Epäsuhtapariskunnan esittely, Nelonen, nyt!

asdas

asdas knows the best.

37

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhhuh, kaikkea sitä

      Kuvauksista on pari vuotta. Olisi mukava tietää kuinka onni jaksaa .)

      • loveeeee

        Voi ziisus mitä touhua, mutta ei ole ainoa pari laatuaan. Todellakin olisi kiva tietää, onko rakkaus kestänyt.


      • pallmu
        loveeeee kirjoitti:

        Voi ziisus mitä touhua, mutta ei ole ainoa pari laatuaan. Todellakin olisi kiva tietää, onko rakkaus kestänyt.

        Ei herranen aika sentään, ihan sanaton olen, mutta joo, olkoot onnellisia.


      • St Esmeralda

        Minä olen luullut näitä kirjoituksia täällä suomalaisnaisten touhista Alanyassa mauttomiksi vitseiksi, keskenkavuisten pilailuksi tai jonkun katkeran tilitykseksi. Pakko uskoa nyt. En kyllä perhettäni vie tuota näytelmää katsomaan.


      • dsgvdfg
        St Esmeralda kirjoitti:

        Minä olen luullut näitä kirjoituksia täällä suomalaisnaisten touhista Alanyassa mauttomiksi vitseiksi, keskenkavuisten pilailuksi tai jonkun katkeran tilitykseksi. Pakko uskoa nyt. En kyllä perhettäni vie tuota näytelmää katsomaan.

        Ei siellä kukaan sinua tai perhettäsi kaipaakkaan, meillä on paljon mukavampaa, ilman teitä moraalinvartioita, huvittavaahan se kyllä on, mutta ei ole multa pois


    • Päivikki -59

      Tuo on juuri tuota hommaa, minkä vuoksi perheeni muut jäsenet eivät enää halua matkustaa Alanyaan, Kts. aiemp ialoitukseni.

      • supparisaara

        Tiedän monia tuollaisia epäsuhtapareja, mutta yksikään niistä ei ole kestänyt pitkään. Mutta onpahan hetken hauskaa ainakin, eikö niin.


      • dfsdgg

        Kyllä me pärjätään Alanyassa ilman sinuakin


    • dasistdiewahrheit

      Miten joku kahden kulttuurin pariskunta voi kalvaa joidenkin napaa noin?

      Jos oma elämänne on täydellistä, etsikää vikoja vasta sitten muualta. Tosin - fiksut eivät ehdi etsimäänkään, kun elävät omaa elämäänsä täysillä :D

      Suomalaisista pareista eroaa joka toinen: epäsuhtapareja?

      • alanaya

        Ei kai kahden kulttuurin pariskunta sinällään ketään ihmetytä, ihan vaan nuo tietyt epäsuhdat huvittaa, ikänaiset ja nuoret pojat.


      • Mesutt

        Ei ole parsikunnasta kyse silloin, kun vain toinen menee naimisiin. Toinen osapuoli haaveilee lammaspaimenta paremmasta elämästä, ei mistään muusta. Tuollaiset avioliitot ovat alistamista ja köyhän riistämistä.


    • Ikäero

      En ole ohjelmaa katsonut, mutta yleisesti tähän aiheeseen ei voi paljoa muuta sanoa, kuin että onko se sulta pois jos toinen elää oman elämänsä miten haluaa, etkä sinä liity siihen mitenkään?

      Mun mielestäni tämä on samaa kuin kateus. Kateudessakin ihminen puuttuu toisen asioihin nälvien ja ivaten ja jopa suuttuen. Sitä se pohjimmiltaan on. Miksi muuten tuntemattomien ihmisten elämää alkaisit ruotia?

      Jokainen saa etsiä onnea ja iloa ja jokainen on vastuussa siitä, mikä on lopputulos. Sinä et ole, joten alapa nyt ihan ensin katsomaan se oma elämäsi kuntoon. Jos se on, niin siinä tapauksessa iloitsen myös toisen ilosta ja onnesta.

      • mollajatatu

        Kateuskortti vaan esiin, mutta kerropa, kenelle olla kateellinen, vanhenevalle naiselle, vai nuorelle turkkipojalle. Minulle ei tuo iänikuinen " kateellinen " oikein avaudu.


      • eialanyaan
        mollajatatu kirjoitti:

        Kateuskortti vaan esiin, mutta kerropa, kenelle olla kateellinen, vanhenevalle naiselle, vai nuorelle turkkipojalle. Minulle ei tuo iänikuinen " kateellinen " oikein avaudu.

        Jos antaa kuvata itseään ja seuralaistaan tuollaisessa ohjelmassa, niin toki osaa arvata, että tulee kommentteja, eikä ne aina ole positiivisia. Joten se siitä sitten.


      • dasistdiewahrheit

        Tämä tuntematon on halunnut tulla kuvatuksi epäsutaisessa onnessaan ja asettanut itsensä aivan omasta tahdostaan naurunalaiseksi ja myötähäpeän kohteeksi. Turha siitä on muita syytää, vaikka muutkin mokaa :)


      • das is die ....
        dasistdiewahrheit kirjoitti:

        Tämä tuntematon on halunnut tulla kuvatuksi epäsutaisessa onnessaan ja asettanut itsensä aivan omasta tahdostaan naurunalaiseksi ja myötähäpeän kohteeksi. Turha siitä on muita syytää, vaikka muutkin mokaa :)

        taas joku (asdas?) onominut käyttämäni nikin. eikö mielikuvitus riitä kuin ihmisten mollaamiseen, nikit täytyy sitten varastaa? *myötähäpeää ja säälii*


      • sääliä paremmin

        Mistä pitäis olla katellinen ,joka ikinen suomalainen variksenpelätinkin saa turkinpojan matkaasa jos vain haluaa.Sääliä paremminkin kuin kateutta ja se onni ja ilo on niin lyhytaikaista ,kun turkinpojalla on uusi " variksenpelätin"kainalossa.


      • kattiska
        sääliä paremmin kirjoitti:

        Mistä pitäis olla katellinen ,joka ikinen suomalainen variksenpelätinkin saa turkinpojan matkaasa jos vain haluaa.Sääliä paremminkin kuin kateutta ja se onni ja ilo on niin lyhytaikaista ,kun turkinpojalla on uusi " variksenpelätin"kainalossa.

        Niin totta tuo mitä " sääliä paremmin " kirjoitti. Jokaiselle niitä turkinpoikia riittää, se on vaan niin, että joutuu kyllä jakamaan sen etelän hetelmän muidenkin kanssa, siitä ei pääse yli eikä ympäri.


      • Ikäero
        eialanyaan kirjoitti:

        Jos antaa kuvata itseään ja seuralaistaan tuollaisessa ohjelmassa, niin toki osaa arvata, että tulee kommentteja, eikä ne aina ole positiivisia. Joten se siitä sitten.

        Sanoinkin etten ole ohjelmaa katsonut. Ylipäätään ihmiset tuomitsevat hyvin herkästi toisia ihmisiä, tässä tapauksessa pareja. On ikäeroa ja on eri rotuja ja uskontoja. AINA löytyy niitä, jotka alkavat arvostelemaan. Miksi? Pointtiani ei ymmärrä jos on kiihkossa....

        Minulla ja miehelläni on 11 vuotta ikäeroa. Meidätkin tuomittiin vaan naimisissa ollaan edelleen 17 vuoden jälkeen. Itse on koskaan tuomitse yhtään ainoata ihmistä, jos en häntä hnekilökohtaisesti tunne.

        Minutkin joskus tuomittiin ja kuulin kuinka minusta puhuttiin millainen olen. Kas kun joitain näistä tyypeistä tuli lähemmiksi työkavereiksi, en enää ollutkaan sellainen miksi minut oli luokiteltu.

        Kannattaa joskus miettiä asioita, mutta ilmeisesti se on joillekin vaikeaa.

        Otin siis kantaa vain aiheeseen ikäero, en siihen jos joku haluaa repostella nuorilla valloituksillaan. Saas nähdä kuinka moni osaa luetunymmärtämisen :/


      • Joku taso
        kattiska kirjoitti:

        Niin totta tuo mitä " sääliä paremmin " kirjoitti. Jokaiselle niitä turkinpoikia riittää, se on vaan niin, että joutuu kyllä jakamaan sen etelän hetelmän muidenkin kanssa, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

        Eikä tuo poikanen ollut edes minkään näköinen. Noin rumaa en ottaisi edes ilmaiseksi.


    • Myötähäpeän.

      Jotenkin on tuo harkintakyky asiassa pettänyt.
      Miehet tekevät taikuissa ja filippiineillä samaa vielä räikeämmin.
      Tosin vuosia alanyassa seurannut juuri tuota, ei oikein ole harkintaa eikä itsetuntoa.

      • nbnnnnnn

        Mitä tälläisen " rakkauden "jälkeen ihmiselle jää ,jääkö muuta kuin olla naurun ja pilkan kohde.


      • Nelonen.fi
        nbnnnnnn kirjoitti:

        Mitä tälläisen " rakkauden "jälkeen ihmiselle jää ,jääkö muuta kuin olla naurun ja pilkan kohde.

        Mkä olikaan ohjelman nimi , että vois käydä vilkaiseen netissä.
        Kiitos.


      • huumoripläjäys
        Nelonen.fi kirjoitti:

        Mkä olikaan ohjelman nimi , että vois käydä vilkaiseen netissä.
        Kiitos.

        Katso " ruutu matkaoppaat kausi 4 jakso 45 " jotain tällaista, sieltä näkyi ainakin vielä äsken.


      • mitä jää
        nbnnnnnn kirjoitti:

        Mitä tälläisen " rakkauden "jälkeen ihmiselle jää ,jääkö muuta kuin olla naurun ja pilkan kohde.

        Toi oli ihan paras, minkä nbnnnnnn kirjoitti!


      • Nelonen.fi
        huumoripläjäys kirjoitti:

        Katso " ruutu matkaoppaat kausi 4 jakso 45 " jotain tällaista, sieltä näkyi ainakin vielä äsken.

        Huumoripläjäys , se oli juuri ,kuten kerroit.
        MTV3 ruutu matkaoppaat kausi 4 jakso 45.

        Yli 50v. suomalainen lihava legginssilortto ja nuori kurdi-poika.
        Niin nuori etteivät aikuisen miehen lihakset olleet vielä
        kehittyneet tuskin 20v. ujosteleva pikkupoika.
        Samassa jaksossa toinenkin Turkkilainen kuuluisa erikoisuus
        , nimittäin turistiripuli.
        Ihme , kun kukaan ei selittänyt , että se on tullut tänne Suomesta.


      • tillintallinpuh
        mitä jää kirjoitti:

        Toi oli ihan paras, minkä nbnnnnnn kirjoitti!

        Minä katsoin myös ruudusta tuon jakson ja oli naurussa pitelemistä, ei herttileijaa, ihan äiti ja poika kamaa oli, huh. On noilla nuorilla turkinpojilla raskas duuni, mutta mitä ei tekisi ns. rakkauden vuoksi!


      • miilaavjuu
        tillintallinpuh kirjoitti:

        Minä katsoin myös ruudusta tuon jakson ja oli naurussa pitelemistä, ei herttileijaa, ihan äiti ja poika kamaa oli, huh. On noilla nuorilla turkinpojilla raskas duuni, mutta mitä ei tekisi ns. rakkauden vuoksi!

        Tuskin parikymppinen turkkilaispoika menisi äitinsä ikäisen kotimaansa mamman kanssa yhteen, se on ihan satavarmaa, että sitä ei tekisi. Suku ei taatusti hyväksyisi, mutta turistinainen kyllä käy, kun hyöty mielessä. Tai jospa sittenkin ihan aito rakkaus kyseessä, jospa me vaan ollaan kateellisia, eikös se ollutkin niin, ainakin joidenkin mielestä.


      • Turkin kävijä
        miilaavjuu kirjoitti:

        Tuskin parikymppinen turkkilaispoika menisi äitinsä ikäisen kotimaansa mamman kanssa yhteen, se on ihan satavarmaa, että sitä ei tekisi. Suku ei taatusti hyväksyisi, mutta turistinainen kyllä käy, kun hyöty mielessä. Tai jospa sittenkin ihan aito rakkaus kyseessä, jospa me vaan ollaan kateellisia, eikös se ollutkin niin, ainakin joidenkin mielestä.

        Hei. Jokainen makaa niin kuin petaa. Antaa naisten nauttia, kun kerrankin saavat joltain ihailua.
        Turkkilainen mies on muuten sellainen, joka pitää runsasmuotoisimmista naisista.

        Totta kuitenkin on, että moni nainen saa pettyä näihin gigoloihin - eli ei kannattaisi ruveta syvällisempiin suhteisiin. Eikä ainakaan ottaa niitä poikia kuin huumorilla.

        Jutella voi mielestäni kenen kanssa tahansa sekä heittää läppää.

        Turkissa toistakymmentäkertaa käynyt - eikä poikaystäviä


      • aleene
        Turkin kävijä kirjoitti:

        Hei. Jokainen makaa niin kuin petaa. Antaa naisten nauttia, kun kerrankin saavat joltain ihailua.
        Turkkilainen mies on muuten sellainen, joka pitää runsasmuotoisimmista naisista.

        Totta kuitenkin on, että moni nainen saa pettyä näihin gigoloihin - eli ei kannattaisi ruveta syvällisempiin suhteisiin. Eikä ainakaan ottaa niitä poikia kuin huumorilla.

        Jutella voi mielestäni kenen kanssa tahansa sekä heittää läppää.

        Turkissa toistakymmentäkertaa käynyt - eikä poikaystäviä

        Mun poikaystävä, eikä sen kaveritkaan, tykkää pullukoista naisista. Joten älä yleistä, että tykkäävät " runsasmuotoisimmista naisista ".


      • asdas
        Turkin kävijä kirjoitti:

        Hei. Jokainen makaa niin kuin petaa. Antaa naisten nauttia, kun kerrankin saavat joltain ihailua.
        Turkkilainen mies on muuten sellainen, joka pitää runsasmuotoisimmista naisista.

        Totta kuitenkin on, että moni nainen saa pettyä näihin gigoloihin - eli ei kannattaisi ruveta syvällisempiin suhteisiin. Eikä ainakaan ottaa niitä poikia kuin huumorilla.

        Jutella voi mielestäni kenen kanssa tahansa sekä heittää läppää.

        Turkissa toistakymmentäkertaa käynyt - eikä poikaystäviä

        Hah. Jo on läskeillä kuvitelmat, miksi turkkilaiset esiintyy yli-lihavien kanssa. Ei ole mitään muuta syytä, kuin hyötymistarkoitus, kun esiinnytään seuralaisen kanssa, jolle kaikki nauraa.


      • kertoilla voi mitä t
        aleene kirjoitti:

        Mun poikaystävä, eikä sen kaveritkaan, tykkää pullukoista naisista. Joten älä yleistä, että tykkäävät " runsasmuotoisimmista naisista ".

        "Mun poikaystävä" ,oleko täysin varma ,että on yksin sun. Voihan se sulle satuilla mitä tahansa ,toista se on sitten ,kun et ole näkemässä.


      • kikkersson
        asdas kirjoitti:

        Hah. Jo on läskeillä kuvitelmat, miksi turkkilaiset esiintyy yli-lihavien kanssa. Ei ole mitään muuta syytä, kuin hyötymistarkoitus, kun esiinnytään seuralaisen kanssa, jolle kaikki nauraa.

        Onpa mlkoinen ketju tämä, hahahaa.


      • ohjelmaa katsonut
        kikkersson kirjoitti:

        Onpa mlkoinen ketju tämä, hahahaa.

        Mun mielestä se nainen oli ihan kivan näköinen ja hienosti laittautunut. Moni voisi ottaa oppia ja katsoa peiliin. Ei mielestäni mikään liian lihava. Seurustelu on heidän oma asiansa. Olisi kyllä kiva tietää, miten onni kukoistaa. En kyllä itse ryhtyisi suhteeseen noiden kanssa, ei sillä.
        Matkaoppaat taas teki itsensä naurunalaiseksi pilailemalla asikkaidensa sairastumisesta. Ripuli ei ole kiva seuralainen matkalla. Oppaiden pitäisi pysyä lestissään eikä hihitellä aiheesta, vaikka kamera käy...


      • tottako kaikki
        ohjelmaa katsonut kirjoitti:

        Mun mielestä se nainen oli ihan kivan näköinen ja hienosti laittautunut. Moni voisi ottaa oppia ja katsoa peiliin. Ei mielestäni mikään liian lihava. Seurustelu on heidän oma asiansa. Olisi kyllä kiva tietää, miten onni kukoistaa. En kyllä itse ryhtyisi suhteeseen noiden kanssa, ei sillä.
        Matkaoppaat taas teki itsensä naurunalaiseksi pilailemalla asikkaidensa sairastumisesta. Ripuli ei ole kiva seuralainen matkalla. Oppaiden pitäisi pysyä lestissään eikä hihitellä aiheesta, vaikka kamera käy...

        "Moni vois ottaa oppia ja katsoa peiliin"


        Jokainen täyspäinen tajuaa ,että eihän vanhanainen ja nuoripoika suhde voi kauan kestää ,että kyseessä on vain hyötymis tarkoitus.Oppia vois tosiaankin moni vanhenpi suominainen ottaa ,eikä alentua narriksi ja kaikkein naurun alaiseksi.Siinä olet kyllä oikeassa matkaoppaiden käytöksessä olis parantamisen varaa . Eiköhän ohjelmassa ole myöskin keksittyjä juttuja , ei kehä kaikkea kannattais uskoa.


    • cdscvds

      Se oppaiden pilailu asiakkaiden sairastumisesta oli kyllä jo liikaa.

    • Alanyamatkailija

      Vielä ovat yhdessä, halit (tämä mies/poika) asuu suomessa vaimonsa kanssa :D ainakin vuoden verran jo asunut! Itse ainakin herran tutuilta saanut käsityksen että avioliitto on feikki ja poika on vaan paremman elämän perässä täällä, saa nähdä kuinka kauan jaksaa katella suomi touhua tms

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2270
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1629
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe