Aqua amor

kuiva69

Kokemuksia Aqua amorin liukkarista?? Voiko laittaa emättimeen vaan ulkoisesti,kun paketin kyljessä kerrotaan?

40

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • upup

      syntax error

    • sopspospospos

      penis

      • Olet väärällä palstalla ja käytät joka kommentissa eri nimimerkkiä. Onko tos jotain järkeä?? Miehille omat sivut..


      • Siiv Ari

        Penis.


      • rosvoroope
        minttulaku kirjoitti:

        Olet väärällä palstalla ja käytät joka kommentissa eri nimimerkkiä. Onko tos jotain järkeä?? Miehille omat sivut..

        penis


      • KorvaTuppelo
        Siiv Ari kirjoitti:

        Penis.

        Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla.


      • sisisisisis
        KorvaTuppelo kirjoitti:

        Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla.

        penis


      • KorvaTuppelo

        Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla..


      • KorvaTuppelo
        rosvoroope kirjoitti:

        penis

        Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla..


      • rosvoroope
        KorvaTuppelo kirjoitti:

        Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla..

        penis


      • KorvaTuppelo
        rosvoroope kirjoitti:

        penis

        Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla.


      • KorvaTuppelo
        sisisisisis kirjoitti:

        penis

        Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla.


      • outoporukka
        minttulaku kirjoitti:

        Olet väärällä palstalla ja käytät joka kommentissa eri nimimerkkiä. Onko tos jotain järkeä?? Miehille omat sivut..

        Eikö kukaan seuraa näitä palstoja ja poista turhat kommentit??!!


      • rosvoroope
        KorvaTuppelo kirjoitti:

        Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla.

        penis


      • TurvaKoppelo
        rosvoroope kirjoitti:

        penis

        Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla.


      • nänni
        outoporukka kirjoitti:

        Eikö kukaan seuraa näitä palstoja ja poista turhat kommentit??!!

        "penis" ?


      • KorvaTuppelo
        nänni kirjoitti:

        "penis" ?

        Sinänsä ihan asiallinen kommentti, mutta ei liity mitenkään aiheeseen.


    • eri nimimerkki

      viesti

    • sipsipulla

      penis

      • KorvaTuppelo

        Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla..


    • isoarska1

      penis!!

      • KorvaTuppelo

        Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla.


      • rosvoroope
        KorvaTuppelo kirjoitti:

        Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla.

        se on penis


      • KorvaTuppelo
        rosvoroope kirjoitti:

        se on penis

        Sinänsä ihan asiallinen kommentti, mutta ei liity mitenkään aiheeseen.


    • suppistelija

      Luulisin,et voi laittaa emättimeen. Liukkarit kuitenkin asia erikseen.

      • rosvoroope

        P E N I S!


      • KorvaTuppelo
        rosvoroope kirjoitti:

        P E N I S!

        Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla.


      • rosvoroope
        KorvaTuppelo kirjoitti:

        Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla.

        tuo muuten liitty.

        Penis.


      • KorvaTuppelo
        rosvoroope kirjoitti:

        tuo muuten liitty.

        Penis.

        Viestisi viisi viimeistä kirjainta lukuunottamatta pistettä sanan perässä ei lity mitenkään naistentauteihin.


      • rosvoroope
        KorvaTuppelo kirjoitti:

        Viestisi viisi viimeistä kirjainta lukuunottamatta pistettä sanan perässä ei lity mitenkään naistentauteihin.

        penis liittyy emättimeen

        penis.


      • KorvaTuppelo
        rosvoroope kirjoitti:

        penis liittyy emättimeen

        penis.

        Sinänsä asiallinen kommentti, mutta ei liity emättimeen mitenkään vaan se yhtyy.


      • rosvoroope
        KorvaTuppelo kirjoitti:

        Sinänsä asiallinen kommentti, mutta ei liity emättimeen mitenkään vaan se yhtyy.

        :D

        penis.


      • KorvaTuppelo
        rosvoroope kirjoitti:

        :D

        penis.

        Sinänsä ihan mukiinmenevä kommentti, mutta ei liity naistentauteihin millään tavalla.


      • summer day
        KorvaTuppelo kirjoitti:

        Sinänsä ihan mukiinmenevä kommentti, mutta ei liity naistentauteihin millään tavalla.

        tähän pitää varmaan jatkaa, että penis


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        tähän pitää varmaan jatkaa, että penis

        viestisi viisi viimeistä kirjainta ei liity aiheeseen mitenkään


    • …………...

      Miten emättimeen voi laittaa jotain ulkoisesti? :D

    • test

      a̲l̲l̲e̲v̲i̲i̲v̲a̲u̲s̲testi

      • KorvaTuppelo

        Alleviivaustesti ei liity mitenkään aiheeseen.


    • Kysyn.vain

      Mikähän tämän ketjun tarkoitus on?

      • samaaihmettelen

        Pilata tämä palsta?? Miten ihmiset voi olla nykyään noin häiriintyneitä? Ei ole ilmeisesti muuta elämää..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe