Taas ketju hävisi

why

Mihin nyt hävisi ketju aivoaaltotaajuuksista? Käsittääkseni oli ihan oikeassa paikassa enkä kyllä huomannut muutakaan syytä poistaa ketjua. Voiko joltakin/jostakin täältä kysyä syytä jos joku ketju poistetaan? Onko kukaan tehnyt niin? Nyt ymmärrän miksi joitakin ärsyttää kun poistetaan asiallisia viestejä. Löydät jotain mielenkiintoista luettavaa ja yhtäkkiä se onkin poissa.

52

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Theodor Hertzel
      • why

        Kiitos, mutta kyseisessä ketjussa puhuttiin myös ilmiöstä nimeltä binaural beats ja itsekin siihen kirjoittelin kun googlasin ja oli mielenkiintoinen juttu. Käsittääkseni binaural beats ei ole pelkästään ns. hömppää koska se on havaittu jo kauan sitten ja sitä on tutkittu virallisesti. Siitä löytyy myös testipätkiä netistä.


      • Hertzzz...
        why kirjoitti:

        Kiitos, mutta kyseisessä ketjussa puhuttiin myös ilmiöstä nimeltä binaural beats ja itsekin siihen kirjoittelin kun googlasin ja oli mielenkiintoinen juttu. Käsittääkseni binaural beats ei ole pelkästään ns. hömppää koska se on havaittu jo kauan sitten ja sitä on tutkittu virallisesti. Siitä löytyy myös testipätkiä netistä.

        jo muistan kyllä, 7, 200, 207....itse asiassa jos yhdistää 200 ja 207 Hz niin silloin syntyy automatisesti tuon 7 Hz "inteference", youtubesta löytyy kaikenlaisia "kohina" nauhoja, myös semmoisia uneen varteen, yleensä vähintään 8 tuntia pitkiä jota riittää koko yön/unen läpi, oon kokeillut.

        Löytyy myös hakusanalla "PITUITARY & PINEAL GLAND", kai se on sama juttu kyseessä...

        esim tämä:
        https://www.youtube.com/watch?v=QYe7ZC-alDA


      • Hertzzz... kirjoitti:

        jo muistan kyllä, 7, 200, 207....itse asiassa jos yhdistää 200 ja 207 Hz niin silloin syntyy automatisesti tuon 7 Hz "inteference", youtubesta löytyy kaikenlaisia "kohina" nauhoja, myös semmoisia uneen varteen, yleensä vähintään 8 tuntia pitkiä jota riittää koko yön/unen läpi, oon kokeillut.

        Löytyy myös hakusanalla "PITUITARY & PINEAL GLAND", kai se on sama juttu kyseessä...

        esim tämä:
        https://www.youtube.com/watch?v=QYe7ZC-alDA

        Siinähän on hirveästi järkeä että kuuntelee koko yön jotain surinaa tai suhinaa.


      • Hertzzz... kirjoitti:

        jo muistan kyllä, 7, 200, 207....itse asiassa jos yhdistää 200 ja 207 Hz niin silloin syntyy automatisesti tuon 7 Hz "inteference", youtubesta löytyy kaikenlaisia "kohina" nauhoja, myös semmoisia uneen varteen, yleensä vähintään 8 tuntia pitkiä jota riittää koko yön/unen läpi, oon kokeillut.

        Löytyy myös hakusanalla "PITUITARY & PINEAL GLAND", kai se on sama juttu kyseessä...

        esim tämä:
        https://www.youtube.com/watch?v=QYe7ZC-alDA

        Mielisairaalla pikkuveljelläni oli ainakin ennen ärsyttävänä tapana laittaa radio yöksi päälle (kuului kotona naapurihuoneeseen asti niin ettei itse saanut nukkua) soimaan hiljaisella ja jättää vielä ovi appo auki. Veikkaanpa että kuuli päästään jotain ääniä ja yritti radiolla peittää ne.


      • SSSssshshhh....
        kekek-kekek kirjoitti:

        Mielisairaalla pikkuveljelläni oli ainakin ennen ärsyttävänä tapana laittaa radio yöksi päälle (kuului kotona naapurihuoneeseen asti niin ettei itse saanut nukkua) soimaan hiljaisella ja jättää vielä ovi appo auki. Veikkaanpa että kuuli päästään jotain ääniä ja yritti radiolla peittää ne.

        jahaa... sun tulisi keskustella joskus psykoterpeutin kansa ja kysy minkälaisia juttuja he saa kuulaa muita potilaita, yks kertoi että hän ei pysty nukkua ellei laitoi vesihana päälle, muut tietonkone pellet käyttää tietokoneetta niin paljon että ei voi nukkua ellei kone on päällä koska teholähden tuuletimen tuotaa sitä "rauhoittuva" kohina, ei ole ollenkaan kyseessä sen kaltaista mielisairaita ihmisiä jota ihmiset kutsuu arkikielellä "hulluksi".

        Tässä 10 t nukutus kohina, hyvää yötä! :)
        https://www.youtube.com/watch?v=vcJ-o_fh1B4


      • - --- --- --- -
        kekek-kekek kirjoitti:

        Mielisairaalla pikkuveljelläni oli ainakin ennen ärsyttävänä tapana laittaa radio yöksi päälle (kuului kotona naapurihuoneeseen asti niin ettei itse saanut nukkua) soimaan hiljaisella ja jättää vielä ovi appo auki. Veikkaanpa että kuuli päästään jotain ääniä ja yritti radiolla peittää ne.

        Äänien kuulemista voi ilmetä ns. terveellä ihmisellä (alkon pitkäaikainen käyttö, vieroitusoireet, valvominen,unettomuus yms.) tai joillakin henkilöillä näyttää olevan ominaisuus kuuloaistin aktivoitumiselle ts. ääniä kuulevat.
        (mielenkiintoinen ilmiö)

        Yleensä äänien kuuleminen on oire sairaudesta (sairauksien kirjo) nimeltä skitsofrenia.

        Tehokas täsmälääke harhaisuuteen, äänien kuulemiseen ja harhanäkyihin on haloperidoli.

        Lääke on pelastanut lukemattomia ihmisiä, vaikka valitettavasti sitä käytetään liian vähän kuten muitakin antipsykootteja.


      • äänejä
        - --- --- --- - kirjoitti:

        Äänien kuulemista voi ilmetä ns. terveellä ihmisellä (alkon pitkäaikainen käyttö, vieroitusoireet, valvominen,unettomuus yms.) tai joillakin henkilöillä näyttää olevan ominaisuus kuuloaistin aktivoitumiselle ts. ääniä kuulevat.
        (mielenkiintoinen ilmiö)

        Yleensä äänien kuuleminen on oire sairaudesta (sairauksien kirjo) nimeltä skitsofrenia.

        Tehokas täsmälääke harhaisuuteen, äänien kuulemiseen ja harhanäkyihin on haloperidoli.

        Lääke on pelastanut lukemattomia ihmisiä, vaikka valitettavasti sitä käytetään liian vähän kuten muitakin antipsykootteja.

        "Yleensä äänien kuuleminen on oire sairaudesta (sairauksien kirjo) nimeltä skitsofrenia."

        eihän vaan näin... tinnitus on toinen "sairaus" joka aiheuttaa ääntä korvissa/päässä.


      • Sophos hjaa
        kekek-kekek kirjoitti:

        Mielisairaalla pikkuveljelläni oli ainakin ennen ärsyttävänä tapana laittaa radio yöksi päälle (kuului kotona naapurihuoneeseen asti niin ettei itse saanut nukkua) soimaan hiljaisella ja jättää vielä ovi appo auki. Veikkaanpa että kuuli päästään jotain ääniä ja yritti radiolla peittää ne.

        Mulle tuli mieleen että ehkä veljesi ei osaa/osannut (kuollut?) rauhoittua eli tarvitsee sen tuutuu laulun nukahtamiseen. Ketä tästä pitäis syyttää? Sua kun äitinne lauloi tuutuu laulua pääosin veljellesi kun sinä vanhempana et osannut vaatia sitä itsellesi myös?

        Mitä tulee äänten kuulemiseen...

        Voisitteko valaista asiaa hieman tarkemmin. Pystyn "kuvittelemaan" sen verran että jos on psykoosissa niin silloin äänten kuuleminen tai harhojen näkeminen voi olla vaarallista aivoille, siis suoranainen kipu ja hermostoärsyke, tai hermojen tuhoutumisprosessi. Ymmärrän kuitenkin psykoosin tilaksi joka ei ole pitkäkestoinen yhtäjaksoisesti. Vai onko näitä eri voimakkuuksilla?

        Kuvittelen ymmärtäväni myös mielen rauhattomuuden sellaiseksi että joka hetki ihmisellä voi juosta ajatusvirta "puheen, keskustelun tai ideoiden" parissa. Esim. ihminen kirjoittaessaan tai lukiessaan toistaa kaiken mielessään - mikä voi häiritä "toisia" mutta vitut heistä - mutta tätä ei minusta kannata sekoittaa "äänten kuulemiseen". Ei myöskään sitä kun ihminen pohtii mielessään ja "keskustelee" tuntemiensa tai keksittyjen ihmisten kanssa. Idean voi nähdä esim. StarTrekin jaksoissa (esim. mielestäni nämä ensimmäiset sessiot Q:n kanssa kun hän on tuomari ja tuomitsemassa Enterprisen porukoita - en jaksa selostaa tarkemmin, toivottavasti muistin oikein :) ).

        Mielen hälinä voi minusta johtua siitä että on sellaisessa elämäntilanteessa, ympäristössä ja "asioiden" eli vaikuttimien lähellä mitkä ikäänkuin pitävät sitä yllä. Itselleni käy näin mm. silloin kun olen yhteydessä joihinkin sukulaisiin ja vanhempiin. Ehkä se on vain vanhojen ihmisten tautia, mutta tuntuu että aika tarttuvaa.

        Jos esim. tiedän että olen tulossa kylään perjantaina ja lähdössä jo lauantaina pois, minulta vaaditaan elämäntarinan mittaista selostusta tulemisesta ja lähtemisestä. Kun olen saapunut vanhempien luo ja kerron että olen vain yhden yön, alkaa hirvittävän pitkä juttu:

        "Kuule, kun viime viikolla pesin pyykkiä ja naapurin Ulla kävi näyttämässä viimeisiä mansikoita, niin sellainen tuli mieleen että mitenkäs se sinun tuleminen.. että pitäisi varmaan pestä noi liinavaatteet, mutta en nyt viitsi kun sulta tulee niitä liinavaatteita siltä viikonlopulta, että pitäisi varmaan jättää nämä omat sinne viikonpäähän asti, niin Ulla sanoi että kirkkoherran vaimolla on todettu syöpä. Mutta kuulin tuolta diakonissan naapurilta, jonka setä oli muuten minun nuoruudessa meidän kanssa lakkasuolla silloin kun niitä oli koko maakunta täynnä, että eihän sillä mitään syöpää ole vaan se on vain jossain tutkimuksessa. Niin ajattelin että onhan sitä sanottu että jos makkaraakin grillaa ja siitä osa palaa niin se saattaa altist syövälle, siis jos syö, mutta ei kai se nyt ole niin että liinavaatteet jos on yhden viikon pitempään niin siitä voisi tulla jotain... Vaikka onhan ne nykyään aika tehokkaita nuo pesuaineet, kun tuo toinen naapurikin sanoi että hän pesi kaikki alkukesän hallaöinä mansikoiden päällä olleet harsokankaat myös pesuaineilla niin tuli yhtä kirkasta kuin fairilla."

        Siis kaikesta tämän selostuksen kuulemisesta minua rankaistaan sillä että koko loppuviikko ja osin seuraavakin aivot tuottaa tuota siansaksaa vaikka muille jakaa. Silloin kun olen pidempään näiden sukulaisten kanssa tekemisissä, tuntuu että pää halkeaa ja ei kestä enää yhtään.

        Mutta toistaiseksi, kun pääsen pois toisten jutuista parempaan ympäristöön, mielikin muljahtaa oikein päin, tai ainakin parempaan suuntaan. Veikkaan että jos on liikaa samoissa tutuissa kuvioissa niin aivoilta loppuvat haasteet ja ne alkavat tuottamaan höpöhöpöä. Turha sellaista on medikalisoida. Oliks toi oikea termi?

        Muuten tästä päänsisäisestä juttelusta ja sen toisia häiritsevästä piirteestä voisi joku avata uuden keskustelun mikäli osaa selittää asiat kansantajuisemmin. Kysyn vain kun olen huomannut joskus toisten häiriintyvän, että eikö heidän koska häiriintyvät pitäisi ottaa jotain lääkettä ;)


      • surinasuhinakohina
        kekek-kekek kirjoitti:

        Siinähän on hirveästi järkeä että kuuntelee koko yön jotain surinaa tai suhinaa.

        Siinähän on hirveästi järkeä että tulee salaliittoteoriapalstalle kertomaan miten niitä ei voi olla koska ei itse usko.


      • yöpelko
        kekek-kekek kirjoitti:

        Mielisairaalla pikkuveljelläni oli ainakin ennen ärsyttävänä tapana laittaa radio yöksi päälle (kuului kotona naapurihuoneeseen asti niin ettei itse saanut nukkua) soimaan hiljaisella ja jättää vielä ovi appo auki. Veikkaanpa että kuuli päästään jotain ääniä ja yritti radiolla peittää ne.

        Kuulostat todella epäempaattiselta isoveljeltä. Entä jos pikkuveljesi olikin tosiaan sairas ja hän kuuli öisin ääniä ja koki pelkoja? Onko hän silmissäsi huonompi ihminen siksi jos kuuli ääniä? Itse öisiä pelkoja kokeneena voin hyvin ymmärtää miksi joku haluaa pitää oven auki ja radion päällä. Joskus pimeys ja hiljaisuus on yhdistelmänä todella ahdistava ja kaikki eivät sitä ymmärrä.


      • yöpelko
        yöpelko kirjoitti:

        Kuulostat todella epäempaattiselta isoveljeltä. Entä jos pikkuveljesi olikin tosiaan sairas ja hän kuuli öisin ääniä ja koki pelkoja? Onko hän silmissäsi huonompi ihminen siksi jos kuuli ääniä? Itse öisiä pelkoja kokeneena voin hyvin ymmärtää miksi joku haluaa pitää oven auki ja radion päällä. Joskus pimeys ja hiljaisuus on yhdistelmänä todella ahdistava ja kaikki eivät sitä ymmärrä.

        Viestini oli siis tarkoitettu kekekille.


      • jammeri
        SSSssshshhh.... kirjoitti:

        jahaa... sun tulisi keskustella joskus psykoterpeutin kansa ja kysy minkälaisia juttuja he saa kuulaa muita potilaita, yks kertoi että hän ei pysty nukkua ellei laitoi vesihana päälle, muut tietonkone pellet käyttää tietokoneetta niin paljon että ei voi nukkua ellei kone on päällä koska teholähden tuuletimen tuotaa sitä "rauhoittuva" kohina, ei ole ollenkaan kyseessä sen kaltaista mielisairaita ihmisiä jota ihmiset kutsuu arkikielellä "hulluksi".

        Tässä 10 t nukutus kohina, hyvää yötä! :)
        https://www.youtube.com/watch?v=vcJ-o_fh1B4

        Tässä on yksi linkki uudestaan. Tätä kuunnellessa saa hyvin unen päästä kiinni

        http://www.youtube.com/watch?v=tk_BrVR6fF8


      • surinasuhinakohina kirjoitti:

        Siinähän on hirveästi järkeä että tulee salaliittoteoriapalstalle kertomaan miten niitä ei voi olla koska ei itse usko.

        Koskaan en ole väittänyt etteikö salaliittoja olisi ollut aiemmin, olisi tälläkin hetkellä, ja etteikö niitä olisi tulevaisuudessakin.


      • yöpelko kirjoitti:

        Kuulostat todella epäempaattiselta isoveljeltä. Entä jos pikkuveljesi olikin tosiaan sairas ja hän kuuli öisin ääniä ja koki pelkoja? Onko hän silmissäsi huonompi ihminen siksi jos kuuli ääniä? Itse öisiä pelkoja kokeneena voin hyvin ymmärtää miksi joku haluaa pitää oven auki ja radion päällä. Joskus pimeys ja hiljaisuus on yhdistelmänä todella ahdistava ja kaikki eivät sitä ymmärrä.

        Tietysti se oli sairas ja on vieläkin. Mihinpä se skitsofrenia häipyisi. Varsinkaan kun jäpikkä ei nykyään kai muuta tee kuin kaljaa lipittää.


      • Kiitos jo etukäteen
        kekek-kekek kirjoitti:

        Tietysti se oli sairas ja on vieläkin. Mihinpä se skitsofrenia häipyisi. Varsinkaan kun jäpikkä ei nykyään kai muuta tee kuin kaljaa lipittää.

        Voisitko lopettaa juuri tämän palstan käyttämisen tuon traumasi työstämiseen. Vaikka sukulaisesi on mielisairas, ei se tarkoita että me kaikki täällä ollaan.


      • tieto lisää
        Kiitos jo etukäteen kirjoitti:

        Voisitko lopettaa juuri tämän palstan käyttämisen tuon traumasi työstämiseen. Vaikka sukulaisesi on mielisairas, ei se tarkoita että me kaikki täällä ollaan.

        Kyllä tuo tieto auttoi ymmärtämään miksi kekek niin helposti syyttää hörhöksi ym. Potee traumaa veljensä käytöksestä ja yhdistää hänen harhaisuuttaan kaikkiin viesteihin. Eli asia onkin niin että kekekin pitäisi siirtyä täältä skitsofreniapalstalle tai muihin mielenterveysaiheisiin eikä täällä aina jankuttaa.


      • dissociativeidentity
        tieto lisää kirjoitti:

        Kyllä tuo tieto auttoi ymmärtämään miksi kekek niin helposti syyttää hörhöksi ym. Potee traumaa veljensä käytöksestä ja yhdistää hänen harhaisuuttaan kaikkiin viesteihin. Eli asia onkin niin että kekekin pitäisi siirtyä täältä skitsofreniapalstalle tai muihin mielenterveysaiheisiin eikä täällä aina jankuttaa.

        kenties jos kekke on monipersoonahäiriö josta yks on järkipäinen, se kekke, ja muut on jotain.. muutaa, sekopäitä... kuten lukkijurpo ym lyhytpinnaisia haukkuvia persoonaa...?

        https://www.youtube.com/watch?v=7TlYGivBGYE

        https://en.wikipedia.org/wiki/Dissociative_identity_disorder


      • Kiitos jo etukäteen kirjoitti:

        Voisitko lopettaa juuri tämän palstan käyttämisen tuon traumasi työstämiseen. Vaikka sukulaisesi on mielisairas, ei se tarkoita että me kaikki täällä ollaan.

        Pitihän toki vastata kun kysyttiin.


      • tieto lisää kirjoitti:

        Kyllä tuo tieto auttoi ymmärtämään miksi kekek niin helposti syyttää hörhöksi ym. Potee traumaa veljensä käytöksestä ja yhdistää hänen harhaisuuttaan kaikkiin viesteihin. Eli asia onkin niin että kekekin pitäisi siirtyä täältä skitsofreniapalstalle tai muihin mielenterveysaiheisiin eikä täällä aina jankuttaa.

        En pode traumaa veljeni käytöksestä. Hänen käytöksensä on hänen oma asiansa.

        Toki olen huomannut hänen ja muutaman muunkin tuntemani mielisairaan puheissa yhtäläisyyyksiä palstalla esiintyvien salaliittoteoreetikoiden kirjoitusten kanssa.


      • järjetön
        kekek-kekek kirjoitti:

        En pode traumaa veljeni käytöksestä. Hänen käytöksensä on hänen oma asiansa.

        Toki olen huomannut hänen ja muutaman muunkin tuntemani mielisairaan puheissa yhtäläisyyyksiä palstalla esiintyvien salaliittoteoreetikoiden kirjoitusten kanssa.

        Mistähän löytyisi sellaista rautalankaa josta väännettynä kekekkin ymmärtäisi että tämä palsta on SALALIITTOTEORIAPALSTA. Ihan sama vaikka kaikki kirjoittajat olisivat suljetulla osastolla koska sillä ei ole väliä! Mitä ihmeen nautintoa saat siitä että tulet tänne aina valittamaan ja haukkumaan hörhöiksi. Aivan turhaa, käyttäisit senkin energian johonkin hyödylliseen jos kerran täällä on vain hullujen viestejä. Milläs järjellä alat aina väittää hulluille vastaan jos kerran kukaan kirjoittaja ei ole mielestäsi selväjärkinen? Sehän se vasta hullun hommaa onkin jos mikä.


      • järjetön kirjoitti:

        Mistähän löytyisi sellaista rautalankaa josta väännettynä kekekkin ymmärtäisi että tämä palsta on SALALIITTOTEORIAPALSTA. Ihan sama vaikka kaikki kirjoittajat olisivat suljetulla osastolla koska sillä ei ole väliä! Mitä ihmeen nautintoa saat siitä että tulet tänne aina valittamaan ja haukkumaan hörhöiksi. Aivan turhaa, käyttäisit senkin energian johonkin hyödylliseen jos kerran täällä on vain hullujen viestejä. Milläs järjellä alat aina väittää hulluille vastaan jos kerran kukaan kirjoittaja ei ole mielestäsi selväjärkinen? Sehän se vasta hullun hommaa onkin jos mikä.

        Mitä haukkumista se on jos toteaa että mielisairailla on paranoidisia oireita?


      • järjetön
        kekek-kekek kirjoitti:

        Mitä haukkumista se on jos toteaa että mielisairailla on paranoidisia oireita?

        Kyllähän se hörhöksi nimittely on haukkumista. Ja miten kaikki muut aina ovat mielisairaita paitsi sinä ja lukkijurpo? Onko sillä väliä jos joku vaikka olisikin paranoidinen SALALIITTOTEORIAPALSTALLA? Mitä hittoa täällä aina olet roikkumassa jos kaikki ovat paranoidista skitsofreniaa potevia sinun silmissäsi? Häivy täältä niin ongelmasi ratkeaa helposti! Oletko varma omasta mielenterveydestäsi, kovasti narsistiselta ainakin vaikuttaa tarve olla aina oikeassa ja pitää muita huonompina...


      • järjetön kirjoitti:

        Kyllähän se hörhöksi nimittely on haukkumista. Ja miten kaikki muut aina ovat mielisairaita paitsi sinä ja lukkijurpo? Onko sillä väliä jos joku vaikka olisikin paranoidinen SALALIITTOTEORIAPALSTALLA? Mitä hittoa täällä aina olet roikkumassa jos kaikki ovat paranoidista skitsofreniaa potevia sinun silmissäsi? Häivy täältä niin ongelmasi ratkeaa helposti! Oletko varma omasta mielenterveydestäsi, kovasti narsistiselta ainakin vaikuttaa tarve olla aina oikeassa ja pitää muita huonompina...

        >>Ja miten kaikki muut aina ovat mielisairaita paitsi sinä ja lukkijurpo?>Onko sillä väliä jos joku vaikka olisikin paranoidinen SALALIITTOTEORIAPALSTALLA?


    • varmistus

      Kun tänne kirjoittaa, keskustelusivusta kanattaa ottaa kopio itselle, tai sitten tekstidokumentti. Myöshemmin sen voi sitten palauttaa vaikka hieman eri otsikon alle, ja katsoa häviääkö taas. Ja tietenkin niistä itselle kopioiduista tiedostoista ainakin yksi varmuuskopio toisaalle.

    • Aitoa kamaa
    • pipero

      Kuka muuten on palstan luotsi?

      Vai onko sekin salaista?

      • Voi hyvät hyssykät! Palstalla ei ole valvojaa elikkä luotsia. Palstan etusivulla lukisi luotsin nimi jos sellainen palstalla olisi.

        Ja kun salkkaripalstalla ollaan, pitääkö erikseen korostaa ettei palstoilla ole mitään salaluotsejakaan.


    • kekek-kurtisaani

      Kuulostat siltä kuin sinulla olisi sisäpiiritietoaasiasta.

      Moni palstalainen on epäillyt sinun olevan Suomi24-portaalin palkkalistoilla.

      Käyttämäsi nimimerkki löytyy myös television chateistä, taidat olla sellainen yleinen maksullinen sensuurihuora.

      • Jonkun Keken olen huomannut jossain TV:n chatissa, mutta minä se en ole, enkä koskaan ole osallistunut chatteihin TV:ssä enkä muuallakaan.


      • Muuten kerran kysyin ylläpidon palstalta, onko suomi24:ssä maksettuja kirjoittajia. Ylläpito vastasi ettei ole.


      • kyllästynyt
        kekek-kekek kirjoitti:

        Muuten kerran kysyin ylläpidon palstalta, onko suomi24:ssä maksettuja kirjoittajia. Ylläpito vastasi ettei ole.

        Taas kerran kekek-kekek valittamassa ja kritisoimassa täällä. Miksi viihdyt tällä palstalla niin hyvin jos salaliittoja ei mielestäsi ole ja aina löytyy todisteita kumoamaan jonkun teoria? Menisit jollekin toiselle palstalle pätemään, kyllästyttää ainainen valituksesti ja vähättelysi. Haluat aina lopettaa keskustelun ja en ymmärrä miksi koska jos tälläinen palsta on olemassa niin kyllähän se pitäisi ymmärtää mistä aiheista tänne kirjoitetaan.


      • go keke go go
        kyllästynyt kirjoitti:

        Taas kerran kekek-kekek valittamassa ja kritisoimassa täällä. Miksi viihdyt tällä palstalla niin hyvin jos salaliittoja ei mielestäsi ole ja aina löytyy todisteita kumoamaan jonkun teoria? Menisit jollekin toiselle palstalle pätemään, kyllästyttää ainainen valituksesti ja vähättelysi. Haluat aina lopettaa keskustelun ja en ymmärrä miksi koska jos tälläinen palsta on olemassa niin kyllähän se pitäisi ymmärtää mistä aiheista tänne kirjoitetaan.

        Miten suomi24.n työntekijät hoitaa hommansa kun eivät kirjoita mitään?
        Ei varmaan ole työntekiöitäkään koko puljussa.

        Kun keke on vastauksen saanut, on se kumoamatonta sen jälkeen. Hänelle kerrotaan aina totuus.


      • go go einstein
        go keke go go kirjoitti:

        Miten suomi24.n työntekijät hoitaa hommansa kun eivät kirjoita mitään?
        Ei varmaan ole työntekiöitäkään koko puljussa.

        Kun keke on vastauksen saanut, on se kumoamatonta sen jälkeen. Hänelle kerrotaan aina totuus.

        joo kekeken sana on totta joka tavu.

        Uskomme häntä sokeasti.


      • go keke go go kirjoitti:

        Miten suomi24.n työntekijät hoitaa hommansa kun eivät kirjoita mitään?
        Ei varmaan ole työntekiöitäkään koko puljussa.

        Kun keke on vastauksen saanut, on se kumoamatonta sen jälkeen. Hänelle kerrotaan aina totuus.

        En ole niin väittänyt, että se olisi ehdottomasti totta mitä ylläpito vastasi. En voi tietää. Enkä ole ylläpidon vastauksesta vastuussa.

        Voittehan itse tiedustella asiaa ylläpidolta. Sitä varten on oma palstakin.


      • Remu Sika
        kekek-kekek kirjoitti:

        Muuten kerran kysyin ylläpidon palstalta, onko suomi24:ssä maksettuja kirjoittajia. Ylläpito vastasi ettei ole.

        Valehteleva sika, et kysynyt keneltäkään.


    • pipero

      Käkätipu on narsisti, siksi sen täytyy olla äänessä koko ajan.

      Onhan hän toki tietystikin myös maailman viisain ihminen koska pystyy teilaamaan minkä ajatuksen ja mielipiteen tahansa.

      Hänen on täytynyt saada jostain ylimaallista tietoa koska on aina oikeassa.
      Me taviksethan emme saa tietoa muualta kuin netistä.

      • lukutaito

        Kyllä kekek on lukenut kaikki maailman kirjat ja nettisivustot ja löytää aina vastauksen. Syyttää täällä kaikkia typeriksi hörhöiksi ja uskoo itse ilmeisesti kaikki mitä on kirjoissa ja uutisissa... Vain hänen lukemansa asiat ovat niitä oikeita. Ainut mitä hän ei osaa lukea on palstan nimi.


    • BrohersWife

      Miksiköhän TamU ketju katoa?
      Se todella törkeä!

      Katso:
      Suomi24 / Yhteiskunta / NATO / Puolustusvoimat perusti oman nettialuetoimiston

      • Kyse tietysti

        On sekopäiden harhaluuloista, niistä keskustelemiselle on Yleistä mielenterveyspalsta.


    • p e k k a

      Why. Pystytkö pistää tiivistelmän poistetusta ketjusta. Olisi kiva tietää enemmän binaural beatsistä.

      • why

        Poistetun viestiketjun otsikko oli aivoaaltotaajuudet. Aloitus meni jotenkin niin että on olemassa taajuuksia joilla voidaan vaikuttaa ihmisten aivoihin ja siten mielialoihin jne. Binaural beats on taajuus joka syntyy kahden eri taajuuden yhdistyessä korvissa, esim. 300 Hz (hertsiä) toiseen korvaan ja 310 Hz toiseen jolloin syntyy 10 Hz taajuus. Näille taajuuksille on olemassa nimet: Gamma, Beta, Alpha, Mu, Theta ja Delta ja niihin liitetään erilaisia mielialoja tai tiloja kuten esim. Alpha rentoutumiseen ja REM-uniin. Parhaiten binaural beats syntyy kuulokkeilla. Poistetussa viestiketjussa vihjattiin että tätä ilmiötä voisi käyttää ihmisten kontrollointiin (ja ehkä jopa olisi syypää miksi "kuulemme ääniä") Wikipediasta löytyy hyvin tietoa binaural beatsista mutta kun kaikki on englanniksi enkä osannut kaikkea sieltä suomentaa. Siellä on myös testipätkä ja googlettamalla löytyy niitä lisää. Jotkut pitävät tätä ihan höpöjuttuna mutta minuakin alkoi kiinnostaa. Toivottavasti tällä pääset alkuun.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Binaural_beats


      • why
        why kirjoitti:

        Poistetun viestiketjun otsikko oli aivoaaltotaajuudet. Aloitus meni jotenkin niin että on olemassa taajuuksia joilla voidaan vaikuttaa ihmisten aivoihin ja siten mielialoihin jne. Binaural beats on taajuus joka syntyy kahden eri taajuuden yhdistyessä korvissa, esim. 300 Hz (hertsiä) toiseen korvaan ja 310 Hz toiseen jolloin syntyy 10 Hz taajuus. Näille taajuuksille on olemassa nimet: Gamma, Beta, Alpha, Mu, Theta ja Delta ja niihin liitetään erilaisia mielialoja tai tiloja kuten esim. Alpha rentoutumiseen ja REM-uniin. Parhaiten binaural beats syntyy kuulokkeilla. Poistetussa viestiketjussa vihjattiin että tätä ilmiötä voisi käyttää ihmisten kontrollointiin (ja ehkä jopa olisi syypää miksi "kuulemme ääniä") Wikipediasta löytyy hyvin tietoa binaural beatsista mutta kun kaikki on englanniksi enkä osannut kaikkea sieltä suomentaa. Siellä on myös testipätkä ja googlettamalla löytyy niitä lisää. Jotkut pitävät tätä ihan höpöjuttuna mutta minuakin alkoi kiinnostaa. Toivottavasti tällä pääset alkuun.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Binaural_beats

        Itse mietin voiko binaural beats syntyä tavallaan vahingossa esim. luonnossa tai voisiko joku moottorin ääni tai ilmastointi tehdä sen (sitten ketju hävisi). Ehkä ei kuitenkaan. Jokatapauksessa uusi ja kiinnostava aihe.


    • Homma pelittää

      Olen testannut kuuntelemalla noita juutuubista löytyviä äänitiedostoja. Mielestäni niillä on selvä vaikutus. Positiivinen juttu. Nukkuu paremmin esim. öitä. Samoin kehon hoitoon liittyvät äänitiedostot selvästi vaikuttaa.

      Olisi mielemkiintoista tehdä tutkimus, miten nuo taajuudet vaikuttaa esim. masentuneisiin ihmisiin.

      • sdjkldfsdfklsdfsjkls

        Stop stop stop

        Silloin astutaan lääkemafian varpaille.Ei ihmisten hyvinvointi ja terveys ole lääketehtaiden edun mukaista, sairaus on.
        Tutkimus, valmistus ja myyynti samoissa kasissä=lääkemafia. 50-luvulta lähtien on tilanne ollut tämä.


      • sdjkldfsdfklsdfsjkls kirjoitti:

        Stop stop stop

        Silloin astutaan lääkemafian varpaille.Ei ihmisten hyvinvointi ja terveys ole lääketehtaiden edun mukaista, sairaus on.
        Tutkimus, valmistus ja myyynti samoissa kasissä=lääkemafia. 50-luvulta lähtien on tilanne ollut tämä.

        On ne sitten asiat joskus yli sata v. sitten ollut onnellisesti kun melkein kaikkia nykyisiä (ns. koviakin) huumeita on apteekeista saanut ihan ilman reseptiä.

        Linkissä hauskoja yli satavuotiaita mainoskuvia! Lapset vinkumassa heroiinia...

        http://www.businessinsider.com/yes-bayer-promoted-heroin-for-children-here-are-the-ads-that-prove-it-2011-11?op=1


      • Ano 2014 Eugenics

      • 4evolution
        Ano 2014 Eugenics kirjoitti:

        Codex Alimentarius - ja nyt halutaan EUssa kieltä yrttejä ja kasveja jota voida käytä lääkenä.

        keken linkistä näkee erittäin hyvin lääkefirmojen moraalin.
        heroiinia vaan markkinoille ja rahaa tulee, testattu ja turvalliseksi havaittu.
        pätee tänäpäivänäkin.

        eikö yhtään mietitytä monsanto.
        vietnmiin kylvetty orange myrkky oli päätuote aikanaan, nykyään pyrkii maailman ruokatuotannon hallitsijaksi.


    • In GOD we trust. Näin lukee jenkkidollarissa. Gold, Oil, Drugs.

      • Tällainen "Jumala" käsittää siis kaikki maailman parhaimmat businekset. Aseteollisuuskin tuohon kuuluu, ja se onkin kaikista kovinta businesta. Asevarustelukierre näyttää olevan loputon. Kuulut sitten sotilasliittoon tai et, pitää valtiolla olla uskottava puolustus. Muutama palkkasoturi sinne tänne vähän räiskimään siviilejä, niin saadaan konflikti aikaiseksi ja sota voi alkaa. Ja sotakalustoa myydään tietysti molemmille sotiville osapuolille. Raha maailmaa pyörittää.


      • De Beers

        Viimeinen D voi olla myös Diamonds. Tyystin turhia muka harvinaisia hiilimöllyköitä, joilla on ultrarikkaiden tyhjästä luoma keinotekoinen "arvo".


    • NykyKeskiaika

      Galieo Galei oli yhteiskunnan sekopää. Hänhän keksi, että maapallo kiertää aurinkoa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe