Kaverimiehen kirous

pimppaloora

Minua luultiin tänään varatuksi ja sain kuulla, että se johtuu siitä kun kuljen aika usein yöelämässä erään kaverimiehen kanssa.
Olemme tunteneet jo kohta 20 vuotta, eikä meillä ole koskaan ollut mitään siihen viittavaakaan. Hän on parisuhteessa tällä hetkellä vieläpä.

Tästä heräsikin ajatus, että tarkkaileeko miehet kovinkin paljon kenen seurassa naiset liikkuu ja olettavatko he automaattisesti nähtyään miehen ja naisen yhdessä, että he ovat pariskunta?

47

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsestäänselvyys

      Kyllä. Ajatteleppa ihan omilla aivoilla toisinkin päin.

      • Toisaalta kurjaa, että jatkossa sitten joudun tuollaistakin pohtimaan jos/kun joskus päädyn vielä parisuhdemarkkinoille kumppania etsimään...

        Tiettyhän meillä ei ole sitä pariskunnan läheisyyttä ja toisinaan myös kaverimiehen tyttöystävä on mukana. Heillä taas on sitä kuhertelua ja pussailua. Mahtaa ihmiset olla ihmeissään meidän "kuvioista" :D


      • ...
        pimppaloora kirjoitti:

        Toisaalta kurjaa, että jatkossa sitten joudun tuollaistakin pohtimaan jos/kun joskus päädyn vielä parisuhdemarkkinoille kumppania etsimään...

        Tiettyhän meillä ei ole sitä pariskunnan läheisyyttä ja toisinaan myös kaverimiehen tyttöystävä on mukana. Heillä taas on sitä kuhertelua ja pussailua. Mahtaa ihmiset olla ihmeissään meidän "kuvioista" :D

        No ne ihmiset luultavasti uskovat sen kaverimiehen hoitelevan teitä molempia.

        Miten muuten on, tuleeko naiset iskemään sitä kaverimiestäsi, kun hänellä on teidät molemmat seuranaan? Jos kerran joku mies on peräti kahden naisen seurassa, niin siinä luulisi esivalintaa olevan enemmän kuin kylliksi?


    • lottamari<3

      No,.aattelepa ite. Jos olet 20-vuotta kulkenut saman kamun kanssa, niin eikö ole luonnollista, että teidän arvellaan olevan parisuhteessa.

      Ja, sanamuoto "Hän on parisuhteessa tällä hetkellä vieläpä" on väärin

    • ht ...

      Totta kai miehet kiinnittää asiaan huomiota. Etenkin jos kyse on jostakusta naisesta, joka on jossain mielessä kiinnostava.

      Baareissa tuohon etenkin kiinnittää huomiota. Koska jos haluaa lähestyä jotain naista, niin haluaa mieluusti tietää ettei naisella ole miesystävää. Jos läheisyydessä on joku mies, joka saattaisi olla naisen miesystävä, niin tietenkään sellaiselle naiselle ei halua mennä juttelemaan, koska seurauksena voi olla kahakka jos kyse on todellakin miesystävästä, joka on mustasukkaista tyyppiä ja vieläpä humalassa.

      • Ja tästä syystä se aloitteenteko onkin ollut enemmän mun harteilla, kuin miesten. Eipä ne oikein ole uskaltautuneet edes tiedusteluretkelle :D
        Vaikka luulisi, että nykypäivänä kun on niin sekaisin nuo kaveriasiat, että ei pitäisi olettaa automaattisesti, tai pidän sitä ajatusmaailmaa vähän vanhanaikaisena.
        Itse jos näen kiinnostavan miehen ja hänellä naisseuraa, niin tilannetta tarkkailemalla selviää aika nopeasti millainen suhde on kyseessä. Vaikka tarkkailemalla koskettelevatko toisiaan, miten katsovat toisiaan jne.


    • lottamari<3

      Minä kuljen paljon kamumiesystäväni kanssa kaikkialla, minulta miehet yleensä kysyykin, että olemmeko pari. Jos mies on miellyttävä, niin sanon, että emme, jos taas haluan miehen suksivan kuuseen, niin sanon, että oomma pari ja pussaan luikautan samassa kamuni suulle pusun. Tehokkaasti toimii.

      • Just joo

        Kyllä se edelleen on ihme ettet ole sitten vieläkään sänkyyn päätynyt sen enempää suulle suudeltavan kamumiehen kun niiden miellyttävien miesten kanssakaan.


      • muka siveellinen
        Just joo kirjoitti:

        Kyllä se edelleen on ihme ettet ole sitten vieläkään sänkyyn päätynyt sen enempää suulle suudeltavan kamumiehen kun niiden miellyttävien miesten kanssakaan.

        Eiköhän Lottamari oo päätynyt sänkyyn ties kenen kanssa, mutta niistä jutuista ei puhuta...


      • lottamari<3
        muka siveellinen kirjoitti:

        Eiköhän Lottamari oo päätynyt sänkyyn ties kenen kanssa, mutta niistä jutuista ei puhuta...

        Ollaan kamumiehen kanssa sängyssä oltu, mutta vain maattu vierekkäin ja joskus nukuhdettu. Ei siinä mitään pahaa ystäviä kun ollaan. Miellyttävän kunnon miehen löytäminen on eri juttu,,sellaisen, jonka kanssa haluaisi seksiäkin, vaikeampi juttu.


    • poikkeava yksilö

      kovin viihtyy kanssasi mutta vaimonsa kanssa ei ja mitä vaimo sanoo mies on toisen naisen kanssa en itsekkään halua liikkua kaveri naisen kanssa jos oltaisiin vain kavereita kyllä muut ihmiset luulevat olisimme pari enkä edes halua antaa itsestäni sellaista kuvaa että olisin pettäjä tai pelimies arvostan ja kunnioitan naisia ja haluan olla yhden naisen mies kun vaan löytyisi se nainen vaikka suhde olisi kuinka huono niin erottaisiin mutta en petä tyhmä voin olla ja tehdä virheitä mutta en petä eron jälkeen olisin vapaa etsimään uutta ei koskaan ole käynyt mielessä että pettäisin asiassa kuin asiassa eritoten rakkaus asioissa sydämmeni itkisi en kehtaisi koskaan katsoa ihmisiä silmiin jos petän olisin täydellinen rikollinen tai sotilas en jätä enkä petä ja syyt voin ottaa omille niskoilleni eritoten rakkaimpia se on eri asia jos joku viisas kuulustelija kyselee ja puhun itseni pussiin mutta silti en käräytä

      • Voi kulta, olisi tosi paljon helpompaa lukea tuota sun tekstiä, jos siinä olisi pisteet, pilkut, isot kirjaimet ja kappalejaot....

        Mutta ehkä sain sieltä pointin ja olen sun kans samoilla linjoilla, mutta kuten kerroinkin, niin hänen tyttöystävänsä on myös mun hyvä ystävä ja ei vaan aina töidensä vuoksi pääse mukaan. Ei pahastu, että kuljemme yhdessä, koska hän luottaa meihin molempiin eikä ole koskaan tullut mitään epäilyksiä.


      • miettikäävähä
        pimppaloora kirjoitti:

        Voi kulta, olisi tosi paljon helpompaa lukea tuota sun tekstiä, jos siinä olisi pisteet, pilkut, isot kirjaimet ja kappalejaot....

        Mutta ehkä sain sieltä pointin ja olen sun kans samoilla linjoilla, mutta kuten kerroinkin, niin hänen tyttöystävänsä on myös mun hyvä ystävä ja ei vaan aina töidensä vuoksi pääse mukaan. Ei pahastu, että kuljemme yhdessä, koska hän luottaa meihin molempiin eikä ole koskaan tullut mitään epäilyksiä.

        Nää kaverimiehet ja kaverinaiset on täyttä itsepetosta. Jollet itse halua kaverimiestäsi, hänellä on seksuaalisia unelmafantasioita suhteesi (niitä on lähes kaikilla miehillä 99,9% naisista kohtaan).


      • tälläinen olen
        pimppaloora kirjoitti:

        Voi kulta, olisi tosi paljon helpompaa lukea tuota sun tekstiä, jos siinä olisi pisteet, pilkut, isot kirjaimet ja kappalejaot....

        Mutta ehkä sain sieltä pointin ja olen sun kans samoilla linjoilla, mutta kuten kerroinkin, niin hänen tyttöystävänsä on myös mun hyvä ystävä ja ei vaan aina töidensä vuoksi pääse mukaan. Ei pahastu, että kuljemme yhdessä, koska hän luottaa meihin molempiin eikä ole koskaan tullut mitään epäilyksiä.

        en tiedä onko se sitten että olen perhekeskeinen erakkomainen ahdasmielinen pipi pää vai mikä on syynä mutta jos minulla on nainen niin naiseni kanssa haluan olla ja myös olisin jos naiseni ei pääse mukaan niin en minäkään mene tai pääsisi odottaisin häntä kotona tai hakisin hänet kaverit ei ole minulle tärkeitä mutta naiseni on enkä kaipaa kavereita naisia enkä miehiä ennemmin hieron naiseni jalkoja kun olen kavereitten kanssa


      • Ikisinkku M
        pimppaloora kirjoitti:

        Voi kulta, olisi tosi paljon helpompaa lukea tuota sun tekstiä, jos siinä olisi pisteet, pilkut, isot kirjaimet ja kappalejaot....

        Mutta ehkä sain sieltä pointin ja olen sun kans samoilla linjoilla, mutta kuten kerroinkin, niin hänen tyttöystävänsä on myös mun hyvä ystävä ja ei vaan aina töidensä vuoksi pääse mukaan. Ei pahastu, että kuljemme yhdessä, koska hän luottaa meihin molempiin eikä ole koskaan tullut mitään epäilyksiä.

        Mahtaapa olla parsihhde heillä vakaalla pohjalla, silläaikaa kun toinen on töissä toinen luuhaa baareissa ja siihen taas voi olla kaksi syytä 1) se baarissa luuhaaja pitää baariseuraa parempana kuin kumppaniaan 2) baarissa luuhaaja etsii sieltä uutta kumppania. Ei äkkiä kyllä tule muita syitä mieleen miksi suhteessa ollessa tarvitsisi lähteä baariin naiskaverin kanssa kun kumppanikin jo on olemassa, miespuolisten kavereiden kanssa se olisi ymmärrettävää ja hyväksyttävää.


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Mahtaapa olla parsihhde heillä vakaalla pohjalla, silläaikaa kun toinen on töissä toinen luuhaa baareissa ja siihen taas voi olla kaksi syytä 1) se baarissa luuhaaja pitää baariseuraa parempana kuin kumppaniaan 2) baarissa luuhaaja etsii sieltä uutta kumppania. Ei äkkiä kyllä tule muita syitä mieleen miksi suhteessa ollessa tarvitsisi lähteä baariin naiskaverin kanssa kun kumppanikin jo on olemassa, miespuolisten kavereiden kanssa se olisi ymmärrettävää ja hyväksyttävää.

        Tulee varmaan monelle yllätyksenä, mutta baarissa voi tehdä muutakin kun etsiä seuraa...


      • Ikisinkku M
        pimppaloora kirjoitti:

        Tulee varmaan monelle yllätyksenä, mutta baarissa voi tehdä muutakin kun etsiä seuraa...

        Voihan siellä ryypätäkin tosiaan ja vaikka minua vähemmän mustasukkaista henkilöä on varmasti vaikea löytää en minäkään silti pitäisi ajatuksesta jossa naiseni lähtisi baariin ilman minua viettämään aikaansa jonkun mieskaverinsa kanssa, olkoon vaikka miten hyvä kaveri. En välttämättä erikseen sanoisi mitään jos tuollaista tapahtuisi mutta yllättäen nainen ehkä huomaisi itsekin joutuneensa enemmän kaveri- kuin suhdesektorille.


      • ...
        pimppaloora kirjoitti:

        Tulee varmaan monelle yllätyksenä, mutta baarissa voi tehdä muutakin kun etsiä seuraa...

        Mitä väliä sillä on kun kaikki muut uskovat kuitenkin toisin ja hyvin todennäköisesti ovat sitten kuitenkin itse sitä seuraa sieltä etsimässä. Yritä siinä sitten iskeä minkäänlaista juttua, niin muut kuvittelevat kuitenkin sen olevan pelkkää sänkyyn luovimista ja välittömästi tulee torjunta "joo ei kiinnosta moro".


    • Kyllä tuota tulee tarkkailtua. Jos nainen liikkuu jonkun miehen kans niin kyllä vaan sitä olettaa että he ovat pari... eikä aloitteen tekeminen ole mielessäkään sillon.

    • heterro nainen

      Itse liikun homon kanssa ja homo on paras kaverini ja rakastan homoani. :-)

    • se selittääkin

      Tämä on just sitä kuinka erilaisia miehet ja naiset ovat.

      Jos mies liikkuu naisen kanssa, naiset haluaa sitä miestä vain enemmän. Naisen kanssa liikkuminen on miehelle meriitti ja tekee miehestä vain tavoiteltavamman.

      Naisraukat sitten kuvittelevat, että sama pätee myös toisinpäin, ja että miehet kiinnostuisivat naisesta enemmän, kun tämän seurassa on jo mies.

      Todella poikkeuksellinen mies täytyy olla, joka saa kiksejä, että naisella on jo miesseuraa. Joko täysi psykopaatti, joka haluaa vain nujertaa heikomman miehen ja varastaa tältä naisen, tai sitten se haluaa kimppakivaa. Eipä ihme että naiset päätyvät kusipäiden matkaan. Kamumies otetaan turvaksi normaaleja ja empaattisia miehiä kohtaan, että vain kusipäät lähestyisivät. Nainen käyttää siis kamumiestä hyväkseen kusipään houkuttimena.

      • Pimppiksen juoni

        Pimppis saa Darkkiksesta oivallisen kusipään houkuttimen. Darkkis herättää muissa vihaa viimeistään, kun vain avaa suunsa, jos ei ensinäkemältä. Sitten kun joku tosijännä, kaljupäinen, finaa syömätön, armeijan käynyt, ähkijäjyystäri näkee Darkkiksen ja Pimppiksen yhdessä vaikka Ruotsinristeilylle, se alkaa heti ajattelemaan siitä kaikkea negatiivista:

        "Miten tolla autistisella ja jankkaavalla nössöllä voi olla tuollainen herkkuperse? Ei varmana ole käynyt edes armeijaa! Ei helvetti, tämä on jo evoluution ja luonnonvastaista! Kyllä minun nyt täytyy tosimiehenä mennä väliin ja laittaa nössö pissaamaan housuunsa."

        Sitten Darkkis juoksee vessaan itkemään ja vaihtamaan housuja, kun taas Pimppis ei ole pysyä omissa housuissaan. Toki kun Pissis ja Darkkis jakaa hytin ihan kavereina, Darkkis saa yöllä katsoa omalta pediltä vierestä, kun armeijan käynyt jyystärikarju näyttää mallia kuinka sitä sotaa käydään.


      • neiti ruiskukka

        Miten tulkitset sitten tämän. Olin veljeni kanssa kesäteatterissa ja pari penkkiriviä meidän edessä viistosti vähän vasemmalla istui joku mies naisen kanssa. Mies kääntyi aina säännöllisin väliajoin katsomaan parituntisen esityksen aikana eikä seurassa ollut nainen tuntunut huomaavan tai ainakaan välittävän ollenkaan.


      • itsestäänselvää
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        Miten tulkitset sitten tämän. Olin veljeni kanssa kesäteatterissa ja pari penkkiriviä meidän edessä viistosti vähän vasemmalla istui joku mies naisen kanssa. Mies kääntyi aina säännöllisin väliajoin katsomaan parituntisen esityksen aikana eikä seurassa ollut nainen tuntunut huomaavan tai ainakaan välittävän ollenkaan.

        Siten että mies ylitti röyhkeydellään hienotunteisen herrasmiehen rajat. Röyhkeänä hän ei välittänyt naisensa tunteista, joka ilmeisesti oli jo alistunut kohtaloonsa dominoivan alfa psykopaatin kumppanina. Ja jos veljesi olisikin ollut poikaystäväsi, alfa olisi käskenyt tämän kalppia kuuseen.

        "Joko täysi psykopaatti, joka haluaa vain nujertaa heikomman miehen ja varastaa tältä naisen, tai sitten se haluaa kimppakivaa. "

        Pätee edelleen.


      • neiti ruiskukka
        itsestäänselvää kirjoitti:

        Siten että mies ylitti röyhkeydellään hienotunteisen herrasmiehen rajat. Röyhkeänä hän ei välittänyt naisensa tunteista, joka ilmeisesti oli jo alistunut kohtaloonsa dominoivan alfa psykopaatin kumppanina. Ja jos veljesi olisikin ollut poikaystäväsi, alfa olisi käskenyt tämän kalppia kuuseen.

        "Joko täysi psykopaatti, joka haluaa vain nujertaa heikomman miehen ja varastaa tältä naisen, tai sitten se haluaa kimppakivaa. "

        Pätee edelleen.

        No en tiedä oliko kyse tuosta. Kaikki istui vierekkäin ku sillit purkissa enkä edes tiedä kuuluiko miehen seurueeseen mahdollisesti muitakin kuin tuo nainen. Mietin ovatko edes pariskunta kun eivät hempeilleet mitään, jutelleet juuri lainkaan ja mies vilkuili niin avoimesti. Joka ois ollu tosi outoa, jos ois oikeasti pariskunta kyseessä. Luultavasti mietti vilkuillessaan mikä mun ja veljeni välinen suhde mahtaa olla. Kun ei mekään miltään romanttiselta parilta yhdessä vaikuteta :D


    • mies.

      Jatkossa kuljet dark fearin kanssa ja sitten muut tarkkailee teitä .

    • karaatit sulle maksa

      Tässä ei ole ongelmaa jos herutat Darkkiksen nopeasti korukauppaan ja sanot että hiusrahastosta otetaan siivut jo nyt.

    • Ex PUA

      Voi jumaliste. :D

      Tätä naisten logiikkaa:

      "Miksi miehet eivät osaa lukea meidän ajatuksiani, ja pidä minua vapaana kun kuljen miehen seurassa? Eivätkö he näe että olemme tunteneet kohta 20v? Miehiä ei kyllä voi ymmärtää!"

      Jos etsii seuraa, kulje baarissa yksin tai naisporukassa (ehkä vain yhden kaverin kanssa). Piste.

      • En mä mitään ajatustenlukua odota miehiltä, mutta pointtini olikin lähinnä siinä, että osaavatko miehet tulkita eleistä ja ilmeistä, kuka on pari ja kuka ei?
        Mutta siis ilmeisesti eivät osaa...


      • pimppaloora kirjoitti:

        En mä mitään ajatustenlukua odota miehiltä, mutta pointtini olikin lähinnä siinä, että osaavatko miehet tulkita eleistä ja ilmeistä, kuka on pari ja kuka ei?
        Mutta siis ilmeisesti eivät osaa...

        Jotkut osaa jotkut ei, jotkut kokeilee.. jos kokeilee nii on vaara leimautua varattujen yrittäjäksi ja tietty jos se kaverimiehesi on kriminaalin näköinen nii voi karkottaa ihmisiä. Mun naiskaverilla ei ollut tota ongelmaa ja mä olen lyhyt nössön näköinen mies, ehkä sun kaveri on vakuuttavamman oloinen, pitkä tms.

        Kyllä miehet osaa ainakin täälläpäin tulla kysymään multa onko varattu. Eli joko olette niin vanhan parin oloisia tai ne pelkää sun kaveria tai teillä sielläpäin Suomea on eri kuviot.


      • Ex PUA
        pimppaloora kirjoitti:

        En mä mitään ajatustenlukua odota miehiltä, mutta pointtini olikin lähinnä siinä, että osaavatko miehet tulkita eleistä ja ilmeistä, kuka on pari ja kuka ei?
        Mutta siis ilmeisesti eivät osaa...

        Eivät osaa.

        Nuo ilmeet ja eleet ynnä muut menevät enemmänkin teidän naisten maailmaan kuin meidän miesten.

        Muutenkin tuossa jutussa voi erehtyä helposti, joten riski ja vaiva ovat ihan liian suuria.


    • Joskus se vain on syystä tai toisesta vähän pakko olla jonkun kamumiehen seurassa. Tiedostan kyllä ettei se mitenkään edesauta sen oman miehen löytymistä, ja monen monta kertaa olisikin tehnyt mieli käskeä se kamumies pois siitä häiritsemästä kun on tullut joku mielenkiintoinen mies näköpiiriin.

    • asdasdasddas

      Onko DarkFEar kaverimiehesi vai miehesi?

      • DarkFina

        No enhän mä voi kulkea pelkkänä kaveripoikana kenenkään naisen kanssa, kun ihmiset tulisivat heti tietenkin iskemään sitä naista ja jos paljastuisi että mä olenkin vaan pelkkä kaveri niin kaikki ajattelisivat siitä ihan kaikkea negatiivista. Tän palstan kusiaivot on tietenkin täällä heti levittelemässä kaikkia rearittomia huhuja musta ja pimpp.iloorasta, eipä sitä olisi koskaan pitänyt sanoa että me kirjoitellaan!!!! Vittu mitä p.skaa musta, mun ystävistä ja mun elämästä kirjoitellaan ympäri suomi24:jää joka saat*anan päivä!!

        Tekisi ihan mieli vaan sanoa pimppikselle että mä en halua enää tavata häntä, niin paljon mua kuitenkin haukuttaisiin tällä palstalla asiasta!!! Olisi vaan parempi kun ei tekisi mitään, hyppäisi vaikka aurajokeen ja hukkuisi korujen kanssa nopeasti ja kivuttomasti!!! Niin paljon sitä onkin saanut kärsiä just tän palstan ja ihmisten negatiivisten ajatusten takia, että tältä tuntuu!!!


    • 22:30

      Olen nainen ja kyllähän sen huomaa, että lähestyvien määrä laskee heti kun kulkee miehen matkassa. Mietippä mitä lähestyisitkö miestä, joka on naisen kanssa kahdestaan baarissa? Et voi tiettyä onko heillä suhde.

    • ryppis

      Sanoisin, että miehet olettavat herkemmin yhdessä liikkuvan miehen ja naisen olevan pari. Ehkä tämä johtuu siitä, että miehistä löytyy enemmän tapauksia, jotka eivät usko sukupuolirajat ylittävään kaveruuteen. Aika mutulla heittelen, mutta tällaista olen ollut havaitsevinani.

      • Juu, tuon olen kans huomannut, että naisten on helpompi olla kaveri miehen kanssa. Mies ilmeisesti olettaa/toivoo aina siinä olevan jotain muutakin.
        Välillä sitä alkaa miettiä, että mitähän ne munkin kaverimiehet musta oikein ajattelee.


    • opera sucks

      Mikä siinä muuten on, että alle 25 v. oli helppo olla vain kaveri miesten kanssa, nyt
      (31 v.) kun tapaa jätkiä, ne aina haluu jotain, ei halua olla pelkkiä kavereita ja nyt olen varattu, silloin en ollut. Onko tämä joku vanhenemisjuttu, kun en usko sen kumminkaan johtuvan siitä, että olen varattu. Onko kukaan muu kokenut tällaista?

      • ...

        Hah, kyllä alle kaksvitosena ne miehet ihan yhtä lailla halusivat jotain, mutta eivät vaan kehdanneet sitä ääneen sanoa. Sittemmin ovat oppineet sanomaan kun ovat havainneet että jos ei mitään sano, ilman jää.


    • Ikisinkkku M

      Niin ja lisään vielä tähän ketjuun senkin seikan että kaverimiehen/miesten kanssa baareissa luuhaava nainen saattaa herättää ajatuksen että se panorinkelöi niiden kanssa ja siinä tilanteessa vaikka tietäisikin että se nainen olisi mielstään vapaa eipä se sitten paljoa kiinnostaisi vaikka olisi miten hyvän näköinen kun ei siitä oikeaan parisuhteeseen enää olisi rinkelihistorioineen.

      • Aika hurjaa. Ties minkälaisena panorinkelijöitsijänä minuakin pitävät kaikki tämän kaupungin sinkkumiehet...


      • Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

        Aika hurjaa. Ties minkälaisena panorinkelijöitsijänä minuakin pitävät kaikki tämän kaupungin sinkkumiehet...

        Ehkä juuri se onkin syy sinkkuuteesi jos kovin näkyvästi niiden seurassa olet liikuskellut :D


      • Kyllä tästä panorinkelien ikeestä on nyt päästävä eroon. En voi käydä enää baareissa kamumiesten kanssa!


      • Ikisinkku M
        pimppaloora kirjoitti:

        Kyllä tästä panorinkelien ikeestä on nyt päästävä eroon. En voi käydä enää baareissa kamumiesten kanssa!

        Et tietenkään voi vaikka toisaalta kun maine on jo mennyt niin kestää varmaan kauan että korjaantuu.

        Lainataanpa tuolta:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Sukupuolisuhteet_entisajan_Suomessa

        "Tytön oli vaikea päästä hyviin naimisiin, jos hänen arveltiin maanneen miehen kanssa. Jo pelkkä syytös siveettömyydestä saattoi vahingoittaa tytön mainetta ja mahdollisuuksia avioliittoon."

        kyllä se nyt tosiaan aika pahalta näyttää tuo tilanne :( Ehkä sinun pitää muuttaa sinne turkuun, siellä kun eivät entuudestaan tunne niin jotain toivoa vielä olisi maineen pelastukseen :D


    • maksetut aloitukset

      Onko pimpparasia suomi24:n palkkalistoilla kuten mies32 ennen häntä?

      • Maksetaanko tästä lystistä jollekin oikeasti?! :D
        Aika harvoinhan mä aloituksen teen, mutta silloin kun teen, niin osallistun mielelläni keskusteluun.
        Eipä silti, kyllähän mulle raha kelpais, että terkut sinne jonnekin vaan.


    • Mies31v.

      Ei ihmettele. Eikä tarkkaile. Palstalussut on kuin jostain scifistä. En halua ymmärtää hiekanjyviä hiekkalaatikossa.

      Mies jos on kiinnostunut tekee itsensä tykö vaikka olisit sormukset nimettömässä miehesi päällä muhinoimassa... ;)

      Miehet(naiset) jotka kuvittelevat jotain toisista, menevät näihin muutenkin kaikkeen lokeroiviin synteihin, joten antaa heidän olla. Pika-panoksi suuressa kaupungissa ihan jees.

      Eli mies mitä itse etsit, löytää sut tai on löytämättä.

      Tärkeintä on että jatkat pitämistä hauskaa ja kivaa sen ystävämiehesi kanssa.

      Seuraavaksi tarpeeksi suuri kaupunki että sieltä löytyy edes muutama joka tarttuu syöttiin, siis uskaltaa tarttua ja kysyä: Hei donna, haluan nuolla reisiesi sisäpintoja nyt, ok?

      Kaikkea hyvää ja onnea punaisille pitsipöksyille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe