Nyt nostetaan kissa pöydälle.

kissa fani

kertokaahan mistä asiasta? tietty vauvoihin liittyen.

6

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsirakas.

      No ärsyttää noi, ketkä kommentoi jatkuvasti "älä tee lapsia", "meet sitten kymmenen lapsen kaa sossun luukulle hakee rahaa" puheet. Mielestäni tällä palstalla ihmiset ketkä yrittää lasta, ovat kertoneet olevansa vakitöissä jne, miksi ihmeessä heidän pitäisi mennä sossun luukulle hakee rahaa? Mieskin on joka elättää.
      Voi teitä raukkoja, ketkä kommentoitte tuollaista, taidatte itse olla niiden kymmenen lapsen kanssa luukulla joka kuukausi hakemassa rahaa ja lapsethan teitte jonkun deekun kaa bileissä. Te jotka mollaatte nuoria ketkä haluaa lapsia, te olette JUNTTEJA, PESSIMSTEJÄ, LUUSEREITA, IHMISIÄ JOILLA EI OLE MUUTA ELÄMÄÄ KUN HAUKKUA KAIKKIA!!!

      • Noh noh lapsi hyvä

        Juntit tekee lapsia ja luulee että vakityö ja se mies on ikuista. Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Nämä viisaat ja kokeneet vain neuvovat teitä. Olisi oma etunne ottaa neuvoista vaarin, mutta uhmaikäisten uhmaa havaittavissa.


      • älypää
        Noh noh lapsi hyvä kirjoitti:

        Juntit tekee lapsia ja luulee että vakityö ja se mies on ikuista. Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Nämä viisaat ja kokeneet vain neuvovat teitä. Olisi oma etunne ottaa neuvoista vaarin, mutta uhmaikäisten uhmaa havaittavissa.

        No niitä lapsia voi jokatapauksessa tehdä, eikä jäädä märehtimään, että onkohan tämä suhde ikuista, tai tämä duuni jne... Duuni voi mennä alta, mies voi kuolla, itse voi sairastua, mitä vaan voi tapahtua. Siinä vaiheessa toivoo, että olisinpa tehnyt vaan niitä lapsia silloin aiemmin.. miksi piti odotella, elämä on liian lyhyt märehtimiseen, senkun tekee niitä lapsia jos huvittaa.

        Ja sitäpaitsi: KYLLÄ NUORIPARI ON IHANAN NÄKÖINEN LAPSEN KANSSA kun 50v pari vauva sylissä.


      • 35v oikea ikä
        älypää kirjoitti:

        No niitä lapsia voi jokatapauksessa tehdä, eikä jäädä märehtimään, että onkohan tämä suhde ikuista, tai tämä duuni jne... Duuni voi mennä alta, mies voi kuolla, itse voi sairastua, mitä vaan voi tapahtua. Siinä vaiheessa toivoo, että olisinpa tehnyt vaan niitä lapsia silloin aiemmin.. miksi piti odotella, elämä on liian lyhyt märehtimiseen, senkun tekee niitä lapsia jos huvittaa.

        Ja sitäpaitsi: KYLLÄ NUORIPARI ON IHANAN NÄKÖINEN LAPSEN KANSSA kun 50v pari vauva sylissä.

        50v parilla harvoin on vauvoja sylissä. Kyllä sellainen 35v osto on seesteiseen näköinen lapsen kanssa. Liian vanhat ja nuoret on jotenkin hukassa olevan oloisia.


      • älypää
        35v oikea ikä kirjoitti:

        50v parilla harvoin on vauvoja sylissä. Kyllä sellainen 35v osto on seesteiseen näköinen lapsen kanssa. Liian vanhat ja nuoret on jotenkin hukassa olevan oloisia.

        no ihan ok kommentti, vaikka olenkin erimieltä. ärsyttää kun jotkut haukkuu heti ja puhuu törkeästi.


      • Haistakaa pitkä vitt
        älypää kirjoitti:

        no ihan ok kommentti, vaikka olenkin erimieltä. ärsyttää kun jotkut haukkuu heti ja puhuu törkeästi.

        Ne vaa sanoo miten asiat on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3630
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      190
      1833
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1827
    Aihe