Miksi lesbopariskunnat ovat poikamaisia

Female and proud

Heräsi kysymys kun eilen katsoin Sinkkulaivan jaksoa missä oli lesbo exänsä kanssa.. Pisti korvaan kun sanoi tykkäävänsä naisellisista naisista ja molemmat näyttivät kuitenkin poikamaisilta. Samoin kaikki lesboparit mitä olen nähnyt, ovat olleet molemmat äijämäisiä. Eikö sen pitäisi mennä niin, että toinen on femme, tai itseasiassa mielestäni molempien pitäisi näyttää naisilta ja korostaa naisellisuutta - siitähän on kyse? En ymmärrä logiikkaa jos tykkää naisista mutta kumppanina joku karvainen kalju miehennäköinen otus.. Selittäkää?

20

2977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi aina kaavoja?

      En ymmärrä miksi ihmeessä pitäisi aina toinen olla femme ja toinen poikamainen. Voihan kaksi poikamaista tykätä toisistansa tai kaksi femmeä. Miksi ylipäätänsä pitäisi olla jotakin jonkun stereotyyppisen kaavan mukaan?

      Minusta toinen Sinkkulaivan tytöistä oli femme, mutta hyvin boheemilla tavalla. Femmehän voi olla monella eri tavalla. On boheemityylisiä, on all natural-ei meikkiä-kaikki luomua ja kukkamekko/neiti kesäheinä eloveenoja, on siltä väliltä femmejä, emo/rock-tyylisiä femmejä ja lisäksi lipstick-femmejä. Tässä vain joitakin mainitakseni.

    • lepakkonainen

      Määritteletkö naiseuden ulkonäön perusteella?

      Määritteletkö kaikki lesbot parin näkemäsi lesboparin perusteella?

      Kysymyksesi on niin järkyttävän paska etten vaivaudu edes vastaamaan siihen.

      "itseasiassa mielestäni molempien pitäisi näyttää naisilta ja korostaa naisellisuutta", VOI LUOJA.

      Nyt virta pois siitä tietokoneesta.

    • HHJJ

      Pikku vinkki jota et ole näköjään itse hoksannut, pukeutumistyyli tai hiusten pituus tai oikeastaan mikään muukaan ulkonäköön liittyvä seikka ei vaikuta sukupuoleen. Mies jolla on mekko päällä ei muutu naiseksi eikä nainen jolla on puku päällä muutu mieheksi.

    • jepjepp

      Ei se ulkonäkö, vaan se sukupuoli. Jos nainen on kalju ja melkein sänki kasvaa leuasta ja se kulkee miesten vaatteissa möristen, mikään ei silti muuta sitä sukupuolta. Lesbo voi tykätä naisesta kuin naisesta ja sillä selvä. Se äijämäinenkin nainen voi olla käytökseltään naismainen joissakin asioissa ja sen ajattelutapa on naisen, siltä löytyy kaikki mitä naisen vartalosta yleensäkin löytyy, ei se ulkonäkö tuo irtolisäkkeitä if you know what I mean. Tuolla ajattelutavalla miehetkin voisivat ihan hyvin seurustella kauniiden ja naisellisten miesten kanssa, jos se ulkonäkö määrittelisi kaiken. Nyt vähän järkeä päähän siellä ;)

      • kyse oli siitä

        Et näköjään lukenut aloittajan tekstiä kunnolla. Siinähän kysytään, että miksi lesbot tai lesbopariskunnat ovat poikamaisia/miehekkäitä. Aloittaja ei väittänytkään, että lesbot ovat miehiä tai poikia vaan kyse on siitä, että miksi lesbot ylipäätään ovat miehekkäitä tai poikamaisia.

        Minuakin itseasiassa ällöttää miehekkäät ja poikamaiset naiset, mutta jokaisella meistä on aivan oma makunsa. Jos minua ei miellytä miehekkäät naiset, joku toinen voi heistä tykätä ja paljon.


    • Aaasipoppaa

      Niiin, että joo...

      Lesbot tykkää helppohoitoisista hiuksista.
      Ne rakastelee mitä mielikuvituksellisimmassa asennoissa ja äärettömän kauan, joten lyhyet hiukset on parhaat.
      Ne rakastelee tunteja ja niiden aineenvaihdunta toimii sitten nopeammin, eli niistä tulee kovasti poikamaisia, kun ne ei kerkee syömään ja kuluttaavat sitten enempi kaloreita, kun tuleepi takaisin.
      Lesbot tykkää kiipeillä puihin ja kaikkee muutakin lystii...eli se mekko nyt ei vaan sovi rullalautailuun, Ja parkourii lesbot rakastaa....
      Sit niitten hormoonit hyrrää kybällä just ton rakastelun takii ja niitten ei ees tarttee meikata, kun tulee se hehkee punanen väri poskille.
      NIH.

    • f*ck

      mulla heräsi kysymys että millaisia kumppaneita sulla on ollut?

    • ...

      Tollasten kysymysten heittäjien kannattaa ehdottomasti kehittää sitä mieltänsä avarammaksi. Tunkkaisuuden lemu leviää muuten aika pahasti. Ei hätää, pääsisit siitä ylöspäin. Ehkä joskus huomaat kuinka se mitä olet nähnyt, ei ollut sittenkään se kokonaisuus, vaan pieni palanen siitä.

      Samoin niiden, jotka sanovat, että oikein ällöttää tietyn tyyppiset. Tulee miettineeksi onko heillä itsellään nyt ihan kaikki muumit laaksolla (vaiko siellä Rivieralla).

      Koska mietin vai sitä nähdessäni kaikenlaisia pareja, samanmoisia ja ihan erilaisia, niin vaikka ei itseä miellytä seksuaalisessa tai romanttisessa mielessä ne tietyt yksilöt yhdessä tai erikseen, ei minulle missään tapauksessa tule fiilistä tai edes ajatusta, että he ällöttäisivät minua.

      Mikä siinä on mikä sitten herättää sellaisia asioita joissakin?

      Aloittajalla saattoi olla vilpillinen ajatus pudottaessaan iänkaikkista aihetta myllyn keskelle, mutta valitettavasti monet voivat oikeasti olla niin ymmärtämättömiä asioiden suhteen.
      Ei siinä tietty auta muuta kuin muiden valistaa. Eihän se tyhmä ole joka kysyy(?)

    • utelias tutkija

      Mistä voisin nähdä tämän sinkkulaivan pariskunnan kuvia? Miehennäköisten, kaljujen naisten karvaisuus herätti uteliaisuuteni, lähinnä haluaisin nähdä ne karvat. Kyseisen tilan harvinaisuuden perusteella ensimmäiseksi tulee mieleeni havainnoijan refraktiivinen amblyopia tai F22, mutta vasta lisätietoja saatuani muodostan tarkemman analyysin ongelmasta.

    • Hupsukka2

      Naiseus
      mitä se on?
      Mitä on olla karvainen nainen tai karvaton nainen?
      Naisellisuus jostain syystä on jotain vitun kikattamista tai kynsien laittoa.
      On vai?

      Itse pidän naisesta joka osaa asioita enemmän kuin minä.
      Minä riitän hänelle ja saatan tuoksua välillä pullalta ja laittaa tukkani letille kuten hän.
      Tai ajaa kesäksi viilentävän siilin ja tuoksua silti. Omalta minuudeltani.minulta.

      Me ollaan me jo viidettä vuotta yhdessä ja aina vaan vuodet paranee.Ollaanko sitten äijjämäisiä tai naismaisia.Eihän me sitä jakseta katsoa.Tehkööt sen katsomisen sitten joku muu jota se kiinnostaa.Meitä ei.

      rakkaus on vain se tärkein.

    • outojako?

      Jaa,no kovin olet yksipuolisia pareja tavannut. Me olemme vaimoni kanssa 2 pitkähiuksista vaaleaa femmeä. Ja kaveripiiriin kuuluu vaikka minkälaisia pareja.

    • melluoon

      yleistämistä?

    • neukki

      Kaikki pöh... Minä ja mun tyttöystävä ollan molemmat tosi naisellisia. Pisti vähän silmään toi että toisen pitäis olla femme... Millä perusteella? Mun paras kaveri on tosi poikamainen ja seurustelee viidettä vuotta toisen poikamaisen kanssa. Etenkin suhteen niiden suhteen alkuvaiheessa, ku oltiin about 15, niitä molempia luultiin jatkuvasti pojiks. Niillä menee tosi hyvin. Ei ihmisen tyyli ennusta suhteen toimivuutta.

    • Ellikkani

      Vaikka kuinka sanotte, että älkää yleistäkö, niin kertokaa sitten, miksi näitä femme lesbopareja ei ainakaan julkisuudessa näy ikinä? Aina joko molemmat, tai toinen on hyvin miesmäinen. Myös kaikissa tuntemissani piireissä, lesboista aina toinen on ottanut sen ns. miehen roolin. Miksi lesbot ajavat myös usein pään sivut siiliksi? Tästä on tullut ihan tavaramerkki. En ymmärrä, miksi jotain asiaa pitää näin ollen korostaa ja mainostaa.

      • gffrenk

        Onpa sinulla vino otanta. Minun kohdalla on sattunut useampi ihan 'normaalin' ulkonäön omaava tyttöpari. Joskus pareissa on dominoivampi, joskus ovat hyvinkin samantyylisiä.


      • SiksipäSiksi_

        Koska ne tyhmimmät ja julkisuudenkipeimmät ovat yleensä poikamaisia. Haluavat huomiota ja haluavat korostaa itseään ja seksuaalisuuttaan sekä vahvistaa tiedostaen/tiedostamattaan vanhanaikaisia stereotypioita. Toiset taas haluavat viestittää ulkonäöllään toisille naisille olevansa kiinnostuneita samasta sukupuolesta. Ihminen, joka ei ole huomion-&julkisuudenkipeä käyttäytyy ja pukeutuu yleensä sen mukaan.

        Toisaalta osaa lesboista ärsyttää, jopa suoranaisesti vituttaa kaikenlainen huomio, mikä tulee miehiltä naisille. Usko pois, sitä huomiota tulee miehiltä, vaikka naisella olisi 200 kg ylimääräistä vartalollaan, leikkaisi kaljun ja pukeutuisi jätesäkkiin sekä aina miespuolisen vastaantulijan kohdalla kääntäisi katseen poispäin. Ahdistelijoita miehissä riittää, vaikka tekisi kaikkensa osoittaakseen olevansa ei-kiinnostunut miehistä tai nainen näyttäisi kuinka rumalta ja tai mieheltä.

        Siinä vaiheessa kun nainen näyttää mieheltä niin homo-&bimiehet myöskin kiinnostuvat heistä. Osa naisista pukeutuu ja käyttäytyy sillä tavoin, että mahdollisimman moni mies ei viehättyisi heidän ulkonäöstään. Pidemmissä suhteissa on kumppanissa muut asiat ja ominaisuudet yleensä tärkeämpiä kuin pelkät ulkonäölliset, pinnalliset asiat. Eihän suhteesta voisi tulla yhtään mitään jos se vaan perustuisi hiusten pituuteen tai vyön käyttämiseen.

        Kaikki ihmiset eivät ole julkisuudenkipeitä eivätkä halua elää julkisuudessa. Ei kaikki lesbotkaan halua olla julkisuudessa millään tavoin. Ei lesbous itsessään velvoita ketään ihmistä olemaan julkisuudenhenkilö tai elämään mahdollisimman näyttävästi ja äänekkäästi ”piireissä”. Tämä ei tarkoita, että he häpeisivät itseään (eihän ei-julkisuudenhenkilöt, jotka ovat heteroja myöskään häpeä itseään tai yritä olla kaapissa) tai olisivat kaapissa. Osa haluaa elää ihan tavallista elämää ihan omassa rauhassaan, vaikka ovatkin lesboja.

        Siksi julkisuuteen yleensä päätyvät ne huomionhakuiset tietynlaiset persoonallisuudet. Huomionhakuinen ihminen on useimmiten myös henkisesti epävakaa. Pätee myös heteroihin. Toki, jotkut päätyvät julkisuuteen oman tahdon vastaisesti tai ammattinsa kautta, jolloin julkisuus on välttämätön paha. Sen sijaan itseään julkisuuteen väkisin tyrkyttävät ovat yleensä hyvin huomionkipeitä persoonallisuuksia, useimmiten epävakaita, epävarmoja tai sitten narsistisia, jotka elävät huomiosta.

        K


      • Anonyymi
        gffrenk kirjoitti:

        Onpa sinulla vino otanta. Minun kohdalla on sattunut useampi ihan 'normaalin' ulkonäön omaava tyttöpari. Joskus pareissa on dominoivampi, joskus ovat hyvinkin samantyylisiä.

        Hyvä olisi jos jokainen uskaltaisi olla luonnollinen,oma itsensä,eikä esittäisi mitään roolia,niin pukeutumisessa kuin käyttäytymisessä.


    • Liiduska

      Nämä ns. "poikamaiset" parit ja "äijä" & femme- parit erottuvat massasta helposti ja niihin kiinnitetään huomiota, minkä takia he saattavat näyttää muodostavan suuren osuuden lesboista. Naisellisellisia pareja ei juurikaan noteerata kaduilla tai jos noteerataan, heidän ajatellaan olevan keskenään joko ihan vain kavereita tai sisaruksia elleivät he satu pussailemaan ym. julkisesti. Uskoakseni tämä on myös syy meihin liittyviin stereotypioihin. Naisellisia pareja on itseasiassa hieman enemmän kuin "äijämäisiä" pareja.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe