Laihduttajien motivaatioryhmä

Kohti parempaa elämää

Hei kaikki laihduttajat! Ajattelin nyt pistää pystyyn uuden tukiryhmäpalstan kun kaikki tuntuu olevan jo niin täynnä. Olen 34-vuotias nainen, ja pituutta löytyy 164,7cm ja painoa 73kg. Tavoitteena olisi kaiken kaikkiaan pudottaa 10kg, mutta aluksi tavoittelen alle 70kilon painoa, niin laihduttaminen sujuu helpommin kun ei heti pistä liian hankalaa tavoitetta. Aluksi tässä 1-2 viikkoa olen VLCD:llä eli pidän vain jokapäiväiset kalorit alle 800kcal. Otan kyllä joka päivä vitamiinilisiä sunmuita ja ne 800kcal pyrin syömään hedelmiä ja vihanneksia. Suolaa vähennän huimasti ja vettä juon 2-4litraa päivässä. Vihreää teetä menee aamuin illoin. Liikuntaakin harrastelen, mutta harvoin ehdin. Yritän ruveta käymään lenkillä n. 3 kertaa viikossa. Kotona minulla on kyllä kahvakuula ja sillä aion aina kun on aikaa jumppailla. Eiköhän näillä eväillä nyt pitäisi painon ruveta laskemaan. Olisiko muita mukaanlähtijöitä?

80

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wampirez

      Mukana! Itsekin meinasin olla ensimmäiset 2 viikkoo VLCD:llä (tilasin siihen niitä protein diet tuotteita). Tuotteet saapuvat varmasti ensiviikolla niin pääsen alottelemaan. Rupean sitten päivittelemään enemmän. Ikää on 25v,pituutta 162cm ja painoa reilu 90-95kg(näin siis n.vuosi sitten). Paino varmasti sama. En omista vaakaa,mutta mittailen itseäni.

      • Kohti parempaa elämää

        Tervetuloa vaan! :)


      • Kohti parempaa elämää
        Kohti parempaa elämää kirjoitti:

        Tervetuloa vaan! :)

        Tänään puntari näytti tasan 72kiloa. Yhden päivän jälkeen ! En tiedä, että onko puntarini rikki vai mitä ihmettä :D VLCD siis menossa. Saa nähdä, mitä parin päivän jälkeen puntari näyttää.


    • 6-9 pois

      Moikka! Pääsenkö mukaan?
      Olen 39 vuotias nainen ja lähtötilanne on nyt 169cm ja 71 kg.
      Mulla olisi tavoite päästä 62-65 kiloon. En aseta mitään hirveän tarkkoja kilotavoitteita, mutta painoa on nyt saatav pois, ettei kaikki farkut kiristä :)

      Minä ajatelin kiinnittää huomiota hiilareiden määrään (en kuitenkaan rupea täysin hiilarittomalle ja paljon rasvaa sisältävälle ruokavaliolle) ja tietysti yritän lisätä liikuntaa.

      • Kohti parempaa elämää

        Tottakai pääsee mukaan kaikki halukkaat! Tervetuloa, 6-9 pois ! :)


      • Kohti parempaa elämää
        Kohti parempaa elämää kirjoitti:

        Tottakai pääsee mukaan kaikki halukkaat! Tervetuloa, 6-9 pois ! :)

        Tänään lenkkeilin metsässä n. Tunnin. Aamupaino oli 70,5. Olen syönyt tänään tähän mennessä vain porkkanaraastetta ja vettä. Siinäpä minun päiväni :D mites muilla menee ?


    • 6-9 pois

      Aamulla astuin vaa'alle vähän peloissani, sillä eilinen päivä meni hyvin syödessä. Söin suklaata, lounaalla lasagnea ihan liikaa ja illalla vielä kävin kaverin kanssa drinkeillä. No yllätys oli ihan mukava kun vaa'asn lukema oli 69,8 kg.

      Tänään lähden pitkäksi viikonlopuksi mökille, joten se reissu todennäköisesti näkyy maanantaina nousseena painona. Tietysti koitan syödä mahdollisimman kevyesti, mutta helpommin sanottu kuin tehty ;)

      Aloittajalla on paino pudonnut hienosti! Upea suoritus jo heti alkuun.

      Minä palaan tänne maanantaina kertomaan kuulumisiani.

      • 15kg

        Vieläkö ehtii mukaan?
        15kg pitäisi pois saada. Nyt 170/77 nainen.
        Punnitsen itseni viikottain, sunnuntaisin. Viime sunnuntai oli tuo 77.
        Tällä viikolla olen ahkerasti liikkunut, sekä syömisiä tarkkaillut.
        Olen jo kertaalleen pudottanut 30kg, joista 17kg hiipinyt takaisin omien valintojen takia. Nyt taas palaamassa tämä ihminen ruotuun.


    • LoW.

      Mulle yksi -13kg, kiitos. Tänään vaaka näytti 74,4 kiloa, pituutta 160cm ja risat. Lähden mielelläni mukaan :)

      • Kohti parempaa elämää

        Mukaan vaan ! Vielä mahtuu ;)
        Mulla tänään aamupaino 70,3, eli ei hirveästi eroa aikaisemmasta, mutta on sekin jotain se -200g :) eilen tuli pieni repsahdus, söin nimittäin mustikkapiirakkaa .. No mutta ei sen suurempaa vahinkoa siitä onneksi syntynyt :) tänään yritän pitää tiukan linjan ja sallin itselleni vain vettä, salaattia ja täysjyvämuroja eilisen tasapainoksi. Keitot ovat tosi hyviä ruokia laihduttajalle, ne ovat kevyitä ja vähäkalorisia, sekä hyvän makuisia, mikä on aina plussaa :) olen tykästynyt kyllä jauhelihakeittoon. Pahin paheeni on kyllä kaikenlaiset pehmeät vaaleat sämpylät.. Meinaa kokoajan tehdä mieli :( mutta pysyn vain tiukkana enkä ota. No mutta toivottavasti jaksoitte lukea tämän romaanini ja tsemppiä kaikille !


    • 15kg

      Hei vaan!
      Tänään aamupalaksi söin raejuustoa, tonnikallaa ja makuna hieman tuorepestoa sekä banaanin.
      siitä lähdin jumpille (CXWorx (30min) ja RVP (30min)). Nyt proteiinipirtelö.
      Illemmalla vielä tarkoitus lähteä ihan kevyelle lenkille.
      Painoni ilmoittelen Sunnuntaina, kun on punnitus päivä :)

      Tsempit kaikille!!!

      • LoW.

        Täällä on päivät menneet mukavasti. Liikuntaa kun harrastaa, myös ruokavalinnat muuttuvat terveellisemmiksi siinä sivussa. Ajattelen myös että ruokaa ei pidä miettiä jatkuvasti, vaan ennemmin keksiä itselle mielekästä tekemistä joka pitää ajatukset poissa ruuasta. Mulla ainakin ruuan punnitseminen ja kalorien laskeminen on aiemmin aiheuttanut vain ahmimiskohtauksia ja huonoa omatuntoa. Missä muodossa te muut tykkäätte liikkua? Itse vihaan ryhmäliikuntatunteja, joten pitäydyn lenkkeilyssä, salilla ja pallopelien parissa.


    • 15kg

      Hyvää huomenta!
      Tänään oli punnitus ja paino -2kg, eli 77 -> 75. Ja homma jatkuu.
      Iow kyseli liikkumisista. Itse käyn ystäväni kanssa virtuaalitunneilla. On RVP:tä, CXWorxii, muokkausta, keskivartaloa, pumppii, bodybalacee, venyttelyä, tehoa, kahvakuulaa...jne. Myös salin puoli, sekä spinning löytyy.

      Itse olen tykännyt rvp:stä, CXWorxista, tehosta ja kahvasta, muitakin menee satunnaisesti. Myös salin puolella käydään. Tykkään myös lenkkeillä (reipas kävely).

      Yritän päästä salille/jumpille väh 4xvko. Joskus voin käydä enemmän ja joskus pakostakin ei aina pääse vaikka haluaisi. Kaikki liikunta on kuitenkin hyvää, joten ei sillä lajilla niin taida olla väliä. Jokainen tyylillään :)

    • VP?

      "Toki ihmiset tekevät asioita omilla tavoillaan."

      Aivan oikein , asioita voi tehdä oikei tai väärin tai sitten oikein väärin, varsinkin jos on vielä kiinni THL:n satukirjan väitteissä ravinnosta.

      • LoW.

        Mahdollisimman puhdasta ruokaa, ilman lisäaineita. Varsinkin kaikki "kevyt"-tuotteet tuntuvat sisältävän kaikenlaista ylimääräistä. Itse puhtaista raaka-aineista tehty ruoka (myös leivät) lienevät kaikkein turvallisimpia. Enkä välttelisi rasvoja, koska ihminen niitäkin tarvitsee.

        Paino tänään 73,4 joten alaspäin ollaan tultu kilon verran. Viikon puolivälissä taas päivitystä.


    • 6-9 pois

      No niin, mökkiviikonloppu takana ja olen palannut lähtölukemiin, eli 71 kg. Tämä nyt oli odotettavissa, mutta silti pikkasen harmittaa.

      Aamu alkoi proteiinikaurapuurolla ja marjoilla ja lounaaksi on mukana salaattia. Illalla ajattelin tehdä jotain kevyttä keittoa, ehkä tomaatti-vuohenjuustokeittoa. Välipaloiksi menee oman pihan omenoita.

      Olen koittanut miettiä ruokia valmiiksi, ettei tule sitten nälissään syötyä mitä sattuu ja koitan syödä jonkun pienen välipalan, ettei ruokailuvälit venyisi liian pitkiksi.

      Toivoisin kovasti pääseväni jo tämän viikon aikana takaisin alle 70 kilon lukemaan, mutta katsotaan miten käy :)

    • 15kg

      Ei saa lannistua, vaikka takapakkia tuleekin. Kyllä se siitä taas lähtee laskemaan :)
      Itse olen tänään käynyt CXWorxissa ja bodybalancessa. Aamulla banaani, ennen jumppia ja jumppien jälkeen proteiinipirtelö.
      Nyt päivällä kesäkeittoa, välipalaksi avocado ja illalla mennään ystävän kanssa ravintolaan hieman herkuttelemeen...toivottavasti maltilla ;)

      Ensi maanantaina on tiedossa piknik risteily, joten silloin ote hieman lipsuu, mutta kyllä joskus saa lipsuakkin.

      Tällä viikolla punnitus päiväni on lauantai, joten siihen asti saan taas jännätä. Toivottavast suunta on edelleen alaspäin.

      Tsemppejä kaikille!

    • 6-9 pois

      Hölmöä tää lähes joka päivä vaa'alla hyppääminen, mutta tänä aamuna paino oli 70,1 kg. Kolmessa päivässä mässätyt kilot lähti lähimain kolmessa päivässä pois :)

      LoW tuolla kyseli liikuntamuotoja, minä en ole ryhmäliikkujatyyppiä ollenkaan. Lähinnä lenkkeilen ja talvella hiihdän. Kuntosalille olen koittanut saada itseäni, mutta ei oikeen tunnu aika riittävän.
      Olen vakaasti päättänyt, että rupean käymään salilla viimeistään talvella. Salaa haaveilen lihaksiikkaasta ja vähärasvaisesta kropasta ;)

      Mies muilla menee? Entäs aloittaja, kerroppa kuulumisiasi!

      • 15kg

        Hei kaikki!
        Tänään oli taas punnitus päivä. 1kg lähtenyt 75 -> 74. Ihan hyvä viikkotahti. Tosin varmasti hidastuu kun ma piknik...siellä vähän tulee mässäiltyä ja viiniä maisteltua.
        mukavia viikonloppuja kaikille! :)


    • 6-9 pois

      Mulla vaaka näytti tänä aamuna 69,4 kg. Nyt kun painonpudotus on lähtenyt hyvin käyntiin, niin uskallan jo toivoa, että pääsisin tavoitteeseeni ennen joulua :)

      Hyvää risteilyä 15kg!

      Mites muilla meneenee?

      • 15kg

        Mä tänään tuolla piknik reisulla. Söin ja join minkä kerkesin.
        olin päättänyt, että nyt saan niin tehdä, joten ei harmitusta, vaan hyvä fiilis reissun jälkeen. Hauskaa oli :)
        On muuten mennyt päivät hyvin ja salilla/jumpassa käyty 4-5krt vko. La taas åunnitus ja saas kattoo, miten tää ma vaikuttaa asiaan :P


      • 15kg
        15kg kirjoitti:

        Mä tänään tuolla piknik reisulla. Söin ja join minkä kerkesin.
        olin päättänyt, että nyt saan niin tehdä, joten ei harmitusta, vaan hyvä fiilis reissun jälkeen. Hauskaa oli :)
        On muuten mennyt päivät hyvin ja salilla/jumpassa käyty 4-5krt vko. La taas åunnitus ja saas kattoo, miten tää ma vaikuttaa asiaan :P

        Siis punnitus


      • 15kg
        15kg kirjoitti:

        Siis punnitus

        Tänään oli punnutus. 0.5kg tullut lisää maanantaisen johdosta. Sekä sen jälkeen olleen krapylan kunniaksi.
        No, eipä siinä mitään. Näin arvasinkin. Homma kuitenkin jatkuu ja toivottavasti ensi viikolla tippuu taas :)


    • 6-9 pois

      Mä olen syönyt viikonloppuna karkkia ja juodut viiniä ja siideriä. Saas nähdä mitä vaaka näyttää huomenna. Syömiset on pysynyt muuten suunnilleen kohtuullisina.

      Mä olen yritäny viikolla syödä mahdollisimman terveellisesti ja melko kevyesti, kun viikonloppusin tulee niin helposti repsahduksia ;)

      Ollaanks me 15kg:n kanssa ainoat jotka jaksaa jatkaa/kertoa kuulumisiaan? Jos muut vielä on mukana, niin kertokaa kuulumisia ja tsemppiä!

      • 15kg

        Parilla vapaalla nyt olen ja aamuisin herätyskello on pitänyt huolen siitä, että pirtelön tekoon ja salille/jumpille :) mukavasti siis mennyt.
        Toivottavasti myös vaaka kertoo tämän asian.
        Tämän viikon punnitus siirtyy ma aamuun.
        Kerron sitten taas miten tämän naisen on käynyt ;)


    • 6-9 pois

      Tänä aamuna vaaka näytti 69,3 kg, eli viikonlopun karkit ja siiderit olis kannattanaut jättää syömätää. Mull oli viime viikon lopussa paino jo 68,8kg.

      15kg millanen ruokavalio sulla suunnilleen on?

      Mulla aamu alkaa rahkalla marjoilla leseillä tai Nalle kuntokaurapuurolla ja vihreällä teellä. Lounaaksi pääasiassa salaattia vaihtelevin täyttein ja illalliseksi olen tehnyt usein jotain kasviskeittoa (kesäkurpitsa, tomaatti-vuohenjuusto, sieni, kukka/parsakaali) tai kanan/kalan/tofun lisäkkeeksi paljon kasviksia. Olen koittanut tehdä ruokavaliosta nyt mahdollisimman kasvispainotteista.

      Välipalaksi omenaa, mandariiania, porkkanaa tai proteiinivanukasta tai -smootieta (Fast).

      Leivän, perunan, pastan ja riisin olen jättänyt kokonaan pois ja tietysti herkut pois (repsahduksia on ollut varsinkin karkkien suhteen).

      • 15kg

        Heippa!
        Mun päivä alkaa yleensä itse tehdyllä "pirtelöllä"
        - 2dl kevyt maitoa
        - banaani
        1/2 prk proteiini mustikka rahkaa
        -1tl manuka cinnamon hunajaa
        -vi siblin kuitua (mitallinen)

        Sitten lähden monesti salille/jumpille. Riippuen miten töitä.

        Salin/jumppien jälkeen juon whey ja mantelimaidosta tehdyn protskupommin :)

        Päivällä syön välillä pihviä/kalaa/kanaa. En vältä punaista lihaa...rakastan sitä :D
        lisukkeena välillä parsaa, maissia, tomaattia... mitä vain keksin.
        välillä teen perunamuusia (en siis välttele väkisin hiilareita, vaikka koiran vähän pienentää niiden käyttöä)

        Leipää ei pahemmin mene. Ei hiilareiden vuoksi, vaan en ole leipä ihmisiä.
        Silloin tällöin saatan tehdä lämpimiä voileipiä.

        Illalla yleensä tykkään syödä kirsikkatomaatteja, kun on helppoa tv syötävää ;)

        En ole hirmutarkka siitä mitä laitan suuhuni. Kunhan kalorit vaan ei mielellään menisi kovasti 1500kcal yli.

        Käytän öljyjä, kermaa ja normaaleita tuotteita kohtuudella. En kovasti pidä kevyt tuotteitsta.

        Välipaloja syön aina tarpeen vastiessa. Rahkaa, banaanin, kananmunaa...tjsp

        Välillä vapaapäivinä aloitan aamun munakokkelilla ja pekonilla. Silloin en ole tosin heti lähdössä jumppaan. Koitan tuhdista aamupalasta huolimatta pitää päivän kalorit kurissa ja käytänkin apuna kiloklubin ruokapäiväkirjaa (ei maksa mitään).

        Eiköhän tämä pikkuhiljaa tästä. Myös herkutella pitää. Välillä saatan syödä muutaman irtokarkin tai jonkun vanukkaan. Mutta en päästä herkuttelua karkasmasn käsistä.

        Onneksi en kuitenkaan ole niin tuon makean perään, vaan enempi kaipaan suolasia ja rasvaisia herkkuja. Mutta alun jälkeen taitaa sekin himo jo hiukan helpottaa...tai sitten on vaan joku hyvä vaihe :)

        Kovasti tsemppiä!


    • 6-9 pois

      Tänä aamuna vaa'an lukema pääsi yllättämään erittäin positiivisesti, 67,8 kg. Toivottavasti lukema on sama tämän viikonlopun jälkeen. Meille tulee vieraita koko viikonlopuksi ja en tietenkään viitsi tarjoilla vieraille vain mun "laihdutusruokia". Yritän itse olla nyt tiukkana, että pääsisin tavoitteeseeni. Nyt on pudonnut noin kuukaudessa 3 kiloa ja vielä olisi 3-6 kg tavoitteeseen. Painonpudotus hidastuu kuitenkin ja repsahduksia sattuu, joten ei ole ollenkaan itsestään selvää, että saavuttaisin tavoitteeni ennen joulua.

      Palailen taas ensi viikon alussa kertomaan kuulumisia.
      Hyvää viikonloppua!

      • 15kg

        Hieno homma, että paino on tippunut :) mulla pynnitus maanantaina.
        Huomenna rvp:tä, CXWorxii ja kehinhallintaa. Illalla ehkä elokuviin.
        Sunnuntaina salille. Rauhallisesti siis tämä viikonloppu menee.

        Hyviä viikonloppuja myös täältä!


      • 15kg
        15kg kirjoitti:

        Hieno homma, että paino on tippunut :) mulla pynnitus maanantaina.
        Huomenna rvp:tä, CXWorxii ja kehinhallintaa. Illalla ehkä elokuviin.
        Sunnuntaina salille. Rauhallisesti siis tämä viikonloppu menee.

        Hyviä viikonloppuja myös täältä!

        Huomenta ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille! Tänään oli punnitus ja paino pysynyt samana 74.5kg. Ei ollut kyllä ihan kaikista parhain päivä punnita, koska eilen alkoi kuukautiset ja turvottaa. Ensi viikolla sitten taas uudelleen. Josko viisari värähtäisi vähän taas alemmas :)

        Muuten mennyt mukavasti. Jumpissa ja salilla tullut käytyä. Tänään lepo, mutta lenkille suuntaan ystäväni kanssa.

        Syömisetkin sujuneet mukavasti, ilman pahempia retkahduksia...lauantaina herkuttelin 6kpl turkinpippureita ;) Muuten ollut tavallista kotiruokaa. Hieman ehkä painottanut enemmän proteiiniin ja karsinut hiilareita.

        Nyt taas aamupuuhien pariin. Jatkoja kaikille!


      • Nyt onnistuu
        15kg kirjoitti:

        Huomenta ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille! Tänään oli punnitus ja paino pysynyt samana 74.5kg. Ei ollut kyllä ihan kaikista parhain päivä punnita, koska eilen alkoi kuukautiset ja turvottaa. Ensi viikolla sitten taas uudelleen. Josko viisari värähtäisi vähän taas alemmas :)

        Muuten mennyt mukavasti. Jumpissa ja salilla tullut käytyä. Tänään lepo, mutta lenkille suuntaan ystäväni kanssa.

        Syömisetkin sujuneet mukavasti, ilman pahempia retkahduksia...lauantaina herkuttelin 6kpl turkinpippureita ;) Muuten ollut tavallista kotiruokaa. Hieman ehkä painottanut enemmän proteiiniin ja karsinut hiilareita.

        Nyt taas aamupuuhien pariin. Jatkoja kaikille!

        Moikka, taitaa teilläkin olla käynyt täällä kato laihduttajista? Tulin vain tuolta
        toisesta aloittamastani ketjusta tänne katsomaan, sillä minä en ainakaan nyt luovuta! Aloitin itse kuukausi sitten ja eilen painoa oli 62,1kg ja alussa se oli 64kg, -1,9kg siis.. Olen 167cm eli normaalipainoinen, joten kilot ovat tiukassa. Tarkoituksena päästä entisiin mittoihin ja välitavoitteena on painaa 58kg 31.12 mennessä.. Siihenhän on nyt aikaa 9vk ja 1 päivä.. Kutakuinkin 460g pitäisi viikossa keventyä.. Syön itse proteiinipitoisia ja vähähiilihydraattisia ruokia ja kalorit ovat 1200-1300 päivässä, koska kulutukseni on aika pieni.. Liikunnassa kuuntelen itseäni ja liikun kun siltä tuntuu... ;)

        Milloin sinä aloitit tämän projektin ja mitkä ovat sinun tavoitteet?
        Paljon tsemppiä sinulle tälle viikolle!


      • 15kg
        Nyt onnistuu kirjoitti:

        Moikka, taitaa teilläkin olla käynyt täällä kato laihduttajista? Tulin vain tuolta
        toisesta aloittamastani ketjusta tänne katsomaan, sillä minä en ainakaan nyt luovuta! Aloitin itse kuukausi sitten ja eilen painoa oli 62,1kg ja alussa se oli 64kg, -1,9kg siis.. Olen 167cm eli normaalipainoinen, joten kilot ovat tiukassa. Tarkoituksena päästä entisiin mittoihin ja välitavoitteena on painaa 58kg 31.12 mennessä.. Siihenhän on nyt aikaa 9vk ja 1 päivä.. Kutakuinkin 460g pitäisi viikossa keventyä.. Syön itse proteiinipitoisia ja vähähiilihydraattisia ruokia ja kalorit ovat 1200-1300 päivässä, koska kulutukseni on aika pieni.. Liikunnassa kuuntelen itseäni ja liikun kun siltä tuntuu... ;)

        Milloin sinä aloitit tämän projektin ja mitkä ovat sinun tavoitteet?
        Paljon tsemppiä sinulle tälle viikolle!

        Tervetuloa joukkoon Nyt onnistuu. Täällä on kyllä myös kato käynyt. Itse aloitin tämän kunnolla n.kk sitten ja painan nyt 74.5kg ja pitiutta 170cm.

        Kertaalleen laihdutin jo 30kg 30v. Syntymäpäivieni kunniaksi tuossa n.5v sitten, mutta sain yli 15kg takaisin, kun mursin vasemman nilkkani, sekä oikea polveni leikattiin. Silloin jämähdin sohvalle ja aloin herkutella. Nyt vihdoin olen taas saanut itseäni niskasta kiinni.

        Tykkään käydä erilaisissa jumpissa/salilla. Yritänkin käydä viikossa niissä 4-5krt. Kerran viikossa käyn uimassa.

        Ruokavaliokin keventynyt ja painottuu hieman enemmän proteiiniin, rasvoja unohtamatta.
        joskus toki annan itseni myös herkutella luvan kanssa.

        Tsemppejä kaikille vielä mukana oleville ja toivottavasti kuulisimme vielä muistakin mukana olleista :)


      • Nyt onnistuu
        15kg kirjoitti:

        Tervetuloa joukkoon Nyt onnistuu. Täällä on kyllä myös kato käynyt. Itse aloitin tämän kunnolla n.kk sitten ja painan nyt 74.5kg ja pitiutta 170cm.

        Kertaalleen laihdutin jo 30kg 30v. Syntymäpäivieni kunniaksi tuossa n.5v sitten, mutta sain yli 15kg takaisin, kun mursin vasemman nilkkani, sekä oikea polveni leikattiin. Silloin jämähdin sohvalle ja aloin herkutella. Nyt vihdoin olen taas saanut itseäni niskasta kiinni.

        Tykkään käydä erilaisissa jumpissa/salilla. Yritänkin käydä viikossa niissä 4-5krt. Kerran viikossa käyn uimassa.

        Ruokavaliokin keventynyt ja painottuu hieman enemmän proteiiniin, rasvoja unohtamatta.
        joskus toki annan itseni myös herkutella luvan kanssa.

        Tsemppejä kaikille vielä mukana oleville ja toivottavasti kuulisimme vielä muistakin mukana olleista :)

        Hei, kiitos teille.. Tänään olisi sitten salipäivä ja vähän ruokavaliota muutin niin että hiilareita vielä pikkuisen alemmaksi ja rasvoja tilalle, koska niitä on tässä mennyt niiden runsasenergisyyden vuoksi liian vähän.. 1200-1300kcal on vaikea sijoittaa riittävästi rasvoja, joten hiilareille vähän kyytiä.. Tuntuu että nyt tosiaan hidastuu tai pysähtyy laihdutus, mutta vaikka tulisi katoaika, kyllä se paino väkisin jossakin vaiheessa näillä energioilla putoaa.. ;) Malttia vain pitää olla.. Liikuntaa en silti lisää, koska elimistöni menee muuten stressitilaan ja silloin pitäisi kyllä syödä enemmän kuin 1200kcal.. Olen monesti tehnyt sen virheen että liikun liikaa..

        Paljon tsemppiä kaikille!


      • 15kg
        Nyt onnistuu kirjoitti:

        Hei, kiitos teille.. Tänään olisi sitten salipäivä ja vähän ruokavaliota muutin niin että hiilareita vielä pikkuisen alemmaksi ja rasvoja tilalle, koska niitä on tässä mennyt niiden runsasenergisyyden vuoksi liian vähän.. 1200-1300kcal on vaikea sijoittaa riittävästi rasvoja, joten hiilareille vähän kyytiä.. Tuntuu että nyt tosiaan hidastuu tai pysähtyy laihdutus, mutta vaikka tulisi katoaika, kyllä se paino väkisin jossakin vaiheessa näillä energioilla putoaa.. ;) Malttia vain pitää olla.. Liikuntaa en silti lisää, koska elimistöni menee muuten stressitilaan ja silloin pitäisi kyllä syödä enemmän kuin 1200kcal.. Olen monesti tehnyt sen virheen että liikun liikaa..

        Paljon tsemppiä kaikille!

        Se on totta, ettei saa kaloreita liian alhaiseksi päästää, jos liikkuu samalla. Omat kalorit pyörivät 1300-1600 välillä. Käyn kuitenkin melkein päivittäin salilla tai jumpassa ja siellä ei jaksa, jos ei ole riittävästi saanut energiaa. Tietysti silti on tarkkaa mustä sen energian ottaa.

        Tällä viikolla lepoa on sunnuntaina. Silloin pitäisi ottaa ystävän lapsi hoitoon, joten eiköhän silloinkin saa hieman aktiviteetteja. Illan kyllä pyhitän sohvalle :)

        Tsemppejä, jaksamisia ja kärsivällisyyttä käikille! Kyllä tästä hyvä tulee :)


    • 6-9 pois

      Mulla paino sama kuin viime viikon lopussa, eli 67,8kg.
      Viikonloppu meni vieraiden kanssa ja tuli syötyä vähän enemmän kuin normaalisti, lähinnä isompia annoksia, sekä join muutaman siiderin.

      Kiva saada tänne uusia ihmisiä, sillä taitaa olla kaikk,i ketjun aloittaja lukuun ottaen lopettanut, eli tervetuloa mukaan Nyt onnistuu!

      Mä aloitin kanssa noin kk sitten tämän projektin. Kiloja on hiipinyt pikkuhiljaa lisää ja nyt on aika karitsaa ne pois. Mulla ei ole tarkkaa tavoitepainoa, mutta alkuun nyt 65 kg ja jollain aikavälillä 62 ja jos paino kohtuullisen hyvin putoaa niin saa pudota vaikka alle 60 kilon.
      Mä olen painanut kymmenen vuotta sitten 55 kiloa, mutta en nyt tavoittele sitä painoa :)

      Mä en ole laskenut kaloreita, mutta olen karsinut hiilarit ja turhat rasvat pois ruokavaliosta.

    • Laihdutuskone

      Voisin tulla tänne, kun tuolla omassa ketjussa on niin yksinäistä.

      Mulla on iso projekti kyseessä.

      Parin päivän aikana sain jätettyä maidon pois kahvin joukosta, mutta mietin mikä on sitten korvaava kalsiumin lähde. Vitamiinilisää olen popsinut jonkin aikaa.

      Painoa tällä hetkellä n. 128 kg. Projekti alkoi 23.10.

    • 15kg

      Tervetuloa laihdutuskone! Tänne kyllä mahtuu uusia joukkoon :)

      Tsemppiä laihdutiksessa. Itse toivoisin sellaista 12kg pudotusta vielä. Riippuen toki jos jotain lihaksia tuolta salilta mukaan tulee, niin painon ei tarvitse niin paljoa tippua. Kunhan nyt tästä ylimääräisestä höllyvästä pääsisi eroon :)

      • 15kg

        Mulla seuraava punnitus vasta ensi viikon sunnuntaina. Nyt koitan hieman pidempää väliä. Josko sitten niitä tuloksiakin ;)

        Joskus jos...siis KUN pääsen tavoitteeseen. Lupaan laittaa ryhmäläisille ennen ja jälkeen kuvat. Jos vain ryhmä vielä silloin koossa.

        Hyvää viikonjatkoa ja yritetään parhaamme!


      • Laihdutuskone
        15kg kirjoitti:

        Mulla seuraava punnitus vasta ensi viikon sunnuntaina. Nyt koitan hieman pidempää väliä. Josko sitten niitä tuloksiakin ;)

        Joskus jos...siis KUN pääsen tavoitteeseen. Lupaan laittaa ryhmäläisille ennen ja jälkeen kuvat. Jos vain ryhmä vielä silloin koossa.

        Hyvää viikonjatkoa ja yritetään parhaamme!

        Voisin itekin harventaa punnitusväliä ettei ihan pakkomielle tule tuohon vaakaan :)
        Oon tehnyt kuitenkin laskentaohjelmalla kuvaajan painon kehityksestä. Tässä tämän päiväiseen kuvaajaan.

        Tänään aamulla pari munaa ja pekonia, eli jaksaa taas painaa päivää. Lounaaksi aattelin taasen tuttua ja turvallista kanaa vihanneksilla.

        Huomenna viikko täyteen elämäntapamuutoksesta. Tässä kuvaajaa painonkehityksestä.

        http://imgur.com/GY8QFZs


      • 15kg
        Laihdutuskone kirjoitti:

        Voisin itekin harventaa punnitusväliä ettei ihan pakkomielle tule tuohon vaakaan :)
        Oon tehnyt kuitenkin laskentaohjelmalla kuvaajan painon kehityksestä. Tässä tämän päiväiseen kuvaajaan.

        Tänään aamulla pari munaa ja pekonia, eli jaksaa taas painaa päivää. Lounaaksi aattelin taasen tuttua ja turvallista kanaa vihanneksilla.

        Huomenna viikko täyteen elämäntapamuutoksesta. Tässä kuvaajaa painonkehityksestä.

        http://imgur.com/GY8QFZs

        Mukavasti on lähtenyt alaspäin paino. Nyt sama 5semppi päällä, niin hyvä tulee. Maltti on valttia tässäkin asiassa :)

        Itse tulin juuri salilta. Nyt ulkona tulee vettä, joten annan itselleni vapauden rentoutua lopun päivää ;)


      • Nyt onnistuu
        15kg kirjoitti:

        Mukavasti on lähtenyt alaspäin paino. Nyt sama 5semppi päällä, niin hyvä tulee. Maltti on valttia tässäkin asiassa :)

        Itse tulin juuri salilta. Nyt ulkona tulee vettä, joten annan itselleni vapauden rentoutua lopun päivää ;)

        Minullakin oli tosi mukava salitreeni, teen aina jonkun 75min ja suurin osa aerobista esimerkiksi juoksumatolla korkeilla sykkeillä. Sykemittarin mukaan 650kcal ja keskisyke 180 paremmalla puolella.. Tällaisen treenin jaksaa vain kerran viikossa näillä kaloreilla.. Mutta ainakin tähän mennessä on vielä riittänyt.. ;) Mukava kun tänne nyt tuli paljon kirjoittelijoita ja tsemppaajia. Illalla sitten purkillinen rahkaa ja siihen kanelia, vehnäleseitä ja omenaa, lempiherkkuani.. Se valion pehmeä täyteläinen rahka pinkissä purkissa on makoisampaa kuin herkutkaan :D


      • 15kg
        Nyt onnistuu kirjoitti:

        Minullakin oli tosi mukava salitreeni, teen aina jonkun 75min ja suurin osa aerobista esimerkiksi juoksumatolla korkeilla sykkeillä. Sykemittarin mukaan 650kcal ja keskisyke 180 paremmalla puolella.. Tällaisen treenin jaksaa vain kerran viikossa näillä kaloreilla.. Mutta ainakin tähän mennessä on vielä riittänyt.. ;) Mukava kun tänne nyt tuli paljon kirjoittelijoita ja tsemppaajia. Illalla sitten purkillinen rahkaa ja siihen kanelia, vehnäleseitä ja omenaa, lempiherkkuani.. Se valion pehmeä täyteläinen rahka pinkissä purkissa on makoisampaa kuin herkutkaan :D

        Itselläni myös monipuolinen treenaaminen. Tällä viikolla tällainen lista Ma:lenkki, Ti: CXWorx ja EF Move, Ke: Sali, To: uinti ja vesikuoksu, Pe: Teho ja syvävenyttely, La:kahvakuula ja RVP. Sunnuntai lepoa.

        Aina ei tunnilla kaikkea jaksa, mutta kunhsn antaa itsestään sen minkä vähänkin saa irti :)

        Positiivisella asenteella mennään kaikki eteenpäin!


    • Laihdutuskone

      Huomenta vaan,

      Tiedättekö mistä vois johtua lihominen pyöräilyn jälkeen. Kävin aamulla vaa'lla ja se näytti 127.2. Myöhemmin painoa olikin 128.1. eli siis kilo tullut lisään vaikken syönyt aamulla mitään, mutta kahvia join. Litranko join kahvia? :/

      • Laihdutuskone

        Heh.. en ottanut huomioon veden juomista.. Siitähän se tuli :)


    • 6-9 pois

      Mä oon harkinnut salijäsenyyden hankkimista, mutta pitäs sitten olla aikaa myös käydä salilla :) Nyt vaan tuntuu, että en kerkiä oikeastaan muuta tekemään kuin käymään töissä ja koiran kanssa lenkillä aamuin illoin.

      Muutama vuosi sitten kävin vielä ahkerasti salilla (3-4 ktr/vko) ja pari kertaa viikossa vielä juoksin 10 km lenkin. Nyt on vaan työkuviot muuttunut niin, että työ vie enemmän aikaa, ja se aika on pois liikunnasta :(

      Laihdutuskone tervetuloa mukaan! Sulla on aika iso urakka edessä, mutta hiljaa hyvä tulee! Hyvään alkuun ootkin jo päässyt.

    • 15kg

      Hei laihdutuskone. Ei kannata välittää tuosta painon heittelystä. Jos aamulla näytti sen pienemmän, niin luota siihen. Toki paino nousee päivän aikana, kaikesta syömisestä ja juomisesta, joten normaalia tuo. Ole huoleti :)

      6-9, kannattaa hankkia salikortti tai jumppa, kummassa haluaakin vaan käydä. Mulla itselläni toki oli helpompi lähteä salille/jumppaan, koska aloitin sen hyvän ystäväni kanssa. Itse teen 3-vuoro työtä ja koitan soveltaa salin/jumpan siihen sopivaksi. Välillä saattaa tulla 3-4pvä taukoja, mutta niille ei mitään mahda ja tauotkin tekee hyvää. Ehtii kroppakin palautua :)

      Mukavaa torstaita kaikille!

    • Nyt onnistuu

      Huomenta, mitäs laihduttajat? ;) Minulla taasen kaikki on mennyt suunnitelmien mukaan, mutta aina ei silti tiedä putoaako paino.. Mitähän pitäisi tehdä jos painon putoaminen nyt hidastuu tai loppuu? Maanantaina oli 62,1kg ja sitä ennen 62,3kg, eli viimeviikolla putosi se 200g. Aloituspaino oli 64kg..
      Kävin aamulla puntarilla ja se näytti 62,5kg

      Eli jatkanko samalla tavalla, jos paino ei putoa vai koitanko jotakin vippaskonsteja...? ;) Tällä hetkellä vannon käsi sydämellä noudattavani näitä;

      -Ruokavaliooni ei kuulu sokeri, herkut tai mitkään makeat
      -Juon litroittain vettä päivässä, myös vihreää ja mustaa teetä pari kupillista
      -Syön säännöllisesti lähes tarkalleen samoihin aikoihin
      -Syön aamupalan, lounaan, päivällisen ja iltapalan
      -Syön 1200-1300kcal päivässä
      -Proteiineja yli 100g päivässä
      -Rasvaa noin 50g päivässä öljyinä
      -Syön kasviksia yli tuplasti suosituksiin nähden
      -En syö suolaisia ruokia ollenkaan
      -Punnitsen ruokani ja lasken kalorit kalorilaskurilla
      -Hiilihydraatteja noin 70-80g päivässä, niistä suurin osa
      tulee vehnäleseistä ja iltarahkan omenoista sekä kaikista kasviksista
      -Käyn kerran viikossa salilla, lisäksi tulee pientä kävelyä ja pyöräilyä töihin, yhteensä noin (Pyöräilyä 20-40km viikossa)
      -Nukun hyvin, noin 7,5-8h yössä
      -En syö huomaamattani
      -En ole stressaantunut
      -Vatsani toimii päivittäin

      Mutta varmaan tässä malttia kysytään.. En olettanutkaan kilojen vain häviävän mystisesti parissa viikossa.. ;) Ajattelin vain täältä kysyä, jos jollakin on hyviä neuvoja tai kokemuksia. Paastopäivää en uskalla pitää, koska sitten saatan repsahtaa ylensyöntiin..

      • 15kg

        Huomenta! Joskus paino vaan jää jumittamaan. Kokeile liikunnan lisäämistä tai pidä yksi tankkauspäivä. Laittaa aineenvaihdunnan taas pelittämään paremmin.

        Uskon, että kyllä taas alkaa paino putoamaan. Kuitenkin, kun paino ei ole mikään kovin suuri, ei tietusti pudotuskaan voi olla, joten voit olla ihan tyytyväinen tuohon 200g :)


      • Nyt onnistuu
        15kg kirjoitti:

        Huomenta! Joskus paino vaan jää jumittamaan. Kokeile liikunnan lisäämistä tai pidä yksi tankkauspäivä. Laittaa aineenvaihdunnan taas pelittämään paremmin.

        Uskon, että kyllä taas alkaa paino putoamaan. Kuitenkin, kun paino ei ole mikään kovin suuri, ei tietusti pudotuskaan voi olla, joten voit olla ihan tyytyväinen tuohon 200g :)

        Niinhän se on, ihan tyytyväinen olinkin tuohon 200 grammaan, mutta tänä aamuna oli tosiaan 62,5kg eli 400g. Seuraavan kerran punnitsen sitten maanantaina.. ;) Voihan se olla että yksi tankkauspäivä voisi auttaa, en ainakaan aiemmin ole huomannut paasto-tai liikuntapäivän lisäämisellä tuloksia, pikemminkin retkahduksia.

        Tankkauspäiviä en ole uskaltanut kokeilla, koska sitten helposti lipsuu muinakin päivinä. Noh, katsotaan maanantaina mitä teen.. Mutta jokatapauksessa jatkan projektia ja pidän ruokavalion samanlaisena.. Kyllä se paino pikkuhiljaa laskee, vaikka voihan paino vaihdella kuukautisten ym tekijöiden mukaan. Menkkoihin on noin viikko ja yleensä ennen sitä paino kyllä nousee nesteiden takia.. Saapi nähdä.. :)


    • Laihdutuskone

      Huomenia,

      Päätin sitten harventaa punnitusväliä aamuksi, kun iltapaino voi olla mitä vaan. Tässä uutta kuvaajaa.

      http://imgur.com/vvZb5r6

    • 6-9 pois

      Nyt onnistuu, kun pudotettavaa ei ole montaa kiloa, niin painokin putoaa hitaammin ja jokainen kärsii jossain vaiheessa jumituksesta. Jatka vaan samaan malliin ja älä rupea stressaamaan ettei paino putoa.
      Mulla painon jumitukseen auttaa kunnon juoksulenkki, oikeasti on vaan itsensä huijaamista, mutta 10 km juoksulenkillä hikoilee jo niin paljon, että seuraavana aamuna vaaka näyttää varmasti pienempiä lukemia :) Juostessa kuluu myös paljon kaloreita ja kai se oikeasti pistää vauhtia myös aineenvaihduntaan.

      Laihdutuskone, ei ole miään hyötyä punnita itseään aamuin illoin, sillä päivän mittaan tulee kuitenkin syötyä ja juotua ja se litran veden juonti näkyy heti kilon painonnousuna :)
      Mä käyn yleensä joka toinen aamu vaa'alla. Parempi olisi varmaan käydä vielä harvemmin.

      Mulla aamulla paino oli 67,1 kg, eli pudotusta on nyt kuukaudessa tullut 4 kg. Omasta mielestä aika hyvin, kun en kuitenkaan ole ollut mitenkään hirveän tiukka ruokavalion suhteen (karkkia, siideriä, viiniä).

      Eilen ajattelin, että tänään lähden töiden jälkeen juoksulenkille tai salille, mutta nyt jää kumpikin väliin, sillä päätä särkee ja olo on kuumeinen :/

      Hausaa viikonloppua kaikille!

    • Laihdutuskone

      Huomenia,

      Pikaista paranemista 6-9 pois. Tänään olisi lepopäivä kaiken suhteen. Mässäilyyn en kuitenkaan rupia :).. Kohta lähtenyt aloituspainosta 4 kiloa. Näläntunne on myös kadonnut, kun syö säännöllisesti proteiinipitoista ja vähähiilihyd. ruokaa.

      Teki mieli kyllä alkoholia ottaa viikonloppuna, mutten uskalla vielä tässä vaiheessa. Mielestäni on parempi alkuvaiheessa kieltäytyä kaikista herkuista.

      Hyvää lauantain alkua kaikille!

    • 15kg

      Lauantaita kaikille!
      Eilen sitten otin 6 olutta, joten tämän päivän jumpat jää välistä. Huomenna kuitenkin tilanne korjaantuu ja jumpille jälleen. Ruokailut kuitenkin maltilla.

      Hienosti ihmiset saaneet painonsa putoamaan. Itsrlläni punnitus vasta ensiviikon sunnuntaina ja toivottavasti on tippunut tuosta 74.5kg. Nyt vaan jatkuu hommat js kenties, kun tämä päänsärky on ohi, suuntaan lenkille :)

      Jatketaan samaan malliin!

    • 6-9 pois

      Mulla meni viikonloppu sairastaessa. Syömiset pysy aika hyvin kurissa, kun ei hirveesti tehnyt mieli mitään, mutta ei teitenkään tullut liikuttuakaan yhtään. Olo on kuitenkin jotenkin turvonnut ja ei vielä ihan paras mahdollinen, mutta töihin kuitenkin lähdin.

      Ajattelin joskus puolen viikon tietämillä punnita itseni seuraavan kerran.

      15 kg, välillä on hyvä ottaa vapaapäivä laihdutuksesta :)

      Hyvää viikon alkua kaikille!

    • Laihdutuskone

      Moi,

      Tänään tuli takapakkia kun söin pussillisen lontoo rae -karkkeja.. no jätin yhden aterian väliin niin kattoo aamulla miten paino kehittynyt.

      Keho on muutenkin ketoosissa. Tulee vetenä tavarat ulos. No eikai yksi herkkupäivä viel kaikkea kaatanut.

      Hyvää alkuviikkoa kaikille!

    • Laihdutuskone

      Huomenta,

      Paino sitten noussut 0,8 kg. Luulen että se johtuu kivennäisvedestä, joilla on tapana turvottaa. Pitää pysyä pelkässä vedessä.

      Jatkossa en enää tee painonkehitys käyrää, koska yritän katsoa painon harvemmin.

      • Nyt onnistuu

        Huomenta! Nyt kävin puntarila ja se näyttää tosiaan 63,1kg! Olen kyllä noudattanut dieettiä, joten olen kyllä aika varma että tämä johtuu nyt tällä viikolla alkavista menkoista, en ole voinut kiloa lihoa viime maanantaista. 27.10 tosiaan painoin 62,1kg.. En anna tämän häiritä vaan syön ihan normaalin suunnitelman mukaan niinkuin tähänkin asti

        Kuinkas täällä muilla menee?


      • 15kg
        Nyt onnistuu kirjoitti:

        Huomenta! Nyt kävin puntarila ja se näyttää tosiaan 63,1kg! Olen kyllä noudattanut dieettiä, joten olen kyllä aika varma että tämä johtuu nyt tällä viikolla alkavista menkoista, en ole voinut kiloa lihoa viime maanantaista. 27.10 tosiaan painoin 62,1kg.. En anna tämän häiritä vaan syön ihan normaalin suunnitelman mukaan niinkuin tähänkin asti

        Kuinkas täällä muilla menee?

        Huomenta kaikille!
        Täällä menee ihan mukavasti. Paikat kipeinä eilisitä jumpistä.
        Nyt onnistuu, kyllä menkat hyvinkin saattavat turvottaa n.1-3kg. Joten ei varmasti oikeasti tuo paino ole noussut, ellet ole lihasmassaa itsellesi hankkinut :)

        Oma punnitus vasta edessäpäin sunnuntaina. Kovasti toivon edes pieniä tuloksia.
        Nyt vaan aamu smootien tekoon ja nokka kohti töitä.
        Huomenna olisi tarkoitus mennä uimaan, to, pe ja su jumpille ja salille. Ti ja la ovat välipäiviä työvuorejen takia, mutta pitää niitä lepopäiviäkin olla :)

        Tsempit kaikille ja mukavaa viikkoa!


    • 6-9 pois

      Mulla paino oli tänä aamuna tasan 67 kg. Pudotusta viime viikosta vain 100 grammaa. Toisaalta olo on vieläkin jotenkin tukalan turvonneen oloinen, mutta peilisä katsoiessa olemus näyttää selvästi piemennältä kuin kuukausi sitten.

      Laihdutuskone, mä syön kanssa helposti karkkia jos sitä on saatavilla ja siksi olenkin päättänyt etten osta yhtään karkkia, niin ei tule kiusausta syödä karkkeja.
      Toisaalta kaikille tulee repsahduksia jossain vaiheessa :)
      Painonkehityskäyrä on ihan kiva, mutta ei siihen kannata kirjata paino kuin kerran viikossa. Varmasi motivoi jatkamaa laihdutsta kun katsoo siitä jo pudotettujen kilojen määrää.

      Nyt onnistuu, mulla sama homma, menkkojen aikaan painoa on aina enemmän.

      Tsemppiä 15kg, sullahan rupee jo tolla salilla käynnillä lihaksetkin kasvamaa, joten ei se välttämättä näy vaa'assa, mutta peilistä katsoo paremman näköinen kroppa :)

      • Nyt onnistuu

        Hei, hienoa 6-9 pois! Olet tainnut kuitenkin kuukaudessa saada ihan kivasti kiloja pois? Niin ja kyllähän se on nähty että yleensä aina paino nousee kuukautisten aikaan.. Mutta kyllä huomaa että jo parinkin kilon pudotus tuntuu siinä että vaatteet istuu mulla paremmin.. Nyt on salille tässä mulla meno ja huomenna pääsen 80min hierontaan.. ;) Kyllä kai se paino siitä putoaa.. Eikä tuo 1kg ole mulla kuin nesteitä, ei lihastakaan näillä kaloreilla/liikunnoilla pääse karttumaan :)

        Malttia vain.. Ja paljon voimia ja jaksamista kaikille teillä, mukava kun nyt on
        täällä paljon ''projektilaisia'' niin ei tarvitse yksin pudottaa painoa!


    • Nyt onnistuu

      Nytpä on hyvä olo kun tuli tunti treenattua kovasti aerobista salilla.. :)
      Lähinnä juoksumatolla ja kuntopyörällä. Toivottavasti painokin
      tajuaisi seurata perässä.. :) Hyvää iltaa kaikille.. Ja menestystä..

    • 15kg

      Huomenta kaikki!
      Nyt olisi taas aamu jumpille/salille lähtö näin vp:n kunniaksi. Mukavasti näköjään kaikilla mennyt, kyllä niitä tuloksia tulee.

      Toki 6-9 pois, minulle saattaa niitä lihaksiakin tulla ja toivottavasti tuleekin ja vaikka kiloja ei hierveästi ole lähtenyt alku 77kg:sta, on kuitenkin peilissä näkynyt muutos :)
      ja hiljaa hyvä tulee.

      Laihdutuskone näköjään on luonut facebookiin jonkun ryhmän...mietin kovasti pitäisikö sinnekkin hypätä mukaan. Mukavaa viikon loppupuolta ja tsempit kaikille!
      viimeistään sunnuntaina tulen kertomaan olimmeko vaa'an kanssa yksimielisiä ;)

    • 6-9 pois

      Huomenta!
      Mun on pakko tulla tänne hehkuttamaan tän aamun painoa, 66,2 kg :) Niin kuin jo aikaisemmin kirjoittelin, niin peilistä katsoo huomattavasti laihemman näköinen peilikuva ja farkut sopii jalkaan paremmin.

      Näillä näkymin meinaan jatkaa tätä painonpudotusta siihen saakka kun vaaka näyttää 60-62 kiloa. Katson sitten kuinka tiukassa noi viimeiset kilot on.

      Nyt reilussa viidessä viikossa paino on pudonnut 4,8 kg. Mä olisin seuraavan niiden viikon kuluttua jo tavoitteessani, jos paino jatkaa putoamistaan samaan tahtiin. Odotettavissa on, että painonpudotus kuitenkin hidastuu.

      Mites muilla menee?

      Hyvää viikonloppua kaikille!

    • 15kg

      Hyvin sulta painoa pudonnut 6-9pois. Itse olen nyt hillunut salilla aamuisin ja iltaisin töissä.
      In kyllä aika puhki nyt olo. Tarvitsee siis ottaa pari päivää iisisti.

      Ylihuomenna punnitus. Odotan jo lukemaa...silti jännään onko tippunut, vai junnaako paikoillaan.
      mutta jatketaan jatketaan. Senttejä on kuitenkin lähtenyt :)

    • 15kg

      Huomenta!
      Tänään oli punnitus. Paino 74.5 -> 73.5, eli 1kg on lähtenyt. Nyt vaan jatkuu samaa rataa. Tänään olisi töitä ja jumppaa, joten pakko se varmaan työnteosta on nyt aloitettava.

      Mukavaa sunnuntaita kaikille ja herkutellaan maltilla, vaikka onkin isänpäivä :)

      • Nyt onnistuu

        Onneksi olkoon, jospa minunkin paino kääntyy ensiviikoksi laskuun, koska nyt paino oli sama 63,1kg ja menkat eivät vaan ala..... ;) Ruokavaliota olen noudattanut!! Mutta en luovuta... Voi olla että eilinen vaikutti painoon hieman, koska oli isänpäivä ja miehen isä tarjosi sukulaisille lounaan ravintolassa. En siis herkkuja ole syönyt kohta vuoteen, mutta söin ihan perusruokaa, joka oli tosi suolaista, en ole tottunut niin suolaiseen ja nyt tuntee kuinka nesteitä on se kerryttänyt elimistöön.. Eilen nimittäin paino oli 62,5kg.. Enkä ylensyönyt.. ;)


    • Hyvään oloon

      Voisin liittyä mukaan porukkaan, jos sopii. Sain painoa pois parisenkymmentä kiloa viime vuosien aikana, mutta nyt ihan huonon suunnittelun takia ruokailu ollut sitä sun tätä - samoin liikunta ihan satunnaista ja paino noussut vähän kerrallaan tuonne reiluun 80-kiloon. Laiskuutta suoraan sanottuna. Eli niskasta pitäis ottaa itseään kiinni ja porukassa se olis mielekkäämpää. Pitäis saada nyt ensimmäisenä tavoitteena kymmenisen kiloa pudotettua. Alkuun voisin itsekin pitää "pussikuurin" samalla idealla kuin sinäkin. Kotoa löytyy hyvä jumppalaite, jonka kanssa pitäisi alkaa taas tekemään yhteistyötä. Eli alku aina vähän hankalaa, mutta tästä ryhmästä saan varmasti sitä tsemppiä ja itsekuria, jotka olleet vähän hakusessa. Eli odotan innolla tämän motivaatioryhmän päivityksiä - kiitos aloitteesta! Tsemppiä!

      • 15kg

        Tervetuloa ryhmään, kyllähän tänne mahtuu :)
        Paljon tsemppiä ja onnistumisen tunteita!


    • 6-9 pois

      Moikka kaikille!
      Tervetuloa mukaan Hyvään oloon! Tolla pussikeittokuurilla saa varmaan mukavan startin laihdutukselle. Motivoi paremmin jatkamaa, kun saa heti alkuun tuloksia.

      15kg, hienoa että olet saanut nyt painoa pois! Mun melkeen käy kateeks tota sun innostusta käydä salilla ja jumpassa ;) Olispa itselläkin aikaa ja intoa noin paljon :)

      Nyt onnistuu, mullakin näkyy vaakassa heti, jos oon syönyt vähänkään emennän kuin normaalisti. Heti 1-2 kiloa lisää, mutta se on ilmeisesti vain pelkkää nestettä, sillä parin päivän päästä paino jo palaa lähtölukemiin.

      Mulla kanssa vaaka näytti tänä aamuna yli kilon enemmän kuin viime viikon lopussa. Olen kanssa syönyt vain normaalia ruokaa, mutta viikonloppuna tuli juotua muutama siideri ja naposteltua vähän pähkinöitä. Pähkinöissähän on julmetun paljon kaloreita (600-700 kcal/100g) ja äkkiäkös niitäkin syö 100 grammaa.

      Tsemppiä kaikille!

    • KultakutriK

      Hei!
      Mun mitat on aika lailla samoissa luvuissa, eli ei hirveesti ylipainoa mutta sen verran että pitäis alkaa tehdä jotain! ja tahtoisin löytää tukiryhmää...

      Mutta mä en kyllä uskalla ihan noin vähille laittaa kaloreita... kärsin jo valmiiksi väsymyksestä ja tarvin toimivan pään... sen sijaan urheiluun toivoisin tsemppausseuraa, jos sattuu samoilta suunnilta lenkkiseuraa, tai sitten ihan vaan virtuaalista kannustusta lähteä joka päivä ulos, tai sitten yhdessä vaikka netistä harjoittaa jumppavideoiden avulla :)
      Eli olisko ihan typerä idea sopia joku yhteinen aika, kun kaikki vetää jonkun netin pilatestunnin kotona? Niin voisi sitten jälkeenpäin keskustella jos joku jäi epäselväksi (mulla yleensä jää, en ole hirveän hyvä voimistelija)

      Jotain pientä tsemppiä arkeen...

    • 15kg

      Huomenta kaikki ja tervetuloa joukkoon kultakutrik.
      tänään olisi taas jumppaa tiedossa, mutta vkloppu meneekin viihteellä, joten ennen sitä on kova puusti päällä :)

      Itse on varmaan tuohon yhteiseen jumppa tuntiin lähde, koska käyn muutenkin jumpassa melkein päivittäin ja olen hirveän huono jumppaamaan kotona. Mutta ideana se ei todellakaan ollut huono ja toivonkin, että siihen joku kanssasi lähtee :)

      Punnitus perjantaina. Toivottavasti edes pari hassua grammaa voisi lähteä. Muillekkin paljosti tsemppiä! :)

    • Nyt onnistuu

      Huomenta.. Kuinkas täällä menee? ;) Minulla samaa rataa, en ole raskaana, mutta menkat eivät ole vieläkään alkaneet ja paino ei putoa millään. Nesteet ei kierrä, vaikka juon paljon, niin vessassa ei ole käyntiä ja tämä turvotus on kyllä paha..
      Toivottavasti ne alkaisivat ja saisin painoa pois ja paremman olon... ;) Olen ihan normaalisti syönytkin, sunnnitelman mukaan, mutta nyt jokin vaan mättää ja paino ei putoa... Ruokakaan ei tahdo kyllä maistua kun vatsa on kuin pallo.. Edellisistä menkoista jo 5 viikkoa ja 2 päivää.. Yleensä väli on 4 viikkoa ja pari päivää.. Noh, jos positiivisesti ajattelee, niin eipä taida sitten jouluna ja uutena vuonna olla menkkoja, kun nyt näin myöhässä..

      • 15kg

        Heippa kaikki!
        Mulla oli myös paino pysynyt samana viime punnituksesta, eli 73.5kg mennään edelleen. Nyt viikonloppuna pikkujouluiltu ja perjantain punnitus hieman jännittää.
        Jumpille ja salille taas viikolla, kunhan tämä krapula väistyy tieltä ;)


    • 6-9 pois

      Menipä viime viikko nopeasti, en kerinnyt käydä kirjoittelemassa kuulumisiani tänne. No oikeastaan en ole mitään uutta kerrottavakaan. Paino jumittaa, nyt 66,7 kg. Viime viikko ja viikonloppu meni aika hyvin syömisien puolesta. Perjantaina tuli syötyä yksi vaalea vehnäsämpylä ja eilen muutama irtokarkki, mutta siinä kaikki lipsumiset.

      Toivottavasti meidän kaikkien jumitus menee nopeesti ohi ja päästään tänne iloitsemaan omista ja toisten pudonneista kiloista.

      Nyt onnistuu, mulla pienikin laihduttaminen vaikuttaa heti menkkoihin. Mulla saattaa ihan hyvin jäädä menkat kokonaan välistä (syön e-pillereitä) ja sitten sitäseuraavat saattaa kestää 10 päivää. Edelliset just jäi tulematta ja seuraavat pitäis alkaa reilun viikon päästä. Saas nähdä kuinka käy.
      Mä kävin joskus tästä syystä gynekologilla ja se ei oikeen sanonut juuta tai jaata, että onks normaalia ja voiko johtua muutaman kilon laihduttamisesta. Gyne oli sitä mieltä, että suurenkaan laihdutuksen pitäis vaikuttaa, jos ei mennä alipainon puolelle.

    • Nyt onnistuu

      Huomenta laihduttajat..! Viimeinkin menkat alkoivat.. 5 viikkoa ja 4 päivää.. ;) Eipä kyllä yleensä ole noin pitkä väli... Jospa seuraavat tulevat ajallaan, niin jouluna ja uutena vuonna ei tarvitsisi odotella ja olla turvoksissa... Mieli on jotenkin maassa nyt kyllä.. Tuntuu että mikään ei huvita ja ei tekisi mieli lähteä illaksi töihinkään... Heti tuo painonnousu vaikuttaa fiiliksiin ja sitten on mieli maassa. Vielä kun olen aamu ihminen niin olisi paljon mukavampi mennä aamuvuoroon kuin iltaan.. Onneksi näitä ei ole usein.. Sitten kun mieskin tekee aina aamuvuoroa, niin joudun tässä yksin kotona olemaan ja tulee ikävä rakasta..

    • 6-9 pois

      Huomenta!
      Mulla on tullut paino ison harppauksen alas päin, sillä vaaka näytti aamulla 65,3kg.
      Varmaankin edellisen viikon jumitus oli suurimmaksi osaksi nestettä, sillä eihän toi paino nyt yli kiloa muuten putoa muutamassa päivässä.

      Vaikka vaaka ei järin suurta muutosta näytä, niin nyt huomaan tosi hyvin tän pienentymiseni farkuissa. Nyt menee jo ihan helposti jalkaan H&M slim fit farkut kokoa 28 tuumaa (vanhola farkkuja joita olen käyttänyt vielä pari vuotta sitten). Tän painonpudotusprojektin alussa ei ollut toivoakaan saada niitä jalkaan ja kaikki väljemmän mallin farkutkin kiristi ja ahdisti ihan hirveesti vatsan seudulta.

      Mä olen ennen ajatellut, että ei 5 kilon painonnousu nyt niin hirveetä ole, mutta kyllä se oikeasti omalla kohdalla on iso muutos. Nyt kun saan vielä painoa pois 3-5 kiloa, niin en enää ikinä anna nitten kilojen kertyä takasin kroppaani :)

      Tsemppiä kaikille!!

    • 6-9 pois

      Huomenta!
      Mitä kuuluu, miten on vikonloppu mennyt?

      Mä olen onnistunut edelleen olemaan tarkkana syömisien kanssa. Ainoa lipsuminen oli viikonloppuna kyläillessä glögin juonti ja piparin syönti :)

      Ajattelin punnita seuravaan kerran itseni loppuviikosta. Tulen sitten viimeistään kertoilemaan lisää kuulumisiani :)

    • 6-9 pois

      Onko täältä jo kaikki muut laihduttajat hävinnyt???
      Itse alan olla jo tuossa alkuperäisessä tavoitteessani, eli 6 kiloa on pois. Meinaan kuitenkin vielä pudottaa 2-3 kiloa ja olisin täällä mielelläni vaihtanut vielä kuulumisia teidän muiden kanssa ja myös haluaisin kuulla kuinka muilla menee.

    • 6-9 pois

      Ompa kurjaa, kun täällä ei taida enää muita olla mukana.
      No, mulla vaaka näytti tänä aamuna tasan 64 kg. Vielä meinaan pikkasen pudottaa painoa ja sitten vaan tasapainoittelua ja tarkkaa syömistä jatkossa :)

    • 15kg

      Heippa!
      Ei ole kauheasti täällä tullut nyt pyörittyä, kun liityin tonne face ryhmään. Mutta kiva keella, että sulla mennyt mukavasti :) Itse olin tuossa pari viikko lonkan takia sänkypotilaana ja tuli herkuteltua, juhlittua synttäreitä ja nyt vielä joulu tulossa. Tänään paino oli 72.9, eli vähän kuitenkin tipput, siitä mitä tänne viimeksi kirjoittelin n. 500g. Tuossa välillä kun tuli 1.2kg takaisinkin päin.
      En kuitenkaan ole luovuttamassa pudotuksen suhteen. välillä vaan osuu kohdelle hankalimpia jaksaoja, mutta kyllä tämä tästä!

      Tsemppiä paljon sinulle 6-9pois ja lupaan tulla myös tänne kirjoitytelemeen, niin et joudu itsekseen juttelemaan :)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe