Olen hukannut itseni...

pikkuinen.

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä melkein 3 ja puoli vuotta.
Lähiaikoina olen alkanut katsomaan taaksepäin ja tajunnut, kuinka paljon olen muuttunut.
En ole enää itsevarma, iloinen, spontaani nuori nainen.
Minusta on tullut stressaantunut, onneton ja hyvin varautunut nainen.

Mieheni on melko paljon pois kotoa.
Hänellä on vaativa harrastus ja kavereita, jotka haluavat käydä ulkona.
Vielä puoli vuotta taaksepäin, jaksoin välittää mieheni menoista.
Nyt minulle on jo yksi v*tun hailee onko hän kotona vai ei.

En haluaisi asioiden olevan näin.
Itselläni ei ole kavereita, saatika sitten ystäviä, joiden kanssa olla.
Kaikki "kaverit" kaikkosivat suhteen alkuvaiheessa, kun halusin olla mieheni kanssa.
Minua ei kutsuta mukaan, kun mieheni lähtee kavereidensa kanssa ulos.
Olen aina se tyttöystävä, joka jää kotiin.

Tunnen olevani ihan hukassa.
Rakastan miestäni enemmän kuin ketään ikinä.
En osaa enää olla ilman häntä.
Ei minulla ole ketään muuta.

Koska olen niin epävarma itseni suhteen, seksi on kadonnut minun osaltani suhteesta täysin.
Mies haluaa minua yhä, ja joskus siihen väkisin suostunkin, mutta odotan sen vain olevan pian ohi.
Seksi tuntuu siis pelkältä suorittamiselta.

Suhteen alkuainoina olin todella mustasukkainen ja tarkka mieheni menoista.
Kuka hänelle laittoi viestiä ja kenen kanssa hän milloin missäkin oli.
Nykyään en jaksa edes vaivautua kysymään kuka laittoi viestiä, saatika minne ja kenen kanssa hän on menossa.

Olen onnellisimmillani, kun olemme vain kahdestaan sängyssä ja halimme.
Kun saan pitää hänestä kiinni ja nukahtaa siihen.

Olen kertonut miehelleni ajatukseni.
Kerroin myös miettineeni taukoa, mutta sitten tajusin, ettei minulla ole mitään paikkaa, minne mennä.
Minun on siis pakko pysyä täällä.
Mieheni meinasi purskahtaa itkuun, kun mainitsin tauosta.
"Älä jätä mua, älä mene pois."

Hän ehdotti, että etsisimme minut uudelleen.
Mieheni haluaa auttaa minua ja tehdä kaikkensa, että minulla olisi taas hyvä olla.
Pelkään vain, että onko se mahdollista.


Mieheni on alkanut puhumaan naimisiin menosta.
Se saa minut hymyilemään.
Näen meidät tulevaisuudessa yhdessä onnellisina, mutta nykyisyys tuntuu olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa.

En halua ketään muuta.
Haluan yrittää saada itseni kuntoon ja sitä myötä parantaa suhdettamme.
Mies sanoi olevansa onnellisempi kuin koskaan.
Kun hän kuuli minun olevan onneton, hän halusi välittömästi alkaa tekemään asialle jotain.
On ihanaa, että on joku, joka rakastaa.
Ei tämä silti tervettä ole, ettei minulla ole ketään muuta ihmistä elämässäni, kuin oma mieheni.

Ehkä sitten, kun löydän itseni uudelleen, jaksan taas lähteä ulos ja alkaa vaikka harrastamaan jotain, ja täten löytää uusia tuttavuuksia.
Näen tulevaisuuden kirkkaana, nyt vain on vaikeaa.
Haluan vain, että kaikki on hyvin.

10

1378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki hyvin

      Kaikkihan onkin hyvin.

      Onko sinulla opiskelu- tai työpaikkaa?

      • pikkuinen.

        Ei ole kumpaakaan...
        Ei näillä keskiarvoilla pääse kovinkaan moneen kouluun, oppilaitokset suosivat nykyään pelkästään suoraan peruskoulusta tulleita oppilaita.
        Ja töihin on vaikea päästä, kun ei ole työkokemusta, koska en ole koskaan päässyt töihin, koska ei ole aikaisempaa työkokemusta.......


      • tgnhgfngh
        pikkuinen. kirjoitti:

        Ei ole kumpaakaan...
        Ei näillä keskiarvoilla pääse kovinkaan moneen kouluun, oppilaitokset suosivat nykyään pelkästään suoraan peruskoulusta tulleita oppilaita.
        Ja töihin on vaikea päästä, kun ei ole työkokemusta, koska en ole koskaan päässyt töihin, koska ei ole aikaisempaa työkokemusta.......

        Ap, sinun täytyy alkaa etsiä itseäsija miettiä, millaisista asioista juuri sinä itse olet elämässä kiinnostunut. Mitä mielenkiinnon kohteita sinulla on, mitä harrastuksia voisit aloittaa, mitä haluaisit opiskella jne. Ota sitten myös yhteyttä vanhoihin ystävliisi, pyydä anteeksi että jätit yhteydenpidon ja kysy, jos voistte tutustua uudelleen.

        Sinun pitää alkaa rakentaa omaa elämää uudelleen pikkuhiljaa. Voit siis elää onnellisesti yhdessä miehesi kanssa ja samalla sinulla kuuluu olla myös omaa elämää. Miehesi kuulostaa rakastavalta ja kannustavalta, pyydä häntä tosiaan auttamaan sinua itsesi etsimisessä. Rohkeasti vaan tutkailemaan itseäsi, haaveitasi ja toiveitasi. Mieti vaikka aluksi leikin varjolla, mitä kaikkea haluaisit elämältä, jos kaikki toiveet olisi mahdollista toteuttaa. jos kohtaisit ns pullon hengen, joka antaisi sinulle kolme toivomusta, jotka toteutuisivat, mitä ne olisivat. Jne.


      • Te-toimistoon....
        pikkuinen. kirjoitti:

        Ei ole kumpaakaan...
        Ei näillä keskiarvoilla pääse kovinkaan moneen kouluun, oppilaitokset suosivat nykyään pelkästään suoraan peruskoulusta tulleita oppilaita.
        Ja töihin on vaikea päästä, kun ei ole työkokemusta, koska en ole koskaan päässyt töihin, koska ei ole aikaisempaa työkokemusta.......

        Ota selvää oppisopimuskoulutuksesta te-toimistosta eli työkkäristä.


    • kaikki hyvin

      Oletko käynyt työkkärissä.. Siellä keskustellaan koulutusmahdollisuuksista ja oppisopimuspaikoista.. Menet sinne mihin pääset, niin siitä se homma lähtee rullaamaan. Vaatii itseltäsi aktiivisuutta lähteä rakentamaan omaa elämää.. Elämä ei ole mielekästä, jos ei ole oman elämänsä herra, eli ohjat omissa käsissä.

      Ensiksi voit miettiä, mikä ammatti sinua kiehtoo tai useampikin.. Sitten vain ryhdyt toteuttamaan haaveitasi ja unelmiasi päivä ja askel kerrallaan.. Elämänilosi palautuu ihan itsestään, kun saat itseluottamusta onnistumisistasi ja virikkeitä elämään :)

    • täällä sama

      Aivan kuin omia ajatuksiani olisit kirjoittanut, tippa tuli silmään. Johonkin olen kadottanut itseni ja oman elämäni, toinen vaan porhaltaa eteenpäin... Tuntuu, että olen saanut huonomman käden.

    • Mitä hemmettiä ?

      Kun jokainen on oman elämänsä seppä, niin miten ihmeessä se eteenpäin menevä, porskuttava ja porhaltava kumppani voi olla toisen menemisen, etenemisen ja tekemisen esteenä?

      Ottakaas kuulkaas valittajat itseänne niskasta kiinni ja alkakaa ajatella, toimia ja hoitaa omaa elämäänne justiinsa samalla viisiin kuin se toinenkin tekee.

    • 3+8

      Kuules nyt runoilija, täällä on ihmisiä, joilla menee oikeasti todella huonosti parisuhteessa. Sun jutut vain v**uttaa.

      • kirvesmiehen muija

        Hei 3 8
        Ei kehdata aliarvioida toisen huonoa oloa. Se vain on niin että jos ei ole kokenut kovempaa niin pienetkin vastoinkäymiset tuntuu suurilta.

        Jos parisuhde on ollut onnellinen niin pienikin riita tuntuu maailma kaatavan. Ja jos sulla on vielä huonommin niin miksi olet siinä suhteessa. Eroa niin lakkaa v**uttamasta.

        Kuule Pikkuinen. Kuten edellä neuvottu mene sinne työkkäriin ja mieti ennen sitä mitä sinä haluat tehdä. Hae koulutukseen ja hanki jokin mielekäs harrastus. Olihan sinulla harrastuksia ennen miestäsikin vai mitä.

        Alat pitää itsestäsi huolta niin fyysisesti kuin henkisestikkin. Aloita pienistä asioista ja jatka suurempiin. Jos mies ei pyydä sua mukaan menet omiin harrastuksiin.

        Elämä jatkuu ja teillä on hyvä pohja sinä rakastat miestäsi vieläkin.


    • -------------

      sinun täytyy ehdottomasti tehdä jotain elämälläsi. jos ei töitä löydy niin sitten opiskelemana. esim. lähihoitajatutkintoihin pääsee suht helposti, tai kokkikouluun tai kampaamoalalle tai minne vaan, kunhan haet jonnekin. sitä ennen voit koittaa esim. päästä vuokrafirmaan ravintola-alalle, sinne on aika hyvät mahdollisuudet päästä.

      yritä eheyttää välit entisiin kavereihisi ja ala harrastamaan liikuntaa, se auttaa stressiin ja ahdistukseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7877
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      174
      1705
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1104
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1103
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      968
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      186
      906
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      181
      888
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      793
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe