Minähän en siis ole ihastunut sinuun...

4321

... ihastuksestani piti tulla kotka, joka lentää jonnekin kauas. Alkuviikosta huomasin sen olevan västäräkki, joka tulikin takaisin pyrähtelemään. Tänään se oli räkättirastas, joka räkätti minulle "turhaan yrität, turhaan yrität"....

Ei tämä ole enää todellistakaan. Kuinka läheisyys välillämme vain lisääntyy ja on entistäkin luontevampaa. Olet mielessä aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä, ja päivälläkin tuon tuostakin. En tiedä enää mitä tekisin... tahdon sun kainaloon...

27

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vakavadtinihastunut

      Olisitpa hän,jonka tapasin eilen. Se lienee turha toivo. Olen ihan myyty.Hymyile on valloittava.

    • 4321

      Joo ei. Tänään tavattiin.

    • ajatus sinulle

      Juuri tänään haluaisin että olet eriyisen onnellinen. Niin lähellä vain käden ojennus ja voisin tuntea ihosi lämmön. Tuon pienen tuokion se tuntui maailman luonnollisimmalta, koskettaa sinua.

      Vaikeudet on tarkoitettu voitettavaksi ja nitähän meillä kummallakin varmaankin riittää. Tuplaantuisivatkohan ne yhdessä vai olisiko puolta helpompi kantaa kun toinen olisi vierellä.

      Nyt olisin valmis kertomaan mitä haluaisit tietää siis omakertomana.
      Kukaan muu ei voi tietää mitä joku haluaa. Tekeekö aika tehtävänsä ja kaikki haipuu pois, ehkä niin jos on tarkoitettu.
      Rakastan sinua tietämättä kuitenkaan voinko sitä sinulle koskaan kertoa.

      • 4321

        Juuri tänään olen erityisen onnellinen. Kiitos Sinun.

        Vaikeudet puolittuisivat kummallakin, olisihan toinen niitä jakamassa. Yhdessä olisimme vahvempia niitä kantamaan vaikka ne tuplaantuisivat.

        Haluan tietää kaiken sen minkä haluat kertoa, vaikka jo tunnenkin jo paljon. On kuin olisit minussa :)

        Juuri nyt haluaisin helliä sinua, olla hiljaa, tässä ja nyt.


    • ajatus sinulle

      Tulet niin lähelle, sanat tuntuvat tarpeeettomilta. Mietin onko missään määritelty kuinka kaiken täytyisi mennä eteenpäin. Kukaan ei ole kait kirjoittanut täydellisen elämän ohjekirjaa. Saattaisi olle etten ostaisikaan. Elämän pienet vivahteet antavat sen rikkauden.

      Olet yksi aarteistani. Saat elämäni hymyilemään, seurassasi tunnen usein jopa helpotusta.

      Myöskin jännitystä, sekoan ja höpötän. Yleensä jään kuuntelemaan ääntäsi, täydellinen, hivelevä, ainutlaatuinen.

      Halaan lämmöllä.

      • 4321

        Voisin kuunnella ääntäsi loputtomiin, mutta sanomasi sisällön joutuisit toistamaan, koska äänestäsi juopuneena en sen sisältöä aina heti ymmärrä.

        Kun katson silmiisi, tuntuu kuin hukkuisin niihin enkä Pelastajaa tarvitse. Ajatuksenvirta kulkee katseessamme, ei tarvita sanoja, on vain hetki ja katseet, ja läheisyys.

        Halaustasi kaivaten ❤


    • 4321

      Ulkona syysmyrskyssä kävellessä kaipasin lämpimiä käsiäsi. Olisi ollut niin hienoa laittaa sormet sormien lomaan, tuntea lämpö, yhteys ja turvallisuus.

      Tunnen, että olet minussa. Päästä minut sinuun, anna minulle lupa tulla.

      Hetken päästä nukkumaan. Minä olen se onnellinen, joka saa sulkea silmät ja tuntea ajatuksissa läheisyytesi ja lämpösi. Saisinpa joskus kokea sen oikeasti.

      Kaipaan sinua

    • ajatus sinulle

      Herätessäni ajattelin miltä tuntuisi silittää unen sametinpehmeää ihoasi ja herättää sinut hellästi. Loppua ei tarvinne kirjoittaa.

      Meillä on yhteinen amor, hellyttävä ja kunnioitusta herättävä. En keksi yhtään syytä miksi amorin toiveita pitäisi uhmata. En tunne epävarmuutta ja olen valmis heräämään kanssasi uuteen elämään. Haaveita, unelmia ja vastuunkantoa olen valmis jakamaan kanssasi.

      Kulje tänään auringon puolella. Sinua ikävöin, rakastan.

      • 4321

        Miten voi olla mahdollista, että aamun ajatuksesi on sama kuin minun sinusta. Minun ajatukseni loppu no joo.... ****punastun *****

        Annetaanko amorille mahdollisuus? Johan se on meitä riittävästi pompottanut ja koetellut.

        Ikävä ja kaipuu raastaa sisälläni niin, että tunnen halkeavani.


    • ajatus sinulle

      Haluaisin rohkaista sinua mutten enää tiedä miten tekisin sen. Jokaisella on oikeus selvittää asiat ja kunnioitan päätöstäsi oli se mikä tahansa.

      Meitä on vain kaksi joitten tämä "mykkäkoulu" pitäisi purkaa.

      Hienotunteisesti no jep voi ehken mopo karata käsistä ( pitäiskö puhua itsestään).

      Ajatus sinusta kahden kesken, tulisiko mitään (hymyilen).

      Olen vuoksesi "hiilillä" kulta.

      • 4321

        Miten niin rohkaista minua? Sun vuorohan se on avata keskusteluyhteys.... tai heitä syötti, johon vain minä tiedän vastauksen. Lupaan tarttua ;)

        Miten niin mopo voi karata käsistä? Kenellä? Täällä keulii jo ;D

        Hassu, täällä palaa jo sytytyslanka


    • ajatus sinulle

      Lähisukulaisesi hääpäivä on tänään, totta vai tarua. Amor kertoi.

    • 4321

      Ei ole. Yritä uudelleen. :)

      • 4321

        Siis tarua :D

        Lisää.....


    • ajatus sinulle

      Unohda koko juttu.

    • 4321

      Ei sinua voi unohtaa. :'(

    • 4321

      Helpotetaan: laita mulle joku hymiö puhelimeen, ja mene paikkaan jossa voit rauhassa puhua. Minä soitan Sinulle

    • 4321

      "Pelkää en siedän sitä tiedän sen
      mutta kun katson sua
      mä olen tyttö hiljainen
      tahdon sinut vällyihini nukkumaan
      ettei sulle tulis kylmä enää milloinkaan"

    • 4321

      Jos et rohkene avata yhteyttä muuten, niin tänään sulla on mahdollisuus suojakänniin siellä S-nimisessä paikassa minne eilen menit 'ulkoilemaan' ja mistä huomenna tulet pois. Ota se suojakänni ja laita viestiä. Tämä meidän juttu on niin ainutlaatuista, ettei kannata jättää käyttämättä tilaisuutta hyväksi katsoa mitä siitä tulisi. Kuten sanoin (=kirjoitin) jo aiemmin, niin rohkenen tehdä nyt asioita, joihin en ennen rohjennut. Mutta Sinuun en rohkene ottaa yhteyttä, jollet anna jotain tärppiä, johon voin tarttua, että tiedän sinun olevan minun Sinä. Olen sinulle useampia tärppejä heitellyt, jotta voit tietää minun olevan Minä. :)

      Muuten kärvistelen ihastukseni kanssa, toivoen ettei se lennä pois.

    • ajatus sinulle

      Miksi vedätät jos en ole oikea henkilö. Antamani tärppi oli todelinen. Älä ripustaudu tuntemattomaan henkilöön vaikkakin kohtaloita voi olla samanlaisia. Tunteeni eivä ole jaollisia jollekkin tuntemattomalle.

      Joku jossakin todella voi sinua odottaa ja sinä haikailet jonkun anonyymin perään.

      Minun kirjoituksista ei ollut yksikään juuri sinulle vaan sille Oikealle todelliselle.

      Voihan olla mahdollista ettei hän haluakkaan kuulla niitä sanoja minulta kasvokkain. Nekin hetket on elettävä ja laskettava haaveista irti.

    • 4321

      Minä en vedättänyt missään kohdin, ne olivat ihan oikealle Tampereen Miehelle, jonka perjantaina viimeksi tapasin. Olivat ja ovat ja voisin ne häntä silmiin katsoenkin sanoa, jos siihen saisin tilaisuuden, ehkä asiat etenevät niin, että vielä tulee tilaisuus. Ja haluaisin ne kuulla häneltä, silmiin katsoen. Mutta sinä et sitten ollut minun Sinä. Ilmeisesti omat tärppini sinun suuntaasi osuivat?

    • 4321

      ajatus sinulle: miksi vedätit minua? Toisaalta kiittähän sinua pitäisi, huomasin tämän vedätyksen tiimellyksessä etten tosiaankaan ole ihastunut Tampereen Mieheen, vaan rakastan häntä

    • ajatus sinulle

      En ole lepakko.

    • 4321

      Lepakko?

    • ajatus sinulle

      Olen nainen ja sinäkö myös?

    • 4321

      Reps! Olen ja Tampereen Mieheen ihastuttuani/rakastuttuani tunnen olevani sitä enemmän kuin koskaan aiemmin.

    • 4321

      Tämä oli kyllä ehdottomasti päivän paras uutinen :D ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2132
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      173
      1661
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1342
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1192
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe