaa. Ai kukaan tuttu ei huoli vai?

        Oon oikeesti vihainen, jos ne koirat ovat olleet päiväkausia yksin siellä kämpässä.

        Ole nyt viittu hiljaa!!!!
        Mitäs olet tehnyt asioiden eteen, muuta kun räkyttänyt turpaas siinä nyt kun huomasit asian.???

        Omaa kruunuus täällä kiillottelet, et muuta.

        Missäs nyt on ne lainopilliset neuvot?
        Tässäkin ketjussa on jopa talkkarin puhnumero ja asunnon osoite.....ootkos ottanut yhteyttä ja tehnyt jotain asian eteen?
        Kyllä huutelet kovasti Hennan syyksi ja jakelet jo tuomioita.
        Sä olet täysi nolla ämmä, oikeasti ja toivottavasti muutkin sen nyt VIHDOIN huomaavat !!!!!


      • OLE HILJAA JO kirjoitti:

        Ole nyt viittu hiljaa!!!!
        Mitäs olet tehnyt asioiden eteen, muuta kun räkyttänyt turpaas siinä nyt kun huomasit asian.???

        Omaa kruunuus täällä kiillottelet, et muuta.

        Missäs nyt on ne lainopilliset neuvot?
        Tässäkin ketjussa on jopa talkkarin puhnumero ja asunnon osoite.....ootkos ottanut yhteyttä ja tehnyt jotain asian eteen?
        Kyllä huutelet kovasti Hennan syyksi ja jakelet jo tuomioita.
        Sä olet täysi nolla ämmä, oikeasti ja toivottavasti muutkin sen nyt VIHDOIN huomaavat !!!!!

        Mistäpä sinä tiedät, jotta mihin olen ottanut yhteyttä? Sulla on suuri suu, mutta vähän järkeä/asiaa.


      • Ootko tosissas
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mistäpä sinä tiedät, jotta mihin olen ottanut yhteyttä? Sulla on suuri suu, mutta vähän järkeä/asiaa.

        Sulta se järki puuttuu ja ihan kokonaan!

        Sulla se suuri suu on.
        Hennan syyksi olet täällä hommaa laittamassa ja elänsuojelun olet jo tukiaismaisesi haukkunut....
        Sä olet tyhjäpää ja tyhjän puhuja koko akka.....


      • Numbassa "vahvistus"

        Suuri koiriensa rakastaja Tuksu on vailla korilleen hoitajaa ja asap sittenkin. Kuten eläimiään aidosti rakastavan ja heistä hyvin huolehtivan ihmisen käytökseen kuuluu, niin ensin lähdetään keikalle, koirat tyrkätään kenen tahansa huomaan ja sitten kun koiriaan pitäisi palata itse hoitamaan, niin jäädään itse lorvimaan vieraiden nurkkiin ja samaan aikaan vasta aletaan miettiä, että mistähän sitä koirille hoitajan saisi. Missähän koirat ovat viikonlopun keikkojen ajan olleet, kun yht´äkkiä sitä hoitopaikkaa ei sitten olekaan? Rouva rakastaa koiriaan niin paljon, että asettaa jälleen oman parhaansa koiriensa edelle. Jos hoitajaa ei lemmikeille ole, niin silloin yleensä mennään hoitamaan itse mutta tottakai on tärkeämpää itse saada jäädä tukkaansa huuhtelemaan sadevedellä ja saunomaan nallekarhun kanssa susirajalle kuin itse ottaa mistään mitään vastuuta. Se, että koirat eivät ole hänellä mukana, on tietenkin taas muiden syy. Toisaalta mitenpä voi 36-vuotiaalta akalta odottaa, että osaisi itse tiedustella hotellista etukäteen, voiko sinne lemmikit ottaa mukaan (luulisi maailmaa paljon matkanneen akan tietävän, että hotelleissa yleensä on lemmikkihuoneita tarjolla suurimmassa osassa hotelleista). Yksinkö ne koirat on viikonlopun olleet Albertilla ja ovat edelleen?

        Mia Mari Johanna Tukiainen:
        "Tarvitsisin suloiselle Bebe chihualleni seka Bella mopsilleni luotettavan ja kiltin hoitajan taman viikon torstaihin asti!!!! En anna hoitoon kenellekaan tuntemattomalle. Lataan akkujani maalla nyt pari paivaa. Olisin ottanut koirani mukaan, mutta mulle sanottiin ettei Sokos hotelliin saa ottaa elaimia. No kummasti siella vaan ne elainhuoneetkin loytyvat......!? Hotelli ei siis näin mulle sanonut vaan eräs ulkopuolinen henkilö. Heillä olisi ollut kivaa täällä maalla, harmittaa......"


      • Puhelin oli kyllä..

        Olisi voinut etukäteen soittaa hotellille ja kysyä, koirahuonetta...
        Laiska paska.


      • sullase suuri suu on
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mistäpä sinä tiedät, jotta mihin olen ottanut yhteyttä? Sulla on suuri suu, mutta vähän järkeä/asiaa.

        Sähän olet helvetti ollut SIENIMETTÄSSÄ !!!!
        Mites sää oot voinut minnekkään soitella, NYT vasta olet homman huomannut.

        Vittu, mikä taavi.
        Ja SUURI SUU !


      • en usko että on
        uusi koti koirille! kirjoitti:

        Arvaa vaan, onko varattu riittävästi vettä, kun Tunkero päättääkin täysin ex tempore viettää viikon krapulanparanteluloman... viis koirista!!!

        En usko kans....että on oikeasti kunnon kupit veteen ja ruokaan varattuna.
        Kaikki kun pitää olla prinzessamaisen glamouria, niin kupitkin on cupcake kokoa.


      • oletko siis soittanu
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mistäpä sinä tiedät, jotta mihin olen ottanut yhteyttä? Sulla on suuri suu, mutta vähän järkeä/asiaa.

        Jos SINÄ olisit tehnyt asian eteen jotain, niin kaiuttelisit sitä täällä SUUREEN ÄÄNEEN.
        Kertoisit, kelle on soitettu ja onko ne tietoisia ja onko mitään tehty.
        Tuon voi kuka vaan kertoa, ei ole mitenkään salassapidettävää......

        Johtopäätös kaikesta riehumisestasi johtuen on, että et todellakaan ole rikkaa laittanut ristiin, muussa kuin syyttelyssä.......
        M O T


      • oletko siis soittanu kirjoitti:

        Jos SINÄ olisit tehnyt asian eteen jotain, niin kaiuttelisit sitä täällä SUUREEN ÄÄNEEN.
        Kertoisit, kelle on soitettu ja onko ne tietoisia ja onko mitään tehty.
        Tuon voi kuka vaan kertoa, ei ole mitenkään salassapidettävää......

        Johtopäätös kaikesta riehumisestasi johtuen on, että et todellakaan ole rikkaa laittanut ristiin, muussa kuin syyttelyssä.......
        M O T

        Mä osaan pitää turpavärkkini kiinni.


      • uskomatonta.........
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mä osaan pitää turpavärkkini kiinni.

        HAHHHAAAAA
        joopa joo.......arvasin just oikein.
        Eli et ole todellakaan tehnyt mitään, mutta lässyttää täällä osaat......paskanjauhannan mestari.

        ET MUUTEN OSAAA !

        toivottavasti Henna tekee jotain noille sun syytöksillesi.
        Olisi kyllä aika.


      • en usko oikein
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mä osaan pitää turpavärkkini kiinni.

        RailiSuominen22.9.2014 17:150 SULJE
        Mä osaan pitää turpavärkkini kiinni.

        mitäs noi HENNAN syyttelyt oikein on ?????


      • kamux
        OLE HILJAA JO kirjoitti:

        Ole nyt viittu hiljaa!!!!
        Mitäs olet tehnyt asioiden eteen, muuta kun räkyttänyt turpaas siinä nyt kun huomasit asian.???

        Omaa kruunuus täällä kiillottelet, et muuta.

        Missäs nyt on ne lainopilliset neuvot?
        Tässäkin ketjussa on jopa talkkarin puhnumero ja asunnon osoite.....ootkos ottanut yhteyttä ja tehnyt jotain asian eteen?
        Kyllä huutelet kovasti Hennan syyksi ja jakelet jo tuomioita.
        Sä olet täysi nolla ämmä, oikeasti ja toivottavasti muutkin sen nyt VIHDOIN huomaavat !!!!!

        Noh mikset itse, kun kerran "tiedät" samat asiat tuksun koirista, kuin Raili, niin et tee mittään muuta ku haukut Railia?Sekö tuo avun mielestäsi koirille?
        Raili ei taida tietää asiasta yhtään enempää kuin sinä, tietää vain kalunaisen kertoman, ja se ei oikein käy todisteeksi ilmoitella isännöitsijälle tuksun koirista, on katos samanlainen tilanne ku sillä yhellä mannella joka oikeudessa todisti että kyllä hän tietää, että kaveri näki:-))


      • Pömux
        kamux kirjoitti:

        Noh mikset itse, kun kerran "tiedät" samat asiat tuksun koirista, kuin Raili, niin et tee mittään muuta ku haukut Railia?Sekö tuo avun mielestäsi koirille?
        Raili ei taida tietää asiasta yhtään enempää kuin sinä, tietää vain kalunaisen kertoman, ja se ei oikein käy todisteeksi ilmoitella isännöitsijälle tuksun koirista, on katos samanlainen tilanne ku sillä yhellä mannella joka oikeudessa todisti että kyllä hän tietää, että kaveri näki:-))

        Mä en ole täällä syytellyt Hennaa ihan suoraan ja haukkunut eläinsuojelua.
        Se tässä on se pointti !

        Ja MISTÄ SINÄ tiedät, etten ole asian eteen jotain jo tehnytkin?
        Mä en vaan kiilloittele täällä kruunuani.
        Lisäksi on muitakin jotka on takuulla soittaneet tuosta eteenpäin.

        kysymys nyt kuuluukin, vieläkö ne koiraparat on residesssissä???


      • seiskasta bongattu
        Pömux kirjoitti:

        Mä en ole täällä syytellyt Hennaa ihan suoraan ja haukkunut eläinsuojelua.
        Se tässä on se pointti !

        Ja MISTÄ SINÄ tiedät, etten ole asian eteen jotain jo tehnytkin?
        Mä en vaan kiilloittele täällä kruunuani.
        Lisäksi on muitakin jotka on takuulla soittaneet tuosta eteenpäin.

        kysymys nyt kuuluukin, vieläkö ne koiraparat on residesssissä???

        seiskan kommentin mukaan olisi. Vaikee sanoo varmuudella.

        27 minuuttia sitten | Mörö

        Koirat on yksin kotona


      • ...
        Ootko tosissas kirjoitti:

        Sulta se järki puuttuu ja ihan kokonaan!

        Sulla se suuri suu on.
        Hennan syyksi olet täällä hommaa laittamassa ja elänsuojelun olet jo tukiaismaisesi haukkunut....
        Sä olet tyhjäpää ja tyhjän puhuja koko akka.....

        No onhan se ihan yhtä paljon hennan syy jos on tiennyt asiasta eikä tehnyt mitään!


    • kkdjjejjxkek

      Vaikka niile olisi jätetty vettä kuppiin, niin kerrankos ruokakupit kaatuvat. Ei tuo opi mitään, mutta näinhän se pershäiriöisillä on usein. Toivottavasti menettää koiransa ja ne pääsevät normaaliin kotiin.

    • tehkää jotain

      Puhettahan maailmaan mahtuu, se on elämä tämmöstä tämän hallituksen aikaan, ei ole helppoa koirillakaan.

      • someon ihmemaa

        Kytät sano et asia ei kuulu heille


      • Pakko niiden on
        someon ihmemaa kirjoitti:

        Kytät sano et asia ei kuulu heille

        Kyllä muuten kuuluu, jos on talkkari mukana siinä oven takana ja niille on ilmoitettu, että ne on olleet yksin perjantaista.......
        Virka-apua on pakko antaa.


      • Pakko niiden on kirjoitti:

        Kyllä muuten kuuluu, jos on talkkari mukana siinä oven takana ja niille on ilmoitettu, että ne on olleet yksin perjantaista.......
        Virka-apua on pakko antaa.

        Näin on. Poliisi ei voi kieltäytyä antamasta virka-apua. Eläinrääkkäys/eläimen heitteillejättö on Suomen rikoslaissa rangaistavaksi määrätty teko, joten poliisi on velvollinen puuttumaan rikolliseen toimintaan ja jopa epäilyyn.


    • kalman henkäys

      Käykö niin kuin edesmenneen siskon tapauksessa, että glamourtähti viis veisaa mistään ryyppäysreissullaan ja jonkun läheisen täytyy Ruotsista lentää paikalle löytääkseen ... en viitsi tähän edes kirjoittaa, kun ajatuskin jo kylmää.

      • Doggystyle69

        Tunkki on alkoholin ja koirien suurkuluttaja.

        - Onko alkoholi sinulle ongelma, Johanna? -Ei, sitähän aina saa jostain.
        - Onko koirista ollut sinulle koskaan ongelmaa, Johanna? -Ei, niitähän saa aina lisää.


      • mitä häätö

        Montas päivää koira kestää ilman vettä??


      • Muutaman päivän
        mitä häätö kirjoitti:

        Montas päivää koira kestää ilman vettä??

        Muutaman...tosin kuivuvat sitten äkkiä, veikkaan että 3-4 päivää....riippuen, paljonko on kupeissa alunperin ollut ja koska ne on kaadettu...nyt ei ole helteitäkään, niin se vaikuttaa hitaammin kuivumiseen....


      • ghhtyy6858
        Muutaman päivän kirjoitti:

        Muutaman...tosin kuivuvat sitten äkkiä, veikkaan että 3-4 päivää....riippuen, paljonko on kupeissa alunperin ollut ja koska ne on kaadettu...nyt ei ole helteitäkään, niin se vaikuttaa hitaammin kuivumiseen....

        no nehän alkavat olla jo heikossa kunnossa, jos pe saakka olleet ilman hoitoa.


      • heitteillejättö
        ghhtyy6858 kirjoitti:

        no nehän alkavat olla jo heikossa kunnossa, jos pe saakka olleet ilman hoitoa.

        Kannattaa myös muistaa, ettei koirat ole päässeet luonnollisille tarpeilleen lainkaan tänä aikana. Jokainen voi itse miettiä, selviäisikö pidättelemällä 3 päivää putkeen? Fakta on, että asunnosta löytyy ulosteita ja k*silätäköitä ympäri kämppää ja haju on taatusti kammottava!!


      • ei ne sisäsiistejä o
        heitteillejättö kirjoitti:

        Kannattaa myös muistaa, ettei koirat ole päässeet luonnollisille tarpeilleen lainkaan tänä aikana. Jokainen voi itse miettiä, selviäisikö pidättelemällä 3 päivää putkeen? Fakta on, että asunnosta löytyy ulosteita ja k*silätäköitä ympäri kämppää ja haju on taatusti kammottava!!

        Ei ne ole edes 12 tuntii pidätelleet, koska eivät ole sisäsiistejä...siihen on nyt ihan turhaa paneutua.
        ulosteet siellä on asunnossa, jos sinne nyt joku pääsee ASAP.
        se on FAKTAA.


    • louetgncut

      Tuksuhan kertoi koiriensa olevan "juristillaan" hoidossa. Sanoohan sen nyt jo järkikin, ettei sellaisia juristeja ole jotka hoitaisivat autettavansa eläimiä omalla vapaa-ajallaan ilmaiseksi.

      Tehkää nyt jum*nkauta joku Helsingissä majaileva jotakin!! Siellä ne koiraparat nääntyvät nälkään ja janoon Albertinkadulla. Ovat ilmeisesti olleet yksin jo perjantaista lähtien ja nyt on jo maanantai!! :((

      • Alböört

        Tässähän tehdään koko ajan, prkl. Odotellaan, että tulis hiljaista nimittäin. Asun täs naapuris ja toi ulina ja haukunta tuolta Tukiaisen kämpästä on ollut niin hirveetä, että jouduin olemaan viikonlopun kaverin luona yötä. Tänään palasin takaisin ja nyt ulina on muuttunut vaimeaksi yninäksi ja huomattavasti satunnaisemmaksi. Ehkäpä tässä ens yön sais jo nukuttua..


      • joopa joo.........
        Alböört kirjoitti:

        Tässähän tehdään koko ajan, prkl. Odotellaan, että tulis hiljaista nimittäin. Asun täs naapuris ja toi ulina ja haukunta tuolta Tukiaisen kämpästä on ollut niin hirveetä, että jouduin olemaan viikonlopun kaverin luona yötä. Tänään palasin takaisin ja nyt ulina on muuttunut vaimeaksi yninäksi ja huomattavasti satunnaisemmaksi. Ehkäpä tässä ens yön sais jo nukuttua..

        Hyvä provo, muttei asiallinen....


    • Sairasta ja julmaa

      Ei jeesus tätä suomen eläintensuojelutouhua. Vähintään neljästi koirat huostaanotettu, yhden melkein tappoi ja antoi kitua viikonlopun yli pahasti murtuneen jalan kanssa, Nassua on kuristettu,lyöty, potkittu ja heitelty seinään, Esme-chihua yritettiin pennuttaa Bonzon ja Nassun avulla: tuloksena kuollut pentu jonka kuvia läheteltiin kännipäissään kavereille, possua pidettiin nälässä ja se palautui huonokuntoisena takaisin kasvattajalle ja muut koirat pelastettiin siskon toimesta.

      Nassu-sekis
      Viljo-yorkki
      Hilma-yorkki
      Esmeralda-chihu
      Esmeraldan kuollut pentu
      Possu
      Bella-mopsi
      Bebe-chihu

      Kaikki nämä alle neljässä vuodessa. 8:stä elukasta kaksi on jäljellä. Onneksi voi aina ostaa/hommata uusia elukoita kun entiset otetaan huostaan/ tapetaan kännipäissään.

      • kysyn vaan

        Paskapuhetta, kun Bonzo on NARTTU !

        Paljonkohan sun muista jutuistas on täyttä soopaa.........


      • premiumx

        Ei mennyt ihan noin vaan Esmeraldaa ja Julin koiraa yritettiin molempia pennuttaa sekarotuisella Nassulla. Ja Viljon jalka katkesi ja kasvattaja otti sen takaisin kun Johanna ei halunnut maksaa sen leikkausta vaan olisi mieluummin lopettanut sen.

        Lähde: Jollaksen vuokralainen


      • jatko meni näin ???
        premiumx kirjoitti:

        Ei mennyt ihan noin vaan Esmeraldaa ja Julin koiraa yritettiin molempia pennuttaa sekarotuisella Nassulla. Ja Viljon jalka katkesi ja kasvattaja otti sen takaisin kun Johanna ei halunnut maksaa sen leikkausta vaan olisi mieluummin lopettanut sen.

        Lähde: Jollaksen vuokralainen

        Jep..Bonzo ei voi esmee astua, kun on molemmat narttuja.....

        Mä taas ole sellaisessa käsityksessä, että ensin esme on synnyttänyt kuolleen pennun ja nyt kun Jassu otti ne huostaan , niin se olis ollu tiineenä taas, siitä pennusta ei tietoo, koska jossu ei ainakaan ole sitä, jos se kuolleena on syntynyt, niin kuvaillut mihinkään.........koira on silloin ollut jo Jassulla ja Jossuhan ei edes tiennyt sen olevan tiine.......tää luki Jassun omassa purkauksessa.
        Pennusta ei ole puhuttu tuon jälkeen enää sanaakaan.......


      • premiumx
        jatko meni näin ??? kirjoitti:

        Jep..Bonzo ei voi esmee astua, kun on molemmat narttuja.....

        Mä taas ole sellaisessa käsityksessä, että ensin esme on synnyttänyt kuolleen pennun ja nyt kun Jassu otti ne huostaan , niin se olis ollu tiineenä taas, siitä pennusta ei tietoo, koska jossu ei ainakaan ole sitä, jos se kuolleena on syntynyt, niin kuvaillut mihinkään.........koira on silloin ollut jo Jassulla ja Jossuhan ei edes tiennyt sen olevan tiine.......tää luki Jassun omassa purkauksessa.
        Pennusta ei ole puhuttu tuon jälkeen enää sanaakaan.......

        Tuo ensimmäinen kerta, jolloin kuollut pentu syntyi oli kauan ennen kuin Jasmine korjasi koirat parempaan talteen. Johanna hehkutti sitä kuollutta pentua useammalle eri ihmiselle joista yksi teki siitä ilmoituksen eläinsuojeluun.


      • jatko meni näin?
        premiumx kirjoitti:

        Tuo ensimmäinen kerta, jolloin kuollut pentu syntyi oli kauan ennen kuin Jasmine korjasi koirat parempaan talteen. Johanna hehkutti sitä kuollutta pentua useammalle eri ihmiselle joista yksi teki siitä ilmoituksen eläinsuojeluun.

        ja mitään ei silloinkaan siis tapahtunut.........

        ylläri.


      • premiumx
        jatko meni näin? kirjoitti:

        ja mitään ei silloinkaan siis tapahtunut.........

        ylläri.

        Siellä on kyllä ravannut eläinsuojeluväkeä siitä saakka kun se ensimmäisen koiransa hommasi. Eivät vain pysty oikein tekemään mitään jos rääkkääminen ei ole todella räikeää ja Tuksu on valehdellut niillekin joka tarkastuskäynnillä tyyliin "en osaa edes lyödä nyrkillä".


      • jatko meni näin?
        premiumx kirjoitti:

        Siellä on kyllä ravannut eläinsuojeluväkeä siitä saakka kun se ensimmäisen koiransa hommasi. Eivät vain pysty oikein tekemään mitään jos rääkkääminen ei ole todella räikeää ja Tuksu on valehdellut niillekin joka tarkastuskäynnillä tyyliin "en osaa edes lyödä nyrkillä".

        Eivätkä osaa tarkastaa jo saatuja tuomittuja tuomioita noista väkivaltaisuuksista.
        Musta toi nyt kuulostaa ennemmin sille, että siellä pitäisi yhden henkilön paneutua rivakasti pelkästään tunkin juttuun ja sinnikkäästi hoitaa faktat oikeudelle ja sitäkautta tuomio.

        Tosin sen selkärangattomat kaverit hoitaa sille uudet pennut.......mikään ei siis tule muuttumaan.

        Voi kun se suomalainen chihu kasvattaja tekis nyt jotain radikaalia ja kävis edes sen rääpäleen noutamassa pois.......


      • unohdit yhen

        Madeline-yorkki


    • mataisu

      Ei hätää, Johanna on sanonut palaavansa takaisin Helsinkiin ensi maanantaihin mennessä. Hän on nyt Nurmeksessa, seuraava keikka on perjantaina 27.9. Kannuksessa ja viimeinen keikka tällä viikolla Tampereella lauantaina 28.9. Nurmeksesta ei ole järkeä lähteä Helsinkiin (ks. vaikka google maps), joten Johanna sanoi lomailevansa siellä torstaihin asti, jonka jälkeen Kannukseen, lauantaiksi Tampereelle ja sieltä Helsinkiin mahdollisesti jo sunnuntaina illalla. Koirat kuulemma pärjäävät siihen asti.

      • seuraava askel

        Musta kyllä tuntuu pahasti siltä, että lukot on BUSTED kun tää primadonna tulee himaan ja koirat on veks, eikä palauteta enää takaisin, JOS tää koko fucken soppa pitää paikkaansa, että ne on olleet itsekseen siellä perjantaista.
        Nyt on jo Ma ilta......

        Pitkä aika mille koiralle vaan......


      • sdasdbb
        seuraava askel kirjoitti:

        Musta kyllä tuntuu pahasti siltä, että lukot on BUSTED kun tää primadonna tulee himaan ja koirat on veks, eikä palauteta enää takaisin, JOS tää koko fucken soppa pitää paikkaansa, että ne on olleet itsekseen siellä perjantaista.
        Nyt on jo Ma ilta......

        Pitkä aika mille koiralle vaan......

        Tunkin koirat osaavat juoda vettä jopa vessanpöntöstä. Tunkki ei vaan ollut varma, että muistiko se vetää sen ennen lähtöään..


      • kuin ne ylettyy
        sdasdbb kirjoitti:

        Tunkin koirat osaavat juoda vettä jopa vessanpöntöstä. Tunkki ei vaan ollut varma, että muistiko se vetää sen ennen lähtöään..

        Kerros millä kumpainenkaan ylettyy???
        Jos se chihuvauva sinne pääsee, niin ei pääse enää pois ja voi jopa hukkua sinne pönttöön.......kissanpentuja on kuollut monta noin........

        Ja onko kansi ylhäällä vai ei?


      • Tee Villi Arvaus
        kuin ne ylettyy kirjoitti:

        Kerros millä kumpainenkaan ylettyy???
        Jos se chihuvauva sinne pääsee, niin ei pääse enää pois ja voi jopa hukkua sinne pönttöön.......kissanpentuja on kuollut monta noin........

        Ja onko kansi ylhäällä vai ei?

        Siistit ihmiset viitsivät laittaa kannen alas. Saat kaksi arvausta siitä, että onko kansi ylhäällä vai ei


      • palveluun, palveluun

        Entäköhän YKP jonka Tunkki oikeudessa ilmoitti alkavan 25.9???
        Mitä mahtaa olla tapahtunut sille?


      • väärä
        palveluun, palveluun kirjoitti:

        Entäköhän YKP jonka Tunkki oikeudessa ilmoitti alkavan 25.9???
        Mitä mahtaa olla tapahtunut sille?

        Tuli väärään kohtaan tämä viesti. Piti olla vastaus viestiin jossa kerrotaan Tunkin kotiutuvan ensi Ma.


      • oottakaas vaan.....

        Noo, se voi taas sanoa, että MÄ HOISIN NIILLE HOITAJAT, ei ole minun vikani ett hoitsut petti!!!
        kaiken piti olla ok ja mää haastan nyt mun kaverit kyllä oikeuteen tästä.......

        Ja taas mennään kuin koira veräjästä......


      • Bebe hoidossa
        oottakaas vaan..... kirjoitti:

        Noo, se voi taas sanoa, että MÄ HOISIN NIILLE HOITAJAT, ei ole minun vikani ett hoitsut petti!!!
        kaiken piti olla ok ja mää haastan nyt mun kaverit kyllä oikeuteen tästä.......

        Ja taas mennään kuin koira veräjästä......

        Bebellä on jo hoitsu, tosin saatu vasta EILEN...
        No, kuvien perusteella se on laajasalossa.


    • järkimies maalta

      Pidän varmana, että Tunkki jätti koiransa heitteille lähtiessään Lahden-Joensuun keikalle ja sen jälkeiselle riemulomalle.

      En ole kuitenkaan vakuuttunut, että Tunkin koirista olisi ilmoitettu viranomaisille.

      Se taas on varmaa, että raivohullut riehujat ovat temmeltäneet tällä palstalla ilman käytännön vaikutusta koirien tilanteeseen.

      Mistä sen Tunkin kämpän avaimen saa? Olen tulossa huomenna Helsinkiin.

    • uusia leikkikaluja

      Tuksu on jo kyllästynyt koiriin. Niiden hyvinvointi ei näköjään voisi vähempää kiinnostaa. Sen sijaan Tuksu kirjoittaa uusimmassa blogissaan:

      "Minulla piti tässä vaiheessa olla jo kaksi lasta ja turvallinen parisuhde. Toisaalta varsinkin kaupungeissa ihmiset hankkivat nykyisin myöhemmin lapsia jos saavat (ei taalla mikaan ole itsestaanselvyys.) Nainen voi saada lapsia ihan hyvin viela yli 4-kymppisena ja olisin kiitollinen Jumalalle edes yhdesta lapsesta."

      • Tempp-Teemu

        Kuinkakohan kauan vauva pärjäisi tyhjässä albertin residenssissä ilman ruokaa ja vettä? :D


    • OLI MITEN OLI

      Toi ämmä pitäis ampua ritsalla avaruuteen.

    • YIPPEEEE

      Albertin isännöitsijältä kuultua: Tunkin kämppää missä loisii ollaan ottamassa haltuun. Näin ja kohta tunkki on vankilassa/sillan alla.

      • ei auta nyt2

        Se ei auta tuota koiratilannetta ollenkaan.


      • oikeuttakoirallekkin
        ei auta nyt2 kirjoitti:

        Se ei auta tuota koiratilannetta ollenkaan.

        Koirat siellä kituu ilman vettä ja ruokaa, mihin on maailma menossa, nyky-yhteiskunnassamme tapahtuu tälläistä
        Jos koirat menehtyvät kenen on vastuu..


      • kuuno v

        Höpöpuhetta! Isännöitsijä ei kerro ulkopuolisille asunnon haltuunotosta. Se on taloyhtiön hallituksen päätäntävallassa. Jos haltuunotto tapahtuu, Tunkero lentää vihdoin kuin leppäkeihäs Albertinkadun läävästä. Se ei ole enää sika-Mikan vallassa.


      • Asianajoa
        oikeuttakoirallekkin kirjoitti:

        Koirat siellä kituu ilman vettä ja ruokaa, mihin on maailma menossa, nyky-yhteiskunnassamme tapahtuu tälläistä
        Jos koirat menehtyvät kenen on vastuu..

        Johannan asianajajan tietenkin. Koska ovat hänen "hoidossaan"/vastuullaan.
        Kohta Johanna voi haastaa asianajajansa oikeuteen. Nykyisen ja entisen.


      • Mänttejä palsta täys
        kuuno v kirjoitti:

        Höpöpuhetta! Isännöitsijä ei kerro ulkopuolisille asunnon haltuunotosta. Se on taloyhtiön hallituksen päätäntävallassa. Jos haltuunotto tapahtuu, Tunkero lentää vihdoin kuin leppäkeihäs Albertinkadun läävästä. Se ei ole enää sika-Mikan vallassa.

        Kyllä kuule juorut kulkee, eikä toi ole mitenkään salassapidetävää, varsinkaan senjälkeen kun on oikeus vahvistanut haltuunoton....julkistatietoo silloin nääs.
        Ja ihan oikeasti ottakaa nyt se pää pois perseestä.....ennekuin edes tuohon päästään on ollut YLIMÄÄRÄINEN YHTIÖKOKOUS, siellä tieto tulee ekaksi julkiseksi ja sieltähän se laukkaa ulos....on kokotalon tiedoissa, kun katsokaas 2 viikkoo minimissään aikaisemmin on ILMOITUSTAULULLE LAITETTAVA asiasta tiedoite, siinä lukee, että se ja se rappu, se ja se asunto ja minkä vuoksi otetaan haltuun.....

        Jos vastikkeita maksellaan silloin tällöin prosessin aikana, sitä nyt vaan saa pitkitettyä....että repikää siitä ääliöt.
        Jossulla on pullat hyvin uunissa ja se ei tuolta lähde vieä pitkään aikaan, jos jostain rahaa vaan saa vastikkeisiin..


      • Chanel4
        kuuno v kirjoitti:

        Höpöpuhetta! Isännöitsijä ei kerro ulkopuolisille asunnon haltuunotosta. Se on taloyhtiön hallituksen päätäntävallassa. Jos haltuunotto tapahtuu, Tunkero lentää vihdoin kuin leppäkeihäs Albertinkadun läävästä. Se ei ole enää sika-Mikan vallassa.

        Ei ole salaista tietoa vaan kirjataan talohallituksen pöytäkirjaan, kun haltuunottoon ryhdytään.


    • juridisesti vastuuss

      Kenenkö on vastuu? No tietysti koiran omistajan.

      • Että silleesti

        Ja ehdollisella selvii, jos jotain tapahtuu....


      • VastuuSiirtyy

        Ei tässä tapauksessa. Nimittäin Kviini on pyytänyt julkisesti apua koirien hoitamisessa, mutta ilmeisesti ketään ei ole kiinnostanut. Niinpä vastuussa on koko Kviinin fani- & näätälauma, jotka eivät ole pyynnöstä huolimatta suostuneet avustamaan. Master Queen pääsee himaansa ehkä vasta torstaina, hän viettää nyt hyvin ansaittua lomaa Nurmeksessa. Jos joku koirista kuolee tai joudutaan lopettamaan tämän retken seurauksena niin Tunkki nostaa syytteen kaikkia seiskalehden tilaajia vastaan, sekä ainakin 200 suomi24 palstan lukijaa/kommentaattoria vastaan, sekä lukuisia hänen 7L-blogiaan ja fb:tään seuraavia vastaan. Ja pääsyytteen saa se tyyppi, joka olis sanonut Tunkerolle, ettei hotelliin saa viedä koiria vaikka sitten olisi ilmeisesti saanutkin. Syypäitä riittää, mutta koirien omistaja on ainut syytön. Ja ehkä Julia, koska se ehti kuolla ennen kuin tämä tapahtui.


    • Hin-tin-tin

      Onhan siellä kämpässä isommalle piskille lämmin hot dog. :-D

      • bnäätä

        Mikä siel on tilanne tietääkö kukaan???


      • Jossuu ei huoleta
        bnäätä kirjoitti:

        Mikä siel on tilanne tietääkö kukaan???

        Tunnelmallisen takkatulen loimussa maalla

        Käyttäjältä Johanna Tukiainen
        23.09.2014 01:37
        Isokokoinen nallekarhu pelasti mut Joensuusta maalle rauhaan, taalla sielu lepaa ja takkatulen loimuun on ihana nukahtaa!!! :) kaytiin viela ulkona ihanassa puusaunassa, nyt untenmaille ja taatusti nukun rauhallisesti! :)


      • maailmarullaaradalla
        Jossuu ei huoleta kirjoitti:

        Tunnelmallisen takkatulen loimussa maalla

        Käyttäjältä Johanna Tukiainen
        23.09.2014 01:37
        Isokokoinen nallekarhu pelasti mut Joensuusta maalle rauhaan, taalla sielu lepaa ja takkatulen loimuun on ihana nukahtaa!!! :) kaytiin viela ulkona ihanassa puusaunassa, nyt untenmaille ja taatusti nukun rauhallisesti! :)

        hommahan menee näin.. joku paikallinen isokörmy on saanut helpon panoaterian tuksusta ja vienyt mökilleen takkatulen loimuun pehmittymään. Paljon ei tarvita, körmy juo viinaa, polttelee puita, lämmittää takkaa ja lopuksi kömpeää tuksun viereen ja nussii tätä. Tuksu luulee nukkuvansa.

        Aamulla körmy keittää kahvit ja haluaa päästä tunkerosta eroon, joka viime yön iltana näytti vielä hyvälle 2.84 promillen humalassa. Aamulla totuus valkenee silmämeikit lauenneena, ettei saatana tästä maalaistalon emakkoa tule millään. Kyrpä housuun, akka ulos ennenkuin rupiaa kotia tekömään ja tuksulla riittää taas kerrottavaa joensuun hospitaalisuudesta.


    • Henna asialle ASAP!

      Olen ollut poissa palstalta jonkin aikaa, joten luin tästä koira-casesta vasta nyt.

      Onkohan asian eteen jo jotain OIKEASTI tehty, eikä vaan palstalla retosteltu?

      Vaikka tän "Raili Suomisen" jutut usein ärsyttävätkin, niin nyt on pakko olla kanssaan samaa mieltä:
      kyllä ENSISIJAISESTI sen henkilön (tässä tapauksessa Kalinainen) tulee olla virkavaltaan yhteydessä, jolla on ENSIKÄDEN TIETOA, ei palstajuoruja lukeneen satunnaisen postaajan!!!

      Ei virkavalta lähde ihan heppoisin eväin tällaiseen juttuun, että ollaan suomi24:sta luettu.........
      Nyt, Henna, se Tunkion pelko nurkkaan ja TARTU ASIAAN, JOS SULLA ON FAKTAA HEITTÄÄ KEHIIN!!!
      Jos et lain silmissä vastuullinen heitteille jättöön olisikaan, niin voit vain arvata SEN JULKISEN RYÖPYTYKSEN (julkisuuteenhan olet väkisin itsesi kammennut) johon tulet joutumaan...
      Se olisikin sulle aivan oikein, mikäli olet jättänyt kansalaisvelvollisuutesi hoitamatta.!

      Tuskin ne siellä Albertilla näitä saitteja lukee, joten eivät välttämättä ole tietoisia todellisesta tilanteesta.

      • Näkökulmank tuohon

        Railisuominen lla ei ole mitään asiaa SYYTTÄÄ HENNAA tai KETÄÄN yhtään mistään. Tästä on kysymys, josta on moni vetänyt pultit! Kaskun ei syytä hennan fb kavereita, joille tämä asia ilmeisestikin on kerrottu, hehän ovat silloin AUTOMAATTISESTI railisuomisen logiikan mukaan rikoskumppaneita.

        Siksitoiseks ko. Ääliö tulee tänne meuhkaamaan ja syyttelemään seuraavana ILTAPÄIVÄNÄ, kun on ollut sienessä edellisen ilmeisesti yöhön asti, lukematta yhtään, mitä on jo mahdollisest tehty. (Syyksi siis itse kertoo tuon sienestämisen)

        Toiseksi tuo helevetillinen oman kilpensä kiilloittaminen. Kerrotaan, että on EHKÄ soittanut asiassa eteenpäin, muttei sanota minne ja koska (edes).... Juu, lentäväthän ne lehmätkin mahdollisesti ja juuri minun ikkunani ulkopuolella. Mutten vain kerro asiasta, ähähä...tyyppisesti.(osaan pitää suuni kiinni, paitsi kun HAUKUN JA SYYTTELEN)

        Kolmanneksi. Jos joku TIETÄÄ, kunka virkavalta toimii, tulee tämä besseriwisseröimään siihen perään, että juu näin on pakko tehdä ja siin ja niin (lukenut juuri samat asiat yläpuolisessa vastauksessa). Jos on pakko kommentoida, niin pelkkä oikeassa on, riittää.....kaikki muu menee oman kilpensä kiillottamiseks ja besserwisseröinniksi.

        Hermo menee vähemmästäkin.

        Tuossa albertin kulmilla olevana voin sanoa, että aika moni joka on hollilla lukee tätä palstaa...asukkaista en tiedä, mutta sen tiedän, että KUKAAN EI KUUNTELE 3 päivää putkeen jos koirat huutaa yötäpäivää....ja se on vissi. Itsekin olen tuollaisessa tapauksessa toiminut, kun on omasta talosta kyse. Lisäksi olen ottanut yhteyttä isännöitsijään kun vastakkaisessa talossa huutaa koira monta tuntia päivässä ja ikkuna on auki......sitten se villitsee muutkin yksin olijat ja cityhelvetti on valmis. Netistä löytää hyvin isännöitsijöiden tiedot. kun tietää vaan osoitteen asuntoon/taloon.Jos ei kadulle kuulu, niin ohikulkijat ei voi tehdä mitään, täällä on kaikilla numerokoodit ovissa ja ulko-ovet 24/7 kiinni narkkien/juoppojen vuoksi. Eli sisäänkään et muuten pääse.

        Viimeiseksi, Jarna on ilmoittanut ottaneensa yhteyden virkavaltaan, se pitäisi ainakin olla totta, vaikka se muusta paskaa jauhaakin.....

        Raili vois oikeastikin pitää sen turpansa jatkossa pienemmällä, lopettaa sen ikuisen kilpensäkiilloittamisen, peesaamisen jonkun toisen faktoilla, besserwisseröinnin ja ennenkaikkea, opetella SISÄLUKUTAIDON !

        Ei mulla muuta......kyllä mua suoraansanoen itutt lukea sen juttuja eilen.
        Piste.


      • Ed, jatkoa vielä.
        Näkökulmank tuohon kirjoitti:

        Railisuominen lla ei ole mitään asiaa SYYTTÄÄ HENNAA tai KETÄÄN yhtään mistään. Tästä on kysymys, josta on moni vetänyt pultit! Kaskun ei syytä hennan fb kavereita, joille tämä asia ilmeisestikin on kerrottu, hehän ovat silloin AUTOMAATTISESTI railisuomisen logiikan mukaan rikoskumppaneita.

        Siksitoiseks ko. Ääliö tulee tänne meuhkaamaan ja syyttelemään seuraavana ILTAPÄIVÄNÄ, kun on ollut sienessä edellisen ilmeisesti yöhön asti, lukematta yhtään, mitä on jo mahdollisest tehty. (Syyksi siis itse kertoo tuon sienestämisen)

        Toiseksi tuo helevetillinen oman kilpensä kiilloittaminen. Kerrotaan, että on EHKÄ soittanut asiassa eteenpäin, muttei sanota minne ja koska (edes).... Juu, lentäväthän ne lehmätkin mahdollisesti ja juuri minun ikkunani ulkopuolella. Mutten vain kerro asiasta, ähähä...tyyppisesti.(osaan pitää suuni kiinni, paitsi kun HAUKUN JA SYYTTELEN)

        Kolmanneksi. Jos joku TIETÄÄ, kunka virkavalta toimii, tulee tämä besseriwisseröimään siihen perään, että juu näin on pakko tehdä ja siin ja niin (lukenut juuri samat asiat yläpuolisessa vastauksessa). Jos on pakko kommentoida, niin pelkkä oikeassa on, riittää.....kaikki muu menee oman kilpensä kiillottamiseks ja besserwisseröinniksi.

        Hermo menee vähemmästäkin.

        Tuossa albertin kulmilla olevana voin sanoa, että aika moni joka on hollilla lukee tätä palstaa...asukkaista en tiedä, mutta sen tiedän, että KUKAAN EI KUUNTELE 3 päivää putkeen jos koirat huutaa yötäpäivää....ja se on vissi. Itsekin olen tuollaisessa tapauksessa toiminut, kun on omasta talosta kyse. Lisäksi olen ottanut yhteyttä isännöitsijään kun vastakkaisessa talossa huutaa koira monta tuntia päivässä ja ikkuna on auki......sitten se villitsee muutkin yksin olijat ja cityhelvetti on valmis. Netistä löytää hyvin isännöitsijöiden tiedot. kun tietää vaan osoitteen asuntoon/taloon.Jos ei kadulle kuulu, niin ohikulkijat ei voi tehdä mitään, täällä on kaikilla numerokoodit ovissa ja ulko-ovet 24/7 kiinni narkkien/juoppojen vuoksi. Eli sisäänkään et muuten pääse.

        Viimeiseksi, Jarna on ilmoittanut ottaneensa yhteyden virkavaltaan, se pitäisi ainakin olla totta, vaikka se muusta paskaa jauhaakin.....

        Raili vois oikeastikin pitää sen turpansa jatkossa pienemmällä, lopettaa sen ikuisen kilpensäkiilloittamisen, peesaamisen jonkun toisen faktoilla, besserwisseröinnin ja ennenkaikkea, opetella SISÄLUKUTAIDON !

        Ei mulla muuta......kyllä mua suoraansanoen itutt lukea sen juttuja eilen.
        Piste.

        Kaneettina vielä, että ainakin mun tekemät ilmoitukset pelkästään talkkarille/isännöisijälle ovat tuottaneet tuloksen, koirat on hiljentyneet opa seuraavana päivänä.....ei ole pihat raikuneet tuntien räksytyksestä. Ja se joka muuten nyt väittää, ettei koirat millään pysty haukkumaan putkeen 6 tuntia, niin kokemuksesta voin sanoa, että kyllä muuten pystyy....minuutin tauko voi olla puolentunnin välein, mutta kun ne on yön nukkuneet, niin virtaa riittää päivällä. Ei ne silloin päivällä nuku.


      • Toinen näkökulma
        Näkökulmank tuohon kirjoitti:

        Railisuominen lla ei ole mitään asiaa SYYTTÄÄ HENNAA tai KETÄÄN yhtään mistään. Tästä on kysymys, josta on moni vetänyt pultit! Kaskun ei syytä hennan fb kavereita, joille tämä asia ilmeisestikin on kerrottu, hehän ovat silloin AUTOMAATTISESTI railisuomisen logiikan mukaan rikoskumppaneita.

        Siksitoiseks ko. Ääliö tulee tänne meuhkaamaan ja syyttelemään seuraavana ILTAPÄIVÄNÄ, kun on ollut sienessä edellisen ilmeisesti yöhön asti, lukematta yhtään, mitä on jo mahdollisest tehty. (Syyksi siis itse kertoo tuon sienestämisen)

        Toiseksi tuo helevetillinen oman kilpensä kiilloittaminen. Kerrotaan, että on EHKÄ soittanut asiassa eteenpäin, muttei sanota minne ja koska (edes).... Juu, lentäväthän ne lehmätkin mahdollisesti ja juuri minun ikkunani ulkopuolella. Mutten vain kerro asiasta, ähähä...tyyppisesti.(osaan pitää suuni kiinni, paitsi kun HAUKUN JA SYYTTELEN)

        Kolmanneksi. Jos joku TIETÄÄ, kunka virkavalta toimii, tulee tämä besseriwisseröimään siihen perään, että juu näin on pakko tehdä ja siin ja niin (lukenut juuri samat asiat yläpuolisessa vastauksessa). Jos on pakko kommentoida, niin pelkkä oikeassa on, riittää.....kaikki muu menee oman kilpensä kiillottamiseks ja besserwisseröinniksi.

        Hermo menee vähemmästäkin.

        Tuossa albertin kulmilla olevana voin sanoa, että aika moni joka on hollilla lukee tätä palstaa...asukkaista en tiedä, mutta sen tiedän, että KUKAAN EI KUUNTELE 3 päivää putkeen jos koirat huutaa yötäpäivää....ja se on vissi. Itsekin olen tuollaisessa tapauksessa toiminut, kun on omasta talosta kyse. Lisäksi olen ottanut yhteyttä isännöitsijään kun vastakkaisessa talossa huutaa koira monta tuntia päivässä ja ikkuna on auki......sitten se villitsee muutkin yksin olijat ja cityhelvetti on valmis. Netistä löytää hyvin isännöitsijöiden tiedot. kun tietää vaan osoitteen asuntoon/taloon.Jos ei kadulle kuulu, niin ohikulkijat ei voi tehdä mitään, täällä on kaikilla numerokoodit ovissa ja ulko-ovet 24/7 kiinni narkkien/juoppojen vuoksi. Eli sisäänkään et muuten pääse.

        Viimeiseksi, Jarna on ilmoittanut ottaneensa yhteyden virkavaltaan, se pitäisi ainakin olla totta, vaikka se muusta paskaa jauhaakin.....

        Raili vois oikeastikin pitää sen turpansa jatkossa pienemmällä, lopettaa sen ikuisen kilpensäkiilloittamisen, peesaamisen jonkun toisen faktoilla, besserwisseröinnin ja ennenkaikkea, opetella SISÄLUKUTAIDON !

        Ei mulla muuta......kyllä mua suoraansanoen itutt lukea sen juttuja eilen.
        Piste.

        Jos Henna on oikeasti tietoinen koirien heitteillejätöstä eikä ole ilmoittanut siitä eläinsuojeluun tai muille viranomaisille, on hän syyllinen eläinten kärsimyksiin saaden saman tuomion kuin tuksukin.

        Jos koirat löytyvät asunnosta kuolleina tai huonossa kunnossa, tulee Hennakin saamaan syytteen eläinten heitteille jätöstä. Hennan kannattaisi toimia ajoissa.


      • Näkökulmank tuohon kirjoitti:

        Railisuominen lla ei ole mitään asiaa SYYTTÄÄ HENNAA tai KETÄÄN yhtään mistään. Tästä on kysymys, josta on moni vetänyt pultit! Kaskun ei syytä hennan fb kavereita, joille tämä asia ilmeisestikin on kerrottu, hehän ovat silloin AUTOMAATTISESTI railisuomisen logiikan mukaan rikoskumppaneita.

        Siksitoiseks ko. Ääliö tulee tänne meuhkaamaan ja syyttelemään seuraavana ILTAPÄIVÄNÄ, kun on ollut sienessä edellisen ilmeisesti yöhön asti, lukematta yhtään, mitä on jo mahdollisest tehty. (Syyksi siis itse kertoo tuon sienestämisen)

        Toiseksi tuo helevetillinen oman kilpensä kiilloittaminen. Kerrotaan, että on EHKÄ soittanut asiassa eteenpäin, muttei sanota minne ja koska (edes).... Juu, lentäväthän ne lehmätkin mahdollisesti ja juuri minun ikkunani ulkopuolella. Mutten vain kerro asiasta, ähähä...tyyppisesti.(osaan pitää suuni kiinni, paitsi kun HAUKUN JA SYYTTELEN)

        Kolmanneksi. Jos joku TIETÄÄ, kunka virkavalta toimii, tulee tämä besseriwisseröimään siihen perään, että juu näin on pakko tehdä ja siin ja niin (lukenut juuri samat asiat yläpuolisessa vastauksessa). Jos on pakko kommentoida, niin pelkkä oikeassa on, riittää.....kaikki muu menee oman kilpensä kiillottamiseks ja besserwisseröinniksi.

        Hermo menee vähemmästäkin.

        Tuossa albertin kulmilla olevana voin sanoa, että aika moni joka on hollilla lukee tätä palstaa...asukkaista en tiedä, mutta sen tiedän, että KUKAAN EI KUUNTELE 3 päivää putkeen jos koirat huutaa yötäpäivää....ja se on vissi. Itsekin olen tuollaisessa tapauksessa toiminut, kun on omasta talosta kyse. Lisäksi olen ottanut yhteyttä isännöitsijään kun vastakkaisessa talossa huutaa koira monta tuntia päivässä ja ikkuna on auki......sitten se villitsee muutkin yksin olijat ja cityhelvetti on valmis. Netistä löytää hyvin isännöitsijöiden tiedot. kun tietää vaan osoitteen asuntoon/taloon.Jos ei kadulle kuulu, niin ohikulkijat ei voi tehdä mitään, täällä on kaikilla numerokoodit ovissa ja ulko-ovet 24/7 kiinni narkkien/juoppojen vuoksi. Eli sisäänkään et muuten pääse.

        Viimeiseksi, Jarna on ilmoittanut ottaneensa yhteyden virkavaltaan, se pitäisi ainakin olla totta, vaikka se muusta paskaa jauhaakin.....

        Raili vois oikeastikin pitää sen turpansa jatkossa pienemmällä, lopettaa sen ikuisen kilpensäkiilloittamisen, peesaamisen jonkun toisen faktoilla, besserwisseröinnin ja ennenkaikkea, opetella SISÄLUKUTAIDON !

        Ei mulla muuta......kyllä mua suoraansanoen itutt lukea sen juttuja eilen.
        Piste.

        Voi sinnuu. En edes ymmärrä mikä pistää mut vastaamaan sulle. Turhaahan se on, mutta yritetään.

        Kun tämä ketju on aloitettu, niin olen ollut onnellisesti unten mailla. Ja toisekseen en ymmärrä miten voit vaatia mua seuraamaan forumia niin tiuhaan ja mulla pitäisi olla valmius reakoida ja kommentoida 24 h/vrk heti, kun jotain tuollaista ilmenee. Naamakirjassa en ole, joten en siellä voi käydä kyttäämässä jonkun seinää josko sieltä jotain jutun juurta urkenis ja kuka on tehny sitä ja kuka tätä.

        Ymmärrätkö edes sitä, että kaikilla ei ole työaika klo 8-16. Sunnuntain ja lauantain välisenä yönä kello piippasi puolen yön aikaan. Lähdin töihin, kun käytin ekana koiran kusella (ei jää yksin kotiin) ja vedin huiviini kupin kahvia. No kuuden kieppeillä aamusella pääsin nukkumaan. Nukuin kolme tuntia. Pakkasin kamat mukaan sienimetsälle. Kotona olin noin 16. reikä reikä. Pesulle ja ruokaa pöytään. Sen jälkeen piti putsata hetken sieniä. Mm. mustat torvisienet niin, että sain ne saunan lattialle kuivumaan. Ja arvaapa mitä? No piti noin klo 19.00 mennä nukkumaan, koska kello piippaa taas puolilta öin ja töihin lähtö koittaa. Melkoisen väsyny sitä on tuolla nukkumisella ja tuolla rehkimisellä.

        Ja arvaapa mitä. Maanantaiyöllä olin taas töissä. Kotiin nukkumaan pariksi tunniksi aamusella ja arvaapa mitä. Piti alkaa putsaamaan suolasieniksi meneviä rouskuja. Vierähtihän siinä tovi. Ei siinä jaa aikaa kytätä jotain forumia. Ja arvaapa mitä taas kello soi puolilta öin systeemillä seitsemän töitä yksi vapaa, seitsemän töitä yksi vapaa......... joka seitsemäs viikko on kaksi vapaata peräkkäin.

        Ei oikeesti tuu mieleenkään aukaista konetta yöllä töihin lähtiessä tai edes aamusella töistä tullessani, jos tiedän, että mulla on muutaman tunnin päästä menoa tai hommia. Kyllä sitä on vaan painettava pää tyynyyn ja kerättävä voimia.

        Ja kyllä Hennan olisi pitänyt ilmoitus tehdä. Noissa eläinsuojeluasioissa on juuri se, että se kuka tietää luistaa vastuista ja ei niitä kiinnosta mikään muu kuin se, että saa julkisesti tuoda asian esille. Jos (huomaatko, että sanoin tuolla ylempänäkin jos?) Henna ei tehnyt mitään saadessaan tietää koirien olevan yksin, niin en todellakaan kunnioita sellaista ihmistä paskan vertaa. Suuta auotaan ja huudellaan, mutta mitään ei tehdä.

        Henna teki lisäksi väärin, kun vuosi tiedon julkisuuteen. Olisi ollut hissukseen ja ilmoitellut eläinsuojeluviranomaisille, mutta ei kun piti päästä kuittaamaan Johannalle julkisesti takasi. Tosta on se seuraus, että Johanna nyt tietää asian ja alkaa järjestellä asiaa itsensä kannalta mukavasti. Väittää vaikka, että kyllä koirilla oli hoitaja ja sen ja sen piti käydä, mutta näköjään on pettänyt luottamuksen ja ei ole käynyt. Jos Henna olisi ilmoituksen tehnyt, eikä olisi sitä julkisesti kertonut, niin nyt olisi ollut hiton hyvä sauma saada Johannalle eläintenpitokielto. ELSU olis käynyt paikalla ja jättänyt lapun oven sisäpuolelle yhteystietoineen, että koirat on viety ja ekan huoneistoon astujen on oltava yhteydessä lapussa mainittuun tahoon. Ihan oikeesti, jos koirat olisi lauantaina käyty hakemassa ja joku ottaisi yhteyttä vasta torstaina, niin NAKS! Siinä olisi tullut oikeudelle näytettyä ilman todistajia eläinten heitteillejättö.


      • ja tuomiot jo annett
        Toinen näkökulma kirjoitti:

        Jos Henna on oikeasti tietoinen koirien heitteillejätöstä eikä ole ilmoittanut siitä eläinsuojeluun tai muille viranomaisille, on hän syyllinen eläinten kärsimyksiin saaden saman tuomion kuin tuksukin.

        Jos koirat löytyvät asunnosta kuolleina tai huonossa kunnossa, tulee Hennakin saamaan syytteen eläinten heitteille jätöstä. Hennan kannattaisi toimia ajoissa.

        Ja niinkun milläs jakelet tuomioita ihan pelkkien huhujen puolesta.???


      • Näkökulman tuohon
        RailiSuominen kirjoitti:

        Voi sinnuu. En edes ymmärrä mikä pistää mut vastaamaan sulle. Turhaahan se on, mutta yritetään.

        Kun tämä ketju on aloitettu, niin olen ollut onnellisesti unten mailla. Ja toisekseen en ymmärrä miten voit vaatia mua seuraamaan forumia niin tiuhaan ja mulla pitäisi olla valmius reakoida ja kommentoida 24 h/vrk heti, kun jotain tuollaista ilmenee. Naamakirjassa en ole, joten en siellä voi käydä kyttäämässä jonkun seinää josko sieltä jotain jutun juurta urkenis ja kuka on tehny sitä ja kuka tätä.

        Ymmärrätkö edes sitä, että kaikilla ei ole työaika klo 8-16. Sunnuntain ja lauantain välisenä yönä kello piippasi puolen yön aikaan. Lähdin töihin, kun käytin ekana koiran kusella (ei jää yksin kotiin) ja vedin huiviini kupin kahvia. No kuuden kieppeillä aamusella pääsin nukkumaan. Nukuin kolme tuntia. Pakkasin kamat mukaan sienimetsälle. Kotona olin noin 16. reikä reikä. Pesulle ja ruokaa pöytään. Sen jälkeen piti putsata hetken sieniä. Mm. mustat torvisienet niin, että sain ne saunan lattialle kuivumaan. Ja arvaapa mitä? No piti noin klo 19.00 mennä nukkumaan, koska kello piippaa taas puolilta öin ja töihin lähtö koittaa. Melkoisen väsyny sitä on tuolla nukkumisella ja tuolla rehkimisellä.

        Ja arvaapa mitä. Maanantaiyöllä olin taas töissä. Kotiin nukkumaan pariksi tunniksi aamusella ja arvaapa mitä. Piti alkaa putsaamaan suolasieniksi meneviä rouskuja. Vierähtihän siinä tovi. Ei siinä jaa aikaa kytätä jotain forumia. Ja arvaapa mitä taas kello soi puolilta öin systeemillä seitsemän töitä yksi vapaa, seitsemän töitä yksi vapaa......... joka seitsemäs viikko on kaksi vapaata peräkkäin.

        Ei oikeesti tuu mieleenkään aukaista konetta yöllä töihin lähtiessä tai edes aamusella töistä tullessani, jos tiedän, että mulla on muutaman tunnin päästä menoa tai hommia. Kyllä sitä on vaan painettava pää tyynyyn ja kerättävä voimia.

        Ja kyllä Hennan olisi pitänyt ilmoitus tehdä. Noissa eläinsuojeluasioissa on juuri se, että se kuka tietää luistaa vastuista ja ei niitä kiinnosta mikään muu kuin se, että saa julkisesti tuoda asian esille. Jos (huomaatko, että sanoin tuolla ylempänäkin jos?) Henna ei tehnyt mitään saadessaan tietää koirien olevan yksin, niin en todellakaan kunnioita sellaista ihmistä paskan vertaa. Suuta auotaan ja huudellaan, mutta mitään ei tehdä.

        Henna teki lisäksi väärin, kun vuosi tiedon julkisuuteen. Olisi ollut hissukseen ja ilmoitellut eläinsuojeluviranomaisille, mutta ei kun piti päästä kuittaamaan Johannalle julkisesti takasi. Tosta on se seuraus, että Johanna nyt tietää asian ja alkaa järjestellä asiaa itsensä kannalta mukavasti. Väittää vaikka, että kyllä koirilla oli hoitaja ja sen ja sen piti käydä, mutta näköjään on pettänyt luottamuksen ja ei ole käynyt. Jos Henna olisi ilmoituksen tehnyt, eikä olisi sitä julkisesti kertonut, niin nyt olisi ollut hiton hyvä sauma saada Johannalle eläintenpitokielto. ELSU olis käynyt paikalla ja jättänyt lapun oven sisäpuolelle yhteystietoineen, että koirat on viety ja ekan huoneistoon astujen on oltava yhteydessä lapussa mainittuun tahoon. Ihan oikeesti, jos koirat olisi lauantaina käyty hakemassa ja joku ottaisi yhteyttä vasta torstaina, niin NAKS! Siinä olisi tullut oikeudelle näytettyä ilman todistajia eläinten heitteillejättö.

        Tiedätkö, Oon ihan kurkkuani myöten täynnä sua, mutta NYT on pakko sanoa, että ENSIMMÄISTÄ kertaa puhut fiksusti.

        Siis ilman rähjäämisiä, suoria syyttelyitä, besserwisseröintejä jne.

        Jos sun kaikki juttus olisi yhtä laadukkaita kuin tämä, niin ei menisi pinna.

        Kiitos tästä tarinasta, ei mennyt pinna ja oli oikeasti kiva lukea. !

        (huomaatko, kyllä metsä vastaa kun sinne huudellaan OIKEIN ;) )


      • ed jatkoa vielä.
        Näkökulman tuohon kirjoitti:

        Tiedätkö, Oon ihan kurkkuani myöten täynnä sua, mutta NYT on pakko sanoa, että ENSIMMÄISTÄ kertaa puhut fiksusti.

        Siis ilman rähjäämisiä, suoria syyttelyitä, besserwisseröintejä jne.

        Jos sun kaikki juttus olisi yhtä laadukkaita kuin tämä, niin ei menisi pinna.

        Kiitos tästä tarinasta, ei mennyt pinna ja oli oikeasti kiva lukea. !

        (huomaatko, kyllä metsä vastaa kun sinne huudellaan OIKEIN ;) )

        Sellainen juttu vielä, että mä en todellakaan usko noiden TYHJÄPÄIDEN saavan mitään asiaa tehtyä OIKEIN, niinkuin toi sun skenaarion mukaan OLISI voitu FIKSUSTI tehdä.....

        Niiden älykkyysosamäärät ei valitettavasti riitä siihen.
        Toinen syy on "emmä viitsi"
        Kolmas on "ei kuulu mulle, oikeesti"
        Neljäs on pelko jossua ja sen kostoa kohtaan ja se taitaa olla se suurin syy.....jossusta kun saa ikuisen riesan jos sitä kohtaan on "väärin "tehty.

        Edelleen toivon, että Jarna olisi saanut hommaa eteenpäin.

        Kaikista fiksuinta noissa jutuissa olisi just se, että otetaan ohjat omiin käsiin ja ANNETAAN jossun luulla, että se on niskanpäällä. (someen ei kerrottaisi yhtikäs mitään, että mitä on tultukaan tehdyksi) Onpa ylläri tulla himaan, kun koirat on viety. Mutta me kaikki tiedämme, Jarnankin pakonomaisen tarpeen olla tapetilla jatkuvasti ja kertoilla, mitä on saanut tehtyä.......

        Just saying.


      • ed jatkoa vielä. kirjoitti:

        Sellainen juttu vielä, että mä en todellakaan usko noiden TYHJÄPÄIDEN saavan mitään asiaa tehtyä OIKEIN, niinkuin toi sun skenaarion mukaan OLISI voitu FIKSUSTI tehdä.....

        Niiden älykkyysosamäärät ei valitettavasti riitä siihen.
        Toinen syy on "emmä viitsi"
        Kolmas on "ei kuulu mulle, oikeesti"
        Neljäs on pelko jossua ja sen kostoa kohtaan ja se taitaa olla se suurin syy.....jossusta kun saa ikuisen riesan jos sitä kohtaan on "väärin "tehty.

        Edelleen toivon, että Jarna olisi saanut hommaa eteenpäin.

        Kaikista fiksuinta noissa jutuissa olisi just se, että otetaan ohjat omiin käsiin ja ANNETAAN jossun luulla, että se on niskanpäällä. (someen ei kerrottaisi yhtikäs mitään, että mitä on tultukaan tehdyksi) Onpa ylläri tulla himaan, kun koirat on viety. Mutta me kaikki tiedämme, Jarnankin pakonomaisen tarpeen olla tapetilla jatkuvasti ja kertoilla, mitä on saanut tehtyä.......

        Just saying.

        Nyt sait "lupsat" multa. Noinhan se juuri menee, kuten kerroit.


      • ei hyvää päivää
        Näkökulman tuohon kirjoitti:

        Tiedätkö, Oon ihan kurkkuani myöten täynnä sua, mutta NYT on pakko sanoa, että ENSIMMÄISTÄ kertaa puhut fiksusti.

        Siis ilman rähjäämisiä, suoria syyttelyitä, besserwisseröintejä jne.

        Jos sun kaikki juttus olisi yhtä laadukkaita kuin tämä, niin ei menisi pinna.

        Kiitos tästä tarinasta, ei mennyt pinna ja oli oikeasti kiva lukea. !

        (huomaatko, kyllä metsä vastaa kun sinne huudellaan OIKEIN ;) )

        Vaikutatpa itsekkäältä. Et siis rähjää, syyttele ja besserwisseröi (niin metsä...), jos Raili vastaa juuri niin kuin SINÄ haluat. Siinä meillä yksi Tuksu kakkonen taas :D


      • edellinen.......
        RailiSuominen kirjoitti:

        Nyt sait "lupsat" multa. Noinhan se juuri menee, kuten kerroit.

        :)
        Kiitos


      • ei ole tottakaan
        ei hyvää päivää kirjoitti:

        Vaikutatpa itsekkäältä. Et siis rähjää, syyttele ja besserwisseröi (niin metsä...), jos Raili vastaa juuri niin kuin SINÄ haluat. Siinä meillä yksi Tuksu kakkonen taas :D

        Älä sinä tule nyt sekoilemaan, kun asiat on Railin kanssa jo hoideltu, vikaa on molemmissa.
        Oletko nyt tyytyväinen, vai vaan riidanhaastaja?


      • narskun merkit
        ei ole tottakaan kirjoitti:

        Älä sinä tule nyt sekoilemaan, kun asiat on Railin kanssa jo hoideltu, vikaa on molemmissa.
        Oletko nyt tyytyväinen, vai vaan riidanhaastaja?

        Ai Railin vika, ja pikkasen ehkä itsessäkin vikaa, ettei kukaan voi narsistiksi syyttää? :D


      • ei ole tottakaan
        narskun merkit kirjoitti:

        Ai Railin vika, ja pikkasen ehkä itsessäkin vikaa, ettei kukaan voi narsistiksi syyttää? :D

        Tiedätkö?
        Kaltaistesi TYHJÄPÄIDEN kanssa on ihan turhaa olla juuta tai jaata.
        Suosittelen kuitenkin , että luet kunnolla narsistin tuntomerkit ja määreet, ennen kuin tule ketään sellaiseksi tänne haukkumaan...........


      • analyysi
        ei ole tottakaan kirjoitti:

        Tiedätkö?
        Kaltaistesi TYHJÄPÄIDEN kanssa on ihan turhaa olla juuta tai jaata.
        Suosittelen kuitenkin , että luet kunnolla narsistin tuntomerkit ja määreet, ennen kuin tule ketään sellaiseksi tänne haukkumaan...........

        DSM-IV:n laatimista narsistisen persoonallisuushäiriön kriteereistä löytyy:

        "3. uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot"

        Sopii tuntomerkkeihin :D


      • heil, heil, heil
        analyysi kirjoitti:

        DSM-IV:n laatimista narsistisen persoonallisuushäiriön kriteereistä löytyy:

        "3. uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot"

        Sopii tuntomerkkeihin :D

        jep, tuntuu sopivan erinoimaisesti SINUUN.
        Onneksi olkoon itsetehdystä, vallan oivasta omadiagnoosistasi!

        Voit olla ylpeä nyt ja paistatella tuloksistasi, kunnialla!


      • sigmundo
        heil, heil, heil kirjoitti:

        jep, tuntuu sopivan erinoimaisesti SINUUN.
        Onneksi olkoon itsetehdystä, vallan oivasta omadiagnoosistasi!

        Voit olla ylpeä nyt ja paistatella tuloksistasi, kunnialla!

        Tulkitset nyt asioita kovin omintakeisesti. Narsisteista sanotaankin:

        "Syyllisyydentunnon puuttuminen ja toisten syyllistäminen jotenkin ovat selkeimpiä tuntomerkkejä, mitä jokaisessa narsistissa on.

        Hän itse ei syyllisty mistään ja lähes yli kaiken hän koettaa välttyä syyllistämiseltä, sanoen jopa suoraan "en ole koskaan antanut syyllistää itseäni"."


      • Moccamasterilla
        sigmundo kirjoitti:

        Tulkitset nyt asioita kovin omintakeisesti. Narsisteista sanotaankin:

        "Syyllisyydentunnon puuttuminen ja toisten syyllistäminen jotenkin ovat selkeimpiä tuntomerkkejä, mitä jokaisessa narsistissa on.

        Hän itse ei syyllisty mistään ja lähes yli kaiken hän koettaa välttyä syyllistämiseltä, sanoen jopa suoraan "en ole koskaan antanut syyllistää itseäni"."

        Oh, boy...
        Kenelle tuo vastaus on tarkoitettu, koska jos edelliseen kommenttiin meni, niin pieleen meni ja pahasti....

        Mutta tulipa päivän naurut. Noita sisälukutaidottomien juttuja on aina kivaa seurailla, kun ei ne sitten edes kohta tiedä, mihin tulikaan vastattua ja kenelle :)


      • "Ei ole mun tehtävä"
        ed jatkoa vielä. kirjoitti:

        Sellainen juttu vielä, että mä en todellakaan usko noiden TYHJÄPÄIDEN saavan mitään asiaa tehtyä OIKEIN, niinkuin toi sun skenaarion mukaan OLISI voitu FIKSUSTI tehdä.....

        Niiden älykkyysosamäärät ei valitettavasti riitä siihen.
        Toinen syy on "emmä viitsi"
        Kolmas on "ei kuulu mulle, oikeesti"
        Neljäs on pelko jossua ja sen kostoa kohtaan ja se taitaa olla se suurin syy.....jossusta kun saa ikuisen riesan jos sitä kohtaan on "väärin "tehty.

        Edelleen toivon, että Jarna olisi saanut hommaa eteenpäin.

        Kaikista fiksuinta noissa jutuissa olisi just se, että otetaan ohjat omiin käsiin ja ANNETAAN jossun luulla, että se on niskanpäällä. (someen ei kerrottaisi yhtikäs mitään, että mitä on tultukaan tehdyksi) Onpa ylläri tulla himaan, kun koirat on viety. Mutta me kaikki tiedämme, Jarnankin pakonomaisen tarpeen olla tapetilla jatkuvasti ja kertoilla, mitä on saanut tehtyä.......

        Just saying.

        Inhoittavaa, kun joku osaakin ennustaa NÄIN OIKEIN.......

        Jos sun tiedossa on ollut että Tuksun koirat on jätetty yksin kotiin, et ole yhtään parempi ihminen kuin Tuksu.. Vastuu on ollut myös sinulla, etkä ole tehnyt asian hyväksi mitään. Ei auta selitys "en ole valjeni vartija" jtn...


        3 tuntia, 32 minuuttia sitten | Henna Kalinainen

        Ne sen koirat juristilla*


        3 tuntia, 33 minuuttia sitten | Henna Kalinainen

        Kuule mua tähän turha sotkee. Mulla oli oma koirani huolehdittavana ja johanna sanoi että ne juristilla hoidossa.. En ala sen enempää asiaa selvittää. Ei ole mun tehtävä.."


      • Juuri näin.
        ja tuomiot jo annett kirjoitti:

        Ja niinkun milläs jakelet tuomioita ihan pelkkien huhujen puolesta.???

        No mutta noinhan se menee. Henna on syyllistynyt rikokseen jos koirat on jätetty yksin ja hän on tiennyt siitä eikä tehnyt ilmoitusta.


      • Kuuluupas!
        ed jatkoa vielä. kirjoitti:

        Sellainen juttu vielä, että mä en todellakaan usko noiden TYHJÄPÄIDEN saavan mitään asiaa tehtyä OIKEIN, niinkuin toi sun skenaarion mukaan OLISI voitu FIKSUSTI tehdä.....

        Niiden älykkyysosamäärät ei valitettavasti riitä siihen.
        Toinen syy on "emmä viitsi"
        Kolmas on "ei kuulu mulle, oikeesti"
        Neljäs on pelko jossua ja sen kostoa kohtaan ja se taitaa olla se suurin syy.....jossusta kun saa ikuisen riesan jos sitä kohtaan on "väärin "tehty.

        Edelleen toivon, että Jarna olisi saanut hommaa eteenpäin.

        Kaikista fiksuinta noissa jutuissa olisi just se, että otetaan ohjat omiin käsiin ja ANNETAAN jossun luulla, että se on niskanpäällä. (someen ei kerrottaisi yhtikäs mitään, että mitä on tultukaan tehdyksi) Onpa ylläri tulla himaan, kun koirat on viety. Mutta me kaikki tiedämme, Jarnankin pakonomaisen tarpeen olla tapetilla jatkuvasti ja kertoilla, mitä on saanut tehtyä.......

        Just saying.

        Joo, "EI KUULU MULLE", sitähän se Henna hokee... Mutta se kyllä kuuluu JOKAISELLE, joka on tietoinen eläinrääkkäyksestä!


    • pahaa tekkee

      Ei kaikista ole eläinten hoitajiksi, taiteilijasta viimeksi.

    • Ylläri odottaa

      Kyllä eläinten heitteillepanosta voi saada syytteet, vaikkei niitä omistakaan. Naapurusto voi myös tehdä omat johtopäätöksensä ja toimia.

      Viettäköön nyt riemulomaa Nurmeksessa täysin rinnoin, paluu arkeen voi olla ankea. Ja jos ei selviä ykp:a suorittamaan, niin karu totuus on sitäkin ankeampi.

      Paukku tulee, palaa jo ...

    • pahaa tekee

      Onko koirista siis tehty eläinsuojeluilmoitus viranomaiselle (koirat on jätetty heitteille ilman asianmukaista hoitoa)?

      Johannalla ei tunnu nimittäin olevan mitään aikomusta palata kotiin lähipäivinä. On ilmeisesti löytänyt jonkun, joka tarjoaa ilmaisen loisimispaikan ja ylöspidon ja viinaa. Tuskin muistaa eläimiä. Hänen mielestään hän on varmasti järjestänyt koirien hoidon täydellisen hyvin täydellisen luotettavien ihmisten käsiin. Todellisuudessa eläimet viruvat neljän seinän sisällä keskenään.

      Häpeä Johanna.

    • Satutäti

      Ei se mitään ole järjestänyt, eikä kellään ole edes avaimia sen kämppään, että pääsisi hoitamaan. Jos joku on oikeasti ilmoituksen tehnyt, vaikka talonmiehelle tai viranomaisille, niin kyllä keinot keksivät.

      Saattaa Tuksukin tulla katumapäälle, kun Joensuussa tulee lunta ja sen kristallitossut likoavat. Mutta pakkohan sen on tulla torstaina vanhainkotiin siivoamaan, ellei aio hankkia rangaistuksen muuntamista, jos koko tarina edes oli totta sekään.

    • Moppe jr

      Tunkero lienee saanut munaa Nurmeksen nallekarhulta. Sieltä se ei lähde etelään kuin ajamalla.

      Kyllä siinä käy niin, että isompi piski syö pienemmän. Se on luonnonlaki sylikoirillakin.

    • Nallen unet

      Karhut ovat menossa talviunille. Tuksu joutuu etsimään itselleen oman pesän.

    • chihuhahahuha

      Nyt tuntuu kyllä siltä. että koirat ovat oikeesti keskenään siellä. Menkää te jotka siellä hesassa asutte, tarkistaan asia. Varmasti löytyy viranomaisia, joille asia kuuluu. Ja ilmeisesti asia onkin jo vireillä. Johannaa en usko pätkääkään. Hennakin kumma, jos vasta nyt, ku tuli välirikko asiasta mainitsi...hmm..muistuupa vaan niin mieleen ne julkisuuteen päätyneet tekstarit, joissa Johanna kirjoittaa koiristaan: kuolkoon sinne, ihminen on tärkeempi kuin eläimet....paljasti kyllä Johannan oikean luonteen ja suhtautumisen koiriinsa. Ja eikun ok-lehden kuvia jakoon....huh huh ja takkatuleNI kans.

    • takkatulen loimu

      Turha sitä koirien kohtaloa on enää puida. Jos ne on olleet siellä yksin, on ainakin Bebe, joka on vielä pentu, jo kuollut. Mutta eteenpäin, sanoi mummo lumessa. Tuksulla on jo vauva kiikarissa, liekö mennyt sitä tekemään Nurmekseen, kun blogissaankin kirjoitti, ettei on vielä liian vanha tekemään lapsia.

      • äidillinen luonne?

        Koirat makaamassa kuolleina k*sen ja p*skan keskellä kotia tullessa. Siinäpä olisi opetus, jonka Johanna Tukiainenkin voisi ymmärtää.

        Vaikka eihän se ottanut mitään onkeensa siitäkään tosiasiasta, että Julia oli virunut yksin kuolleena päiviä samalla kun Johannalla itsellään oli vähän muuta menoa.

        Ja vielä vauva?


      • ja vielä vauva !
        äidillinen luonne? kirjoitti:

        Koirat makaamassa kuolleina k*sen ja p*skan keskellä kotia tullessa. Siinäpä olisi opetus, jonka Johanna Tukiainenkin voisi ymmärtää.

        Vaikka eihän se ottanut mitään onkeensa siitäkään tosiasiasta, että Julia oli virunut yksin kuolleena päiviä samalla kun Johannalla itsellään oli vähän muuta menoa.

        Ja vielä vauva?

        Joo, onneksi sen kanssa menee helpommin, se otettaisiin heti syntymän jälkeen FAS lapsena suoraan huostaan........

        ei tarvitsisi täällä pelätä sen vauvan kohtaloa.

        Jos kehitysvammaisiltakin viedään penskat tuvasta, niin ei meidän julkkistunkki ole sen suojatumpi, jos tuohon mennään.

        Veikkaan vaan että dokaamisellaan se ennemmin kyllä keskenmenon saa, kuin että vauvasta tulisi täysikäinen.....


    • Hennalla on koira!.

      Mä en oikeasti usko että Henna itsekin koiran omistavana henkilönä olis ok eikä puhuisi asiasta jos luulisi oikeasti koirien olevan yksin vailla hoitoa. Luulen että tuksu on valehdellut että koirilla käy hoitaja. Ei kukaan tavallinen ihminen edes ajattele että on mahdollista jättää koirat yksin moneksi päiväksi. Hennan koira vaikuttaa olevan hyvin pidetty, joten tuskin Henna ajatteli että edes tuksu voisi jättää koirat yksin päiviksi.

      • on on koira

        Henna pelkää tunkkia niin paljon, että takuulla pitää suunsa supussa ihan kaikesta. vastahan se uhosi facessa että, vielä sanakin, niin ai ai ai.....

        Kova sekin idiootti on lärpättämään tyhjää, ja ei usko kavereitaan, kun ne on huolissaan, niin tuossa on tulos.
        Se ei ikimaailmassa uskalla todistaa MISTÄÄN ja IKINÄ tunkkia vastaan. Ei ikinä.
        Sellaista selkärankaa, ei tuolle törpölle ole edes luoja suonut, että toimisi oikein.
        Tyhjä pää, sydän kultaa.......

        Hennan koiranomistamiset ei liity tähän pätkääkään, myötätuntoa se voi tuntea niitä reppanoita kohtaan, siihen se jää.......
        Tunkin uhka on ajaa yli kaikkien huonostipidettyjen koirien.
        Valitettavasti.
        Oma perse on se tärkeämpi turvattava.


      • Omaperseturvattu
        on on koira kirjoitti:

        Henna pelkää tunkkia niin paljon, että takuulla pitää suunsa supussa ihan kaikesta. vastahan se uhosi facessa että, vielä sanakin, niin ai ai ai.....

        Kova sekin idiootti on lärpättämään tyhjää, ja ei usko kavereitaan, kun ne on huolissaan, niin tuossa on tulos.
        Se ei ikimaailmassa uskalla todistaa MISTÄÄN ja IKINÄ tunkkia vastaan. Ei ikinä.
        Sellaista selkärankaa, ei tuolle törpölle ole edes luoja suonut, että toimisi oikein.
        Tyhjä pää, sydän kultaa.......

        Hennan koiranomistamiset ei liity tähän pätkääkään, myötätuntoa se voi tuntea niitä reppanoita kohtaan, siihen se jää.......
        Tunkin uhka on ajaa yli kaikkien huonostipidettyjen koirien.
        Valitettavasti.
        Oma perse on se tärkeämpi turvattava.

        Jos sun tiedossa on ollut että Tuksun koirat on jätetty yksin kotiin, et ole yhtään parempi ihminen kuin Tuksu.. Vastuu on ollut myös sinulla, etkä ole tehnyt asian hyväksi mitään. Ei auta selitys "en ole valjeni vartija" jtn...


        3 tuntia, 32 minuuttia sitten | Henna Kalinainen

        Ne sen koirat juristilla*


        3 tuntia, 33 minuuttia sitten | Henna Kalinainen

        Kuule mua tähän turha sotkee. Mulla oli oma koirani huolehdittavana ja johanna sanoi että ne juristilla hoidossa.. En ala sen enempää asiaa selvittää. Ei ole mun tehtävä.."


    • Eikö kukaan ajattele,että Tuksun ykp pitäs myös alkaa tällä viikolla. Eiks se ollut 26.9.eli pe.Mikähän sen kohtalo mahtaapi olla?

      • Heikolta näyttää

        Sen YKP alkaa torstaina 25.9. Jos alkaa :D


      • ykptä pukkaisi
        Heikolta näyttää kirjoitti:

        Sen YKP alkaa torstaina 25.9. Jos alkaa :D

        ja siksi tunkki on torstaiksi tulossa kotiin........


    • kalpea kamala

      Ja nythän Tunkin piskien hätätila on saatu korjattua näillä kirjoituksilla. Kaikki hyvin. Voidaan keskittyä Tunkeron tulevan sikiön hoitoon.

      • toivoa täynnä

        Tuksun lapsesta tulee takuulla joku tunnettu ja kuuluisa, ehkä näyttelijä tai elokuvaohjaaja, kuin FASbinder ikään.


    • tunkio on hirviö

      Jotenkin en jaksa uskoa, etteikö koira-caseen oltais jo puututtu tai sitt koirat jo kuolleet ja talo hiljentynyt....

      Saas nähdä kuinka pian postaillaan kuvia onnellisesta jälleennäkemisestä koirien kanssa......
      Jotta kukaan ei epäilis kuvien ottohetkeä Tunkion kannattaa liittää kuviin mukaan esim. samana päivänä ilmestynyt ip-lehti......

    • BöndeNäätä

      Minä asun maalla, olen kotoisin maaseudulta ja täällä ei onnistuisi tuollainen, että koirat tms. elukat jätettäisiin päiväkausiksi yksinään, hoidotta. On meinaan sen verran tiivis naapurilähiö. Jos jotain ei hetkeen näy ( ihmistä tai eläintä) alkaa vissisti kyselyt. Ja hyvä niin, paitsi toisinaan ärsyttää, kun naapurit tietää jopa paremmin omat kuulumiseNI, mitä itse :D Olen käynyt Helsingissä kerrostajoissa sukuloimassa ja todennut, ettei siellä naapurit moikkaa, eikä sekaannu toisten asioihin.Voi olla mummo kaksi kuukautta kuolleena kämpässään, niin kukaan ei kaipaa. En viihtyisikään moisessa kaupungissa. No juu, ei pidä toki yleistää...menisikö joku teistä käymään nyt sen Albertinkadun talon oven takana, kuulostelemassa? Meinaan olisi kaikille näädille helpotuksen huokaus.Pitääpä lähteä jakamaan lehmille päiväjauhot, moro moro!

      • Menkää vaan

        Kiinnostaako teitä oikeasti ne koirat noin paljon? No menkää ihmeessä itse katsomaan, turha kait se on huudella muita menemään. Mä asun Hesassa eikä mua kiinnosta pennin vertaa mitä siellä Albertinkadulla tapahtuu :D Siis niinkun aivan sama.


      • saman koet itse
        Menkää vaan kirjoitti:

        Kiinnostaako teitä oikeasti ne koirat noin paljon? No menkää ihmeessä itse katsomaan, turha kait se on huudella muita menemään. Mä asun Hesassa eikä mua kiinnosta pennin vertaa mitä siellä Albertinkadulla tapahtuu :D Siis niinkun aivan sama.

        Karma hoitaa sinun tapaisesi..... löydät ehkä piankin itsesi tilanteesta jossa vakavasti kaipaisit jonkun huomiota ja puuttumista tilanteeseen jossa olet .. ehkä ryöstön uhrina, loukkaantuneena jne...... mutta ketään ei voisi vähempää kiinnostaa mitä sulle tapahtuu.


      • Ikkunat oli auki

        Jos näätien rapsat tunkin ikkunoista pitää paikkansa, niin ne kerrotut 2 ikkunaa ovat olleet auki viikonloppuna, valoja ei ole näkynyt. Tää on nyt ja ainoastaan, mikäli ne 2 ikkunaa, suoraan oven yläpuolella 4 krs pitää paikkansa......

        Muuta en tiedä.
        Sisään rappuun ei pääse, koska ovet on lukossa 24/7.


      • Menkää vaan
        saman koet itse kirjoitti:

        Karma hoitaa sinun tapaisesi..... löydät ehkä piankin itsesi tilanteesta jossa vakavasti kaipaisit jonkun huomiota ja puuttumista tilanteeseen jossa olet .. ehkä ryöstön uhrina, loukkaantuneena jne...... mutta ketään ei voisi vähempää kiinnostaa mitä sulle tapahtuu.

        Mitäs siellä manaat ja valitat? Onko sulla itselläs aikaa lähteä tsekkaamaan jonkun ventovieraan ihmisen asioita joidenkin huhupuheiden perusteella? Mulla nyt ainakin on tärkeämpää tekemistä kuin lähteä sotkeutumaan muiden asioihin mitkä ei mulle kuulu pisaraakaan. Se on helppo jeesustella siellä hyväkkäänä, kun ei mitään ole itse kuitenkaan valmis tekemään.

        Tietysti muuttaa asian laidan täysin, jos keräätte sopivan summan fyrkkaa ja paatte mun tilille niin voin käydä ottamassa vaikka videokuvaa äänen kanssa sieltä ovelta. Mut en ymmärrä miks mä lähtisin sinne ilmaiseksi.


      • Albört
        Ikkunat oli auki kirjoitti:

        Jos näätien rapsat tunkin ikkunoista pitää paikkansa, niin ne kerrotut 2 ikkunaa ovat olleet auki viikonloppuna, valoja ei ole näkynyt. Tää on nyt ja ainoastaan, mikäli ne 2 ikkunaa, suoraan oven yläpuolella 4 krs pitää paikkansa......

        Muuta en tiedä.
        Sisään rappuun ei pääse, koska ovet on lukossa 24/7.

        Kolme ikkunaa suoraan 38 B rapun yläpuolella, ylin kerros, itseasiassa 5. kerros, koska alimmassa on liikehuoneistot.


      • Onko vai ei....
        Albört kirjoitti:

        Kolme ikkunaa suoraan 38 B rapun yläpuolella, ylin kerros, itseasiassa 5. kerros, koska alimmassa on liikehuoneistot.

        Se Rivolin puolella ei taida kyll olla Brappu.....

        Ja joku on sanonut ett 2 ikkunaa.


      • Albört
        Onko vai ei.... kirjoitti:

        Se Rivolin puolella ei taida kyll olla Brappu.....

        Ja joku on sanonut ett 2 ikkunaa.

        On se just se Rivolin kohdalla oleva, heti vasemmalla puolella kadulta päin katsottuna. Ikkunoiden määrästä en nyt mene takuuseen, siinä on sisään tullessa ensin WC, rapun ovea vastapäätä, sitten käytävä oikealle, käytävästä vasemmalla ensin keittiö ja lopuksi makuuhuone.


      • Tämmönen juttu.
        Albört kirjoitti:

        On se just se Rivolin kohdalla oleva, heti vasemmalla puolella kadulta päin katsottuna. Ikkunoiden määrästä en nyt mene takuuseen, siinä on sisään tullessa ensin WC, rapun ovea vastapäätä, sitten käytävä oikealle, käytävästä vasemmalla ensin keittiö ja lopuksi makuuhuone.

        No, fönärit siellä on viikoloppuna ollet auki.koko loppu rivi oven yläpuolelta vasemmalle ....on sitten ollut tunkinkin ikkunat...siinä mukana...talon päätyyn asti muutkin samassa kerroksessa tuuletteli.
        Nyt en tilanetta tiedä.
        Enkä mene katsomaan.


      • Albört
        Tämmönen juttu. kirjoitti:

        No, fönärit siellä on viikoloppuna ollet auki.koko loppu rivi oven yläpuolelta vasemmalle ....on sitten ollut tunkinkin ikkunat...siinä mukana...talon päätyyn asti muutkin samassa kerroksessa tuuletteli.
        Nyt en tilanetta tiedä.
        Enkä mene katsomaan.

        No siinä on mukana sitten Tuksun ikkunat. Kun mennään rapusta sisään, melkein suoraan edessä on hissi. Hissillä ylimpään kerrokseen ja hissistä ulos tullessa melkein vastapäätä oikealla oleva ovi on Tuksun, eli kadulta katsottuna rappukäytävästä hieman vasemmalle. Yläkerroksessa on vielä yksi ovi oikealle hissistä, päätyhuoneisto samassa rapussa, se on Tuksun naapurin.


      • Albört kirjoitti:

        No siinä on mukana sitten Tuksun ikkunat. Kun mennään rapusta sisään, melkein suoraan edessä on hissi. Hissillä ylimpään kerrokseen ja hissistä ulos tullessa melkein vastapäätä oikealla oleva ovi on Tuksun, eli kadulta katsottuna rappukäytävästä hieman vasemmalle. Yläkerroksessa on vielä yksi ovi oikealle hissistä, päätyhuoneisto samassa rapussa, se on Tuksun naapurin.

        Eilen illalla klo 11 aikaan menin siitä ohi, ja rappukäytävän ovesta hieman vasemmalla ylimmässä kerroksessa oli ikkuna auki..


      • Lenkkimimmi
        wow-man kirjoitti:

        Eilen illalla klo 11 aikaan menin siitä ohi, ja rappukäytävän ovesta hieman vasemmalla ylimmässä kerroksessa oli ikkuna auki..

        Voin myös vahvistaa tiedon. Juuri lenkiltä tulleena. Reilu 20 cm oli ikkuna levällään, toinen on suljettu viikonlopun jäljiltä.
        Kekenkään muun ikkunat ei auki nyt. Kadulla ei just silloin liikennettä, joten kuulostelin kyllä myös mahdollista ulvontaa/ haukkumista, ei kuulunut. Asunto on tosin ylimmässä kerroksessa.

        Eli jotain on tehty viikonlopun älkeen, tietoa ei ole, mitä.


      • Bebe on ainakin tall
        Lenkkimimmi kirjoitti:

        Voin myös vahvistaa tiedon. Juuri lenkiltä tulleena. Reilu 20 cm oli ikkuna levällään, toinen on suljettu viikonlopun jäljiltä.
        Kekenkään muun ikkunat ei auki nyt. Kadulla ei just silloin liikennettä, joten kuulostelin kyllä myös mahdollista ulvontaa/ haukkumista, ei kuulunut. Asunto on tosin ylimmässä kerroksessa.

        Eli jotain on tehty viikonlopun älkeen, tietoa ei ole, mitä.

        Hymyyn olisi tullut tieto, että BEBE ON EILEN haettu.....

        Bellasta ei tietoa, mutta Bebe on tallessa...oli kuvatkin mukana......eli ei niitä railisuominen ainakaan ole siitä asunnosta pois saanut vaikka niin kertoi ilmoitelleensa ympäri ämpäri.....muttei kuitenkaan. .....

        Onneks pikkuinen on pois läävästä.


      • Bebe onneks hoidossa
        Bebe on ainakin tall kirjoitti:

        Hymyyn olisi tullut tieto, että BEBE ON EILEN haettu.....

        Bellasta ei tietoa, mutta Bebe on tallessa...oli kuvatkin mukana......eli ei niitä railisuominen ainakaan ole siitä asunnosta pois saanut vaikka niin kertoi ilmoitelleensa ympäri ämpäri.....muttei kuitenkaan. .....

        Onneks pikkuinen on pois läävästä.

        Kuvan tunnisteiden mukaan laajasalossa......


      • Bebe on ainakin tall kirjoitti:

        Hymyyn olisi tullut tieto, että BEBE ON EILEN haettu.....

        Bellasta ei tietoa, mutta Bebe on tallessa...oli kuvatkin mukana......eli ei niitä railisuominen ainakaan ole siitä asunnosta pois saanut vaikka niin kertoi ilmoitelleensa ympäri ämpäri.....muttei kuitenkaan. .....

        Onneks pikkuinen on pois läävästä.

        Onneksi joku teki asialle jotain!


      • Onneks jo toinen tal
        wow-man kirjoitti:

        Onneksi joku teki asialle jotain!

        Bella on edelleen teillä tietymättömillä ja bebekin haettu EILEN...
        voi perseensuti sitä ämmää....
        Nythän se sitten taas repii juttuja, että kunka HÄN on homman hoitanut....kaverit on kusseet silmiin, eikä HÄN ikinä jättäisi koiriaan yksin........
        Uskokoon kuka tahtoo tuota kuvotusta.....


      • Onneksi ovat hoidoss
        Onneks jo toinen tal kirjoitti:

        Bella on edelleen teillä tietymättömillä ja bebekin haettu EILEN...
        voi perseensuti sitä ämmää....
        Nythän se sitten taas repii juttuja, että kunka HÄN on homman hoitanut....kaverit on kusseet silmiin, eikä HÄN ikinä jättäisi koiriaan yksin........
        Uskokoon kuka tahtoo tuota kuvotusta.....

        Bellasta julkaistu kuva beben kanssa...molemmat on Laajasalossa.

        Nyt kun on tuota vettä satanut koko yön, niin olisi mielenkiintoista nähdä, kuin märkä lattia on albertin residenssissä.....ikkuna kun on tainnut olla auki, ellei tuksu ole sitä sulkenut kunnon sinne saapunut.


      • Chanel4

        Ei täällä niin vain mennä toisten ovien taakse kuulostelemaan. Täällä on kerrostalojen alaovet lukittu.


    • APUA!!!!

      Jos ikkunat on auki. On koirat jätetty kämppään. Avonaisilla ikkunoilla yritetään peittää kokrien paskan ja kusen hajujen leviäminen käytävään. Johannallahan on aina kylmä. Ei se niitä ikkunoita auki jättäisi viikoksi lojumaan syksyllä muuten. Mahtaa asuntokin tykätä lisää,kun paskan ja kusen lisäksi lilluu lattioilla viikon vesisateet. ISÄNNÖITSIJÄ JA MUUT OSAKKEEN OMISTAJAT!!! HERÄTKÄÄ!!!

      • Hesus75

        Tuksu just päivitti vajaa tunti sitten 7L-blogiaan:

        "Ensilumi on taalla maalla Karjalassa!! "

        Eli reissussa on siis edelleen.

        "Ihan jaakylmaa ulkona, en todellakaan lahde sinne "rentouttavalle syyskavelylle", pelkka katsominenkin jo ja tulee kylma! Nautin lammosta, tykkaan etta kotonakin on mahdollisimman lamminta, jonka lisaksi viela kaytan paljon paksuja villaneuleita, lampimia tossuja ja suihkun jalkeen puen tuplapaksun aamutakin paalle. Olen todlakin enemman kesa-ja helleihminen, kuin talvesta diggaaja"

        Noh ainakin tuo on linjassa edellisen kirjoittajan tekstin kanssa. Ei siis pidä kylmästä. Helsingissä on tällä hetkellä n.5 astetta ja öisin käy lähellä nollaa, että aika viileetä saattaa kämpässä olla, jos ikkunat auki.

        Ps. Ei sanaakaan koirista missään sen postauksissa viimeiseltä parilta päivältä. Ei muuta kuin se, että pyys hoitoapua oliko nyt sunnuntaina.


      • Ei tuossa ilmansuunn

        Ei sada sisään tuossa ilmansuunnassa....jos olisi etelään päin silloin sataisi.

        Siellä on ylimmässä rivissä muillakin fönärit auki viikonloppuna, siksi en ole varma mitkä ikkunoista on tunkeroisen....


      • Sähköt katkes
        Hesus75 kirjoitti:

        Tuksu just päivitti vajaa tunti sitten 7L-blogiaan:

        "Ensilumi on taalla maalla Karjalassa!! "

        Eli reissussa on siis edelleen.

        "Ihan jaakylmaa ulkona, en todellakaan lahde sinne "rentouttavalle syyskavelylle", pelkka katsominenkin jo ja tulee kylma! Nautin lammosta, tykkaan etta kotonakin on mahdollisimman lamminta, jonka lisaksi viela kaytan paljon paksuja villaneuleita, lampimia tossuja ja suihkun jalkeen puen tuplapaksun aamutakin paalle. Olen todlakin enemman kesa-ja helleihminen, kuin talvesta diggaaja"

        Noh ainakin tuo on linjassa edellisen kirjoittajan tekstin kanssa. Ei siis pidä kylmästä. Helsingissä on tällä hetkellä n.5 astetta ja öisin käy lähellä nollaa, että aika viileetä saattaa kämpässä olla, jos ikkunat auki.

        Ps. Ei sanaakaan koirista missään sen postauksissa viimeiseltä parilta päivältä. Ei muuta kuin se, että pyys hoitoapua oliko nyt sunnuntaina.

        Joensuussa alueella on paljon sähkökatkoja myrskyn jäljiltä, mutta tuskin se Tuksua haittaa. Sehän on tottunut asumaan sähköttömässä kämpässä Helsingissäkin.


    • Sisså

      No, jos se jotain sanoisi, valehtelisi kuitenkin. Eli ei kiinnosta siis arvon vanhapiikaa.
      Ja luultavasti ne lojuvat siellä edelleen. Meinaako se tulla takaisin, kun seuraava keikka on kai Tampereella loppuviikosta, vai miten se oli?

    • Junttilan RAKIT

      Onko nää rakit jotain julkkiksia kun täällä pitää saarnata..

      Lässyn lässyn... Mia Maria Johanna on se SÖPÖ julkkis.

      Eli menkää jonnekkin koirapalstalle lässyttämään tai sitten vaikka sieneen.

      Urpot, HESY:lle ei teiltä ole varmaan tippunut kolikkoakaan..

      • Eerikinkadun asukki

        Eilen 22.9. näin koirat nuorella parilla. Chihu oli tytöllä sylissä pusakan sisällä ja mopsia talutti nuori mies. Paikka Malminrinne, Helsinki. Korttelin päässä Albertinkadulta. Siistin näköinen pariskunta. Kello oli n 18:00, olin töistä tulossa. Pienempi koirista ei kyllä kävellyt itse, joten kunnosta en osaa sanoa. Mopsi vaikutti virkulta, mutta reuhtoi levottomasti. Tämä kiinnittikin huomioni, sillä olin kompastua hihnaan. Kova kiire oli seurueella.


      • Piste.
        Eerikinkadun asukki kirjoitti:

        Eilen 22.9. näin koirat nuorella parilla. Chihu oli tytöllä sylissä pusakan sisällä ja mopsia talutti nuori mies. Paikka Malminrinne, Helsinki. Korttelin päässä Albertinkadulta. Siistin näköinen pariskunta. Kello oli n 18:00, olin töistä tulossa. Pienempi koirista ei kyllä kävellyt itse, joten kunnosta en osaa sanoa. Mopsi vaikutti virkulta, mutta reuhtoi levottomasti. Tämä kiinnittikin huomioni, sillä olin kompastua hihnaan. Kova kiire oli seurueella.

        Amen. Jokohan nyt tulis loppu tälle ketjulle. Tässä sen näkee miten ihmiset vauhkoontuvat aivan täysin pelkistä huhupuheista, vaikka asiat olis ihan reilassa. Kuinkakohan monelta kymmeneltä ehti mennä yöunet ja pari työpäivää reisille. Se on sitä hötkyilyä se.


      • joojoog
        Eerikinkadun asukki kirjoitti:

        Eilen 22.9. näin koirat nuorella parilla. Chihu oli tytöllä sylissä pusakan sisällä ja mopsia talutti nuori mies. Paikka Malminrinne, Helsinki. Korttelin päässä Albertinkadulta. Siistin näköinen pariskunta. Kello oli n 18:00, olin töistä tulossa. Pienempi koirista ei kyllä kävellyt itse, joten kunnosta en osaa sanoa. Mopsi vaikutti virkulta, mutta reuhtoi levottomasti. Tämä kiinnittikin huomioni, sillä olin kompastua hihnaan. Kova kiire oli seurueella.

        Moi Tuksu!


    • TUULETUS PÄÄLLÄ

      Vahva virtsan ja ulosteen haju tuli tuksun kämpästä. Pakko oli laittaa ikkunoita auki että muut asukkaat pystyivät asumaan jotenkuten paskanhajun keskellä. PS: Ne koirat eivät olleet tuksun jota mies ja nainen ulkoilutti.

      • Pask22tuulettimessa

        Noh tää on sellainen paskansuoltopalsta, ettei sitä koskaan tiedä kuka puhuu scheisseä ja onko täällä ensimmäinenkään postaus totta. Ei välttämättä ole. Mutta tuosta sun viimeisestä kirjoituksesta voi varmuudella sanoa, että se nyt ainakin on skeidaa; et nimittäin voi mistään tietää olivatko ne koirat Tuksun, jota mies ja nainen ulkoilutti, jos mitään ulkoiluttajaa nyt alunperin edes oli.


      • 1metallimuija

        Jos kerran virtsan ja ulosteen haju kiusaa niin miksei samassa rapussa asuvat ihmiset ryhdy toimenpiteisiin?
        Jos koirat on jätetty Albertinkadulle yksinään niin kyseessä on eläinsuojelurikos.Huhupuheiden ja suomi24.n kirjoittelujen perusteella on paha mennä tekemään ilmituksia eläinsuojeluvalvojalle. Ja kuka helevetti niitä viattomia luontokappaleita Tuksulle hommaa?
        Pieni asuntoon teljetty eläin on puolustuskyvytön! mitään lemmikkiä ei saisi jättää yli päiväksi yksinään eikä koiraa erityisesti!
        Jos Hesassa on noin paljon tietoa niin toimikaa!! Paskat mistään Tuksun tunteista vaan kyse on viattomista eläimistä!


      • töistä juuri tullut

        Kuollut ja mädäntyvä koira haisee PAHALLE! Albert 38:ssa löyhkää nyt koko B-rappu, siksi on ikkunat auki. Huvittavaa vaan, kun kukaan asukkaista ei silti tee elettäkään soittaakseen isännöitsijälle :D


      • kutv
        töistä juuri tullut kirjoitti:

        Kuollut ja mädäntyvä koira haisee PAHALLE! Albert 38:ssa löyhkää nyt koko B-rappu, siksi on ikkunat auki. Huvittavaa vaan, kun kukaan asukkaista ei silti tee elettäkään soittaakseen isännöitsijälle :D

        Jos asut Tunkin naapurustossa, miksi et itse tee mitään? Ellet asu, mistä tiedät, että B-rappu haisee pahalle; siis Albert 38:n B-rappu eikä hanuri?


      • Höpöhöpöpalsta
        kutv kirjoitti:

        Jos asut Tunkin naapurustossa, miksi et itse tee mitään? Ellet asu, mistä tiedät, että B-rappu haisee pahalle; siis Albert 38:n B-rappu eikä hanuri?

        Voi ei miksi et tee mitään mitä wittua et ite tee asuippa vaikka Lapissa kai puhelin sielläkin toimii
        Luuletko et toisten kotiin suinpäin sännätään se ois kotirauhan rikkominen se siellä perkele mädätköön hurtat


      • hoidossa parempi
        Höpöhöpöpalsta kirjoitti:

        Voi ei miksi et tee mitään mitä wittua et ite tee asuippa vaikka Lapissa kai puhelin sielläkin toimii
        Luuletko et toisten kotiin suinpäin sännätään se ois kotirauhan rikkominen se siellä perkele mädätköön hurtat

        Nämä glamor tähdet on niin kieroja et uskon tuonkin ole an vaan huonosti suunniteltu juttu
        Vedättää lukioita ja saada seiskasta vähän rahaa vuokrien maksuun;)


      • ei voi mitään
        kutv kirjoitti:

        Jos asut Tunkin naapurustossa, miksi et itse tee mitään? Ellet asu, mistä tiedät, että B-rappu haisee pahalle; siis Albert 38:n B-rappu eikä hanuri?

        Ei Tunkin tekemisiin kukaan täällä uskalla puuttua. Ihan oman terveytensä puolesta saa pelätä, jos Tunkki saa tietää. Pian soi ovikello ja alkaa raapiminen ja hiuksista vetäminen. Ja jos yrittää puolustautua ja lataa ladya nekkuun, niin kohta se on kuulutettu koko Suomelle. Tuksu on täysin pitelemätön hirviö!


      • Näin se vaan menee
        1metallimuija kirjoitti:

        Jos kerran virtsan ja ulosteen haju kiusaa niin miksei samassa rapussa asuvat ihmiset ryhdy toimenpiteisiin?
        Jos koirat on jätetty Albertinkadulle yksinään niin kyseessä on eläinsuojelurikos.Huhupuheiden ja suomi24.n kirjoittelujen perusteella on paha mennä tekemään ilmituksia eläinsuojeluvalvojalle. Ja kuka helevetti niitä viattomia luontokappaleita Tuksulle hommaa?
        Pieni asuntoon teljetty eläin on puolustuskyvytön! mitään lemmikkiä ei saisi jättää yli päiväksi yksinään eikä koiraa erityisesti!
        Jos Hesassa on noin paljon tietoa niin toimikaa!! Paskat mistään Tuksun tunteista vaan kyse on viattomista eläimistä!

        Et kuule uskokaan, mitä kaikkea naapurit hiljaa sietävät, os rapun asukkaat ovat tossukoita...
        Siinä ei huumehelvettikään kuule paljoa paina....
        Nykyään ei uskalleta mennä väliin saati kannella isännöitsijälle....toista se oli ennen.
        Kaikki ties toistensa asiat jne. Välitettiin.
        Nykyään oma napa tärkein.....kaveripiirissäkin.
        Eipä hennaakaan kiinnosta toisten elukat...


      • Chanel4
        Näin se vaan menee kirjoitti:

        Et kuule uskokaan, mitä kaikkea naapurit hiljaa sietävät, os rapun asukkaat ovat tossukoita...
        Siinä ei huumehelvettikään kuule paljoa paina....
        Nykyään ei uskalleta mennä väliin saati kannella isännöitsijälle....toista se oli ennen.
        Kaikki ties toistensa asiat jne. Välitettiin.
        Nykyään oma napa tärkein.....kaveripiirissäkin.
        Eipä hennaakaan kiinnosta toisten elukat...

        Eläinten,lapsen tai vanhuksen heitteellejätön itsekin ilmottaisin, mutta muuten ei kannata sekaantua mihinkään näkemäänsä. Parempi antaa asioiden olla, kuin henkensä kaupalla täällä sekaantua kenenkään asioihin.


    • Töihin lähtijä

      Isot pojat kerto, että B-rappu haisee lähes poikkeuksetta pahalle.

      • B-rapun nuohoaja

        Joo ja joskus se on ahdas.


    • A-rapun mies

      Homot valtasivat tämänkin "keskustelun".

    • B-rapun talkkari

      Jos joku tietää varmasti koirien asunnossa olevan ja on niiden ääniä kuullut. Kuten tämä seiskaliven Minttu "hottis" Pääkkönenväitti kuullensa. Niin eläköön hän sitten omantuntonsa kanssa,mikäli ei asialle ole mitään tehnyt. Tai sitten voisi lopettaa paskan puhumisen ja valheilenlevittelyn,jos niin on. Kaikki tämä meteli lähti hänen kommentistaan. Hottis Pääkkönen on hyvä ja menee sitten pelastamaan koirat!!

      • Kun ei kiinnosta....

        Jos sun tiedossa on ollut että Tuksun koirat on jätetty yksin kotiin, et ole yhtään parempi ihminen kuin Tuksu.. Vastuu on ollut myös sinulla, etkä ole tehnyt asian hyväksi mitään. Ei auta selitys "en ole valjeni vartija" jtn...


        3 tuntia, 32 minuuttia sitten | Henna Kalinainen

        Ne sen koirat juristilla*


        3 tuntia, 33 minuuttia sitten | Henna Kalinainen

        Kuule mua tähän turha sotkee. Mulla oli oma koirani huolehdittavana ja johanna sanoi että ne juristilla hoidossa.. En ala sen enempää asiaa selvittää. Ei ole mun tehtävä.."


    • Nälkäpeli

      Mä toivon, että koirat olisivat saaneet helpon kuoleman. Ihan siksi, ettei tarvitsisi enää murehtia niitä. Siinä olisi tuksullekin miettimistä. Saatais Tuksulle eläintenpitokielto.

      • siperialainen opetus

        Nestehukan ensioireita on usein päänsärky, verenkierto heikkenee (esim. vaaleat ikenet) ja tilan pahentuessa tulee väsymys. Lopulta pelkkä liikkuminen voi tuntua ylivoimaiselta. Nestehukassa voi ilmetä myös lihaskramppeja, sormien ja jalkojen turpoamista sekä pahimmillaan huimausta, pahoinvointia ja sekavuutta.

        Krooninen nestehukka voi aiheuttaa munuaiskiviä sekä maksa-, lihas- ja niveloireita. Mahdollisia komplikaatioita ovat myös kouristuskohtaus, sokki, tajuttomuus, kooma, pysyvä aivovaurio, munuaisten vajaatoiminta tai jopa kuolema.

        Voi kunpa Tuksun koirat kokisivat nestehukkaa tai jopa lempeän dehydraatiokuoleman, jotta Tuksu oppis olemaan!!


      • 7+12
        siperialainen opetus kirjoitti:

        Nestehukan ensioireita on usein päänsärky, verenkierto heikkenee (esim. vaaleat ikenet) ja tilan pahentuessa tulee väsymys. Lopulta pelkkä liikkuminen voi tuntua ylivoimaiselta. Nestehukassa voi ilmetä myös lihaskramppeja, sormien ja jalkojen turpoamista sekä pahimmillaan huimausta, pahoinvointia ja sekavuutta.

        Krooninen nestehukka voi aiheuttaa munuaiskiviä sekä maksa-, lihas- ja niveloireita. Mahdollisia komplikaatioita ovat myös kouristuskohtaus, sokki, tajuttomuus, kooma, pysyvä aivovaurio, munuaisten vajaatoiminta tai jopa kuolema.

        Voi kunpa Tuksun koirat kokisivat nestehukkaa tai jopa lempeän dehydraatiokuoleman, jotta Tuksu oppis olemaan!!

        Niin hirveä kuolema kuin tuommoinen onkin, niin en tiedä onko se pahempi kuin pitkittynyt kärsimys elävänä tuollaisessa hoidossa mitä on ollut. Aliravittuna, väärällä ruualla ruokittuna kun ruokaa on edes saanut, kusen, paskan ja oksennuksen keskellä, vieraita kännisiä/huumeissa olevia ihmisiä ympärillä, ilman mitään rutiininomaista hoitoa. Koirilla on taatusti tulehduksia, puutostiloja, henkisiä traumoja kuten myöskin mahdollisesti ruumiillisia vammoja, miten kuten parantuneita ja tuoreita. Joko tahallaan aiheutettuja tai ihan oikeasti vahingossa, kun koira onkin jäänyt vähän känniääliön perseen alle tai tippunut sylistä. Ja kun ei sille asialle näemmä mitään saada tehtyä, niin eläinten on varmaankin parempi kuolla kuin elää tuossa helvetissä.

        Toki olisin suonut/soisin, että koirat olisivat päässeet/pääsevät eläinsuojelun, viranomaisten tai vaikka pikku herhiläisen toimesta eläinlääkärin ja hoidon jälkeen uusiin, kunnon koteihin. Tai edes saaneet/saavat kuoleman nopeasti ja suht kivuttomasti eläinlääkärin piikistä. Mutta kun ei, sitä ei ole saatu järjestettyä, joten tuollainen "vahinkokuolema" (johtuen omistajan välinpitämättömyydestä ja kyvyttömyydestä) on ainoa mikä armahtaa pois kärsimästä.

        Minulla ei ole mitään tietoa mikä koirien tämän hetken tilanne on. Enkä lähde täältä pohjoisesta asiaa selvittämään pelkän huhupuheen vuoksi. Asiasta huolestuneita olisi ollut lähempänäkin, tietäen jopa missä päin Helsingin keskustaa Albertti edes on. Jos koirat ovat olleet yksin asunnossa hoidotta näin pitkään, niin ne ovat jo kuolleet. Jos taas asia on niinkuin Tuks väittää tai edes sinnepäin ja joku edes vähän hoitaa niitä, niin asiahan on sitten ns. kunnossa ja koirat hengissä. Oletettavasti jopa paremmassa kunnossa nyt, kuin Tuksun normihoidolla. Sama meno hoidon suhteen jatkuu Tuksun kotiuduttua mitä se on tähänkin mennessä ollut.

        Kaikille, jotka ihan oikeasti ovat jotain asian eteen tehneet, SUURI kiitos. Vaikka se ei tässä tapauksessa ole kovasti mihinkään johtanut, niin ainakin viranomaisten rekisteriin jää dokumenttia siitä, että eläinsuojelullinen tilanne on perseestä. Ehkä sitä joskus parannetaan. Ja ehkä Tuksu jopa jossain kohtaa saa jotain sanktiota asiasta.


    • kyr*iintynhyt

      Kylläpä on iso tuo hurskastelijoiden parista piskistä. Mitään ei tehdä tilanteen selvittämiseksi mutta itkunsekaisen mölinän volyymit voimistuvat.

      Jos piskit ovat nääntyneet janoon, Tunkki hommaa uudet rakit. Ei siinä sen kummallisempaa. Kukaan ei Tunkeroa rankaise.

    • 16+9

      Vähän kokemusperäistä "faktaa", tai paremminkin todellisuutta eläinsuojelulain käytännön soveltamisesta. Ihan siltä osin mitä olen itse joutunut kepuleitten kanssa toimimaan ja mitä on mediastakin voinut seurata... Nämä jutut eivät etene yleensä kovinkaan nopeasti, ei edes silloin kun yhteisö painostaa viranomaisia toimimaan. Valitettavasti tilanne on se, että jos eläimillä on edes välttävää hoitoa, eli vettä ja ruokaa on ainakin sillä hetkellä olemassa kun tarkastus tehdään, eikä välitöntä hengenvaaraa, tai pahoja hoitamattomia sairaustiloja tuskia, niin äkillisiin toimiin ei ryhdytä. Ei edes eläinten poistamiseen omistajaltaan, vaikka selkeää epäilyä kaltoinkohtelusta olisi. Jopa ne tapaukset, joissa eläimet kiistatta ovat kuolleet hoidon puutteeseen tai ne ovat pahasti rääkättyjä, voivat viedä useita vuosia käsitellä. Yleensä käsittelyaikana ei tehdä konkreettisesti mitään muuta kuin seuraillaan vähän aktiivisemmin. Vaikka viranomaiset tarkastaisivat tilanteen säännöllisesti ja takavarikoisivat kaikki havaitsemansa eläimet, niin mikään ei oikein estä hankkimasta uusia. Ei edes sen jälkeen kun eläintenpitokielto on napsahtanut. Se kun näkyy hyvin huonosti missään rekisterissä. Se ei näy eläinkaupoissa, se ei näy kasvattajille, se ei edes ponnahda näkyville automaattisesti eläinlääkärissä. Niin kauan kuin eläimensä saa pidettyä poissa eläinlääkäristä ja kurjuustilan niin vähän näkysällä julkisesti, ettei kovin moni eläinsuojeluun soittele, niin sama meno voi jatkua rajoittamatta käytännössä ikuisuuksiin. Kun asia tulee julki, niin eläimet otetaan pois, tuomitaan sakkoa, jota ei tietenkään makseta, tai jopa jotain pientä vankeutta ja pidennetään pitokieltoa. Mikään ei siis muutu käytännössä. Eikä näitä ihmisiä todellisuudessa kiinnosta, vaikka eläimet viedään. Ei itse eläinyksilöiden kannalta. Eihän sekään kiinnosta vaikka ne kuolisivat, uusia saa aina. Ainoa mikä ketuttaa on se, että taas joku sotkeentui heidän asioihinsa. "Koulukiusaamista" sanoisi Johanna.

      Summa summarum, emme voi oikeastaan tietää miten paljon Tuksun eläintenpitoa tällä hetkellä valvotaan, onko eläinsuojelun ja viranomaisten kiinnostus herännyt tai puuhataanko siellä jotain asian eteen tällä hetkellä. Emme saa tietää onko kukaan oikeasti edes tästä nimenomaisesta asiasta ilmoittanut minnekään. Toki joku on joskus ilmeisesti ilmoituksia tehnyt, kun kerta asian eteen on joskus tehty tarkastuksia. Niitä joiden seuraamuksena Tuksu mainosti, että hänen eläimensä on paremmin hoidettuja kuin tarkastavan tahon. Oli oikein maailman parhaan koiranomistajan todistuksenkin saanut, vai miten se meni? Ja taas posket valuivat kyyneliä pitkin (todistuksen kirjoittajalla siis)...Tiedämme ainoastaan sen, ettei Tuksua ole tuomittu asiasta. Eikä ilmeisesti poliisin toimesta ole poistettu kuolemankielissä olevia eläimiä, se kun olisi äkkiä reposteltava julkisuudessa.

      • hekotihekoti

        Kesälläkään tapasin näitä glamor tähtiä niin ravintola huvipurren oven kahvassa oli tuoksun koira kiinni sillä aikaa kun itse
        Omistaja ryyppäsi ravintolassa, no joku sen vei kotia onhan tuoksulla näitä tuttuja kampaaja Juha ym
        Mitä silloin opin näistä ihmisistä jo entuudestaan oli ennakko käsitys näistä mutta itse tutustuminen oli vielä pahempaa
        Porukat perse auki kuin horsman kukka, omia juomiaan eivät pystyneet edes maksamaan muilta kerjäsivät itsekin muutan näille jouduin ostaan
        Ja silti sain kuulla vaan wittuilua ym.. Tuksu laitto jälkeenpäin mulle fb viestin et voitko lopettaa perättömien ilmiantojen teon ja
        Nettiherjaamisen tai muuten teen sinusta rikosilmoituksen, että semmoinen glamor tähti se on enkä hänestä ole tehnyt mitään wittua ilmoituksia tai herjauksia, kehotin häntä tekemään rikosilmoituksen jos se vaan oloa helpottaapi. Hennallakin on muuten koira ainakin silloin 12.7 grillibileissä oli
        Koira meinas kadotakkin Punavuoreen takapihalle kun oltiin niin juovuksissa;))


      • hekotihekoti kirjoitti:

        Kesälläkään tapasin näitä glamor tähtiä niin ravintola huvipurren oven kahvassa oli tuoksun koira kiinni sillä aikaa kun itse
        Omistaja ryyppäsi ravintolassa, no joku sen vei kotia onhan tuoksulla näitä tuttuja kampaaja Juha ym
        Mitä silloin opin näistä ihmisistä jo entuudestaan oli ennakko käsitys näistä mutta itse tutustuminen oli vielä pahempaa
        Porukat perse auki kuin horsman kukka, omia juomiaan eivät pystyneet edes maksamaan muilta kerjäsivät itsekin muutan näille jouduin ostaan
        Ja silti sain kuulla vaan wittuilua ym.. Tuksu laitto jälkeenpäin mulle fb viestin et voitko lopettaa perättömien ilmiantojen teon ja
        Nettiherjaamisen tai muuten teen sinusta rikosilmoituksen, että semmoinen glamor tähti se on enkä hänestä ole tehnyt mitään wittua ilmoituksia tai herjauksia, kehotin häntä tekemään rikosilmoituksen jos se vaan oloa helpottaapi. Hennallakin on muuten koira ainakin silloin 12.7 grillibileissä oli
        Koira meinas kadotakkin Punavuoreen takapihalle kun oltiin niin juovuksissa;))

        Mitäpä Antti kuuluu? Olisit napannu sen Johannan koiran kantoon siitä oven rivasta ja kiikuttanu Viikkiin. Olisit sanonu, että olet löytäny hylätyn koiran kuppilan edestä ja tuot sen nyt sitten saamaan as. mukaista hoitoa.


      • hörpötihörpoti
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mitäpä Antti kuuluu? Olisit napannu sen Johannan koiran kantoon siitä oven rivasta ja kiikuttanu Viikkiin. Olisit sanonu, että olet löytäny hylätyn koiran kuppilan edestä ja tuot sen nyt sitten saamaan as. mukaista hoitoa.

        Koirahan nämä leidit on ottaneet kun paris hiltonillakin on;) glamouria kuitenkaan eivät älyä sitä että heistä ei ikinä tule
        Mitään paris hiltonia ei sinne päinkään ei ikinä tämän maailman aikaan,tyhjän päivästä hömpötystä tuksukin menis kunnon töihin
        Vaikka siivoojaksi. Lehdethän näiden elämän maksaa keksitään mitä kieroimpia juttuja esim Hennan ja Antin new yorkin reissu;)
        Henna kertoi et antti oli jättänyt sen keskelle new yorkia ilman passia ilman rahaa antti oli suuttunut ja mennyt hotelliin Henna oli pyörinyt
        Eksyksissä. Tämmöisiä nämä rassukat on ne tappelee keskenäänkin. Huono on ollut kyllä käsikirjoitus näiden elämässä siitä on glamouria kaukana


      • hehkotihekoti
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mitäpä Antti kuuluu? Olisit napannu sen Johannan koiran kantoon siitä oven rivasta ja kiikuttanu Viikkiin. Olisit sanonu, että olet löytäny hylätyn koiran kuppilan edestä ja tuot sen nyt sitten saamaan as. mukaista hoitoa.

        Ihan hyvää tasaista elämää kuuluu, tuo grillibileet ois saanut jäädä kokematta, mutta kaikkea sitä oppii tässä kun vanheneepi


      • hörpötihörpoti kirjoitti:

        Koirahan nämä leidit on ottaneet kun paris hiltonillakin on;) glamouria kuitenkaan eivät älyä sitä että heistä ei ikinä tule
        Mitään paris hiltonia ei sinne päinkään ei ikinä tämän maailman aikaan,tyhjän päivästä hömpötystä tuksukin menis kunnon töihin
        Vaikka siivoojaksi. Lehdethän näiden elämän maksaa keksitään mitä kieroimpia juttuja esim Hennan ja Antin new yorkin reissu;)
        Henna kertoi et antti oli jättänyt sen keskelle new yorkia ilman passia ilman rahaa antti oli suuttunut ja mennyt hotelliin Henna oli pyörinyt
        Eksyksissä. Tämmöisiä nämä rassukat on ne tappelee keskenäänkin. Huono on ollut kyllä käsikirjoitus näiden elämässä siitä on glamouria kaukana

        Vai on se Antti sellaistakin kerenny tekemään.


      • Jessus sentään
        hörpötihörpoti kirjoitti:

        Koirahan nämä leidit on ottaneet kun paris hiltonillakin on;) glamouria kuitenkaan eivät älyä sitä että heistä ei ikinä tule
        Mitään paris hiltonia ei sinne päinkään ei ikinä tämän maailman aikaan,tyhjän päivästä hömpötystä tuksukin menis kunnon töihin
        Vaikka siivoojaksi. Lehdethän näiden elämän maksaa keksitään mitä kieroimpia juttuja esim Hennan ja Antin new yorkin reissu;)
        Henna kertoi et antti oli jättänyt sen keskelle new yorkia ilman passia ilman rahaa antti oli suuttunut ja mennyt hotelliin Henna oli pyörinyt
        Eksyksissä. Tämmöisiä nämä rassukat on ne tappelee keskenäänkin. Huono on ollut kyllä käsikirjoitus näiden elämässä siitä on glamouria kaukana

        Eli täysiä tyhjäpäitä toi porukka pullollaan......


      • hehkotihekoti
        hehkotihekoti kirjoitti:

        Ihan hyvää tasaista elämää kuuluu, tuo grillibileet ois saanut jäädä kokematta, mutta kaikkea sitä oppii tässä kun vanheneepi

        Itelläkin on joskus ollut elämä hukassa niinpä tiedänkin neuvoa näitä neitosia
        Viinan kanssa läträäminen syytä lopettaa niin Hennan kuin Johannankin kummallekkaan se ei sovi
        Etsinnän minä silloin tuoksun joutumasta tappeluunkin kun aamuyöstä käveltiin huvipurresta pois niin Johanna
        Alkoi huutaa kadulla jollekin porukalle jotka naivat keskellä katua, siis ihan oikeasti siinä meinas tulla kova tappelu
        Mutta menin väliin niin tilanne ratkesi sillä. Tommoista elämää kun viettää ja viina sitä lisää sekoittaa
        Voi helposti sattua tilanne mikä johtaa taas poliisien kanssa vehtaamiseen ja taas tappelusta ym käräjille
        Aikansa kun niitä tuomioita tulee lopuksi napsahtaa linnaa, joka on todennäköisin skenaario tässä...


      • hehkotihekoti kirjoitti:

        Itelläkin on joskus ollut elämä hukassa niinpä tiedänkin neuvoa näitä neitosia
        Viinan kanssa läträäminen syytä lopettaa niin Hennan kuin Johannankin kummallekkaan se ei sovi
        Etsinnän minä silloin tuoksun joutumasta tappeluunkin kun aamuyöstä käveltiin huvipurresta pois niin Johanna
        Alkoi huutaa kadulla jollekin porukalle jotka naivat keskellä katua, siis ihan oikeasti siinä meinas tulla kova tappelu
        Mutta menin väliin niin tilanne ratkesi sillä. Tommoista elämää kun viettää ja viina sitä lisää sekoittaa
        Voi helposti sattua tilanne mikä johtaa taas poliisien kanssa vehtaamiseen ja taas tappelusta ym käräjille
        Aikansa kun niitä tuomioita tulee lopuksi napsahtaa linnaa, joka on todennäköisin skenaario tässä...

        Se on ihan totta. Mulla vaan ei meinannu pokka pitää, kun luin ton yhden kommentin Hennan Antista Jenkeissä.

        Noin ne juorut lähtee liikkeelle. Jos joku mainitsee nimen Antti, niin se yhdistetään heti tiettyyn henkilöön. Kelleen ei tule mieleen, että kyllä Suomessa on muitakin Antteja.


      • Vai oikein hylkäs
        hörpötihörpoti kirjoitti:

        Koirahan nämä leidit on ottaneet kun paris hiltonillakin on;) glamouria kuitenkaan eivät älyä sitä että heistä ei ikinä tule
        Mitään paris hiltonia ei sinne päinkään ei ikinä tämän maailman aikaan,tyhjän päivästä hömpötystä tuksukin menis kunnon töihin
        Vaikka siivoojaksi. Lehdethän näiden elämän maksaa keksitään mitä kieroimpia juttuja esim Hennan ja Antin new yorkin reissu;)
        Henna kertoi et antti oli jättänyt sen keskelle new yorkia ilman passia ilman rahaa antti oli suuttunut ja mennyt hotelliin Henna oli pyörinyt
        Eksyksissä. Tämmöisiä nämä rassukat on ne tappelee keskenäänkin. Huono on ollut kyllä käsikirjoitus näiden elämässä siitä on glamouria kaukana

        Henna ja Antti on molemmat niin älykääpiöitä kuin olla ja voi.
        Vai on antti hylännyt tyhjäpäähennan oikein nykin kadulle ilman passia ja rahaa....taitaa olla hennan nyyhkyjuttuja.
        Kukas sen sieltä rahattomana pelasti.??
        Tais jättää sen osan kertomatta ?? :)
        Voi jessus ja kaikkea sitä uskotaan kans.
        Mutta kyllä oli seiskan blogi pullollaan ihania shoppailukuvia reissulta, kaikkee oli shoppailtu....millä rahalla?
        Henttulihan hylättiin kadulle ?

        Ei taas tästä nauramiseta tule loppua.....on hauskat iltaturinat, keskellä päivää.....


      • Oikein shokkiero
        Vai oikein hylkäs kirjoitti:

        Henna ja Antti on molemmat niin älykääpiöitä kuin olla ja voi.
        Vai on antti hylännyt tyhjäpäähennan oikein nykin kadulle ilman passia ja rahaa....taitaa olla hennan nyyhkyjuttuja.
        Kukas sen sieltä rahattomana pelasti.??
        Tais jättää sen osan kertomatta ?? :)
        Voi jessus ja kaikkea sitä uskotaan kans.
        Mutta kyllä oli seiskan blogi pullollaan ihania shoppailukuvia reissulta, kaikkee oli shoppailtu....millä rahalla?
        Henttulihan hylättiin kadulle ?

        Ei taas tästä nauramiseta tule loppua.....on hauskat iltaturinat, keskellä päivää.....

        http://www.hymy.fi/uutiset/suomalaisen-julkkisparin-lemmenloma-pilalle-jarkyttava-shokkiero

        Riidelty on...


      • Nää pileetkö ne oli
        hehkotihekoti kirjoitti:

        Ihan hyvää tasaista elämää kuuluu, tuo grillibileet ois saanut jäädä kokematta, mutta kaikkea sitä oppii tässä kun vanheneepi

        Oliko ne ne joita vietettiin toukokuussa taloyhtiön sisäpihalla ja grillailtiin piffejä ja makkaroita?


      • hörpötihör
        Nää pileetkö ne oli kirjoitti:

        Oliko ne ne joita vietettiin toukokuussa taloyhtiön sisäpihalla ja grillailtiin piffejä ja makkaroita?

        kanaa vartaassa grillattiin paikalla oli takapihalla minä henna ja hänen isä.jatko bileet oli ravintola huvipurressa missä tapasin johannan ja muita


      • hörpötihör
        Nää pileetkö ne oli kirjoitti:

        Oliko ne ne joita vietettiin toukokuussa taloyhtiön sisäpihalla ja grillailtiin piffejä ja makkaroita?

        kanaa vartaassa grillattiin paikalla oli takapihalla minä henna ja hänen isä.jatko bileet oli ravintola huvipurressa missä tapasin johannan ja muita


      • hörpötihör
        RailiSuominen kirjoitti:

        Se on ihan totta. Mulla vaan ei meinannu pokka pitää, kun luin ton yhden kommentin Hennan Antista Jenkeissä.

        Noin ne juorut lähtee liikkeelle. Jos joku mainitsee nimen Antti, niin se yhdistetään heti tiettyyn henkilöön. Kelleen ei tule mieleen, että kyllä Suomessa on muitakin Antteja.

        lehtihän tuonkin matkan kuulemma makso hymy lehti
        itse henna sanoi mulle näin. eli tekastu juttu, et pääsivät matkaan
        ovelaa..


      • Opitko mitään?
        hörpötihör kirjoitti:

        kanaa vartaassa grillattiin paikalla oli takapihalla minä henna ja hänen isä.jatko bileet oli ravintola huvipurressa missä tapasin johannan ja muita

        Oot sitten vissiin viisastunut tuonjälkeisestä?
        Pysymään erossa noista järjenjättiläisistä....
        Mä ainakin pysyisin....
        Ei olisi niin isoa uteliaisuuden tarvetta, että pitäis edes koffin puistoon mennä kyyläämään noita elättejä.....


      • Halvalla pääsee
        hörpötihör kirjoitti:

        lehtihän tuonkin matkan kuulemma makso hymy lehti
        itse henna sanoi mulle näin. eli tekastu juttu, et pääsivät matkaan
        ovelaa..

        No, lentoliput nykkiin ei montaa sataa maksa.
        Millä rahalla ne tyhjäpäät on siellä "shoppailleet" on sitten toinen juttu......


      • hörpötihörpoti
        Opitko mitään? kirjoitti:

        Oot sitten vissiin viisastunut tuonjälkeisestä?
        Pysymään erossa noista järjenjättiläisistä....
        Mä ainakin pysyisin....
        Ei olisi niin isoa uteliaisuuden tarvetta, että pitäis edes koffin puistoon mennä kyyläämään noita elättejä.....

        Opin kyllä pysyn varmasti hyvin kaukana noiden kanssa ei tule muuta kun sekamelskaa
        Paras kuulemani juttu oli kyllä aikoihin kun istuttiin baarissa ja tuksu kysyi, että kertokaa villeinä seksikokemuksenne.
        Paras kokemus oli tietysti Johannalla sitä en etes viiti kirjoittaa;)


      • Parasta on juuu.....
        hörpötihörpoti kirjoitti:

        Opin kyllä pysyn varmasti hyvin kaukana noiden kanssa ei tule muuta kun sekamelskaa
        Paras kuulemani juttu oli kyllä aikoihin kun istuttiin baarissa ja tuksu kysyi, että kertokaa villeinä seksikokemuksenne.
        Paras kokemus oli tietysti Johannalla sitä en etes viiti kirjoittaa;)

        Ainahan sillä on kaikista parhaimmat kokemukset. Tänä vuonna on ihan julkisestikin...
        Parhaimmat känniörvellykset.
        Parhaimmat pilleriörvellykset
        Päällekarkaamiset
        Nettiherjaamiset ja haukkumiset
        Koirien rääkkäämiset niin, että sisko haki ne pois

        Onhan tuossa parasta juu.......

        On se hyvä olla paras kaikessa....


    • kaunis päätös

      Jonkun pitäs nyt varmaan mennä lopettamaan Tuksun koirat, jotta ne pääsisivät kärsimyksestään. Nappi otsaan.

      Itse en tietenkään tällaista toivo.

      • Apu olis lähellä....

        No, siinähän on HSC alakerrassa.....;)


    • Lappeenrannassa kusi

      luikku tena penna odottaa käsi scootterin kaasukahvalla että milloin tulee tunkilta käsky hakea uudet pennut Viipurista. Sehän tältä pelleltä onnistuu kymmenien reissujen kokemuksella. Ruikkupersehomo driftaa kylkiedellä ja tuo samalla ison satsin pentuja takaloorassa ja b-rapussa Vladimirin siittiöitä miljoonia. Tämä driftaaminen on PPP kertoman mukaan ajokokemusta kun kaasu hirtti kiinni ja hän 5 v kokemuksella driftasi kadun reunaan( pennan blokista)

      • Kiinni jäi;)

        Ei ole edelleenkään äänyt kiinni siitä tietovuodosta. Jarna nimennyt pennan nyt ihan soraan syypääks.
        Vaikka onhan se arvattavissa, kun pennasta ei jutun juttuu ja muista kyllä on.....


    • näätäläinen
      • Bebe parka

        Bebe tunnisteiden mukaan laajasalossa.


      • Tule apuun, Anja!

        Onko Bella Tuksun mukana missä lie? Huonossa kunnossa ja Hennan pahoinpitelemänä?


      • elsw
        Bebe parka kirjoitti:

        Bebe tunnisteiden mukaan laajasalossa.

        Beben lisäksi myös Tuksu tartteisi TLC:tä.

        Mia Mari Johanna Tukiainen Otatko yhteyttä muhun kun pystyt, mulla on tosi vaikeeta?? :(
        10. syyskuuta kello 4:29 · Tykkää

        (koirahoitajan saitilta)


    • hörpötihörpöti

      kuten arvelinki koko hennan julkaisema koira juttu oli susi
      eli tälläkin rahastettiin, seiska maksaa jonku saturaisen
      näiden juttuja ei kannate uskoa yhtään mitään

      • Että silleesti

        Eilen se koira on vasta noudettu kuvatekstin mukaan....


    • nos
    • hanne kulinainen

      Jauhelihaa hklla pitäis mokomista rakeista tehdä ja syöttää pihveinä tukiaiselle

    • Missä Bella?

      Joku voisi tiedustella tältä Annelta, että mistä ja milloin hän on koiran noutanut ja tietääkö hän Bellan sijaintia..

    • Turun murre

      Tarkkaan ottaen on löydetty Beben näköinen koira. Valitettavasti omistajalla ei ollut Bellan näköistä koiraa, mutta huijataanhan yksinkertaisia sieluja yhdelläkin koiralla.

    • semmonense
      • Klamuuria on juu

        Jaks idioottityhjäpäätä eroaa ja palaa yhteen, kerta toisensa jälkeen....

        Niin glamourista.....


    • saksanseisoja

      Turhia ovat olleet itkupotkuraivarinne Tunkin koirien kurjuudesta. Hirveä älämölö täydellisen tietämättömyyden perustalta. Ne piskit ovat tallessa ja ihan hyväkuntoisia äsken julkaistun kuvan mukaan.

      • Entäs se viikonloppu

        Joo, toissapäivän illasta lähtien...mites oli viikonloppu ja maanantai -4 päivää siis.....kerroppas sekin todisteiden kanssa nyt, kuinka ne oli silloin hoijettu ????


      • totuus anyone?

        Paitsi että Johanna ei huolestunut asiasta "tänään" vaan lähes kolme vuorokautta myöhemmin.


    • imuvan

      Kuka toi Jossu on?

    • infoa apinoille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe